Jump to content
Periklis

Πόσα χιλ/τρα άντεξε ο δίσκος σε V Gti με πρόγραμμα-εξάτμιση?

Recommended Posts

Έχω γράψει 5200km και πλέον μετά από λίγη πίεση πατινάρει ο δίσκος στις 4000rpm. Το αυτοκίνητο έχει πρόγραμμα (revo)και εξάτμιση (milltek) και λίγο πάνω από 40 κιλά ροπής. Τις επόμενες ημέρες θα τον αλλάλω. Έχει αλλάξει κανείς συνάδελφος δίσκο και με τι αντικατέστησε τον εργοστασιακό?

Link to comment
Share on other sites

εκτος απο το προγραμμα κ την εξατμιση δεν ειναι κυριως θεμα οδηγησης το αν πατιναρει ο δισκος?

ειδικα στα 5200 χλμ...μου φαινονται παρα πολυ λιγα.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που το γράφεις να πω οτι και ο δικός μου με 12000χλμ μαμά έχει αρχίσει να έχει σπογγώδη αίσθηση και κάποιες φορές όχι πάντα κάνει έντονο θόρυβο τριξίματος όταν είμαι σε ανηφορικό δρόμο και συμπλεκτάρω ... Εγγύηση δεν παίζει να περάσει?

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

ακουστε κι αυτο:το οικογενειακο μας toyota carina , το οποιο χρησιμοποιουμε 3 οδηγοι με διαφορετικο στυλ οδηγησης ο καθενας εχει ακομα το μαμα δισκο, 15 χρονια κ 252000 χιλιομετρα!! μολις το τελευταιο τριμηνο αρχισαν σιγα σιγα να μην κουμπωνουν καλα ορισμενες σχεσεις.. τι να πει μετα κανεις για την ιαπωνικη αξιοπιστια??

παντως οι δισκοι των συγχρονων αυτοκινητων δυσκολα αντεχουν πολυ παραπανω απο τις100000 χλμ, πολλες φορες κ αρκετα λιγοτερα ειδικα σε γρηγορα κ βελτιωμενα αμαξια..

ειδικα πολλα πενταρια ειχαν εξαρχης προβλημα με το δισκο τους, οποτε δεν ειναι κ ιδιατερα περιεργο να τα φτυσει νωρις-νωρις..

Link to comment
Share on other sites

ακουστε κι αυτο:το οικογενειακο μας toyota carina , το οποιο χρησιμοποιουμε 3 οδηγοι με διαφορετικο στυλ οδηγησης ο καθενας εχει ακομα το μαμα δισκο, 15 χρονια κ 252000 χιλιομετρα!! μολις το τελευταιο τριμηνο αρχισαν σιγα σιγα να μην κουμπωνουν καλα ορισμενες σχεσεις.. τι να πει μετα κανεις για την ιαπωνικη αξιοπιστια??

παντως οι δισκοι των συγχρονων αυτοκινητων δυσκολα αντεχουν πολυ παραπανω απο τις100000 χλμ, πολλες φορες κ αρκετα λιγοτερα ειδικα σε γρηγορα κ βελτιωμενα αμαξια..

ειδικα πολλα πενταρια ειχαν εξαρχης προβλημα με το δισκο τους, οποτε δεν ειναι κ ιδιατερα περιεργο να τα φτυσει νωρις-νωρις..

Κι εγω εχω δει Nissan Sunny με 300.000χλμ και μαμα δισκο ομως ολα του τα χιλιομετρα εχουν γινει με κουμπωμενη την πεμπτη ταχυτητα. Ειμαι βεβαιος οτι το ιδιο αυτοκινητο στην Αθηνα, ουτε τα μισα θα ειχε βγαλει.

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κάποιος πόσο κοστίζει καινουργιος δίσκοσ - πλατό για το golf tsi???

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κάποιος πόσο κοστίζει καινουργιος δίσκοσ - πλατό για το golf tsi???

Νομιζω 800-1000 μου ειχαν πει.Σετακι

Link to comment
Share on other sites

ΟΛΕΣ αυτοκινητοβιομηχανιες τα τελευταια χρονια και ερημην της αποκαλουμενης 'οικολογιας' εχουν βρει πατημα να κατασκευαζουν (αυτες και οι συνεργαζομενες) ανταλλακτικα με 'οικολογικη' συνειδηση οπως τα δικαιολογουν τα οποια δεν εχουν ουτε το 1/3 ζωης, υπο απολυτως φυσιολογικες συνθηκες γιατι οταν υπαρχει και αυξηση ιπποδυναμης τοτε ελλατωνεταο ακομα πιο δραστικα, απο τα προηγουμενα (δισκοι, φρενα, ελαστικα κλπ). Και φυσικα ποιος κερδιζει απο αυτο? Ωραιο κολπο απο τις αυτοκινητοβιομηχανιες.

Απο το 2003 και μετα αλλαξα 4 καινουργια αυτοκινητα (Opel, Hyundai, VW) και σε ολα ειχα προβλημα με το δισκο/πλατω. Το προτελευταιο μου ηταν το 140αρι tsi το 2007, οπου ειδικα απο σταματημα σε ανηφορα γινοταν παρτυ με το δισκο/πλατω.

Η λυση, παρηγγειλα και αγορασα το ιδιο με dsg και ησυχασα.

Ποτε πια μηχανικο σασμαν.

Και για να μην πει καποιος οτι ειναι τροπος οδηγησης, απο το 1991 μεχρι το 2002 ειχα ενα Corrado G60, απο καινουριο μεχρι που το εδωσα τοτε με 210000χλμ και δεν ειχα αλλαξει ποτε δισκο, μονο ειχε σκληρηνει καπως τα τελευταια χιλιομετρα. Συγχρονως ειχα και ενα Corsa του 2001 1200αρι, που για 35000 χιλιομετρα που το ειχα και με πιεση ποτε δεν ειχε προβλημα ο δισκος. Το Vectra 1800αρι που πηρα το 2003 ηταν ενα δραμα, δεν μπορουσα να ανεβω ουτε ενα πεζοδρομιακι 5 ποντων χωρις να παρω φορα και να μυρισει ολος ο τοπος απο το πατινιαρισμα, σε ανηφορα δε απο σταση ασε. Το Hyundai τα ιδια και χειροτερα, τουλαχιστον σε 20000 χιλιομετρα μου ειχαν αλλαξει μεσα στην εγγηυση 2 φορες δισκο/πλατω αλλα το ιδιο αποτελεσμα.

Η μονη λυση και οπως δειχνουν τα πραγματα ειναι τα αυτοματα σειριακα κιβωτια, τυπου dsg και αυτο φαινεται να ακολουθουν για πολλους και διαφορους λογους πλεον ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες.

Link to comment
Share on other sites

Η μονη λυση και οπως δειχνουν τα πραγματα ειναι τα αυτοματα σειριακα κιβωτια, τυπου dsg και αυτο φαινεται να ακολουθουν για πολλους και διαφορους λογους πλεον ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες.

Θα ερθει και η ωρα τους!Για μενα η καλυτερη και πιο αξιοπιστη λυση ειναι torque converte (πχ.tiptronic ) Δεν ειναι τυχαιο που τα τοποθετουν σε βαρια και μεγαλου κιβησμου αυτοκινητα.Θα μου πεις και η Veyron dsg εχει...ναι αλλα: δεν την κυκλοφορεις στην Αθηνα,στα κατσικοχωρια με φορτωμενη την πεθερα σου,την γυναικα σου,την ερωμενη του πεθερου σου,τα σκυλο-γατια του εξογαμου παιδιου σου με μολδαβη καλονη.Δεν σερνεις 3 τροχοσπιτα και 6 τρειλερ με τα "ως προς το ζην" της "οικογενειας" αυτης και δεν ανεβαινεις πεζοδρομια γιατι δεν εχεις που να σταθμευσεις γιατι η εγκυος πρωην σου (την ξεχασα αυτη) αποφασησε να σταματησει να παρει λουκουμια απο το λειωμενο μαγαζι-καντινα "του κυτσου το λουκουμι" που παρεπιπτοντως ειναι και tuner :rolleyes::lol: :lol: :lol: :lol:

Παντως και εγω αυτοματο θα επερνα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.