Jump to content
NEA_KIOS

Golf 5/6 1.4 Tsi - Aftermarket Σκάστρες [Εργοστασιακά και Βελτιωμένα]

Recommended Posts

απο το GTI μονο cat back δεν κουμπωνει ολοκληρη

ο ανταπτορας ειναι μια αηδια κ μιση

βαλε εισαγωγη (χωανη-βαρελακι να παρεις ηχο)

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια...ειμαι καινουριος στο club και σχετικα καινουριος στην εμπειρια του να εχεις ενα golf...εχω ενα 5αρι golf,1.4,με τα 140...ηθελα λοιπον να σας ρωτησω για σκαστρα και εξατμιση...επειδη το εχω λιγο καιρο σχετικα φοβαμαι να δοκισασω πραγματα,μηχανικα,πανω του....ηθελα λοιπον να με βοηθησετε στο αν μπορω να βαλω σκαστρα,τι ειδουσ,τι μαρκα κ.λ.π και φυσικα το σημαντικοτερο,υπαρχει περιπτωση να μου βγαλει καποιο προβλημα?και αν ναι τι?

και την εξατμηση ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει παλι περιπτωση να μου βγαλει καποιο προβλημα,μηχανικο....μεσαιο-τελικο?τελικο?ή ολοκληρη....??ξερω οτι ολοκληρη θα δωσει περισσοτερο,ομως τι ειναι καλυτερο για το αυτοκινητο....!!!! ή τιποτα απο τα 2 που σας ειπα....ευχαριστω πολυ και ελπιζω να με βοηθησετε... ;)

Γεια σου φιλε μου,καλως ηρθες στο κλαμπ!!!απο θεμα εξατμισεις ειναι καθαρα θεμα του τι θελεις να κανεις στο αμαξι...υπαρχουν πολυ καλοι μαστορες που κανουν παπαδες με χειροποιητες κ υπαρχουν οι απλες λυσεις οπως gti η ed30, και τελευταια κ δοκιμασμενη λυση,εξατμιση της milltek. οσο για τη σκαστρα,εγω φορουσα τον ανταπτορα,τον εβγαλα τον εδωσα κ για λιγο καιρο ημουν απλα με την εισαγωγη μανιταρι της hks απο την οποια ακουγοταν πολυ η τουρπμινα... τωρα μιας και εχω βαλει custom προγραμμα overload εχω βαλει την σκαστρα της GReddy και δουλευει ρολοι. κανει πολυ ωραιο θορυβο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. αυτα απο μενα...!!

Link to comment
Share on other sites

Δανεισμένο απο τα Γενικά θέματα αυτοκινήτου

Βαλβίδα (dump valve, blow off valve) κοινώς σκάστρα: όσο γίνεται πιο κοντά στην πεταλούδα εισαγωγής. Ανοίγει όταν η πεταλούδες του συστήματος εισαγωγής κλείνουν δηλαδή όταν αφήνουμε το γκάζι. Τότε η κινητική ενέργεια των αερίων που ωθούμενα από το turbo πηγαίνουν προς τους κυλίνδρους μπορεί να οδηγήσει σε αστοχία πεταλούδες κλπ και αύξηση της θερμοκρασίας. Επίσης αφού δεν μπορεί να πάει εμπρός αυξάνεται κατακόρυφα η πίεση μέχρι και 5 φορές πάνω από την συμπίεση και μπορεί να χαλάσουν οι σωληνώσεις και να φρενάρει η τουρμπίνα. Η βαλβίδα αυτή απελευθερώνει την παραπάνω ποσότητα αέρα επιτρέποντας έτσι στην φτερωτή να συνεχίσει να γυρίζει (ετοιμότητα όταν πατηθεί το γκάζι, λιγότερο turbo-lag) και προστατεύει και τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν. Λειτουργεί (δηλαδή ανοίγει) σε πίεση σαφώς μεγαλύτερης της πίεσης του turbo. Υπάρχουν διάφορα μεγέθη (ανάλογα με νεκρό χώρο, μέγεθος τουρμπίνας, πίεση κλπ) και τύποι.(με πιστόνι καλύτερα από ότι με διάφραγμα) Με δύο πιστόνια χρειάζεται όταν υπάρχει μετρητής αέρα (airflow meter) που αλλιώς μπερδεύεται και χαλάει το ρελαντί. Μπορεί ο αέρας που απορρίπτεται να ανακυκλώνεται (στέλνεται κάπου πριν το turbo) οπότε τότε πρόκειται για βαλβίδα ανακύκλωσης και δεν κάνει φασαρία!

Μπορούν να υπάρχουν και άλλες βαλβίδες.... πχ που να απελευθερώνει συμπιεσμένο φρέσκο αέρα όταν η πίεση φτάνει στη μέγιστη επιθυμητή κλπ.

Link to comment
Share on other sites

και σε περιπτωση που βγαλουμε τη μαμα σκαστρα και βαλουμε μια καλυτερη σκαστρα τι καλυτερο αποτελεσμα θα εχουμε?και τελος πως καταλαβενουμε οτι η σκαστρα εχει προβλημα ?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φιλε μου,καλως ηρθες στο κλαμπ!!!απο θεμα εξατμισεις ειναι καθαρα θεμα του τι θελεις να κανεις στο αμαξι...υπαρχουν πολυ καλοι μαστορες που κανουν παπαδες με χειροποιητες κ υπαρχουν οι απλες λυσεις οπως gti η ed30, και τελευταια κ δοκιμασμενη λυση,εξατμιση της milltek. οσο για τη σκαστρα,εγω φορουσα τον ανταπτορα,τον εβγαλα τον εδωσα κ για λιγο καιρο ημουν απλα με την εισαγωγη μανιταρι της hks απο την οποια ακουγοταν πολυ η τουρπμινα... τωρα μιας και εχω βαλει custom προγραμμα overload εχω βαλει την σκαστρα της GReddy και δουλευει ρολοι. κανει πολυ ωραιο θορυβο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. αυτα απο μενα...!!

θελω ομως να σε ρωτισω κατι....εσυ τι αμαξι εχεις...εννοω ποσα κυβικα και ποσα αλογα...εμενα που ειναι το 1.4 με τα 140 θα κανει τπτ το μανιταρι...?!?!?θα εχει οντως μια αξιολογη διαφορα που να αξιζει αυτη η αλλαγη(ή θα ναι κατι ελαχιστο?)..??!και κατι τελευταιο,οσουσ εχω ρωτησει μεχρι τωρα(και μηχανικους) μου λενε να μην βαλω φιλτρα και τετοια....υπαρχει περιπτωση να επιρεασει τον κινητηρα και να βγαλει προβλημα το αυτοκινητο?

Link to comment
Share on other sites

θελω ομως να σε ρωτισω κατι....εσυ τι αμαξι εχεις...εννοω ποσα κυβικα και ποσα αλογα...εμενα που ειναι το 1.4 με τα 140 θα κανει τπτ το μανιταρι...?!?!?θα εχει οντως μια αξιολογη διαφορα που να αξιζει αυτη η αλλαγη(ή θα ναι κατι ελαχιστο?)..??!και κατι τελευταιο,οσουσ εχω ρωτησει μεχρι τωρα(και μηχανικους) μου λενε να μην βαλω φιλτρα και τετοια....υπαρχει περιπτωση να επιρεασει τον κινητηρα και να βγαλει προβλημα το αυτοκινητο?

εχω το 1.4 με τα 140 αλογα κ πριν λιγεσ μερες εβαλα το προγραμμα της overload..το μανιταρι το φοραω ενα χρονο σχεδον... δεν ειχα τοπαραμικρο προβλημα παρε κ φωτο απο την κατασταση που εκανα με το φιλτρο :

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=20376

απο προσωπικη εμπειρια δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα παντως...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα. Με την σκαστρα της GReddy που εχεις βαλει, απο θεμα αποδοσεις χανεις σε αλογα οπως με τον ανταπτορα της forge??

και αν μπωρεις να μας πεις απο που την πηρες και ποσο σου πηγε η αγορα της....

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα. Με την σκαστρα της GReddy που εχεις βαλει, απο θεμα αποδοσεις χανεις σε αλογα οπως με τον ανταπτορα της forge??

και αν μπωρεις να μας πεις απο που την πηρες και ποσο σου πηγε η αγορα της....

και αν την εβαλες παραλληλα με την εργοστασιακη

Link to comment
Share on other sites

theos gt

ετυχε και εβλεπα προχθες τισ φωτο σου....το ειχα δει... :roadrage:

ευχαριστω πολυ...ειπες οτι σου εδωσε ηχο τουρμπο,ε?(οχι εξατμισης)

:thumbsup: σ αρεσε τουλαχιστον;;;

ναι ακους περισσοτερο τον ρουφηγμα οταν ανοιγεις και ακους ωραιο σκασιμο στο αφημα του γκαζιου..πολυ περισσοτερο απο βαρελακι παντως..

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα. Με την σκαστρα της GReddy που εχεις βαλει, απο θεμα αποδοσεις χανεις σε αλογα οπως με τον ανταπτορα της forge??

και αν μπωρεις να μας πεις απο που την πηρες και ποσο σου πηγε η αγορα της....

με τη σκαστρα της GReddy δεν ειδα το κρεμασμα που εκανε ο ανταπτορας.κατ αρχιν η σκαστρα ανοιγει σε πιο ψηλες στροφες οταν εχει φορτωσει λιγο η τουρμπινα..δεν σκαει απο τις 1500 που εσκαγε ο ανταπορας,ουτε χαλαει τον κοσμο οταν κανεις οπισθεν οπως ο ανταπτορας..εχει πολυ πιο σκληρο εμβολο,κ ειναι πολυ λειτουργικη.αν την βαλεις σε μαμα tsi θα σου πεταξει check μετα απο λιγα χιλιομετρα χωρις καμια δυσλειτουργεια ομως.μετα που εβαλα το προγραμμα δεν ξαναφανηκε check..η ολη δουλεια,αγορα σκαστρας και τοποθετησει μου επιασαν 270 ευρω.

Link to comment
Share on other sites

με τη σκαστρα της GReddy δεν ειδα το κρεμασμα που εκανε ο ανταπτορας.κατ αρχιν η σκαστρα ανοιγει σε πιο ψηλες στροφες οταν εχει φορτωσει λιγο η τουρμπινα..δεν σκαει απο τις 1500 που εσκαγε ο ανταπορας,ουτε χαλαει τον κοσμο οταν κανεις οπισθεν οπως ο ανταπτορας..εχει πολυ πιο σκληρο εμβολο,κ ειναι πολυ λειτουργικη.αν την βαλεις σε μαμα tsi θα σου πεταξει check μετα απο λιγα χιλιομετρα χωρις καμια δυσλειτουργεια ομως.μετα που εβαλα το προγραμμα δεν ξαναφανηκε check..η ολη δουλεια,αγορα σκαστρας και τοποθετησει μου επιασαν 270 ευρω.

μπορεις να δωσεις ενα λινκ κατι ποιος σου περασε τη σκαστα??

την συνδεσμολογια κλπ???

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να δωσεις ενα λινκ κατι ποιος σου περασε τη σκαστα??

την συνδεσμολογια κλπ???

ευχαριστω

τη σκαστρα την εβαλα μονος.. δεν ηταν δυσκολο.πηρα παροχη απο το κολαρο του ιντερκουλερ που ειναι οπως βλεπουμε τη μουρη του αυτοκινητου στ αριστερα,κατω χαμηλα,απο εκει με ενα χειρποιητο μεγαλο Τ φτιαχτο σε τορνο,ανεβασα τη σκαστρα ψηλα κ υποπιεση της σκαστρας πηρα ,με Τ απο την υποπιεση του κινητηρα....φωτογραφιες δεν εχω τραβιξει... πειραματικα το εκανα κ πετυχε... απλως το καλυτερο ειναι για καποιον που δε φοραει προγραμμα η δουλεβει πιεση κατω απο 1.2 να βρει σκαστρα με μικρο εμβολο,η ρυθμιζομενη.

Link to comment
Share on other sites

:heart: σ αρεσε τουλαχιστον;;;

ναι ακους περισσοτερο τον ρουφηγμα οταν ανοιγεις και ακους ωραιο σκασιμο στο αφημα του γκαζιου..πολυ περισσοτερο απο βαρελακι παντως..

πολυ καλο....μπορει να το δοκιμασω...μπορω να πω οτι το φοβαμαι λιγο(απο μηχανικης πευρας),γι αυτο λεω μπορει....δεν ειναι το σαξο που ειχα και το εκανα οτι μου ερχοταν.....

Link to comment
Share on other sites

οποτε πηρα απαντηση εμεσα αν κ εκανα την ερωτηση 2 φορες.δεν την εβαλες παραλληλα αλλα αντικατεστησες την μαμα.φυσικο ηταν να σου πεταξει check

Link to comment
Share on other sites

οποτε πηρα απαντηση εμεσα αν κ εκανα την ερωτηση 2 φορες.δεν την εβαλες παραλληλα αλλα αντικατεστησες την μαμα.φυσικο ηταν να σου πεταξει check

δεν ηξερα πως να κανω διπλο το ποστ για να απαντησω και σε εσενα. δεν αντικατεστησα τη μαμα ξαναλεω.η μαμα υπαρχει πανω κανονικοτατα.παραλληλα εχει μπει,και εχει τακτοποιηθει με το προγραμμα. κ το τσεκ δεν ειχε αναψει τοτε αμεσως.μετα απο μερικες βολτες αναψε..

τωρα πλεον δεν υπαρχει θεμα τσεκ μιας κ λυθηκε το θεμα μεσω του προγραμματος.

Link to comment
Share on other sites

δεν ηξερα πως να κανω διπλο το ποστ για να απαντησω και σε εσενα. δεν αντικατεστησα τη μαμα ξαναλεω.η μαμα υπαρχει πανω κανονικοτατα.παραλληλα εχει μπει,και εχει τακτοποιηθει με το προγραμμα. κ το τσεκ δεν ειχε αναψει τοτε αμεσως.μετα απο μερικες βολτες αναψε..

τωρα πλεον δεν υπαρχει θεμα τσεκ μιας κ λυθηκε το θεμα μεσω του προγραμματος.

το project σου το εχω κατα νου εδω κ ενα χρονο αλλα ακομα δεν πηγα να το κανω..απλα το θεμα με το check με σταματησε γιατι δε φοραω προγραμμα

Link to comment
Share on other sites

Ύστερα από καιρό αδράνειας το συγκεκριμένο θέμα έχω να κάνω κάποιες επισυμάνσεις:

1)Η βαλβίδα που υπάρχει πάνω στην τουρμπίνα(εκεί που μπαίνει το forge adapter) είναι η N75 και όχι η σκάστρα όπως αναφέρεται σχεδόν παντού στο foum!

2)Με τον forge adapter(που δεν είναι σκάστρα) καθώς και με κάθε είδους σκάστρα ανοιχτού τύπου το αμάξι χάνει! Εκτός αν έχεις 280+ αλογατάρια πάνω οπότε στα @@@@@@ σου!

3)Η σκάστρα βρίσκεται από την μεριά του μοτέρ.

Αυτά! Επειδή το έψαξα το θέμα γιατί με ενδιέφερε απλά παράθεσα τις γνώσεις μου!

Link to comment
Share on other sites

Ύστερα από καιρό αδράνειας το συγκεκριμένο θέμα έχω να κάνω κάποιες επισυμάνσεις:

1)Η βαλβίδα που υπάρχει πάνω στην τουρμπίνα(εκεί που μπαίνει το forge adapter) είναι η N75 και όχι η σκάστρα όπως αναφέρεται σχεδόν παντού στο foum!

2)Με τον forge adapter(που δεν είναι σκάστρα) καθώς και με κάθε είδους σκάστρα ανοιχτού τύπου το αμάξι χάνει! Εκτός αν έχεις 280+ αλογατάρια πάνω οπότε στα @@@@@@ σου!

3)Η σκάστρα βρίσκεται από την μεριά του μοτέρ.

Αυτά! Επειδή το έψαξα το θέμα γιατί με ενδιέφερε απλά παράθεσα τις γνώσεις μου!

Για το οτι η n75 ειναι η σκαστρα πρωτη φορα τα ακουω????!!!! :shok: :shok: :yahoo: :yahoo: Πρωτον η FORGE δεν ειναι σκαστρα ειναι ανταπτορας και το αυτοκινιτο χανει πολυ λιγο . Και η σκαστρα βρισκετε πανω στιν τουρμπινα . Παντως οι γνωσεις σου ειναι λαθος και θα πρεπει να το ξαναπσακσεις λιγο το θεμα καλητερα .

Link to comment
Share on other sites

Ύστερα από καιρό αδράνειας το συγκεκριμένο θέμα έχω να κάνω κάποιες επισυμάνσεις:

1)Η βαλβίδα που υπάρχει πάνω στην τουρμπίνα(εκεί που μπαίνει το forge adapter) είναι η N75 και όχι η σκάστρα όπως αναφέρεται σχεδόν παντού στο foum!

2)Με τον forge adapter(που δεν είναι σκάστρα) καθώς και με κάθε είδους σκάστρα ανοιχτού τύπου το αμάξι χάνει! Εκτός αν έχεις 280+ αλογατάρια πάνω οπότε στα @@@@@@ σου!

3)Η σκάστρα βρίσκεται από την μεριά του μοτέρ.

Αυτά! Επειδή το έψαξα το θέμα γιατί με ενδιέφερε απλά παράθεσα τις γνώσεις μου!

εισαι πολυ λαθος φιλε καμια σχεση η σκαστρα με την ν75 μα καμια σχεση πισω ειναι ι η ν75 και μπροστα στην τουρμπινα ειναι η σκαστρα η ν75 ελεχει την πιεση της τουρμπινας καμια σχεση με την σκαστρα η οποια εκτονωνει τον αερα της τουρμπινας

Link to comment
Share on other sites

Επομενως ρε παιδια απο τη στιγμη που εχουμε σκαστρα κλειστου τυπου μπορουμε να την αλλαξουμε σε ανοιχτου τυπου?και αν ναι τι αποτελεσματα θα χουμε?θορυβο?μειωση αυξηση ιπποδυναμης?και κατι τελευταιο ποσο θα στοιχισει μια τετοια διαδικασια

Link to comment
Share on other sites

Επομενως ρε παιδια απο τη στιγμη που εχουμε σκαστρα κλειστου τυπου μπορουμε να την αλλαξουμε σε ανοιχτου τυπου?και αν ναι τι αποτελεσματα θα χουμε?θορυβο?μειωση αυξηση ιπποδυναμης?και κατι τελευταιο ποσο θα στοιχισει μια τετοια διαδικασια

το μονο που κυκλοφορει για εσας ειναι το spacer της forge και το οποιο χανει σε επιδοσεις και το οποιο μπαινει πανω στην μαμα σκαστρα και υπαρχει σκαστρα της εταιριας bonalume http://www.bonalume.com/zoom_en.asp?nome=public/file/auto/z_golf-1.4-gt.jpg&descr=golf%201.4%20gt%20tsi η οποια δεν την εχει δοκημασει κανεις .για μενα η πιο σωστη και καλη λυση ειναι βαζεις μια εισαγωγη και εχεις το τελειο ηχο απο σκαστρα και ουτε χανεις ουτε τιποτα και γουσταρεις τρελα γνωμη μου

Link to comment
Share on other sites

το μονο που κυκλοφορει για εσας ειναι το spacer της forge και το οποιο χανει σε επιδοσεις και το οποιο μπαινει πανω στην μαμα σκαστρα και υπαρχει σκαστρα της εταιριας bonalume http://www.bonalume.com/zoom_en.asp?nome=public/file/auto/z_golf-1.4-gt.jpg&descr=golf%201.4%20gt%20tsi η οποια δεν την εχει δοκημασει κανεις .για μενα η πιο σωστη και καλη λυση ειναι βαζεις μια εισαγωγη και εχεις το τελειο ηχο απο σκαστρα και ουτε χανεις ουτε τιποτα και γουσταρεις τρελα γνωμη μου

είσαι σίγουρος ότι χάνεις άλογα ????? αν δεν έχετε δοκιμάσει κάτι η δεν είστε 100% σίγουροι για κάτι καλά θα ήταν να μην μιλάτε ......

έχω σπέισερ εδώ και 2 χρονια δυναμομέτρηση πριν και μετά το σπάισερ ήταν ακριβώς ίδια .... τώρα εσύ αν δοκίμασες και έπεσαν τα άλογα σου μάλλον κάτι δεν πάει καλά η με το αυτοκίνητο σου η με το δυναμόμετρο που πηγες

και καλή σας ημερα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.