Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Πάντως συνάδελφε mpoukou22 είναι πραγματικά συγκινητικό για μένα που σε βλέπω να δίνεις ακόμα ηρωικές μάχες με το Πολάκι 1.416V 100HP που ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο (το είχα καινούριο το 1998) και θυμάμαι ότι ήταν τρομερά αξιόμαχο τότε αλλά και τώρα! Εγώ τότε το είχα με "τσιπάκι"Superchips" (ηλεκτροκολλημένο στην πλακέτα Ε.C.U) :p , μεταλλικό καταλύτη Remus, στενό μεσαίο, τελικό Sebring και φίλτρο ΚΝ. "Νόμιζα" ότι είχα 115-117ΗΡ :thumbsup: χωρίς φυσικά ποτέ να πάω Dyno (υπήρχαν τότε άραγε:thumbsup:αλλά τώρα μετά από τόσα χρόνια που είδα πόσο δύσκολα βγαίνουν τα άλογα στα ατμοσφαιρικά και με δεδομένη την "αρχαία" τότε "τσιποτεχνολογία", μάλλον θα ήμουν αρκετά κοντά στην μαμά ιπποδύναμη! Αλήθεια με Punto T-Jet στα 120HP ή με multi-air 135 (πιο δύσκολο!) πώς στέκεσαι; Εγώ με αυτά που έχεις σε κόβω γύρω στα 122-125ΗΡ.

Βλέπω όμως ότι έφτασε το πλήρωμα του χρόνου να "κάνεις κάτι"! Σαν να άρχισαν να ξεμακραίνουν οι νέοι εκπρόσωποι/αντίπαλοι της κατηγορίας σου!θέλει cams ή ρο'ι'κή στο καπάκι και να φτιάξεις καμιά τρελούτσικη συμπίεση!

εγω μεχρι προσφατα το ειχα, μαμα σχεδον κιολας, και πραγματικα το αμαξακι πηγαινε πολυ καλα για την ηλικια του (250000χλμ το αφησα) αλλα και τα αλογα του. του γιωργου παει πολυ καλυτερα βεβαια, αν και δεν νομιζω οτι ξεμακραινουν και τοσο τα νεα μπροστα στο 6N οπως λες, περα απο την συγκεκριμενη περιπτωση (μετα το προγραμμα βεβαια γιατι πριν το κοντραρε στα ισα το TSI). γνωμη μου οπως το βλεπω οτι κοντραρει στα ισα οτι ατμοσφαιρικο 1.4-1.6 κινειται στην κατηγορια και καποια τουρμπατα μεχρι 120 κ κατι αλογα.

για την ερωτηση σου βρηκα αυτο (βιντεακι του μπουκου παλι) αλλα θελω εξηγηση απο τον ιδιο γιατι το εχω απορια απο καιρο που το χα δει αν οντως μιλαμε για tjet 120αρι με προγραμμα..;;

Link to comment
Share on other sites

εγω μεχρι προσφατα το ειχα, μαμα σχεδον κιολας, και πραγματικα το αμαξακι πηγαινε πολυ καλα για την ηλικια του (250000χλμ το αφησα) αλλα και τα αλογα του. του γιωργου παει πολυ καλυτερα βεβαια, αν και δεν νομιζω οτι ξεμακραινουν και τοσο τα νεα μπροστα στο 6N οπως λες, περα απο την συγκεκριμενη περιπτωση (μετα το προγραμμα βεβαια γιατι πριν το κοντραρε στα ισα το TSI). γνωμη μου οπως το βλεπω οτι κοντραρει στα ισα οτι ατμοσφαιρικο 1.4-1.6 κινειται στην κατηγορια και καποια τουρμπατα μεχρι 120 κ κατι αλογα.

για την ερωτηση σου βρηκα αυτο (βιντεακι του μπουκου παλι) αλλα θελω εξηγηση απο τον ιδιο γιατι το εχω απορια απο καιρο που το χα δει αν οντως μιλαμε για tjet 120αρι με προγραμμα..;;

Μπααα! Τ-Jet θα είναι! Σιγά μην "άνοιγε" το παιδί με απλό Star-Jet 95HP! Τζάμπα βενζίνες θα έκαιγε;; Τα 1.400/1600άρια όχι απλά τα κοντράρει αλλά δεν του "κάθονται" καν! Μιλάμε για το πώς την παλεύει με σύγχρονα μικρά GT light Turbo αλλά νομίζω ότι σιγά σιγά η έλλειψη "εξέλιξης" αρχίζει να φαίνεται! Θέλει τόνωση το "πυραυλάκι"!!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Σπυρο αυτο το t-jet φοραγε προγραμμα απο τον Παζαροπουλο που ηταν εντελως μουφα ομως και απο μαμα t-jet ηταν ενα αμαξι μονο μπροστα.

επειδη τελικα το πολακι δεν προκειται να το δωσω ποτε ναι τελικα ηρθε το πληρωμα του χρονου και παμε για αλλα.

θα γινει 16αρη με εκκεντρα με στοχο να δουμε τα 145 αλογα και πιστευω και τοτε να ειναι υπολογισιμος αντιπαλος σε αυτα τα αλογα.

σιγουρα δεν θα το φτιαξω για κοντρες,μιας και τα λεγτα που δινω ανετα το τουρμπιζα,αλλα για προσωπικη ευχαριστηση

φιλε G.PET.VF34 να'σαι καλα για τα καλα σου λογια.καποτε το 6ν ηταν υπολογισιμος αντιπαλος τωρα εχει μεινει παρα πολυ πισω.ετσι ειναι ομως η τεχνολογια προχωραει...

Link to comment
Share on other sites

Σπυρο αυτο το t-jet φοραγε προγραμμα απο τον Παζαροπουλο που ηταν εντελως μουφα ομως και απο μαμα t-jet ηταν ενα αμαξι μονο μπροστα.

επειδη τελικα το πολακι δεν προκειται να το δωσω ποτε ναι τελικα ηρθε το πληρωμα του χρονου και παμε για αλλα.

θα γινει 16αρη με εκκεντρα με στοχο να δουμε τα 145 αλογα και πιστευω και τοτε να ειναι υπολογισιμος αντιπαλος σε αυτα τα αλογα.

σιγουρα δεν θα το φτιαξω για κοντρες,μιας και τα λεγτα που δινω ανετα το τουρμπιζα,αλλα για προσωπικη ευχαριστηση

φιλε G.PET.VF34 να'σαι καλα για τα καλα σου λογια.καποτε το 6ν ηταν υπολογισιμος αντιπαλος τωρα εχει μεινει παρα πολυ πισω.ετσι ειναι ομως η τεχνολογια προχωραει...

[/quote

Λοιπόν φίλε mpoukou22 μιας και την ψάχνεις για υπερκυβισμό, έκκεντρα και full ατμοσφαιρική βελτίωση, πρόσφατα που έμπαινα στο Seat.club.gr ήταν ένας τύπος με Ibiza GTI (II νομίζω) που είχε κάνει μια τέτοια "κατάσταση" με 1600άρι με cams, ρυθμιζόμενα γρανάζια, ρο'ι'κές κ.λπ και το είχε φτάσει σχεδόν 185-190ΗΡ. Έγραφε ότι με "κατεβάσματα", καρφωτές κ.λπ συναγωνιζόταν στα ίσια σχεδόν όλα τα πρώτα στάδια 1.8 20VT, αφού ανέβαζε (αποδοτικά)8.500rpm!!! :hyper: Eγώ να σου πω το πιστεύω γιατί το σασμάν είναι σχετικά κοντό. (Καλά, αυτό που έχεις είναι θεόκοντο- θυμάμαι η 5η έφτανε στα 190+Κm/h τις 6.550rpm- και μάλλον θα χρειαστείς ΚΑΙ ΣΑΝΖΜΑΝ από 1600άρι :sad: Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι αλλιώς δεν θα μπορεί να απλώσει την extra δύναμη, παρόλο που τώρα σου "κολακεύει" το μοτέρ.) Μήπως να "έμπαινες" εκεί (Seat.club.gr)κι αν το έχει ακόμα το παιδί (το Ibiza) να ρωτούσες, γιατί φαινόταν να έχει άκρες και με "πράματα" γύρω από ατμοσφαιρικές βελτιώσεις. Τα μοτέρ αυτά είναι παλιά και βρίσκεις πολύ υλικό αλλά θέλει και προσοχή γιατί είναι και ταλαιπωρημένα, και καμιά φορά κυκλοφορούν και "φόλες".ΜΗΝ εμπιοστευτείς μόνο εμπόρους αλλά να πας συστημένος από πρόσωπο! Αυτά και καλή αναβάθμιση. Θα χαρούμε όλοι πιστεύω να σε δούμε σε πιο Wild καταστάσεις, να "τιμωρείς" πλέον και τους ανύποπτους!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

[

Λοιπόν φίλε mpoukou22 μιας και την ψάχνεις για υπερκυβισμό, έκκεντρα και full ατμοσφαιρική βελτίωση, πρόσφατα που έμπαινα στο Seat.club.gr ήταν ένας τύπος με Ibiza GTI (II νομίζω) που είχε κάνει μια τέτοια "κατάσταση" με 1600άρι με cams, ρυθμιζόμενα γρανάζια, ρο'ι'κές κ.λπ και το είχε φτάσει σχεδόν 185-190ΗΡ. Έγραφε ότι με "κατεβάσματα", καρφωτές κ.λπ συναγωνιζόταν στα ίσια σχεδόν όλα τα πρώτα στάδια 1.8 20VT, αφού ανέβαζε (αποδοτικά)8.500rpm!!! :hyper: Eγώ να σου πω το πιστεύω γιατί το σασμάν είναι σχετικά κοντό. (Καλά, αυτό που έχεις είναι θεόκοντο- θυμάμαι η 5η έφτανε στα 190+Κm/h τις 6.550rpm- και μάλλον θα χρειαστείς ΚΑΙ ΣΑΝΖΜΑΝ από 1600άρι :sad: Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι αλλιώς δεν θα μπορεί να απλώσει την extra δύναμη, παρόλο που τώρα σου "κολακεύει" το μοτέρ.) Μήπως να "έμπαινες" εκεί (Seat.club.gr)κι αν το έχει ακόμα το παιδί (το Ibiza) να ρωτούσες, γιατί φαινόταν να έχει άκρες και με "πράματα" γύρω από ατμοσφαιρικές βελτιώσεις. Τα μοτέρ αυτά είναι παλιά και βρίσκεις πολύ υλικό αλλά θέλει και προσοχή γιατί είναι και ταλαιπωρημένα, και καμιά φορά κυκλοφορούν και "φόλες".ΜΗΝ εμπιοστευτείς μόνο εμπόρους αλλά να πας συστημένος από πρόσωπο! Αυτά και καλή αναβάθμιση. Θα χαρούμε όλοι πιστεύω να σε δούμε σε πιο Wild καταστάσεις, να "τιμωρείς" πλέον και τους ανύποπτους!

αυτος ηταν που με εβαλε στην πριζα και για οτι γινει στο πολακι αυτος θα φταιει! :p

τωρα αυτο το ιμπιζα ειναι τετραπεταλουδο και ειναι 197 αλογα.

με το σασμαν δεν θα εχω προβλημα στο απλωμα ισα-ισα που θα ειναι ιδανικο με την ροπη που θα εχει το πολο.ειναι δοκιμασμενο απο το παληκαρι :p

απλα ο Γιαννη γυρω απο τον AFH τα ξερει ολα.πολυ ξηγημενο και πολυ καλο παιδι.

να'σαι καλα σε ευχαριστω πολυ.

δυστυχως σε αυτην την φαση παμε να αγγιξουμε τα 145 αλογα και βλεπουμε.

δυστυχως στην ατμοσφαιρα οπως ειναι γνωστο,πρεπει να ριξεις λεφτα..

Link to comment
Share on other sites

Πατημα με Rx8 cosmo με τα 230 για 2η φορα μου. Την πρωτη ειχα κανει απο 2ερες μεχρι 4ες τελιωματα αν θυμαμαι καλα 3 αμαξια.. ηθελα να ξαναδω τι και πως και ετυχε να πατησω με καποιο αλλο σημερα.

1ο πατημα:

Πατησαμε απο 2ερες και πηγαιναμε μαζι μεχρι 3ες, κουμπωμα 4ης μου του ξεμιτιζω μισο αμαξι και κουμπωμα 5ης με περναει περιπου ενα αμαξι το Cosmo.

2o πατημα:

Το ιδιο σκηνικο εγινε περιπου και την 2ερη φορα οπου φευγει λιγο μπροστα και σε αλλαγη ταχυτητας του, ειδαμε να πεταει απτις εξατμισεις φλογες.. :flowers:

και ενα 3ο πατημα εγινε απο 1ες αφου μου εκανε το χατιρι για 2ερες ρολλ,περασα μισο αμαξι μπροστα εγω μεχρι την γεφυρα (παλι καλα :thumbsup:)

Οταν μιλησαμε μετα τον ρωτησα τι φοραει και μου λεει μαμα τελιως.. του ειπα οτι εχω ξαναπατησει με αλλο ενα και τι αποτελεσμα ειχα. Οταν του ειπα οτι πεταγε φλογιδια πισω με αλλαγες του και οτι εκανε σκασιματα εμεινε εκπληκτος..?! μου ξανα ειπε οτι ειναι μαμα κτλπ.. νταξει δεν ασχοληθηκα περεταιρω. Παιζει κτ τετοιο με μαμα Rx8 να πεταει φλογες κτλπ? ψιλο κουλο μου κανει.. :flowers:

Edited by GIANNIS_KAN
Link to comment
Share on other sites

Κόντρα με αρχιμαλάκα με passat 1.8t tsi από 3ες μέχρι 160χλμ κόπιες προς Σαρωνίδα λίγο πριν την έξοδο για Καλύβια. Εγώ με golf tsi 140.

Αρχιμαλάκας γιατί είχε μέσα μωρό και χωρίς την γυναίκα του το οποίο το διαπίστωσα όταν τον άφησα, διαφορετικά δεν θα έμπαινα στο τρυπάκι.

Δυστυχώς όμως είναι πλέον πολύ επικίνδυνη η διαδρομή από και προς Ανάβυσσο διότι όλοι κάνουν ότι τους καυλώσει!

Οπότε προσοχή και σύνεση!

Link to comment
Share on other sites

Πατημα με Rx8 cosmo με τα 230 για 2η φορα μου. Την πρωτη ειχα κανει απο 2ερες μεχρι 4ες τελιωματα αν θυμαμαι καλα 3 αμαξια.. ηθελα να ξαναδω τι και πως και ετυχε να πατησω με καποιο αλλο σημερα.

1ο πατημα:

Πατησαμε απο 2ερες και πηγαιναμε μαζι μεχρι 3ες, κουμπωμα 4ης μου του ξεμιτιζω μισο αμαξι και κουμπωμα 5ης με περναει περιπου ενα αμαξι το Cosmo.

2o πατημα:

Το ιδιο σκηνικο εγινε περιπου και την 2ερη φορα οπου φευγει λιγο μπροστα και σε αλλαγη ταχυτητας του, ειδαμε να πεταει απτις εξατμισεις φλογες.. :startle:

και ενα 3ο πατημα εγινε απο 1ες αφου μου εκανε το χατιρι για 2ερες ρολλ,περασα μισο αμαξι μπροστα εγω μεχρι την γεφυρα (παλι καλα :thumbsup:)

Οταν μιλησαμε μετα τον ρωτησα τι φοραει και μου λεει μαμα τελιως.. του ειπα οτι εχω ξαναπατησει με αλλο ενα και τι αποτελεσμα ειχα. Οταν του ειπα οτι πεταγε φλογιδια πισω με αλλαγες του και οτι εκανε σκασιματα εμεινε εκπληκτος..?! μου ξανα ειπε οτι ειναι μαμα κτλπ.. νταξει δεν ασχοληθηκα περεταιρω. Παιζει κτ τετοιο με μαμα Rx8 να πεταει φλογες κτλπ? ψιλο κουλο μου κανει.. :thumbsup:

Φιλε μου τα rx-8 ειναι παρα πολυ ανωμαλα αμαξια και δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα! Για να διατηρηθουν θελουν τρελη συντηρηση και προσοχη αλλα ενα καλοσυντηρημενο με ενα αλλο απο τα πολλα εχουν μεγαλες διαφορες! Παιζει να ηταν και μαμα.

Link to comment
Share on other sites

Πατημα με Rx8 cosmo με τα 230 για 2η φορα μου. Την πρωτη ειχα κανει απο 2ερες μεχρι 4ες τελιωματα αν θυμαμαι καλα 3 αμαξια.. ηθελα να ξαναδω τι και πως και ετυχε να πατησω με καποιο αλλο σημερα.

1ο πατημα:

Πατησαμε απο 2ερες και πηγαιναμε μαζι μεχρι 3ες, κουμπωμα 4ης μου του ξεμιτιζω μισο αμαξι και κουμπωμα 5ης με περναει περιπου ενα αμαξι το Cosmo.

2o πατημα:

Το ιδιο σκηνικο εγινε περιπου και την 2ερη φορα οπου φευγει λιγο μπροστα και σε αλλαγη ταχυτητας του, ειδαμε να πεταει απτις εξατμισεις φλογες.. :startle:

και ενα 3ο πατημα εγινε απο 1ες αφου μου εκανε το χατιρι για 2ερες ρολλ,περασα μισο αμαξι μπροστα εγω μεχρι την γεφυρα (παλι καλα :thumbsup:)

Οταν μιλησαμε μετα τον ρωτησα τι φοραει και μου λεει μαμα τελιως.. του ειπα οτι εχω ξαναπατησει με αλλο ενα και τι αποτελεσμα ειχα. Οταν του ειπα οτι πεταγε φλογιδια πισω με αλλαγες του και οτι εκανε σκασιματα εμεινε εκπληκτος..?! μου ξανα ειπε οτι ειναι μαμα κτλπ.. νταξει δεν ασχοληθηκα περεταιρω. Παιζει κτ τετοιο με μαμα Rx8 να πεταει φλογες κτλπ? ψιλο κουλο μου κανει.. :thumbsup:

εγω παντως που πατησα προσφατα με φιλου cosmo full 1stage θυριδωμενο(250 αλογα,λεει οτι ειναι 1κολωνα+ μπροστα απο μαμα cosmo), του εφυγα απο 2ες και μεχρι τα 240χλμ 1.5 αμαξι μπροστα!

Edited by nick_1987
Link to comment
Share on other sites

Πατημα με Rx8 cosmo με τα 230 για 2η φορα μου. Την πρωτη ειχα κανει απο 2ερες μεχρι 4ες τελιωματα αν θυμαμαι καλα 3 αμαξια.. ηθελα να ξαναδω τι και πως και ετυχε να πατησω με καποιο αλλο σημερα.

1ο πατημα:

Πατησαμε απο 2ερες και πηγαιναμε μαζι μεχρι 3ες, κουμπωμα 4ης μου του ξεμιτιζω μισο αμαξι και κουμπωμα 5ης με περναει περιπου ενα αμαξι το Cosmo.

2o πατημα:

Το ιδιο σκηνικο εγινε περιπου και την 2ερη φορα οπου φευγει λιγο μπροστα και σε αλλαγη ταχυτητας του, ειδαμε να πεταει απτις εξατμισεις φλογες.. :blink:

και ενα 3ο πατημα εγινε απο 1ες αφου μου εκανε το χατιρι για 2ερες ρολλ,περασα μισο αμαξι μπροστα εγω μεχρι την γεφυρα (παλι καλα :p)

Οταν μιλησαμε μετα τον ρωτησα τι φοραει και μου λεει μαμα τελιως.. του ειπα οτι εχω ξαναπατησει με αλλο ενα και τι αποτελεσμα ειχα. Οταν του ειπα οτι πεταγε φλογιδια πισω με αλλαγες του και οτι εκανε σκασιματα εμεινε εκπληκτος..?! μου ξανα ειπε οτι ειναι μαμα κτλπ.. νταξει δεν ασχοληθηκα περεταιρω. Παιζει κτ τετοιο με μαμα Rx8 να πεταει φλογες κτλπ? ψιλο κουλο μου κανει.. :ahappy:

ενα ασημι ηταν............?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου τα rx-8 ειναι παρα πολυ ανωμαλα αμαξια και δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασματα! Για να διατηρηθουν θελουν τρελη συντηρηση και προσοχη αλλα ενα καλοσυντηρημενο με ενα αλλο απο τα πολλα εχουν μεγαλες διαφορες! Παιζει να ηταν και μαμα.

Μαμα πετανε φλογες και κανουν σκασιματα?

Ενα μπλε σκουρο ητανε.

Link to comment
Share on other sites

Μαμα πετανε φλογες και κανουν σκασιματα?

Ενα μπλε σκουρο ητανε.

ναι,κανουν τρελα σκασιματα αν φορανε εξατμιση,και φλογα,αλλα οχι πολλα πραγματα,ισα που φαινεται.

Link to comment
Share on other sites

ναι,κανουν τρελα σκασιματα αν φορανε εξατμιση,και φλογα,αλλα οχι πολλα πραγματα,ισα που φαινεται.

Στο συγκεκριμενο φαινοτανε φλογα και σκασιματα..απλα ο τυπος ειπε μαμα..τελειως. :/

Link to comment
Share on other sites

Μαμα πετανε φλογες και κανουν σκασιματα?

Ενα μπλε σκουρο ητανε.

Ο βανκελ δεν δουλευει οπως οι αλλοι κινητηρες! Εγω ξερω και 1400αρι με ιδιεταιρα ελευθερη εξατμιση που πεταει σπιθιες σε καθε κατεβασμα. Αν ειχε καμια ολοσωμη εξατμιση ανετα εβγαζε φλογιδια μεγαλα. Αλλα και εναν καταλυτη να φορουσε ελευθερο παλι θα κανε σκασιματα κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα σε κόκκινο φανάρι κάθεται δίπλα μου μαύρο 207 και συμπεριφερόταν προκλητικά... ανάβει πράσινο και ξεκινάμε με εμένα μισό αμάξι μπροστά(τόση ήταν η απόσταση μεταξύ μας στο φανάρι). 1η, 2αρα τον έβλεπα από τον δεξί μου καθρέπτη στην άκρη. Στην αλλαγή της δευτέρας είδα ότι κρέμασε για λίγα δευτερόλεπτα ο κινητήρας του. Κούμπωσα 3η και το 207 έκοψε γιατί στένευε ο δρόμος και δεν τον έπαιρνε να συνεχίσει. Έπειτα κάνω δεξιά για να με περάσει και να δω τι γράφει από πίσω και διαπιστώνω ότι γράφει 207 GT ! :whistling:

Ξέχασα να αναφέρω οτι εγώ είχα +370 κιλά(+4 άτομα) απο το κανονικό κι αυτός +2 άτομα...

Απ' ότι κατάλαβα ήταν το 1.6 με τα 120ps, οπότε εάν σε παρόμοια φάση ήμασταν οι 2 μας στα αυτοκίνητα το τσάι θα το είχε πιει χαλαρά....

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα σε κόκκινο φανάρι κάθεται δίπλα μου μαύρο 207 και συμπεριφερόταν προκλητικά... ανάβει πράσινο και ξεκινάμε με εμένα μισό αμάξι μπροστά(τόση ήταν η απόσταση μεταξύ μας στο φανάρι). 1η, 2αρα τον έβλεπα από τον δεξί μου καθρέπτη στην άκρη. Στην αλλαγή της δευτέρας είδα ότι κρέμασε για λίγα δευτερόλεπτα ο κινητήρας του. Κούμπωσα 3η και το 207 έκοψε γιατί στένευε ο δρόμος και δεν τον έπαιρνε να συνεχίσει. Έπειτα κάνω δεξιά για να με περάσει και να δω τι γράφει από πίσω και διαπιστώνω ότι γράφει 207 GT ! :whistling:

Ξέχασα να αναφέρω οτι εγώ είχα +370 κιλά(+4 άτομα) απο το κανονικό κι αυτός +2 άτομα...

Απ' ότι κατάλαβα ήταν το 1.6 με τα 120ps, οπότε εάν σε παρόμοια φάση ήμασταν οι 2 μας στα αυτοκίνητα το τσάι θα το είχε πιει χαλαρά....

Αν δεν κανω λαθος ειναι 175 αλογα απλα πιο βαρυ απο το rc...

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κανω λαθος ειναι 175 αλογα απλα πιο βαρυ απο το rc...

εχω την εντυπωση οτι ειναι το αντιστοιχο rallye αλλα σε πενταθυρο.. οποτε μαλλον 150 αλογα ειναι και το gt.

Link to comment
Share on other sites

εχω την εντυπωση οτι ειναι το αντιστοιχο rallye αλλα σε πενταθυρο.. οποτε μαλλον 150 αλογα ειναι και το gt.

Τωρα που το λες νομιζω στην αρχη που ειχε κυκλοφορησει το ελεγαν gt και ηταν 150 αλογα και μετα για εμπορικους λογους εδω στην ελλαδα το βαφτησαν rallye και του εβαλαν αλλες ζαντες και αυτοκολητα!

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κανω λαθος ειναι 175 αλογα απλα πιο βαρυ απο το rc...

εχω την εντυπωση οτι ειναι το αντιστοιχο rallye αλλα σε πενταθυρο.. οποτε μαλλον 150 αλογα ειναι και το gt.

Τωρα που το λες νομιζω στην αρχη που ειχε κυκλοφορησει το ελεγαν gt και ηταν 150 αλογα και μετα για εμπορικους λογους εδω στην ελλαδα το βαφτησαν rallye και του εβαλαν αλλες ζαντες και αυτοκολητα!

Παιδιά μάλλον το 1.6 με τα 120 ήταν γιατί εγώ είμαι 16αρης..

Link to comment
Share on other sites

rallye ηταν μια εκδοση που βγηκε στην Ελλαδα και ειχε 150 αλογα επισης ο εξοπλισμος του ηταν πιο φτωχος απο το GT το οποιο πχ. ειχε πανοραμικη οροφη και το οποιο ειχε και αυτο 150 αλογα.Η διαφορα τους ηταν ουσιασιαστικα ο εξοπλισμος δηλ, περιπου 2500 ευρω πιο κατω το RALLYE..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μάλλον το 1.6 με τα 120 ήταν γιατί εγώ είμαι 16αρης..

Eννοείς 1.6Fsi σκέτο ή "ανεβασμένο" με εξατμίσεις εισαγωγές κ.λπ; Κοίτα έτσι όπως το γράφεις δεν πολυκατάλαβα αν ήθελε αυτός να τη συνεχίσει τη "μανούρα" μαζί σου ή έχασε κάποια αλλαγή και "απογοητεύθηκε", γιατί αν ήσουν βαρυφορτωμένος όπως λές, το 207 1.6 120ΗΡ είναι αμάξι μικρότερης κατηγορίας (άρα ελαφρύτερο) με μοτέρ ΒΜW που έχει 16,5Kg.m ροπής (νομίζω λίγο περισσότερο από το δικό σου αλλά εμπάσει περιπτώσει με εξίσου αποδοτικό σε σχέση με Fsi μοτέρ), οπότε το αποτέλεσμα -αν σκεφτούμε ότι σε βρήκε "βαρύ" και πήγε με πονηριά να σε "καθαρίσει"- μοιάζει περίεργο! Μπορεί να ήταν 1.4 που έχει στα χαρτιά 98ΗΡ αλλά στην πράξη αυτά λένε κάποια περιοδικά ότι έχουν δείξει 105-108ΗΡ (δεν το πολυπιστεύω όμως, γιατί το Auto-Triti το έχει ξεφτιλίσει με τα άλογα, γι' αυτό μου φαίνεται όπως είπα παράξενο το αποτέλεσμα). Μάλλον ο τύπος δεν είχε τα φόντα (γενικότερα: μοτέρ/χέρια) να σου βγεί και την "έφαγε"...Σημασία έχει η νίκη φίλε μου! Τώρα ας ξανασκεφτεί να την "πέσει" σε Golf!

Υ.Γ: Επίσης τώρα θα το βγάλει σίγουρα το διακριτικό "GT",γιατί έγινε ρεζίλι χα!,χα!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Eννοείς 1.6Fsi σκέτο ή "ανεβασμένο" με εξατμίσεις εισαγωγές κ.λπ; Κοίτα έτσι όπως το γράφεις δεν πολυκατάλαβα αν ήθελε αυτός να τη συνεχίσει τη "μανούρα" μαζί σου ή έχασε κάποια αλλαγή και "απογοητεύθηκε", γιατί αν ήσουν βαρυφορτωμένος όπως λές, το 207 1.6 120ΗΡ είναι αμάξι μικρότερης κατηγορίας (άρα ελαφρύτερο) με μοτέρ ΒΜW που έχει 16,5Kg.m ροπής (νομίζω λίγο περισσότερο από το δικό σου αλλά εμπάσει περιπτώσει με εξίσου αποδοτικό σε σχέση με Fsi μοτέρ), οπότε το αποτέλεσμα -αν σκεφτούμε ότι σε βρήκε "βαρύ" και πήγε με πονηριά να σε "καθαρίσει"- μοιάζει περίεργο! Μπορεί να ήταν 1.4 που έχει στα χαρτιά 98ΗΡ αλλά στην πράξη αυτά λένε κάποια περιοδικά ότι έχουν δείξει 105-108ΗΡ (δεν το πολυπιστεύω όμως, γιατί το Auto-Triti το έχει ξεφτιλίσει με τα άλογα, γι' αυτό μου φαίνεται όπως είπα παράξενο το αποτέλεσμα). Μάλλον ο τύπος δεν είχε τα φόντα (γενικότερα: μοτέρ/χέρια) να σου βγεί και την "έφαγε"...Σημασία έχει η νίκη φίλε μου! Τώρα ας ξανασκεφτεί να την "πέσει" σε Golf!

Υ.Γ: Επίσης τώρα θα το βγάλει σίγουρα το διακριτικό "GT",γιατί έγινε ρεζίλι χα!,χα!

εννοώ σκέτο, δλδ μαμά με εμένα +4 άτομα.. κι εμένα μου φάνηκε αρκετά περίεργο το GT που έγραφε.... χαχαχαχα σίγουρα θα το ξανασκεφτεί να κάτσει δίπλα σε Golf :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

:nea:

Έλα ρε γιατί αποκλείετε να ήταν όντως το GT με έναν τέτοιο?????

Το κακόμοιρο το EP3....χαραμίζεται :devil:

Edited by Grouper
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.