Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Εγώ πάντως έχω βάλει 2 φορές από στάση και τις 2 ήμουν μπροστά... Τη μία από Leon FR(το παλιό) και την άλλη από S2000.

Όσοι έχετε τον turbocharged (tsi 140/160/170) ξεκινήστε έχοντας τη βελόνα μέχρι τις 2500 στροφές... Έτσι έχετε και αρκετή δύναμη (έχει ανοίξει ο κομπρέσορας) αλλά όχι και τόσο αρκετή ώστε να σπινιάρετε δίχως αύριο(δεν έχει εμπλακεί η τουρμπίνα)!

Κάντε μερικές δοκιμές και θα δείτε! -_-

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ισχύει!

Πάντως εγώ δεν ανοίγω από στάση, είμαι σίγουρος πως θα πάρω το σασμάν στα χέρια. Αν τώρα θα σπάσει με 2α ή με 3η, δεν το ξέρω!

Link to comment
Share on other sites

Οταν λενε οτι τα χοντα φευγουν ταπα τα ραλλακια φευγουν ταπα δεν το λενε επειδη ειναι 150 αλογα. Το λενε γιατι ειναι 800κιλα.

Απο σταση μετραει το βαρος στα ρολλ μετραει η δυναμη. Τωρα να πας 1400κιλα αμαξι σταση οσο καλη εκκινηση και να κανεις οσο και να μην σπινιαρις και οσο και ψηλα να δουλευει το χοντα θα σου πεταχτει.. Μετα νταξει ισως αρχιζεις να μαζευεις.

Μην νομιζεις οτι μας βοηθαει το ηλεκτρονικο μπλοκε που λενε οτι εχουμε και ακομα δεν εχω καταλαβει την χρησιμοτητα του οτι θα σε βοηθησει :wacko:

Link to comment
Share on other sites

εγω παντα απο σταση παταω και εκμεταλευομαι την εκκινηση!! αυτο που με προβληματιζει ειναι γτ στο 170αρι ριχνω ανετα και στο 200 τον @@ αγρια.. μαζι ποτε θα πηγαινουμε!! δλδ το vti με φπε κοντα στα 185 και με ροπη 16κιλα θα ναι διπλα μου?? τα 29 κιλα ροπης μου δν παιζουν στα 600 μετρα??

εκτος του οτι ειναι παναλαφρα,βοηθαει και η ροπη τους που πεταγονται σα διαολια...και θα σου εξηγησω. αμα αυτος εχει 16 ροπη και συ 29,ποιος θα 'γραψει' περισσοτερο? εσυ...

Edited by nick_1987
Link to comment
Share on other sites

Οταν λενε οτι τα χοντα φευγουν ταπα τα ραλλακια φευγουν ταπα δεν το λενε επειδη ειναι 150 αλογα. Το λενε γιατι ειναι 800κιλα.

Απο σταση μετραει το βαρος στα ρολλ μετραει η δυναμη. Τωρα να πας 1400κιλα αμαξι σταση οσο καλη εκκινηση και να κανεις οσο και να μην σπινιαρις και οσο και ψηλα να δουλευει το χοντα θα σου πεταχτει.. Μετα νταξει ισως αρχιζεις να μαζευεις.

Μην νομιζεις οτι μας βοηθαει το ηλεκτρονικο μπλοκε που λενε οτι εχουμε και ακομα δεν εχω καταλαβει την χρησιμοτητα του οτι θα σε βοηθησει :wacko:

Όταν ξεκινάς με ESP-OFF τότε το ηλεκτρονικό μπλοκέ είναι απενεργοποιημένο.

Link to comment
Share on other sites

Οταν λενε οτι τα χοντα φευγουν ταπα τα ραλλακια φευγουν ταπα δεν το λενε επειδη ειναι 150 αλογα. Το λενε γιατι ειναι 800κιλα.

μια διόρθωση μόνο. Μετράει εκτός απο το βάρος και η ροπή !!!

Link to comment
Share on other sites

εγω παντα απο σταση παταω και εκμεταλευομαι την εκκινηση!! αυτο που με προβληματιζει ειναι γτ στο 170αρι ριχνω ανετα και στο 200 τον @@ αγρια.. μαζι ποτε θα πηγαινουμε!! δλδ το vti με φπε κοντα στα 185 και με ροπη 16κιλα θα ναι διπλα μου?? τα 29 κιλα ροπης μου δν παιζουν στα 600 μετρα??

Παντως ενα vti με φπε φτανει στα 170! Αντε αμα ειναι ψαγμενο και το μοτερ καλα συντηρημενο να ειναι 175 βια! Και εξαρταται το vti.. αν ειναι το παλιο που ειναι 1050-1100 κιλα τοτε ακομα και 185 αλογα που λες να εχει, θα τα βρεις μπαστουνια! Αν ειναι το επομενο που ζυγιζει 1150-1200 τοτε πιστευω τον εχεις(για τα hatchback μιλαω παντα)! Το integra εχει και μπλοκε lsd αν θυμαμαι καλα το οποιο βοηθαει αρκετα στην εκκινηση αποσα γνωριζω! Επισης νομιζω οτι εχει πολυ καλο αεροδυναμικο συντελεστη! Παντως σιγουρη απαντηση δεν θα χεις...! Στα 400 θα ησουν σιγουρα πισω.... στα 600 παιζετε... δεν ξερω ποιες θα ειναι οι διαφορες στα πολλα χλμ! Δοκιμασε και πες μας!

Link to comment
Share on other sites

Όταν ξεκινάς με ESP-OFF τότε το ηλεκτρονικό μπλοκέ είναι απενεργοποιημένο.

Σιγουρα..? Επειδη ειμαι και λιγο ασχετουλης.. Οταν παραδειγμα στριβω με γκαζι πεταει μουρη (οφφ το εσπ)

Αυτο θεωρω οτι γινεται επειδη γραφουν και οι 2 ροδες κ καμια δν παταει.. Αν ηταν απενεργοποιημενο το μπλοκε δν θα επρεπε να εγραφε μονο η μπροστα δεξια και η αριστερη να ηταν κομπλε και να εστριβα?

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα..? Επειδη ειμαι και λιγο ασχετουλης.. Οταν παραδειγμα στριβω με γκαζι πεταει μουρη (οφφ το εσπ)

Αυτο θεωρω οτι γινεται επειδη γραφουν και οι 2 ροδες κ καμια δν παταει.. Αν ηταν απενεργοποιημενο το μπλοκε δν θα επρεπε να εγραφε μονο η μπροστα δεξια και η αριστερη να ηταν κομπλε και να εστριβα?

Μπερδεύτηκα τελείως!!! Το αμάξι σου έχει ΚΑΙ esp ΚΑΙ μπλοκέ; Ποιο από τα 2 δουλεύει;;; :)

Link to comment
Share on other sites

μια διόρθωση μόνο. Μετράει εκτός απο το βάρος και η ροπή !!!

Και περα απο ολα τα παραπανω βοηθαει οτι ειναι ατμοσφαιρικα και εχουν δυναμη ψηλα...Δηλαδη δεν τους σκαει η ροπη απο τις 2500 στροφες..Οποτε ειναι πιο γραμμικα προς τα πανω και δεν εχουν ατελειωτο σπινιαρισμα!Οποτε περνω το ραλλυ του αδερφου μου λυσαω απο σταση και το χειροτερο γιαυτον ειναι οτι το ξεκιναω καλυτερα.. new_killother.gifnew_killother.gif

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Ενα κουμπακι εχω μονο ESP. Αλλα οπως αυτο το turbo timer που εχω και δν ξερω αν εχω..εχω και ενα ηλεκτρονικο μπλοκε που δν ξερω αν εχω...Δεν ξερω μπερδευτηκα :)

Link to comment
Share on other sites

Ενα κουμπακι εχω μονο ESP. Αλλα οπως αυτο το turbo timer που εχω και δν ξερω αν εχω..εχω και ενα ηλεκτρονικο μπλοκε που δν ξερω αν εχω...Δεν ξερω μπερδευτηκα :)

new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Για αρχή όχι δευτέρα. Έχουμε κι έναν δίσκο να σεβαστούμε new_lol.gif

Το EDL ή XDS δεν ξέρω πως το αποκαλεί η VW, συμπεριλαμβάνεται στο ESP.

Γνωρίζετε την λειτουργία του ηλεκτρονικού διαφορικού; Ο τροχός ο οποίος τείνει να σπινιάρει, φρενάρεται από τον εγκέφαλο έτσι ώστε και οι δύο τροχοί να δίνουν ίση ώθηση στο αυτοκίνητο. Όταν λοιπόν απενεργοποιείς το ESP τότε δεν μπορεί ο εγκέφαλος του ESP να επέμβει σε έναν μεμονωμένο τροχό! Θα αναφέρω επίσης κι ένα μικρό Tip! Αν προσέξετε οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναγράφουν: "ABS με EBD soy moy soy..." και "ESP με XDS ktl ktl..." Αυτό τι σημαίνει; Σημαίνει ότι παράλληλα με το ABS λειτουργούν και τα EBD κτλ κτλ και παράλληλα με το ESP λειτουργούς και το XDS και πάει λέγοντας. Αν λοιπόν είσαι ESP OFF είσαι και XDS και "η παναγιά μαζί σου" OFF! new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Ε, οχι κ σε καθε φαναρομαχια με δευτερα..... sillyhorse1rb5.gif

Σε ιδιατερες περιπτωσεις ..... λογω ροπης που εχουμε εμεις οι τουρμπατοι κερδιζουμε ακετα στις εκινησεις ,ασε π γλιτωνουμε μια αλλαγη...

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωτικά γιατί ξέρω ότι θα υπάρξει διαφωνία από άτομα που δεν γνωρίζουν… το ESP δεν απενεργοποιείται πλήρως και το XDS παίρνει πληροφορία από τον εγκέφαλο που χρησιμοποιεί το ABS-ESP κτλ γιατί πρέπει πρώτα να μάθουμε πως λειτουργεί και μετά να εκφράζουμε γνώμη ότι απενεργοποιείτε… όταν πιστέψει το αμάξι ότι σπινάρει μπλοκάρουν και οι δύο ρόδες (τα φρένα κάνουν όλη τη δουλειά ως και 75% μπλοκέ υπόσχεται το συγκεκριμένο σύστημα) είτε είναι απενεργοποιημένο είτε ενεργοποιημένο το ESP… ΒΑΣΙΚΑ ΚΟΝΤΡΑ ΚΑΙ ESP ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΠΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΤΗ ΜΟΝΗ ΚΟΝΤΡΑ ΠΟΥ ΒΑΛΑΝΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΕ ΠΑΤΙΝΙ! το 5ρι δε γνωρίζω να έχει XDS αλλά το 6ρι μπορεί όποιος θέλει να δει με μία εκκίνηση 2 ωραίες λωρίδες μαύρες ενώ παράλληλα το αμάξι φεύγει!!

Με 2ρα καλά τα λες… αλλά μόνο σε γλιστερό οδόστρωμα και αρκεί να ξέρεις τα κόλπα για εκκίνηση… σε καλό οδόστρωμα άσε την πρώτη να μιλήσει αλλά αν είναι βελτιωμένος μη φοβηθείς τη δευτέρα γιατί την ώρα που αλλάζει ο άλλος εσύ φεύγεις!

Link to comment
Share on other sites

λολ.

Όταν απενεργοποιείς το ESP, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΩΣ, το ηλεκτρονικό μπλοκέ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ μιας και όλη η προσομοίωση του μπλοκέ εμφανίζεται με την μορφή φρεναρίσματος του αντίθετου τροχού. Το ίδιο γίνεται και στις νεκρόκασες τις Mercedes όπου αν θέλεις ολοκληρωτικά ESP OFF, βγαίνει ακόμη και το ABS (dyno mode αν θυμάμαι και καλά).

Link to comment
Share on other sites

!

Με 2ρα καλά τα λες… αλλά μόνο σε γλιστερό οδόστρωμα και αρκεί να ξέρεις τα κόλπα για εκκίνηση… σε καλό οδόστρωμα άσε την πρώτη να μιλήσει αλλά αν είναι βελτιωμένος μη φοβηθείς τη δευτέρα γιατί την ώρα που αλλάζει ο άλλος εσύ φεύγεις!

Σωστόςςςς ....... :wacko:

Αφήστε την ροπή να μιλήσει...

Πολλοι θα ξαφνιαστούν με το αποτέλεσμα...

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εκανα το πρωτο μου ανοιγμα . :x

μου εκατσε ενα opel corsa OPC 2009 με δυνατα τσαφ τσουφ.

192 αλογακια λεει η αντιπροσωπια1 :-/

εγω δεν ειδα τοσα.. ξεκινησα μιση καροτσα πιο πισω του και μεχρι τα 195 χιλ. με αλλαγες στις 6.500 στροφες ημουν μπροστα. :)

δεν πιστευα στα ματια μου :-B 4 καροτσια πισω μπορει και παραπανω. :D

Η ηταν κουλος η το αμαξι στην προσπαθεια να το βελτιωσει το χαλασε η το POLAKI τον καταπιε... >:)

οπως και να εχει με τις υγειες του... ;)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εκανα το πρωτο μου ανοιγμα . :x

μου εκατσε ενα opel corsa OPC 2009 με δυνατα τσαφ τσουφ.

192 αλογακια λεει η αντιπροσωπια1 :-/

εγω δεν ειδα τοσα.. ξεκινησα μιση καροτσα πιο πισω του και μεχρι τα 195 χιλ. με αλλαγες στις 6.500 στροφες ημουν μπροστα. :)

δεν πιστευα στα ματια μου :-B 4 καροτσια πισω μπορει και παραπανω. :D

Η ηταν κουλος η το αμαξι στην προσπαθεια να το βελτιωσει το χαλασε η το POLAKI τον καταπιε... >:)

οπως και να εχει με τις υγειες του... ;)

OMG ! Αυτό κι αν ειναι νεο για τους Pollάκιδες !!! sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εκανα το πρωτο μου ανοιγμα . :x

μου εκατσε ενα opel corsa OPC 2009 με δυνατα τσαφ τσουφ.

192 αλογακια λεει η αντιπροσωπια1 :-/

εγω δεν ειδα τοσα.. ξεκινησα μιση καροτσα πιο πισω του και μεχρι τα 195 χιλ. με αλλαγες στις 6.500 στροφες ημουν μπροστα. :)

δεν πιστευα στα ματια μου :-B 4 καροτσια πισω μπορει και παραπανω. :D

Η ηταν κουλος η το αμαξι στην προσπαθεια να το βελτιωσει το χαλασε η το POLAKI τον καταπιε... >:)

οπως και να εχει με τις υγειες του... ;)

λεω εγω μήπως δεν πάταγε? είπαμε δεν στρίβουν τα οπελ...οχι οτι δεν πηγενουν καλά στην ευθεία!

Link to comment
Share on other sites

λεω εγω μήπως δεν πάταγε? είπαμε δεν στρίβουν τα οπελ...οχι οτι δεν πηγενουν καλά στην ευθεία!

ειναι τυχαιο που ολοι με tsi πατανε τα corsa δλδ? ή ολοι ειναι κουλοι? ρε παιδια,σταματηστε με την καραμελα μπορει να ηταν κουλος,μπορει μπορει. η κοντρα ειναι κοντρα,στο κατω κατω οσοι ειναι κουλοι κουτσοι κτλ υπαρχει και αυτο για το παρπριζ d1a8b6ce-07f8-400a-8866-22d4d32c610f.jpg?5τελος

Link to comment
Share on other sites

ειναι τυχαιο που ολοι με tsi πατανε τα corsa δλδ? ή ολοι ειναι κουλοι? ρε παιδια,σταματηστε με την καραμελα μπορει να ηταν κουλος,μπορει μπορει. η κοντρα ειναι κοντρα,στο κατω κατω οσοι ειναι κουλοι κουτσοι κτλ υπαρχει και αυτο για το παρπριζ d1a8b6ce-07f8-400a-8866-22d4d32c610f.jpg?5τελος

Εντάξει ρε συ mate, και με το Polo δεν χρειάζεται να είσαι και χεράς... Με το Corsa μπορεί να χάσεις και καμία αλλαγή...

Πάντως τα αντίθετα ακριβώς διαβάζω στα Opel fora. Ο καθένας ευλογεί τα γένια του μου φαίνεται..

Αν ήθελα ένα από τα δύο θα έπαιρνα Polο πάντως κι ας με λέγαν και κουλό (ελέω DSG)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.