doumasj Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 +1Οπως ειπε και ενα τυπος στο ''εκει' το φορουμ.... ''Ειμαι χαρουμενος που αγορασα το ΜΚV!!! '' Συμφωνώ αλέξανδρε..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 μην βγάζεται επιπόλαια συμπεράσματα. Αν το δούμε στον δρόμο μπορεί να αρέσει. Είπαμε να τα παινέψουμε τα σπίτια μας, αλλά εμείς το ψοφήσαμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 σαν μια πρώτη ματιά περισσότερο facelift μου βγάζει πάρα νεω golf.μυάζει πάρα πολύ με το 5 μέσα έξω. Καλο αυτο για εμας που εχουμε το V.... Δεν θα πεσει και πολυ η αξια του σαν μεταχειρισμενο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Αν θα πέσει λέει. Καινούριο μοντέλο βγαίνει, δεν μπορεί να μην πέσει η αξία των δικών μας. Να ρωτήσω κάτι άλλο τώρα; Οι κινητήρες πλέον θα είναι όλοι TSI; Γιατί και στο Tiquan που κοίταζα τις προάλες, είχε 2.0TSI με τα χαρακτηριστικά του TFSI. Έτσι θα ονομάζονται από εδώ και στο εξής; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted August 11, 2008 Author Report Share Posted August 11, 2008 Αν θα πέσει λέει. Καινούριο μοντέλο βγαίνει, δεν μπορεί να μην πέσει η αξία των δικών μας. Να ρωτήσω κάτι άλλο τώρα; Οι κινητήρες πλέον θα είναι όλοι TSI; Γιατί και στο Tiquan που κοίταζα τις προάλες, είχε 2.0TSI με τα χαρακτηριστικά του TFSI. Έτσι θα ονομάζονται από εδώ και στο εξής; Γιώργο μόνο η VW μπορεί πια να τους ξεχωρίσει, υπάρχουν TSI με τούρμπο και κομπρέσορα, υπάρχουν TSI μόνο με τούρμπο, μετά είναι o TFSI 1.8 τούρμπο και ο ΤFSI 2.0 τούρμπο ο οποίος είναι ίδιος με αυτόν του Tigouan αλλά και του Scirroco όμως ονομάζεται TSI 2.0, τέλος υπάρχει ο νέος τρίλιτρος της Audi με κωδικό TFSI αλλά χωρίς τούρμπο μόνο με κομπρέσσορα ..........οπότε άντε βγάλε συμπέρασμα :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Γιώργο μόνο η VW μπορεί πια να τους ξεχωρίσει, υπάρχουν TSI με τούρμπο και κομπρέσορα, υπάρχουν TSI μόνο με τούρμπο, μετά είναι o TFSI 1.8 τούρμπο και ο ΤFSI 2.0 τούρμπο ο οποίος είναι ίδιος με αυτόν του Tigouan αλλά και του Scirroco όμως ονομάζεται TSI 2.0, τέλος υπάρχει ο νέος τρίλιτρος της Audi με κωδικό TFSI αλλά χωρίς τούρμπο μόνο με κομπρέσσορα ..........οπότε άντε βγάλε συμπέρασμα Ε μη μου πεις οτι μπερδευτηκες..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Καλό. Και σε ένα άλλο τόπικ κοροιδεύαμε την SEAT που ονόμασε πρώτη τον 1.8 TSI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 νομιζω οτι ειναι καλο αλλα φαίνεται σαν facelift και οχι σαν τελειως καινουργιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 νομιζω οτι ειναι καλο αλλα φαίνεται σαν facelift και οχι σαν τελειως καινουργιο Παιδια συγγνωμη αλλα αμβιβαλλω πολυ αν αυτο ειναι η εκδοση Gti ή ακομα και η Gt sport.Δηλαδη καταργει την μεγαλη μασκα σε σχημα V; Αποκλειεται....αυτη η μασκα ειναι για γελια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patentas Posted August 14, 2008 Report Share Posted August 14, 2008 (edited) Παιδιά κοιτάξτε το πρώτο post. Αυτό είναι το νεο Golf. Και είναι το απλό Golf. Ολοι το συγκρίνετε με το MkV Gti και αυτό είναι λάθος. Μια concept εκδοχή του Gti θα δούμε τον Οκτώβριο στην έκθεση στο Παρίσι. Προσωπικά πάντος το θεωρώ πολύ καλύτερο απο το απλό MkV Golf. Εσωτερικά πάντως μόνο ίδιο δεν είναι, εκτός απο το ταμπλό του συνοδηγού( ). Χρησιμοποιεί πολλά (και κορυφαία σε ποιότητα) τμήματα απο το εσωτερικό του Passat CC. Εξωτερικά το βασικό "καλούπι" είναι όντως το ίδιο και χαίρομαι για αυτό, γιατί το θεωρώ τέλειο! Το Scirocco μαλλον δεν θα έχει τον νεο 2λιτρο TSI (απο Audi A5) με τα 211ps του μελοντικού Gti... Έχει την τεχνολογία Valve-lift που δίνει τρομερή ροπή "απο τα χαμηλά" και έχει και 7% καλύτερη οικονομία καυσίμου. Και 18άρες ζάντες και LED... Edited August 18, 2008 by patentas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted August 17, 2008 Report Share Posted August 17, 2008 Συμφωνώ απολύτως με τον patenta. Κατ' αρχάς πρόκειται για τις απλές εκδόσεις και είναι πιο φρέσκες και όμορφες, όπως και να το κάνουμε. Επιπλέον, το GTI θα έχει το μοτέρ του Q5 με μεταβλητό βύθισμα βαβίδων εισαγωγής και 211 αλογάκια. Η πρόοδος είναι αναπόφευκτη, όπως και να το κάνουμε. Τώρα που πέτυχαν τη συνταγή με το V, θα γίνει ακόμη καλύτερη με το VI. Η απαξίωση του V είναι δεδομένη με την εμφάνιση ενός νέου (έστω και όχι ριζικά ανανεωμένου) μοντέλου. Αυτό όμως γιατί να μας πειράξει? Εγώ προσωπικά έχω το GTI μου 2 χρόνια και 3 μήνες και δεν το έχω χαρεί ακόμη. Συνήθως αλλάζω αυτοκίνητο στα 5 χρόνια ώστε το άλμα στην τεχνολογία να είναι αισθητό. Να σας πω την αλήθεια, πιο πολύ θα με πείραζε αν είχα δώσει 50 παρά χιλιάρικα για καλά εξοπλισμένο S3 και έβγαινε μετά από 1 χρόνο το sportsback με magnetic ride και DSG. Δε μας χάλασε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patentas Posted August 22, 2008 Report Share Posted August 22, 2008 (edited) MkVI GTI is here!!! : Edited August 22, 2008 by patentas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 25, 2008 Report Share Posted August 25, 2008 Συμφωνώ απολύτως με τον patenta. Κατ' αρχάς πρόκειται για τις απλές εκδόσεις και είναι πιο φρέσκες και όμορφες, όπως και να το κάνουμε. Επιπλέον, το GTI θα έχει το μοτέρ του Q5 με μεταβλητό βύθισμα βαβίδων εισαγωγής και 211 αλογάκια. Η πρόοδος είναι αναπόφευκτη, όπως και να το κάνουμε. Τώρα που πέτυχαν τη συνταγή με το V, θα γίνει ακόμη καλύτερη με το VI. Η απαξίωση του V είναι δεδομένη με την εμφάνιση ενός νέου (έστω και όχι ριζικά ανανεωμένου) μοντέλου. Αυτό όμως γιατί να μας πειράξει? Εγώ προσωπικά έχω το GTI μου 2 χρόνια και 3 μήνες και δεν το έχω χαρεί ακόμη. Συνήθως αλλάζω αυτοκίνητο στα 5 χρόνια ώστε το άλμα στην τεχνολογία να είναι αισθητό. Να σας πω την αλήθεια, πιο πολύ θα με πείραζε αν είχα δώσει 50 παρά χιλιάρικα για καλά εξοπλισμένο S3 και έβγαινε μετά από 1 χρόνο το sportsback με magnetic ride και DSG. Δε μας χάλασε! Έτσι ακριβώς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppgk2005 Posted August 25, 2008 Report Share Posted August 25, 2008 εγώ είχα το mk4 και ΄παρήγγειλα το mk5 πριν απο 20 μέρες, το οποίο μου φαίνεται ως σαφής και μεγάλη βελτίωση γενιάς (τεχνολογικά κυρίως αλλά και εσωτερικά, η εξωτερική εμφάνιση το 5 δεν μου φαίνεται πολύ ομορφότερη του 4). διάβασα χτες και την σχετική παρουσίαση στο autobild και δεν ενθουσιάστηκα καθόλου με τις μικρής σημασίας αλλαγές που έγιναν από τη γενιά 5 στην 6, οπότε νομίζω οτι παρήγγειλα το 5 στην σωστή στιγμή!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 25, 2008 Report Share Posted August 25, 2008 Οπωσδήποτε όταν βγαίνει μια νέα γενιά είναι πιο εξελιγμένη από την προηγούμενη και τις περισσότερες φορές η νέα γενιά είναι απαλλαγμένη από τα προβλήματα της προηγούμενης. Το τι γράφουν τα περιοδικά, είναι άλλη ιστορία. Και το 5άρι βγάζει ζημιές, κάνει-ράνει, αλλά έχει πουλήσει σαν τρελό. Καλορίζικο να είναι και καλοτάξιδο και σου εύχομαι να το χαρείς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted August 25, 2008 Report Share Posted August 25, 2008 Χθες είχε αφιέρωμα το BHMAGAZINO στο MkVI. Τα μπροστινά φώτα θυμίζουν λίγο το MkIV αφού το φλας έγινε στρογγυλό και μετακόμισε ανάμεσα στα διπλά φανάρια. Το πίσω μέρος δεν το έχω χωνέψει ακόμη αλλά το υπόλοιπο ήταν όμορφο. Στο εσωτερικό έχει πέσει πολύ χρώμιο γύρω από τα κουμπιά (a la RNS 510) και τους αεραγωγούς. Αυτά που συγκράτησα ήταν τα εξής: - Κινητήρες 1.4lt με 122, 140 και 160 ίππους. Το GTI θα φορά τον 2.0 TSI του Q5 με τους 211 ίππους. Θα ακολουθήσουν εκδόσεις 4Μοtion ενώ εξετάζεται ενα κορυφαίο μοντέλο με τον κινητήρα των S3/TTS και άγνωστο ακόμη λογότυπο (RS ίσως?). - Adaptive chassis control, νέο ESP, νέο cruise control με distance control που μπορεί ακόμη και να ακινητοποιήσει το όχημα αποφεύγοντας τρακάρισμα. - 6ΜΤ ή 7άρια DSG σε όλα τα μοντέλα! - Βελτιωμένη ηχομόνωση, λευκός φωτισμός πλέον αντί του μπλε, κεντρική κονσόλα με κλίση προς τον οδηγό. Αυτά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 Χθες είχε αφιέρωμα το BHMAGAZINO στο MkVI. Τα μπροστινά φώτα θυμίζουν λίγο το MkIV αφού το φλας έγινε στρογγυλό και μετακόμισε ανάμεσα στα διπλά φανάρια. Το πίσω μέρος δεν το έχω χωνέψει ακόμη αλλά το υπόλοιπο ήταν όμορφο. Στο εσωτερικό έχει πέσει πολύ χρώμιο γύρω από τα κουμπιά (a la RNS 510) και τους αεραγωγούς. Αυτά που συγκράτησα ήταν τα εξής: - Κινητήρες 1.4lt με 122, 140 και 160 ίππους. Το GTI θα φορά τον 2.0 TSI του Q5 με τους 211 ίππους. Θα ακολουθήσουν εκδόσεις 4Μοtion ενώ εξετάζεται ενα κορυφαίο μοντέλο με τον κινητήρα των S3/TTS και άγνωστο ακόμη λογότυπο (RS ίσως?). - Adaptive chassis control, νέο ESP, νέο cruise control με distance control που μπορεί ακόμη και να ακινητοποιήσει το όχημα αποφεύγοντας τρακάρισμα. - 6ΜΤ ή 7άρια DSG σε όλα τα μοντέλα! - Βελτιωμένη ηχομόνωση, λευκός φωτισμός πλέον αντί του μπλε, κεντρική κονσόλα με κλίση προς τον οδηγό. Αυτά. από όσα έχω διαβάσει στο νετ η 140αρα εκδοση καταργήτε και κραταει μόνο 122 και 160 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 ..διαβασα οτι θα ειναι στην παραγωγη ΜΟΝΟ ΓΙΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spk Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 ..διαβασα οτι θα ειναι στην παραγωγη ΜΟΝΟ ΓΙΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ! αχά, δηλαδή βγάλε κανένα 6μηνο max χρόνο αναμονής παραγγελίας, στα 2 χρόνια πάνω ένα facelifting, άρα έχεις 1.5 χρόνο να το χαρείς πριν ξεπεραστεί/αντικασταθεί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Εγω διβασα σε σαββατιατικο ενθετο εφημεριδας(δε θυμαμαι ποια..) με αυτοκινητα οτι ο χρονος κατασκευης του νεου Γκολφ απο 40 ωρες που ηταν του σημερινου μοντελου κατεβαινει στις 20!!!!! τ τα συμπερασματα δικα σας............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Οι χρόνοι συναρμολόγησης ενός αυτοκινήτου παίζουν από 40-120 λεπτά. Τουλάχιστον για όσα δεν πάνε στο individual. Αν θέλανε 40 ώρες για να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο, τότε για 5.000 GOLF που κυκλοφορούν στην Αθήνα ( ένα παράδειγμα λέω ) θα χρειαζόντουσαν: 5000 x 40 ώρες = 200.000 ώρες = 8.333,33 μέρες = 22,3 χρόνια για να βγουν όλα αυτά από την γραμμή παραγωγής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted August 31, 2008 Author Report Share Posted August 31, 2008 Οι χρόνοι συναρμολόγησης ενός αυτοκινήτου παίζουν από 40-120 λεπτά. Τουλάχιστον για όσα δεν πάνε στο individual. Αν θέλανε 40 ώρες για να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο, τότε για 5.000 GOLF που κυκλοφορούν στην Αθήνα ( ένα παράδειγμα λέω ) θα χρειαζόντουσαν:5000 x 40 ώρες = 200.000 ώρες = 8.333,33 μέρες = 22,3 χρόνια για να βγουν όλα αυτά από την γραμμή παραγωγής. :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LefterisIraklio Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 oops... tote malakia tha pa... koita..tha ksanatsekarw to periodiko na s pw....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Μην αγχώνεσε. Απλά στα περιοδικά συνήθως γράφουν απλά για να γράφουν. Τόσο είναι, όσο σου είπα. 2 αυτοκίνητα ( GTI ) έχω αποκτήσει μέχρι στιγμής και τα 2 σε 50 λεπτά ήταν έτοιμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Σταμάτα να τα λές έτσι , αρχίζω και λυπάμε τα λεφτα που έδωσα.. Αθήνα - Γλυφάδα , έτοιμο το γκόλφ σας.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...