Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Κοιτα,βασικα αυτο το μοτερ εχω και γνωριζω 2-3 πραγματα γυρω απο αυτο.Αυτο το τοπικ ανοιξε απο τον κοσμα οταν πηραμε και οι 2 τα αυτοκινητα μας πριν 3 χρονια περιπου.Το παρακολουθω συχνα απλα δεν γραφω πλεον για δικους μου λογους.

Για την τουρμπινα θα συμφωνησω οτι εκει στα 160 ειναι το οριο της.Αλλα εαν μπει μια μεγαλυτερη τουρμπινα την οποια δεν θα την δουλευεις στο οριο της,δεν θα εχεις και τοσες μεγαλες θερμοκρασιες.Ετσι δεν ειναι?Οποτε υπαρχει περιπτωση να φτανει το κουλερ.Μην ξεχνας οτι το νερο εχεο πολλες φορες μεγαλυτερη δυνατοτητα απαγωγης θερμοκρασιας απο τον αερα.Ειναι αυτο που λεμε μικρο στο ματι μεγαλο στο κρεβατι :crazysmile:

Οσο για το μαμα κουλερ το εβγαλα και βεβαια ειναι παλουκι να ξαναμπει.Μην το δοκιμασει κανεις στο σπιτι του κατω απο κανενα δεντρο.Ο αερας εισαγωγης περναει αναμεσα απο τις κυψελες οπως κανει και στο ψυγειο του νερου αντιστοιχα.Με την διαφορα οτι το κουλερ του αερα εχει και πιο πυκνες τις κυψελες του.Οποτε παλι γνωμη μου,αφου ειπαμε "ελαφρα την καρδια" οτι δεν κανει αυτο το μικρουλι και βαλαμε ενα αλλο μεγαλο μπροστα γιατι δεν το βγαζουμε?θα γλυτωσουμε αρκετη αντισταση αερα και θα ελαφρυνουμε λιγο και το εργο της καημενης τουρμπινας.Μετα απο τοσο σωληνα και τοσο γωνια που προσθεσαμε συν ενα κουλερ.

Για "μεγαλύτερη τουρμπίνα" που λες, μπορεί το κούλερ να φτάνει αλλά κακά τα ψέματα εφόσον το μοτέρ είναι σχετικά μικρό σε κυβικά αυτή που θα μπει (μάλλον η TD-04), αν δεν την πιέσεις και "κάπως" δεν θα βγάλει και πολύ περισσότερα από 165ΗΡ, ενώ αν βάλεις π.χ ακόμα λίγο μεγαλύτερη θα έχει lag!!! Άσε που η μεγαλύτερη (για να μην ανεβάσει θερμοκρασίες το κούλερ και για να επαρκεί -όπως σωστά λες- θα υπάρχει κίνδυνος στα internals (διωστήρες-και ίσως έμβολα).Oπότε τί θα γίνει; οέοο;; :zoro: Όπως βλέπεις οι παράμετροι είναι πολλοί και τα ενδεχόμενα αλληλοσυγκρουόμενα. Πάντως μπράβο σου :gym: που κατάφερες να βγάλεις το..υδροκούλερ (που μοιάζει κάπως σαν ανάγλυφος σχεδιασμός "ψύκτρας" παμπάλαιου αερόψυκτου κυλίδρου μοτοσυκλέτας!) γιατί πιάνουν τα χέρια σου!

Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει αυτή η επιλογή ψύξεως turbo της V.W για τους μικρούς της 1.2και1.4Τsi (μου "ξενίζει") αλλά τουλάχιστον αν δε τα βελτιώσεις επαρκεί, ενώ επιπλέον η τοποθέτησή του (για νορμάλ πάντα καταστάσεις χωρίς βελτίωση κινητήρα), δεν επηρεάζει την ψυκτική λειτουργία του ψυγείου νερού λόγω της τοποθέτησης ενός συμβατικού κούλερ μπροστά από αυτό (ψυγ.νερού). Νομίζω όμως ότι αν δε μπει "σοβαρό" αερόψυκτο και προπαντός μεγαλύτερο κούλερ δεν "βλέπει άσπρη μέρα" όποιος θέλει μια πολύ αποδοτική βελτίωση κι αυτό όλοι μας (ΚΙ ΕΣΥ απ'ό,τι βλέπω) το έχουμε συνηδητοποιήσει.

Νομίζω ότι το επόμενο θέμα προς επίλυση είναι "δομικό" (εσωτερικού τύπου), αφού η stock τουρμπίνα είναι πια "πεπερασμένη" ΚΙ ΕΚΕΙ ΒΛΕΠΩ ΕΣΤΙΑΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΙ..

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Για "μεγαλύτερη τουρμπίνα" που λες, μπορεί το κούλερ να φτάνει αλλά κακά τα ψέματα εφόσον το μοτέρ είναι σχετικά μικρό σε κυβικά αυτή που θα μπει (μάλλον η TD-04), αν δεν την πιέσεις και "κάπως" δεν θα βγάλει και πολύ περισσότερα από 165ΗΡ, ενώ αν βάλεις π.χ ακόμα λίγο μεγαλύτερη θα έχει lag!!! Άσε που η μεγαλύτερη (για να μην ανεβάσει θερμοκρασίες το κούλερ και για να επαρκεί -όπως σωστά λες- θα υπάρχει κίνδυνος στα internals (διωστήρες-και ίσως έμβολα).Oπότε τί θα γίνει; οέοο;; :crazysmile: Όπως βλέπεις οι παράμετροι είναι πολλοί και τα ενδεχόμενα αλληλοσυγκρουόμενα. Πάντως μπράβο σου :zoro: που κατάφερες να βγάλεις το..υδροκούλερ (που μοιάζει κάπως σαν ανάγλυφος σχεδιασμός "ψύκτρας" παμπάλαιου αερόψυκτου κυλίδρου μοτοσυκλέτας!) γιατί πιάνουν τα χέρια σου!

Εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει αυτή η επιλογή ψύξεως turbo της V.W για τους μικρούς της 1.2και1.4Τsi (μου "ξενίζει") αλλά τουλάχιστον αν δε τα βελτιώσεις επαρκεί, ενώ επιπλέον η τοποθέτησή του (για νορμάλ πάντα καταστάσεις χωρίς βελτίωση κινητήρα), δεν επηρεάζει την ψυκτική λειτουργία του ψυγείου νερού λόγω της τοποθέτησης ενός συμβατικού κούλερ μπροστά από αυτό (ψυγ.νερού). Νομίζω όμως ότι αν δε μπει "σοβαρό" αερόψυκτο και προπαντός μεγαλύτερο κούλερ δεν "βλέπει άσπρη μέρα" όποιος θέλει μια πολύ αποδοτική βελτίωση κι αυτό όλοι μας (ΚΙ ΕΣΥ απ'ό,τι βλέπω) το έχουμε συνηδητοποιήσει.

Νομίζω ότι το επόμενο θέμα προς επίλυση είναι "δομικό" (εσωτερικού τύπου), αφού η stock τουρμπίνα είναι πια "πεπερασμένη" ΚΙ ΕΚΕΙ ΒΛΕΠΩ ΕΣΤΙΑΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΙ..

η TD04 εχει παροχη για 250+

εχει μικρο Inducer και Τεραστιο αναλογικα Exducer ιδανικη δηλαδη για 1400-1600.

τα 170-180 τα βγαζει "για πλακα" ποσο μαλλον τα 160.

Link to comment
Share on other sites

η TD04 εχει παροχη για 250+

εχει μικρο Inducer και Τεραστιο αναλογικα Exducer ιδανικη δηλαδη για 1400-1600.

τα 170-180 τα βγαζει "για πλακα" ποσο μαλλον τα 160.

Συμφωνώ Dynamite καλά τα λες αλλά αν είναι να μείνεις στο φάσμα των 180, 180+κάτι ίππων καλύτερα να το αφήσεις έτσι (στα 165ΗΡ που δε θα έχεις και lag και δεν θα μπεις και στα έξοδα). Όμως νομίζω ότι η κουβέντα της καλύτερης ψύξεως γίνεται καθώς όλοι όσοι τη βάλουν θα θέλουν και να τη "ξεζουμίσουν". Εκτός κι αν κάποιος θέλει την "άνεση" των περίπου ίδιων ή λίγο περισσότερων αλόγων (π.χ 190-200ΗΡ)από μια πιο ανθεκτική τουρμπίνα που θα στροφάρει "χαλαρά" και δε θα θέλει ενίσχυση των περιφερειακών (π.χ αποτελεσματικότερη ψύξη κ.λπ) ή και των internals ακόμα! Αλλά αυτό μοιάζει να είναι ένα άλλο κεφάλαιο...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Το υδρόψυκτο μας cooler επαρκει άνετα για ιπποδυνάμεις ακόμα και γυρω στα 210+ άλογα.

Η μεγιστη διαφορά που μπορει να εχει απο την εξωτερικη θερμοκρασία ειναι 20-25 βαθμούς . Όπερ ακομα και αν εξω εχει 40 (πειτε ποιος βλεπει τετοια θερμοκρασια στην πολη του για διαστημα ανω των 1-2 ημερων ) IAT θα εχουμε 60-65 .Βεβαια κανείς δεν εχει δεί, ακόμα και σε full stage 1 αλλα και σε ακραίες συνθήκες όπως π.χ εγώ 35 βαθμούς 4 ατομα βαλιτσες και αιρκοντισιον σε διαδοχικα πατηματα με πληρη φορτιο , πάνω απο 51 βαθμούς iat. Αυτό κατι λεει.

Σε κανενα προτζεκτ εξωτερικου δεν εχει γινει αλλαγη του υδρόψυκτου και αυτο κάτι λεεει παροτι οι ιπποδυναμεις ξεπερνανε τα 200 αλογα με ΚΛΕΙΣΤΟ ΜΟΤΕΡ

(Θα αναφερθω οταν ερθει η καταλληλη ωρα για να καταρριφθουν επιτελους καποια πραγματα που πλανιουνται αβασιμα και όχι τεκμηριωμενα στον αερα σχετικα με την αντοχη η οχι του μοτερ μας) .

Αυτο που θα ηταν καλό είναι η αντικατασταση της σωλήνας που συνδεει την χ-ψ τουρμπίνα μετην πεταλούδα εισαγωγης . (Εκει μπορει να κανεις και αλλα πραγματάκια..... :lol: )

Βεβαια οποιος προβεί σε λύση παραλληλου fmic οπως εγω μονο καλό θα κάνει αφου θα δει ακομα χαμηλότερες θερμοκρασίες χωρις αυτο επαναλαμβανω να ειναι απαραιτητο. ;)

Ειπαμε πανω απο 80 βαθμους ΙΑΤ αρχίζει το προβλημα....

Αυτατα ολίγα..

:drinks:

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

Το υδρόψυκτο μας cooler επαρκει άνετα για ιπποδυνάμεις ακόμα και γυρω στα 210+ άλογα.

Η μεγιστη διαφορά που μπορει να εχει απο την εξωτερικη θερμοκρασία ειναι 20-25 βαθμούς . Όπερ ακομα και αν εξω εχει 40 (πειτε ποιος βλεπει τετοια θερμοκρασια στην πολη του για διαστημα ανω των 1-2 ημερων ) IAT θα εχουμε 60-65 .Βεβαια κανείς δεν εχει δεί, ακόμα και σε full stage 1 αλλα και σε ακραίες συνθήκες όπως π.χ εγώ 35 βαθμούς 4 ατομα βαλιτσες και αιρκοντισιον σε διαδοχικα πατηματα με πληρη φορτιο , πάνω απο 51 βαθμούς iat. Αυτό κατι λεει.Σε κανενα προτζεκτ εξωτερικου δεν εχει γινει αλλαγη του υδρόψυκτου και αυτο κάτι λεεει παροτι οι ιπποδυναμεις ξεπερνανε τα 200 αλογα με ΚΛΕΙΣΤΟ ΜΟΤΕΡ

(Θα αναφερθω οταν ερθει η καταλληλη ωρα για να καταρριφθουν επιτελους καποια πραγματα που πλανιουνται αβασιμα και όχι τεκμηριωμενα στον αερα σχετικα με την αντοχη η οχι του μοτερ μας) .

Αυτο που θα ηταν καλό είναι η αντικατασταση της σωλήνας που συνδεει την χ-ψ τουρμπίνα μετην πεταλούδα εισαγωγης . (Εκει μπορει να κανεις και αλλα πραγματάκια..... :lol: )

Βεβαια οποιος προβεί σε λύση παραλληλου fmic οπως εγω μονο καλό θα κάνει αφου θα δει ακομα χαμηλότερες θερμοκρασίες χωρις αυτο επαναλαμβανω να ειναι απαραιτητο. ;)

Ειπαμε πανω απο 80 βαθμους ΙΑΤ αρχίζει το προβλημα....

Αυτατα ολίγα..

:drinks:

Άρα Αλέξανδρε η έρευνά σου έχει προχωρήσει! Αυτές είναι ευχάριστες διαπιστώσεις για κάποιον που θέλει με το "122άρι" Τsi του να επιτύχει με την μεγαλύτερη τουρμπίνα του αποδόσεις εφάμιλλες ενός "σκέτου" 1st stage "160αριού" μένοντας ως εκεί και ο οποίος για διάφορους λόγους θα ήθελε να μην ασχοληθεί περαιτέρω με επιπλέον πρόσθεση πραγμάτων. Έτσι μπορούν να προκύψουν κι άλλα στάδια για όποιον θέλει "παραπάνω" άλογα, οπότε θα μπει και στο κόπο να εξασφαλίσει περισσότερο την αντοχή του μοτέρ του.

Μια χαρά το βλέπω το project! Alex μένουμε συντονισμένοι και περιμένουμε όταν μπορέσεις και τα στοιχεία, ώστε να διαλυθούν και οί όποιοι ενδοιασμοί των ενδιαφερομένων!

Link to comment
Share on other sites

:drinks: Γεια σου ρε Γιωργο...

Οντως η ερευνα εχει προχωρησει παρα πολυ και οι διαπιστωσεις ειναι προς το μερος μασ=ς και ακρως ενθαρυντικες.Μενει να λυθουν 1-2 αποριες ακομα και μετα θα ειμαι ετοιμος για δημοσιοποιηση των στοιχειων.= και μιας ολοκληρωμενης λυσης για το αμάξι μας.

keep tuning.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Αλεξη με το θεμα κεφαλη τι γενετε σε εσας?ειναι ιδια με το twincharger?πρεπει να λαβετε υπ οψην σας και την ροικοτητα.απο καυσιμο φανταζομαι δεν πρεπει να εχετε προβλημα με την παροχη για τα αλογα που ζητατε..ποιος θα ειναι ο πρωτος απο εσας που θα προχωρησει στην τοποθετηση της td04?απο σασμαν τι διαφορες εχετε με τα twinchaRGER?

Link to comment
Share on other sites

Ανέστη δεν γνωρίζω ακριβως αν εχουμε διαφορες στην κεφαλή μεταξύ τους τα αμαξια.Πολυ πιθανονο να ειναι η ιδια .Απο τι εξαρταται?

Σε συνομιλια με ατομο που εχει ασχοληθει και εχει προβει σε bt εφαρμογη στο αμαξι μου απεκλεισε το ενδεχομενο αλλαγης μπεκ αντλιας ή του γεγονοτος εμφάνισης προβληματος σχετικα με το σασμαν λογω ροπης πανω απο 30 κιλα.

Α ν ολα πανε καλα σεπτεμβρη-οκτωβρη θα αρχισουν τα πρωτα bt στην ελλαδα..

Πως θα μπορουσαμε να μαθουμε για την κεφαλή?

Σχετικα με την ροικότητα που τοποθετεις το προβλημα?

ΥΓ Ποσο ταιριαζει στις μερες μας η υπογραφη σου... :p

Link to comment
Share on other sites

Ανέστη δεν γνωρίζω ακριβως αν εχουμε διαφορες στην κεφαλή μεταξύ τους τα αμαξια.Πολυ πιθανονο να ειναι η ιδια .Απο τι εξαρταται?

Σε συνομιλια με ατομο που εχει ασχοληθει και εχει προβει σε bt εφαρμογη στο αμαξι μου απεκλεισε το ενδεχομενο αλλαγης μπεκ αντλιας ή του γεγονοτος εμφάνισης προβληματος σχετικα με το σασμαν λογω ροπης πανω απο 30 κιλα.

Α ν ολα πανε καλα σεπτεμβρη-οκτωβρη θα αρχισουν τα πρωτα bt στην ελλαδα..

Πως θα μπορουσαμε να μαθουμε για την κεφαλή?

Σχετικα με την ροικότητα που τοποθετεις το προβλημα?

ΥΓ Ποσο ταιριαζει στις μερες μας η υπογραφη σου... :p

Εννοεί κατά πόσο το μοτέρ έχει από κατασκευής (βάσει σχεδιάσεως καπακιού) δυνατότητα να αυξάνει απόδοση στις ψηλές στροφές, γιατί θα πρέπει να μπορεί να εκμεταλλευτεί τη μεγαλύτερη τουρμπίνα σε ένα μεγαλύτερο εύρος στροφών προς τα πάνω, δηλαδή να έχει καλή ικανότητα "πληρώσεως" της (μεγαλύτερης) παροχής της τουρμπίνας. Συνήθως η ρο'ι'κότητα όταν υστερεί την βελτιώνουμε με κατεργασία καπακιού (στις έδρες βαλβίδων και στους αυλούς εισαγωγής μαζί με χρήση εκκεντροφόρων μεγαλύτερης διάρκειας από τους εργοστασιακούς). Αυτά όμως συνήθως γίνονται για την επίτευξη πολύ μεγάλων ιπποδυνάμεων με μεγάλες τουρμπίνες σε αρκετά μικρότερους αναλογικά κυβισμούς. Π.χ θες ο μικρός Ζ16LER (1,6lt)της ΟPEL να ξεπεράσει τα 450ΗΡ με την γα'ι'δούρα Garrett 3071R. Aν δε μπουν εκκεντροφόροι και δε γίνει ρο'ι'κή είναι αδύνατο, αφού πρέπει για να την "γεμίσει" να γυρίσει αποδοτικά στις... 8.200rpm.

Eδώ όμως αφού είδαμε ότι έχουν ήδη βελτιωθεί και αποδώσει αλλού 122άρηδες πάνω από 200ΗΡ δεν υπάρχει πρόβλημα και γενικά αυτό το μοτέρ πρέπει λογικά να μοιάζει και στην κεφαλή με το 160άρη και να κρατάει ισχύ τουλάχιστον ως τις 5.500-5.700 πριν η καμπύλη "κατηφορίσει". Αλήθεια δεν έχω υπόψη διαγράμματα αποδόσεως με td4, ώστε να δούμε μέχρι που ανεβάζει και που αρχίζει να "κρεμάει", οπότε βλέπεις σε σχέση με την παροχή της τουρμπίνας πόσο "ρο'ι'κό" είναι το μοτέρ. Επίσης η σχέση συμπιέσεως είναι ίδια με του 160αριού;

Link to comment
Share on other sites

ναι ειναι ιδια η συμπιεση 10:1 γιωργο...

Δεν νομιζω να υπαρχει θεμα με την ροικοτητα και το καπακι..

Θες γιωργο compressor map η δυναμομετρηση απο αλλο τουτου??

Αλέξανδρε ανέβασε μια δυναμομέτρηση με td-04 που να φαίνεται (εκτός φυσικά της ισχύος) και η ροπή...

Link to comment
Share on other sites

2 μήνες είχα να τσεκάρω τα λάδια στο tsi 122 και βρήκα το 1/4! Την Πέμπτη πάει για σέρβις, πάντως μου φάνηκε μεγάλη η κατανάλωση!

Link to comment
Share on other sites

o vf34 με καλυψε πληρως,αυτο εννοουσα,αν θελετε να κρατησετε ψηλα ροπη,γιατι αυτο καταλαβα πρεπει να εχετε και ροικοτητα στο μοτερ για να εχετ καλο ευρος στην αποδοση της τουρμπινας ψηλα.νομιζω παντος οτι θα ειναι ενα πετυχημενο bt το αμαξι σου αλεξη..πες το διαισθηση δεν ξερω αλλα πιστευω θα ξυριζει!το αξιζεις ρε μπαγασα!

υ.γ αντε να δω και του πανου το κατραμι να παιζει σφαλιαρες με τα τφσι και τι στον κοσμο!

Edited by Fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

2 μήνες είχα να τσεκάρω τα λάδια στο tsi 122 και βρήκα το 1/4! Την Πέμπτη πάει για σέρβις, πάντως μου φάνηκε μεγάλη η κατανάλωση!

Θεωρητικά είναι μεγάλη αλλά μπορεί να είναι σχετικά φυσιολογική! Αν τώρα το καλοκαίρι που ζεματάει ο τόπος έκανες τίποτα "ταξιδάκια αστραπή" το λαδάκι "βράζει" και "χάνεται". Δε χρειάζεται να το πατάς στα τέρματα και επιλεκτικά για να "κάψει" λάδι, αρκεί να κρατάς επί μακρόν αυξημένες σταθερές ταχύτητες γιατί έτσι η θερμοκρασία λαδιού μένει διαρκώς αυξημένη. Επίσης να ξέρεις ότι το καλοκαίρι όταν στο μοτέρ υπάρχουν γενικά απαιτήσεις (ταξίδια με πολλά διανυόμενα χ.λ.μ κ.λπ) ό,τι και να λένε οι κατασκευαστές θέλει κατά τη γνώμη μου ένα πιο "χοντρούτσικο" λάδι που το χειμώνα θα αλλαχθεί με το "κανονικό" ιξώδες. Εγώ ας πούμε -που έχω και σφυρήλατα πιστόνια βέβαια- βάζω καλοκαίρι το Castrol Endge Sport 10W-60, ώστε να "σκίζω" άφοβα, μην έχω άγχος να ελέγχω στάθμη κάθε τρεις και λίγο,ενώ π.χ πρέπει ναδιανύσω πολλά χλμ και να έχω το νου μου και στις δουλειές! Πάντως έχε υπόψη και το συνολικό αριθμό χλμ εντός του καλοκαιριού και σε τί συνθήκες δούλεψε το μοτέρ σου ώστε να εκτιμήσεις την "απώλεια"του 1/4. Ερώτηση: 1/4 έκαψε ή 1/4 έμεινε; Αν το πρώτο, "σιγά το πράγμα!". Τέλος όταν ο δείκτης πάει στην περιοχή του "σαγρέ" min, δεν σημαίνει ότι το αμάξι ξέμεινε από λάδι αλλά ΟΤΙ ΕΧΑΣΕ 1 ΛΙΤΡΟ από τα π.χ 4,5-5 ολικής ποσότητας! Δηλαδή και πάλι το μοτέρ δεν θα "κολλήσει!" Αν πέσει πιο κάτω, είναι μεν επικίνδυνο αλλά θα ανάψει κόκκινο λαμπάκι(πολύ χαμηλής στάθμης)!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Θεωρητικά είναι μεγάλη αλλά μπορεί να είναι σχετικά φυσιολογική! Αν τώρα το καλοκαίρι που ζεματάει ο τόπος έκανες τίποτα "ταξιδάκια αστραπή" το λαδάκι "βράζει" και "χάνεται". Δε χρειάζεται να το πατάς στα τέρματα και επιλεκτικά για να "κάψει" λάδι, αρκεί να κρατάς επί μακρόν αυξημένες σταθερές ταχύτητες γιατί έτσι η θερμοκρασία λαδιού μένει διαρκώς αυξημένη. Επίσης να ξέρεις ότι το καλοκαίρι όταν στο μοτέρ υπάρχουν γενικά απαιτήσεις (ταξίδια με πολλά διανυόμενα χ.λ.μ κ.λπ) ό,τι και να λένε οι κατασκευαστές θέλει κατά τη γνώμη μου ένα πιο "χοντρούτσικο" λάδι που το χειμώνα θα αλλαχθεί με το "κανονικό" ιξώδες. Εγώ ας πούμε -που έχω και σφυρήλατα πιστόνια βέβαια- βάζω καλοκαίρι το Castrol Endge Sport 10W-60, ώστε να "σκίζω" άφοβα, μην έχω άγχος να ελέγχω στάθμη κάθε τρεις και λίγο,ενώ π.χ πρέπει ναδιανύσω πολλά χλμ και να έχω το νου μου και στις δουλειές! Πάντως έχε υπόψη και το συνολικό αριθμό χλμ εντός του καλοκαιριού και σε τί συνθήκες δούλεψε το μοτέρ σου ώστε να εκτιμήσεις την "απώλεια"του 1/4. Ερώτηση: 1/4 έκαψε ή 1/4 έμεινε; Αν το πρώτο, "σιγά το πράγμα!". Τέλος όταν ο δείκτης πάει στην περιοχή του "σαγρέ" min, δεν σημαίνει ότι το αμάξι ξέμεινε από λάδι αλλά ΟΤΙ ΕΧΑΣΕ 1 ΛΙΤΡΟ από τα π.χ 4,5-5 ολικής ποσότητας! Δηλαδή και πάλι το μοτέρ δεν θα "κολλήσει!" Αν πέσει πιο κάτω, είναι μεν επικίνδυνο αλλά θα ανάψει κόκκινο λαμπάκι(πολύ χαμηλής στάθμης)!

Καλησπέρα φίλε!

στα δικά μας αυστηρά πρέπει να χρησιμοποιούμε 5-30 βάση κατασκευαστή για να λιπαίνονται σωστά όλα τα μέρη του κινητήρα και δικαιολογείται και κάποια κατανάλωση

όσον αφορά τον δείκτη όπως ανέφερες, αν είναι στο 1/4 του δείκτη δεν είναι τίποτα, καθώς ο δείκτης αντιπροσωπεύει μόνο ΜΙΣΟ ΛΙΤΡΟ!

δηλαδή αν είναι στο min θέλει συμπλήρωμα μισό λίτρο

όσον αφορά τους εκκεντροφόρους, πιστεύω δεν χρειάζεται άλλους εκκεντροφόρους το δικό μας για να αλλάξει την διάρκεια βύθισης των βαλβίδων καθώς με τον μεταβλητό χρονισμό οι προγραμματισμές τον εκμεταλεύονται και παίζουν αντίστοιχα! μόνο αν χρειάζεται παραπάνω βύθιση, εκεί λογικά θέλει άλλα έκκεντρα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε!

στα δικά μας αυστηρά πρέπει να χρησιμοποιούμε 5-30 βάση κατασκευαστή για να λιπαίνονται σωστά όλα τα μέρη του κινητήρα και δικαιολογείται και κάποια κατανάλωση

όσον αφορά τον δείκτη όπως ανέφερες, αν είναι στο 1/4 του δείκτη δεν είναι τίποτα, καθώς ο δείκτης αντιπροσωπεύει μόνο ΜΙΣΟ ΛΙΤΡΟ!

δηλαδή αν είναι στο min θέλει συμπλήρωμα μισό λίτρο

όσον αφορά τους εκκεντροφόρους, πιστεύω δεν χρειάζεται άλλους εκκεντροφόρους το δικό μας για να αλλάξει την διάρκεια βύθισης των βαλβίδων καθώς με τον μεταβλητό χρονισμό οι προγραμματισμές τον εκμεταλεύονται και παίζουν αντίστοιχα! μόνο αν χρειάζεται παραπάνω βύθιση, εκεί λογικά θέλει άλλα έκκεντρα

Σίγουρα δεν χρειάζεται, εγώ απλά το ανέφερα ως αναγκαιότητα σε μοτέρ με κακή ρο'ι'κότητα για πολλή βελτίωση αλλά που όμως κάποιος ζητά πολλά! Να' σαι καλά!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

o vf34 με καλυψε πληρως,αυτο εννοουσα,αν θελετε να κρατησετε ψηλα ροπη,γιατι αυτο καταλαβα πρεπει να εχετε και ροικοτητα στο μοτερ για να εχετ καλο ευρος στην αποδοση της τουρμπινας ψηλα.νομιζω παντος οτι θα ειναι ενα πετυχημενο bt το αμαξι σου αλεξη..πες το διαισθηση δεν ξερω αλλα πιστευω θα ξυριζει!το αξιζεις ρε μπαγασα!

υ.γ αντε να δω και του πανου το κατραμι να παιζει σφαλιαρες με τα τφσι και τι στον κοσμο!

Σε ευχαριστω Ανέστη ειλικρινα..Αν όλα πανε καλα θα εχω νεα συντομα....

:thumbsup:

Πρεπει να κανετε ξεχωριστο κλαμπ εσεις οι κατραμιδες!!!!!!!!!!!!!!1 :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Τωρα τελευταία αρκετές φορές ενω είμαι σταματημένος πχ σε φανάρι και εχει ζεσταθει το αυτοκινητο παρατηρώ οτι πέφτουν οι στροφες στο κινητήρα απο800 πάνε 600 και πάει να σβήσει αλλα δεν σβήνει επανερχοντε μετα απο 2-3 σεκοντ.. να αναφερω οτι το εκανε με διαφορετικές βενζίνες οι οποιες η μια ηταν 95αρα κ η αλλη εκο 95+..παντα 95 αρα βάζω και απο ενα πρατηριο οποτε δεν ειναι φολα αφου το εχω ψάξει με το διαγνωστικό.. απ την αλλη εχω 25000χλμ..λέτε να ειναι κάνα φίλτρο βενζίνης?

Link to comment
Share on other sites

Και σε εμένα το κάνει αυτό αρκετές φορές, μου έχει σβήσει και όλας σε φανάρι κανα 5αρι φορές το είχα γράψει και παλαιότερα. Ούτε εγώ ξέρω τι παίζει, στο διαγνωστικό δεν έβγαλε κάποιο σφάλμα, ούτε διακοπή καύσης or smthn και δεν ξέρω τι παίζει. Απο βενζίνες του βάζω 100αρα συχνά και 95αρα έμπιστη όταν παίζει φουλάρισμα.

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται οτι βγήκε στο χέρι, μισές δουλείες ;

Edited by Mist
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται οτι βγήκε στο χέρι, μισές δουλείες ;

Αν και μετα το καλιμπραρισμα της οπως λες κανει τα ιδια, τοτε ριξε ενα protec fuel line cleaner να στανιαρει! Αν δεν μετα απο 3 γεμισματα... το συνηθιζεις και απολαμβανεις ολα τ'αλλα.... xaxaxa!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.