midkin Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Εγώ πάντως έχω βάλει 2 φορές από στάση και τις 2 ήμουν μπροστά... Τη μία από Leon FR(το παλιό) και την άλλη από S2000. Όσοι έχετε τον turbocharged (tsi 140/160/170) ξεκινήστε έχοντας τη βελόνα μέχρι τις 2500 στροφές... Έτσι έχετε και αρκετή δύναμη (έχει ανοίξει ο κομπρέσορας) αλλά όχι και τόσο αρκετή ώστε να σπινιάρετε δίχως αύριο(δεν έχει εμπλακεί η τουρμπίνα)! Κάντε μερικές δοκιμές και θα δείτε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Ναι, ισχύει! Πάντως εγώ δεν ανοίγω από στάση, είμαι σίγουρος πως θα πάρω το σασμάν στα χέρια. Αν τώρα θα σπάσει με 2α ή με 3η, δεν το ξέρω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Οταν λενε οτι τα χοντα φευγουν ταπα τα ραλλακια φευγουν ταπα δεν το λενε επειδη ειναι 150 αλογα. Το λενε γιατι ειναι 800κιλα. Απο σταση μετραει το βαρος στα ρολλ μετραει η δυναμη. Τωρα να πας 1400κιλα αμαξι σταση οσο καλη εκκινηση και να κανεις οσο και να μην σπινιαρις και οσο και ψηλα να δουλευει το χοντα θα σου πεταχτει.. Μετα νταξει ισως αρχιζεις να μαζευεις. Μην νομιζεις οτι μας βοηθαει το ηλεκτρονικο μπλοκε που λενε οτι εχουμε και ακομα δεν εχω καταλαβει την χρησιμοτητα του οτι θα σε βοηθησει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 (edited) εγω παντα απο σταση παταω και εκμεταλευομαι την εκκινηση!! αυτο που με προβληματιζει ειναι γτ στο 170αρι ριχνω ανετα και στο 200 τον @@ αγρια.. μαζι ποτε θα πηγαινουμε!! δλδ το vti με φπε κοντα στα 185 και με ροπη 16κιλα θα ναι διπλα μου?? τα 29 κιλα ροπης μου δν παιζουν στα 600 μετρα?? εκτος του οτι ειναι παναλαφρα,βοηθαει και η ροπη τους που πεταγονται σα διαολια...και θα σου εξηγησω. αμα αυτος εχει 16 ροπη και συ 29,ποιος θα 'γραψει' περισσοτερο? εσυ... Edited December 17, 2010 by nick_1987 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Οταν λενε οτι τα χοντα φευγουν ταπα τα ραλλακια φευγουν ταπα δεν το λενε επειδη ειναι 150 αλογα. Το λενε γιατι ειναι 800κιλα. Απο σταση μετραει το βαρος στα ρολλ μετραει η δυναμη. Τωρα να πας 1400κιλα αμαξι σταση οσο καλη εκκινηση και να κανεις οσο και να μην σπινιαρις και οσο και ψηλα να δουλευει το χοντα θα σου πεταχτει.. Μετα νταξει ισως αρχιζεις να μαζευεις. Μην νομιζεις οτι μας βοηθαει το ηλεκτρονικο μπλοκε που λενε οτι εχουμε και ακομα δεν εχω καταλαβει την χρησιμοτητα του οτι θα σε βοηθησει Όταν ξεκινάς με ESP-OFF τότε το ηλεκτρονικό μπλοκέ είναι απενεργοποιημένο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Οταν λενε οτι τα χοντα φευγουν ταπα τα ραλλακια φευγουν ταπα δεν το λενε επειδη ειναι 150 αλογα. Το λενε γιατι ειναι 800κιλα. μια διόρθωση μόνο. Μετράει εκτός απο το βάρος και η ροπή !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john7 Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 εγω παντα απο σταση παταω και εκμεταλευομαι την εκκινηση!! αυτο που με προβληματιζει ειναι γτ στο 170αρι ριχνω ανετα και στο 200 τον @@ αγρια.. μαζι ποτε θα πηγαινουμε!! δλδ το vti με φπε κοντα στα 185 και με ροπη 16κιλα θα ναι διπλα μου?? τα 29 κιλα ροπης μου δν παιζουν στα 600 μετρα?? Παντως ενα vti με φπε φτανει στα 170! Αντε αμα ειναι ψαγμενο και το μοτερ καλα συντηρημενο να ειναι 175 βια! Και εξαρταται το vti.. αν ειναι το παλιο που ειναι 1050-1100 κιλα τοτε ακομα και 185 αλογα που λες να εχει, θα τα βρεις μπαστουνια! Αν ειναι το επομενο που ζυγιζει 1150-1200 τοτε πιστευω τον εχεις(για τα hatchback μιλαω παντα)! Το integra εχει και μπλοκε lsd αν θυμαμαι καλα το οποιο βοηθαει αρκετα στην εκκινηση αποσα γνωριζω! Επισης νομιζω οτι εχει πολυ καλο αεροδυναμικο συντελεστη! Παντως σιγουρη απαντηση δεν θα χεις...! Στα 400 θα ησουν σιγουρα πισω.... στα 600 παιζετε... δεν ξερω ποιες θα ειναι οι διαφορες στα πολλα χλμ! Δοκιμασε και πες μας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Όταν ξεκινάς με ESP-OFF τότε το ηλεκτρονικό μπλοκέ είναι απενεργοποιημένο. Σιγουρα..? Επειδη ειμαι και λιγο ασχετουλης.. Οταν παραδειγμα στριβω με γκαζι πεταει μουρη (οφφ το εσπ) Αυτο θεωρω οτι γινεται επειδη γραφουν και οι 2 ροδες κ καμια δν παταει.. Αν ηταν απενεργοποιημενο το μπλοκε δν θα επρεπε να εγραφε μονο η μπροστα δεξια και η αριστερη να ηταν κομπλε και να εστριβα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Σιγουρα..? Επειδη ειμαι και λιγο ασχετουλης.. Οταν παραδειγμα στριβω με γκαζι πεταει μουρη (οφφ το εσπ) Αυτο θεωρω οτι γινεται επειδη γραφουν και οι 2 ροδες κ καμια δν παταει.. Αν ηταν απενεργοποιημενο το μπλοκε δν θα επρεπε να εγραφε μονο η μπροστα δεξια και η αριστερη να ηταν κομπλε και να εστριβα? Μπερδεύτηκα τελείως!!! Το αμάξι σου έχει ΚΑΙ esp ΚΑΙ μπλοκέ; Ποιο από τα 2 δουλεύει;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 εχει XDS το tsi σου??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 (edited) μια διόρθωση μόνο. Μετράει εκτός απο το βάρος και η ροπή !!! Και περα απο ολα τα παραπανω βοηθαει οτι ειναι ατμοσφαιρικα και εχουν δυναμη ψηλα...Δηλαδη δεν τους σκαει η ροπη απο τις 2500 στροφες..Οποτε ειναι πιο γραμμικα προς τα πανω και δεν εχουν ατελειωτο σπινιαρισμα!Οποτε περνω το ραλλυ του αδερφου μου λυσαω απο σταση και το χειροτερο γιαυτον ειναι οτι το ξεκιναω καλυτερα.. Edited December 17, 2010 by Golf_Mk2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Ενα κουμπακι εχω μονο ESP. Αλλα οπως αυτο το turbo timer που εχω και δν ξερω αν εχω..εχω και ενα ηλεκτρονικο μπλοκε που δν ξερω αν εχω...Δεν ξερω μπερδευτηκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Ενα κουμπακι εχω μονο ESP. Αλλα οπως αυτο το turbo timer που εχω και δν ξερω αν εχω..εχω και ενα ηλεκτρονικο μπλοκε που δν ξερω αν εχω...Δεν ξερω μπερδευτηκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted December 17, 2010 Report Share Posted December 17, 2010 Ξεκινηστε με δευτερα παιδια ..... Δοκιμασμενη λυση..... Ειδικα στα τουρμπατα αμαξια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Για αρχή όχι δευτέρα. Έχουμε κι έναν δίσκο να σεβαστούμε Το EDL ή XDS δεν ξέρω πως το αποκαλεί η VW, συμπεριλαμβάνεται στο ESP. Γνωρίζετε την λειτουργία του ηλεκτρονικού διαφορικού; Ο τροχός ο οποίος τείνει να σπινιάρει, φρενάρεται από τον εγκέφαλο έτσι ώστε και οι δύο τροχοί να δίνουν ίση ώθηση στο αυτοκίνητο. Όταν λοιπόν απενεργοποιείς το ESP τότε δεν μπορεί ο εγκέφαλος του ESP να επέμβει σε έναν μεμονωμένο τροχό! Θα αναφέρω επίσης κι ένα μικρό Tip! Αν προσέξετε οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναγράφουν: "ABS με EBD soy moy soy..." και "ESP με XDS ktl ktl..." Αυτό τι σημαίνει; Σημαίνει ότι παράλληλα με το ABS λειτουργούν και τα EBD κτλ κτλ και παράλληλα με το ESP λειτουργούς και το XDS και πάει λέγοντας. Αν λοιπόν είσαι ESP OFF είσαι και XDS και "η παναγιά μαζί σου" OFF! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Ε, οχι κ σε καθε φαναρομαχια με δευτερα..... Σε ιδιατερες περιπτωσεις ..... λογω ροπης που εχουμε εμεις οι τουρμπατοι κερδιζουμε ακετα στις εκινησεις ,ασε π γλιτωνουμε μια αλλαγη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LIAKOS Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Ενημερωτικά γιατί ξέρω ότι θα υπάρξει διαφωνία από άτομα που δεν γνωρίζουν… το ESP δεν απενεργοποιείται πλήρως και το XDS παίρνει πληροφορία από τον εγκέφαλο που χρησιμοποιεί το ABS-ESP κτλ γιατί πρέπει πρώτα να μάθουμε πως λειτουργεί και μετά να εκφράζουμε γνώμη ότι απενεργοποιείτε… όταν πιστέψει το αμάξι ότι σπινάρει μπλοκάρουν και οι δύο ρόδες (τα φρένα κάνουν όλη τη δουλειά ως και 75% μπλοκέ υπόσχεται το συγκεκριμένο σύστημα) είτε είναι απενεργοποιημένο είτε ενεργοποιημένο το ESP… ΒΑΣΙΚΑ ΚΟΝΤΡΑ ΚΑΙ ESP ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΠΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΤΗ ΜΟΝΗ ΚΟΝΤΡΑ ΠΟΥ ΒΑΛΑΝΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΕ ΠΑΤΙΝΙ! το 5ρι δε γνωρίζω να έχει XDS αλλά το 6ρι μπορεί όποιος θέλει να δει με μία εκκίνηση 2 ωραίες λωρίδες μαύρες ενώ παράλληλα το αμάξι φεύγει!! Με 2ρα καλά τα λες… αλλά μόνο σε γλιστερό οδόστρωμα και αρκεί να ξέρεις τα κόλπα για εκκίνηση… σε καλό οδόστρωμα άσε την πρώτη να μιλήσει αλλά αν είναι βελτιωμένος μη φοβηθείς τη δευτέρα γιατί την ώρα που αλλάζει ο άλλος εσύ φεύγεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 λολ. Όταν απενεργοποιείς το ESP, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΩΣ, το ηλεκτρονικό μπλοκέ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ μιας και όλη η προσομοίωση του μπλοκέ εμφανίζεται με την μορφή φρεναρίσματος του αντίθετου τροχού. Το ίδιο γίνεται και στις νεκρόκασες τις Mercedes όπου αν θέλεις ολοκληρωτικά ESP OFF, βγαίνει ακόμη και το ABS (dyno mode αν θυμάμαι και καλά). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 ! Με 2ρα καλά τα λες… αλλά μόνο σε γλιστερό οδόστρωμα και αρκεί να ξέρεις τα κόλπα για εκκίνηση… σε καλό οδόστρωμα άσε την πρώτη να μιλήσει αλλά αν είναι βελτιωμένος μη φοβηθείς τη δευτέρα γιατί την ώρα που αλλάζει ο άλλος εσύ φεύγεις! Σωστόςςςς ....... Αφήστε την ροπή να μιλήσει... Πολλοι θα ξαφνιαστούν με το αποτέλεσμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Σημερα εκανα το πρωτο μου ανοιγμα . :x μου εκατσε ενα opel corsa OPC 2009 με δυνατα τσαφ τσουφ. 192 αλογακια λεει η αντιπροσωπια1 :-/ εγω δεν ειδα τοσα.. ξεκινησα μιση καροτσα πιο πισω του και μεχρι τα 195 χιλ. με αλλαγες στις 6.500 στροφες ημουν μπροστα. δεν πιστευα στα ματια μου :-B 4 καροτσια πισω μπορει και παραπανω. Η ηταν κουλος η το αμαξι στην προσπαθεια να το βελτιωσει το χαλασε η το POLAKI τον καταπιε... > οπως και να εχει με τις υγειες του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Σημερα εκανα το πρωτο μου ανοιγμα . :x μου εκατσε ενα opel corsa OPC 2009 με δυνατα τσαφ τσουφ. 192 αλογακια λεει η αντιπροσωπια1 :-/ εγω δεν ειδα τοσα.. ξεκινησα μιση καροτσα πιο πισω του και μεχρι τα 195 χιλ. με αλλαγες στις 6.500 στροφες ημουν μπροστα. δεν πιστευα στα ματια μου :-B 4 καροτσια πισω μπορει και παραπανω. Η ηταν κουλος η το αμαξι στην προσπαθεια να το βελτιωσει το χαλασε η το POLAKI τον καταπιε... > οπως και να εχει με τις υγειες του... OMG ! Αυτό κι αν ειναι νεο για τους Pollάκιδες !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Ετσι, έτσι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 Σημερα εκανα το πρωτο μου ανοιγμα . :x μου εκατσε ενα opel corsa OPC 2009 με δυνατα τσαφ τσουφ. 192 αλογακια λεει η αντιπροσωπια1 :-/ εγω δεν ειδα τοσα.. ξεκινησα μιση καροτσα πιο πισω του και μεχρι τα 195 χιλ. με αλλαγες στις 6.500 στροφες ημουν μπροστα. δεν πιστευα στα ματια μου :-B 4 καροτσια πισω μπορει και παραπανω. Η ηταν κουλος η το αμαξι στην προσπαθεια να το βελτιωσει το χαλασε η το POLAKI τον καταπιε... > οπως και να εχει με τις υγειες του... λεω εγω μήπως δεν πάταγε? είπαμε δεν στρίβουν τα οπελ...οχι οτι δεν πηγενουν καλά στην ευθεία! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 λεω εγω μήπως δεν πάταγε? είπαμε δεν στρίβουν τα οπελ...οχι οτι δεν πηγενουν καλά στην ευθεία! ειναι τυχαιο που ολοι με tsi πατανε τα corsa δλδ? ή ολοι ειναι κουλοι? ρε παιδια,σταματηστε με την καραμελα μπορει να ηταν κουλος,μπορει μπορει. η κοντρα ειναι κοντρα,στο κατω κατω οσοι ειναι κουλοι κουτσοι κτλ υπαρχει και αυτο για το παρπριζ τελος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted December 18, 2010 Report Share Posted December 18, 2010 ειναι τυχαιο που ολοι με tsi πατανε τα corsa δλδ? ή ολοι ειναι κουλοι? ρε παιδια,σταματηστε με την καραμελα μπορει να ηταν κουλος,μπορει μπορει. η κοντρα ειναι κοντρα,στο κατω κατω οσοι ειναι κουλοι κουτσοι κτλ υπαρχει και αυτο για το παρπριζ τελος Εντάξει ρε συ mate, και με το Polo δεν χρειάζεται να είσαι και χεράς... Με το Corsa μπορεί να χάσεις και καμία αλλαγή... Πάντως τα αντίθετα ακριβώς διαβάζω στα Opel fora. Ο καθένας ευλογεί τα γένια του μου φαίνεται.. Αν ήθελα ένα από τα δύο θα έπαιρνα Polο πάντως κι ας με λέγαν και κουλό (ελέω DSG) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...