Jump to content
mixalisnaxos

Golf Gt Vs Renault Clio Rs

Recommended Posts

Σημειωσατε 1.Βρεθηκαμε στην εθνικη,με κυνηγησε σε στροφες με 200+ αλλα μπα...μετα ανοιξαμε σε ευθεια τελικες και το Gt ηταν ανετα μπροστα.Το δικο μου εχει μονο αναρτηση Bilstein & hr.

Link to comment
Share on other sites

Γουστάρω τρελά απλούστατα γιατί απεχθάνομαι τα Renault. Στη θέση σου, έτσι για να του μαμήσω την ψυχολογία ακόμη περισσότερο, θα τον ρωτούσα στο τέλος 2 πράγματα: α) Πόσο είπαμε ότι σου ήρθε το σηματάκι για το '09? και β) Πού είπαμε ότι κάνεις service τώρα? ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

Σημειωσατε 1.Βρεθηκαμε στην εθνικη,με κυνηγησε σε στροφες με 200+ αλλα μπα...μετα ανοιξαμε σε ευθεια τελικες και το Gt ηταν ανετα μπροστα.Το δικο μου εχει μονο αναρτηση Bilstein & hr.

φίλε mixalisnaxos, σε ποια Εθνική έγινε αυτό; (αναφέρεις στροφές με 200+ κτλ)

δεν το λέω με κακή διάθεση, απλά μου φαίνεται λίγο περίεργη η σύγκριση των 2 αυτοκινήτων και μάλιστα αναφέρεις οτι τον είχες και εύκολα...

Υ.γ: Δεν υποννοώ κάτι, ρωτάω από περιέργεια (ούτως ή άλλως το clio δεν μου αρέσει...)

Link to comment
Share on other sites

οχι οτι επικροτω το street racing ΑΛΛΑ καλα του εκανες..

τσαι κ στους μ@λ@κς με mercedes k bmw

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το Clio RS έχει θεόκοντο σαζμαν και δεν είναι για εθνικές και τέτοια!Εάν τα στήνατε σε ανάβασή δεν θα σε έβλεπα να είχες τύχη. Εγώ έχω Leon 2 FR αλλά την αίσθηση που σου δίνει το RS δέν στην δίνει εύκολα αυτοκίνητο! Η ευχαρίστηση δέν είναι μόνο στα χλμ/ω! ¶λλο αυτοκίνητο το GT και άλλο το RS!

Link to comment
Share on other sites

το clio ειναι απο τα αμαξια που μονο αμα τα οδηγησεις σε ενα ωραιο στροφιλικι θα εκτιμησεις την αξια τους...

το ιδιο ισχυει για το type r αλλα δεν το συνεχιζω γιατι θα αρχισετε να κραζετε...

αλλα οσοι κρινεται ενα αμαξι απο το 0-100 και την τελικη και τις ρεπριζ τοτε εχετε χασει την μιση ουσια...

αλλα για κοντρα σε ευθεια οκ δεν εχω αποψη...

Link to comment
Share on other sites

ε κ αυτος με το κλιο δεν το ηξερε το αμαξι του κ μπηκε στην διαδικασια?προφανως ηθελε να δοκιμασει...μαλλον δεν θα το ξανακανει.παντως αν σου ξαναβρεθει ιδιο κλιο στον δρομο ξαναδοκημασε.μπορει το συγκεκρημενο να ειχε καποιο προβλημα....μου φαινεται περιεργο.βασικα κολλαω στον χαρακτηρισμο ανετα.για τον καθε εναν το ανετα σημαινει κατι αλλο.για μενα το ανετα σημαινει ας πουμε να εχω 1.8τ μ 200 αλογα κ να το βαζω με ενα απλο 1800αρι.εσυ πως το οριζεις το ανετα?το gt παντως σφυραει πολυ ωραια!!!!

Link to comment
Share on other sites

το gt παντως σφυραει πολυ ωραια!!!!

Eεεε οσο να ναι με κομπρεσορα και τουρμπινα μαζι, ακους πολλα σφυριγματακια. ειδικα οταν ζεσταθει το μοτερ ο ηχος ειναι απολαυση, ανοιγεις παραθυρο και απολαμβανεις.

Οσο για την κοντρα εδω περα δε μου κανει εντυπωση. Οπως φαινεται τα παιδια ανοιξαν απο ρολλαριστες εν κινησει...εκει υπερεχει το gt, το οποιο παιρνει κεφαλι κι αν κανει αλλαγες μεχρι κοφτες δε το φτανεις ευκολα. επισης το gt ειχε μεσα 2 ατομα που αν και επιπλεον βαρος...εχει καλυτερο πατημα το αμαξι...εγω εχω παρατηρησει οτι στριβω καλυτερα και πιανω μεγαλυτερες τελικες οταν εχω εναν συνοδηγο διπλα μου για εξισοροπηση βαρους...

και φυσικα παιζει και το ενδεχομενο να ηταν κουλαδι ο οδηγος του Clio. :lol:

Link to comment
Share on other sites

ναι...ο οδηγος παιζει ρολο εννοειται....με δευτερο ατομο παιζει κ καποιος νομος της φυσικης που σε βοηθαει να πιασεις μεγαλυτερη τελικη...καποιος φυσικος εδω μεσα???δεν τα θυμαμαι κ πολυ καλα εγω...οπως επισης με μεγαλυτερο βαρος αυξανεται κ η αποσταση ακινητοποιησης.καλα οχι με ενα ατομο εξτρα,για παραπανω βαρος μιλαω.

Link to comment
Share on other sites

με δευτερο ατομο παιζει κ καποιος νομος της φυσικης που σε βοηθαει να πιασεις μεγαλυτερη τελικη...

....έγραψες...

βέβαια....

.....αν πεσεις σε εναν γκρεμό όσο περισσότερο βάρος έχεις με δεδομένη αεροδυναμική αντίσταση θα σκάσεις με μεγαλύτερη ταχύτητα στον βράχο...

F = m*g. ( αφού το g είναι σταθερό και αυξάνεται η μάζα τότε αυξάνεται η δύναμη που επιταχύνει το αμάξι σε ελευθερη πτώση....)

σε όλες τις αλλες περιπτώσεις:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!τα ματακια μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Edited by tyxodioktis100
Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορά την κατηφόρα και το βάρος,ναι ισχύει,αλλα επειδή μιλάμε για ελάχιστη κατηφορική κλίση,με τριβές κτλπ και οχι ελεύθερη πτώση,η επιπλέον επιτάχυνση του αυτοκινήτου απο την βαρύτητα είναι ελάχιστη

Link to comment
Share on other sites

worthy.gif πες οτι έχεις εναν ακομα επιβατη βάρους 70κιλών...

πες οτι έχεις κλίση δρόμου 10%...που ειναι υπερβολική γιατι αμφιβαλω αν υπαρχει κλιση 10% σε αυτοκινητοδρομο περα απο κατι τμηματα της εγνατιας στην καταρα....

F = m* g

F = 70*9.81 = 700Nt περίπου...

Fx = ημ10 * F = 0.17*700 = 119Nt...

119Nt οριζοντιας δυναμης είναι περιπου 11,9 Κg , δεν θυμαμαι τον τύπο να το κάνω ιπποδύναμη λυπαμαι...

Δηλαδη θα αυξηθει η τελικη σου με μια προσθετη δυναμη 11.9Kg? 0,2Κμ ισως, παραπανω οχι...

αν θες βαλε παραπανω βαρος.... με 3 επιβατες 11.9Κg * 3 = 35Kg.... ante βαλε ενα χιλιομετρο και παλι υπεβαλλω.... worthy.gif

Edited by tyxodioktis100
Link to comment
Share on other sites

Σημερα εθνικη ανοιξα με ενα clio 3ερες - 4ες και παταγα φρενο για να μην πεσω πανω του.Απορουσα δλδ αν ανοιγει αυτος..βεβαια σε στροφες πρεπει να ναι δυναμη το αμαξι.

Link to comment
Share on other sites

εγώ θα πω το εξής .. κερδίζω έναν ιταλικό αγώνα που είχε γίνει το 2006 στο rally otrepo . τρέχαμε με Renault και η συμμετοχή μας τότε ΕΘΕΕΑ ( εποχή μανιατoπουλου ) .στην απονομή ο συνοδηγός μου βάζει τα γέλια γιατί η κοπέλα μας είπε ότι για να έχεις Renault η πούστης είσαι η αποτυχημένος... :cry: ρόμπα γίναμε και δεν ξέρω και ιταλικά να απαντούσα κάτι ??

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.