vaio969 Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 (edited) ΠΩΛΕΙΤΑΙ GOLF V GTI DSG TRIPTRONIC ΜΕ 6500 KHM ΚΑΙ 255HP ΜΟDEL 10/5/2006 3ΘΥΡΟ, ΧΡΩΜΑΤΟΣ METAΛΙΚΟ BLACK MAGIC ΜΕ ΒΑΜΜΕΝΑ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ,ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΠΛΑΙΝΑ (ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ) SPOILER, ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ,ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ (ΠΙΣΩ), ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ, ΖΑΝΤΕΣ 18'' ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΗR, ΦΩΤΑ ΧΕΝΟΝ, ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΘΕΡΜΕΝΟΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΑΝΘΡΑΚΙ, ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΥΠΟΒΡΑΧΙΟΝΙΟ ΕΜΠΡΟΣ-ΠΙΣΩ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ PLUS, ΠΟΛΥΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ, RADIONAVIGATION ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1ο STAGE, ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΑ KN, ΣΚΑΣΤΡΑ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΤΥΠΟΥ FORGE. ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΜΠΑΡΟΜΕΤΡΟ - ΠΥΡΟΜΕΤΡΟ & ΠΙΕΣΗ ΛΑΔΙΟΥ (ΑPEXI ME KENTΡΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ) ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΣΕ ΔΕΡΜΑΤΙΝΗ ΕΙΔΙΚΗ ΒΑΣΗ ΓΙΑ GOLF V ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΕΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑΓΩΓΟ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΝ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΦΥΛΛΑΣΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ!! ΔΕΚΤΟΣ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ VAG Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΕΝΟΣ R32 H TIΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 36000 ΕURO OΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Η' ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ Ε-ΜΑΙL NA ANTAΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΕΙΞΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ. ΤΟ Ε-ΜΑΙL ΕΙΝΑΙ: vaio969@yahoo.gr Edited February 4, 2008 by vaio969 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 Συμφωνα με τους ορους χρησης των αγγελιων πρεπει να βαλεις τιμη αλλιως η αγγελια θα σβηστει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 Off topic, καλό και άγιο το R32 (respect), αλλά θα το μετανιώσεις, και θα με θυμηθείς... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaio969 Posted February 4, 2008 Author Report Share Posted February 4, 2008 (edited) ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΩ ΓΙΑ ΤΟ R32? AΠΟ ΠΟΙΑ ΑΠΟΨΗ? ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΚΟΥΝΑ!!ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΜΠΑΜ ΤΟΥ GTI ΙΔΙΩΣ ΟΤΑΝ ΤΟ GTI ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!! AΛΛΑ ΑΝ ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΛΙΓΑΚΙ ΤΟ R32 ΦΙΛΤΡΑ - ΕΞΑΤΜΙΣΗ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!!!ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ? Edited February 4, 2008 by vaio969 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 Γιατι α)είναι πολλά τα έξοδα συντήρισης (αφάλειες, τέλη καιδέν συμμαζεύεται) β)Καιει σαν φούστης γ)Είναι βαρύτερο και κατα συνέπεια όχι υποχρεωτικά ταχύτερο απο ότι έχεις δ)Δέν βελτιώνεται εύκολα/φτηνα (βλέποντας ότι έχεις το μκρόβιο) ε)Δέν μεταπωλείται εύκολα, και λόγο τιμής, και λόγω κυβικών.. ¶ν δέν σου φτάνουν τα παραπάνω, σου βρίσκω και άλλα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaio969 Posted February 4, 2008 Author Report Share Posted February 4, 2008 Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ! ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ ΑΚΕΤΑ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΥΤΟΜΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΟ GTI!! ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΟΜΩΣ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕ ΓΙΑ ΤΟ R32 ΦΙΛΤΡΟ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΛΟΓΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ? ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΥΠΟΝΙΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 Γιατί δεν ανοίγετε ένα θέμα R-32 κόστος κτήσης και βελτίωσης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaio969 Posted February 4, 2008 Author Report Share Posted February 4, 2008 ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ!!! dubberR Stoilas ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΘΕΜΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ! ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ ΑΚΕΤΑ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΥΤΟΜΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΤΟ GTI!!ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΟΜΩΣ ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕ ΓΙΑ ΤΟ R32 ΦΙΛΤΡΟ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΛΟΓΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ? ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΥΠΟΝΙΑ Οπως είπε και ο Stoilas, δέν είναι θέμα αγγελίας, απλά να σου πώ ότι είναι ΠΟΛΛΑ τα λεφτά, και μικρή η απόδοση. Για μένα το R32 μετράει μέν λόγο 1)Κυβικών 2)Ατμόσφαιρας 3)Prestige 4)Ήχος... ....αλλά για όλα τα άλλα...ψηφίζω Gti. Και για να στο πώ αλλιώς, άμα μου εξασφαλίζανε τα έξοδα του R32 για όσο θα έχω το αμάξι, και δέν είχα την τρέλλα να το βελτιώσω, θα το έπαιρνα με κλειστά τα μάτια.Επειδή όμως τίποτα απο τα παραπάνω δέν συμβαίνει, και επειδη το Gti το έχω φτάσει ήδη σε καλό σημείο,δέν θα το έκανα έτσι όπως είμαι τώρα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damarlakisat Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 ολα αυτα που λεει ο golf rs, πολυ σωστα... αλλα αμα εχεις τα λ7 και δεν σε νοιαζει που να τα δωσεις τοτε μονο μπορει να παρεις το R32 για να παιζεις... και θα το παρεις απλα επειδη γραφει R32... για παραδειγμα κ εμενα μαρεσιε πολυ το kia ceed αλλα αφου γραφει kia.... ετσι κ το R32.. και φυσικα θα το επερνα κ εγω με χιλια... καλοπουλητο φιλαρακι... κουκλα ειναι το R32 κι ας μην κανει ουτε τα μισα απο οτι κανει το GTI.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaio969 Posted February 4, 2008 Author Report Share Posted February 4, 2008 ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΤΕΛΙΚΑ!!ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΩ ΤΟ R32 ΟΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ! ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟ GTI. OΠΩΣ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΠΗΡΕΣ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΤΙ ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΩ. ΦΟΡΑΕΙ ΕΙΔΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΕΞΑΤΜΗΣΗ ΑΠΟ ΕΜΠΡΟΣ ΕΩΣ ΠΙΣΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΤΑΛΥΤΗ, ΤΙ ΛΕΣ?ΘΑ ΔΩ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ? ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΥΤΑ?(2300 ΕURO) ΘΑ ΔΩ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΜΑΝΤΙΚΗ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 Μεταφέρθηκε και διορθώθηκε ο τίτλος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 (edited) Μιας και άλλαξε ο τίτλος τώρα μπορώ να γράψω ότι τα 36000¤ ήταν πάαααρα πολλά.... BTW για να αλλάξεις τόσο εύκολα απόφαση πάει να πει πως δεν το είχες σκεφτεί καλά το πράγμα... Edited February 4, 2008 by Black V GTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 Δεν τιθεται θεμα συγκρισης GTI με R32. Aν θες τετρακινητο με ολα τα αλογα χειμωνα-καλοκαιρι παρε το R. To κοστος συντηρισης δεν ειναι τραγικα μεγαλυτερο οσον αφορα τελη-ασφαλειες. Αλλα με 6500 χιλιομετρα μονο που εχει το GTI μαλλον οταν το πηρες δεν ειχες κατασταλαξει τι αμαξι ηθελες ακριβως, οπως ειπε και ο φιλος Black V GTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 τα πραγματα ειναι απλα! κανεις ενα test drive το R32 και βλεπεις αν σου κανει........ αν θελεις την γνωμη μου παρε R32 οταν θα κανεις ενα μεγαλο ταξιδι θα καταλαβεις την διαφορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 (edited) Δε λέω καλό και το R32 αλλά εγώ υπολογίζω οτι θα του κοστίσει (αν αφαιρέσεις τα 30.000max που θα πιάσει to GTi - και δύσκολα) πολύ ακριβά, χωρίς να πάρει τόσο πολύ καλύτερο αυτοκίνητο... Edited February 4, 2008 by Black V GTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 (edited) τα πραγματα ειναι απλα!κανεις ενα test drive το R32 και βλεπεις αν σου κανει........ ποια αντιπροσωπεια εχει r32 για test drive??????????????????...... Edited February 4, 2008 by nikoliss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 δεν ξερω ρε παιδια πια εχει.....μην βαρατε ολοι μαζι λογικα θα υπαρχει καπου...... εδω mercedes 200k και bmw 520 κτλ που εχουν τα ιδια μην πω more euro εχουν αυτοκινητα για test drive..... το R32 δεν ειναι καλυτερο απο το Gti .... (το καλυτερο ειναι και υποκειμενικο ...τι αρεσει στον καθενα....) απλα ειναι διαφορετικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
powergolf Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 (edited) κοιτα φιλε το r32 ειναι αλλο φρουτο.καμια σχεση μετα golf που κυκλοφορουν στο δρομο, απλα το αμαξι ειναι σε αλλη κλαση ¨¨¨ΑΝΩΤΕΡΗ¨¨. οσο για το θεμα TUNING και value for money στα ατμοσφαιρκα ειναι ποιο ακριβα τα αλογα απο τα τουρμπο. αλλα αν θες να παρεις r32 και να το βελτειωσεις σημαινει οτι δεν εχεις οικονομικο προβλημα. ΟΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 2 ΛΥΣΕΙΣ : 1 ) FULL ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ ΜΕ= ΦΙΛΤΡΟ +ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ +ΕΞΑΤΜΙΣΗ + ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ +ΡΟΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΕΦΑΛΗΣ (ΜΕ FLOW BENCH)+ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΤΡΟΧΑΛΙΕΣ(CUSTOM ή ΕΤΟΙΜΕΣ) ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΙΟΝΙ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ INTERNET(κυρίος ΑΜΕΡΙΚΗ αλλα και ΓΕΡΜΑΝΙΑ) ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ.ΨΑΞΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ. 2 ) Υπερτροφοδωτηση ειτε με κομπρεσορα ειτε με τουρμπο.HPA MOTORSPORT και EIPTUNING (τουρμπο) και VORTECH ENGINEERING (κομπρεσορα) ειναι 3 εταιριες που θυμαμαι(αμερικη).παιζουν και απο γερμανια.ψαξε στο INTERNET. αυτες οι εταιριες εχουν λυσεις bolt on και ερχεται το πακετο ετοιμο προς τοποθετηση.οσο για τα αλογα απλα αντε γεια σε ολους αυτο ομως που χρειαζεσαι ειναι ενα καλο μηχανικο να στα τοποθετησει. Γενικα επειδη αυτο το μοτερ ειναι <<παλιο>> και δεν εχει τεχνολογια fsi ειναι ποιο ευκολο να βελτειωθει και υπαρχουν απειρες λυσεις και αξιοπιστες οπως :αλλαγη μπεκ,μεταλλικες φλατζες κεφαλης,σφυριλατα εμβολομπιελλα,αντλιες βενζινης ,μεταλλικες εισαγωγες και οτι αλλο θες. αν θες να βελτιωσεις το tfsi μοτερ ειναι ποιο δυσκολο γιατι εχει νεα τεχνολογια και ακομα δεν κυκλοφορουν πολλα βελτιωτικα πραγματα στην αγορα και οσα κυκλοφορουν ειναι πανακριβα. για να μην υπαρχει παρεξηγηση με οσους εχουν tfsi μοτερ δεν λεω οτι ειναι κακο μοτερ αντιθετος μαλιστα ειναι πολυ καλο απλα ακομα πολλοι tuners πηραματιζονται γιατι το μοτερ ειναι νεο. στην αμερικη μερικοι πουλανε τα gti mkv και περνουν golf r32 mkiv(δεν ξερω αν αυτο ειναι λογικο ή οχι απλα το αναφερω γιατι το εχω διαβασει σε αμερικανικο φορουμ) Edited February 4, 2008 by powergolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 να πω και εγώ την χαζομάρα μου.και γιατι δεν πέρνεις ενα S3 που έχει και αυτο τετρακίνιση και με ένα προγραμμα θα δείς τρελά αλογα και ροπες στο θεο.πόσο μαλλον αμα μπει και εξάτμιση.τώρα αναμεσα σε GTI R32 θα κρατούσα το golf.και αμα δεν υπάρχει οικονομικό πρόβλημα πάρε EDITION Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 Αν τα χρήματα υπάρχουν, R32 και πάλι R32 και ας με περνάνε τα GTI με πρόγραμμα. Δεν θα με νοιάζει. Βέβαια κάτι τέτοια αυτοκίνητα τα παντρέυεσαι, μιας και να το πουλήσεις, δύσκολο, άσε που θα το σκοτώσει κιόλας. Ποιος πέρνει μεταχειρισμένο GOLF με 32.000€ συν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
powergolf Posted February 4, 2008 Report Share Posted February 4, 2008 Εχεις δικιο φιλε με τα λεφτα αυτα περνει s3 αλλα ειναι σε διλυμα μεταξυ r32 και το golf που εχει(255ps). για εναλλακτικη λυση υπαρχει και το evo αλλα ειπαμε ειναι στο διλυμα μεταξυ τον δυο golf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 Μια χαρά είναι το R32!!! Αρκεί να μπορείς να το πληρώσεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caddyman Posted February 9, 2008 Report Share Posted February 9, 2008 Παιδιά η τετρακίνηση του R32 είναι περιστασιακή? Αν ναι πότε ενεργοποιείται και γενικώς πως δουλεύει...(το χω απορία.....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cool19 Posted February 9, 2008 Report Share Posted February 9, 2008 Αν δεν κάνω λάθος το R32 έχει Haldex οπότε δεν είναι μόνιμη η τετρακίνηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...