Jump to content
golfos

Σωστη αναρτηση

Recommended Posts

Παιδιά καλημέρα σας.

Το ξέρω ότι αυτό το θέμα έχει γενικά σχολιαστεί στο Club, αλλά ζητώ την βοήθεια και την γνώμη σας σε ένα

πρόβλημα που έχω γιατί οι “άσχετοι” μου λένε ότι θέλουν.

Λοιπόν έχω το Golf V FSI 1.4 Sportline και όπως όλοι γνωρίζουμε το συγκεκριμένο μοντέλο είναι

χαμηλότερο απ’ όλα τα υπόλοιπα, του έχω βάλει 17’ ζάντες αλλά με το ίδιο βήμα, και αυτό που ήθελα να κάνω

ήταν να το χαμηλώσω τόσο ώστε να του καλύψω το κενό μεταξύ ζάντας και φτερού.

Στο κατάστημα που πήγα είπαμε να του βάλουμε Bilstain αμορτισέρ και Bogtland ελατήρια 50mm.

Όμως το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο, δηλαδή το αυτοκίνητο πίσω έχει καθίσει περίπου στην σωστή θέση

ενώ μπροστά είναι περίπου 2,5 cm η ρόδα απ’ το φτερό…….. δηλαδή χάλια!!

Θέλω την γνώμη σας σε αυτό, τι πιστεύεται με αυτά που έχετε δει και ακούσει ότι μπορεί να συμβαίνει,

και αν γνωρίζεται κάποια λύση πολύ ευχαρίστως να την ακούσω!!

Link to comment
Share on other sites

Το πιο πιθανό είναι να μην βάλατε τα κατάλληλα ελατηρια στο αυτοκίνητό σου, μιας και το ύψος επηρεάζεται μόνο από τα ελατήρια και δεν μπορεί να ρυθιστεί αλλιώς.

Π.χ. αν βάλεις ελατήρια από GTi του οποίου ο κινητήρας είναι αρκετά πιο βαρύς και σε εκείνο τα ελατήρια θα το έφερναν στο επιθυμητό ύψος σε εσένα με ελαφρύτερο κινητήρα είναι φυσιολογικό να είνα σουζα η μούρη σου. Ενώ το πίσω μέρο που έχει το ίδιο σχεδόν βάρος, έχει πάει στην απόσταση που ήθελες.

Γιατί επέλεξες VOGLAND?

Link to comment
Share on other sites

Το πιο πιθανό είναι να μην βάλατε τα κατάλληλα ελατηρια στο αυτοκίνητό σου, μιας και το ύψος επηρεάζεται μόνο από τα ελατήρια και δεν μπορεί να ρυθιστεί αλλιώς.

Π.χ. αν βάλεις ελατήρια από GTi του οποίου ο κινητήρας είναι αρκετά πιο βαρύς και σε εκείνο τα ελατήρια θα το έφερναν στο επιθυμητό ύψος σε εσένα με ελαφρύτερο κινητήρα είναι φυσιολογικό να είνα σουζα η μούρη σου. Ενώ το πίσω μέρο που έχει το ίδιο σχεδόν βάρος, έχει πάει στην απόσταση που ήθελες.

Γιατί επέλεξες VOGLAND?

Σ'ευχαριστω για το ενδιαφερον σου.

Η επιλογη αυτη των ελατηριων εγινε διοτι δεν ηθελα να κοπαναει το αυτοκινητο. Κατι νεο στο ολο προβλημα ειναι το εξης:

Τα ελατηρια μπρος και πισω εχουν κωδικο 951300 αυτον τον αριθμο αναγραφουν πανω τους, Ομως μου ειπε το καταστημα οτι αυτος ειναι ο αριθμος των ελατηριων ξεχωριστα και σαν set εχουν αλλο κωδικο 950018, μπαινοντας στο site της Vogtland......αλλα βλεπω εγω.........Τι να πω?

Στην αρχη σκεφτηκα αυτο που ειπες για το βαρος του moter.....

Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστω για το ενδιαφερον σου.

Η επιλογη αυτη των ελατηριων εγινε διοτι δεν ηθελα να κοπαναει το αυτοκινητο. Κατι νεο στο ολο προβλημα ειναι το εξης:

Τα ελατηρια μπρος και πισω εχουν κωδικο 951300 αυτον τον αριθμο αναγραφουν πανω τους, Ομως μου ειπε το καταστημα οτι αυτος ειναι ο αριθμος των ελατηριων ξεχωριστα και σαν set εχουν αλλο κωδικο 950018, μπαινοντας στο site της Vogtland......αλλα βλεπω εγω.........Τι να πω?

Στην αρχη σκεφτηκα αυτο που ειπες για το βαρος του moter.....

Κι εγώ πιστεύω ότι αυτό είναι το πρόβλημα...δηλαδή σου έβαλαν ό,τι ελατήρια είχαν στην αποθήκη... :lol:

Ψάξε τον κωδικό των ελατηρίων για fsi 1.4/1.6 και απαίτησε να σ'τα αλλάξουν.

Λογικά θα σου έβαλαν τα ελαστήρια για tsi/gti που έχουν βαρύτερα μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πιστεύω ότι αυτό είναι το πρόβλημα...δηλαδή σου έβαλαν ό,τι ελατήρια είχαν στην αποθήκη... ;)

Ψάξε τον κωδικό των ελατηρίων για fsi 1.4/1.6 και απαίτησε να σ'τα αλλάξουν.

Λογικά θα σου έβαλαν τα ελαστήρια για tsi/gti που έχουν βαρύτερα μοτέρ.

+1.Τα ελατήρια δεν πρέπει να είναι για το δικό σου μοντέλλο.

Εγώ όμως θα ήθελα να σου πω κάτι ακόμα. Όπως είπες έχεις το sport line όπου η VW έχει τοποθετήσει χαμηλότερα ελατήρια.Μ'αυτό τον τρόπο έδωσε ενα ποιο σπορτίφ κράτημα χωρίς μεγάλες θυσίες στην άνεση.

Τώρα η επιλογή σου για 5 εκ. χμήλωμα μάλλον είναι υπερβολική ιδιαίτερα για τους Ελληνικούς δρόμους. Το αυτοκίνητο θα τερματίζει εύκολα τη διαδρομή της ανάρτησης και θα είναι "κούτσουρο". Ακόμα και οι εταιρείες στις σπορ εκδόσεις προβαίνουν σε ποιο έντονο χαμήλωμα μπροστά παρά πίσω για να κρατούν σε κάποιο επίπεδο την άνεση(μην ξεχνάμε τους πίσω απιβάτες).

Κάτι άλλο επίσης πολύ σημαντικό είναι ότι χαμηλώνοντας τόσο το αυτοκίνητό σου αλλοιώνεις σημαντικά τη γεωμετρία της ανάρτησης και άρα και τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου σου.

Κατά την άποψή μου έπρεπε να αφήσεις τη μαμά ανάρτηση. Το μόνο που κερδίζεις απο περαιτέρω χαμήλωμα είναι η εμφάνιση αλλά χάνεις και σε άνεση και σε κρατήματα.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι άλλο επίσης πολύ σημαντικό είναι ότι χαμηλώνοντας τόσο το αυτοκίνητό σου αλλοιώνεις σημαντικά τη γεωμετρία της ανάρτησης και άρα και τα οδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου σου.

Κατά την άποψή μου έπρεπε να αφήσεις τη μαμά ανάρτηση. Το μόνο που κερδίζεις απο περαιτέρω χαμήλωμα είναι η εμφάνιση αλλά χάνεις και σε άνεση και σε κρατήματα.

Μέχρι 5-6 πόντους χαμήλωμα η γεωμετρία του Golf δεν αλλάζει. Ίσα-ίσα που χαμηλώνει το κέντρο βάρους και τα περιθώρια κρατήματος αυξάνονται. Σε συνδυασμό με τα αμορτισέρ χαμηλώματος της Bilstein θά'ναι πιστεύω μια χαρά.

Κι εγώ έχω χαμηλώσει το δικό μου 3,5 πόντους (HR ελατήρια) με την αλλαγή αμορτισέρ (Bilstein Sprint) και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το στήσιμο.

Βέβαια στους ελληνικούς δρόμους-χαλιά(...) μπορώ άνετα να φτιάξω φραπέ χωρίς να κουνηθώ από τη θέση μου... :cry: :cry:

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι 5-6 πόντους χαμήλωμα η γεωμετρία του Golf δεν αλλάζει. Ίσα-ίσα που χαμηλώνει το κέντρο βάρους και τα περιθώρια κρατήματος αυξάνονται. Σε συνδυασμό με τα αμορτισέρ χαμηλώματος της Bilstein θά'ναι πιστεύω μια χαρά.

Κι εγώ έχω χαμηλώσει το δικό μου 3,5 πόντους (HR ελατήρια) με την αλλαγή αμορτισέρ (Bilstein Sprint) και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το στήσιμο.

Βέβαια στους ελληνικούς δρόμους-χαλιά(...) μπορώ άνετα να φτιάξω φραπέ χωρίς να κουνηθώ από τη θέση μου... :cry: :cry:

Φίλε μου, μιλάω για τη γεωμετρία της ανάρτησης (κυρίως γωνία κάμπερ). Βέβαια για μικρό χαμήλωμα 2 έως 3 εκ. με μια αυθυγράμμιση πιθανόν ο τεχνίτης να μπορέι να τα φέρει κοντά ή πάνω στις προδιαγραφές της VW. Ανάλογα με το αυτοκίμητο απαιτείται κατά το χαμήλωμα και ρύθμιση ττων κατανεμητών πίεσης των φρένων για πίσω γιατί το αναγνωρίζει σαν πρόσθετο φορτίο.

Μην ξεχνάμε ότι η συνολική διαδρομή της ανάρτησης σε συμπίεση είναι της τάξης των 8 έως 10 εκ. Αν το χαμηλώσεις 5 εκ. περιορίζεις πολύ την ωφέλιμη διαδρομή σε συμπίεση και άρα θέλεις ,για να μην τερματίζει, σκληρότερα αμορτισέρ με αποτέλεσμα να σκληραίνει το αυτοκίνητο πολύ και να κοπανάει.

Συμφωνώ για το χαμήλωμα του κέντρου βάρους αλλά αυτό έχει να κάνει περισσότερο με την αίσθηση παρά με την αποτελεσματικότητα.

Βέβαια σε χαμήλωμα πάνω από 3 εκ. κινδυνεύεις να ξηλώσεις και διάφορα εξαρτήματα από το κάτω μέρος του αυτοκινήτου με πρώτο και καλύτερο το κάρτερ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, μιλάω για τη γεωμετρία της ανάρτησης (κυρίως γωνία κάμπερ). Βέβαια για μικρό χαμήλωμα 2 έως 3 εκ. με μια αυθυγράμμιση πιθανόν ο τεχνίτης να μπορέι να τα φέρει κοντά ή πάνω στις προδιαγραφές της VW. Ανάλογα με το αυτοκίμητο απαιτείται κατά το χαμήλωμα και ρύθμιση ττων κατανεμητών πίεσης των φρένων για πίσω γιατί το αναγνωρίζει σαν πρόσθετο φορτίο.

Μην ξεχνάμε ότι η συνολική διαδρομή της ανάρτησης σε συμπίεση είναι της τάξης των 8 έως 10 εκ. Αν το χαμηλώσεις 5 εκ. περιορίζεις πολύ την ωφέλιμη διαδρομή σε συμπίεση και άρα θέλεις ,για να μην τερματίζει, σκληρότερα αμορτισέρ με αποτέλεσμα να σκληραίνει το αυτοκίνητο πολύ και να κοπανάει.

Συμφωνώ για το χαμήλωμα του κέντρου βάρους αλλά αυτό έχει να κάνει περισσότερο με την αίσθηση παρά με την αποτελεσματικότητα.

Βέβαια σε χαμήλωμα πάνω από 3 εκ. κινδυνεύεις να ξηλώσεις και διάφορα εξαρτήματα από το κάτω μέρος του αυτοκινήτου με πρώτο και καλύτερο το κάρτερ.

Σωστά όσα λες αλλά εγώ αναφερόμουν σε πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα-δηλαδή να αλλάξει ριζικά η γωνία των ψαλιδιών (να γυρίσουν ανάποδα δηλαδή)...

Όσο για το κάμπερ πάντα η τοποθέτηση ελατηρίων γίνεται με ευθυγράμμιση, για να μην αλλάξει σε σχέση με το μαμά στήσιμο-μέχρι 5cm χαμήλωμα όποιοσδήποτε μάστορας μπορεί άνετα να το κάνει.

Για το τερμάτισμα της ανάρτησης, ήδη το παλικάρι έχει βάλει τα Bilstein (Sprint φαντάζομαι) που είναι χαμηλώματος, άρα ήδη κοπανιέται... :lol: και για το κοπάνημα....εντάξει σίγουρα άνετα δεν είναι αλλά δε σου φεύγουν και τα σφραγίσματα.

Το χαμήλωμά μου είναι 3,5 πόντοι, όσο το έχω έτσι δεν έχει βρει ούτε μια φορά κάτω το αμάξι-προσέχω βέβαια περισσότερο από πριν.

Επίσης η μείωση του κέντρου βάρους σου δίνει σίγουρα καλύτερη αίσθηση, εγώ καταλαβαίνω το αμάξι να πατάει πολύ καλύτερα-βέβαια έχει λίγο πιο απότομες αντιδράσεις στο όριο.

Γενικά η ανάρτηση που θα επιλέξεις εξαρτάτσι από τις προτεραιότητες σου...Εγώ πχ. θέλω ένα καλοστημένο αμάξι. Η άνεση δε με ενδιαφέρει ιδιαίτερα.

Edited by Vangelis V
Link to comment
Share on other sites

Μέχρι 5-6 πόντους χαμήλωμα η γεωμετρία του Golf δεν αλλάζει. Ίσα-ίσα που χαμηλώνει το κέντρο βάρους και τα περιθώρια κρατήματος αυξάνονται. Σε συνδυασμό με τα αμορτισέρ χαμηλώματος της Bilstein θά'ναι πιστεύω μια χαρά.

Κι εγώ έχω χαμηλώσει το δικό μου 3,5 πόντους (HR ελατήρια) με την αλλαγή αμορτισέρ (Bilstein Sprint) και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το στήσιμο.

Βέβαια στους ελληνικούς δρόμους-χαλιά(...) μπορώ άνετα να φτιάξω φραπέ χωρίς να κουνηθώ από τη θέση μου... :lol: :lol:

Λοιπόν να πω και εγώ την γνώμη μου με αυτά που έχω κάνει και με αυτά που βλέπω. Το αυτοκίνητο έτσι όπως είναι τώρα είναι τραίνο, δηλαδή στρίβει τέλεια, αποκρίνεται αμέσως στην κίνηση του τιμονιού, χωρίς να πηγαίνει σαν βάρκα, όσο για την εμφάνιση που ειπώθηκε, δυστυχώς ακόμη δεν την έχω φτιάξει όπως την θέλω, αλλά θα γίνει και αυτό.

Κοπάνημα δεν έχω, όμως το φραπεδάκι στους δρόμους της Χαλκίδας το φτιάχνω χωρίς όμως αυτό να είναι κουραστικό!!

Όσο για την γεωμετρία κ.τ.λ. του Golf θα με βρεις φιλέ λίγο αντίθετο από την γνώμη σου, έχω καλό φίλο που έχει βουλκανιζατέρ και η ρύθμιση πιστεψεμε είναι perfect, όμως έχεις δίκιο από θέμα άνεσης, από την μαμά, και από θέμα διαδρομής του ελατηρίου, φυσιολογικό είναι αφού το χαμηλώνεις να μικραίνει και η διαδρομή. Κάτι τελευταίο, Bilstain κίτρινα έχω βάλει……δεν ξέρω αν είναι τα sprint!! Ανενημέρωτος!!

Αν θέλετε βάζω photos του Golf μου όπως είναι τώρα……

Link to comment
Share on other sites

Όσο για την γεωμετρία κ.τ.λ. του Golf θα με βρεις φιλέ λίγο αντίθετο από την γνώμη σου, έχω καλό φίλο που έχει βουλκανιζατέρ και η ρύθμιση πιστεψεμε είναι perfect...

Μα αυτή είναι και η δική μου άποψη, φίλε!!! ;)

Bilstain κίτρινα έχω βάλει……δεν ξέρω αν είναι τα sprint!! Ανενημέρωτος!!

Ναι, για τα ίδια αμορτισέρ λέμε - και φοράμε... Bilstein Sprint (κίτρινα χοντρομπούκαλα)... ;)

Link to comment
Share on other sites

O Peris με τις δυο απαντησεις του καλυψε το θεμα οσο καλυτερα γινεται.

Αν παρ' ολα αυτα θελεις ακομα να πειραξεις την αναρτηση πηγαινε μονο σε σετ ελατηρια/αμορτισερ απο εγκεκριμενες μαρκες (που εχουν βγαλει ειδικα για το μοντελο) και οχι συνδυασμους αγνωστου προελευσης και κυριως αμφιβολης αποτελεσματικοτητας.

Και να ξερεις οτι ισως στην αρχη σου φανει καλυτερο με χαμηλωμα το σιγουρο ειναι ομως οτι αργοτερα το κοπανημα γινεται ενοχλητικο και θα κοιτας πως να τις αλλαξεις παλι, οποτε κρατα και τις μαμα καπου.

Το λεω γιατι το εχω κανει σε δυο αυτοκινητα μου και εκει κατεληξα οταν μου εφυγε η 'καψα' της εμφανισης και της πιο σπορ οδηγησης.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα σας.

.

Όμως το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο, δηλαδή το αυτοκίνητο πίσω έχει καθίσει περίπου στην σωστή θέση

ενώ μπροστά είναι περίπου 2,5 cm η ρόδα απ’ το φτερό…….. δηλαδή χάλια!!

κοιτα να δεις φιλε τα φτερα δεν ειναι οδηγος για το που πρεπει να καθετε το αμαξι ως προς το υψος.

θελω να πω οτι και με τα μαμα ελατηρια ισως εμπρος να ηταν 2,5 cm ψηλοτερα,αλλα επειδη ηταν μεγαλο το κενο δεν το καταλαβενες με το ματι.

καποτε προσπαθουσα και εγω να φερω τις ροδες συμφωνα με τα φτερα και χαμηλωνα και αλλο την μουρη ,το αποτελεσμα ηταν το μαξι να γινει πολυ μπροστοβαρο και πισω ο κωλος να γλυστραει συνεχως .

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, αυτα τα ελατηρια, τα ειχα με μαμα αμορτισερ (λεον 2 φρ) και ναι ηταν αρκετα σκληρα, αλλα απο κρατημα.... αλλο πραγμα! πολυ καλα!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια, αυτα τα ελατηρια, τα ειχα με μαμα αμορτισερ (λεον 2 φρ) και ναι ηταν αρκετα σκληρα, αλλα απο κρατημα.... αλλο πραγμα! πολυ καλα!

Η βλακεία συνεχίζεται……

Οι εξελίξεις έχουν ως εξής:

Το κατάστημα που έβαλα τα ελατήρια ευτυχώς είναι συνεργάσιμο πάρα πολύ και μου αντικατέστησε τα ελατήρια….Ο αντιπρόσωπος όμως που του τα στέλνει είναι άχρηστος.

Έβαλα τα eibach και το ταλαίπωρο το Golf έγινε Jeep αυτή την φορά, έστειλε ελατήρια για το 2.000cc (κωδικό Ε20-85-014-02-22) τι να του πεις!! μου ήρθε να τον σκοτώσω όταν το είδα.

Κλείνοντας για να μην κουράζω άλλο , μπορεί κάποιος ο οποίος έχει Golf V FSI 1.4 και το έχει χαμηλώσει ΣΩΣΤΑ να μου πει τύπο ελατηρίου και κωδικό?

Με bilstain χοντρομπούκαλα αμορτησέρ

Link to comment
Share on other sites

Βάλε ΜΑΥΡΑ H&R 3.5cm μαζί με τα Bilstein που έχεις είναι για FSI. 29261

To ίδιο σου λέει και ο Βαγγέλης.

H&R

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.