Jump to content
RedGolfGT

Αποδοση κινητηρα 1.4 Tsi

Recommended Posts

Το θεμα το ανοιξα για να δω απο τους κατοχους των εν λογω κινητηρων τις εντυπωσεις και παρατηρησεις τους για την αποδοση, εξαρτωμενη απο τη θερμοκρασια.

Εχω παρατηρησει (και δε νομιζω να ειναι ιδεα μου) ειδικα τωρα με τη ζεστη, ειδικα οταν η θερμοκρασια παει πανω απο 30, οτι η αποδοση του κινητηρα πεφτει αισθητα. Δηλαδη στις ρεπριζ δεν ανταποκρινεται το ιδιο αμεσα κι επισης εχω παρατηρησει να ανεβαζει και λιγο το ρελαντι - ισως λογω χρησης του A/C. Γενικοτερα φαινεται οτι η ζεστη το ταλαιπωρει καπως το μοτερακι.

Επισης επειδη τυχαινει να χρησιμοποιω το αμαξι μεσα στην ιδια μερα , μεσημερι και βραδυ, η διαφορα ειναι τεραστια...το βραδακι με 22 βαθμους απλα καμια σχεση. :o

Σε γενικες γραμμες αφου περασα και το χειμωνα με το αμαξι, οπου κι απεδιδε πολυ ωραια τοτε, φυσικα αφου ειχε πρωτα ζεσταθει κανοντας μερικα χιλιομετρα μετα το ανοιγμα του, εχω την εντυπωση πως ο κινητηρας αποδιδει καλυτερα σε ενδιαμεσες θερμοκρασιες, δηλαδη απο 10 μεχρι και 20 βαθμους.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως να φανεί περίεργο αλλά εγώ πτώση δεν έχω παρατηρήσει το καλοκαίρι.

Το ίδιο μου φαίνετε. Μήπως λέω μήπως για να φανεί τέτοια διαφορά να παίζει ρόλο το τούρμπο που φορά το κάθε αμάξι? Το δικό μας τούρμπο είναι μια στάλα και δουλεύει νορμάλ χωρείς να είναι πιεσμένος ο κινητήρας στα 140. Στα 200-220 άλογα λογικά θα πέφτει αλλά στο μαμά δεν νομίζω.

Εγώ δεν το έχω παρατηρήσει πάντως.Βέβαια είναι λογικό να πέφτει αλλά τι να πω... Δεν το σκίζω έτσι και αλλιώς το αμάξι ιδικά μεσημεριάτικα, συνήθως πάω νορμάλ οπότε και να πέφτει δεν θα το παρατηρούσα.

Για το A/C που λες νομίζω ότι έχει δικό του μοτεράκι και δεν χρησιμοποιεί άλογα από το αυτοκίνητο οπότε δεν οφείλετε σε αυτό το ανέβασμα τον στροφών. Μήπως οφείλετε στο βεντιλατερ του ψυγείου?

Κάτι άλλο για την τουρμπίνα που έχω ακούσει είναι ότι είναι υδρόψυκτη και κρυώνει ακόμα και αν δεν περιμένεις λίγο και το σβήσεις, κρυώνει και με σβηστό αμάξι και λογικό μου φαίνετε, δεν μπορεί η εταιρία να το διακινδύνευε έτσι. Εγώ μόνο ένα λεπτό να πέσει το ρελαντί όταν είναι κρύο περιμένω τπτ άλλο. Απλά οδηγάω μεταξύ 2000 2500rpm για κάνα 5λεπτό πριν σταματήσω...

Edited by MikeTsi
Link to comment
Share on other sites

Ο κομπρέσορας του a/c αν δεν κάνω λάθος παίρνει κίνηση από τη μηχανή. Σε όλα τα αμάξια παρατηρείται αυτό, που όταν βρίσκεται στο ρελαντί και ανάψουμε το a/c ανεβαίνουν οι στροφές. Από εκεί και πέρα το λογικό είναι στα υπερτροφοδοτούμενα να παρατηρείται πτώση της απόδοσης με την άνοδο της θερμοκρασίας. Δεν ξέρω όμως για το Golf γιατί είναι ακόμα καινούριο για να έχω άποψη, και δεν έχουν πιάσει ακόμα και οι τρελές ζέστες. Πάντως στο άλλο μου αμάξι το Clio που είναι επίσης τουρμπάτο, το καλοκαίρι δεν έβλεπα καμιά φοβερή διαφορά. Και από ότι είχα ακούσει από άτομα που είχανε βάλει μπαρόμετρο, ενώ το χειμώνα ανεβάζει πίεση μέχρι 0,7 bar, με μεγάλη εξωτερική θερμοκρασία τους καλοκαιρινούς μήνες ανέβαζε 0,85bar. Ίσως το έκανε αυτόματα ο εγκέφαλος για να αντισταθμίζει την πτώση όσο γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω παρατηρω διαφορα μεταξύ ζέστης ημέρας & βραδινής δροσιάς και με χαλάει.. Ισως ενα μεγαλύτερο intercooler εδινε τη λύση ...

Link to comment
Share on other sites

Ο κομπρέσορας του a/c αν δεν κάνω λάθος παίρνει κίνηση από τη μηχανή. Σε όλα τα αμάξια παρατηρείται αυτό, που όταν βρίσκεται στο ρελαντί και ανάψουμε το a/c ανεβαίνουν οι στροφές. Από εκεί και πέρα το λογικό είναι στα υπερτροφοδοτούμενα να παρατηρείται πτώση της απόδοσης με την άνοδο της θερμοκρασίας. Δεν ξέρω όμως για το Golf γιατί είναι ακόμα καινούριο για να έχω άποψη, και δεν έχουν πιάσει ακόμα και οι τρελές ζέστες. Πάντως στο άλλο μου αμάξι το Clio που είναι επίσης τουρμπάτο, το καλοκαίρι δεν έβλεπα καμιά φοβερή διαφορά. Και από ότι είχα ακούσει από άτομα που είχανε βάλει μπαρόμετρο, ενώ το χειμώνα ανεβάζει πίεση μέχρι 0,7 bar, με μεγάλη εξωτερική θερμοκρασία τους καλοκαιρινούς μήνες ανέβαζε 0,85bar. Ίσως το έκανε αυτόματα ο εγκέφαλος για να αντισταθμίζει την πτώση όσο γίνεται.

Η θερμοκρασία από μόνη της δεν επηρεάζει τα άλογα αυτό που κάνει είναι να μειώνει την ογκομετρική απόδοση των κυλίνδρων με απλά λόγια ο κύλινδρος αντί να γεμίζει με 20% παραπάνω μείγμα να γεμίζει με 10% παραπάνω. Είναι πιο έντονο στα τούρμπο το καλοκαίρι αλλά συμβαίνει και σε μοτέρ ατμοσφαιρικά.

όσο για αυτό που έγραψες φίλε μου παραπάνω σχετικά με τα bar ο εγκέφαλος δεν αντισταθμίζει την πτώση απόδοσης-πίεσης στα 0,85 bar αλλά το καλοκαίρι είναι βέβαιο ότι η απόδοση σε ΟΛΑ τα μοτέρ πέφτει, ίσως όχι τόσο αισθητά όσο είναι στα τούρμπο αλλά πέφτει.

Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι οτι δεν εχω παρατηρησει καποια πτωση...

1.4 κρατουσα 1.4 κραταω και τωρα... το ιντερκουλερ βοηθαει πολυ την μεγαλυτερη τουρμπινα μαλλον... περισι που δεν ειχα μετατρεψει την τουρμπινα η αληθεια ειναι οτι ενιωθα μια μικρη πτωση στην αποδοση αλλα φετος δεν εχω δει κατι τετοιο...

Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι οτι δεν εχω παρατηρησει καποια πτωση...

1.4 κρατουσα 1.4 κραταω και τωρα... το ιντερκουλερ βοηθαει πολυ την μεγαλυτερη τουρμπινα μαλλον... περισι που δεν ειχα μετατρεψει την τουρμπινα η αληθεια ειναι οτι ενιωθα μια μικρη πτωση στην αποδοση αλλα φετος δεν εχω δει κατι τετοιο...

Αποστολη, αυτοκινητο με τον κινητηρα αυτο (1.4TSI) με κιτ κρυας εισαγωγης και intercooler απο το S3 (οπως το δικο σου) ειναι πολυ δυσκολο να εχει προβλημα με υψηλη θερμ. εισερχ. αερα.

Link to comment
Share on other sites

Αποστολη, αυτοκινητο με τον κινητηρα αυτο (1.4TSI) με κιτ κρυας εισαγωγης και intercooler απο το S3 (οπως το δικο σου) ειναι πολυ δυσκολο να εχει προβλημα με υψηλη θερμ. εισερχ. αερα.

:D

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω παρατηρω διαφορα μεταξύ ζέστης ημέρας & βραδινής δροσιάς και με χαλάει.. Ισως ενα μεγαλύτερο intercooler εδινε τη λύση ...

+1

ασε που το βραδυ κ με λιγη υγρασια εμενα ακουγετα πιο δυνατα ο κομπρεσορας κ η τουρμπινα :lol:

Link to comment
Share on other sites

+1

ασε που το βραδυ κ με λιγη υγρασια εμενα ακουγετα πιο δυνατα ο κομπρεσορας κ η τουρμπινα <_<

το ιντερκουλερ του s3 κανει φοβερη δουλεια... ηταν το πρωτο πραγμα που εβαλα στο αμαξι μετα το προγραμμα...!

Link to comment
Share on other sites

το ιντερκουλερ του s3 κανει φοβερη δουλεια... ηταν το πρωτο πραγμα που εβαλα στο αμαξι μετα το προγραμμα...!

ρε παιδια για ψυγειο λαδιου το χει ψαξει κανενας?λετε να λαγκαρει?εγω εχω βρει ενα!τοποθετειτεευκολα?ζωρις να βγαλεισ πολλα δηλαδη?

Link to comment
Share on other sites

Το θεματογράφο το νιώθω απίστευτα! Η διαφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία είναι ιδιαίτερα αισθητή το παρατηρώ πάντα και μου τη σπάει ! :D

Link to comment
Share on other sites

Και εμενα με το 160 το καινουριο αλλιως παει στους 11 βαθμους αλλιως στους 34... Με αιθητη διαφορα κιολας

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.