Katana Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Xαχα, καλώς τον! Πάντως σε εμένα έχει σταματήσει και μου σπάνε τα νεύρα, γιατί τώρα που ήθελα να το πάω για σέρβις, δεν θα κανει τον θόρυβο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
μΑ702 Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 καλησπερα σε ολους Εχω παρατηρησει αυτον τον ηχο, μονο αναμεσα στις 2500 - 3000 και κατι οταν κανω κατεβασμα ταχυτητας και παταω πολυ γκαζι. Νομιζω δεν το εκανε παλιοτερα (εκτος αν εγω δεν το ειχα παρει πρεφα) αλλα ουτε και τωρα το κανει παντα.(Εχω τον 160 tsi) Μερικες φορες ομως ακουγεται πολυ εντονα και ειναι ο χαρακτηριστικος ηχος που ανεφερεται στα προηγουμενα ποστ. Απ' οτι καταλαβα πρεπει να ζησουμε με αυτο ή τελικα διορθωνεται αλλαζοντας εξατρηματα μεσα στην εγγυηση ? Γιατι πολλοι λενε οτι λυθηκε μετα την αντικατασταση, αλλα μετα απο λιγο καιρο ξανακανει τον ιδιο ηχο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 αυτος ο ηχος της σκουριασμενης κουνιας ειναι μονο στα golf 6?στο δικο GT ποτε δεν εχει ακουστει τετοιος θορυβος.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Toν έχω ακούσει και στο 140άρι μου, οπότε υποθέτω πως αφορα και το GT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 και περιπου στα ποσα χιλιομετρα εμφανιζεται?αλλος λεει 1600 αλλος 50000...μηπως ειναι καμμια παρτιδα αντλιων που προκαλει το προβλημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rizaks Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 και περιπου στα ποσα χιλιομετρα εμφανιζεται?αλλος λεει 1600 αλλος 50000...μηπως ειναι καμμια παρτιδα αντλιων που προκαλει το προβλημα? εγω το εχω απο 1000 μεχρι 77000 που ειμαι τωρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
μΑ702 Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 εγω το εχω απο 1000 μεχρι 77000 που ειμαι τωρα! Ok τοτε να μην ανησυχω ! Εμενα τωρα τελευταια ειμαι σιγουρος οτι εχω ακουσει αυτον τον ηχο καθαρα, μετα τα 30.000 Κm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 Δεν ειναι προβλημα που θα σε αφησει αλλα να πας να αλλαξεις οτι χρειαστει.Ειτε λεγεται τρομπα ειτε βαλβιδα Ν75 ειναι πλεον αναβαθμισμενες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 σημερα μιλησα με ενα γνωστο με scirocco 08 με καμμια 25000 χιλιομετρα ο οποιος αλλαξε την αντλια με καινουργια και ακουγεται παλι ο θορυβος !!!ασε που του ειπαν οτι ειναι φυσιολογικος τωρα...και ρωτω αφου ειναι φυσιολογικος γιατι του το αλλαξαν?περιεργα τα λεει η vw μηπως εχει βγει και αλλη αναβαθμισμενη αντλια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 σημερα μιλησα με ενα γνωστο με scirocco 08 με καμμια 25000 χιλιομετρα ο οποιος αλλαξε την αντλια με καινουργια και ακουγεται παλι ο θορυβος !!!ασε που του ειπαν οτι ειναι φυσιολογικος τωρα...και ρωτω αφου ειναι φυσιολογικος γιατι του το αλλαξαν?περιεργα τα λεει η vw μηπως εχει βγει και αλλη αναβαθμισμενη αντλια? εξαρταται ποτε την αλλαξε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 5 αναβαθμίσμενες αντλίες έχουν βγει μέχρι τώρα και όλες μετά από λίγο ή περισσότερο καιρό αρχίζουν και πάλι το σκούξιμο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 5 αναβαθμίσμενες αντλίες έχουν βγει μέχρι τώρα και όλες μετά από λίγο ή περισσότερο καιρό αρχίζουν και πάλι το σκούξιμο... 5 !!!!!!!!!!Αρα το καλυτερο ειναι να περιμενεις κανα χρονο ακομα μπας και βγαλουν την σωστη ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 (edited) ΛΟΙΠΟΝ... ο ηχος ειναι κληρονομια του gt (140-170) στο 160 εχω τωρα διοτι απο εδω και περα υπαρχει νεο ανταλακτικο ... αυτοκινητα κατασκευασμενα μετα τον φεβρουαριο εχουν σιγουρα το βελτιωμενο ανταλακτικο http://i168.photobucket.com/albums/u195/archery_chris/021a.jpg (η φωτο ειναι παρμενη απο το σιροκοφορουμ,χωρις να ζητησω αδεια απο το παλικαρι δεν πιστευω να υπαρχει προβλημα) αυτο ειναι το μηλο της εριδος....ειναι το παλιο στην φωτο το νεο ειναι ετσι περιπου αλλα με νεα υλικα και βελτιωμενη συμπεριφορά και αξιοπιστια. 7 στα 10 TWINCHARGED (GT 170-140-TIGUAN 150-GOLF-160...) εχουν το λεγομενο και φαινομενο της σκουριασμενης κουνιας ,καποια στιγμη εξαφανιζεται και μετα επανεμφανιζεται ... Στο internet εχει αναλυθει πολλακις το θεμα απο την εποχη των πρώτων gt ...ειδικα στα γερμανικα forums ...η vw με την ευκαιρια του Tsi 180 βελτιωσε και αυτο το περιφερειακο .Οσοι ειναι στη εγγυηση ...καλως οι αλλοι..."φυσιολογικος ηχος" ...παγια τακτικη vw . Edited May 25, 2010 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 (edited) Eμένα είναι κατασκευασμένο 2η εβδομάδα του Φεβρουαρίου οπότε λογικά δεν έχει την τελευταία αντλία εξού και ο ήχος μόλις από τα 1600 χλμ. Eπειδή όμως μόνο όρεξη για να διαλύσουνε από τόσο νωρίς το αμαξάκι μου δεν έχω, θα περιμένω μέχρι το πρώτο σέρβις να δούμε πως θα πάνε οι καινούριες αντλίες σε όσα παιδιά της τοποθετήσουν από δω και πέρα και ελπίζω να υπάρξει αυτή η ενημέρωση απλόχερα από όλους Υ.Γ. Και άντε και την άλλαξες την αντλία πως μπορείς να ξέρεις οτι το ανταλλακτικό δεν ήταν στοκαρισμένο στις αποθήκες οπότε βάζεις πάνω στην ουσία ίδιο πράγμα με αυτό που έβγαλες και απλά κερδίζεις κάποια χιλιόμετρα μέχρι ο θόρυβος να κάνει και πάλι την εμφάνισή του; Edited May 25, 2010 by stakyrTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 (edited) υπαρχει νεο ανταλακτικο...βασικα ακουω διαφορετικο θορυβο ακομα και απο οταν δεν μου τονε κανε τον ηχο η πρωτη αντλια...και σιγουρα ειδα επανεμφανιση της σπιρταδας στα χαμηλα. Προσωπικα στο 50-150 με 3η κερδισα 0.4 sec ...αδιανοητο ?Και ομως η μετρησεις εγιναν με ιδιες συνθηκες ιδια λιτρα καυσιμου πιεσεις κτλ...ιδιο μερος...ευθεια.. Φυσικα και θα παρεχεται ενημερωση ... ειδικα απο μενα στον τομεα προβληματων νομιζω θα με κανουν αγαλμα... Edited May 25, 2010 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickgeo22 Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 (edited) Καλησπερα σε ολους ,οπως εχω πει και σε αλλο σημειο του forum μονο για τον ηχο μην αλλαζετε αντλια νερου μετα απο καποια χιλιομετρα παλι το ιδιο θα κανει ισα που θα ξηλωσετε το αμαξι, ακουστε με ,καθε μερα με αυτα ασχολουμαι λογω επαγγελματος,οταν αξιζει να ειστε σιγουροι οτι πρωτος εγω θα το πω Και υποψην διαφορα στην επιδοση η παλια "στριγγλα" με την καινουργια δεν εχει καμια διαφορα Edited May 25, 2010 by BlackTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 26, 2010 Report Share Posted May 26, 2010 (edited) ποτε ρε παιδια βγηκαν 5 αναβαθμισμενες?.(to ETKA ΠΟυ το λεει >?_)..γιατι θα τρελαθω ... Τι να σας πω καντε οτι θελει ο καθενας εγω ξαναλεω οτι υπαρχει Νεο ανταλλακτικο το οποιο ειναι παραγωγης 2010 ( ...και δεν κανει θορυβο ο κωδικος πρεπει να ειναι αυτος 03C 121 004 J αν μπορει κανεις ας το δει ...εχασα το χαρτι που συγκρινα αυτο που μου εβαλαν με τον κωδικο που μου ειχε δωσει ενας απο γερμανικο φορουμ Edited May 26, 2010 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted May 26, 2010 Report Share Posted May 26, 2010 Ετσι και αλλιώς στο πρώτο σέρβις θα έχει περάσει αρκετός χρόνος οπότε θα τους απαιτήσω μία αλλαγή εντός εγγύησης για να δούμε αν όντως υπάρχει πραγματική λύση στο πρόβλημα με την νέα αντλία πλέον.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted June 3, 2010 Author Report Share Posted June 3, 2010 (edited) επειδή το έψαξα πολύ...αν διαβάσετε το πρώτο μου Post από τότε που άνοιξα το θέμα θα δείτε ότι έχω αλλάξει 3-4 δεν θυμάμαι ακριβώς.ΑΔΙΚΟΣ ΚΟΠΟΣ..ξυλώνουν το αμάξι ΤΖΑΜΠΑ.δεν χρειαζεται γιατι δεν προκαλέι πρόβλημα.μόνο ο ήχος είναι το θέμα.εγώ και στην τελευταία που άλλαξα θυμάμαι ότι με το που την έβαλα δεν έκανε θόρυβο.μετά από πολύ λίγα χιλιόμετρα άρχισε πάλι και το παράτησα έτσι.το είχα ξυλώσει 100φορές το αμάξι.τελικά μετά από μερικά χιλιόμετρα ακόμα ΕΣΚΑΣΕ.ποτέ δεν το έχω ξαναακούσει από τότε!!!!ότι και αν απαιτήσετε από την vw δεν θα κερδίσετε ΤΙΠΟΤΑ.θα χάσετε χρόνο, υπομονή,και κανά μεροκάματο.να τρέχετε και να κυνηγάτε λεφτά ή να απαιτείτε να σας φτιάχνουν άλλα προβλήματα που είναι πιο σημαντικά (όπως n75, n249, λαμπάκια κινητήρα)και τα έχει βγάλει το αμάξι από αστοχία υλικού, πρόβλημα κατασευαστικό γενικά κάτι τέτοιο και ΟΧΙ κάτι σαν την αντλία που το έχουν το 85% των μοτέρ από το golf 5 tsi-gt / golf 6 tsi / tiguan / scirocco!!αυτά από εμένα..! Edited June 3, 2010 by mihalis19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted June 3, 2010 Report Share Posted June 3, 2010 Μα ρε φιλε μου ναι εκανες αλλαγες με το ιδιο ανταλακτικο...βγηκε καινουριο ανταλακτικο πολλοι εχουν κανει και 10.000 παραπανω και δεν ακουγεται τιποτα...+ οτι υπαρχει και οδηγια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted June 3, 2010 Author Report Share Posted June 3, 2010 εγώ μέχρι πριν ένα μήνα που πήγα μου είπαν ότι έχουν εντολή να μην αλλάζουν τίποτα..ούτε μήνας πρέπει να είναι..αλλά δεν με απασχολεί κιόλας το θέμα αφού δεν ακούγεται γιατί κανένας δεν θα μου εγγυηθεί ότι η καινούργια αντλία δεν θα το κάνει..εγώ το έτυχε κάποια στιγμή και το άκουσα μετά από 15.000 κάτι ΄τετοιο θυμάμαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted June 3, 2010 Report Share Posted June 3, 2010 τοτε αλαξε αντιπροσωπεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi_160 Posted June 13, 2010 Report Share Posted June 13, 2010 Καλησπέρα, ήθελα να αναφέρω ότι εμένα μου το κάνει από την αρχή (ιανουάριος 2010) και έχω κάνει περίπου 8000 χιλιόμετρα. Τις τελευταίες μέρες πιστεύω ότι υπάρχει μία υστέρηση κατά τις 3000 στροφές και μία πτώση ισχύος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted June 13, 2010 Report Share Posted June 13, 2010 εαν δεν υπυρεχε υστερηση η προβλημα αξιοπιστιας...(δειτε 2 περιπτωσεις που εχουνα ναφερθει εδω μεσα οπου στα 50-60χιλ ο ηλεκτρομαγνητικος συμπλεκτης επαψε να λειτουργει..) η vw δεν θα εβγαζε ουτε νεο ανταλλακτικο ουτε οδηγια με αποτελεσμα να χασει εκ ευρω.... ειναι οι νομοι της ΕΕ που την υποχρεωνουν.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gktsi26 Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 Σχετικά με την πτώση στην απόδοση, αλλάχτηκε σήμερα η N75 και το αμάξι απλά δεν έχει καμία σχέση με πρίν. Σαν να πήρα 30 άλογα είναι. Οπότε όποιος έχει κάτι παρόμοιο, φταίει η N75. Τον ήχο δεν μπορέσαμε να τον ακούσουμε οπότε δεν έγινε κάτι. Η αλήθεια είναι όμως ότι αφού έφυγα από το συνεργείο με αλλαγμένη τη N75 ούτε εγώ άκουσα κάτι στα ανοίγματα που έκανα. Αντε να αλλαξεις και τον μαγνητικο συμπλεκτη υπερπληρωτη αν εισαι μεσα στην εγγυηση, αν οχι θα σοτ κοστθισει γυρω στα 600 ευρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...