RedGolfGT Posted May 27, 2009 Report Share Posted May 27, 2009 Το θεμα το ανοιξα για να δω απο τους κατοχους των εν λογω κινητηρων τις εντυπωσεις και παρατηρησεις τους για την αποδοση, εξαρτωμενη απο τη θερμοκρασια. Εχω παρατηρησει (και δε νομιζω να ειναι ιδεα μου) ειδικα τωρα με τη ζεστη, ειδικα οταν η θερμοκρασια παει πανω απο 30, οτι η αποδοση του κινητηρα πεφτει αισθητα. Δηλαδη στις ρεπριζ δεν ανταποκρινεται το ιδιο αμεσα κι επισης εχω παρατηρησει να ανεβαζει και λιγο το ρελαντι - ισως λογω χρησης του A/C. Γενικοτερα φαινεται οτι η ζεστη το ταλαιπωρει καπως το μοτερακι. Επισης επειδη τυχαινει να χρησιμοποιω το αμαξι μεσα στην ιδια μερα , μεσημερι και βραδυ, η διαφορα ειναι τεραστια...το βραδακι με 22 βαθμους απλα καμια σχεση. Σε γενικες γραμμες αφου περασα και το χειμωνα με το αμαξι, οπου κι απεδιδε πολυ ωραια τοτε, φυσικα αφου ειχε πρωτα ζεσταθει κανοντας μερικα χιλιομετρα μετα το ανοιγμα του, εχω την εντυπωση πως ο κινητηρας αποδιδει καλυτερα σε ενδιαμεσες θερμοκρασιες, δηλαδη απο 10 μεχρι και 20 βαθμους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikeTsi Posted May 27, 2009 Report Share Posted May 27, 2009 (edited) Ίσως να φανεί περίεργο αλλά εγώ πτώση δεν έχω παρατηρήσει το καλοκαίρι. Το ίδιο μου φαίνετε. Μήπως λέω μήπως για να φανεί τέτοια διαφορά να παίζει ρόλο το τούρμπο που φορά το κάθε αμάξι? Το δικό μας τούρμπο είναι μια στάλα και δουλεύει νορμάλ χωρείς να είναι πιεσμένος ο κινητήρας στα 140. Στα 200-220 άλογα λογικά θα πέφτει αλλά στο μαμά δεν νομίζω. Εγώ δεν το έχω παρατηρήσει πάντως.Βέβαια είναι λογικό να πέφτει αλλά τι να πω... Δεν το σκίζω έτσι και αλλιώς το αμάξι ιδικά μεσημεριάτικα, συνήθως πάω νορμάλ οπότε και να πέφτει δεν θα το παρατηρούσα. Για το A/C που λες νομίζω ότι έχει δικό του μοτεράκι και δεν χρησιμοποιεί άλογα από το αυτοκίνητο οπότε δεν οφείλετε σε αυτό το ανέβασμα τον στροφών. Μήπως οφείλετε στο βεντιλατερ του ψυγείου? Κάτι άλλο για την τουρμπίνα που έχω ακούσει είναι ότι είναι υδρόψυκτη και κρυώνει ακόμα και αν δεν περιμένεις λίγο και το σβήσεις, κρυώνει και με σβηστό αμάξι και λογικό μου φαίνετε, δεν μπορεί η εταιρία να το διακινδύνευε έτσι. Εγώ μόνο ένα λεπτό να πέσει το ρελαντί όταν είναι κρύο περιμένω τπτ άλλο. Απλά οδηγάω μεταξύ 2000 2500rpm για κάνα 5λεπτό πριν σταματήσω... Edited May 27, 2009 by MikeTsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted May 27, 2009 Report Share Posted May 27, 2009 Ο κομπρέσορας του a/c αν δεν κάνω λάθος παίρνει κίνηση από τη μηχανή. Σε όλα τα αμάξια παρατηρείται αυτό, που όταν βρίσκεται στο ρελαντί και ανάψουμε το a/c ανεβαίνουν οι στροφές. Από εκεί και πέρα το λογικό είναι στα υπερτροφοδοτούμενα να παρατηρείται πτώση της απόδοσης με την άνοδο της θερμοκρασίας. Δεν ξέρω όμως για το Golf γιατί είναι ακόμα καινούριο για να έχω άποψη, και δεν έχουν πιάσει ακόμα και οι τρελές ζέστες. Πάντως στο άλλο μου αμάξι το Clio που είναι επίσης τουρμπάτο, το καλοκαίρι δεν έβλεπα καμιά φοβερή διαφορά. Και από ότι είχα ακούσει από άτομα που είχανε βάλει μπαρόμετρο, ενώ το χειμώνα ανεβάζει πίεση μέχρι 0,7 bar, με μεγάλη εξωτερική θερμοκρασία τους καλοκαιρινούς μήνες ανέβαζε 0,85bar. Ίσως το έκανε αυτόματα ο εγκέφαλος για να αντισταθμίζει την πτώση όσο γίνεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted May 27, 2009 Report Share Posted May 27, 2009 Κι εγω παρατηρω διαφορα μεταξύ ζέστης ημέρας & βραδινής δροσιάς και με χαλάει.. Ισως ενα μεγαλύτερο intercooler εδινε τη λύση ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted May 27, 2009 Report Share Posted May 27, 2009 Η διαφορα που παρατηρω ειναι ιδια με αυτη που παρατηρουσα και με οποιοδηποτε ατμοσφαιρικο μοτερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted May 31, 2009 Report Share Posted May 31, 2009 Ο κομπρέσορας του a/c αν δεν κάνω λάθος παίρνει κίνηση από τη μηχανή. Σε όλα τα αμάξια παρατηρείται αυτό, που όταν βρίσκεται στο ρελαντί και ανάψουμε το a/c ανεβαίνουν οι στροφές. Από εκεί και πέρα το λογικό είναι στα υπερτροφοδοτούμενα να παρατηρείται πτώση της απόδοσης με την άνοδο της θερμοκρασίας. Δεν ξέρω όμως για το Golf γιατί είναι ακόμα καινούριο για να έχω άποψη, και δεν έχουν πιάσει ακόμα και οι τρελές ζέστες. Πάντως στο άλλο μου αμάξι το Clio που είναι επίσης τουρμπάτο, το καλοκαίρι δεν έβλεπα καμιά φοβερή διαφορά. Και από ότι είχα ακούσει από άτομα που είχανε βάλει μπαρόμετρο, ενώ το χειμώνα ανεβάζει πίεση μέχρι 0,7 bar, με μεγάλη εξωτερική θερμοκρασία τους καλοκαιρινούς μήνες ανέβαζε 0,85bar. Ίσως το έκανε αυτόματα ο εγκέφαλος για να αντισταθμίζει την πτώση όσο γίνεται. Η θερμοκρασία από μόνη της δεν επηρεάζει τα άλογα αυτό που κάνει είναι να μειώνει την ογκομετρική απόδοση των κυλίνδρων με απλά λόγια ο κύλινδρος αντί να γεμίζει με 20% παραπάνω μείγμα να γεμίζει με 10% παραπάνω. Είναι πιο έντονο στα τούρμπο το καλοκαίρι αλλά συμβαίνει και σε μοτέρ ατμοσφαιρικά. όσο για αυτό που έγραψες φίλε μου παραπάνω σχετικά με τα bar ο εγκέφαλος δεν αντισταθμίζει την πτώση απόδοσης-πίεσης στα 0,85 bar αλλά το καλοκαίρι είναι βέβαιο ότι η απόδοση σε ΟΛΑ τα μοτέρ πέφτει, ίσως όχι τόσο αισθητά όσο είναι στα τούρμπο αλλά πέφτει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 η αληθεια ειναι οτι δεν εχω παρατηρησει καποια πτωση... 1.4 κρατουσα 1.4 κραταω και τωρα... το ιντερκουλερ βοηθαει πολυ την μεγαλυτερη τουρμπινα μαλλον... περισι που δεν ειχα μετατρεψει την τουρμπινα η αληθεια ειναι οτι ενιωθα μια μικρη πτωση στην αποδοση αλλα φετος δεν εχω δει κατι τετοιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 η αληθεια ειναι οτι δεν εχω παρατηρησει καποια πτωση...1.4 κρατουσα 1.4 κραταω και τωρα... το ιντερκουλερ βοηθαει πολυ την μεγαλυτερη τουρμπινα μαλλον... περισι που δεν ειχα μετατρεψει την τουρμπινα η αληθεια ειναι οτι ενιωθα μια μικρη πτωση στην αποδοση αλλα φετος δεν εχω δει κατι τετοιο... Αποστολη, αυτοκινητο με τον κινητηρα αυτο (1.4TSI) με κιτ κρυας εισαγωγης και intercooler απο το S3 (οπως το δικο σου) ειναι πολυ δυσκολο να εχει προβλημα με υψηλη θερμ. εισερχ. αερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 Αποστολη, αυτοκινητο με τον κινητηρα αυτο (1.4TSI) με κιτ κρυας εισαγωγης και intercooler απο το S3 (οπως το δικο σου) ειναι πολυ δυσκολο να εχει προβλημα με υψηλη θερμ. εισερχ. αερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 Κι εγω παρατηρω διαφορα μεταξύ ζέστης ημέρας & βραδινής δροσιάς και με χαλάει.. Ισως ενα μεγαλύτερο intercooler εδινε τη λύση ... +1 ασε που το βραδυ κ με λιγη υγρασια εμενα ακουγετα πιο δυνατα ο κομπρεσορας κ η τουρμπινα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted June 2, 2009 Report Share Posted June 2, 2009 +1ασε που το βραδυ κ με λιγη υγρασια εμενα ακουγετα πιο δυνατα ο κομπρεσορας κ η τουρμπινα το ιντερκουλερ του s3 κανει φοβερη δουλεια... ηταν το πρωτο πραγμα που εβαλα στο αμαξι μετα το προγραμμα...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 το ιντερκουλερ του s3 κανει φοβερη δουλεια... ηταν το πρωτο πραγμα που εβαλα στο αμαξι μετα το προγραμμα...! ρε παιδια για ψυγειο λαδιου το χει ψαξει κανενας?λετε να λαγκαρει?εγω εχω βρει ενα!τοποθετειτεευκολα?ζωρις να βγαλεισ πολλα δηλαδη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mike21 Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 Το θεματογράφο το νιώθω απίστευτα! Η διαφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία είναι ιδιαίτερα αισθητή το παρατηρώ πάντα και μου τη σπάει ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted June 6, 2009 Report Share Posted June 6, 2009 Και εμενα με το 160 το καινουριο αλλιως παει στους 11 βαθμους αλλιως στους 34... Με αιθητη διαφορα κιολας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...