Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Εγω σας βλεπω και τους 2 "αργους".

Δλδ εσενα σε περιμενα στο 0-100 κοντα στο 7.0--7.1 κ το saxo κοντα στο 6.5.

Και οι 2 εχετε μπλοκε... Saxo Με 155 αλογα σκοτωνει κ λες κ ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Έχει το Golf μπλοκέ?

Έλα ντε. Μάλλον τα μπέρδεψε ο φίλος και εννοεί το XDS (http://www.volkswagen.gr/gr/el/Technology/assistance_systems/XDS.html) το οποίο όμως το φοράνε τα νεότερα μοντέλα της VW άντε και τα τελευταία Golf V GTi...

Link to comment
Share on other sites

Δύο πατήματα σήμερα εγώ 2.0 TDi 4motion με 2 BMW 328 και 320 Ε36 και τα δύο. Όπως έφευγα από το γραφείο να πάω ένα φιλαράκι σπίτι, τσουπ τους βλέπω μπροστά μου σταματημένοι και περνάω από μπροστά όλο νόημα για να τους πειράξω για να δω αν ψήνονται. Μόλις με βλέπουν με παίρνουν από πίσω και ξεκινάμε τα παιχνίδια στον παγωμένο δρόμο (είχε χιονίσει πριν) σε κάποια φάση σταματάμε σε φανάρι και με πλησιάζει ο ένας με το 328 μου λέει να τα δώσουμε και οι 3 αλλά από ρολαριστά με 3ες εγώ καταλαβαίνω ότι δεν έχω μέλλον αλλά λέω πάμε δεν έχω ξανά κάνει πάτημα :) Ξεκινάμε με 80 κλμ και οι 3 και τα BMW μέχρι τα 140 ήταν μπροστά μισό με ένα αμάξι και μετά τα έχασα!! :) Μόλις σταματάμε στο επόμενο φανάρι ήθελαν να δουν τι κάνει το 4motion και μου ζητάν από στάση πάτημα , εγώ πάλι δεν είπα όχι , την είχα βρεί με την όλη φάση, και ξεκινάμε από στάση και εκεί είναι που έρχεται η μαγία του 4motion και μέχρι 3ες τους κάνω 3 καρότσες + ! :) και τους δύο που μετά μάζεψαν και με πιάσανε στα 160 κλμ στο επόμενο φανάρι! Όπου χαιρετηθήκαμε και ο καθένας τον δρόμου μετά από μια δόση αδρεναλίνης! ;)

Link to comment
Share on other sites

Το 320 πήγαινε ίσα με εσένα; Γενικώς είναι βαριές οι 3άρες...Ηταν με τα 170 άλογα;

Από 3ες με την 320 ήμασταν μαζί αλλά μετά τα 160 μου έφυγε ένα αμάξι μπροστά. Δεν ξέρω αν ήταν με 170.

Από στάση και οι 2 ήταν πίσω με το 320 να τρέχει να προλάβει ;)

Edited by PanosR
Link to comment
Share on other sites

Ειπα να ανεβασω και εγω μερικους παρανομους(και μη) αυτοσχεδιους αγωνες μου...

my Golf vs Saxo vts st2

y Golf vs type R ep3 injen intake,K-Pro,Full Exhaust

y Golf vs type R ep3 διοργανωση TETRAKOSARI (με αφημα γκαζιου στο τερματισμο λογω κατηγοριας)

my Golf vs Golf tsi

φορας σεμι και φευγει ετσι απο σταση με honda?

Edited by panaua
Link to comment
Share on other sites

R1R 225/40/18 ειχα τοτε...Με λιγοτερη γομα απ το μισο...

Aπιστευτο λαστιχο το r1r,ακομη και μισοπεθαμενο δουλευει...

ειναι για ολες τις δουλειες...Και δρομισιο,και ζεσταινεται γρηγοροτερα(σε σχεση με τα r888)

Link to comment
Share on other sites

Πατημα με BMW e36 319is ΦΠΕ vs Golf Tsi 150+

Αντε στο 400αρι να ημουν ενα καπο μπροστα.

Μετα πατησα με ενα golf ποντικισιο που δηλωνε ή 122 ή 140 (δν ηξερε το παιδι βρε ) αλλα ηταν καμια 200αρα :D

Link to comment
Share on other sites

Πατημα με BMW e36 319is ΦΠΕ vs Golf Tsi 150+

Αντε στο 400αρι να ημουν ενα καπο μπροστα.

Μετα πατησα με ενα golf ποντικισιο που δηλωνε ή 122 ή 140 (δν ηξερε το παιδι βρε ) αλλα ηταν καμια 200αρα :D

To Golf το (140) 200 ποιο; Από Κατερίνη;

Link to comment
Share on other sites

Guest bassakos

Πατημα με BMW e36 319is ΦΠΕ vs Golf Tsi 150+

Αντε στο 400αρι να ημουν ενα καπο μπροστα.

Μετα πατησα με ενα golf ποντικισιο που δηλωνε ή 122 ή 140 (δν ηξερε το παιδι βρε ) αλλα ηταν καμια 200αρα :D

319is ΔΕΝ υπαρχει,

μαλον εννοεις 318is αλλα με τον M44 κινητηρα που ειναι 1900cc και 144 ps

Link to comment
Share on other sites

Oχι το μοτερ ειναι το 18is .. Τωρα ο ανθρωπος ή το εχει κανει κανα υπερκυβισμο ή δν ξερω γω τι..

Το γκολφ απο θεςς πρεπει να ηταν.

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

μετα απο τρεξιμο καταφερα να λυσω τα οποια προβληματα ειχα με την αξιοπιστια αλλα δυστυχως και με την αποδοση του μοτερ.

σε συνδιασμο με τις βλαμμενες αλλαγες που εκανα στο κοφτη ειπα να δοκιμασω για αλλη μια φορα με το Peugeot 207 RC με φιλτρο pipercross και catback Φ60.

αυτη την φορα ημουν και χωρις πισω καθισματα.

αποτελεσμα να κατσω παρα πολυ καλα.

απο 1ες μεχρι τα 160χλμ πηγαιναμε τα ιδια.εχω και ενα χαζο βιντεακι.

απο 2ες στα 50 χλμ και μεχρι τα 160 πρεπει το πεζο να ηταν μισο αυτοκινητο μπροστα

Link to comment
Share on other sites

Ενα μεγάλο μπράβο ρε mpoukou και για το αυτοκίνητο σου, για τα χρήματα και τον χρόνο που έχεις σπαταλήσει και για τα αποτελέσματα που φέρνεις στα και καλά μοδάτα αυτοκίνητα.

Και δηλώνω απογοητευμένος με το γεγονός του οτι κανένας δεν μιλάει και δεν συγχαίρει πια τέτοιες δουλείες, βλέπεις μόνο τα TSI θεωρούνται αυτοκίνητα, έλεος..

Link to comment
Share on other sites

Guest bassakos

...τσοντα! (εννοειται το SEAT μπροστα) και αν μηλας για LEON μηλαμε για πολυ αγριο πορνο +25 (το +18 ετων ειναι λιγο....)

Link to comment
Share on other sites

Kαι μαμά να είναι το σεατ πάλι τσόντα είναι το αποτέλεσμα

Διαφορετικά αμάξια τελείως. Λαθος σύγκριση

Edited by GiorgioPap - GTI
Link to comment
Share on other sites

Kαι μαμά να είναι το σεατ πάλι τσόντα είναι το αποτέλεσμα

Διαφορετικά αμάξια τελείως. Λαθος σύγκριση

+1

Να υποθεσω εννοεις το καινουριο c200 me ta184 αλογα...to cupra (ακομα κ χωρις προγραμμα) υπερεχει κ σε βαρος κ σε δυναμη..Ολα ειναι υπερ του,εκτος απο την τελικη,αλλα κ εκει αφου εχει προγραμμα το cupra,δε εχει προβλημα..Ειδικα απο σταση το cupra κανει ενα καλο χρονο στο 400αρι..Ολα αυτα αν ηταν normal to cupra..Με προγραμμα-φιλτρο φαντασου ποση η διαφορα υπερ του κουπρα

Link to comment
Share on other sites

Η c200 είναι κομπορεσοράτη,το ξέρω οτι δεν υπάρχει σύγκριση,αλλά ο γαμάουα με την mercedes του μπαμπά νομίζει οτι έχει πύραυλο.

Θα πάρω τηλέφωνο τον σειρηνάκη να αναλάβει την βιντεοσκόπηση!

Link to comment
Share on other sites

Ενα μεγάλο μπράβο ρε mpoukou και για το αυτοκίνητο σου, για τα χρήματα και τον χρόνο που έχεις σπαταλήσει και για τα αποτελέσματα που φέρνεις στα και καλά μοδάτα αυτοκίνητα.

Και δηλώνω απογοητευμένος με το γεγονός του οτι κανένας δεν μιλάει και δεν συγχαίρει πια τέτοιες δουλείες, βλέπεις μόνο τα TSI θεωρούνται αυτοκίνητα, έλεος..

Nαι όντως αξιόλογη απόδοση για μια ακόμη φορά! :clapping: :clapping: :clapping:

Link to comment
Share on other sites

μετα απο τρεξιμο καταφερα να λυσω τα οποια προβληματα ειχα με την αξιοπιστια αλλα δυστυχως και με την αποδοση του μοτερ.

σε συνδιασμο με τις βλαμμενες αλλαγες που εκανα στο κοφτη ειπα να δοκιμασω για αλλη μια φορα με το Peugeot 207 RC με φιλτρο pipercross και catback Φ60.

αυτη την φορα ημουν και χωρις πισω καθισματα.

αποτελεσμα να κατσω παρα πολυ καλα.

απο 1ες μεχρι τα 160χλμ πηγαιναμε τα ιδια.εχω και ενα χαζο βιντεακι.

απο 2ες στα 50 χλμ και μεχρι τα 160 πρεπει το πεζο να ηταν μισο αυτοκινητο μπροστα

το αυτοκινητο ράβει και πραγματικα συγχαρητηρια για την δουλεια σου -έχω κολλητο με το ίδιο Polo (δεν έχει φτασει στα δικα σου επιπεδα) και πολλές φορές συζηταμε για τις αλλαγες που έχεις κάνει και τα νουμερα που εχεις φτασει-

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους θα ξανά βγω στους δρόμους... Λόγο δουλειάς χάθηκα από το συγκεκριμένο θέμα. Από αύριο για 3-4 μέρες θα είμαι Θεσσαλονίκη. Θα βγάλω το άχτη μου, έχω μερικές προσκλήσεις με 350Ζ,corsa opc......:)

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους θα ξανά βγω στους δρόμους... Λόγο δουλειάς χάθηκα από το συγκεκριμένο θέμα. Από αύριο για 3-4 μέρες θα είμαι Θεσσαλονίκη. Θα βγάλω το άχτη μου, έχω μερικές προσκλήσεις με 350Ζ,corsa opc...... :)

Για το 350Ζ δε σε φοβάμαι! Τα 8 στα 10 είναι "τάφοι"! Πρόσεχε μόνο το ΟPC μην είναι με κανά... <<σαλιγκάρι/μπουζούκι>> :blink::sorcerer:, και...πικραθείς! :hug:

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.