kospasTSI12345 Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 αυτό το περίεργο το εχω εντοπίσει και εγω. δεν καταλαβαίνω γιατι δεν βγαζει ζεστο αερα.Στο Α4 της οικογενείας με clima και εκεινο, με ακριβως τις ιδιες λειτουργίες, βγάζει ζεστό αέρα μεσα σε λιγα δεύτερα... Το δικό μου πάντως μετά από 1 λεπτό έχει πιάσει την επιθυμιτή θερμοκρασία όπως και το Α3 μου. Δεν καταλαβαίνω τι πρόβλημα έχετε. Το clima για αυτό υπάρχει για να μην βγάζει χύμα ζεστό αέρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Το δικό μου πάντως μετά από 1 λεπτό έχει πιάσει την επιθυμιτή θερμοκρασία όπως και το Α3 μου. Δεν καταλαβαίνω τι πρόβλημα έχετε. Το clima για αυτό υπάρχει για να μην βγάζει χύμα ζεστό αέρα. Για αυτό υπάρχει το clima????? "Tο clima για αυτό υπάρχει για να μην βγάζει χύμα ζεστό αέρα" είναι και αυτό μια άποψη, όπως ας πούμε "Ο κινητήρας υπάρχει για να μην βγάζει ιπποδύναμη" είναι μια άλλη άποψη. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Για αυτό υπάρχει το clima????? "Tο clima για αυτό υπάρχει για να μην βγάζει χύμα ζεστό αέρα" είναι και αυτό μια άποψη, όπως ας πούμε "Ο κινητήρας υπάρχει για να μην βγάζει ιπποδύναμη" είναι μια άλλη άποψη.. Ok.....η διαφορά του απλού ac από το clima είναι ότι μπορείς να σετάρεις την θερμοκρασία που θέλεις εσύ να έχει το αυτοκίνητό σου και όχι να βγάζει χύμα αέρα και μετά απο μία ώρα να έχεις σκάσει...επίσης το clima είναι έτσι φτιαγμένοι ούτος ώστε να σου παρέχει καλύτερη ποιότητα αέρα και ζεστό όσο πρέπει ανάλογα με την θερμοκρασία που έχεις επιλέξει. Αν το σετάρεις 22 βαθμούς γιατί να θέλεις να βγάλει ζεστό αέρα αφού θεωρητικά σε αυτή την θερμοκρασία δν θα κρυώνεις. ...Τελειώνοντας μια ακόμα άποψη είναι ''πριν ειρωνευτούμε να σκεφτόμαστε''. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 (edited) Το δικό μου πάντως μετά από 1 λεπτό έχει πιάσει την επιθυμιτή θερμοκρασία όπως και το Α3 μου. Δεν καταλαβαίνω τι πρόβλημα έχετε. Το clima για αυτό υπάρχει για να μην βγάζει χύμα ζεστό αέρα. αυτο ακριβως ειναι το προβλημα μου.. οτι στο α4 σε ενα λεπτο το εχει κανει ενω το γολφ οχι... δηλαδη το γολφ συμπεριφερεται οπως και το πολακι μας (που εχει ενα απλο καλοριφερ-ουτε καν a/c) πρεπει να ζεσταθει για να βγαλει... Edited February 23, 2009 by vwgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 αυτο ακριβως ειναι το προβλημα μου.. οτι στο α4 σε ενα λεπτο το εχει κανει ενο το γολφ οχι...δηλαδη το γολφ συμπεριφερεται οπως και το πολακι μας (που εχει ενα απλο καλοριφερ-ουτε καν a/c) πρεπει να ζεσταθει για να βγαλει... δεν ξέρω τι γίνεται, εμένα πάντως πχ σήμερα το πρωι που έφυγα από Νέα Μάκρη με 2 βαθμούς σε ένα λεπτό είχε ζεστάνει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 (edited) μια παρατήρηση στα γρηγορα που διαβασα το τοπικ..... ....ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ μα κανενα κλιματιστικο, το clima η το aircondition η οπως αλλιως θελετε δεν ζεσταίνει τον αέρα! Σε κανένα μοντέλο. παντα χρησιμοποιεί τον ζεστό αέρα της μηχανής. οπότε για να βγάλει ζεστό αέρα χρειάζετε ζεστή μηχανη. σε μερικα μοντελα η μηχανή ζεσταίνει πιο γρηγορα από κάποια άλλα, εχει να κανει με την εξωτερική θερμοκρασία, ποσο την ζοριζεις, το μεγεθος την μηχανης, και δεν ξερω τι αλλο κτλ κτλ...(πχ το golf 3 που ειχα ζεσταινε σαφως πιο γρηγορα απο το V που εχω τωρα) μόνο για να βγάλει κρυο αέρα το καλοκαιρι χρησιμοποιεί τον συμπιεστή. το econ αυτο κανει ουσιαστικα κλεινει τον συμπιεστη. οποτε μην περιμενει ποτε κανενας με το που ανοιξει την μηχανη να βγαλει ζεστο αερα. Υ.Γ1... υπαρχει εξτρα η προσθετη θερμανση που χρησιμοποιει την μπαταρια, αλλα αμφιβαλω αν το εχει δει κανεις σαν εξτρα η αν το εχει βαλει ποτε κανενας, ειναι για πολικες χωρες, σουηδια νορβηγια κτλ κτλ.... Υ.Γ.2 καποιος εγραψε καλυτερη ''ποιοτητα αερα''. δεν εχει νοημα αυτο που λεει. κρυος αερας = συμπιεστης ζεστος αερας = μηχανη ενδιαμεσος αερας = μιξη ειτε χειροκινητα ( απλο aircon) η αυτοματα ( clima) Edited February 23, 2009 by tyxodioktis100 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 (edited) Καλά έχετε δίκιο, αλλά μπείτε και σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο και μετά τα λέμε. Εγω ένα ξέρω όση ώρα θέλει τον Αύγουστο με 50+ βαθμούς που έχει μέσα στο αμάξι και με ρελαντί σε 2-3" σου βγάζει κρύο, το ίδιο έπρεπε να γίνεται και τον χειμώνα ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ σε άλλα αυτοκίνητα ......αυτά Και ο φίλος που άνοιξε το Θέμα έχει δίκιο για μένα είναι πρόβλημα. . Edited February 23, 2009 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Κατ'αρχην να βαλουμε τα πραγματα στη σωστη σειρα γιατι λεγονται πραγματα που δεν ισχυουν. Ο ζεστος αερας δεν ερχεται φυσικα απο την μηχανη. Πως να ερθει αλλωστε! Υπαρχει καλοριφερ (σαν μικρο ψυγειο ειναι) οπου περναει απο τις σωληνωσεις/σερπατινα το νερο ψυξης της μηχανης απο την εξοδο της (που ειναι και ζεστο) και με δικο του βεντιλατερ στελνει τον αερα στην καμπινα μεσω του κλαπετου που κανει την διανομη. Σε πολλα αυτοκινητα και μαλλον και στο GOLF για να ζεσταινεται πιο γρηγορα η μηχανη (και να φθανει πιο γρηγορα στην επιθυμητη λειτουργια για τα συστηματα του, βλεπε καυσαερια, λιπανση κλπ) που συμβαινει στα συγχρονα καταλυτικα αυτοκινητα (γι'αυτο και σου λενε να μην περιμενεις πολυ ενα κρυο αυτοκινητο κατα την εκκινηση αλλα να το ξεκινας σχετικα γρηγορα αλλα με χαμηλες στροφες μεχρι να ζεσταθει κανονικα), υπαρχει θερμοστατης που ανοιγει ωστε να περασει το νερο απο την ψυξη της μηχανης στο καλοριφερ μετα απο καποια ρυθμισμενη θερμοκρασια, οποτε στην αρχη ειναι φυσιολογικο να μην υπαρχει η απαιτουμενη επαρκεια σε ζεστο αερα. Γι'αυτο και μολις ξεκολησει η βελονα της θερμοκρασιας του ψυκτικου υγρου απο τα χαμηλα μετα πολυ γρηγορα ανεβαινει στα λειτουργικα ορια (ειναι μαλλον η στιγμη που ανοιγει αυτη η βαλβιδα). Περι 'ποιοτητας' αερα που αμφισβητηθηκε. Η ποιοτητα του αερα μεσω clima ειναι καλυτερη απλα και μονο γιατι ο αερας που βγαινει ειναι εφυγρασμενος (μαλλον δεν το γραφω σωστα αλλα καταλαβαινετε τι εννοω, απο εφυγρανση) σε σχεση με αυτον μονο απο το καλοριφερ οπου ειναι θερμος ξηρος αερας. Αρκει να ειναι παντα σε καλη κατασταση τα φιλτρα, δηλ να ειναι καθαρα ωστε να υπαρχει καλη κυκλοφορια καθαρου αερα και να μην μαζευουν μυκητες. Γι'αυτο οταν εχουμε τον κρυο αερα, κατα το καλοκαιρι συνηθως, και θελουμε να σταματησουμε το αυτοκινητο γαι καποιο χρονικο διαστημα (οχι μερικες ωρες) καλο ειναι να το αφηνουμε να λειτουργησει για λιγο με τον απλο εξαερισμο ωστε να αποφευχθουν εστιες υγρασιας που προκαλους εστιες μυκητων. Εγω τουλαχιστον με τις οποιες γνωσεις εχω ετσι το κατανοω. Μπορει και να κανω λαθος και αν ναι ας διορθωσει καποιος. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 μια παρατήρηση στα γρηγορα που διαβασα το τοπικ.........ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ μα κανενα κλιματιστικο, το clima η το aircondition η οπως αλλιως θελετε δεν ζεσταίνει τον αέρα! Σε κανένα μοντέλο. παντα χρησιμοποιεί τον ζεστό αέρα της μηχανής. οπότε για να βγάλει ζεστό αέρα χρειάζετε ζεστή μηχανη. σε μερικα μοντελα η μηχανή ζεσταίνει πιο γρηγορα από κάποια άλλα, εχει να κανει με την εξωτερική θερμοκρασία, ποσο την ζοριζεις, το μεγεθος την μηχανης, και δεν ξερω τι αλλο κτλ κτλ...(πχ το golf 3 που ειχα ζεσταινε σαφως πιο γρηγορα απο το V που εχω τωρα) το θεμα ειναι οτι δε μιλαμε για "πιο γρηγορα" αλλα για αμεσα. και σου το λεω απο προσωπικη εμπειρια μια και τυγχανει να εχω και τα τρια αυτοκινητα που ανεφερα. anyway... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Ο ζεστος αερας δεν ερχεται φυσικα απο την μηχανη. Πως να ερθει αλλωστε! οταν ειπα απο την μηχανη απλα εννουσα οτι δεν ερχετε απο τον συμπιεστη του κλιματιστικου, οπως στα οικιακα κλιματιστικα. Η ποιοτητα του αερα μεσω clima ειναι καλυτερη απλα και μονο γιατι ο αερας που βγαινει ειναι εφυγρασμενος το ιδιο γινεται και στο απλο aircon αν εχεις ενεργοποιημενο το Α/C οποτε δεν ειναι ιδαιτεροτητα του κλιμα. κατα τα αλλα συμφωνω. ααα αφυγρασμενος νομιζω! οχι εφυγρασμενος... τεσπα γενικα οτι αργει να ζεστανει το V αργει οκ... αλλα δεν ειναι θεμα προβληματος, ισως λογω σχεδιασμου. αν ξερει κατι καποιος παραπανω.. το θεμα ειναι οτι δε μιλαμε για "πιο γρηγορα" αλλα για αμεσα δηλαδη αν εχει 0 βαθμους, ανοιξεις την μηχανη και φουλαρεις την θερμανση θα βγαζει ζεστο αερα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgt Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 (edited) δηλαδη αν εχει 0 βαθμους, ανοιξεις την μηχανη και φουλαρεις την θερμανση θα βγαζει ζεστο αερα? το βραδακι που θα παω σπιτι μου θα το χρονομετρησω και θα σου πω... η θερμοκρασια καπου εκει θα ειναι... για να μη γεμιζουμε και post να σου πω τα αποτελεσματα του α4... θερμοκρασια 4C σε 3min στο ρελαντι (που δεν το κανω ποτε... ξεκιναω και το παω μεχρι 2,000-2,500rpm) εβγαλε ζεστο αέρα anyway μπορει να μην ειναι και τοσο αμεσα αλλα σαφως νωριτερα απο τα 3-4km που κανω με το golfακι.... Edited February 23, 2009 by vwgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 KIRRA μάλλον είσαι εκτός θέματος ε?? ή κάνω λάθος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 (edited) μια παρατήρηση στα γρηγορα που διαβασα το τοπικ.........ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ μα κανενα κλιματιστικο, το clima η το aircondition η οπως αλλιως θελετε δεν ζεσταίνει τον αέρα! Σε κανένα μοντέλο. παντα χρησιμοποιεί τον ζεστό αέρα της μηχανής. οπότε για να βγάλει ζεστό αέρα χρειάζετε ζεστή μηχανη. Οπως ανεφερα σε προηγουμενο μηνυμα, σε ford focus 2002 μπηκα μεσα το πρωι (ηταν σβηστο απο το βραδυ και ειχε εξω 2-3 βαθμους) βαζω μπροστα και αμεσως αναβω το κλιμα. Χωρις καν να ξεκινησω ειχε βγαλει ζεστο αερα σχεδον αμεσως (σε 1 λεπτο). Ο ιδιοκτητης του αυτοκινητου μου επιβεβαιωσε οτι με το κλιμα βγαζει αμεσως ζεστο και του εκανε μεγαλη εντυπωση που το golf δε κανει το ιδιο. Προφανως για να το κανει σε ολους δεν ειναι προβλημα, απλα δεν προσφερεται αυτη η δυνατοτητα. Το κακο ειναι πως με ρελαντι στις 700 στροφες αργει πολυ να ζεσταθει το ψυκτικο υγρο ωστε να εχουμε ζεστο αερα στη καμπινα. Edited February 23, 2009 by Nrgakos3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Εγω στο rally μου που δ ειχα καν ΑC το πρωι με 5 βαθμους εξω εβγαζε ζεστο σε 1 αντε 2 λεπτα το πολυ αλλα οχι παραπανω. Η αληθεια ειναι οτι απο αυτη τη πλευρα απογοητευτηκα απο τη volksvagen αλλα ειναι golf κ μου αρκει αυτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batsisbees Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Το συστημα κινητηρα και θερμανσης καμπίνας του αυτοκινήτου ειναι ετσι φτιαγμένο -- με γνωμονα το ζεσταμα πρωτα του κινητηρα και μετά της καμπίνας. Μετά απο ενα στανταρ βαθμό θερμοκρασίας του κινητήρα απελευθερώνετε το συστημα θερμανσης της καμπίνας και αυτο για προστασία του κινητήρα. Το εχω δει και σε λεον και πιστευω πως ισχυει σε ολο το γκρουπ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Nα ρωτήσω κάτι άλλο για αυτούς που το έχουν κάνει, γιατί εγώ είναι η αλήθεια δεν εχω πρωί πρωί την υπομονή και την αντοχή στο κρύο για να κάνω δοκιμές, το βάζω στο econ kai se 3-4 km έχει ζεσταθεί. Λοιπόν χρησιμοποιεί κάποιος μόνο το κλίμα χωρίς να πατήσει καθόλου το econ και αν ναι σε πόση ώρα αρχίζει να βγάζει ζεστό. Γιατί αν χρειάζεται περίπου την ίδια ώρα με πατημένο το econ τότε δυστυχώς που θα το πω άλλα το κλίμα του Golf είναι ΜΑΙΜΟΥ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Εχω την εντυπωση οτι το κλιμα δεν βοηθα καθολου, δηλαδη πρεπει να ανεβει η θερμοκρασια του υγρου ετσι κι αλλιως. Ειναι σαν να μη δουλευει το κλιμα στο ζεστο. Θα το κοιταξω και αυριο το πρωι αλλα θυμαμαι οτι δεν εχω παρατηρησει διαφορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 KIRRA μάλλον είσαι εκτός θέματος ε?? ή κάνω λάθος Αν το να εξηγεις γιατι δεν βγαινει ζεστος αερας αμεσως απο κρυα μηχανη ειναι εκτος θεματος, τοτε ισως ειμαστε ολοι εκτος θεματος!!!!! Εκτος και αν κολλησες στην τελευταια παραγραφο που ειχε σχεση με την ποιοτητα του αερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 (edited) Το δοκίμασα σήμερα. Μονό με κλίμα κάνει ακριβώς την ίδια ώρα να βγάλει ζεστό αέρα 7:30 έβαλα μπροστά 7:38 άρχισε να βγάζει υποτυπώδη ζεστό (55C θερμοκρασία μηχανής) και όταν πήγε 90c τότε έβγαζε κανονικά, δλδ η ώρα 7:45 κοντά ένα 15λεπτο, εξωτερική θερμοκρασία 5,5c (ακολουθεί δλδ την θερμοκρασία το κινητήρα) Και η ερώτηση που προκύπτει για μένα είναι: Υπάρχει τροπος να διαπιστώσει κάποιος αν απενεργοποιώντας το κουμπί econ μπαίνει σε λειτουργιά το compreser του κλιματισμού. Γιατί μπορεί να μην μπαίνει καθόλου μπροστά. Edited February 24, 2009 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 (edited) Δεν μπαινει μπροστα (απ'οτι εχω διαπιστωσει). Αν θες μπορεις να κανεις ενα απλο πραγμα και να δεις. Βαλε το trip computer στην στιγμιαια καταναλωση (νεκρα ταχυτητα) και παιξε με τα κουμπια. Αν η καταναλωση ειναι περιπου στο 0.4-0.5 λιτρα την ωρα τοτε δεν εχει εμπλακει το κομπρεσσερ του ac. Αν ειναι παραπανω δηλ στα 0.8-0.9 λιτρα την ωρα τοτε εχει. Edited February 24, 2009 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Δεν μπαινει μπροστα (απ'οτι εχω διαπιστωσει).Αν θες μπορεις να κανεις ενα απλο πραγμα και να δεις. Βαλε το trip computer στην στιγμιαια καταναλωση (νεκρα ταχυτητα) και παιξε με τα κουμπια. Αν η καταναλωση ειναι περιπου στο 0.4-0.5 λιτρα την ωρα τοτε δεν εχει εμπλακει το κομπρεσσερ του ac. Αν ειναι παραπανω δηλ στα 0.8-0.9 λιτρα την ωρα τοτε εχει. Αρα ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ το κλίμα. Αααα και που να το ήξερα να πάρω κατι άλλο και δεν θυμαμε και πόσα έδωσα σε αυτή την μ**** της WV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 ρε παιδια ελεος.....3 σελιδες για ενα απλο θεμα. σε ολα τα αυτοκινητα ετσι λειτουργει το κλιμα.... Αν εχεις το κουμπι econ πατημενο, η σε αλλα να εχεις το κουμπι A/C κλειστο, τοτε ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο ΣΥΜΠΙΕΣΤΗΣ!!!! celica, ML 350, honda CRV suzuki jimni, daihatsu terios, mercedes A 150 κτλ κτλ. αυτα ειναι αυτοκινητα οικογενειακα δουλειας και φιλων που εχουμε κανει ταξιδια νταλα καλοκαιρι. δεν ξερω γιατι στο focus βγαζει κατευθειαν αερα ισως ειναι η θεωρια που ειπε ο φιλος πιο πανω σχετικα με την προτεραιοτητα, πρωτα μηχανη και μετα καμπινα. αλλα η αρχη λειτουργιας ειναι ιδια! και ξαναλεω το εχω παρατηρησει και εγω οτι στο golf αργει αλλα δεν εχει να κανει με ''μαιμου'' clima ελεος δηλαδη!! το clima ουσιαστικα ειναι οι αισθητηρες θερμοκρασιας και ακτινοβολιας και η αυτοματη μιξη αερα που κανει ωστε να σου φερει την επιθυμητη θερμοκρασια. γιαυτο λεμε τον χειμωνα να το εχουμε στο econ παντα ωστε να μην σπαταλαει βενζινη αφου δεν χρειαζομαστε ψυξη. εκτος και αν εχει υγρασια και θελουμε αφυγρανση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gazofonias Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 λοιπον Σημερα ειχε 2 βαθμους πανω απο το μηδεν. ξεκιναω απο το σπιτι για τη δουλεια και βαζω το clima. Μετα απο 30 περιπου δευτερολεπτα αρχισε να βγαζει ζεστο αερα (η θερμοκρασια του αυτοκινητου ηταν τερμα αριστερα δεν ειχε ανεβει καν η βελονα ουτε χιλιοστο) Στην αρχη ο αερα ηταν χλιαρος αλλα μετα απο 1 λεπτο αισθανοσουν να ζεσταινει αισθητα (μεχρι εδω η βελονα θερμακρασιας μολις ειχε περασει το 50 και ηταν κοντα στο 60). τελικα μετα απο 3 λεπτα το αυτοκινητο ειχε ζεσταθει και δεν κρυωνα ενω η θερμοκρασια ηταν μολις στου 70 βαθμους. Θελω ναπιστευω πως ετσι πρεπει να δουλευει το clima, ακομα και με κρυα μηχανη να βγαζει ζεστο αερα ΧΑΛΑΛΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Το δοκίμασα σήμερα. Μονό με κλίμα κάνει ακριβώς την ίδια ώρα να βγάλει ζεστό αέρα 7:30 έβαλα μπροστά 7:38 άρχισε να βγάζει υποτυπώδη ζεστό (55C θερμοκρασία μηχανής) και όταν πήγε 90c τότε έβγαζε κανονικά, δλδ η ώρα 7:45 κοντά ένα 15λεπτο, εξωτερική θερμοκρασία 5,5c (ακολουθεί δλδ την θερμοκρασία το κινητήρα)Και η ερώτηση που προκύπτει για μένα είναι: Υπάρχει τροπος να διαπιστώσει κάποιος αν απενεργοποιώντας το κουμπί econ μπαίνει σε λειτουργιά το compreser του κλιματισμού. Γιατί μπορεί να μην μπαίνει καθόλου μπροστά. Φίλε μου αν κάνει 8 λεπτά για να σου βγάλει "υποτυπώδη ζεστό αέρα" όπως λες, κάτι δεν πάει καλά στο αυτοκίνητό σου. Σπίτι-δουλειά κάνω 10 λεπτά και όταν φτάνω ήδη έχει ζεσταθεί η καμπίνα. Και οι θερμοκρασίες στην περιοχή μου δεν είναι και οι υψηλότερες στην Ελλάδα. Με το που βάζεις μπροστά τον κινητήρα, ανεβάζεις αμέσως στο full την ένταση του κλιματισμού ή αφήνεις να γίνει αυτόματα η αύξηση της έντασης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 ρε παιδια εχει να κανει με το πως οδηγαει το παιδι...αν ειναι σε καμμια κατηφορια η σε φαναρι ρελαντι που να ζεστανει γρηγορα...??? αν βγαινεις σε ανηφορικο περιφερειακο οπως εγω τοτε ζεσταινει μεσα σε δευτερολεπτα...λογικο δεν ειναι?? εχει να κανει με το φορτιο το κινητηρα.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...