Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Δεν ειναι ομως και συγκρισιμα... Αλλη φιλοσοφια το ενα κι αλλη το αλλο... Σε αλλο κοινο προοριζεται το ενα και σε αλλο το αλλο...

Ασχετα που εσυ εκανες κτηνος το δικο σου και κολλας τους παντες..... :laugh::angry2:

Εγώ συνδιάζω και τους δύο κόσμους σε έναν :hyper: peace.. Make love not war.

Καλησπερα κ απο μενα παιδια...ειπα να βγαλω βολτα το polaki αποψε μαζι με τα φιλαρακια μου στα "κοντροστεκια" να δω κανεναν παλιο γνωστο μιας και το εχω παρατησει το αθλημα πλεον μετα τα 2500 που πληρωσα περσυ και το αυτοφωρο.τι το ηθελα και γω?Μολις ειδαν gti μερικοι "γρηγοροι" (opc,cupra 1,8 kai s3) μερικοι εκ των οποιων βεβαια ειχαν κατι i/c απο φορτηγο μπροστα και ηταν φτιαγενοι σε υψη που το polaki μου τουλαχιστον δε θα δει ποτε (βλεπε 300+ ps) ηρθαν ταχα μου δηθεν να δουν το αυτοκινητο και να πουν τα καλοριζικα...ακουσα πανω απο 50 φορες την φραση "παμε να ανοιξουμε?"....δηλαδη ποσο μαλακες μπορει να ειναι μερικοι???να σου ζητουν επιτακτικα κιολας να ανοιξεις για να δειξουν οτι ειναι πιο γρηγοροι στους υπολοιπους αγνοωντας βεβαια οτι εγω ειμαι 180 και αυτοι ισως και δυο φορες πανω απο την δυναμη του αυτοκινητου μου...αφου αρνηθηκα ευγενικα παντα την οποια προκληση ενας μαγκας με ενα glanza αρκετα γρηγορο παρεξηγηθηκε και σε φαση ξυλου κιολας απαιτησε να ανοιξουμε με οτι εχει η παρεα αλλα με εμενα οδηγο μιας και τον προσβαλα επειδη αρνηθηκα...ο κολλητος (φιλοι απο την ημερα που γενηθηκαμε) προσφερε τα κλειδια και εκει το θεμα εληξε..ο λογος?1) πηγαινα μονο απο εκει που με συνεφερε(σταση και σ αυτο ημουν ανενδοτος) γιατι ενας παλιος κοντρακιας μου ειχε πει την κοντρα να την κανονιζω παντα στα μετρα μου οχι στα μετρα του αλλου και αυτο μου χει βγει σε καλο 2) rallye 4-πεταλουδο σφυρηλατο ολο με αγραφο και μια μπουκαλιτσα στο πορτ παγκαζ...Θελω να σας ρωτησω ολους υπαρχουν σε ολες τις περιοχες της ελλαδας τετοιοι η μονο εδω στην αιτωλοακαρνανια εχουμε(οχι ολοι μερικοι)???δηλαδη του στυλ "εγω φιλε σε προκαλω","ελα με οτι θες θα σε μαμισω οπως και να χει" και στο τελος "Α εγω δε παιζω αυτο ειναι 3mm πιο χαμηλωμενο απο το δικο μου και 1,2 hp πιο πολλα,ασε που δεν ανοιγω με τερμα πιεση γιατι φοβαμαι μη φυγει το πισω πιτσιλιστηρι"..πω θεε μου τι κυκλοφορει στον κοσμο...

Παντού υπάρχουν οι ΧΩΡΙΑΤΕΣ φίλε μου... Αντι να κοιτάξουν τον εαυτό τους προσπαθούν να αναδειχτούνε μέσω του αμαξιού τους. Μην πηγαίνεις εκεί άσε τους να σκάνε και κάνε της βόλτες σου.

Μπαααα! Εγώ τώρα θα γίνω λίγο..."κακός" :D και θα πω ότι τα EVO με εξαίρεση τα όχι και τόσο κορυφαία μοτέρ τους -αφού κακά τα ψέματα για να βγάλουν αυτές τις αποδόσεις έχουν ως μανήσια, turbo αρκετά μεγάλης παροχής (νομίζω την Greddy TD05-18G) κι έτσι ακούς εσύ 300ΗΡ και "τρελαίνεσαι" :yahoo: - στους τομείς: κράτημα, αίσθηση, ευκολία οδήγησης και γενικά "στρίψιμο" είναι μια δεκαετία μπροστά ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ της κατηγορίας τους, δηλαδή στα σπορ από 2-2,5 litre,αφού ουσιαστικά είναι καθαρόαιμα πολιτικά αγωνιστικά! Αν τους βάλεις μία TEIN, OELINS ή BILSTEIN PSS 10 είσαι "έτοιμος" ακόμα και για "χρόνους" αν κατέχεις το άθλημα, χωρίς να πειράξεις ούτε βίδα από μηχανική βελτίωση (Ο.Κ χάρη στην εξελιγμένη 4κίνηση, πλην όμως είτε μας αρέσει είτε όχι έτσι είναι :devil: !) Απλά είναι ασχημούτσικα, απολίτιστα, με μέτρια ποιότητα σαλονιού και σίγουρα κουραστικά, θορυβώδη και "σκληρά" αν τα συγκρίνεις π.χ με S4, BMW 335 ή ΒΕΝΖ C350. Aπό την άλλη όμως είναι ιεροσυλία να πεις ένα τέτοιο αμάξι ξεπερασμένο, επειδή π.χ θα το νικήσεις με ένα καλό βελτιωμένο 2κίνητο ή ακόμα κι αν τώρα τελευταία βγήκαν ορισμένα πολύ "σοφιστικέ" ευρωπα'ι'κά Coupe ( Scirocco R ,Megane RS Trophy ή RS3) που σε απόδοση μοτέρ το έχουν ξεπεράσει!) Αll around όμως, τα EVO δεν "παίζονται"! Συγγνώμη που γίνομαι "σκληρός" -αφού ΚΑΙ ΓΩ δεν πολυχωνεύω αυτή τη νοοτροπία motorsport, δηλαδή τα με ακραιφνώς αγωνιστικό στυλ αμάξια ως μανήσια, με τις "φτερούγες", την υπερβολική (και ως μανήσια!) κατανάλωση κ.λπ κ.λπ- ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΑΦΟΎ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ. (Εκτός κι αν είναι "άρρωστος" βέβαια αλλά αυτό πάει "αλλού"...)

Ναι έχεις δίκιο απλά είναι πάρα πολλά τα λεφτά που ζητάνε για αυτό το αμάξι βάσει αυτά που μπορεί να προσφέρει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα κ απο μενα παιδια...ειπα να βγαλω βολτα το polaki αποψε μαζι με τα φιλαρακια μου στα "κοντροστεκια" να δω κανεναν παλιο γνωστο μιας και το εχω παρατησει το αθλημα πλεον μετα τα 2500 που πληρωσα περσυ και το αυτοφωρο.τι το ηθελα και γω?Μολις ειδαν gti μερικοι "γρηγοροι" (opc,cupra 1,8 kai s3) μερικοι εκ των οποιων βεβαια ειχαν κατι i/c απο φορτηγο μπροστα και ηταν φτιαγενοι σε υψη που το polaki μου τουλαχιστον δε θα δει ποτε (βλεπε 300+ ps) ηρθαν ταχα μου δηθεν να δουν το αυτοκινητο και να πουν τα καλοριζικα...ακουσα πανω απο 50 φορες την φραση "παμε να ανοιξουμε?"....δηλαδη ποσο μαλακες μπορει να ειναι μερικοι???να σου ζητουν επιτακτικα κιολας να ανοιξεις για να δειξουν οτι ειναι πιο γρηγοροι στους υπολοιπους αγνοωντας βεβαια οτι εγω ειμαι 180 και αυτοι ισως και δυο φορες πανω απο την δυναμη του αυτοκινητου μου...αφου αρνηθηκα ευγενικα παντα την οποια προκληση ενας μαγκας με ενα glanza αρκετα γρηγορο παρεξηγηθηκε και σε φαση ξυλου κιολας απαιτησε να ανοιξουμε με οτι εχει η παρεα αλλα με εμενα οδηγο μιας και τον προσβαλα επειδη αρνηθηκα...ο κολλητος (φιλοι απο την ημερα που γενηθηκαμε) προσφερε τα κλειδια και εκει το θεμα εληξε..ο λογος?1) πηγαινα μονο απο εκει που με συνεφερε(σταση και σ αυτο ημουν ανενδοτος) γιατι ενας παλιος κοντρακιας μου ειχε πει την κοντρα να την κανονιζω παντα στα μετρα μου οχι στα μετρα του αλλου και αυτο μου χει βγει σε καλο 2) rallye 4-πεταλουδο σφυρηλατο ολο με αγραφο και μια μπουκαλιτσα στο πορτ παγκαζ...Θελω να σας ρωτησω ολους υπαρχουν σε ολες τις περιοχες της ελλαδας τετοιοι η μονο εδω στην αιτωλοακαρνανια εχουμε(οχι ολοι μερικοι)???δηλαδη του στυλ "εγω φιλε σε προκαλω","ελα με οτι θες θα σε μαμισω οπως και να χει" και στο τελος "Α εγω δε παιζω αυτο ειναι 3mm πιο χαμηλωμενο απο το δικο μου και 1,2 hp πιο πολλα,ασε που δεν ανοιγω με τερμα πιεση γιατι φοβαμαι μη φυγει το πισω πιτσιλιστηρι"..πω θεε μου τι κυκλοφορει στον κοσμο...

Koίτα "ανοίγουμε" με αμάξια στα μέτρα μας και για να ευχαριστιόμαστε αλλά και για να βγάζουμε κάποια συμπεράσματα. Δε βλέπω το λόγο :yahoo: να "ανοίξω" με το "τέρας"-υβρίδιο του κάθε κόπανου "κάγκουρα" για να ευχαριστηθεί αυτός, κι γώ να "σπάσω" το αμαξάκι μου! Και τί να δω δηλαδή;;; αυτό που προβλέπεται να γίνει;;;

Μην ανοίγεις ΠΟΤΕ με τέτοιους και ΚΟΒΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ! :hyper: Δεμας χρειάζονται οι "καγκουροχωριάτες" που θέλουν να ικανοποιήσουν τα κόμπλεξ τους! Φαντάζομαι ούτε σύ πας και προκαλείς με το GTI σου 180HP να "τιμωρήσεις" (και καλά) Ibiza 1.4 TopGun 115HP, για να πεις ότι "έφαγες" σπορ Σεατ και του έκανες 7 κολώνες! :D

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα κ απο μενα παιδια...ειπα να βγαλω βολτα το polaki αποψε μαζι με τα φιλαρακια μου στα "κοντροστεκια" να δω κανεναν παλιο γνωστο μιας και το εχω παρατησει το αθλημα πλεον μετα τα 2500 που πληρωσα περσυ και το αυτοφωρο.τι το ηθελα και γω?Μολις ειδαν gti μερικοι "γρηγοροι" (opc,cupra 1,8 kai s3) μερικοι εκ των οποιων βεβαια ειχαν κατι i/c απο φορτηγο μπροστα και ηταν φτιαγενοι σε υψη που το polaki μου τουλαχιστον δε θα δει ποτε (βλεπε 300+ ps) ηρθαν ταχα μου δηθεν να δουν το αυτοκινητο και να πουν τα καλοριζικα...ακουσα πανω απο 50 φορες την φραση "παμε να ανοιξουμε?"....δηλαδη ποσο μαλακες μπορει να ειναι μερικοι???να σου ζητουν επιτακτικα κιολας να ανοιξεις για να δειξουν οτι ειναι πιο γρηγοροι στους υπολοιπους αγνοωντας βεβαια οτι εγω ειμαι 180 και αυτοι ισως και δυο φορες πανω απο την δυναμη του αυτοκινητου μου...αφου αρνηθηκα ευγενικα παντα την οποια προκληση ενας μαγκας με ενα glanza αρκετα γρηγορο παρεξηγηθηκε και σε φαση ξυλου κιολας απαιτησε να ανοιξουμε με οτι εχει η παρεα αλλα με εμενα οδηγο μιας και τον προσβαλα επειδη αρνηθηκα...ο κολλητος (φιλοι απο την ημερα που γενηθηκαμε) προσφερε τα κλειδια και εκει το θεμα εληξε..ο λογος?1) πηγαινα μονο απο εκει που με συνεφερε(σταση και σ αυτο ημουν ανενδοτος) γιατι ενας παλιος κοντρακιας μου ειχε πει την κοντρα να την κανονιζω παντα στα μετρα μου οχι στα μετρα του αλλου και αυτο μου χει βγει σε καλο 2) rallye 4-πεταλουδο σφυρηλατο ολο με αγραφο και μια μπουκαλιτσα στο πορτ παγκαζ...Θελω να σας ρωτησω ολους υπαρχουν σε ολες τις περιοχες της ελλαδας τετοιοι η μονο εδω στην αιτωλοακαρνανια εχουμε(οχι ολοι μερικοι)???δηλαδη του στυλ "εγω φιλε σε προκαλω","ελα με οτι θες θα σε μαμισω οπως και να χει" και στο τελος "Α εγω δε παιζω αυτο ειναι 3mm πιο χαμηλωμενο απο το δικο μου και 1,2 hp πιο πολλα,ασε που δεν ανοιγω με τερμα πιεση γιατι φοβαμαι μη φυγει το πισω πιτσιλιστηρι"..πω θεε μου τι κυκλοφορει στον κοσμο...

όσο ήμουν μαμά 140hp είχα δεχτεί πρόκληση από πόλο 16v 101hp.και βέβαια δεν δέχτηκα να πατήσω... ωστόσο ήταν εκεί ένας φίλος που του είχα μια υποχρέωση και ήθελε να το πάρει βόλτα και έτσι του έδωσα τα κλειδιά. έκανε το χαβαλέ του, σταμάτησε ο άλλος να με πρήζει και έβγαλα και την υποχρέωση! μετά το πάτημα ανεβαίνει πάνω το άλλο το παλικάρι με κοιτάει με μίσος και μου λέει... άμα φωνάξω τον αδερφό μου με το rx8 θα σου πω εγώ.(σε φάση θα φας κολόνα)σε όλη την φάση δεν είπα κουβέντα γιατί πραγματικά δεν πίστευα ότι το ζούσα νόμιζα ότι ήταν όνειρο... :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να βασιζόμαστε σε αμάξια φίλων και συγγενών πάει χάθηκε η μπάλα!!

Ότι είναι να κάνεις θα το κάνεις με το αμάξι σου!!

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να βασιζόμαστε σε αμάξια φίλων και συγγενών πάει χάθηκε η μπάλα!!

Ότι είναι να κάνεις θα το κάνεις με το αμάξι σου!!

Ελα που πολλοί με ξένα αρχ.....δια το πέζουν μάγκες... :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Γυρνάω από Θεσσαλονίκη Βέροια κατά της 7 το απόγευμα σήμερα. Στα δυόδια πετυχένω ένα μαύρο EVO 9 από Βέροια και φευγει πατητός. Το αμάξι λογικά φοράει πρώτο στάδιο και είναι γύρω στα 360 υποθέτω. Στα 200 χιλιόμετρα είμαι από πίσω του και κοντέβω να κουφαθώ από τον θόρυβο που κάνει η εξάτμιση του.. Τον βλέπω το πατάι από τα 160 και δεν μου δείνει την εντύπωση ότι πάει τέρμα ασχέτος αν έχουν κουφαθεί όλοι όσοι είναι δίπλα του. Στα ανοιγματα από 170 τον μαζέβω άνετα, με πέρνει πρέφα και κάνει στην άκρη για να τον περάσω.

Τώρα στρίβουμε για κλειδί,είναι ανηφορικία δεξιά στροφή που μας βγάζει στην εγνατία προς κοζάνη. Με πλησιάζει απότομα στην στροφή και έρχετε από αριστερά μου, εγώ δεξιά σταθερά με 130 και τρίτη και μόλις ισιάζουν τα αμάξια το πατάω ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΙΑΠΩΝΑ :goodjob:

Ο τύπος έμεινε....... :logik: και εγώ :laugh:

Στο επόμενο ισιάδη που είναι τα καινούγια βενζινάδικα έρχετε φορτομένος. Σταθερά από πίσω μου με 170 4η εγώ μέσα τα πατάμε ΒΒ japan σε άνοιγμα μέχρι τα 220-230 4-5 αμάξια μπροστά το 18αράκι όπως λένε κάποιοι που δεν θα σύκωνε την K04. :gym:

B)

μπραβο ευγε ετσι πρεπει!!!!γιατι ειπαμε καλο το evo αλλα....... εγω εφαγα....ενα ford focus rs πρασινακι καθως πηγαινα κατερινη...Λεπτοκαρια.. κυριος παντως ο τυπος αναψα φωτα και πατησαμε τον περασα και μετρησε μεχρι τα 280 αλλα τοσα...μετα ηρθε διπλα και ρωτησε ποσο το εχω...αλλα τον αφησα με την αποροια....pardon.gif
Link to comment
Share on other sites

Μπαααα! Εγώ τώρα θα γίνω λίγο..."κακός" :laugh: και θα πω ότι τα EVO με εξαίρεση τα όχι και τόσο κορυφαία μοτέρ τους -αφού κακά τα ψέματα για να βγάλουν αυτές τις αποδόσεις έχουν ως μανήσια, turbo αρκετά μεγάλης παροχής (νομίζω την Greddy TD05-18G) κι έτσι ακούς εσύ 300ΗΡ και "τρελαίνεσαι" :goodjob: - στους τομείς: κράτημα, αίσθηση, ευκολία οδήγησης και γενικά "στρίψιμο" είναι μια δεκαετία μπροστά ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ της κατηγορίας τους, δηλαδή στα σπορ από 2-2,5 litre,αφού ουσιαστικά είναι καθαρόαιμα πολιτικά αγωνιστικά! Αν τους βάλεις μία TEIN, OELINS ή BILSTEIN PSS 10 είσαι "έτοιμος" ακόμα και για "χρόνους" αν κατέχεις το άθλημα, χωρίς να πειράξεις ούτε βίδα από μηχανική βελτίωση (Ο.Κ χάρη στην εξελιγμένη 4κίνηση, πλην όμως είτε μας αρέσει είτε όχι έτσι είναι :logik: !) Απλά είναι ασχημούτσικα, απολίτιστα, με μέτρια ποιότητα σαλονιού και σίγουρα κουραστικά, θορυβώδη και "σκληρά" αν τα συγκρίνεις π.χ με S4, BMW 335 ή ΒΕΝΖ C350. Aπό την άλλη όμως είναι ιεροσυλία να πεις ένα τέτοιο αμάξι ξεπερασμένο, επειδή π.χ θα το νικήσεις με ένα καλό βελτιωμένο 2κίνητο ή ακόμα κι αν τώρα τελευταία βγήκαν ορισμένα πολύ "σοφιστικέ" ευρωπα'ι'κά Coupe ( Scirocco R ,Megane RS Trophy ή RS3) που σε απόδοση μοτέρ το έχουν ξεπεράσει!) Αll around όμως, τα EVO δεν "παίζονται"! Συγγνώμη που γίνομαι "σκληρός" -αφού ΚΑΙ ΓΩ δεν πολυχωνεύω αυτή τη νοοτροπία motorsport, δηλαδή τα με ακραιφνώς αγωνιστικό στυλ αμάξια ως μανήσια, με τις "φτερούγες", την υπερβολική (και ως μανήσια!) κατανάλωση κ.λπ κ.λπ- ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΑΦΟΎ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ. (Εκτός κι αν είναι "άρρωστος" βέβαια αλλά αυτό πάει "αλλού"...)

ναι οκ το passat σιγουρα δεν στριβει με μια tein σαν το evo αλλα στην ευθεια τον πετσοκοψε....επισεις καταριπτει και την θεοποιηση αυτων των αυτοκινητων....επισεις τα καλυτερα αυτοκινητα για πιστα παραμενουν τα πισωκινητα...το all around ειναι σχετικο γιατι καθε αυτοκ/το και παντα μιλαμε για ιδιας κατηγοριας εχει τα + kai -..και σιγουρα δεν σημαινει επειδει το passat περασε το evo ειναι και καλυτερο αλλα ουτε το evo εαν περναγε ειναι και αυτο καλυτερο.το καλο ειναι σχετικο και κρινεται απο πολλα πραγματα....και εκτιμαται και αξιολογηται απο τον καθενα ξεχωριστα παντως τα evo σε γενικες γραμμες ειναι γρηγορα αυτοκινητα δυσκολοι αντιπαλοι για οποιον ασχολειται με το αθλημα παιρνουν του κοσμου τα φτιαξιματα..(οπως και τα αντιστοιχα της κατηγοριας λεφτα να εχεις να δινεις)εχουν μοτερ αλεξισφαιρο...δεν τα θεωρω ξεπερασμενα και ουτε κινεζιες που τα φωναζουν μερικοι ...

Link to comment
Share on other sites

ναι οκ το passat σιγουρα δεν στριβει με μια tein σαν το evo αλλα στην ευθεια τον πετσοκοψε....επισεις καταριπτει και την θεοποιηση αυτων των αυτοκινητων....επισεις τα καλυτερα αυτοκινητα για πιστα παραμενουν τα πισωκινητα...το all around ειναι σχετικο γιατι καθε αυτοκ/το και παντα μιλαμε για ιδιας κατηγοριας εχει τα + kai -..και σιγουρα δεν σημαινει επειδει το passat περασε το evo ειναι και καλυτερο αλλα ουτε το evo εαν περναγε ειναι και αυτο καλυτερο.το καλο ειναι σχετικο και κρινεται απο πολλα πραγματα....και εκτιμαται και αξιολογηται απο τον καθενα ξεχωριστα παντως τα evo σε γενικες γραμμες ειναι γρηγορα αυτοκινητα δυσκολοι αντιπαλοι για οποιον ασχολειται με το αθλημα παιρνουν του κοσμου τα φτιαξιματα..(οπως και τα αντιστοιχα της κατηγοριας λεφτα να εχεις να δινεις)εχουν μοτερ αλεξισφαιρο...δεν τα θεωρω ξεπερασμενα και ουτε κινεζιες που τα φωναζουν μερικοι ...

Το οτι τον περασε στα 200χλμ δεν σημαινει οτι ειναι πιο γρηγορο στην ευθεια! Αν πηγεναν απο σταση ή πρωτες τοτε το εργο θα ηταν διαφορετικο. Επισης ενα πισωκινητο με ενα τετρακινητο δεν εχουν την παραμικρη επαφη στην πιστα.

Link to comment
Share on other sites

μπραβο ευγε ετσι πρεπει!!!!γιατι ειπαμε καλο το evo αλλα....... εγω εφαγα....ενα ford focus rs πρασινακι καθως πηγαινα κατερινη...Λεπτοκαρια.. κυριος παντως ο τυπος αναψα φωτα και πατησαμε τον περασα και μετρησε μεχρι τα 280 αλλα τοσα...μετα ηρθε διπλα και ρωτησε ποσο το εχω...αλλα τον αφησα με την αποροια....pardon.gif

Αναφέρεστε όμως στα δικά σας που είναι full tuning, συγκριτικά με evo ή focus rs μαμά. Γιατί αν ήταν ένα evo π.χ. της Auto Ergonomics σίγουρα θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα.

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

Koίτα "ανοίγουμε" με αμάξια στα μέτρα μας και για να ευχαριστιόμαστε αλλά και για να βγάζουμε κάποια συμπεράσματα. Δε βλέπω το λόγο :laugh: να "ανοίξω" με το "τέρας"-υβρίδιο του κάθε κόπανου "κάγκουρα" για να ευχαριστηθεί αυτός, κι γώ να "σπάσω" το αμαξάκι μου! Και τί να δω δηλαδή;;; αυτό που προβλέπεται να γίνει;;;

Μην ανοίγεις ΠΟΤΕ με τέτοιους και ΚΟΒΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ! :goodjob: Δεμας χρειάζονται οι "καγκουροχωριάτες" που θέλουν να ικανοποιήσουν τα κόμπλεξ τους! Φαντάζομαι ούτε σύ πας και προκαλείς με το GTI σου 180HP να "τιμωρήσεις" (και καλά) Ibiza 1.4 TopGun 115HP, για να πεις ότι "έφαγες" σπορ Σεατ και του έκανες 7 κολώνες! :logik:

επειδη φιλε μου τυχαινει να ειχα καποια σχετικα γρηγορα αυτοκινητα s3 kai s2k αλλα και μερικα πολυ αργα αυτοκινητα του στυλ corsa 1,0 και b αλλα και c ξερω πολυ καλα τι ειναι να εχεις ενα μικρο αμαξι πολης με περιορισμενες δυνατοτητες απλα και μονο για να πηγαινεις την βολτα σου ποτε δεν προκαλω πιο αδυναμα αυτοκινητα γιατι το εχω ζησει ουκ ολιγες φορες και το συναισθημα δεν ειναι το ωραιοτερο του πλανητη να σου την μπαινει ενα αυτοκινητο το οποιο δε το συναγωνιζεσαι πουθενα και να προσπαθει κ απο πανω να δειξει οτι ειναι γρηγορος....ειναι σα να συγκρινεις το xbox ας πουμε με το polystation....Ειμαι της λογικης οτι αν θελω να ανοιξω θα ανοιξω μονο με κατι στα μετρα μου +-20 hp απλα για να δω που βρισκομαι...απο την αλλη μερικοι επειδη εβαλαν κ04 και ενα σωρο αλλα πραγματα προκαλουν μεχρι...και suzuki splash νομιζοντας οτι ειναι γρηγοροι οταν την μπαινουν σε παιδακια που εχουν το αμαξι για την δουλεια τους και απλα πηγαινουν στις κοντρες γιατι απλα τους αρεσει να βλεπουν γρηγορα αυτοκινητα....οταν ομως κατσει διπλα το evo με την παρομοια ισχυ γυρναν απο την αλλη και το παιζουν αδιαφοροι...αυτα εχω καταλαβει μιας και παροτι ειμαι 23 ημουν στις κοντρες απο τα 15 με τα μηχανακια και παροτι ειμαι μικρος εχω δει πολλα τετοια ευτραπελα....

Link to comment
Share on other sites

ναι οκ το passat σιγουρα δεν στριβει με μια tein σαν το evo αλλα στην ευθεια τον πετσοκοψε....επισεις καταριπτει και την θεοποιηση αυτων των αυτοκινητων....επισεις τα καλυτερα αυτοκινητα για πιστα παραμενουν τα πισωκινητα...το all around ειναι σχετικο γιατι καθε αυτοκ/το και παντα μιλαμε για ιδιας κατηγοριας εχει τα + kai -..και σιγουρα δεν σημαινει επειδει το passat περασε το evo ειναι και καλυτερο αλλα ουτε το evo εαν περναγε ειναι και αυτο καλυτερο.το καλο ειναι σχετικο και κρινεται απο πολλα πραγματα....και εκτιμαται και αξιολογηται απο τον καθενα ξεχωριστα παντως τα evo σε γενικες γραμμες ειναι γρηγορα αυτοκινητα δυσκολοι αντιπαλοι για οποιον ασχολειται με το αθλημα παιρνουν του κοσμου τα φτιαξιματα..(οπως και τα αντιστοιχα της κατηγοριας λεφτα να εχεις να δινεις)εχουν μοτερ αλεξισφαιρο...δεν τα θεωρω ξεπερασμενα και ουτε κινεζιες που τα φωναζουν μερικοι ...

:laugh::logik:

Όσο για τον φίλο που λέει για "άνοιγμα" με EVO από στάση ή πρώτες, ναι μεν θα νικήσει το 4κίνητο αλλά η κόντρα αυτή είναι..."αντάρτικο πόλεων", δηλαδή φαναρομαχία που εκτυλίσσεται σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες (π.χ μέχρι 150Κm/h) για τέτοιου μεγέθους ισχύος αυτοκίνητα, που άλλωστε είναι και εγκληματικό εντός πόλεως. Η πραγματική μάχη είναι στα "ανοιχτά" πεδία, π.χ σε αυτοκινητόδρομο. Θα μου πεις αν ανοίξουν τα δύο αυτοκίνητα μετά από διόδια (στάση ή ρολλαριστά με 1ες-2ες τί θα γίνει;;; Ε!, θα "ξεκολλήσει" για 200-300m το EVO και μετά θα "ανάψει alarm" για να δείξει ότι νίκησε! :goodjob: Μόνο αυτό μπορεί να κάνει, γιατί μετά τα 170-180 το ξύλο που θα φάει από καλό TFSI K04 είναι δεδομένο! Όμως ακόμα και με τους νόμους της φυσικής, ένα αυτοκίνητο (γενικότερα αντικείμενο) που είναι σε κίνηση είναι ταχύτερο από ένα άλλο, με βάση την ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει σε μια συμφωνημένη αλλά και εύλογη απόσταση. Αν μιλάμε για δυνατότητα επιταχύνσεως αυτό δείχνει τη δύναμή του κι όχι τη ταχύτητα!. Π.χ ένα EVO με 350ΗΡ, λόγω τετρακίνησης μπορεί να είναι "ταχύτερο" (και λόγω traction) μέχρι τα 180Km/h από το CC K04 του cjgeorgio αλλά με απόλυτα κριτήρια και με βάση το τελικό αποτέλεσμα είναι πιο αργό αυτοκίνητο, εφόσον κατά τη φάση επιταχύνσεως μετά τα 180 -όπου και προηγείται- μετά π.χ από τα 200 έως τα 250 μένει πίσω. Άρα κι αν πούμε ότι είναι λόγω τεχνικών προδιαγραφών στα χαρτιά λίγο πιο δυνατό (π.χ 350> 335 του cjgiorgio),ουσιαστικά ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ CC MΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ 270 πραγματικά χλμ/ώρα (π.χ 290κοντερίσια) και το EVO δεν ανεβάζει πάνω από 255, ΠΑΛΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ.

Έτσι π.χ τί να το κάνεις αν ένα ελαφρωμένο ("ντραγκστεράδικο") 106 Rallye με 170ΗΡ (4πετάλουδο κ.λπ) "ρίξει" στη Ποσειδώνος σε μια Porsche 911 3.8lt S μέχρι τα 180Κ/h, αφού όπου "αλλού" την πετύχει και σε μεγάλο δρόμο θα το "ξεφτιλίσει" (θα 300αρίσει)! Άρα η ικανότητα επιτάχυνσης και η "νίκη" ακόμα και ενός πολύ δυνατού στα χαρτιά αυτοκινήτου σε κάποια κλίμακα επιταχύνσεως, λέει τη μισή αλήθεια...

Link to comment
Share on other sites

Το οτι τον περασε στα 200χλμ δεν σημαινει οτι ειναι πιο γρηγορο στην ευθεια! Αν πηγεναν απο σταση ή πρωτες τοτε το εργο θα ηταν διαφορετικο. Επισης ενα πισωκινητο με ενα τετρακινητο δεν εχουν την παραμικρη επαφη στην πιστα.

1ον εγω δεν ειπα κατι τετοιο....2ον τον περασε και αυτο μετραει, ολα τα αλλα ειναι περιτα ....σιγα μη σταματασει και εγνατια να κανει 0 400.. 3ον .με το αν(εχουμε ακουσει αν....μετα απο lipton ice tea...) δεν γινεται ετσι δουλεια μιλαμε για το συγκεκριμενο σκηνικο που εγινε... 4ον οι περισσοτερες κοντρες αν τις θεωρησουμε ετσι γινονται ερασιτεχνικα... βρισκεις καποιον και πατας..τωρα αμα θες κανονικα αλλαζουν πολλα πραγματα...το passat απο την φυση του δεν ειναι κοντραδικο αμαξι και για αυτο αξιζει ενα μπραβο 5ον.ευθεια δεν ειναι μονο 0 400...6ον μη δινεις την εντυπωση οτι τo evo ειναι το απολοιτο αυτοκινητο του driver υπαρχουν πολυ καλυτερα πολυ χειροτερα εξισου καλα και εννωειται και ποιο γρηγορα..ισως για οι επιδωσεις που εχει τις εχουν αμαξια με 2πλασια αξια(εκτος απο φτιαγμενα).7. απο σταση που επικαλουνται οι τετρακινητοι και συμφωνω με σενα οτι αλλαζει το πραγμα και ειναι λογικο οπως αλλαζει το πραγμα απο ρολαριστα καπου κερδιζεις και καπου χανεις...kai αναλογα και τι αμαξια -μετατροπες εχουν γινει..8 μπροστινοκινητα στα ιδια αλογα και κυβικα εχουν κανει καλυτερους χρονους απο τετρακινητα .....9.μιλησα για αισθηση και οχι για χρονους για τα πισωκινητα...εχω οδηγησει και evo 9 kai subaru sti εχουν δυο φιλαρακια μου ...ο πρωτος το εχει 500(ετσι το πηρε) και ο δευτερος 330.....ο πρωτος δεν μπορει να στριψει στριβει αλλα το αμαξι δεν κανει για στροφιδια....στην ευθεια καλα παει.....ο δευτερος βλεπει συνεχεια τον προφυλακτηρα μου.....και απο σταση και απο ρολαριστα...και επειδη τετοιες συζητησεις δεν τελειωνουν πουθενα οπως λεει και ο φιλαρακος μου το θεμα ειναι ποιος περασε ποιον τουλαχιστον για το topic που γραφουμε....περι ορεξεως λοιπον κολοκηθοπιτα...

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρεστε όμως στα δικά σας που είναι full tuning, συγκριτικά με evo ή focus rs μαμά. Γιατί αν ήταν ένα evo π.χ. της Auto Ergonomics σίγουρα θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα.

αντε παλι με το αν....full tuning???????????και αυτοι που εχουν 600hp τι ειναι??το passat κ04 φοραεi,,full tuning θεωρειται αυτο?ουτε καν big turbo δεν θεωρειται...απλως θες να πεις οτι συγκρινουμαι φτιαγμενα με μαμα αυτοκινητα τι να κανουμε τωρα η ζωη δεν ειναι δικαιη.....rolleyes.gifπαντως για να μην σου μεινει αποροια το focus rs δεν ηταν μαμα αλλα ουτε και εγω......devil.gif.

Link to comment
Share on other sites

ειναι σαν να μου λεει γκομενα με γ@μησε αλλα ηταν μικροτσουτσουνος..τον εφαγες??παρε τα @@μου τωρα και τραγουδα,την επομενη να προσεχει.σε μια κοντρα δεν εχει σημασια ποιο ειναι καλυτερο αυτοκινητο αλλα ποιο γρηγορο στις εκαστοτε συνθηκες.ητε ειναι ρολλ.ητε ειναι σταση ητε ειναι στροφες ολα τα αλλα ειναι δικαιολογιες.

Link to comment
Share on other sites

αντε παλι με το αν....full tuning???????????και αυτοι που εχουν 600hp τι ειναι??το passat κ04 φοραεi,,full tuning θεωρειται αυτο?ουτε καν big turbo δεν θεωρειται...απλως θες να πεις οτι συγκρινουμαι φτιαγμενα με μαμα αυτοκινητα τι να κανουμε τωρα η ζωη δεν ειναι δικαιη.....rolleyes.gifπαντως για να μην σου μεινει αποροια το focus rs δεν ηταν μαμα αλλα ουτε και εγω......devil.gif.

χαχα μην αρπάζεσαι ρε συ, η νίκη είναι νίκη, εννοώ πάντως ακριβώς αυτό που λες ότι η κόντρα ήταν ανάμεσα σε μαμά αμάξια με φτιαγμένα.

Ένσταση : επειδή το Κ04 setup έχει φορεθεί στο vag όσο τα βιομαγνητικά βραχιολάκια φέτος, δεν πάει να πει ότι είναι light βελτίωση, ειδικά όταν πας 330ps ένα αυτοκίνητο με εργοστασιακή ιπποδύναμη 160ps (1,8tsi).

Link to comment
Share on other sites

ειναι σαν να μου λεει γκομενα με γ@μησε αλλα ηταν μικροτσουτσουνος..τον εφαγες??παρε τα @@μου τωρα και τραγουδα,την επομενη να προσεχει.σε μια κοντρα δεν εχει σημασια ποιο ειναι καλυτερο αυτοκινητο αλλα ποιο γρηγορο στις εκαστοτε συνθηκες.ητε ειναι ρολλ.ητε ειναι σταση ητε ειναι στροφες ολα τα αλλα ειναι δικαιολογιες.

:hyper::lol::hyper::bow::D:goodjob:

:) Χα!,χα! ("έλιωσα" λέμε!)

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

ειναι σαν να μου λεει γκομενα με γ@μησε αλλα ηταν μικροτσουτσουνος..τον εφαγες??παρε τα @@μου τωρα και τραγουδα,την επομενη να προσεχει.σε μια κοντρα δεν εχει σημασια ποιο ειναι καλυτερο αυτοκινητο αλλα ποιο γρηγορο στις εκαστοτε συνθηκες.ητε ειναι ρολλ.ητε ειναι σταση ητε ειναι στροφες ολα τα αλλα ειναι δικαιολογιες.

καλα εγραψες παλι.........thumbsu.gif.....hyper.giflol.gif

χαχα μην αρπάζεσαι ρε συ, η νίκη είναι νίκη, εννοώ πάντως ακριβώς αυτό που λες ότι η κόντρα ήταν ανάμεσα σε μαμά αμάξια με φτιαγμένα.

Ένσταση : επειδή το Κ04 setup έχει φορεθεί στο vag όσο τα βιομαγνητικά βραχιολάκια φέτος, δεν πάει να πει ότι είναι light βελτίωση, ειδικά όταν πας 330ps ένα αυτοκίνητο με εργοστασιακή ιπποδύναμη 160ps (1,8tsi).

εχεις δικιο για διλιτρα ελεγα μπερδευτικα...rolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

μπραβο ευγε ετσι πρεπει!!!!γιατι ειπαμε καλο το evo αλλα....... εγω εφαγα....ενα ford focus rs πρασινακι καθως πηγαινα κατερινη...Λεπτοκαρια.. κυριος παντως ο τυπος αναψα φωτα και πατησαμε τον περασα και μετρησε μεχρι τα 280 αλλα τοσα...μετα ηρθε διπλα και ρωτησε ποσο το εχω...αλλα τον αφησα με την αποροια....pardon.gif

Έτσι μπράβο μηραζε πόνο. Εγώ αύριο παραλία Κατερίνης θα είμαι ξανά. Τι θα πετυχω πάλι στον δρόμο;;; :)

Το οτι τον περασε στα 200χλμ δεν σημαινει οτι ειναι πιο γρηγορο στην ευθεια! Αν πηγεναν απο σταση ή πρωτες τοτε το εργο θα ηταν διαφορετικο. Επισης ενα πισωκινητο με ενα τετρακινητο δεν εχουν την παραμικρη επαφη στην πιστα.

Δεν τον πέρασα στα 200, αλλά απο ανοίγματα με 3.4.5 τον αφηνα. Άρα ανοίξαμε πάνω από 120-140. Ναι 1,2 από σταματιμενοι με φεύγει δεν λέω το αντίθετο αλλα από τα 100 και πάνω το παιχνίδι αλλάζει.

Αναφέρεστε όμως στα δικά σας που είναι full tuning, συγκριτικά με evo ή focus rs μαμά. Γιατί αν ήταν ένα evo π.χ. της Auto Ergonomics σίγουρα θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα.

Μια Κ04 έχω είμαι 1800 όχι 2000,μαμά είμαι 160 και τώρα 340. Το συγκεκριμένο evo 9 έμαθα σήμερα είναι στάνταρ φιλέτο προγραμα εξατμιση άρα πάνω κάτω ποσά έχει; Απο 280 μαμά δεν θάναι καμία 380; Ανάλογα το προγραμα. Μαμά είναι 120 άλογα πάνω από εμένα. Το evo της auto ergonomics έχει τα πάντα αλλά πάνω του. Εδώ μιλάμε για νορμαλ καταστάσεις μην ξεφευγεις.

Link to comment
Share on other sites

1ον εγω δεν ειπα κατι τετοιο....2ον τον περασε και αυτο μετραει, ολα τα αλλα ειναι περιτα ....σιγα μη σταματασει και εγνατια να κανει 0 400.. 3ον .με το αν(εχουμε ακουσει αν....μετα απο lipton ice tea...) δεν γινεται ετσι δουλεια μιλαμε για το συγκεκριμενο σκηνικο που εγινε... 4ον οι περισσοτερες κοντρες αν τις θεωρησουμε ετσι γινονται ερασιτεχνικα... βρισκεις καποιον και πατας..τωρα αμα θες κανονικα αλλαζουν πολλα πραγματα...το passat απο την φυση του δεν ειναι κοντραδικο αμαξι και για αυτο αξιζει ενα μπραβο 5ον.ευθεια δεν ειναι μονο 0 400...6ον μη δινεις την εντυπωση οτι τo evo ειναι το απολοιτο αυτοκινητο του driver υπαρχουν πολυ καλυτερα πολυ χειροτερα εξισου καλα και εννωειται και ποιο γρηγορα..ισως για οι επιδωσεις που εχει τις εχουν αμαξια με 2πλασια αξια(εκτος απο φτιαγμενα).7. απο σταση που επικαλουνται οι τετρακινητοι και συμφωνω με σενα οτι αλλαζει το πραγμα και ειναι λογικο οπως αλλαζει το πραγμα απο ρολαριστα καπου κερδιζεις και καπου χανεις...kai αναλογα και τι αμαξια -μετατροπες εχουν γινει..8 μπροστινοκινητα στα ιδια αλογα και κυβικα εχουν κανει καλυτερους χρονους απο τετρακινητα .....9.μιλησα για αισθηση και οχι για χρονους για τα πισωκινητα...εχω οδηγησει και evo 9 kai subaru sti εχουν δυο φιλαρακια μου ...ο πρωτος το εχει 500(ετσι το πηρε) και ο δευτερος 330.....ο πρωτος δεν μπορει να στριψει στριβει αλλα το αμαξι δεν κανει για στροφιδια....στην ευθεια καλα παει.....ο δευτερος βλεπει συνεχεια τον προφυλακτηρα μου.....και απο σταση και απο ρολαριστα...και επειδη τετοιες συζητησεις δεν τελειωνουν πουθενα οπως λεει και ο φιλαρακος μου το θεμα ειναι ποιος περασε ποιον τουλαχιστον για το topic που γραφουμε....περι ορεξεως λοιπον κολοκηθοπιτα...

Ένας γνωστός στην Βέροια με Subaru 1.6 t 180ps θέλει να με τρέξει. Δεν τον δείξω σημασία και λέει ότι φοβάμε. Ένα civic turbo με καμία 500 ps από Βέροια θέλει να με τρέξει κόντρα. Ένα Toyota starlet glantza από ημαθία με καμία 300 ps θέλει να με τρέξει. Όλα τα φρούτα με βάλανε στο μάτι. Χαχαχαχαχαχα

Όταν πετυχενω κάποιον στην εθνική θα τον λέω σταματά να κάνουμε 0-100 0-400. Έχει ακόμα άτομα που με ρωτάνε πόσο έχω το 0-100. Το μυαλό τους ακόμα εκεί είναι στο 0-100. :)

ειναι σαν να μου λεει γκομενα με γ@μησε αλλα ηταν μικροτσουτσουνος..τον εφαγες??παρε τα @@μου τωρα και τραγουδα,την επομενη να προσεχει.σε μια κοντρα δεν εχει σημασια ποιο ειναι καλυτερο αυτοκινητο αλλα ποιο γρηγορο στις εκαστοτε συνθηκες.ητε ειναι ρολλ.ητε ειναι σταση ητε ειναι στροφες ολα τα αλλα ειναι δικαιολογιες.

Ψάχνουν δικαιολογίες. Δεν αρέσει η αλήθεια σε πολλούς.

χαχα μην αρπάζεσαι ρε συ, η νίκη είναι νίκη, εννοώ πάντως ακριβώς αυτό που λες ότι η κόντρα ήταν ανάμεσα σε μαμά αμάξια με φτιαγμένα.

Ένσταση : επειδή το Κ04 setup έχει φορεθεί στο vag όσο τα βιομαγνητικά βραχιολάκια φέτος, δεν πάει να πει ότι είναι light βελτίωση, ειδικά όταν πας 330ps ένα αυτοκίνητο με εργοστασιακή ιπποδύναμη 160ps (1,8tsi).

Λένε τα μαγνητακια η παπαριές; 340 ps κάτσε να μπει η evoms από USA τώρα με μια κολοsimota είμαι για ατμοσφαιρικό άμαξι. :D

Edited by cjgeorgio
Link to comment
Share on other sites

Και όμως υπάρχουν άτομα που δεν πιστεύουν ότι το αμάξι μου πάει Τόσο γρήγορα. Τι να πω; Ζήλια χαχαχαχα.

Edited by cjgeorgio
Link to comment
Share on other sites

Guest bouritos13

Το evo είναι πιό αργό απο type r και corolla ts στην ευθεία. Υπ΄ όψην ότι η τελική δεν δείχνει πιο αμάξι είναι πιο γρήγορο. Οι 2 Ιάπωνες honda και Toyota μια ζωή μπροστά μας είναι. Και μιλάω για αυτοκίνητα με υποτιθέμενα ίδια άλογα. Civic 1.8 140 μπροστά απο tsi 140. Auris μπροστα απο tsi. Type r μπροστά απο gti.

Link to comment
Share on other sites

Το evo είναι πιό αργό απο type r και corolla ts στην ευθεία. Υπ΄ όψην ότι η τελική δεν δείχνει πιο αμάξι είναι πιο γρήγορο. Οι 2 Ιάπωνες honda και Toyota μια ζωή μπροστά μας είναι. Και μιλάω για αυτοκίνητα με υποτιθέμενα ίδια άλογα. Civic 1.8 140 μπροστά απο tsi 140. Auris μπροστα απο tsi. Type r μπροστά απο gti.

Όχι ρε φιλαράκι, πώς σχημάτισες τέτοια άποψη; :drinks:

Το EVO έχει 240-245 εργοστασιακή τελική και το Type-R 235,(το δε Corolla 1.8TS 225)! Το Civic 1.8 (είτε απλό είτε S-Type) έχει τελική 205, το δε Tsi 140 208. 0-100Km/h, το Tsi 140 έχει γύρω στο "9άρι" ξερό -άντε 9,2sec- με εργοστασιακή τιμή 8,8sec, ενώ από τα Civic 1.8 i-Vtec, το μεν "απλό" 9,7 και το Type-S 9,5sec. Άλλο που αν δεν οδηγήσεις κατά την επιτάχυνση "έξυπνα" και "λαχανιάσεις" το turbo, γίνεται η μάχη thriller! Γενικά τα ιαπωνικά που τουλάχιστον περιέγραψες αυτές τις επιδόσεις έχουν. (Ε! όχι και η Corolla να "φάει" EVO! Έλεος!)

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω οτι το πατημα ειναι πατημα... απλα ετσι οπως εχουν γινει τα πραγματα εχει καταντησει μειονεκτημα το να εισαι τετρακινητος... εεε δεν ειναι βλακεια αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.