geo16vpolo Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 στο post ``649 μαλλον βρισκεται η απαντηση στο γιατι εκαψε τοσο λαδι.δυστυχως αν δεν το φτιαξεις και δεν το πουλησεις θα συνεχισεις να του συμπληρωνεις συχνα λαδια.φροντιζε τουλαχιστον να τα κοιτας πολυ συχνα ειτε κανεις ταξιδι ειτε οχι γιατι μπορει να κατεβει η σταθμη στο min και να μην το παρεις χαμπαρι.η κατασταση ειναι τραγικη... Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 15000 ΕΥΡΩ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 15000 ΕΥΡΩ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ Έβγαλε η VW δίχρονο κινητήρα και τον έβαλε στα Polo 100hp; Γιατί με τόσο λάδι που καίει είναι λες και έχεις 2χρονο Yamaha TDR. Μ' αυτά που διαβάζω φοβάμαι μήπως και το TSI 1.2 που θα έρθει είναι κι αυτά μία από τα ίδια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 10, 2010 Report Share Posted January 10, 2010 - και υστερα σου λεει Γερμανικο = αξιοπιστια + ποιοτητα (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dliontos Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 Kalispera synagonistes! Opos katalabainete eimai omoipathis!exo ena polo 9n me kinitira bbz(100hp) kai kaiei para polla ladia!ekaige apo tote pou itan kainourio alla stin antiprosopia kanane tin papia.mporei kapoios na mou pei ti ladia pairnei to sygkekrimeno aytokinito? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 12, 2010 Report Share Posted January 12, 2010 - 5W/30 αν δεν κανω λαθος ,μπορεις να του βαλεις και 5/40 αν θες (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolaris2002 Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 (edited) Παιδιά καλημέρα. Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω σε όσους έχουν Polo GTi 1.6 16V (125PS) σχετικά με τα λάδια που φοράει μιας και θέλω να τα αλλάξω. Αυτή τη φορά θα πάω να τα αλλάξω στο βενζινάδικο της Shell και έτσι επειδή δεν εμπιστεύομαι και πολύ τους υπαλλήλους, θα μπορούσε να μου πει κάποιος που έχει το manual του αυτοκινήτου αυτού, ακριβώς τι λάδια (ιξώδες) προτείνει ο κατασκευαστής? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Edited January 22, 2010 by coolaris2002 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=2057&st=640 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Παιδιά καλημέρα. Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω σε όσους έχουν Polo GTi 1.6 16V (125PS) σχετικά με τα λάδια που φοράει μιας και θέλω να τα αλλάξω. Αυτή τη φορά θα πάω να τα αλλάξω στο βενζινάδικο της Shell και έτσι επειδή δεν εμπιστεύομαι και πολύ τους υπαλλήλους, θα μπορούσε να μου πει κάποιος που έχει το manual του αυτοκινήτου αυτού, ακριβώς τι λάδια (ιξώδες) προτείνει ο κατασκευαστής? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. δεν εχω το manual ουτε το αυτοκινητο αυτο αλλα το εψαξα λιγο.εχεις προδιαγραφες 501.01 και 502.00.προσωπικα θα επελεγε ενα 5/40 ακολουθωντας την 502.00 προδιαγραφη.σε αυτο το ιξωδες θα βρεις καλα λιπαντικα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolaris2002 Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 (edited) joop ευχαριστώ για το χρόνο που διέθεσες να το ψάξεις. Τελικά έβαλα τα SHELL HELLIX ULTRA EXTRA 5W-30 πλήρως συνθετικά με ιξώδες 5W-30. Ευχαριστώ. Edited January 22, 2010 by coolaris2002 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 [όνομα quote = 'ημερομηνία coolaris2002 »=« 22 Ιανουαρίου 2010 - timestamp 17:04:14' post = '1264172654 '= '362068'] [size = "2"] [url = "http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showuser=4363"] Joop [/ url] ευχαριστώ για το χρόνο που διέθεσες να το ψάξεις. Τελικά έβαλα τα [/ b] [/ size] [size = "2"] SHELL Hellix ULTRA EXTRA 5W-30 [/ size] [size = "2"] πλήρως συνθετικά με ιξώδες 5W-30. Ευχαριστώ. [/ Size] [/ b] [/ quote] Αν θες μας λες και πόσα πλήρωσες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolaris2002 Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 20,70 ¤ το λίτρο! Είναι ακριβούτσικα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 (edited) απο βενζιναδικο τι περιμενες να ειναι φτηνα;13,86 ευρω το λιτρο τα εχει το g-market... 13,86 ευρω το λιτρο. @θα ειχες γλιτωσει 27,36 ευρω... Edited January 23, 2010 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 απο βενζιναδικο τι περιμενες να ειναι φτηνα;13,86 ευρω το λιτρο τα εχει το g-market... 13,86 ευρω το λιτρο. @θα ειχες γλιτωσει 27,36 ευρω... Θα έδινε όμως και ένα 10άρικο στο συνεργέιο για την αλλαγή.Βέβαια ούτως ή άλλως ζημιωμένος βγήκε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 ενω του τα αλλαξε τσαμπα ενας πακιστανος με πειρα και γνωση σε καθε τυπο αυτοκινητου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esnaider Posted April 12, 2010 Report Share Posted April 12, 2010 Έχω βάλει (μόνος μου) τα castrol magnatec 5w-40 με προδιαγραφή VW 502 00 στον 1.6fsi σε αντίθεση με τα 5w-30 που θέλει η αντ/πία. Το έκανα επειδή στην Ελλάδα το καλοκαίρι έχουμε υψηλές θερμοκρασίες και είπα πως χρειάζομαι ένα περισσότερο βαρύ λάδι. Η προδιαγραφή VW 502 00 υπάρχει στο manual, αλλά μέχρι στιγμής είδα μεγαλύτερη κατανάλωση κατά 0,4λ./100χμ. και αυξημένο θόρυβο. Περιμένω σχόλια-εμπειρίες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 Έχω βάλει (μόνος μου) τα castrol magnatec 5w-40 με προδιαγραφή VW 502 00 στον 1.6fsi σε αντίθεση με τα 5w-30 που θέλει η αντ/πία. Το έκανα επειδή στην Ελλάδα το καλοκαίρι έχουμε υψηλές θερμοκρασίες και είπα πως χρειάζομαι ένα περισσότερο βαρύ λάδι. Η προδιαγραφή VW 502 00 υπάρχει στο manual, αλλά μέχρι στιγμής είδα μεγαλύτερη κατανάλωση κατά 0,4λ./100χμ. και αυξημένο θόρυβο. Περιμένω σχόλια-εμπειρίες. σχολια? ομαδα που κερδιζει δεν την αλλαζεις. αν δεν σου εκαιγε λαδι, ποιος ο λογος να το αλλαξεις?? πες μου εναν? παρεπιπτοντως εγω με 1.6 FSi βαζω 5w-30 αυτο δινει η αντιπροσωπεια. και στα 4μιση χρονια ουτε σταγονα. α. και με βαρυ ποδι χειμωνα καλοκαιρι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esnaider Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 Έχω χρησιμοποιήσει 0-30, 5-30, 10-40 και τώρα 5-40. Ποτέ δεν έκαψε λάδι. Νομίζω ότι στο εγχειρίο δίνει και άλλες προδιαγραφές ακριβώς για να διαλέξει ο οδηγός ανάλογα με το οδηγικό του προφίλ και τη θερμοκρασία περιβάλλοντος. Στις αντιπροσωπίες βάζουν 5-30 για να χρεώνουν 20 ευρώ το λίτρο και σου λένε κάνε σέρβις κάθε χρόνο ή 15000χμ νταϊλίκι. Δεν σου λένε οτι υπάρχει και ο προγραμματισμός longlife που μπορεί να πας και 30000χμ ή 2 χρόνια μέχρι να κάνεις σέρβις. Χαρακτηριστικά θυμάμαι όταν τους ρώτησα για το longlife μου είπαν πως δεν χρειάζεται να περιμένεις 2 χρόνια για να κάνεις σέρβις αλλαγής λαδιών (λες και είναι τζάμπα). Αν έχουν πει σε κάποιον κάτοχο golf V για το longlife σε αντ/πία παρακαλώ να το πεί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 Έχω χρησιμοποιήσει 0-30, 5-30, 10-40 και τώρα 5-40. Ποτέ δεν έκαψε λάδι. Νομίζω ότι στο εγχειρίο δίνει και άλλες προδιαγραφές ακριβώς για να διαλέξει ο οδηγός ανάλογα με το οδηγικό του προφίλ και τη θερμοκρασία περιβάλλοντος. Στις αντιπροσωπίες βάζουν 5-30 για να χρεώνουν 20 ευρώ το λίτρο και σου λένε κάνε σέρβις κάθε χρόνο ή 15000χμ νταϊλίκι. Δεν σου λένε οτι υπάρχει και ο προγραμματισμός longlife που μπορεί να πας και 30000χμ ή 2 χρόνια μέχρι να κάνεις σέρβις. Χαρακτηριστικά θυμάμαι όταν τους ρώτησα για το longlife μου είπαν πως δεν χρειάζεται να περιμένεις 2 χρόνια για να κάνεις σέρβις αλλαγής λαδιών (λες και είναι τζάμπα). Αν έχουν πει σε κάποιον κάτοχο golf V για το longlife σε αντ/πία παρακαλώ να το πεί. Οι αντιπροσωπείες συστήνουν γενικά αλλαγή ανά 15.000 χλμ ή 1 χρόνο όποιο έρθει πρώτο και κατά την άποψή μου καλά κάνουν. Μπορείς αν θέλεις να ακολουθήσεις και longlife service αλλά κατά την άποψή μου μόνο αν σκοπεύεις να αλλάξεις αυτοκίνητο στα πεντε έξι χρόνια ή 100.000 χλμ. το πολύ. Αν σκέφτεσαι να κρατήσεις το αυτοκίνητο η συχνότερη αλλαγή λαδιού-φίλτρου είναι απαραίτητη. Και αν με το 5W30 δεν είχες πρόβλημα με κάψιμο λαδιού κακώς άλλαξες την ρευστότητα.Εγώ προσωπικά βάζω τα 5w30 και τα αλλάζω κάθε 7.500 έως 10.000 χλμ. το πολύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esnaider Posted April 20, 2010 Report Share Posted April 20, 2010 (edited) Τα συνθετικά λάδια αντέχουν πολλά χιλιόμετρα. Με το longlife το αυτοκίνητο αντιλαμβάνεται το στίλ οδήγησης (π.χ. οδήγηση στην πόλη ή πολλές απότομες επιταχύνσεις) και αναλόγως βγάζει ένδειξη για αλλαγή όταν είναι αναγκαίο και όχι νωρίτερα. Αν σου περισσεύουν μπορείς να αλλάζεις και κάθε μήνα. Το 5-30 είναι longlife και οι αντ/πίες δεν το χρησιμοποιούν ως τέτοιο για να μας τα παίρνουν νωρίτερα άρα και περισσότερα. Edited April 21, 2010 by esnaider Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 (edited) η οδηγια για αλλαγη λιπαντικου καθε χρονο ή 15000χλμ ειναι απο την Κοσμοκαρ υστερα απο υποδειξη της vw .δεν ειναι τυχαιο ουτε και γινεται για να εχουν κερδος οι αντ/πεις απο τις συχνοτερες αλλαγες σε σχεση με τα LL service.καποιοι παραγοντες ειναι αυτοι που καθοριζουν ποτε θα γινει η αλλαγη ωστε το μοτερ να εχει μακροζωια.ενας απο αυτους ειναι το κλιμα.αλλος ειναι η ατμοσφαιρικη ρυπανση.αλλος ειναι οι συνθηκες οδηγησης κλπ.συμφωνα λοιπον με αυτα υπαρχει και η σχετικη οδηγια service για την Ελλαδα.στην Γερμανια ξερεις καθε ποτε κανουν αλλαγη λαδιων;στην Αμερικη γνωριζεις;στον Καναδα,την Αυστραλια και την Κινα;εχεις την εντυπωση οτι ολα τα αυτοκινητα της vw σε ολες τις χωρες του κοσμου εχουν την ιδια υποχρεωση service στα 15000χλμ;τι θελω να πω με ολα αυτα.οτι για να συνιστα η vw αλλαγη καθε 15000χλμ ενω στην Γερμανια καθε 30000χλμ υπαρχουν σοβαροι λογοι.αν καποιος στην Ελλαδα θελει να κανει την Αλλαγη καθε 30000χλμ ή ακολουθωντας το προγραμμα LL τοτε εχει και την ευθυνη οποιασδηποτε ζημιας προκυψει στο μοτερ απο την ελλιπη συντηρηση του αφου η οδηγια ειναι ξεκαθαρη και τα service ενημερωνονται ποτε γινονται στο service book του αυτοκινητου.επιπλεον,οσο καλο συνθετικο λιπαντικο και αν ειναι, κανενα-και το τονιζω-, δεν αντεχει 30000χλμ ή 2 χρονια συνεχους χρησης στις συνθηκες της Ελλαδας.ετσι λοιπον ο καθενας κανει τις επιλογες του.αλλος επιλεγει να τα αλλαζει βαση οδηγιας ή και νωριτερα ωστε να εχει το κεφαλι του ησυχο για ποοοολλες χιλιαδες χλμ ειτε επιλεγει να τα αλλαζει μια φορα στα 2 χρονια και να παιζει με την ''φωτια''. Edited April 21, 2010 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esnaider Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 (edited) Φίλε Joop πολύ θα ήθελα να πιστέψω οτι πράγματι υπάρχει οδηγία της vw για την Ελλάδα. ΌΜΩΣ α)πώς εξηγείται το γεγονός ότι κάποιες αντ/πίες βάζουν 10-40? και β)ποιός ο λόγος ύπαρξης του LL? Όσο για την ατμοσφαιρική ρύπανση, στα Τρίκαλα π.χ. έχει λιγότερη από το Μόναχο, ενώ στη Σαλονίκη περισσότερη από το Μόναχο. Όσο για τη θερμοκρασία στη Σαλονίκη έχει περισσότερη ζέστη από το Μιλάνο αλλά λιγότερη από τη Σικελία...Γι' αυτό υπάρχει το LL, για να λαμβάνει υπ' όψην εξωτερική θερμοκρασία, χιλιόμετρα ανά ώρα λειτουργίας του μοτέρ, τρόπο οδήγησης κτλ του κάθε αυτοκινήτου ξεχωριστά. Το LL γίνεται με λάδια 5-30. Το ετήσιο σέρβις ή κάθε 15000χμ γίνεται με λάδια 50200 ή 50000 ή 50101...Και στο φινάλε σε ποιά χώρα πρέπει να ζούμε για να κάνουμε το LL???? Ποιά είναι αυτή η ιδανική-ιδεατή χώρα με σταθερή θερμοκρασία όλο το χρόνο 18C, χωρίς καθόλου ρύπανση, δρόμους χωρίς φανάρια, χωρίς ανηφόρες, κατηφόρες, λακούβες, χωρίς κίνηση και μποτιλιάρισμα??? Και άντε πες πως υπάρχει αυτή η ουτοπία. Οδηγός που πατάει μέχρι 3500 στροφές και μάλιστα να ζεί σε αυτή τη χώρα ουτοπία? ¶ντε πες πως υπάρχει και ένας τέτοιος. Έφτιαξε η vw το LL για πάρτυ του. Τυχερός ο gay... Αν πάλι έχεις ρωτήσει την κοσμοκάρ και σου είπε την Aλήθεια, τότε ίσως και να σκεφτώ να τους πιστέψω. Edited April 21, 2010 by esnaider Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 η οδηγια ειναι για 15000 ή 2 χρονια.αυτο δεν σημαινει οτι ειναι υποχρεωτικο να το τηρει καποιος.αν το μοτερ ειναι κατασκευασμενο για LL και το λιπαντικο που χρησιμοποιηται ειναι LL τοτε μπορει οποιος θελει να του κανει service LL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 Φίλε Joop πολύ θα ήθελα να πιστέψω οτι πράγματι υπάρχει οδηγία της vw για την Ελλάδα. ΌΜΩΣ α)πώς εξηγείται το γεγονός ότι κάποιες αντ/πίες βάζουν 10-40? και β)ποιός ο λόγος ύπαρξης του LL? Όσο για την ατμοσφαιρική ρύπανση, στα Τρίκαλα π.χ. έχει λιγότερη από το Μόναχο, ενώ στη Σαλονίκη περισσότερη από το Μόναχο. Όσο για τη θερμοκρασία στη Σαλονίκη έχει περισσότερη ζέστη από το Μιλάνο αλλά λιγότερη από τη Σικελία... Αν πάλι έχεις ρωτήσει την κοσμοκάρ και σου είπε την αλήθεια τότε πάω πάσο.. κοιτα επειδη αυτη η συζητηση εχει γινει απειρες φορες... εσυ αμα θες αλλαξε λαδι και στα 40.000 και στα 50 και σε οσο θελεις. το κοστος του λαδιου (11 ευρω το aral s.tronic3 *3 λιτρα + 10 ευρω τπ φιλτρο = 43 ευρω) ειναι αστειο σε σχεση με την πιο καλη λειτουργια που προσφερει. γνωμη μου. και πιστεψε με ακολουθησε την και ασε τους πειραματισμους. δεν προκειται να παθει κατι το αμαξι αμεσα, αλλα αν εχεις διαθεση να το κρατησεις πολλα χρονια, τοτε θα δεις διαφορα. 29 χιλιαδες μηχανικοι σε ολο τον κοσμος λενε μην τσιγκουνευσθαι τις αλλαγες λαδιων...αυτοι ξερουν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esnaider Posted April 21, 2010 Report Share Posted April 21, 2010 κοιτα επειδη αυτη η συζητηση εχει γινει απειρες φορες... εσυ αμα θες αλλαξε λαδι και στα 40.000 και στα 50 και σε οσο θελεις. το κοστος του λαδιου (11 ευρω το aral s.tronic3 *3 λιτρα + 10 ευρω τπ φιλτρο = 43 ευρω) ειναι αστειο σε σχεση με την πιο καλη λειτουργια που προσφερει. γνωμη μου. και πιστεψε με ακολουθησε την και ασε τους πειραματισμους. δεν προκειται να παθει κατι το αμαξι αμεσα, αλλα αν εχεις διαθεση να το κρατησεις πολλα χρονια, τοτε θα δεις διαφορα. 29 χιλιαδες μηχανικοι σε ολο τον κοσμος λενε μην τσιγκουνευσθαι τις αλλαγες λαδιων...αυτοι ξερουν... Διάβασε σε παρακαλώ ξανά την επιχειρηματολογία που ανέπτυξα πριν..συζήτηση κάνουμε σε θέματα που δεν είναι ξεκάθαρα για να βγάλουμε μια άκρη. Εγώ μιλάω με επιχειρήματα και όχι χαβαλέ. Και μή με λες τσιγκούνη γιατί το φίλτρο το πήρα 19 και όχι 10, και τα λάδια 54 και όχι 44...Απλά δε θέλω να δίνω τζαμπαντάν φράγκα. Και εγώ αν ήμουν αντ/πία θα έλεγα σέρβις κάθε 6 μήνες για να έχω δουλειά αλλά και για να μην πάθει κανένα μοτέρ κάτι και το πληρώνω. Δεν σχολιάζω βέβαια τους 29000 μηχανικούς αφού ο κάθε μηχανικός λέει τα δικά του.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...