Jump to content
espoff

Scirocco - οδηγικές εντυπώσεις

Recommended Posts

http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=291

Το Scirocco επανέρχεται στο προσκήνιο έπειτα από 16χρόνια – κυκλοφόρησε το 1977 και σταμάτησε να παράγεται το 1992 – με νέα εμφάνιση που σίγουρα θα κεντρίσει το ενδιαφέρον. Στα highlights συγκαταλέγεται το σήμα της VW που δε βρίσκεται στη μάσκα όπως στα υπόλοιπα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, αλλά στο καπό.

Το Scirocco δεν είναι ένα καθαρόαιμο coupe, επιλογή που έχει κάποια θετικά. Κυριότερο εξΆ αυτών είναι οι χώροι στο αυστηρά τετραθέσιο εσωτερικό που είναι λειτουργικοί και θα βολέψουν με άνεση δύο εύσωμους επιβάτες στα πίσω καθίσματα, οι οποίοι πάντως νιώθουν κάπως κλειστοφοβικά λόγω της σχεδίασης των πίσω παραθύρων.

Στην πρώτη μας οδηγική εμπειρία στη Λισσαβόνα επικεντρωθήκαμε στο βασικό μηχανικό σύνολο. Πρόκειται για τον 1.4 TSI των 122ps ο οποίος εξασφαλίζει 0-100km σε 9.7sec και τελική ταχύτητα 200km/h, επιδόσεις που πολύ δύσκολα θα βρει κανείς ακόμα και σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες 1.6lt και 1.8lt. Τα 20.3kg.m εμφανίζονται από τις χαμηλές στροφές, ενώ η απόδοση είναι γραμμική και χωρίς ξεσπάσματα.

Το μηχανικό 6αρι κιβώτιο με το σαφές κούμπωμα και την εξαιρετική κλιμάκωση εκτός των επιδόσεων βοηθά τόσο στην οικονομία καυσίμου, όσο και στην ησυχία κατά το ταξίδι. Είναι χαρακτηριστικό ότι με το Scirocco μπορείς να κινείσαι με ταχύτητες κοντά στην τελική και στο εσωτερικό να επικρατεί ησυχία, στοιχείο που δείχνει πόσο επιμελημένα χτίστηκε η αεροδυναμική και η ποιότητα κύλισης.

Στη συνέχεια και αφού δεν υπήρχε διαθέσιμος ο 1.8 TFSI των 160ps μεταπηδήσαμε στον κορυφαίο 2.0 TFSI των 200ps με τα 7.2sec για το 0-100km και τα 235km/h της τελικής ταχύτητας. Το εν λόγω μοτέρ για ακόμα μία φορά μας εντυπωσίασε με τη απλωμένη σε όλο το φάσμα ροπή των 28.4kg.m, ενώ ακόμα πιο πολύ μας έφτιαξε το 6-Speed DSG με τις αστραπιαίες αλλαγές.

Στην πράξη, ανεξαρτήτως έκδοσης, εκτιμάς το εξαιρετικό πλαίσιο ενώ το ελαφρώς αλλαγμένο σε σχέση με του Golf set-up των αναρτήσεων χαρίζει πάνω από όλα ασφαλή οδική συμπεριφορά που ταυτόχρονα αφήνει μεγάλα περιθώρια για διασκέδαση σε φιδίσιες διαδρομές. Σε αυτό συμβάλουν τόσο το τιμόνι με την καλή πληροφόρηση όσο και η ιδανική θέση οδήγησης. ¶ξια αναφορά η εξαιρετική στήριξη των sport καθισμάτων.

Προαιρετικά θα υπάρχει το σύστημα DCC το οποίο προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης (Normal, Comfort και Sport) κάνοντας το Scirocco πιο σφιχτό και χωρίς κλίσεις στις στροφές. Τα στοιχεία που χαλούν κάπως την κατά τα άλλα εξαιρετική εικόνα του Scirocco είναι η σύντομη διάρκεια των φρένων και το μη πλήρως απενεργοποιούμενο ESP.

Στη χώρα μας αναμένεται το Νοέμβριο άγνωστες προς το παρόν τιμές. Μέχρι τότε μπορείτε να κατεβάσετε wallpapers στην ειδική ενότητα.

Αλήθεια μήπως πρέπει να βάλουμε και ειδική ενότητα για τα scirocco αφού από ότι διαβάζω έρχεται τους επόμενους μήνες;

Link to comment
Share on other sites

Σημερα το πρωι έκανα Test Drive και εμεινα πολύ ευχαριστημένος.

Το αμάξι που οδηγησα ηταν το 1.4 με τους 160 ιππους.

Η ποιοτητα κατασκευης στο εσωτερικο ειναι αψογη.Μαλακο

πλαστικο στο πανω μέρος του ταμπλο, αλουμινιο στις γριλιες

των εξαγωγων του αερα,δερματινο τριακτινο τιμονι με

χειριστηρια επανω,δερματινη επενδυση και στο χειροφρενο

που ειναι μηχανικο και οχι ηλεκτρικο οπως στο Eos,ασπρο

κοκκινο πλεον το εσωτερικο των οργανων,αυτοματο clima

διζωνικο,πολυ ανετες και σπορ οι μπροστα θεσεις που αγκαλιαζουν το σωμα

κρατωντας το καλυτερα σε οποιαδηποτε αλλαγη κατευθυνσης και αν

αποφασισεις,σποπ αναρτηση(οχι DCC).Η θέση του οδηγου ειναι χαμηλα,

αρκετα χαμηλα,κατι που σε κανει να νοιωθεις πιο "αγωνιστικα",πιο κοντα

στην ασφαλτο,ας μου επιτραπει να πω.Ο λεβιες των ταχυτητων ακριβως εκει που

τον θες,ουτε πανω,ουτε κατω,αλλα ακριβως διπλα στο χερι σου.Κουμπωνει ευκολα

χωρις μακριες διαδρομες,(εξαλλου εχει ενα σπορ αερα ολο το αμαξι απ'το Look μεχρι την οδηγηση του)

και χωρις θορυβους.Ο συμπλεκτης του ειναι πολυ σκληρος αλλα μετα απο κανα δεκαλεπτο

τον συνηθιζεις αμεσως,οσο για την αναρτηση πολυ καλη αλλα στις λακουβες υποφερει

καθοτι σκληρη και κατεβασμενη αρκετα.Τα φρενα ειναι υποδειγματικα με το

νεας γενιας ESP να δινει ρεστα....Βεβαια εχει και ενα κακο...Το ESP δεν απενεργοποιειται

ποτε,αν πατησεις το ESP OFF απλα το μονο που θα βγαλεις ειναι το ANTISPIN.

Οσο για το κινητηρα,τι να πω....Turbo και Compressor και πραγματικα υποδειγματικη

χαρτογραφηση.Δεν εχει κενα ροπης πουθενα,νοιωθεις την δυναμη στο αυτοκινητο

σ'ολο το φασμα στροφων χωρις να σε κρεμαει πουθενα.Η ορατοτητα ειναι λιγο

προβλημα καθοτι με τον κεντρικο καθρεπτη δυσκολευεσαι να δεις καθαρα πισω σου

λογω των μαξιλαριων των καθισματων που εξεχουν πολυ και δεν βγαινουν και

σαν κουπε-χατσμπακ εχει πολυ πισω τζαμι με αποτελεσμα να τα κανει δυσκολοτερα.Ευτυχως

τουλαχιστον που εχουν καλη ορατοτητα οι δυο πλαϊνοι και σωνουν καπως τα πραγματα.

Το τιμονι του ειχε καλη και αμεση ανταποκριση και αντιλαμβανωσουν την ποιοτητα

του εδαφους,την τριβη.Καλο αλλα οχι σαν του Gti.

Εκει ομως που μου αρεσε παραπανω ειναι στις στροφες, οπου πραγματικα το αμαξι ξεβρακωνει...

Μπαινει σαν τραινο και σε βγαζει ασπροπροσωπο και στις πιο δυσκολες στροφες χωρις

να νοιωσεις τη παραμικρη κλιση στο αμαξωμα ή την υπονοια καποια τασεως για υποστροφη.

Θα μου πειτε,σιγα ρε φιλε,τι ειναι τελειο?

Και θα σας απαντησω πως οχι αλλα σιγουρα

ειναι απ'τα καλυτερα εργοστασιακα στημενα αυτοκινητα σε τιμη

που συμφερει... 23.550 ¤ για το 1.4 TSI 160PS με αρκετα

πλουσιο εξοπλισμο και σπορ εμφανιση.

Εγω παντως το αγαπησα,το ζηλεψα,επιτελους ενα ενδιαφερον

αυτοκινητο σχεδιαστικα απ'το VW GROUP και οχι ενα

ακομα ανανεωμενο λουκ απο ενα ναι μεν επιτυχημενο

μοντελο αλλα παρωχημενο σχεδιαστικα πια.Καλο παιδια

κατα την γνωμη μου το Golf αλλα κουρασε πια.Επιτελους

μια αλλαγη!!!!

Τωρα εαν θα αρεσει αυτο το "πακετο",λουκ και επιδοσεις

θα δειξει....

Εξαλου αυτοι που αποφασιζουν ειμαστε εμεις....ολοι.....

Εγω διαλεξα και αποφασισα

Scirocco :rolleyes:

Σας ευχαριστω πολυ

και συγνωμη αν σας κουρασα με την φλυαρια μου.

Ντινος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το ESP δεν απενεργοποιειται

ποτε,αν πατησεις το ESP OFF απλα το μονο που θα βγαλεις ειναι το ANTISPIN.

Πως; :)

Εγω νομιζα οτι απενεργοποιειται ολο το πακετο...ESP, ASR & ABS

Εισαι σιγουρος;

Edited by GraveDigger
Διόρθωση κώδικα
Link to comment
Share on other sites

Πως; :lol:

Εγω νομιζα οτι απενεργοποιειται ολο το πακετο...ESP, ASR & ABS

Εισαι σιγουρος;

Το ABS δεν απενεργοποιείται σε κανένα αμάξι, τουλάχιστον από τα καινούρια.

Link to comment
Share on other sites

στο δίνουν μονο σου για κάποια ώρα η πρέπει να κουβαλάω και κανέναn να με προσέχει από την αντιπροσωπεία?tongue.gif

Έχεις και κάποιον από την αντιπροσωπεία μαζι σου. Δεν θα έλεγα οτι σε προσέχει απλά παρίστατε tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα Test Drive στο Scirocco με τα 160hp. Το αυτοκίνητο έχει πολύ ωραίο πάτημα, το κάθισμα σε αγκαλιάζει, ωραία αίσθηση στο τιμόνι (και ωραία αφή), το ESP δεν παρεμβαίνει συνέχεια, η ηλιοροφή αξίζει - αλλά δεν ανοίγει πλήρως.

Μέσα στην έκθεση είχε το 2,0 DSG. Τα αυτάκια δεν με βόλεψαν και θέλει καιρό να συνηθίσεις να οδηγείς με τα δύο χέρια πάνω στο τιμόνι σε συγκεκριμένη θέση και με προσοχή στους διακόπτες φλας-υαλοκαθαριστήρων για να οδηγήσεις γρήγορα και ημιαυτόματα. Επίσης οπτικά είναι άσχημο το μεγάλο (τεράστιο) πεντάλ φρένου... άσε που το αριστερό σου πόδι ή θα είναι άχρηστο ή θα πρέπει να μάθεις να φρενάρεις με αυτό...

Ακόμα οδήγησα και το Passat CC 1,8T (160hp) με τις DCC αναρτήσεις. Από θέμα κινητήρα μου άρεσε περισσότερο ο 1,8Τ παρόλο που έχει την ίδια ιπποδύναμη με τον 1,4TSi. Ανοίγει πιο όμορφα. Όσον αφορά την ανάρτηση για μένα δεν αξίζει γιατί σε Comfort και Normal το αυτοκίνητο είναι λίγο καράβι στα κύματα. Το μόνο που αξίζει είναι ότι στην Sport ρύθμιση γίνεται πιο σκληρό το τιμόνι και ακόμα πιο σκληρό στις μεγάλες ταχύτητες.

Αυτάαααα..........

Link to comment
Share on other sites

<_< - να συμπληρωσω οτι το Drive του ειχε αφιερωμα: η αγωνιστικη εκδοση που εχει μια μικρη διαφορα απο την πολιτικη στις 24ωρες του Le Mans εσκιζε Porsche οχι μονο μερα νυχτα αλλα και υπο βροχη ,το στησιμο του ειναι φοβερο και εχει αριστο κρατημα - αυτα για οσους δεν νοιαζονται απλα και μονο για PS μιας και τετοια εχουν και τα seat πλην ομως απο κρατημα ειναι πολυ πισω (!)
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.

Mε τον ερχομο του VW Scirocco ξαφνικα εγινα "Γερμανοφιλος" στον χωρο του αυτοκινητου.

Ειμαι κατοχος ενος Mitsubishi Colt (2008) αλλα παντα λατρεις των Ιταλικων κοσμηματων-αμαξιων και ημουν πεποισμενος οτι τον ερχομενο Απριλη θα αγοραζα την καινουργια MiTo 1.4ΤΒ, μεχρι που εμφανιστικε το Scirocco και το μυαλο μου εχει μπει πλεον σε δηλημα, οποτε εκανα και τα 2 απο ενα καλο Test Drive.

Δεν θα κουρασω λεογοντας για την ΜιΤο αλλα για την εμπειρια μου απο το Scirocco.

Θεση οδηγισης ειναι υπεροχη αλλα σου δινει την εσθηση οτι εισαι σε ενα πολυ μικρο αμαξι και ολα ειναι στριμοχωρα :lol: κατι που συνιθιζεις και δεν σε ενοχλει μετα απο καποια λεπτα, μετατρεποντας το "στριμοχωρα" σε αισθηση ασφαλειας.

Το τημονι ειναι απο τα καλυτερα που εχω οδιγισει αλλα μπορω να πω οτι του Golf TSI (απο την VW) ειναι καλυτερο.

Τα φρενα εχουν απιστευτη αισθηση, δεν τα δοκιμασα απο 120-130χαω σε 0 κατι που θελω να κανω συντομα (μιας και το εκανα στην Alfa για να ειμαι και δικαιος :rolleyes: )

Στις στροφες μπαινεις με οσα εχεις χωρις προβλημα, πολυ καλο κρατημα δυνοντας σου την εντυπωση ομος οτι απο πισω σερνεις φορτιο και οχι τον κολο του αμαξιου, κατι που το καταλαβενεις εντονα στα αποτομα κοψηματα του τυμονιου δεξια κι αριστερα, σαν να θελει να φυγει ο κολος η δυσκολευετε να ακολουθισει.

Γκαζι.. αχ αυτο το γκαζι :D πολυ γκαζι B) αρκετα γραμικη επιταχυνση για Turbo αμαξι αν και καταλαβενεις μια ελαφρια κλοτσια στις 3-3,5σαλ (κατι που για μενα ειναι θετικο μιας και γουσταρω αυτην την κλοτσια). Πιστευω 2-3kg ροπης χορουσαν ανετα. :rolleyes:

Ο λεβιες ταχυτητων ειναι στην καλυτερη θεση που εχω δει γενικα σε οσα αμαξια εχω οδιγισει, μιας και οταν ακουμπας τον αγκωνα στον "τεμπελη" με την μια το χερι πεφτει στον λεβιε. Θα μπορουσαν ομος κι εδω το να αφισουν περισσοτερο χωρο μπροστα απο τον λεβιε, μιας και χτυπησα αρκετες φορες το χερι στους διακοπτες κανοντας γρηγορη αλλαγη απο 2α σε 3η, αλλα πιστευω αυτο ειναι κατι που το συνιθιζεις με τον καιρο. Το κουμπομα των ταχυτητων ειναι αρκετα εντονο.

Ορατοτης μηδεν.... :rolleyes: το πισω παμπριζ εχει γινει διακοσμητικο και μονο μην αφηνοντας σου να δεις το οτιδηποτε κατι ομος που το διορθονουν, σχεδον, οι πλαινη καθρεφτες.

Στον τομεα ομορφια ειναι κατι τελειος υποκειμενικο αλλα μπορω να πω οτι ειναι το ΠΡΩΤΟ Γερμανικο αμαξι που με τραβιξε απο την εμφανιση του, μιας και ανεκαθεν ολα τα μοντελα απο VW, Audi κλπ κλπ ηταν σαν Facelift του προηγουμενου. Εκαναν ενα βημα στην εξωτερικη εμφανιση οχι ομος να το συνεχισουν στην εσωτερικη, το ιδιο κρυο-βαρετο-απροσωπο-ευνουχισμενο εσωτερικο με μοναδικη πινελια ομορφιας τα καινουργια πιασηματα στα εσωτερικα των πλαινων πορτων. -_-

Αυτη ηταν η εμπειρια μου απο το Scirocco 1,4 TSI 160ps, απο ενα spor αμαξι που πιστευω αξιζει τα 23,5 χιλιαρικα που θελει.

Link to comment
Share on other sites

ολα ωραια κ καλα αλλα αυτο το σιδερο για να κραταει το καπο μπροστα τι το ηθελαν?!

αυτο το ειχε το DUTSUN που αγορασε ο πατερας μου το 1983,2008 σημερα και η Volkswagen το φοραει σε τελευταιας τεχνολογιας αυτοκινητο?!

Ξεφτιλα ρε γαμωτο,ξενερωσα.

Link to comment
Share on other sites

Mα ρε γμτ αν εχουν το Θεο τους δηλαδη.

Ενταξει δεν ειναι και σοβαρος λογος για να μην αγορασει κανεις Scirocco, αλλα ακομα και το Polo μου που ειναι 2003 εχει αμορτισερακι στο καπω. Στο facelift βεβαια το αντικατεστησαν με το κλασσικο σιδερο........

Link to comment
Share on other sites

αν σηκωσετε με το χερι σας το καπω θα καταλαβετε γιατι δν μπηκε αμορτισερακι...θεοβαρο...

Θα συμφωνήσω και εγώ... είχα το GOLF GT και το είχα απορία και εγώ με το scirocco μου... Είναι όντως το καπώ αρκετά πιο βαρύ!!!!

Αν και κακά τα ψέματα το scirocco έχει κάνει και μερικές ακόμα οικονομικές ενέργειες... όχι σε άσχημο βαθμό...αλλά για μένα που πριν είχα το GOLF GT μου φαίνονται

Link to comment
Share on other sites

ας εβαζαν χονδροτερο αμορτισερ,θα το σηκωνε για πλακα!

Και καλα ο πωλητης μου ειπε οτι υπηρχε προβλημα με τα αμορτισερ :D . Πες κυριε οτι και σε αυτο εκαναν οικονομια :D

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω και εγώ... είχα το GOLF GT και το είχα απορία και εγώ με το scirocco μου... Είναι όντως το καπώ αρκετά πιο βαρύ!!!!

Αν και κακά τα ψέματα το scirocco έχει κάνει και μερικές ακόμα οικονομικές ενέργειες... όχι σε άσχημο βαθμό...αλλά για μένα που πριν είχα το GOLF GT μου φαίνονται

Και σε μένα με το sportline που είχα, λείπουν κάποια πράματα όπως η θήκες για μπουκάλια στις πόρτες η ρύθμηση μέσης στα καθίσματα αλλά και προσκεφάλων, αλλά έχει και επιπλέον όπως το plus χειριστίρια στο τιμόνι κτλ οπότε μια η άλλη, κατα τα άλλα το αυτοκίνητο όπως ξανα ανέφερα είναι καταπληκτικό και φυσικά πολύ καλύτερο από το golf v 1,6 fsi sportline που είχα.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω και εγώ... είχα το GOLF GT και το είχα απορία και εγώ με το scirocco μου... Είναι όντως το καπώ αρκετά πιο βαρύ!!!!

Αν και κακά τα ψέματα το scirocco έχει κάνει και μερικές ακόμα οικονομικές ενέργειες... όχι σε άσχημο βαθμό...αλλά για μένα που πριν είχα το GOLF GT μου φαίνονται

Για πες για διαφορες στα γκαζια με το gt...εχει μεγαλη διαφορα?Νομιζω πως το scirocco στο πατημα υπερτερει...εγω παιδια εχω κανει την παραγγελια μου ενα μηνα τωρα και θα παραλαβω τελη Φλεβαρη...το περιμενω με μεγαλη αγωνια μιας και ημουν κολλημενος με το αυτοκινητο εδω και 2 χρονια...παρακολουθουσα καθε εξελιξη σχετικα με αυτο...κοινως,ερωτας με τη πρωτη ματια...αντε να μου ρθει...

Edited by sciroccos
Link to comment
Share on other sites

Για πες για διαφορες στα γκαζια με το gt...εχει μεγαλη διαφορα?Νομιζω πως το scirocco στο πατημα υπερτερει...εγω παιδια εχω κανει την παραγγελια μου ενα μηνα τωρα και θα παραλαβω τελη Φλεβαρη...το περιμενω με μεγαλη αγωνια μιας και ημουν κολλημενος με το αυτοκινητο εδω και 2 χρονια...παρακολουθουσα καθε εξελιξη σχετικα με αυτο...κοινως,ερωτας με τη πρωτη ματια...αντε να μου ρθει...

μα γιατι τοσος χρονος αναμονης?? υπαρχει περιπτωση να το παρω....

αλλα μονο και μονο στην ιδεα της αναμονης...... :wub: σε φανταζομαι αγωνια ... καθε μερα θα σαι και πιο κοντα στο scirocco :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.