twoface Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 ασε τον στροφαλο αυτα ειναι ιστοριες χωρις τελος τροχο μιλαμε παντα οπου κ τα vw βγαζουν παραπανω αν το θετεις ετσιαλλα στην τελικη λες να με νοιαζει? όταν κάνεις λάθος καλό είναι να το παραδέχεσαι και να τελειώνει εκεί το θέμα. δεν χρειάζεται να λες μετά άλλα ντάλον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavros4u Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 τι συκρίνουμε τώρα ρε παιδια το μηχανάκι με το ποδήλατο; και εχουμε κ αμφιβολία ποιος ειναι καλύτερος κιόλας.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 όταν κάνεις λάθος καλό είναι να το παραδέχεσαι και να τελειώνει εκεί το θέμα. δεν χρειάζεται να λες μετά άλλα ντάλον το δικο σου λαθος ειναι το σωστο για μενα καθως φιλε εχεις gtc οποτε τι να μιλαμε εμεις οι 2 αχρηστο ειναι καλη μερα καλη συνεχεια καλα να περνας ΓΕΙΑ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panozz Posted June 14, 2009 Report Share Posted June 14, 2009 (edited) Ρε παιδιά ποιος νοιάζεται αν περνά το χ αυτοκίνητο το ψ γι αυτό το πήραμε? Τι είναι για τον κάθε έναν μας το αυτοκίνητο ? προέκταση του εαυτού μας η μέσο κοινωνικής προβολής ? Και καθόμαστε και τσακωνόμαστε για άλογα για στροφάλους και τροχούς . Είναι καλά αυτοκίνητα και γρήγορα και τα δυο ο καθένας έχει τους λόγους του για τους οποίους το αγόρασε αλλά θέλω να τονίσω ότι όσο γρήγορο αυτοκίνητο και αν έχεις κάποιος θα βρεθεί και θα σε τσαγιάση οπότε δώρο άδωρον, κοιτάξτε να χαρείτε τα αμαξάκια σας που είναι αξιόλογα και τα δυο. Ειρήνη ημών αδέλφια. Αυτά τα κάνουν οι κάγκουρες πιτσιρικάδες που σκέφτονται μόνο με το κάτω κεφάλι . Edited June 14, 2009 by panozz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostakisSs Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 χχεχεχε! σε λιγο θα βλεπουμε και μετροταινιες και χιλιοστομετρα να βλεπουμε διαφορες το πιο τελειο ειναι οι συζητησεις για ταχυτητα με βαση χαρτια! και οχι δρομο..... Βρειτε μια ευθεια δειτε τα και πες τε μας.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Γεια σας και απο εμενα!!Ειμαι κατοχος ενος scirocco160,εχω 9.500χλμ.Το σαββατο ειπα να παω για ενα μπανακι χαλκιδικη με την κοπελα μου και ενα ζευγαρι ακομα(κουμπαροι μου,4 ατομα στο scirocco)πριν τη Θεσσαλονικη,μετα τα Μαλγαρα και λιγο πριν το φαναρι για περιφεριακο συναντησα ενα astra gtc turbo 180ps(2 ατομα στο astra)μπροστα μου,ειχε περιπου 120χλμ,ειπα να το δοκιμασω.Εκοψα ταχυτητα και τον κολλησα απο πισω στα 120χλμ. περιπου.Τσιμπησε και αρχισε να παταει.......πηγαμε μεχρι 210-215,αφησα 2-3 φορες το γκαζι γιατι θα τον πατουσα!!!!!!Πιστευα οτι παει πολυ καλητερα το astra και δεν περιμενα να το φευγω!!!!!Το αυτοκινητο=scirocco εχει πολυ δυναμη!!!!!! Ο κουμπαρος μου ειναι αναμεσα στο astra180ps και το insignia140ps (το astra180ps αρεσει στη γυναικα του) γυρισε μετα και την ειπε "ξεχνατο το astra".ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ!!!!!!!!! ohmy.gif Μπορείς να διαβάσεις το τεύχος του Top Gear (νομίζω του προηγούμενου μήνα) με το Scirocco 160ps που στέκεται απέναντι σε πολύ πιο δυνατά αυτοκίνητα (Focus ST, Honda Civic Type R, Seat Leon). Τέλος σου παραθέτω απόσπασμα από test του Golf VI 160ps από το Autobild για να καταλάβεις τις διαφορές : "Στις ρεπρίζ δεν αφήνει να αναπνεύσουν ούτε το GT των 170 ίππων, ούτε το Astra με τους 180 ή το 1.800άρι Leon με την ίδια ονομαστική ιπποδύναμη. Το βασικότερο είναι ότι έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης από το ρελαντί σχεδόν μέχρι τον κόφτη. Είναι ενδεικτικό ότι με την 6η από τα 60 έως τα 120 χλμ./ώρα το Golf χρειάζεται 13,6 δλ., όταν το Opel απαιτεί 18,9 δλ. Μίλησε κανείς για ελαστικότητα κινητήρα; " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Ναι αλλά στην κόντρα δε δοκιμάζεις την ελαστικότητα αλλά την απόδοση ψηλά οπότε ίσως εκεί να αντιστρέφονται τα πράγματα. Δεν έχω στοιχεία αλλά λέω πως ίσως να ισχύει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 κανεις που να εχει το tsi160 scirocco κ να το εκανε δυναμομετρηση?ετσι απο περιεργεια για να δουμε ποσα αλογα διαφορα εχουν τα 2 αυτοκινητα.προσωπικα πιστευω οτι το σιροκο ειναι μπροστα 0-400 αλλα ενα αυτοκινητο δεν κρινεται απο το 0-400 του κ πισω να ειναι το σιροκο πιστευω ειναι ανωτερο απο το οπελ gtc turbo σε ολους τους τομεις.προσωπικη αποψη φυσικα κ ο καθενας ελευθερος να κανει τις επιλογες του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 ρολαριστά πάντως απο χαμηλές στροφές 2000 ο 1.6Τ έχει πλεονέκτημα σε σχέση με το 1.4 compresor .... όσο για σένα mourh πάντα υπάρχουν κολλημένα μυαλά +1 panozz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agnostos_xxx Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 ρολαριστά πάντως απο χαμηλές στροφές 2000 ο 1.6Τ έχει πλεονέκτημα σε σχέση με το 1.4 compresor ....όσο για σένα mourh πάντα υπάρχουν κολλημένα μυαλά +1 panozz το μονο που κανει ο 1.6 ecotec ειναι να δινει ενα τρελο overboost(και δινει ροπη καργα) κοντα στις 2.500 με 3.000 σαλ και μετα αν δεις το διαγραμμα ειναι ''κουφιο''.μου θυμιζει λιγο punto gt ...με πολυ πιεση αλλα για λιγο.εκει σου δινεται η αισθηση τις ροπης η οποια ειναι λιγοτερο αισθητη σε μοτερ με γραμμικη αποδοση. τσεκαρε το τεστ σε παλαιοτερο DRIVE με golf tsi - leon tsi - astra gtc - 308 gt - C4 turbo.... δες επισης και τις ρεπριζ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Έχω πατήσει με 8 1.4TSi και με πέρασε μόνο 1! Λες να μην ξέρω τί μου γίνεται ;;; Αλήθεια και το rx8 cosmo στα χαρτιά κάνει 0-100 γαμώ τους χρόνους στην πραγματικότητα είναι τάφος. Γιατί κολλάτε όλοι με τα πουλημένα περιοδικά ; το έχω ξανα πεί τα περιοδικά είναι σαν την αθλητικές εφημερίδες "Από τις πρώτες γκαζιές, ήταν φανερό πως το GTC έχει περισσότερη δύναμη. Σωστό ώς ένα βαθμό, ειδικά όταν συγκρίνεις τις ρεπρίζ στις οποίες η υπεροχή του GTC, με εξαίρεση την πολύ χαμηλή ταχύτητα με μεγάλες σχέσεις, είναι καθολική και σε ορισμένες περιπτώσεις μεγάλη. Για παράδειγμα, το GTC επιταχύνει από τα 110 έως τα 140 km/h σε 6,7” με 4η, σε 6,6” με 5η και σε 10,9” με 6η τη στιγμή που οι αντίστοιχοι χρόνοι του Scirocco είναι 7,2”, 9,3” και 11,9”. Από στάση όμως το κοντύτερο κιβώτιο του Scirocco και η πιο απλωμένη δύναμη του κινητήρα, σε συνδυασμό με την καλύτερη πρόσφυση το βοηθούν να βγει νικητής, έστω και οριακά στο 0-100 km/h με 7,8” έναντι 7,9” του GTC. Από εκεί και πέρα, το GTC ανακτά το προβάδισμα με σαφώς πιο οριακή διαφορά. Συνολικά λοιπόν το Opel και δείχνει και είναι πιο γρήγορο. Κι αυτό παρά το γεγονός ότι σε σχέση με τη σχεδόν ηλεκτρική λειτουργία του TSI, εμφανίζει συμπτώματα lag, τα οποία όμως για να είμαστε ακριβείς, μειώνονται μόλις πατήσεις το κουμπί Sport, όπου και αλλάζει η χαρτογράφηση." Και εγώ παραθέτω απο άλλο περιοδικά! ¶ντε βγάλε άκρη... Ο δρόμος τα λέει όλα για μένα και όχι τι λέει το κάθε περιοδικό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedGolfGT Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Έχω πατήσει με 8 1.4TSi και με πέρασε μόνο 1! Λες να μην ξέρω τί μου γίνεται ;;; Αλήθεια και το rx8 cosmo στα χαρτιά κάνει 0-100 γαμώ τους χρόνους στην πραγματικότητα είναι τάφος. Ο δρόμος τα λέει όλα για μένα και όχι τι λέει το κάθε περιοδικό Ναι ομως εσυ φορας προγραμμα, αρα πλεον δεν κανουμε συγκριση με σωστα δεδομενα. Οσο ησουν μαμα ανοιξες ποτε με GT μαμα και ποιο ηταν το αποτελεσμα?? Οσο για το rx8 που λες, απο προσωπικη πειρα (δε ξερω τι κανει ακριβως σε χρονους) μπορω να πω οτι απο σταση το νιωθεις γρηγορο. σε ρεπριζ ειναι που υστερει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 (edited) Εχω ανοιξει εγω και με μαμα gt και με μαμα gtc...Κουλοι ή οχι δν ξερω αλλα αυτο που ξερω ειναι οτι ψιλα το Gtc με εφτανε ενω το Golf ειχα ανοιξει στανταρ διαφορα που ουτε μειωνοταν ουτε αυξηνοταν..(τοτε φοραγα μονο φιλτρο και IC) Edited June 15, 2009 by Golf_Mk2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebron Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 (edited) Για παράδειγμα, το GTC επιταχύνει από τα 110 έως τα 140 km/h σε 6,7” με 4η, σε 6,6” με 5η και σε 10,9” με 6η τη στιγμή που οι αντίστοιχοι χρόνοι του Scirocco είναι 7,2”, 9,3” και 11,9”. Από στάση όμως το κοντύτερο κιβώτιο του Scirocco και η πιο απλωμένη δύναμη του κινητήρα, σε συνδυασμό με την καλύτερη πρόσφυση το βοηθούν να βγει νικητής, έστω και οριακά στο 0-100 km/h με 7,8” έναντι 7,9” του GTC.Και εγώ παραθέτω απο άλλο περιοδικά! ¶ντε βγάλε άκρη... Ο δρόμος τα λέει όλα για μένα και όχι τι λέει το κάθε περιοδικό ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ!!!!ΓΙΑΤΙ:4η απο το scirocco παει 207χλμ με αποτελεσμα στα 110χλμ να εχει μολις 2.800-3.000 στροφες και το turbo να δουλευει απο της 4.200(περιπου) και μετα,ενω το astra δουλευει με σχεδον μεγιστη ισχυ(δουλευει πανω στο turbo) Αυτο συμαινει οτι το scirocco (η 3η του παει 160) δεν μπορει να ειναι 4η στα 110χλμ Edited June 15, 2009 by lebron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ!!!!ΓΙΑΤΙ:4η απο το scirocco παει 207χλμ με αποτελεσμα στα 110χλμ να εχει μολις 2.800-3.000 στροφες και το turbo να δουλευει απο της 4.200(περιπου) και μετα,ενω το astra δουλευει με σχεδον μεγιστη ισχυ(δουλευει πανω στο turbo) Αυτο συμαινει οτι το scirocco (η 3η του παει 160) δεν μπορει να ειναι 4η στα 110χλμ το scirocco 6ταχυτο δν ειναι?Πως γινετε η 4η να βγαζει 207? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebron Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 (edited) το scirocco 6ταχυτο δν ειναι?Πως γινετε η 4η να βγαζει 207? Πανω απο 200,205 περιπου 2α 101χλμ,3η 157χλμ,4η 205χλμ,5η 230χλμ,6η 250χλμ το πηγα. Edited June 15, 2009 by lebron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 2α 101χλμ,3η 157χλμ,4η 205χλμ,5η 230χλμ,6η 250χλμ το πηγα.Οποιος θελει το πιστευει. εχω 5ταχυτο 20vt με σχετικα πιο μακρυ σασμαν απο το δικο σας...Η 2α μου βγαζει 98 χλμ η 3η μου 160 και η 4η μου 203 και η 5η θεο..Μηπως δν τα ξερεις καλα?Εισαι σιγουρος?Μου φαινετε κουλο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebron Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 εχω 5ταχυτο 20vt με σχετικα πιο μακρυ σασμαν απο το δικο σας...Η 2α μου βγαζει 98 χλμ η 3η μου 160 και η 4η μου 203 και η 5η θεο..Μηπως δν τα ξερεις καλα?Εισαι σιγουρος?Μου φαινετε κουλο.. Το αμαξι τοσα λεει.Δεν εχω λογο να πω ψεματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Το αμαξι τοσα λεει.Δεν εχω λογο να πω ψεματα OK παω πασογτ δν το ξερω για το συγκεκριμενο...Για να το λες ετσι θα ειναι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Πανω απο 200,205 περιπου2α 101χλμ,3η 157χλμ,4η 205χλμ,5η 230χλμ,6η 250χλμ το πηγα. Hmmmm. Επειδη κυκλοφορώ με ενα ενοικιαζομενο γκαζοφονια, γνωστο και ως Hyundai Getz, η 1η του παει 130, 2α 155, 3η 190, 4η 245, ε πεμπτη δεν εχω βαλει γιατι φοβαμαι. Με αυτα που ακουω απο ολους τους κατοχους του Scirocco 160 εχω ξενερωσει τοσο μα τοσο πολυ, που πραγματικα μου ερχεται να παω να σκασω 7000 χιλιαρικα παραπανω για το διλιτρο γιατι τα παιδακια εχουν ξεφυγει εντελως. Ας κλεισει καποιος mod αυτο το θεμα, γιατι ο Lebron κανει copy paste εδω, στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* τα ιδια πραγματα. Τουλαχιστον εκει τον πιστευουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 ρολαριστά πάντως απο χαμηλές στροφές 2000 ο 1.6Τ έχει πλεονέκτημα σε σχέση με το 1.4 compresor ....όσο για σένα mourh πάντα υπάρχουν κολλημένα μυαλά +1 panozz ευχαριστω κ του χρονου με υγεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwnstantinos Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 εχω μια μικρη απορια... αν εχει με 4η,στις 2.800στρ/λ 110χλμ/ω,πως φτανει στις 6.500στρ/λ(η οσο ειναι ο κοφτης τελος παντων) στα 207χλμ/ω???μεσα σε 3.700στρ/λ ανεβαζει σχεδον 100χλμ/ω???τοτε η τεταρτη 4η του χειροκινητου πρεπει να ειναι η πιο μακρια ταχυτητα που εχει κατασκευαστει ποτε!!κ η 5η που τελειωνει?στα 220χλμ/ω τελικης?δηλαδη η 5η ανεβαζει μονο 13χλμ/ω??ειναι ουσιαστικα overdrive?κ η 6η?εχει δυο σχεσεις overdrive δηλαδη?? αν ειναι ετσι,που αμφιβαλλω,τοτε καλα εκανα κ πηρα το αυτοματο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedGolfGT Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Εχω ανοιξει εγω και με μαμα gt και με μαμα gtc...Κουλοι ή οχι δν ξερω αλλα αυτο που ξερω ειναι οτι ψιλα το Gtc με εφτανε ενω το Golf ειχα ανοιξει στανταρ διαφορα που ουτε μειωνοταν ουτε αυξηνοταν..(τοτε φοραγα μονο φιλτρο και IC) Στα ψηλα μπορει να σε εφτανε το GTC, αλλα στα χαμηλα το GT λογικα πρεπει να ειχε καλυτερο ξεπεταγμα....αρα ετερον εκατερον. τα εχω οδηγησει και τα 2 αμαξια κι εχω μια εικονα και για τα 2. το GT δινει καλα μεχρι και 6000 στροφες στις περισσοτερες σχεσεις και μεχρι και τα 190 χιλ/ωρα....απο εκει κ περα ανεβαζει πιθανοτατα πιο αργα συγκριτικα με το αλλο. ομως την εκρηξη του GT απο σταση και χαμηλες στροφες(1000-1500) δε νομιζω οτι την εχει το GTC. Οσο για τις τιμες που ακουγονται πως βγαζει το Σιροκκο σε καθε σχεση μου φαινονται καπως υπερβολικες.... 207 χιλιομετρα με 4η?? υπερβολικο νομιζω. εδω το GT με περισσοτερα αλογα δεν 200ριζει καν με 4η. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwnstantinos Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 (edited) εμμενω στην απορια μου.κ μαλιστα πλεον συνοδευεται κ απο αλλες..συγνωμη,αλλα το 1.4 160,220χλμ/ω δεν εχει τελικη ταχυτητα?ο φιλος επιασε με 5η 230χλμ/ω?κ με 6η 250χλμ/ω(αληθεια,η 6η δεν ηταν overdrive?)?δηλαδη εγω με το κιβωτιο 7 σχεσεων θα συναγωνιζομαι maserati σε τελικες..θα εχω γυρω στα 280-300 χλμ/ω τελικη..αλλα επειδη ειμαι πλατυτερος θα εχω καλυτερο κρατημα κ θα τα αισθανομαι λιγοτερα..που να του βαλεις κ προγραμμα δηλαδη..απο γκαγιαρδο κ πανω..τοτε ειναι που θα πηγαινει σαν πραγματικος ανεμος..ουψ..ξεχασα οτι θα πρεπει να απενεργοποιησω τον περιοριστη ταχυτητας στα 250χλμ/ω..κ βεβαια να θυμηθω να αλλαξω ταχυμετρο,να βαλω απο veyron,γιατι το δικο μου τερματιζει στα 280χλμ/ω κ δεν θα μου ειναι αρκετο..αχ αυτοι οι γερμανοι με τις χαζοδικλειδες ασφαλειας τους..κ απορω γιατι εβγαλαν κ το διλιτρο κ βεβαια το r. Edited June 15, 2009 by kwnstantinos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebron Posted June 16, 2009 Author Report Share Posted June 16, 2009 Hmmmm. Επειδη κυκλοφορώ με ενα ενοικιαζομενο γκαζοφονια, γνωστο και ως Hyundai Getz, η 1η του παει 130, 2α 155, 3η 190, 4η 245, ε πεμπτη δεν εχω βαλει γιατι φοβαμαι.Με αυτα που ακουω απο ολους τους κατοχους του Scirocco 160 εχω ξενερωσει τοσο μα τοσο πολυ, που πραγματικα μου ερχεται να παω να σκασω 7000 χιλιαρικα παραπανω για το διλιτρο γιατι τα παιδακια εχουν ξεφυγει εντελως. Ας κλεισει καποιος mod αυτο το θεμα, γιατι ο Lebron κανει copy paste εδω, στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* τα ιδια πραγματα. Τουλαχιστον εκει τον πιστευουν. Δεν εχεις μαθει απο μικρος οτι:Αν δεν ξερεις κατι δεν πρεπει να εκφραζεις αποψη? Κανε τεστ το αμαξι και δες ποσο πανε οι ταχυτητες. Για κοντερ μιλαω παντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...