Jump to content
Black Widow

Golf 6 Gti - Tuning [Βελτίωση 1ου και 2ου Σταδίου στο νέο Tsi μοτέρ]

Recommended Posts

Το αυτοκινητο ηταν ετοιμοπαραδοτο γιααυτο κ το πηρα ετσι...Αλλωστε πακετο ειναι ζαντες-ηλιοροφη-αναρτηση.Απλα ψαχνομαι μηπως κ την βγαλω χωρις λαμπακια μεσα...Αλλιως αυριο βαζω την KW δεν ειναι αυτο το προβλημα....

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο ηταν ετοιμοπαραδοτο γιααυτο κ το πηρα ετσι...Αλλωστε πακετο ειναι ζαντες-ηλιοροφη-αναρτηση.Απλα ψαχνομαι μηπως κ την βγαλω χωρις λαμπακια μεσα...Αλλιως αυριο βαζω την KW δεν ειναι αυτο το προβλημα....

Χρησταρα μου εμαθα πως ταιριαζει η αναρτηση μου σε σενα!!!!μου δινεις ομως το DCC???? tongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Στο Αμερικα αρχισαν απο νωρις τα οργανα....Για ριξτε μια ματια....

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4458060

Απο οτι παρατηρω δεν υπαρχουν μπεκ στο κιτ οποτε φτανουν για 400 αλογα....Για παραπανω δεν ξερω....

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάνει κανείς καταγραφή του νέου κινητήρα με VAG-COM;

Θα ήθελα να έχω ένα σετ με engine rpm, torque, air mass, injection time, rail pressure, και λ sensor.

Ο λόγος που τα χρειάζομαι είναι για να υπολογίσω τι παροχή έχουν τα μπεκ (άρα που είναι και το όριο ισχύος από πλευράς τους).

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει ;

Αν ναι ας γράψει με φουλ γκάζι από τις 1500σαλ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Link to comment
Share on other sites

Μπορουμε να βρουμε καπου για σιγουρα αν ταιριαζει το ic S3 στο GTI ΜΚ6?Το μονο που ξερω ειναι οτι εχει διαφορετικους κωδικους απο το ΜΚ5 κ απο τοι ειδα εκει που συνδεονται τα κολλαρα ειναι με σφιχτηρες κ οχι με κλιπς οπως το μαμα του Gti...

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάνει κανείς καταγραφή του νέου κινητήρα με VAG-COM;

Θα ήθελα να έχω ένα σετ με engine rpm, torque, air mass, injection time, rail pressure, και λ sensor.

Ο λόγος που τα χρειάζομαι είναι για να υπολογίσω τι παροχή έχουν τα μπεκ (άρα που είναι και το όριο ισχύος από πλευράς τους).

Μπορεί κάποιος να βοηθήσει ;

Αν ναι ας γράψει με φουλ γκάζι από τις 1500σαλ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Ο υπολογισμος που θα κανεις , Αlex , θα ειναι απλα μια θεωρητικη προσεγγιση και μονο . Ενδιαφερουσα , αλλα δυσκολα θα δεις - θεωρητικα - αν μπορουν τα μπεκ να παρεχουν το απαραιτητο καυσιμο. Οχι βεβαια οτι δεν αποτελει ενδειξη , ΑΛΛΑ :

Στη συγκεκριμενη περιπτωση , ο Λ δεν μπορει να δει κατω απο 0.87 ! Eιναι narrowband ! Μπορει στο log να βλεπεις actual 0.87 και να εχει 0.72... δεν το γνωριζεις...

Επισης το latency τους ειναι παντελως αγνωστο. Δεν ξερουμε αν στις υψηλες σαλ προλαβαινουν να ανοιγοκλεινουν γρηγορα ωστε να ψεκαζουν την απαραιτητη ποσοτητα καυσιμου. Αυτος ειναι και ο λογος που τα μπεκ του RS4 (B7) ενω εχουν μικροτερη τρυπα στο σημειο που ψεκαζουν (αρα και παροχη σε αταθερη ταση) σε σχεση με τα μπεκ του S3 (:lol:) , τελικα επαρκουν για σχεδον +100whp σε σχεση με τα μπεκ του S3!

Παντως με τα νεα μπεκ , σε ΟΕΜ τουρμπο, που μονο αυτο εχω δει στην πραξη με wideband στην εξατμιση,ειναι οτι (σε αντιθεση με τα παλια 2.0TFSI) δουλευεις και με 10.5:1 AFR αν το επιθυμεις . Αυτο δηλωνει τουλαχιστον καλυτερη τροφοδοσια απο τα παλια 2λιτρα TFSI.

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Μπορουμε να βρουμε καπου για σιγουρα αν ταιριαζει το ic S3 στο GTI ΜΚ6?Το μονο που ξερω ειναι οτι εχει διαφορετικους κωδικους απο το ΜΚ5 κ απο τοι ειδα εκει που συνδεονται τα κολλαρα ειναι με σφιχτηρες κ οχι με κλιπς οπως το μαμα του Gti...

Το intercooler , Χρηστο , απ οσο ειδα , μοιαζει εξαιρετικα με το 5αρι . Το αν εχει κολλαρο ή ειναι κουμπωτο δεν ειναι προβλημα , ετσι κι αλλιως και το IC του S3 σφιγκτηρες. Στη μετωπη και στα ψυγεια να ταιριαζει , που κατα 99% ισχυει.

Link to comment
Share on other sites

Ο υπολογισμος που θα κανεις , Αlex , θα ειναι απλα μια θεωρητικη προσεγγιση και μονο . Ενδιαφερουσα , αλλα δυσκολα θα δεις - θεωρητικα - αν μπορουν τα μπεκ να παρεχουν το απαραιτητο καυσιμο. Οχι βεβαια οτι δεν αποτελει ενδειξη , ΑΛΛΑ :

Στη συγκεκριμενη περιπτωση , ο Λ δεν μπορει να δει κατω απο 0.87 ! Eιναι narrowband ! Μπορει στο log να βλεπεις actual 0.87 και να εχει 0.72... δεν το γνωριζεις...

Επισης το latency τους ειναι παντελως αγνωστο. Δεν ξερουμε αν στις υψηλες σαλ προλαβαινουν να ανοιγοκλεινουν γρηγορα ωστε να ψεκαζουν την απαραιτητη ποσοτητα καυσιμου. Αυτος ειναι και ο λογος που τα μπεκ του RS4 (B7) ενω εχουν μικροτερη τρυπα στο σημειο που ψεκαζουν (αρα και παροχη σε αταθερη ταση) σε σχεση με τα μπεκ του S3 (:o) , τελικα επαρκουν για σχεδον +100whp σε σχεση με τα μπεκ του S3!

Παντως με τα νεα μπεκ , σε ΟΕΜ τουρμπο, που μονο αυτο εχω δει στην πραξη με wideband στην εξατμιση,ειναι οτι (σε αντιθεση με τα παλια 2.0TFSI) δουλευεις και με 10.5:1 AFR αν το επιθυμεις . Αυτο δηλωνει τουλαχιστον καλυτερη τροφοδοσια απο τα παλια 2λιτρα TFSI.

Φυσικά είναι θεωρητικός προσδιορισμός, αλλά πιστεύω οτι θα είναι κοντά στην πραγματικότητα.

Σκοπός μου δεν είναι να προσδιορίσω πόσο ακριβώς μπορούν να δώσουν τα μπεκ, αλλά στο περίπου. Δηλαδή "σηκώνουν" π.χ. 240, 270, 300 ή 330 άλογα;

Έχω δει καταγραφές "τσιτωμένων" 1.8TSI (που τα μοτέρ είναι ίδιας τεχνολογίας), όπου τα μπεκ έχουν φτάσει στο όριο τους, και μπορώ να πω οτι ήταν αρκετά γραμμικά.

Μπορεί να είναι άγνωστο το latency, αλλά υπολογίζεται εύκολα αφού είναι το ίδιο σε όλες τις περιπτώσεις.

Προκύπτει από καταγραφή σε οποιαδήποτε περιοχή, με βάση την διακύμανση του χρόνου ψεκασμού σε σχέση με τις στροφές, φυσικά εφ' όσον είναι γνωστός ο αέρας, το λ και η πίεση καυσίμου.

Γι΄αυτό θα ήθελα καταγραφή σε μεγάλο εύρος στροφών.

Αυτό με το λ το ζήτησα έτσι για να υπάρχει κάποια ένδειξη, αφου το μοτέρ (θα πρέπει να) λειτουργεί με στειχειομετρικό μείγμα (ή περίπου) σε όλη την περιοχή.

Στα log που έχω δει δεν έπεφτε κάτω από 0.94, και λογικά ένα 'μαμά' TSI δεν θα δουλεύει μα πλούσια μείγματα, δεν το χρειάζεται.

Τέλος πάντων πιστεύω οτι θα είναι μια καλή προσέγγιση, υπάρχει κάποιος που μπορεί να βοηθήσει με μιά μέτρηση;

Link to comment
Share on other sites

Το intercooler , Χρηστο , απ οσο ειδα , μοιαζει εξαιρετικα με το 5αρι . Το αν εχει κολλαρο ή ειναι κουμπωτο δεν ειναι προβλημα , ετσι κι αλλιως και το IC του S3 σφιγκτηρες. Στη μετωπη και στα ψυγεια να ταιριαζει , που κατα 99% ισχυει.

Ευχαριστω Κριτωνα!!!!Γιατι το εχω στην αποθηκη κ καθεται κ θελω πρωτα να σιγουρευτω μην το ξηλωσω τσαμπα.....χαχα

Link to comment
Share on other sites

Να επαναφερω καπως το θεμα μιας κ σιγα σιγα θα αρχισουμε να μαζευομαστε με τα 6αρια.Το θεμα του intercooler ειναι γνωστο.Κ στο 6αρι εχουν κανει την βλακεια με το πλαστικο κουλερ στις ακρες.Ετσι λοιπον βγηκε κ τοποθετηθηκε του S3 το οποιο κουμπωνει κουτι στο 6ρι.Οσοι σκεφτονται να το αλλαξουν ειναι μια πολυ καλη κινηση....Δεν ειδα θερμοκρασιες εισαγωγης αλλα αν κρινω απο το ΤΤ που ειχα ηταν το πολυ +10 απο την εξωτερικη....

Link to comment
Share on other sites

Κατι αλλο που πρεπει να επισημανω ειναι οτι μαλλον κ στο 6αρι εκαναν την μ@@κια με την PCV.Εμενα μου εσκασε κ εχω μολις 8.000χλμ.Το ειδα οταν πηγα να βαλω το κουλερ κ ειχε γεμισει λαδια το κολαρο της τουρμπινας που συνδεει την εισαγωγη.Το πηγα στην αντιπροσωπεια κ εγινε η διαγνωση...Βελτιωνουν κατι κ αφηνουν κατι αλλο... new_killpc.gifnew_killpc.gifnew_killpc.gif

Link to comment
Share on other sites

Κατι αλλο που πρεπει να επισημανω ειναι οτι μαλλον κ στο 6αρι εκαναν την μ@@κια με την PCV.Εμενα μου εσκασε κ εχω μολις 8.000χλμ.Το ειδα οταν πηγα να βαλω το κουλερ κ ειχε γεμισει λαδια το κολαρο της τουρμπινας που συνδεει την εισαγωγη.Το πηγα στην αντιπροσωπεια κ εγινε η διαγνωση...Βελτιωνουν κατι κ αφηνουν κατι αλλο... new_killpc.gifnew_killpc.gifnew_killpc.gif

ας είναι καλά η BSH δηλαδή πάλι ? :lol:

Link to comment
Share on other sites

ας είναι καλά η BSH δηλαδή πάλι ? :lol:

Απο οτι φαινεται Αντωνη μαλλον ναι.Τρελαθηκα μολις ειδα λαδια στην τουρμπινα.Νομισα οτι τα τιναξε αλλα ηταν η PCV....

Link to comment
Share on other sites

Κατι αλλο που πρεπει να επισημανω ειναι οτι μαλλον κ στο 6αρι εκαναν την μ@@κια με την PCV.Εμενα μου εσκασε κ εχω μολις 8.000χλμ.Το ειδα οταν πηγα να βαλω το κουλερ κ ειχε γεμισει λαδια το κολαρο της τουρμπινας που συνδεει την εισαγωγη.Το πηγα στην αντιπροσωπεια κ εγινε η διαγνωση...Βελτιωνουν κατι κ αφηνουν κατι αλλο... new_killpc.gifnew_killpc.gifnew_killpc.gif

Χρηστο , το χειροτερο δεν ειναι αυτο . Στο PDF που μου εστειλες , καπου πηρε το ματ μου οτι το maf sensor ειναι πλεον ... guess ... HOT FILM !!!!!!!! thumbsdown.gif

Ημαρτον !!! Φτιαχνουν το ενα (πχ αντλια - μπεκ) , χαλαει το αλλο ! Καλα δεν πηραν το μαθημα τους με τα παλια 1.8Τ , που μαζι με τα τελη κυκλοφοριας ηθελαν κι ενα maf καθε χρονο ? Αυτο , πιστευω σε συνδιασμο με την ελλειψη wideband θα πρεπει να κανει ολους τους κατοχους να εχουν και το VCDS παραμασχαλα , για να ειναι σιγουροι για την αξιοπιστια τους ...

Link to comment
Share on other sites

Χρηστο , το χειροτερο δεν ειναι αυτο . Στο PDF που μου εστειλες , καπου πηρε το ματ μου οτι το maf sensor ειναι πλεον ... guess ... HOT FILM !!!!!!!! thumbsdown.gif

Ημαρτον !!! Φτιαχνουν το ενα (πχ αντλια - μπεκ) , χαλαει το αλλο ! Καλα δεν πηραν το μαθημα τους με τα παλια 1.8Τ , που μαζι με τα τελη κυκλοφοριας ηθελαν κι ενα maf καθε χρονο ? Αυτο , πιστευω σε συνδιασμο με την ελλειψη wideband θα πρεπει να κανει ολους τους κατοχους να εχουν και το VCDS παραμασχαλα , για να ειναι σιγουροι για την αξιοπιστια τους ...

Κριτωνα αυτο που σου εστειλα ειναι απο τα Αμερικανικα TSI.CCBA CCBT η κατι τετοιο εχουν κωδικους μοτερ.Ελπιζω τα δικα μας να τα αλλαξαν μια κ ειναι πιο καινουρια!Ειδωμεν....

Link to comment
Share on other sites

Η pcv (Positive Crankcase Ventilation valve) είναι και αυτή μία βαλβίδα πιεσοστατικη , η οποια καθοριζει το που θα φεύγουν οι αναθυμιασεις του λαδιου .

**mkv gti forum: The positive crankcase ventilation is supposed to let gases get sucked from the crankcase to the intake manifold when under vacuum. The problem is, when the pcv system fails, and allows positive pressure (boost) to go from the intake manifold back into the crankcase

pcv.jpg

οι αναθυμιασεις λαδιων που δεν συγκρατουνται απο το φιλτρο λαδιου (στην εικόνα : primary oil saperator ) να πηγαίνουν μεσα στην εισαγωγη και απο κει μεσα στους κυλινδρους ( η φορα που δειχνουν τα κιτρινα βελη ) . Σε κατασταση πιεσης στο κυκλωμα (μπουστ ) λόγω τούρμπο , η εν λογο βαλβιδα κλεινει και τα αερια οδηγουνται απευθείας μεσα στην τουρμπινα , στο σημειο που αυτη ρουφαει αερα , και απο κει με την σειρα τους παλι στην εισαγωγη - την φορα δειχνουν τα πράσινα βελη

pcv2.jpg

Συπτωματα :

- λαδι γυρω απο την PCV ,στο κολαρο της τουρμπινας , στο καπάκι κτλ.

- αργη επαναφορα των στροφων στο ρελαντι

- ακόμα και αυξυση της καταναλωσης

- η πίεση μειώνεται (οβερ) boost pressure , αν υπάρχει μπαρόμετρο βοηθάει

- μερικοί έχουν πει ακόμα και για έντονο σφυριγμα απο την περιοχη της εισαγωγης (?)

Edited by AntonisR
Link to comment
Share on other sites

Ναι μαλλον εμεις οι δυο ειμαστε μεχρι στιγμης...... tongue.gif

Μπααα υπάρχουν και άλλοι απλά είμαστε ''μαμά''ακόμη :):lol: Chris έχεις πρόγραμμα απο etuners?Ευχαριστημένος γενικά?Είχα στο tsi κ είμουν απόλυτα ικανοποιημένος ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.