gliogas Posted March 24, 2009 Author Report Share Posted March 24, 2009 ε τοτε να κραταμε τα μπουζι μεχρι να το πουλησουμε να αλλαζουμε λαστιχα καθε 100.000 χλμ να βαζουμε λαδι απο το σουπερ μαρκετ εκτος απο αλτις γιατι θα πρεπει να το βαζουμε μεχρι την τελευταια σταγονα.μην κλαιγεστε εφοσον βαλατε προγραμματακι εφοσον βαλατε εξατμισουλες και θελετε αλογακια τα λαδακια οι βενζινουλες και τα υπολοιπα ειναι μεσα στον προγραμμα. αλλιως ξυλωμα και βολτα στον κριτωνα τον στελιο την ρεβο την οβερλοαντ και μαμα προγραμματακι! Βρε καραμήτρο δεν κλαιγόμαστε γιατί βάλαμε πρόγραμμα και εξάτμιση και και και ήταν μια επιλογή που την κάναμε εν γνώση μας απλά λέμε σε ένα ήδη αυτοκίνητο με ακριβά σερβις μην κάνουμε την ζωη μας ακόμα ποιό δυσκολη δηλαδή ο κατασκευαστής λέει μπουζί κάθε 60.000χλμ και εμείς να τα αλάζουμε κάθε 20.000χλμ τα λάδια κάθε 7.000χλμ ενώ ο κατασκευαστής λέει 30.000χλμ κλπ κλπ και στην τελική ποιός είναι αυτός που θέτει τις προυποθέσεις και με ποιά βάση μπορεί να πεί ότι βάζοντας πρόγραμμα και αλάζοντας την λειτουργία του αυτοκινήτου πολλαπλασιάζω και τα σέρβις του αυτοκίντητου επί 4 και κατά συνέπεια και το κόστος επί 4! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Βρε καραμήτρο δεν κλαιγόμαστε γιατί βάλαμε πρόγραμμα και εξάτμιση και και και ήταν μια επιλογή που την κάναμε εν γνώση μας απλά λέμε σε ένα ήδη αυτοκίνητο με ακριβά σερβις μην κάνουμε την ζωη μας ακόμα ποιό δυσκολη δηλαδή ο κατασκευαστής λέει μπουζί κάθε 60.000χλμ και εμείς να τα αλάζουμε κάθε 20.000χλμ τα λάδια κάθε 7.000χλμ ενώ ο κατασκευαστής λέει 30.000χλμ κλπ κλπ και στην τελική ποιός είναι αυτός που θέτει τις προυποθέσεις και με ποιά βάση μπορεί να πεί ότι βάζοντας πρόγραμμα και αλάζοντας την λειτουργία του αυτοκινήτου πολλαπλασιάζω και τα σέρβις του αυτοκίντητου επί 4 και κατά συνέπεια και το κόστος επί 4! το δικο σου δεν παει κιολας... :lol: :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted March 24, 2009 Author Report Share Posted March 24, 2009 το δικο σου δεν παει κιολας... :lol: :lol: :lol: τι να πάει....αν δεν έχεις σήμερα 300+ δεν είσα γρήγορος και εμείς παλέυουμε με τα 14αρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsimeon Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 τι να πάει....αν δεν έχεις σήμερα 300+ δεν είσα γρήγορος και εμείς παλέυουμε με τα 14αρια Σωστός! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 τι να πάει....αν δεν έχεις σήμερα 300+ δεν είσα γρήγορος και εμείς παλέυουμε με τα 14αρια Για πλήρωσε λοιπόν το service ενός αυτοκινήτου με 300ps και μετά πιστεύω θα αναθεωρήσεις την αποψη σου περί ακριβών service του golf. Σαφώς όταν έχεις ανεβάσει την απόδοση του κινητήρα σου κατά 50%, τα διαστήματα των service πρέπει να μικρύνουν, ώστε να διασφαλίσεις, όσο αυτό είναι δυνατόν, τη μακροζωία του. Δεν ξέρω αν αλλάζοντας το λάδι στα 7500km αντί στα 15000km, κερδίσω κάτι... σίγουρα όμως θα ξέρω πως έκανα ότι περνάει από το χέρι μου, ώστε να αποφύγω μια μελλοντική ζημιά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted March 25, 2009 Author Report Share Posted March 25, 2009 (edited) Για πλήρωσε λοιπόν το service ενός αυτοκινήτου με 300ps και μετά πιστεύω θα αναθεωρήσεις την αποψη σου περί ακριβών service του golf. Σαφώς όταν έχεις ανεβάσει την απόδοση του κινητήρα σου κατά 50%, τα διαστήματα των service πρέπει να μικρύνουν, ώστε να διασφαλίσεις, όσο αυτό είναι δυνατόν, τη μακροζωία του. Δεν ξέρω αν αλλάζοντας το λάδι στα 7500km αντί στα 15000km, κερδίσω κάτι... σίγουρα όμως θα ξέρω πως έκανα ότι περνάει από το χέρι μου, ώστε να αποφύγω μια μελλοντική ζημιά. Ένα leon cupra με πρόγραμμα ή ένα audi s3 με πρόγραμμα που παίζουν στα 300+ θα δώσει για λάδια μπουζί και φίλτρα περισσότερα από όσα έδωσα εγω? δεν νομίζω...όσο για τον αν η απόδοση έχει ανέβει 50% ούτε αυτό ισχύει(μακάρι να ίσχυε δηλαδή ) γιατί πολύ απλά η VW βγάζει αυτόν το κινητήρα στο εμπόριο με ονομαστική ισχύ 170ps (δυναμομετρήσεις σε μαμά GT σε maha έχουν δείξει και 194ps) εμείς με το ζόρι βγάζουμε σε maha 220 και κάτι άλογα οπότε η αύξηση ισχύος δεν είναι μεγαλύτερη του 15-20%......εν κατακλείδι καλό είναι προσέχεις το αυτοκίνητο σου είτε αυτό είναι μαμά είτε όχι και φυσικά συμφωνώ μαζί σου όταν το αυτοκίνητο είναι ''πειραγμένο'' θέλει μια φροντίδα παραπάνω αλλά μην το τραβάμε κιόλας από τα μαλλιά επειδή βάλαμε πρόγραμμα πρέπει να αλλάζουμε λάδια ή οτιδήποτε άλλο αναλώσιμο δυο και τρεις φορές περισσότερες από αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής. Edited March 25, 2009 by george80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 αποφάσισα στις 25000 να αλλάξω μπουζί στο Gt απο πρόγραμμα είμαι μαμά μόνο εξάτμιση και φίλτρο φοράω, ανεξαρτήτως κόστους ποιά είναι τα πιο καλά για το Gt, ακούω για bosch platinum και για ngk iridium αλλα δεν το κατέχω το άθλημα, οι υπόλοιποι τι έχετε βάλει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted April 21, 2009 Report Share Posted April 21, 2009 αποφάσισα στις 25000 να αλλάξω μπουζί στο Gt απο πρόγραμμα είμαι μαμά μόνο εξάτμιση και φίλτρο φοράω, ανεξαρτήτως κόστους ποιά είναι τα πιο καλά για το Gt, ακούω για bosch platinum και για ngk iridium αλλα δεν το κατέχω το άθλημα, οι υπόλοιποι τι έχετε βάλει Πολυ καλα δουλευουν τα γνησια και τα Bosch F5DPOR (RS4). Απεφυγε "δια ροπαλου" τα ιριδιου, θα τρεχεις για πολλαπλασιαστες συνεχεια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 τα εργοστασιακά τι είναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted May 13, 2009 Author Report Share Posted May 13, 2009 (edited) τα εργοστασιακά τι είναι? NGK ήταν τα δικά μου αν θυμάμαι καλά όταν τα βγάλαμε να βάλω τα καινούργια... Edited May 13, 2009 by george80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 NGK ήταν τα δικά μου αν θυμάμαι καλά όταν τα βγάλαμε να βάλω τα καινούργια... Ω ναι! Και μη φανταστείς ότι είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει από μπουζί σε αυτό τον πλανήτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 (edited) Πολυ καλα δουλευουν τα γνησια και τα Bosch F5DPOR (RS4). Απεφυγε "δια ροπαλου" τα ιριδιου, θα τρεχεις για πολλαπλασιαστες συνεχεια... Τα μπουζάκια τα βρήκα αλλα αυτό το rs4 που γραφεις δεν το γραφει πουθενα πάνω στο κουτί τους. Γράφει μόνο το F5DPOR. Είναι τα σωστά? Edited June 2, 2009 by Stamos T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 τ rs4 ταιριαζουν γαντι κ κανουν φοβερη δουλεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 rs4 το βρισκω υπερβολικο s3 ισως? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 (edited) αυτο το rs4 η το s3 το γράφουν πάνω στο κουτί? Edited June 2, 2009 by Stamos T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 Ω ναι! Και μη φανταστείς ότι είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει από μπουζί σε αυτό τον πλανήτη. Και να φανταστεις το τι διαφημιση εχουν τα εν λογω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 ακολουθωντας την πεπατημενη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 (edited) αυτο το rs4 η το s3 το γράφουν πάνω στο κουτί? Αν δεν κάνω λάθος, το rs4 και s3 το γράφουν τα παιδιά επειδή τα συγκεκριμμένα Bosch φοριούνται απτο εργοστάσιο αντίστοιχα στα Audi RS4 και S3 (μη μου πεις πως δεν τα ξέρεις!!!). Δηλ. είναι τα "μαμά" μπουζί γι'αυτά τα αυτοκίνητα. Οπότε δεν πρέπει να το γράφουν στο κουτί. Για το 122άρι, ξέρει κανείς αν έχω κανένα πρόβλημα με τα F5DPOR (ή όπως λέγονται; ) Το αμάξι είναι...από κούνια (πιο μαμά δεν πάει) αλλά μέχρι να του αλλάξω μπουζί, μάλλον θα έχω βάλει πρόγραμμα... Edited June 2, 2009 by firev12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 Αν δεν κάνω λάθος, το rs4 και s3 το γράφουν τα παιδιά επειδή τα συγκεκριμμένα Bosch φοριούνται απτο εργοστάσιο αντίστοιχα στα Audi RS4 και S3 (μη μου πεις πως δεν τα ξέρεις!!!). Δηλ. είναι τα "μαμά" μπουζί γι'αυτά τα αυτοκίνητα. Οπότε δεν πρέπει να το γράφουν στο κουτί. Για το 122άρι, ξέρει κανείς αν έχω κανένα πρόβλημα με τα F5DPOR (ή όπως λέγονται; ) Το αμάξι είναι...από κούνια (πιο μαμά δεν πάει) αλλά μέχρι να του αλλάξω μπουζί, μάλλον θα έχω βάλει πρόγραμμα... καμμια βοηθεια λοιπον πως θα ξερω οτι αυτα που θα μου δωσουν οτι ειναι τα rs4? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 μιλαμε για αυτα !!! Τι τιμες βρισκεται παιδια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostakisSs Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 γενικα δεν ειναι κακο να ενημερώνουμε... Το πήρα ΤΟΣΟ απο τον ΤΑΔΕ... . Αντε πειτε καμια ιδεα-eshop να τα παρουμε... τα χρειαζομαι συντομα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 Αν δεν κάνω λάθος, το rs4 και s3 το γράφουν τα παιδιά επειδή τα συγκεκριμμένα Bosch φοριούνται απτο εργοστάσιο αντίστοιχα στα Audi RS4 και S3 (μη μου πεις πως δεν τα ξέρεις!!!). Δηλ. είναι τα "μαμά" μπουζί γι'αυτά τα αυτοκίνητα. Οπότε δεν πρέπει να το γράφουν στο κουτί. Για το 122άρι, ξέρει κανείς αν έχω κανένα πρόβλημα με τα F5DPOR (ή όπως λέγονται; ) Το αμάξι είναι...από κούνια (πιο μαμά δεν πάει) αλλά μέχρι να του αλλάξω μπουζί, μάλλον θα έχω βάλει πρόγραμμα... Tα συγκεκριμενα μπουζι (BOSCH F5DPOR) τα εχω δοκιμασει σε εκατονταδες περιπτωσεις απο 1ο σταδιο εως Ν-οστο σε 1.8Τ και 2.0 TFSI και ειναι οτι καλυτερο μπορει να βαλει καποιος στα μοτερ αυτα. Ωστοσο σε 122αρι μοτερ νομιζω ειναι υπερβολη η χρηση τοσο ψυχρων μπουζι . μια χαρα κανουν τη δουλεια τους και τα ΟΕΜ , απο τη στιγμη που δεν εχουμε υπερβολικες πιεσεις σε υψηλες rpm. Μπορει καποιος να τα βρει σχεδον σε ολα τα ανταλλακτικαδικα αυτοκινητων . Καλη εξυπηρετηση κ τιμη στη Λ. Αθηνων 60 ( Spare Service ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted June 4, 2009 Report Share Posted June 4, 2009 Ωστοσο σε 122αρι μοτερ νομιζω ειναι υπερβολη η χρηση τοσο ψυχρων μπουζι . μια χαρα κανουν τη δουλεια τους και τα ΟΕΜ , απο τη στιγμη που δεν εχουμε υπερβολικες πιεσεις σε υψηλες rpm. Thanks Κρίτωνα! Από τις συζητήσεις στο φόρουμ είδα πώς σε λένε και πού εργάζεσαι . Για μαμά ΟΚ, αν βάλω πρόγραμμα όμως; Υπάρχουν κάποια που συστήνεις για tuned 122άρι; Κ λίγο offtopic: Μπορώ να έρθω σε σας και να μου φτιάξετε custom πρόγραμμα; Δηλ να είναι για 100άρα (βασικά τιμές αβανς μεταξύ 100άρας / 95άρας σα μέση λύση ίσως; ) και ο κόφτης να παραμείνει στις 6500, να αποδίδει max στις 5000 περίπου και μετά να ξεφουσκώνει (να μην έχω μεγάλες πιέσεις ψηλά στις 6000) και μίγμα ένα κλικ πιο πλούσιο απτο μαμά. Και ενδεικτική τιμή πληζ;; (Για να μην ξεφεύγουμε απτο θέμα αν θες κ μπορείς στείλε μου πμ, απλώς στο σαιτ σας δεν έχει πολλές πληροφορίες και η ανακοίνωση για το 122άρι δε με βολεύει λόγω χρήσης από εμέ 100άρας). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 για να μας πει καποιος με σιγουρια τι κανουμε με τα καινουργια μπουζι???? Μετα την τοποθετηση των νεων πρεπει να βγει ο θετικος πολος για 1 ωρα ωστε να διαβασει απο την αρχη ο εγκεφαλος τη νεα δεδομενη αυξηση ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 εγω που εχω gt με προγραμμα τι θα κερδισω απο αυτα τα ψυχρα Μπουζι> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...