Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Κοσμά μην ανγχώνεσαι αδερφέ!!!Τα ίδια έκανε και στο δικό μου ποστ!!

Παρεπιπτόντος το αμάξι σου φίλε πετάει!!!Η τουρμπίνα ανοίγει στις ίδιες στροφές όπως το κανονικό ή σε διαφορετικές???Προσπαθώ και γω με το δικό μου να κάνω παραπλήσιο με τον χρόνο σου....αλλά τπτ!!! :)

Έχεις βάλει πρόγραμμα εσύ φίλε μου? Κοσμά τι φίλτρο/catback φοράς εσύ στο δικό σου?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ηξερα οτι εισαι και κριτης χρησιμοτητας.

Αλλη φορα θα στο υποβαλλω πρωτα να παιρνω την εγκριση σου.

Τι προσθέτει στο τόπικ και ποιόν ενδιαφέρει η προσωπική σου άποψη για τον κινητήρα από τη στιγμή που δεν έχεις καμία σχέση και δεν είσαι αντικειμενικός με αυτόν? Εδώ συζητάμε ότι έχει να κάνει με τον κινητήρα και βγαίνεις και λες ότι δεν θα το έπερνες ποτέ !!! και???????? Εμείς κάποιο λόγο θα είχαμε για να το έχουμε πάρει. Κράτα τις τέτοιου είδους προσωπικές σου απόψεις για τον εαυτό σου. Θα μπορούσες να κάνεις αυτό το σχόλιο στο τόπικ tsi 122 vs 140 vs 170 όχι εδώ.

Έχεις βάλει πρόγραμμα εσύ φίλε μου? Κοσμά τι φίλτρο/catback φοράς εσύ στο δικό σου?

Φίλτρο ΚΝ, εξάτμιση 60άρι σωλήνα από τον καταλύτη και πίσω και τελικό magnaflow.

turbomaki στις ίδιες στροφές με πρίν δουλεύει δεν χρειαζόταν αλλαγή μόνο το ''launch control'' κατέβηκε από τις 4000 στροφές στις 3000. Στο φεστιβάλ θα είμαι ναι.

Edited by Κοσμάς
Link to comment
Share on other sites

Έχεις βάλει πρόγραμμα εσύ φίλε μου? Κοσμά τι φίλτρο/catback φοράς εσύ στο δικό σου?

Όχι ακόμα!!Το καλοκαιράκι λεω γτ τώρα δεν έχω τον χρόνο λόγο σπουδών!! :)

Θέλω πολύ όμως να του βάλω!!!

Κοσμά θα είσαι την κυριακή στο vw festival??Να θαυμάσω το καμάρι σου????

Link to comment
Share on other sites

Η τουρμπινα ανοιγει στις ιδιε στροφες αλλα μετα...................................ΕΝΤΕΛΩΣ αλλο αμαξι.Επαθα πλακα!!!!!

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Ενα πραγμα πρεπει να καταλαβαινουμε.

Αν ηταν τοσο απλα τα πραγματα τοτε το ιδιο θα εκανε και η μαμα εταιρεια και μαλιστα θα το χρησιμοποιουσε σαν διαφημιση οπως εκανε με τα πρωτα tsi GT (τωρα βεβαια τα 'προσγειωσε' καπως και σιγουρα δεν ηταν μονο θεμα ρυπων η καταναλωσης).

Απλα να ξερεις οτι οταν οι ρυθμισεις φτανουν σχεδον στο max για να βγουν οι οποιες βελτιωμενες επιδοσεις/τιμες, αργα η γρηγορα, αναλογα με την χρηση φυσικα, θα εχεις τις 'παρενεργειες' και να εισαι σιγουρος οτι τοτε δεν θα εχεις καθολου ορεξη για πλακα.

H εκτιμηση μου ειναι οτι τελικα η anti-tuning προστασια των εργοστασιων για τα προϊοντα τους θα προσαρμοτει σε επιπεδο hardware.

Αποδειχτηκε, με τους MED17 των 1.8TSI , που ειχαν απολυτη υποτθεται προστασια) οτι ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να υπαρχει απολυτη προστασια για μη δυνατοτητα επαναπρογραμματισμου απο 3ους.

Οσο το εργοστασιο ειναι υποχρεωμενο να κανει Updates (μεσω των μηχανηματων των αντιπροσωπων του, VAS5053 κλπ) , τοσο θα υπαρχουν και aftermarket εργαλεια που θα κανουν την ιδια δουλεια, θα τα περνουμε και θα γραφουμε τον νεο κωδικα.

Περιοριζοντας ομως απο πλευρας hardware την ισχυ, χρειαζονται εκτεταμενες πλεον μετατροπες , που πολλοι πολλοι λιγοτεροι θα μπαινουν στην διαδικασια. Στην περιπτωση των 122 ΤSI, με 99% παλμο στη Ν75 δεν μπορει λογω μεγεθους τουρμπινας να εχει πανω απο 0.6bar πριν τον κοφτη. Αυτο αποτελει μηχανικη προστασια. Το ιδιο ισχυει πχ και στην νεα Alfa Romeo MiTo, οπου η τουρμπινα μεγεθους... Smart, δεν μπορει για κατι περισσοτερο απο αυτο που εχει ηδη παραδωσει ο κατασκευαστης. Δεν θα ανεχτουν αλλο οι κατασκευαστες να πληρωνουν τα "σπασμενα" , μιας και ολοι τα περνανε εγγυηση, πηγαινοντας ενα αυτοκινητο νορμαλ στις αντιπροσωπειες ενω προηγουμενως μονο νορμαλ δεν ηταν ουτε το αυτοκινητο ουτε ο οδηγος...

Και κατι ακομα. Οπως σωστα ειπε ο S8N σε αλλο τοπικ, ολα αυτα για τα οποια συζηταμε εδω δεν ειναι βελτιωσεις , ειναι μετατροπες!

Εστω οτι εχουμε ενα κυκλο , που σε καθε τετατημοριο του βαζουμε την καταναλωση, τις επιδοσεις, την αξιοπιστια και το ποιοτητα λειτουργιας-κοστος μετατροπης.

Πρεπει να βαλουμε ενα σημειο καπου στον κυκλο, εκει που θελουμε να βρισκομαστε, δεν μπορουμε να ειμαστε παντου.

Βελτιωση ειναι οταν ολα τα παραπανω να βελτιωνονται ταυτοχρονα. Αυτο ομως δεν μπορει να υπαρχει, ειναι αντιθετο στη μηχανολογια. Και αν υπηρχε , να ειστε σιγουροι οτι θα το ειχε κανει ο κατασκευαστης και οχι εμεις , που δεν ειμαστε ουτε μια τριχα απο τα @.... του.

Καποτε το νορμαλ GT ( τα πρωτα μοντελα με τον MED9.5 ) δουλευε με 0.7bar στον κοφτη , με 0.88 λ και 150bar πιεση καυσιμου. Καποια αυτοκινητα εβγαζαν περισσοτερα απο 185ΗΡ, αλλα κρινοντας το εργοστασιο οτι η ρυθμιση ειναι επιθετικη, απο τα στατιστικα του που δημιουργουνται απο χιλιαδες αυτοκινητα και ποσοστο αστοχιων, κατεβασε την πιεση υπερππληρωσης (0.1 bar) και καυσιμου (130bar), ενω δουλυει και με χαμηλοτερο λ. Αν προσεξουμε, ολοι οσοι εκαναν το update διαμαρτηρηθηκαν για μειωμενες επιδοσεις και αυξημενη καταναλωση. Το να εχεις ομως ελαχιστη διορθωση και με απλη αμολυβδη, με ψυχροτερη καυση εγγυαται μικρο κοστος χρησης και ποιοτητα λειτουργιας ενω η αξιοπιστια ειναι σαφως καλυτερη. Αποφασισε λοιπον ο κατασκευαστης να βαλει αλλου το ζητουμενο σημειο λειτουργιας στον "κυκλο". Αυτο δεν ειναι βελτιωση ?

Link to comment
Share on other sites

Τι προσθέτει στο τόπικ και ποιόν ενδιαφέρει η προσωπική σου άποψη για τον κινητήρα από τη στιγμή που δεν έχεις καμία σχέση και δεν είσαι αντικειμενικός με αυτόν? Εδώ συζητάμε ότι έχει να κάνει με τον κινητήρα και βγαίνεις και λες ότι δεν θα το έπερνες ποτέ !!! και???????? Εμείς κάποιο λόγο θα είχαμε για να το έχουμε πάρει. Κράτα τις τέτοιου είδους προσωπικές σου απόψεις για τον εαυτό σου. Θα μπορούσες να κάνεις αυτό το σχόλιο στο τόπικ tsi 122 vs 140 vs 170 όχι εδώ.

Το οτι δεν εχω καμμια σχεση με τον 122αρη και οτι δεν ειμαι αντικειμενικος απο που το συμπερανες?

Η προσωπικη μου αποψη απαγορευεται να εκφερεται ενω η δικη σου και των αλλων επιτρεπεται?

Σε forum βρισκεσαι και το 99% των posts ειναι προσωπικες αποψεις αν δεν το εχεις καταλαβει.

Η δικη σου αποψη τι ειναι????

Για την δικη σου ενημερωση, εγω εχω τον 140αρη αλλα προσωπικα επεμεινα και εβαλα τον αδερφο μου να παρει το 122αρι Scirroco, αν αυτο σου λεει κατι και το αν εχω εμπειρια απο το θεμα και το ποσο αντικειμενικος μπορει να ειμαι.

Αν δεν ξερεις λοιπον με ποιον εχεις να κανεις μην εκτιθεσαι!

Στο κατω κατω αν δεν συμφωνεις με αυτα που ειπα για την σχεση τιμης/αποδοσης των συγκεκεριμενων κινητηρων/αυτοκινητων απλα το αγνοεις και προχωρας.

Φαινεται πουθενα οτι το ειπα για σενα και για την επιλογη σου η για οποιον αλλο?

Εκτος και αν η λεξη 'προσωπικα' αναφερεται σε ολους.

Δες και την απαντηση του golf acu και ελπιζω να καταλαβεις εστω και λιγο με ποιο γνωμονα λεω καποια πραγματα ι και οχι απλα ετσι επειδη μου καπνισε.

Εχοντας απο καιρο ηδη 'βελτιωθει' η οπως σωστοτερα ελεγχθη 'μετατραπει', αλλα και απο την προσωπικη μου εμπειρια αλλα και απο συζητησεις με τους υπευθυνους αυτων, νομιζω οτι κατι χρησιμο μπορει να βγει και απο τα 'αχρηστα' λεγομενα μου.

Τωρα βεβαια αν θελουμε να ακουμε μονο τα ομορφα λογια, παω πασσο και συγγνωμη.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Φίλτρο ΚΝ, εξάτμιση 60άρι σωλήνα από τον καταλύτη και πίσω και τελικό magnaflow.

Κοσμά,το φίλτρο και την εξάτμηση τα έβαλες μαζί με το πρόγραμμα ή έβαλες πρώτα φίλτρο,εξάτμιση και μετά πρόγραμμα!!

Link to comment
Share on other sites

ΚIRRA καλά τα λες αλλά εγώ δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα, δηλαδή ένας κινητήρας αξιολογείται από το πόσο βελτιώνεται? γιατί το βλέπεις μόνο στο θέμα βελτίωσης και ιπποδύναμης? πχ το 140άρι φτάνει τα 200 άλογα ενώ το 122 τα 160 άρα είναι καλύτερος και είναι μονόδρομος ο 140άρης. Το ότι ο 122 έχει απίστευτα χαμηλή κατανάλωση και μέχρι στιγμής δεν έχει πάει κανείς στην αντιπροσωπέια είτε για Ν75 είτε για αντλίες νερού, περίεργους θορύβους κτλ όπως ο 140 δεν ενδιαφέρει κανένα? το ότι είναι ανώτερος κινητήρας τεχνολογικά από τον 122 είναι, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα για ρίχτε μια ματιά στους T-JET που είναι ο βασικός αντίπαλος του 122 να δείτε τι γίνεται. Οι βελτιωτές λένε μικρή τουρμπίνα μικρές πιέσεις υδρόψυκτο κούλερ άρα άχρηστο για βελτίωση πάρτε το 140. Αυτής της λογικής είναι όλοι? Αυτοί την δουλειά τους κοιτάνε το βλέπουνε μόνο μόνο από την βελτιωτική σκοπιά και πιό μπορεί να τους δώσει περισσότερο ψωμί! Έλεος πια με αυτή την ανούσια σύγκριση των δύο μοτέρ. Δηλαδή έστω και αυτό το αξιόλογο αποτέλεσμα του 122 με 160 ίππους δεν συγκινεί κανένα? ένα μικρό τουρμπινάκι έχει το καημένο! Αυτή τη στιγμή εγώ συγκρίνω το δικό με το ανάλογο fiat bravo όχι με τα 140άρια tsi. Τεσπα δεν το συνεχίζω άλλο ότι κι αν απαντήσεις.

Κοσμά,το φίλτρο και την εξάτμηση τα έβαλες μαζί με το πρόγραμμα ή έβαλες πρώτα φίλτρο,εξάτμιση και μετά πρόγραμμα!!

Πριν τα είχα βάλει αλλά δεν ξέρω κατά πόσο έχουν βοηθίσει γιατί δεν το είχα μετρήσει πριν.

Link to comment
Share on other sites

Ηρεμα ρε παιδια

Σημασια εχει ο καθενας να χαιρεται το αυτοκινητο του

ολα τα υπολοιπα ειναι ψιλα γραμματα

Ο καιρος θα δειξει πιος κινητηρας θα αποδειχθει καλλιτερος , πιστευω οτι καθενας παιρνει το αυτοκινητο του με διαφορετικα κριτηρια

Και οσο για τουρμπομακη

που σου τα εχωσε για τα ξενον να ερθω να σου τα χωσω κι εγω ? (πλακα κανουμε ετσι ? :lol: )

Στα σοβαρα τωρα κατι πρεπει να γινει με τα ξενον, με εχουν σκισει στο δρομο οι εξυπνακηδες με τα μαιμου φαναρια που βγαζουν φως εντασης ικανης να φωτισει ολη την κοκκινη πλατεια στη μοσχα :D

Link to comment
Share on other sites

Για να μην γινεται παρεξηγηση Κοσμα, και γιατι δεν εχουμε τιποτα να χωρισουμε οπως καταλαβαινεις.Δεν τιθεται θεμα του ποιος ειναι καλυτερος.Αν υπηρχε θα το ηξερε καλυτερα η μαμα εταιρεια και θα εβγαζε μονο αυτον.Καθε κινητηρας προοριζεται για συγκεκριμενο σκοπο.

Μαλιστα ο 122αρης ειναι πιο αυτονομα κατασκευασμενος αντι του 140αρη που προηλθε βασικα απο τον 170αρη.

Απλα ο 140αρης εχει καποια περισσοτερα περιθωρια βελτιωσης (με γνωμονα τα περιφερειακα που εχουν οι δυο) και το οτι οπως ειπα προερχεται ηδη απο τον 170αρη.

Αντιθετα στο θεμα των μετατροπων ο 122αρης μπορει να φανει πιο αξιοπιστος με τα 150-160 απο τον 140αρη και τα 200 του καθοτι στον 140αρη υπαρχουν περισσοτερα περιφερειακα (λογω συνδυασμου τουρμπο-κομπρεσσορ)που 'ψαχνουν' να βγαλουν ζημια με τις ρυθμισεις σχεδον στο max επιτρεπτο.

Λογω του οτι ο 140αρης κατασκευαστηκε με βαση τον 170αρη εχει απο την μαμα καλυτερη βαση για βελτιωση εστω και μεχρι τα 185-190 που ειναι το απολυτα λογικο για μενα και που εβγαζε ο μαμα GT.

Αν ειχα παρει το gt ισως να μην ασχολουμουνα με την βελτιωση του καθοτι οταν το ειχα οδηγησει μου φανηκε οσο δυνατο το ηθελα.Ειχε ομως 3500 διαφορα στην τιμη και ειπα θα δωσω 1000 ευρω συνολικα, προγραμμα κλπκαι ετσι θα ειμαι και 2500 συν.

Δεν ειναι ομως καθολου ετσι γιατι καταλαβα εκ των υστερων οτι οποια βελτιωση για να επιτευχθει πρεπει ορισμενα περιφερειακα να δουλευουν σχεδον στο max τους και αυτο ευκολα συνεπαγεται και την πιο γρηγορη φθορα τους, ιδιως αμα πιεζεις συχνα το αυτοκινητο.

Αυτο εν ολιγοις ηθελα να πω, οτι συμπεριλαμβανομενου και του εαυτου μου πρεπει παντα να εχουμε στο μυαλο μας οτι τα αυτοκινητα μας για να βγαλουν το κατι τις παραπανω δουλευουν υπερωριες ορισμενα μερη τους και ιδιως αν ειναι υπο συνεχη πιεση καποια στιγμη συντομα θα βγαλουν τη ζημια τους.

Εδω βγαζουν οταν ειναι εντελως μαμα, ποσο μαλλον αν τα πειραζουμε.

Και το αλλο που παρεξηγηθηκε αλλα ειναι εντελως λογικο, ειναι οτι ο 140αρης εφοσον ειναι κατα βαση ενας 170αρης σε πιο light εκδοση εχει αυτονοητα καλυτερο γονιδιο για βελτιωση στα 185-190 αλογα απο τον 122αρη που εγινε εξ'αρχης για τα 125-130 αλογα.

Αυτο απο μονο του δεν προυποθετει οτι ο ενας ειναι καλυτερος απο τον αλλο.

Ισα-ισα που οπως ειπα σε θεμα αξιοπιστιας ο 122αρης εχει πιο πολυ πιθανοτητα να βγει καλυτερος απο τον 140αρη.

Τελος παντων, ευχαριστω για την φιλοξενια και δεν προκειται να επανελθω επι του θεματος για να αποφευγονται οι παρεξηγησεις.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

ΚIRRA καλά τα λες αλλά εγώ δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα, δηλαδή ένας κινητήρας αξιολογείται από το πόσο βελτιώνεται? γιατί το βλέπεις μόνο στο θέμα βελτίωσης και ιπποδύναμης? πχ το 140άρι φτάνει τα 200 άλογα ενώ το 122 τα 160 άρα είναι καλύτερος και είναι μονόδρομος ο 140άρης. Το ότι ο 122 έχει απίστευτα χαμηλή κατανάλωση και μέχρι στιγμής δεν έχει πάει κανείς στην αντιπροσωπέια είτε για Ν75 είτε για αντλίες νερού, περίεργους θορύβους κτλ όπως ο 140 δεν ενδιαφέρει κανένα? το ότι είναι ανώτερος κινητήρας τεχνολογικά από τον 122 είναι, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα για ρίχτε μια ματιά στους T-JET που είναι ο βασικός αντίπαλος του 122 να δείτε τι γίνεται. Οι βελτιωτές λένε μικρή τουρμπίνα μικρές πιέσεις υδρόψυκτο κούλερ άρα άχρηστο για βελτίωση πάρτε το 140. Αυτής της λογικής είναι όλοι? Αυτοί την δουλειά τους κοιτάνε το βλέπουνε μόνο μόνο από την βελτιωτική σκοπιά και πιό μπορεί να τους δώσει περισσότερο ψωμί! Έλεος πια με αυτή την ανούσια σύγκριση των δύο μοτέρ. Δηλαδή έστω και αυτό το αξιόλογο αποτέλεσμα του 122 με 160 ίππους δεν συγκινεί κανένα? ένα μικρό τουρμπινάκι έχει το καημένο! Αυτή τη στιγμή εγώ συγκρίνω το δικό με το ανάλογο fiat bravo όχι με τα 140άρια tsi. Τεσπα δεν το συνεχίζω άλλο ότι κι αν απαντήσεις.

Aσε ρε κοσμα που θελεις να λεγεσαι κ TSI κ μαλιστα GT Sport με mitso turbina κ υδροψυκτο cooler :D;)tongue.gif:lol:

HahHAaHahA

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

Οι βελτιωτές λένε μικρή τουρμπίνα μικρές πιέσεις υδρόψυκτο κούλερ άρα άχρηστο για βελτίωση πάρτε το 140. Αυτής της λογικής είναι όλοι? Αυτοί την δουλειά τους κοιτάνε το βλέπουνε μόνο μόνο από την βελτιωτική σκοπιά και πιό μπορεί να τους δώσει περισσότερο ψωμί!

Aπο τη μερια του βελτιωτη, Κοσμα, αυτο που εχω να πω ειναι οτι πρεπει να λες ολη την αληθεια σ αυτον που παει να κανει κατι.

Πολλες φορες κοστιζει... θα μπορουσες να ησουν πελατης μου, αν σου χα πει αλλα πραγματα, ισως αυτα που ηθελες να ακουσεις. Αλλα η συνειδηση μου δεν θα ηταν τοσο καθαρη, αν "φουσκωνα" τα λογια μου με πρασινα αλογα, που δεν μπορουν να υπαρξουν.

Η βελτιωση ισχυος υπαρχει σε ολους τους κινητηρες, απλα το μεγεθος της αυξησης ισχυος αλλαζει. Το αν θελει να το κανει καποιος ειναι περισσοτερο ποσο το γουσταρει. Χαρα για μας ειναι να υπαρχουν ανθρωποι σαν εσενα , που τους αρεσει να βελτιωνουν το αυτοκινητο τους και να το χαιρονται στον δρομο και οχι πχ σαν τον ασφαλιστη μου, που εχει TSI 140 και δεν τον ενδιαφερει καθολου (που του ραγισε και το καπακι και ηταν και καρα-νορμαλ!). Εχει εξαιρετικα μικρη σημασια αν εχουν 122αρι , που περνει μονο 30ΗΡ ή 140αρι , που περνει 70ΗΡ με ΦΠΕ... Τελος, ειτε εχεις να κανεις με τον MED17.5.20 του Scirocco 122, ειτε με τον 17.5.5 του Scirocco 160, ιδια δουλεια εχεις να κανεις , ιδια ευθυνη εχεις και τα ιδια χρηματα θα χρειαστουν.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα πήγα για δυναμομέτρηση, τα αποτελέσματα ήταν τα αναμενόμενα: ~156 hp - 25 kg ροπή. Οι καπύλες είναι πάρα πολύ καλές και ομαλές. Μένει να δούμε τι θα πάρει με καμιά εξατμισούλα και καμιά καλύτερη εισαγωγή. ;)

post-9925-1241858061_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα πήγα για δυναμομέτρηση, τα αποτελέσματα ήταν τα αναμενόμενα: ~156 hp - 25 kg ροπή. Οι καπύλες είναι πάρα πολύ καλές και ομαλές. Μένει να δούμε τι θα πάρει με καμιά εξατμισούλα και καμιά καλύτερη εισαγωγή. ;)

Θα εχει πολυ ενδιαφερον, Πανο, να δουμε ποση δυναμη και ροπη παραπανω μπορει να βγαλει το μοτερ αυτο με εισαγωγη - εξατμιση. Τα νουμερα που ειδες μεχρι στιγμης (150HP π./ 156HP δ./ 244Νm) ειναι - με ακριβεια +-1% - οσα "λογκαρονται" και με το Vag-com στο μοτερ αυτο με 95+% Ν75 :lol:

Link to comment
Share on other sites

Θα εχει πολυ ενδιαφερον, Πανο, να δουμε ποση δυναμη και ροπη παραπανω μπορει να βγαλει το μοτερ αυτο με εισαγωγη - εξατμιση. Τα νουμερα που ειδες μεχρι στιγμης (150HP π./ 156HP δ./ 244Νm) ειναι - με ακριβεια +-1% - οσα "λογκαρονται" και με το Vag-com στο μοτερ αυτο με 95+% Ν75 :lol:

Μια μεταφραση στα bold ; ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Οταν ειναι ζεστο το μοτερ ακουω ενα συντονισμο καθως πεφτουν οι στροφες στις 2200-2500 περιπου,κατι σαν ενα μεταλλικο τριξιμο και υποθετω οτι προερχεται απο καποιος μερος της εξατμισης.Το κανει και σε καποιον αλλο αυτο το θορυβο??Στο 122 παντα.

Link to comment
Share on other sites

Μια μεταφραση στα bold ; <_<

Aν δεις στο διαγνωστικο τη μετρηση ροπης , θα δεις οτι ταυτιζεται με τη μετρουμενη στο ΜΑΗΑ.

Οποτε ενα λογκαρισμα στη μετρουμενη ροπη ειναι τοσο ακριβες που υποκαθιστα τη δυναμομετρηση!

Στη δικη σου περιπτωση αυτα που ειδες συβαινουν με 95% παλμο στη Ν75.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά συγνώμη αλλά έψαξα και δεν βρήκα. Τι στο καλό είναι (ή μάλλον κάνει) η Ν75; Στην αρχή νόμιζα ότι είχε σχέση με την εναλλαγή τούρμπο-κομπρέσσορα αλλά διαβάζω ότι την έχουν και τα 122άρια μας. Επίσης άσχετο: Μπορώ να φτιάξω custom πρόγραμμα όπου πχ ο κόφτης παραμένει στις 6500 και η wg ανοίγει πλήρως στις 6100, όπου η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 5000 και όχι στις 6000και (και ας είναι κάτω απτα 155-160 που είναι το όριο), και γενικά να επιλέξω (χοντρικά) την καμπύλη ροπής; Αν βάλω φίλτρο (KN, BMC ή Green;) δε θα έχω πρόβλημα με σένσορες (maf ή map) και κυρίως με την είσοδο έστω και ελάχιστης σκόνης στην εισαγωγή;

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά συγνώμη αλλά έψαξα και δεν βρήκα. Τι στο καλό είναι (ή μάλλον κάνει) η Ν75; Στην αρχή νόμιζα ότι είχε σχέση με την εναλλαγή τούρμπο-κομπρέσσορα αλλά διαβάζω ότι την έχουν και τα 122άρια μας. Επίσης άσχετο: Μπορώ να φτιάξω custom πρόγραμμα όπου πχ ο κόφτης παραμένει στις 6500 και η wg ανοίγει πλήρως στις 6100, όπου η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 5000 και όχι στις 6000και (και ας είναι κάτω απτα 155-160 που είναι το όριο), και γενικά να επιλέξω (χοντρικά) την καμπύλη ροπής; Αν βάλω φίλτρο (KN, BMC ή Green;) δε θα έχω πρόβλημα με σένσορες (maf ή map) και κυρίως με την είσοδο έστω και ελάχιστης σκόνης στην εισαγωγή;

Η Ν75 ειναι η βαλβιδουλα που ρυθμιζει την πιεση υπερπληρωσης ανοιγοντας-κλεινοντας το wastegate

Δεν εχει maf αλλα map το αμαξι και δεν θα εχεις προβλημα.Βεβαια δεν θα ελεγα το ιδιο εστω και με την ελαχιστη σκονη η οποια θα παει κατευθειαν πανω στην τουρμπινα.Θελει καλο ψαξιμο για φιλτρο.Γνωμη μου μεχρι τωρα (λεω γνωμη μου!!)ειναι οτι καλυτερα ειναι τα pipercross.Και αυτο γιατι το υλικο ειναι ιδιο με αυτο που εχουν τα εντουρο μηχανακια.Και μετα απο πολλα χρονια ενασχολησης με το αθλημα του εντουρο αυτο πιστευω.

Για ο προγραμμα καποιος ειδικος.Δεν μπαινω σε ξενα χωραφια

Link to comment
Share on other sites

Δε θυμόμουν αν ήταν map ή maf, γι αυτό το έγραψα έτσι. Ρώτησα για πρόβλημα με σένσορες διότι αν το παρακάνεις με το λάδι του φίλτρου, θα τους ποτίσεις καλά καλά. Η σκόνη το θέμα είναι ότι αν περάσει την τουρμπίνα θα κάνει ζημιά πιο βαθιά στο μοτέρ. Μάλλον θα μείνω στο εργοστασιακό φίλτρο... ;) (Βγάζει και η pipercross φίλτρο για τους 122; Μην ξεχνάμε ότι το 122 παίρνει το φίλτρο του 2.0 FSI, εν είδει χοάνης ένα πράγμα, όχι το πάνελ του 140ριού - γενικά το υπενθυμίζω, μη βαράτε)

edit: ευχαριστώ για την απάντηση!!! Κάτι μάθαμε! (ως τώρα την ήξερα ως πτώση απόδοσης-> Ν75...)

Edited by firev12
Link to comment
Share on other sites

χοανη θελω να βαλω και πατεντα αλουμινενιος σωληνας για να γινει το intake kit.Γιατι δεν βρισκω κανενα ετοιμο.

Οσο για την σκονη δεν ξερω κατα ποσο θα κανει ζημια ΚΑΙ στην τουρμπινα.Κουζινετα,φτερωτη κτλ.Για ποιο μεσα ειναι σιγουρο το κλαμα και το ελαφρυ πορτοφολι μετα.Μπορεις να βγαλεις μονο το καπακι εαν θες.Εχει πιο ομορφο ηχο αλλα δεν ξερω απο αποδοση τι κανει.Μαλλον οχι.

Κιτακι εισαγωγης βρηκα μονο απο την Κ&Ν για αυτο το μοτερ αλλα δεν εμπιστευομαι την συγκεκριμενη χοανη και θελω να ξεφορτωθω και τον πλαστικο σπιραλ σωληνα εισαγωγης.Δεν μου καθεται καλα στο ματι!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω βάλει φίλτρο Green μέσα στο φιλτροκούτι. Λες να πέρνει σκόνη μέσα? Και γω σκέφτομαι να αλλάξω εισαγωγή κάποια στιγμή αλλά δε ξέρω αν αξίζει το κόπο γιατί το 250ρι δε το γλυτώνεις..

Link to comment
Share on other sites

εαν θελεις να παρεις μια ετοιμη θα το δωσεις το 250αρι.

Εαν την κανεις μονος σου οχι.Βεβαια εξαρταται ποσο πιανουν τα χερια σου και τι εργαλεια εχεις.

Τωρα ποσο θα κερδισει δεν ξερω να σου πω.Θα διξει η νεκροψια μολις τελειωσω!!!!

Link to comment
Share on other sites

εαν θελεις να παρεις μια ετοιμη θα το δωσεις το 250αρι.

Εαν την κανεις μονος σου οχι.Βεβαια εξαρταται ποσο πιανουν τα χερια σου και τι εργαλεια εχεις.

Τωρα ποσο θα κερδισει δεν ξερω να σου πω.Θα διξει η νεκροψια μολις τελειωσω!!!!

Εγώ έβαλα αυτό http://www.bmcairfilters.com/VisDetailCDA.asp?ID=391 στο δικό μου και κάθεται τέλεια. Έφυγε το φιλτροκούτι και τέριαξε κατευθείαν και πανω στην εισαγωγή και από την άλλη άκρη έβαλα σωλήνα που τον οδήγησα προς τα κάτω στην άκρη αριστερά και πέρνει φρέσκο αέρα.

έχω tsi 122 !!

Εγώ έβαλα αυτό http://www.bmcairfilters.com/VisDetailCDA.asp?ID=391 στο δικό μου και κάθεται τέλεια. Έφυγε το φιλτροκούτι και τέριαξε κατευθείαν και πανω στην εισαγωγή και από την άλλη άκρη έβαλα σωλήνα που τον οδήγησα προς τα κάτω στην άκρη αριστερά και πέρνει φρέσκο αέρα.

έχω tsi 122 !!

ktm δεν ξέρω αν με θυμάσαι. Σου χα στείλει και πιο παλιά pm για την εισαγωγή και ψαχνόμουνα..

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και με βαρελάκι δεν υπάρχει η πιθανότητα να περάσει λίγη σκόνη μέσα;; Αν πχ. δεν έχει αρκετό λάδι το φίλτρο (αν παίρνει λάδι στα τύπου βαρελάκι). Ένας τρόπος ελέγχου για σκόνη είναι να βγάλεις το φίλτρο σε ένα καθαρό και κλειστό χώρο (συνεργείο, γκαράζ κλπ) και να ελέγξεις με το μάτι ή με πανί ή με καθαρό δάχτυλο για τυχόν σκόνη στο σωλήνα εισαγωγής. Αν έχει περάσει κάτι (μόνο πολύ λεπτή σκόνη μπορεί να περάσει) τότε... άσχημα τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.