Jump to content
apostolis-tsi

Tsi ΜΕ Κ03 ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΑΠΟ Gti

Recommended Posts

Οκ το gti είναι το καλύτερο και υπεραξιόπιστο στο tuning και δε σπάει ποτέ. Αντίθετα το tsi έχει σπάσει πριν βγει ακόμα από τη γραμμή παραγωγής. Ειδικά τώρα που βγήκαν και προγράμματα; Σπάει με το flasharisma απευθείας :lol:

Σχετικά με το project έχω να πω ότι με τις εικασίες - προφητείες δε βγαίνει κάτι. Πάντως εγώ είμαι αισιόδοξος :lol:

[Off topic: JDL9 το δικό σου gti που ανεβαίνει 150++ άλογα αξιόπιστα, πώς έσπασε άραγε;. Α, προσπαθώ να θυμηθώ ένα έστω tsi με πρόγραμμα που να έσπασε αλλα δε μπορώ. Γιατί άραγε;]

Link to comment
Share on other sites

Οκ το gti είναι το καλύτερο και υπεραξιόπιστο στο tuning και δε σπάει ποτέ.

[Off topic: JDL9 το δικό σου gti που ανεβαίνει 150++ άλογα αξιόπιστα, πώς έσπασε άραγε;. Α, προσπαθώ να θυμηθώ ένα έστω tsi με πρόγραμμα που να έσπασε αλλα δε μπορώ. Γιατί άραγε;]

Έχεις μεγάλη πλάκα, ποιός καταρχήν από αυτούς που γνωρίζουν και όχι απο αυτούς ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι γνωρίζουν είπε ότι ο TFSI δεν δύναται να σπάσει.

Επειδή ανέφερες τον δικό μου κινητήρα υπάρχει ολόκληρο νήμα να διαβάσεις το πως και γιατί, μπορεί και να μάθεις κάτι.

Αυτό που επιδεικτικά φαίνεται να αγνοείς, μάλλον λόγω άγνοιας των πραγμάτων είναι ότι στα θέματα βελτίωσης υπάρχουν και παράμετροι αξιοπιστίας ΑΛΛΑ και μακροζωίας, θεωρήται επιτυχήμενο δηλαδή ενα project οιασδήποτε βελτίωσης που θα αντέχει μόνο έναν χρόνο και θα είσαι πάντοτε με το άγχος αν θα φτάσεις στον προορισμό σου?

Στην ουσία ο ίδιος απαντάς (αν και δεν το γνωρίζεις) ότι όταν ένας κινητήρας όπως ο TFSI που έχει τεράστια περιθώρια βελτίωσης μπορεί ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΑΜΑ να σπάσει, φαντάζεσαι τις πιθανότητες που έχει ένα μοτέρ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΕ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.

Ας πάμε όμως και στήν ουσία του πράγματος διότι αγαπητέ μου ΒΕΛΤΙΩΣΗ δεν είναι ΜΟΝΟ η αύξηση της ιπποδύναμης αλλά και δεκάδες άλλες παράμετροι ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΧΩΡΑ ώστε το τελικό εγχείρημα να θεωρηθεί επιτυχές και βιώσημο.

Θα αντιληφθείς τότε οτι το τελικό κόστος του αυτοκινήτου ώστε να συνεχίσει να συμπεριφέρεται ως ολοκληρωμένο αυτοκίνητο θα σε ανεβάσει στήν μεγάλη κατηγορία.

Μια κατηγόρια που θα ήσουν ΕΞ ΑΡΧΗΣ με τα ίδια χρήματα και πολύ πολύ πιο ασφαλής.

Τελειώνοντας να υπερθεματίσω ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ από εμάς που τουλάχιστον γνωρίζω ΔΕΝ ΖΗΛΕΥΕΙ Η ΕΠΟΦΘΑΛΜΙΑ τα TSI και την εξέλιξη αυτών, αν πραγματικά αυτό πιστέυεις τότε έχεις μεγιστο κόμπλεξ................ΚΑΤΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ.

http://www.seatnet.gr/forum/viewtopic.php?t=5311 ΟΥΠΣ......... :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Έχεις μεγάλη πλάκα, ποιός καταρχήν από αυτούς που γνωρίζουν και όχι απο αυτούς ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι γνωρίζουν είπε ότι ο TFSI δεν δύναται να σπάσει.

Επειδή ανέφερες τον δικό μου κινητήρα υπάρχει ολόκληρο νήμα να διαβάσεις το πως και γιατί, μπορεί και να μάθεις κάτι.

Αυτό που επιδεικτικά φαίνεται να αγνοείς, μάλλον λόγω άγνοιας των πραγμάτων είναι ότι στα θέματα βελτίωσης υπάρχουν και παράμετροι αξιοπιστίας ΑΛΛΑ και μακροζωίας, θεωρήται επιτυχήμενο δηλαδή ενα project οιασδήποτε βελτίωσης που θα αντέχει μόνο έναν χρόνο και θα είσαι πάντοτε με το άγχος αν θα φτάσεις στον προορισμό σου?

Στην ουσία ο ίδιος απαντάς (αν και δεν το γνωρίζεις) ότι όταν ένας κινητήρας όπως ο TFSI που έχει τεράστια περιθώρια βελτίωσης μπορεί ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΑΜΑ να σπάσει, φαντάζεσαι τις πιθανότητες που έχει ένα μοτέρ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΕ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.

Όπως αποδεικνύεται με το προσωπικό σου συμβάν είτε tsi είτε gti είναι έχει παρόμοιες πιθανότητες να κάνει μπαμ σε αύξηση ιπποδύναμης 40, 50 ή και 75% (gti 350 άλογα).
Ας πάμε όμως και στήν ουσία του πράγματος διότι αγαπητέ μου ΒΕΛΤΙΩΣΗ δεν είναι ΜΟΝΟ η αύξηση της ιπποδύναμης αλλά και δεκάδες άλλες παράμετροι ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΧΩΡΑ ώστε το τελικό εγχείρημα να θεωρηθεί επιτυχές και βιώσημο.

Θα αντιληφθείς τότε οτι το τελικό κόστος του αυτοκινήτου ώστε να συνεχίσει να συμπεριφέρεται ως ολοκληρωμένο αυτοκίνητο θα σε ανεβάσει στήν μεγάλη κατηγορία.

Μια κατηγόρια που θα ήσουν ΕΞ ΑΡΧΗΣ με τα ίδια χρήματα και πολύ πολύ πιο ασφαλής.

Γούστα είναι αυτά. ¶λλος τα σκάει για να πάρει gti και άλλος για να βελτιώσει το tsi. Έχεις παρεξηγήσει όμως: όσοι φτιάχνουν το tsi δε το κάνουν για να πατήσουν το gti ή να το έχουν ως βασικό μέσο μετακίνησης... μη μου αγχώνεσαι :lol:
Τελειώνοντας να υπερθεματίσω ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ από εμάς που τουλάχιστον γνωρίζω ΔΕΝ ΖΗΛΕΥΕΙ Η ΕΠΟΦΘΑΛΜΙΑ τα TSI και την εξέλιξη αυτών, αν πραγματικά αυτό πιστέυεις τότε έχεις μεγιστο κόμπλεξ................ΚΑΤΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ.
Είμαι πολύ ανοιχτός στις διάφορες απόψεις και οποιος εχει να προσφέρει κάτι στο θέμα είναι καλοδεχούμενος, δίαφορες όμως ατάκες αναιτιολόγητες όπως του GolfRS, αυτό δείχνουν. Αν με γνώριζες θα καταλάβαινες ότι κόμπλεξ δεν έχω και ούτε είμαι από εκείνους που "δείχνονται με το αυτοκινητό τους" ;)

Golf tsi 140 και 170 αναφερόμουν συγκεκριμένα. Το 1800tsi δε το χω ψάξει ιδιαίτερα.
Link to comment
Share on other sites

Θα αντιληφθείς τότε οτι το τελικό κόστος του αυτοκινήτου ώστε να συνεχίσει να συμπεριφέρεται ως ολοκληρωμένο αυτοκίνητο θα σε ανεβάσει στήν μεγάλη κατηγορία.

Μια κατηγόρια που θα ήσουν ΕΞ ΑΡΧΗΣ με τα ίδια χρήματα και πολύ πολύ πιο ασφαλής.

Δεν μπορούμε να το πούμε αυτό και για τις βελτιώσεις που έχεις κάνει στο δικό σου αυτοκίνητο? Γιατί δηλαδή στα TSi δεν αξίζει αλλά στο δικό σου άξιζε?

Δεν το λεω με κακία απλά είναι λίγο αντιφατικό αυτό που λες με αυτό που έχεις κάνει (γιατί από την παρουσίασή σου φαίνεται να έχεις βάλει πολλά λεφτά στο αυτοκίνητο).

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορούμε να το πούμε αυτό και για τις βελτιώσεις που έχεις κάνει στο δικό σου αυτοκίνητο? Γιατί δηλαδή στα TSi δεν αξίζει αλλά στο δικό σου άξιζε?

Δεν το λεω με κακία απλά είναι λίγο αντιφατικό αυτό που λες με αυτό που έχεις κάνει (γιατί από την παρουσίασή σου φαίνεται να έχεις βάλει πολλά λεφτά στο αυτοκίνητο).

Αφού με ρωτάς προσωπικά θα σου απαντήσω, το ερώτημα που έθεσα στον ευατό μου ήταν απλό, είχα να διαθέσω ένα Χ ποσό εξάρχής για αυτοκίνητο.

Με αυτό το ποσό είχα σαφώς κάποιες επιλογές, προτίμησα όμως να αγοράσω ένα GTi το οποίο (είναι άριστη βάση αυτοκινήτου για βελτίωση) και θα βελτίωνα (όπως και έκανα) σε όλα τα σημεία κάνοντας το της απολύτου οδηγικής μου επιλογής και ευχαρίστησης.

Δεν έφτιαξα ένα αυτοκίνητο καλύτερο απο Porche έφτιαξα ένα καλύτερο GTi γιατί εξαρχής αυτό με ευχαριστούσε περισσότερο.

Η λέξη κλειδί είναι Η ΒΑΣΗ και οχι τα χρήματα, χωρίς να θέλω καθόλου να προβληθώ, αν ήθελα Porche θα είχα πάρει Porche, προτίμησα όμως να φτιάξω κάτι που σε πολλά του σημεία είναι μοναδικό.

Ελπίζω να σε κάλυψα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να ρωτησω κατι τους συντονιστές των συζητήσεων???....

Γιατι αφήνετε σενα τετοιο ενδιαφέρον θεματακι να μπαίνουν καποιοι και να γ@μ@νε τη συζήτηση (και καποιοι που το κάνουν συστηματικά!) δλδ ειναι ωραιο σενα club να μπαινεις κ να διαβάζεις σειρα σελίδων με βρισιες, κομπλεξ και προσωπικές διαμάχες ??! σεβαστο ειναι να λες τη γνωμη σου αλλα οχι να χαλας το θεμα για να επιβληθεις με το ζόρι (αν θελετε ανοιξτε ενα θεμα ... αγορα tfsi ή tsi,βελτίωση και μέχρι που???! και εκει γράψτε τις αποψεις σας)

-Και αμαν πια με τον tsi... πριν καν βγει στην παραγωγη οι κακοπροερετοι τον έκραζαν...σπαει,χαλαει, θα φύγει απο την παραγωγη κτλ κτλ και τωρα θα τον βγαλει κ η skoda k αποτι φαινετε θα βγαινει για αρκετο καιρο ακομα, ολοι αυτοι τι λένε???κ ρωταω αν το stage 3 βγει επιτυχιμένο εσεις που λέτε οτι θα γίνει πυροτέχνημα τι θα πειτε τοτε (λεω ε...ΑΝ δουλέψει???!)

-Φιλε JDL καλο ειναι να εχεις χρημα αλλα μην το δειχνεις τόσο πολυ... δλδ οσοι δεν εχουν τα λεφτα σου τι να κανουν να κυκλοφορουν με βέσπα?κ το gti ειναι η καλύτερη δυνατή βάση ή ενα s3 θα ήταν καλύτερο??? ( δεν στο γαρφω για να μου απαντησεις αλλα για να σου δείξω οτι κουμαντο στην τσεπη του αλλου κ στις επιλογες του δεν μπορεις ευκολα να κάνεις!)

-Επίσης προσεγγίσης του τύπου... επειδη εχει ως στοχο την οικονομια θα σπάσει ή επειδη είναι 1400 δεν παει κτλ τις βρίσκω λίγο αβάσιμες... αν εχετε καποια ενημέρωση για την ποιοτητα,τις αντοχες των μετάλων, τα όρια τους κτλ ενημερώστε μας... αλλα οχι στο περιπου... ''ραδιο αρβιλα''

Link to comment
Share on other sites

Φιλε JDL καλο ειναι να εχεις χρημα αλλα μην το δειχνεις τόσο πολυ... δλδ οσοι δεν εχουν τα λεφτα σου τι να κανουν να κυκλοφορουν με βέσπα?κ το gti ειναι η καλύτερη δυνατή βάση ή ενα s3 θα ήταν καλύτερο??? ( δεν στο γαρφω για να μου απαντησεις αλλα για να σου δείξω οτι κουμαντο στην τσεπη του αλλου κ στις επιλογες του δεν μπορεις ευκολα να κάνεις!)

Πάλι καλά που διαβάζεις ελληνικά......

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με ανέβασες ψυχολογικά, έχω βελτιωμένο GTi και κάνω επίδειξη πλούτου, ισχύς αλλά και κοινωνικής καταξιώσης

ΕΙΜΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ

Ευτυχώς που η βλακεία δεν είναι βαρομετρικό γιατί θα επέστρεφε ο κόσμος στήν εποχή των παγετώνων.........

P.S. Όσον αφορά το νήμα (Thread) που λές ότι βγαίνουμε εμείς (οι πλούσιοι) και το γαμάμε μην αφήνοντας τα φτωχόπαιδα να δούν μια γιορτινή μέρα (γιατί θα κλέψουν απο την αίγλη και την λάμψη μας) αν ήσουν ψύχραιμος και αμερόληπτος θα αντιλαμβανόσουν πόσο ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟ θα μπορούσε να είναι ενα σχόλιο απο κάποιον που γνωρίζει Μπάμ και μπούμ οι κουμπουριές....

Δηλαδή κατά την άποψη σου, οι συντονιστές θα έπρεπε να μας βάζουν και χέρι αν οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές απο το :

ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ.

MΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ.

ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.

ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ.

ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΣ ΣΕ ΑΓΩΝΙΑ.

Για το εριστικό μου ύφος αλλά και για άσεμνες λέξεις παρακαλώ να μου δοθεί 10% Warn. ΤΟ ΕΝΝΟΩ.

;)-_- -_- -_- -_- -_-

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς που η βλακεία δεν είναι βαρομετρικό γιατί θα επέστρεφε ο κόσμος στήν εποχή των παγετώνων.........

P.S. Όσον αφορά το νήμα (Thread) που λές ότι βγαίνουμε εμείς (οι πλούσιοι) και το γαμάμε μην αφήνοντας τα φτωχόπαιδα να δούν μια γιορτινή μέρα (γιατί θα κλέψουν απο την αίγλη και την λάμψη μας) αν ήσουν ψύχραιμος και αμερόληπτος θα αντιλαμβανόσουν πόσο ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟ θα μπορούσε να είναι ενα σχόλιο απο κάποιον που γνωρίζει Μπάμ και μπούμ οι κουμπουριές....

Δηλαδή κατά την άποψη σου, οι συντονιστές θα έπρεπε να μας βάζουν και χέρι αν οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές απο το :

ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ.

MΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ.

ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.

ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ.

ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΣ ΣΕ ΑΓΩΝΙΑ.

Για το εριστικό μου ύφος αλλά και για άσεμνες λέξεις παρακαλώ να μου δοθεί 10% Warn. ΤΟ ΕΝΝΟΩ.

;)-_- -_- -_- -_- -_-

Σε αυτα που λες εχεις δικιο αλλα για να καταλαβουν/με χρειαζονται μαλλον και καποιες τεχνικες λεπτομερειες που να μας εξηγουν γιατι δεν ειναι εφικτο αυτο το εγχειριμα

Link to comment
Share on other sites

Επειδή αγαπητέ συνφορουμιστή μάλλον δέν έχεις καταλάβει ορισμένα πράγματα επέτρεψέ μου να σου τα εξηγήσω... ;)

Παιδια να ρωτησω κατι τους συντονιστές των συζητήσεων???....

Γιατι αφήνετε σενα τετοιο ενδιαφέρον θεματακι να μπαίνουν καποιοι και να γ@μ@νε τη συζήτηση (και καποιοι που το κάνουν συστηματικά!) δλδ ειναι ωραιο σενα club να μπαινεις κ να διαβάζεις σειρα σελίδων με βρισιες, κομπλεξ και προσωπικές διαμάχες ??! σεβαστο ειναι να λες τη γνωμη σου αλλα οχι να χαλας το θεμα για να επιβληθεις με το ζόρι (αν θελετε ανοιξτε ενα θεμα ... αγορα tfsi ή tsi,βελτίωση και μέχρι που???! και εκει γράψτε τις αποψεις σας)

Μάλιστα...Δηλαδή θα μας υποδείξεις κιόλας τί και πού θα ποστάρουμε, γιατί σου χαλάμε την ζαχαρένια;;Μήπως θα ήταν καλό να φτάσεις πρώτα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τα 25 πόστ (κοντά είσαι..) για να κάνεις συστάσεις τέτοιου είδους;Και πρίν μου πείς τίποτα του στύλ.."γιατί παιζει ρόλο ο αριθμός των ποστ", και τα συναφή, να σου πώ ότι εμείς οι..γ@μι@δες, τουλάχιστον ποστάρουμε ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ σε αυτό το φόρουμ, και προσφέρουμε και βοήθεια, και εμπειρίες και πολλές φορές και ΓΝΩΣΗ.Εσύ μέχρι τώρα ΤΙ έχεις προσφέρει;; -_-

-Και αμαν πια με τον tsi... πριν καν βγει στην παραγωγη οι κακοπροερετοι τον έκραζαν...σπαει,χαλαει, θα φύγει απο την παραγωγη κτλ κτλ και τωρα θα τον βγαλει κ η skoda k αποτι φαινετε θα βγαινει για αρκετο καιρο ακομα, ολοι αυτοι τι λένε???κ ρωταω αν το stage 3 βγει επιτυχιμένο εσεις που λέτε οτι θα γίνει πυροτέχνημα τι θα πειτε τοτε (λεω ε...ΑΝ δουλέψει???!)

Απο την στιγμή που τα αμάξια σας δέν (ΘΑ)τα ΚΑΝΕΤΕ αλλά (ΘΑ) σας τα ΚΑΝΟΥΝ 260 άλογα (ακόμα δέν το είδαμε το βαφτίσαμε και Stage 3, έτσι για να μας σηκώνεται (η τρίχα) περισσότερο απο το δέος..), μήπως θα ήταν καλύτερα να μιλήσει αυτός που προτίθεται να σας τα βελτιώσει παρά εσείς (εσύ);Γιατί το.."δέν σπάνε" εμένα δέν μου λέει τίποτα, και φαντάζομαι εσένα ακόμα περισσότερο, καθώς "αγνοείς".....

Το ΑΝ δουλέψει, μήν το λες στους υπόλοιπους, πές στο στους ιδιοκτήτες ή καλύτερα στον εαυτό σου, όταν θα αφήσεις το αμάξι σου στον "βελτιωτικο οίκο" της επιλογής σου για να απολαύσεις τις απίστευτες δυνατότητες του κινητήρα σου.Έυχομαι μόνο να μήν ακούσεις κάποια στιγμή..."τελικά...ΔΕΝ δούλεψε..."

-Φιλε JDL καλο ειναι να εχεις χρημα αλλα μην το δειχνεις τόσο πολυ... δλδ οσοι δεν εχουν τα λεφτα σου τι να κανουν να κυκλοφορουν με βέσπα?κ το gti ειναι η καλύτερη δυνατή βάση ή ενα s3 θα ήταν καλύτερο??? ( δεν στο γαρφω για να μου απαντησεις αλλα για να σου δείξω οτι κουμαντο στην τσεπη του αλλου κ στις επιλογες του δεν μπορεις ευκολα να κάνεις!)

Το τί κάνουν οι άλλοι με τα λεφτά τους δέν είναι το ζήτημα.Απο την άλλη όπως λές, όσοι δέν έχουν τα..λεφτά του, καλό θα ήταν να αρχίσουν απο τώρα να σκέφτονται πού θα τα βρούν να το συμμαζέψουν ΑΝ σπάσει.Γιατι δέν έχει μόνο η βελτίωση έξοδα...έχει και η...επισκευή..... closedeyes.gif

-Επίσης προσεγγίσης του τύπου... επειδη εχει ως στοχο την οικονομια θα σπάσει ή επειδη είναι 1400 δεν παει κτλ τις βρίσκω λίγο αβάσιμες... αν εχετε καποια ενημέρωση για την ποιοτητα,τις αντοχες των μετάλων, τα όρια τους κτλ ενημερώστε μας... αλλα οχι στο περιπου... ''ραδιο αρβιλα''

Εμείς πές ότι δέν έχουμε ενημέρωση και μας αρέσει να κρατάμε μια πισινή...

ΕΣΥ...τί ενημέρωση έχεις;;;ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ....

Έτσι απλά...

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Μέσα σε τρείς μήνες που δραστηριοποιείστε σε αυτό το forum έχετε σχηματίσει άποψη, την οποία εκφράσατε και δημοσίως (αλλού, όχι εδώ), σύμφωνα με την οποία σε αυτό το forum δεν υπάρχει ποιότητα....8 στα 10 θέματα είναι διαφωνίες και τσακωμοί...

Το ξεχάσατε ?

Επίσης όσοι δημιουργούν τα προβλήματα σε αυτό το forum είναι οι ίδιοι που μπαίνουν σε άλλα ποιοτικά fora και καταστρέφουν το πολιτισμένο κλίμα...

Καλά δεν τα λέω ?

Αν γουστάρετε ποιότητα (όπως εσείς φυσικά την ορίζετε) αναζητήστε την αλλού. Εδώ δεν υπάρχει το είδος ποιότητας που επιζητάτε.

Αφήστε μας να μαλλιοτραβιόμαστε όσο γουστάρουμε. Οι διαχειριστές (σε αντίθεση με άλλα ποιοτικά fora) δεν είναι αρνητικοί στις υποδείξεις.

Ευχαριστώ.

Έτσι ακριβώς.

Πολλοί ξεχνάνε ότι υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν πολλά γιατί τα έμαθαν μόνοι τους και όχι γιατί τους τα είπαν. Αυτοί λοιπόν που μιλάνε, ίσως να ξέρουν κάτι παραπάνω, από όλους εμάς που απλά είμαστε φερέφωνα ή λέμε κάτι που διαβάσαμε, πήρε το αυτί μας και πάει λέγοντας.

Η ουσία όμως σε αυτό το θέμα, δεν είναι ότι ντε και καλά θα σπάσει ένα TSI με big turbo. Η ουσία είναι αν όλοι όσοι λένε και αναφέρονται σε τέτοιες κινήσεις, έχουν κατανοήσει ότι αν κάτι πάει στραβά, χάνουν ένα μοτέρ. Πιστεύω ότι όταν όλοι κατανοήσουν το ρίσκο που κρύβεται πίσω από ένα τέτοιο επιχείρημα, τότε όλοι θα είναι επιφυλακτικοί.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια,για να καταλαβω....

τωρα χωριζεσται σε TSIκιδες και GTIκιδες....? :)

ελατε τωρα,ΟΚ σιγουρα το GTI σαν 2λιτρο ειναι πιο αξιοπηστο απ το TSI....

αλλα ο ανθρωπος ποσταρε μια μοντιφα που θελει να κανει και ειπε πως θα ναι αξιοπηστο και τον πιασαν ολοι απ τα μουτρα....

το ποσο αξιοπηστο θα ναι,θα φανει στην πορεια και οταν τελειωσει το ολο project...

ας μην ειμαστε προκατελειμενοι,και να σταματησει αυτη η φαγωμαρα....

και στο κατω-κατω ολοι ξερουμε πως η φθορα παιζει απο χρηστη σε χρηστη....

και το TSI να εχεις 200 αλογα,αν πηγαινεις νορμαλ (πιστευω) πως δεν θα παθει τιποτα....

και το αντιθετο,αν εχεις ενα GTI ολη μερα στο ξεμουνι@σμ@ ποσο θα αντεξει...?

(δεν περνω το μερος καμιας πλευρας και πιστευω πως αυτα που εγραψα ειναι τελειως αντικειμενικα,απλα θελω να αποφυγουμε τον εμφιλιο....)

Link to comment
Share on other sites

Καλή η σκέψη για μεγαλύτερη τουρμπίνα σε tsi αλλά ποιος θα δώσει λύση με πρόγραμμα?

Επίσης το να μπει κάποιος στην διαδικασία να πειραματίζεται και να προσπαθεί με το project του, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα βοήθησει και τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους να δουν από πρώτο μάτι μια μοντίφα. Το μόνο δισανάλογο είναι το κόστος σε σχέση με την απόδοση. Δεν είναι τυχαίο που η μαμά VW έχει λύσεις value 4 money για κάθε τσέπη. Βλέπε 125hp-140hp-150hp-170hp-200hp-230hp-250hp.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να ρωτησω κατι τους συντονιστές των συζητήσεων???....

Γιατι αφήνετε σενα τετοιο ενδιαφέρον θεματακι να μπαίνουν καποιοι και να γ@μ@νε τη συζήτηση (και καποιοι που το κάνουν συστηματικά!) δλδ ειναι ωραιο σενα club να μπαινεις κ να διαβάζεις σειρα σελίδων με βρισιες, κομπλεξ και προσωπικές διαμάχες ??! σεβαστο ειναι να λες τη γνωμη σου αλλα οχι να χαλας το θεμα για να επιβληθεις με το ζόρι (αν θελετε ανοιξτε ενα θεμα ... αγορα tfsi ή tsi,βελτίωση και μέχρι που???! και εκει γράψτε τις αποψεις σας)

-Και αμαν πια με τον tsi... πριν καν βγει στην παραγωγη οι κακοπροερετοι τον έκραζαν...σπαει,χαλαει, θα φύγει απο την παραγωγη κτλ κτλ και τωρα θα τον βγαλει κ η skoda k αποτι φαινετε θα βγαινει για αρκετο καιρο ακομα, ολοι αυτοι τι λένε???κ ρωταω αν το stage 3 βγει επιτυχιμένο εσεις που λέτε οτι θα γίνει πυροτέχνημα τι θα πειτε τοτε (λεω ε...ΑΝ δουλέψει???!)

-Φιλε JDL καλο ειναι να εχεις χρημα αλλα μην το δειχνεις τόσο πολυ... δλδ οσοι δεν εχουν τα λεφτα σου τι να κανουν να κυκλοφορουν με βέσπα?κ το gti ειναι η καλύτερη δυνατή βάση ή ενα s3 θα ήταν καλύτερο??? ( δεν στο γαρφω για να μου απαντησεις αλλα για να σου δείξω οτι κουμαντο στην τσεπη του αλλου κ στις επιλογες του δεν μπορεις ευκολα να κάνεις!)

-Επίσης προσεγγίσης του τύπου... επειδη εχει ως στοχο την οικονομια θα σπάσει ή επειδη είναι 1400 δεν παει κτλ τις βρίσκω λίγο αβάσιμες... αν εχετε καποια ενημέρωση για την ποιοτητα,τις αντοχες των μετάλων, τα όρια τους κτλ ενημερώστε μας... αλλα οχι στο περιπου... ''ραδιο αρβιλα''

+1

Πολυ σωστος

Την γνωστη καραμελα αν ηθελες βελτιωση να επαιρνες GTI δε στεκει πουθενα!!!! Η διαφορα στα λεφτα ειναι 10.000+ Ε στην τιμη (+) 1.000 Ε το χρονο απο τελη κυκλοφοριας, ασφαλειες, βενζινες εγω δυστυχως δεν εχω τα λεφτα ουτε να παρω GTI ουτε να το διατηρισω, απο την αλλη δε με χαλαει να δωσω 3.000 Ε (σταδιακα) και ενα εχω ενα αμαξι κατηγοριας GTI (και καλυτερο) και σε επιδοσεις και σε ασφαλεια... (αν θες βγαζουμε και τα κομπιουτερακια να δουμε αν φθανουν τα παραπανω λεφτα για 220hp, φρενα, αναρτηση )

Τελος, βλεπωντας καποιος ολη την συζητηση βλεπει οτι οι κατοχοι GTI απαξιωνουν τα TSI και δε βλεπω το λογο !!!

Εγω ως κατοχος TSI παντα λεω τα καλυτερα για τα GTI αλλα τι να κανουμε ρε αδερφε δεν εχουμε τα λεφτα να το αγορασουμε ...

Απο την αλλη να μιλαει καποιος για σπασμενους κινητηρες με την αιτιολογια οτι ο κινητηρας ειναι 1.4 και φτιαχτηκε να ειναι οικονομικος μονο γνωστης δε φαινεται... γιατι και ο 2.0 TFSI με γνωμονα την οικονομια φτιαχτηκε. Απο την αλλη οι κατοχοι GTI γιατι δε περνατε το Focus ST που ειναι παραπανω απο 2.0 αφου με την λογικη σας: περισσοτερα κυβικα = καλυτερη βελτιωση. Αυτα δε τα λεω για να αποδειξω οτι ο TSI μπορει να παει 300 hp, αλλα το οτι επειδη ο TSI ειναι 1.4 δε βελτιωνεται..

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

+1

Πολυ σωστος

Την γνωστη καραμελα αν ηθελες βελτιωση να επαιρνες GTI δε στεκει πουθενα!!!! Η διαφορα στα λεφτα ειναι 10.000+ Ε στην τιμη (+) 1.000 Ε το χρονο απο τελη κυκλοφοριας, ασφαλειες, βενζινες εγω δυστυχως δεν εχω τα λεφτα ουτε να παρω GTI ουτε να το διατηρισω, απο την αλλη δε με χαλαει να δωσω 3.000 Ε (σταδιακα) και ενα εχω ενα αμαξι κατηγοριας GTI (και καλυτερο) και σε επιδοσεις και σε ασφαλεια... (αν θες βγαζουμε και τα κομπιουτερακια να δουμε αν φθανουν τα παραπανω λεφτα για 220hp, φρενα, αναρτηση )

Τελος, βλεπωντας καποιος ολη την συζητηση βλεπει οτι οι κατοχοι GTI απαξιωνουν τα TSI και δε βλεπω το λογο !!!

Εγω ως κατοχος TSI παντα λεω τα καλυτερα για τα GTI αλλα τι να κανουμε ρε αδερφε δεν εχουμε τα λεφτα να το αγορασουμε ...

Απο την αλλη να μιλαει καποιος για σπασμενους κινητηρες με την αιτιολογια οτι ο κινητηρας ειναι 1.4 και φτιαχτηκε να ειναι οικονομικος μονο γνωστης δε φαινεται... γιατι και ο 2.0 TFSI με γνωμονα την οικονομια φτιαχτηκε. Απο την αλλη οι κατοχοι GTI γιατι δε περνατε το Focus ST που ειναι παραπανω απο 2.0 αφου με την λογικη σας: περισσοτερα κυβικα = καλυτερη βελτιωση. Αυτα δε τα λεω για να αποδειξω οτι ο TSI μπορει να παει 300 hp, αλλα το οτι επειδη ο TSI ειναι 1.4 δε βελτιωνεται..

Και απο τα παραπάνω συμπαιρένουμε για ακόμα μια φορά το πόσο εσείς οι κάτοχοι TSI έχετε καβαλήσει το καλάμι..

δε με χαλαει να δωσω 3.000 Ε (σταδιακα) και ενα εχω ενα αμαξι κατηγοριας GTI (και καλυτερο) και σε επιδοσεις και σε ασφαλεια

Σοβαρά έ;;;Ολόκληρη αυτοκινητοβιομηχανία έγινες δηλαδή, που νομίζεις ειλικρινά ότι

με το να πετάξεις μια σκληρότερη ανάρτηση ή μεγαλύτερα φρένα, ανέβηκες και "κατηγορία"..Μάλλον δέν έχεις ιδέα τί κάνει ένα αμάξι..κατηγορίας.Τις διαφορές που μπορεί να έχει το πλαίσιο σε ενισχύσεις τις σκέφτηκες;;Μπά, μάλλον δέν φτάνει το μυαλό σου μέχρι εκεί...Εσύ και οι υπόλοιποι γλυκαθήκατε απο τα άλογα με τα προγραμματάκια, και νομίζεται ότι "γαζώνετε".

Σοβαρευτήτε παίδες....Ένα 1400αράκι έχετε, που απλά με υπερσυμπιεστή βγάζει παραπάνω απο τα υπόλοιπα 1400άρια...ΕΛΕΟΣ, δέν ανακαλύψατε τον τροχό.Δηλαδή άν πάρουμε ένα Saxo και το τουμπανιάσουμε, θα βγεί ο άλλος να μας πεί ότι "ΑΝΕΒΗΚΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ";;

Πλέον δέν μιλάμε για κόμπλεξ ανωτερώτητας των ιδιοκτητών Gti, αλλά κόμπλεξ κατωτερώτητας των TSI!!Εδώ ούτε τα άτομα με GT δέν μιλάνε πλέον.Τους έχετε αποστομώσει!!

Έτσι είναι όμως στην ζωή.Αυτός που αγνωεί κορδόνεται, και άμα πάει κάτι στραβά, την κάνει τουμπεκί και μπαίνει πάλι στο καβούκι του.

Απο όλους εσάς τους "υπεράνω", ήθελα να'ξερα, ποιός θα τολμούσε/τολμήσει να βάλει τουρμπίνα απο GTI.Γιατί με τα @@@ του άλλου, είναι εύκολο να πουλάς μούρη..Για να δούμε να αλλάζετε τουρμπίνες λοιπόν...Τί περιμένετε;;....να ΜΗΝ σπάσει πρώτα ;; :lol:

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να ρωτησω κατι τους συντονιστές των συζητήσεων???....

Γιατι αφήνετε σενα τετοιο ενδιαφέρον θεματακι να μπαίνουν καποιοι και να γ@μ@νε τη συζήτηση (και καποιοι που το κάνουν συστηματικά!) δλδ ειναι ωραιο σενα club να μπαινεις κ να διαβάζεις σειρα σελίδων με βρισιες, κομπλεξ και προσωπικές διαμάχες ??! σεβαστο ειναι να λες τη γνωμη σου αλλα οχι να χαλας το θεμα για να επιβληθεις με το ζόρι (αν θελετε ανοιξτε ενα θεμα ... αγορα tfsi ή tsi,βελτίωση και μέχρι που???! και εκει γράψτε τις αποψεις σας)

-Και αμαν πια με τον tsi... πριν καν βγει στην παραγωγη οι κακοπροερετοι τον έκραζαν...σπαει,χαλαει, θα φύγει απο την παραγωγη κτλ κτλ και τωρα θα τον βγαλει κ η skoda k αποτι φαινετε θα βγαινει για αρκετο καιρο ακομα, ολοι αυτοι τι λένε???κ ρωταω αν το stage 3 βγει επιτυχιμένο εσεις που λέτε οτι θα γίνει πυροτέχνημα τι θα πειτε τοτε (λεω ε...ΑΝ δουλέψει???!)

-Φιλε JDL καλο ειναι να εχεις χρημα αλλα μην το δειχνεις τόσο πολυ... δλδ οσοι δεν εχουν τα λεφτα σου τι να κανουν να κυκλοφορουν με βέσπα?κ το gti ειναι η καλύτερη δυνατή βάση ή ενα s3 θα ήταν καλύτερο??? ( δεν στο γαρφω για να μου απαντησεις αλλα για να σου δείξω οτι κουμαντο στην τσεπη του αλλου κ στις επιλογες του δεν μπορεις ευκολα να κάνεις!)

-Επίσης προσεγγίσης του τύπου... επειδη εχει ως στοχο την οικονομια θα σπάσει ή επειδη είναι 1400 δεν παει κτλ τις βρίσκω λίγο αβάσιμες... αν εχετε καποια ενημέρωση για την ποιοτητα,τις αντοχες των μετάλων, τα όρια τους κτλ ενημερώστε μας... αλλα οχι στο περιπου... ''ραδιο αρβιλα''

+1

Για ενημερωση προς τους καινουργιους

Η ιστορια ξεκινα απο το 2006 οταν πρωτοβγηκε το GT. Ανοιξαμε λοιπον οι κατοχοι ενα τοπικ για βελτιωση του συγκεκριμενου κινητηρα και αρχισαμε να ψαχνομαστε στην αγορα για το τι επεζε εκεινη την εποχη. Μπηκανε λοιπον και οι κατοχοι των μεγαλων μας αδερφων μεσα απο τους οποιους υπηρχαν αρκετα παιδια τα οποια βοηθησαν πραγματικα με την εμπειρια τους και τις γνωσεις τους πανω στην βελτιωση καθως το διλιτρο GTI ειχε ξεκινhσει να βελτιωνεται καιρο πριν.

Ελα νται ομως που δεν αποφυγαμε και τους "ΕΙΔΗΜΩΝΕΣ" οι οποιοι αρχισαν να βγαζουν το κομπλεξσισμο τους για το συγκεκριμενο κινητηρα θεωροντας πουσαρισμενο στα 170 και οτι θα σπασει σε κανα διμηνο, θα κοπει απο την παραγωγη, εκανε πατατα η VW κτλπ ( Ασχετο που ο συγκεκριμενος βγηκε κινητηρας της χρονιας 2007 ). Για προγραμμα δε ουτε σηζητηση. ( Αν βαλεις φτιαξε και νεο συμβολαιο με την express service για να σε ακολουθει ο γερανος απο πισω )

Και αφου περναγε ο καιρος και μπουμ ουτε για μυρωδια ηρθαν και μαζικα τα προγραμματα. Τους επεσε πολυ βαρυ στο στομαχι που ενα 1400αρακι με κοστος 20000 και προγραμμα 650 ευρο τους περναγε απο ΠΑΝΩ.Πως ειναι δυνατον να εχω σκασει το λιγοτερο 30000 ευρο και να με περνα αυτο το μπουρδελακι !!!

Επεσε αμφισβητηση πολυ αλλα οταν αρχισαν να ανεβαινουν τα πρωτα βιντεακια στο youtube λουφαξανε για λιγο καιρο και ξαναεμφανιστηκαν σε αυτο το τοπικ να αρχισουν παλι την θεωρια

Κυριοι, δεν βαρεθηκατε πια τα τουμπεκιασματα που εχετε φαει , γουσταρετε να τον πιειτε για ακομα μια φορα;.........Ερε Μαζοχες !!!!

TSIκιδες γραφτε τους στα @ρχ@δι@ σας και αφηστε τους να βραζουν στο ζουμι τους!!!! ( Αυτα για τους "ΕΙΔΗΜΩΝΕΣ" και ΜΟΝΟ και ΟΧΙ για ολα τα παιδια με τα GTI )

ΥΓ εγω που εχω περασει τα 300 post εχω ψωμι ακομα;;;;;;;;;

ΥΓ2 ΜΟΝΟΙ σας μπηκατε στα τοπικ που αφορουν TSI κινητηρες, δεν σας καλεσε ΚΑΝΕΙΣ......

Edited by Nik GT
Link to comment
Share on other sites

σε θεματα tuning συνηθως δεν γραφω οχι γιατι δεν ασχολουμε η γιατι δεν ξερω τι μου γινεται απλα παρακολουθω και ψαχνομαι.

μεχρι στιγμης δεν εχω καταλαβει οτι ας το πουμε ''εσεις''(GtI) μας τι λετε η μας μειωνετε η οτιδηποτε αλλο.

μηπως ειναι τοσο μεγαλη η κ@υλ@ για tuning και επιδοσεις απο καποιους (που ειναι φυσιολογικο) που παρερμηνευουν καποια λογια που ειπωνονται επειδη τους απογοητευει η σκεψη οτι δεν θα φτασουν την ιπποδυναμη που εχουν βαλει στο νου τους?μπορει και οχι βεβαια αλλα ετσι φαινεται.

και εγω ειχα ονειρα για το δικο μου αλλα οταν μπηκα σε 1 πορτοκαλι nissan sunny gtir 4κινητο (ορισμενοι ισως θαμωνες στο βασιλοπουλο στην εθνικη θα το εχετε δει) με την 2πλασια δυναμη απο το πιο δυνατο GTI GOLF προσγειωθηκα στην πραγματικοτητα και στο τι μπορω να κανω με αξιοπιστια ωστε να μην κλαιω.

μπορει το project να αποδειχτει καλο και αξιοπιστο αλλα εγω αναρωτιεμαι αν και τα 260 θα με ικανοποιησουν (το πιο πιθανο οχι η τουλαχιστον για λιγο διστημα).αυτο δεν σημαινει οτι δεν κανω τιποτα, κανω μεχρι εκει που μπορω και εκει που με παιρνει. και απο την στιγμη μαλιστα που ειναι ενα project αλλουνου και οχι δικο μου μπορουμε λεμε πολλα αλλα εγω δεν κρυβω οτι λεω το εξης απο μεσα μου, αντε να το κανει να δουμε και εμεις τι γινεται αλλα αν του σπασει θα του δωσουμε εμεις λεφτα για να το φτιαξει?θα μου πεις δικη του αποφαση αλλα και εμεις με τον τροπο μας τον πορωνουμε για το εγχειρημα του με τετοια τροπη που εχει παρει το θεμα.

σιγουρα το μοτερ (1.4) δεν ειναι η καλυτερη υποδομη, εχει καποια περιθωρια ισως και περισσοτερα απο οσο γνωριζουμε αλλα μπορει και λιγοτερα και αυτο ειναι που με κανει επιφυλακτικο. τα λιγοτερα.το αμαξι μου (GOLF GT) με ικανοποιει σχεδον απολυτα σε ολους τους τομεις αλλα δεν θα κρυψω οτι θα προτιμουσα ενα GTI .ισως το επομενο μου αυτοκινητο να ειναι μεγαλυτερου κυβισμου :lol: .

Edited by tsoupra
Link to comment
Share on other sites

Kαταρχήν, πέρα από τις επιθέσεις, κανένας δεν έχει βγει να πει με επιχειρήματα τον λόγο για το οποίο θα σπάσει, ή δεν θα σπάσει. Πέρα από την καραμέλα για το σφυλήλατο, αλεξίσφαιρο μοτέρ του TSI, δεν έχει πει κανείς άλλος τίποτα, γιατί απλά δεν ξέρει.

Το σασμάν θα αντέξει την παραπάνω ροπή, τα μπεκ θα φτάσουν για να τροφοδοτήσουν μια μεγαλύτερη τουρμπίνα και να δουλεύουν και σωστά; Από αντλία τι παίζει; Τα πιστόνια δεν θα έχουν πρόβλημα, οι μπιέλες από την άλλη; Μέταλλα; Γιατί με το να λέμε ότι αντέχει, αυτό δεν λέει τίποτα.

Το πρόβλημα με εσάς τους κατόχους TSI είναι το ότι κάνετε ότι κάνετε, επειδή έτσι σας είπαν και έτσι ακούσατε και μετά βγαίνεται σε φόρα και καυχιέστε για το κατόρθωμα σας, να ακούτε... Και οι περισσότεροι το κάνατε επειδή θέλετε να κάνετε πλάκα σε άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα. Αυτός είναι ο λάθος σκοπός της βελτίωσης. Βελτιώνω το κάρο μου για να το φέρω όσο γίνεται πιο κοντά στις δικές μου απαιτήσεις.

Δεν λέω ότι όλοι μας ενεργούμε με αυτό το σκεπτικό, αλλά με μια γρήγορη ματιά σε θέματα με κεράσματα, θα δείτε ότι μόνιμοι θαμώνες είναι όσοι έχουν πειραγμένα TSI. Πέρασα τον έναν, πέρασα τον άλλον και πάει λέγοντας. Δεν είναι μόνο αυτό.

Η βελτίωση σαν χόμπυ, μιας και όλοι χομπίστες είμαστε, έχει πολύ ψωμί και εμείς δεν έχουμε φτάσει καν στην ψίχα. Πρέπει πάντα να ξέρεις τι κάνεις και γιατί το κάνεις. Πόσοι από εσάς που κράζεται ξέρετε κάτι και πόσο καλά το ξέρετε;

Πάντως για να είμαστε και αντικειμενικοί, τα TSI έβγαλαν ζημιές, όχι σημαντικές, αλλά έβγαλαν, κάτι συχρονιζέ, βαλβίδες εναλλαγής μηχανικού συμπιεστή/υπερσιμπιεστή και ίσως και άλλα που ξεχνάω. Τα βελτιωμένα δεν έχουν εμφανίσει τίποτα μέχρισ στιγμής, αλλά για πόσα χιλιόμετρα είναι στο δρόμο έτσι;

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L
Σοβαρά έ;;;Ολόκληρη αυτοκινητοβιομηχανία έγινες δηλαδή, που νομίζεις ειλικρινά ότι

με το να πετάξεις μια σκληρότερη ανάρτηση ή μεγαλύτερα φρένα, ανέβηκες και "κατηγορία"..Μάλλον δέν έχεις ιδέα τί κάνει ένα αμάξι..κατηγορίας.Τις διαφορές που μπορεί να έχει το πλαίσιο σε ενισχύσεις τις σκέφτηκες;;

Να σε ρωτήσω αν ξέρεις που μπορεί να έχει ή μάλλον τι ενισχύσεις παραπάνω έχει το πλαίσιο σου??

Πραγματικά δεν το ήξερα :lol: .

Εγώ από την αρχή πίστευα ότι με αναρτήσεις φρένα από GTi και 17άρες δεν θα υπάρχει διαφορά από το GTi.

Σοβαρευτήτε παίδες....Ένα 1400αράκι έχετε, που απλά με υπερσυμπιεστή βγάζει παραπάνω απο τα υπόλοιπα 1400άρια...ΕΛΕΟΣ, δέν ανακαλύψατε τον τροχό.Δηλαδή άν πάρουμε ένα Saxo και το τουμπανιάσουμε, θα βγεί ο άλλος να μας πεί ότι "ΑΝΕΒΗΚΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ";;

Εσείς εδώ δεν συγκρίνετε saxo με Golf. Συγκρίνετε 2 Golf, ίδια ακριβώς αυτοκίνητα με άλλου είδους τεχνολογία.

Εκτός αν το TSi εσένα "σου φέρνει" κάτι από saxo :lol: .

Με τις φράσεις τύπου "Ένα 1400αράκι έχετε" ισοπεδώνεις όλα τα υπόλοιπα σωστά πράγματα που λες και τσιτώνεις το μισό forum.

Link to comment
Share on other sites

για τους TSIδες,

ετσι οπως τα λετε,αρχιζω να πιστευω οτι,αν ποτε βαλω προγραμμα,θα ειμαι απο τους λιγους,να μην πω ο μονος, που θα το κανω για να εχω ενεργητικη ασφαλεια.

δεν ειναι ετσι ρε παιδια.ολοι οσοι βαζουν προγραμμα ,το κανουν για να ξεγκ...νουν αλλα θελω να πιστευω οτι σαν πρωτη σκεψη εχουν το "πως θα μεινουν στο αντιθετο Ρεύμα Κυκλοφορίας λιγοτερο,πανω σε μια προσπεραση,για ασφαλεια και οχι για μαγκια".

για τους GTIδες,

μερικοι πραγματικα θελουν να βοηθησουν και αλλοι θελουν μονο να δημιουργησουν "βαβουρα".αλλοι παλι θελουν να πουν κατι σωστο (για να ενημερωσουν για αυτο που οι ιδιοι θεωρουν σωστο)αλλα δεν εχουν καταλαβει ακομα ποιος ειναι ο σωστος τροπος να πεις σε καποιον,καντο ρε φιλε αλλα πιο πριν κοιτα να δεις αν "γινεται" γιατι μετα μπορει να εχεις προβλημα...

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

¶ς ξεκινήσουμε λοιπόν απο σένα....

+1

Για ενημερωση προς τους καινουργιους

Η ιστορια ξεκινα απο το 2006 οταν πρωτοβγηκε το GT. Ανοιξαμε λοιπον οι κατοχοι ενα τοπικ για βελτιωση του συγκεκριμενου κινητηρα και αρχισαμε να ψαχνομαστε στην αγορα για το τι επεζε εκεινη την εποχη. Μπηκανε λοιπον και οι κατοχοι των μεγαλων μας αδερφων μεσα απο τους οποιους υπηρχαν αρκετα παιδια τα οποια βοηθησαν πραγματικα με την εμπειρια τους και τις γνωσεις τους πανω στην βελτιωση καθως το διλιτρο GTI ειχε ξεκινhσει να βελτιωνεται καιρο πριν.

Ελα νται ομως που δεν αποφυγαμε και τους "ΕΙΔΗΜΩΝΕΣ" οι οποιοι αρχισαν να βγαζουν το κομπλεξσισμο τους για το συγκεκριμενο κινητηρα θεωροντας πουσαρισμενο στα 170 και οτι θα σπασει σε κανα διμηνο, θα κοπει απο την παραγωγη, εκανε πατατα η VW κτλπ ( Ασχετο που ο συγκεκριμενος βγηκε κινητηρας της χρονιας 2007 ). Για προγραμμα δε ουτε σηζητηση. ( Αν βαλεις φτιαξε και νεο συμβολαιο με την express service για να σε ακολουθει ο γερανος απο πισω )

Και αφου περναγε ο καιρος και μπουμ ουτε για μυρωδια ηρθαν και μαζικα τα προγραμματα. Τους επεσε πολυ βαρυ στο στομαχι που ενα 1400αρακι με κοστος 20000 και προγραμμα 650 ευρο τους περναγε απο ΠΑΝΩ.Πως ειναι δυνατον να εχω σκασει το λιγοτερο 30000 ευρο και να με περνα αυτο το μπουρδελακι !!!

Ααααα...Μ'αρέσουν τα παραμύθια...

Μιά φορά και έναν καιρό, υπήρχε ένα αμαξάκι που το έλεγαν TSI.Το TSI λοιπόν τα είχε όλα.Ήταν ΦΤΗΝΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, και ήταν και GOLF.Τί άλλο να ζητούσε λοιπόν απο το εργοστάσιο;;Έλα όμως που μια μέρα όπως τσουλούσε στον δρόμο, τον προσπέρασε ένα ξαδερφάκι του!!!

"Ωπ" λεει.."Πώς έγινε αυτό;;Εμένα ΑΛΛΑ μου είχαν πεί..Αααα δέν το ανέχομαι..".

Και πάει λοιπόν στον κακό λύκο τον προγραμματιστή και του λέει:"ΚΑΝΕ ΜΕ ΓΡΗΓΟΡΟ!!"."ΒΕΒΑΙΩΣ!!Λέει ο κακός λύκος, που το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν η μακροζωία του κινητήρα του ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!

Εκεί λοιπόν που τσουλούσε πάλι πλέον με 200 ΑΧΑΛΙΝΩΤΑ ΑΛΟΓΑ, ΤΣΟΥΠ...το προσπερναει πάλι ένα ξαδερφάκι, το οποίο όμως ήξερε και αυτό τον κακό τον Λύκοοοο...

Τα χάνει το TSI..."Αααααα!!!ΟΧΙ...Δέν το ανέχομαι.."

Πάει λοιπόν στον κακό Λύκο και του λέει..."ΚΑΝΕ ΜΕ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ!!!ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ!!!"

Το κοιτάει λοιπόν ο προγραμματιστής/βελτιωτής, και του λέει:"Για να σε κάνω πιο γρηγορο, πρέπει να σου βάλω τα εξαρτήματα του ξαδέρφου σου..αλλά..."

"Αααα δέν με νοιάζει..Έχω το απίστευτο μοτέρ (ξεχάσανε 600 κυβικά, δέν πειράζει), έχω ΣΦΥΡΗΛΑΤΟ μοτέρ (δηλαδή στο εργοστάσιο 100 ξωτικά το χτυπάγανε μέρα νύχτα για να μπορέσει να φοράει την τουρμπίνα απο τα ξαδερφάκια του ΑΑΑΝΕΤΑΑΑ), και αμα λάχει, είμαι και μάγκας και δέν φοβάμαι τίποτα...

Βάζει λοιπόν και την τουρμπίνα, πάει στα...ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ;;και εκεί που τσουλούσε πάλι στον δρόμο, ΤΣΟΥΠ, τον περνάει πάλι ένα ξαδερφάκι του που είχε πάει και αυτό στον κακό Λύκοοοο...

Και τώρα;;;

¶ς πούμε καλύτερα ότι τα ξαδερφάκια είναι κομπλεξικά, γιατί να τα περάσουμε...μάλλον θα παραμείνει όνειρο....

Και ζήσαν όλοι καλύτεραααα...

Edited by PAGOURISTAS
Επεξεργασια
Link to comment
Share on other sites

¶σχετος πρόλογος:

Πριν από πολλά πολλά χρόνια κι ενώ υπηρετούσα στο Πολεμικό Ναυτικό τη θητεία μου, έφαγα ένα μπαλάκι να πάω βραδιάτικα σε άγημα επιταφίου στο κέντρο της Αθήνας. Όλη μέρα καθάριζα πατάτες και τύλιγα έντερα σε κοκορέτσια στο Μαγειρείο του Ναυστάθμου Σαλαμίνας, ένα μέρος όπου δεν έτρωγαν ούτε τα μυρμήγκια, οπότε ένα βραδινό άγημα δεν ήταν και η καλύτερη κατάληξη μιας τέτοιας ημέρας. Για να μην τα πολυλογώ, αφού έφαγα άπειρη αναμονή στο κρύο της αρκούδας, μάθαμε πως θα μαζευτούν οι επιτάφιοι από 5 εκκλησίες μπροστά από την πλατεία Συντάγματος όπου θα έβγαζε λόγο ο μακαριότατος πλέον Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος. Έχοντας ήδη 45 λεπτά το Μ1 επ' ώμου και μη νιώθοντας το χέρι μου, ήμουν φάτσα κάρτα στο κτήριο της Βουλής και θύμιζα περισσότερο το Gollum από τον άρχοντα των δαχτυλιδιών παρά κελευστή του Π.Ν. Τότε εμφανίστηκε ο Μακαριότατος και με το γνωστό του γαλήνιο ύφος ξεκίνησε λέγοντας προς ανακούφισή μας: "Θα πω μόνο δυο λόγια αγάπης"... Μόνο που έβγαλε 48 σελίδες Α3 γραμμένες σε 8άρι font.

Κυρίως θέμα:

Αγαπητοί μου Golfάκηδες, θα σας πω μόνο δυο λόγια αγάπης…

Είμαι ο τελευταίος που θα σνομπάρει ένα 1400άρι μοτέρ κορυφαίας τεχνολογίας με απόδοση που θα ζήλευαν πολλά δίλιτρα. Είμαι ο τελευταίος που θα μειώσει ενα αυτοκίνητο, το Golf, το οποίο υπεραγαπώ. Είμαι ο προτελευταίος που θα μιλήσει κατά της βελτίωσης.

Αλλά...

...ας προβληματιστούμε όλοι (GTIάκηδες, GTάκηδες, TSIάκηδες) γύρω από τα εύλογα ζητήματα που ακολουθούν:

Τίποτα δεν είναι αθάνατο. Όλα έχουν ένα προσδοκώμενο όριο ζωής. Ακόμη κι ένα εργοστασιακό μοτέρ δεν είναι κατασκευασμένο ώστε να λειτουργεί για πάντα. Η σχολαστική συντήρηση παρατείνει το όριο ζωής, αλλά όπου υπάρχει κίνηση υπάρχουν τριβές και όπου υπάρχουν τριβές υπάρχει φθορά. Ένα μοτέρ που λειτουργεί εκτός των ορίων που έχει θέσει ο κατασκευαστής μοιραία θα ζήσει λιγότερο.

Φυσικά και οι κατασκευαστές σχεδιάζουν με συντελεστές ασφαλείας. Είστε σίγουροι όμως για το πόσο μεγάλοι είναι οι συντελεστές αυτοί? Σαν μηχανικός σας λέω πως διαστασιολογώντας διατομές από οπλισμένο σκυρόδεμα, χρησιμοποιούμε συντελεστή 1.35 ενώ διαστασιολογώντας διατομές από χάλυβα, χρησιμοποιούμε συντελεστή 1.10. Το οπλισμένο σκυρόδεμα δεν είναι εξίσου ομοιογενές με τον χάλυβα και ως εκ τούτου δικαιολογείται η διαφορά. Κι εδώ μιλάμε για δοκούς και υποστυλώματα που στεγάζουν εκπαιδευτικά κτήρια, νοσοκομεία, δημόσια κτήρια, κατοικίες κλπ. Βεβαίως, υπεισέρχονται και άλλοι συντελεστές ασφαλείας στα φορτία των κτηρίων κλπ αλλά με την ίδια λογική ο τυπάκος που σχεδιάζει τη διατομή μιας μπιέλας, ένα ρουλεμάν ή έναν πύρο ενός κινητήρα κι έχει προκαθορισμένο budget από την αυτοκινητοβιομηχανία στην οποία εργάζεται δεν πρόκειται να τα σχεδιάσει με συντελεστή 3, ούτε καν 2. Δε συμφέρει και δεν υπάρχει λόγος.

Ως εκ τούτου, όταν διπλασιάζουμε την απόδοση ενός κινητήρα, πολλαπλασιάζουμε (όχι απαραίτητα x2 αλλά και παραπάνω) τα φορτία και τις καταπονήσεις των τμημάτων του. Με ποιο κόστος? The candle that burns twice as bright lasts half as long (Blade Runner, 1982).

Τώρα θα μου πείτε, το ίδιο δεν κάνουνε και στα GTI? Ναι, με τη διαφορά ότι χρησιμοποιούν εξαρτήματα που τοποθετούνται σε άλλη έκδοση του ΙΔΙΟΥ ουσιαστικά ΚΙΝΗΤΗΡΑ και βασιζόμαστε (με σταυρωμένα τα δάχτυλα και πάλι) στον συντελεστή ασφαλείας εκείνου του μοτέρ (βλ. 265-272). Θα αντέξει τόσο όσο ένα εργοστασιακό μοτέρ? Όχι. Αλλά μέχρι να κάνει κράου, θα έχει αλλάξει 3 χέρια. Μπορείς να πεις το ίδιο για ένα ήδη πουσαρισμένο μοτέρ στο οποίο διπλασιάζεις την απόδοση? Ποιος θα κάνει το πειραματόζωο για να μπει στο παγκόσμιο Hall of Fame?

Τονίζω το 'παγκόσμιο'. Όταν βλέπεις τα όρια που θέτουν ξένες εταιρείες βελτίωσης με χρόνο και χρήμα για R&D, καλό είναι να τα εμπιστεύεσαι. Στον TFSI υπάρχουν StgIII με 350 και εγγύηση. Στα TSI υπάρχουν αντίστοιχα StgIII με 300?

Τονίζω και πάλι πως δεν έχω σκοπό να μειώσω κανέναν και τίποτα. Λατρεύω τον TSI γιατί είναι οικονομικός, αποτελεί φορολογικό ατού και στην έκδοση GT ελάχιστα απέχει σε απόδοση από εκείνον του GTI. Αλλά όποιος παίζει με τη φωτιά θα καεί, αυτό είναι σίγουρο. Και το κάψιμο θα αρχίσει από την τσέπη.

Η αλήθεια είναι ο καθένας τη βρίσκει διαφορετικά. Κάποιοι δουλεύουν από το πρωί μέχρι το βράδυ για να ταΐζουν ένα αυτοκίνητο σε αξεσουάρ. ¶λλοι δουλεύουν οικοδομή όλη τη βδομάδα για να τα σπάσουν το Σαββατόβραδο στην ¶ννα Γούλα. Κάποιοι γουστάρουν το extreme tuning και τον πειραματισμό με κάθε κόστος. ¶λλοι γουστάρουν τσόντες με νάνους και ακροτεμνόφιλους. Κάποιοι ζουν την κρίση στο πετσί τους. ¶λλοι σκουπίζονται με πενηντόευρα. Κι εγώ γράφω μακακίες. Τα λέμε το βράδυ. ¶ντε γεια.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Ποσες φορες θα λεμε τα ιδια και τα ιδια... Τα GTI ειναι καλυτερα απο τα TSI λογικο ειναι... απλα το ενα εχει 30.000Ε και το αλλο 20.000Ε οσο για συντηρηση δ τιθεται θεμα... απλα πιστευω εκει που ποναει ειναι το οτι, πως γινεται ενα Golf 20.000E να περναει ενα αλλο παλι Golf που αξιζει 30.000Ε και με κοστος 700Ε... ξερω ξερω το GTI ειναι αμαξι μεγαλυτερης κατηογριας που να συγκριθει με το παλιο TSI...

Oσο αφορα τωρα το θεμα tuning δε τιθεται θεμα λογικο ειναι το GTI να ανεβαινει πιο ευκολα σε hp απο το TSI αλλα αυτο τι σημαινει οτι το TSI δε μπορει και αυτο να βελτιωθει ?? δε θα το κανουμε 300 hp .. Απ την αλλη γιατι το TSI με 250 hp να γινει πυροτεχνημα και το GTI με 370+hp να μην γινει ?!?!? Εγω πρωτος το αμφισβητησα το project ... αλλα δεν υποστηριξα την αποψη μου γιατι απλα δε ξερω εσεις οι ειδικοι για πειτε μας να μαθουμε και εμεις οι ασχετοι γιατι θα ανατιναχτει ?! ΑΑΑ ναι ξερω γιατι ο κινητηρας ειναι 1.4.. λες και ακουω γκομενες να μιλανε ....

Link to comment
Share on other sites

Διαβαζω τοσες ωρες...

Λοιπον, θα πω κ εγω τα δικα μου..

Τα tsi και τα Gt ΔΕΝ ειναι Gti και ΔΕΝ μπορουν να γινουν Gti. Πιο γρηγορα απο Gti ναι, μπορουν να γινουν αλλα ΟΧΙ gti.

Το Gti ειναι ακριβως αυτο που αναφερει η ονομασια του, ειναι μετα απο χρονια ενα GTI. Τα Τsi (140 & 170) ειναι σαφως πολυ καλα αυτοκινητα, πολυ δυνατα για την κατηγορια τους, ασφαλη, σταθερα κλπ κλπ κλπ...

Αλλα, δεν εχουν ουτε το στησιμο του Gti, ουτε το μοτερ του, ουτε τπτ. Διοτι απλα, δεν απευθυνονται στο ιδιο κοινο!!!

Δεν ξερω αν φορανε τα ιδια πραγματα, ενα gti παντως ειναι πολυ πιο αμεσο και sportif (vive la France) απο το Gt μου και γι αυτο αναφερω οτι δεν ειναι ιδια.

Οσοι συνειδητοποιημενοι αγοραστες tsi, gt και gti υπαρχουν, ειναι happy με τις επιλογες τους.

Εγω πληρωσα 31Κ το Gt μου, ηξερα γιατι το επαιρνα ομως. Δεν αρχισα αμεσως να λεω "ας ειχα παρει gti" αντιθετα, δεν το εχω πει ποτε. Οσοι πηραν tsi επειδη δεν ειχαν λεφτα για gt ή οσοι πηραν gt επειδη δεν ειχαν τα λεφτα για gti, εχουν κανει λαθος επιλογη.

Μην ξεχνατε, υπαρχουν κ αλλα αυτοκινητα γρηγορα και οικονομικοτερα.

Με λιγα λογια ΤΟ GT, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΟ ΤΟΥ GTI. Ειναι ΑΛΛΟ αυτοκινητο. Εχει και παραεχει δικη του προσωπικοτητα, αλλα ΔΕΝ ειναι κοντραμαξο κ ας ειναι γρηγορο, ΔΕΝ εχει σπορ αισθηση κ ας κραταει καλα. Η διαφορα ειδικα με το gti στα λεφτα ειναι μικρη σχετικα, θα περιμενα λοιπον οσοι εχουν επιλεξει το Gt να το εχουν επιλεξει γι αυτο που ειναι και οχι γιατι δεν μπορουν να παρουν gti.

Δεν ειναι "αγοραζω saxo vts 1,4 επειδη δεν μπορω να παρω vts 1,6". Ειναι ΑΛΛΟ αμαξι.

Πριν γινω κουραστικος, καλα κανουν οσοι θελουν και βελτιωνουν ο,τι οδηγουν. Αλλοι lada, αλλοι ferrari και αλλοι golf.

ΔΕ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟΝ RS H TO JDL H TON IASONA Η ΤΟΝ ΝΙΚΟ. Βελτιωνεις για να ειναι αυτο που οδηγεις πιο κοντα σ αυτο που σ αρεσει. Και αρα δε βελτιωνεις μηχανικα, αλλα βελτιωνεις ΓΕΝΙΚΑ.

Οποτε εγω ναι, ειμαι υπερ αυτου που σκεφτεται ο Αποστολης. Δε θα το εκανα ομως ΠΟΤΕ. Αλλα αν καποιος θελει να το δοκιμασει, πολυ καλα κανει και ακομα καλυτερα κανει κ ρωταει γνωμες, που ετσι κ αλλιως αν το εχει αποφασισει δεν προκειται να τον επηρεασουν.

Υπαρχουν ανθρωποι με γνωσεις, οχι πανω στον tfsi αλλα γενικα γνωσεις μηχανολογικες. Εκει υπαρχει προβλημα ναι, κανεις δε ζητησε να επαινεσουμε οποιονδηποτε, αλλα αφου ξερω οτι υπαρχουν παιδια που ξερουν, διαβαζω το forum παααααααρα πολυ καιρο για να προλαβω οσους αναφερθουν στα λιγα posts, γιατι να μη βοηθησουν και να κραξουν? Γιατι απλα...προκαλουνται κ αυτοι για να κραξουν..και τελικα αντι να συζηταμε για το θεμα για το οποιο ανοιχτηκε το topic, ξεκατινιαζομαστε!!! Τελεια!!

Το ποιος γαμαει καλυτερα δεν ειναι αυτο που θα δωσει λυσεις και γνωσεις...Κι επειδη καποιος αναφερθηκε σε αλλα πολιτισμενα φορα και ειχε δικιο, συμφωνω, να λεει ο καθενας ο,τι να ναι ειναι σημαντικοτερο απο το "τελειο, γαμω, σκιστους, κλπ". Το να αναλωνονται ομως ολοι στο αν το μοτερ του ταδε εσπασε και αν το δικο μου μοτερ εχει αρχιδια μεχρι το πατωμα και αν το μοτερ του δεινα ειναι 757.8 αλογα κ σκοτωνει...Ξερω κ εγω? Μαλακια δεν ειναι? Αφου υπαρχει ενα θεμα προς συζητηση και κυριως υπαρχουν ανθρωποι που ξερουν και μπορουν να μιλησουν σωστα κ με επιχειρηματα.

Γιατι ξεκατινιασμα?

Φευγω παω Ερμιονη, καλο ΣΚ

Link to comment
Share on other sites

Ποσες φορες θα λεμε τα ιδια και τα ιδια... Τα GTI ειναι καλυτερα απο τα TSI λογικο ειναι... απλα το ενα εχει 30.000Ε και το αλλο 20.000Ε οσο για συντηρηση δ τιθεται θεμα... απλα πιστευω εκει που ποναει ειναι το οτι, πως γινεται ενα Golf 20.000E να περναει ενα αλλο παλι Golf που αξιζει 30.000Ε και με κοστος 700Ε... ξερω ξερω το GTI ειναι αμαξι μεγαλυτερης κατηογριας που να συγκριθει με το παλιο TSI...

Oσο αφορα τωρα το θεμα tuning δε τιθεται θεμα λογικο ειναι το GTI να ανεβαινει πιο ευκολα σε hp απο το TSI αλλα αυτο τι σημαινει οτι το TSI δε μπορει και αυτο να βελτιωθει ?? δε θα το κανουμε 300 hp .. Απ την αλλη γιατι το TSI με 250 hp να γινει πυροτεχνημα και το GTI με 370+hp να μην γινει ?!?!? Εγω πρωτος το αμφισβητησα το project ... αλλα δεν υποστηριξα την αποψη μου γιατι απλα δε ξερω εσεις οι ειδικοι για πειτε μας να μαθουμε και εμεις οι ασχετοι γιατι θα ανατιναχτει ?! ΑΑΑ ναι ξερω γιατι ο κινητηρας ειναι 1.4.. λες και ακουω γκομενες να μιλανε ....

Μπορει καποιος να μιλησει με επιχειρηματα??αν ειναι δυνατον δλδ να γα**** ετσι ενα τοπικ..

**Golf Rs συμφωνω μαζι σου σε πολλα πραγματα αλλα επειδη δεν εχεις τροπο χανεις το δικιο σου..εσυ που ξερεις και δεν το λεω ειρωνικα εξηγησε μου λιγο γτ να σπασει ετσι ευκολα οπως το λες(να σου επισημανω οτι δεν ειμαι υπερ αυτου του project και ο πρωτος λογος ειναι η μεταπωληση)επισης εδω τα πουντο με 1400 κιβικα και αλλα σωθικα φτανουν 300 αλογα ολα μπορουν να γινουν αν εχεις να διαθεσεις χρημα.. ^_^ το 8εμα ειναι αν αξιζει το εγχειρημα αυτο.. :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.