palios7 Posted August 12, 2009 Report Posted August 12, 2009 (edited) Παιδες εχω το golf v 1.6 sportline και θελω να του δωσω μερικα αλογα παραπανω. σκεφτομαι για τσιπακι και τουρμπινα αλλα ειμαι ασχετος απο βελτιωσεις αυτοκινητων!και κατι τελευταιο αν ξερει κανενας ποσο θα κοστισει; Edited August 6, 2017 by nikdev Quote
Billgr4 Posted August 12, 2009 Report Posted August 12, 2009 Παιδες εχω το golf v 1.6 sportline και θελω να του δωσω μερικα αλογα παραπανω. σκεφτομαι για τσιπακι και τουρμπινα αλλα ειμαι ασχετος απο βελτιωσεις αυτοκινητων!και κατι τελευταιο αν ξερει κανενας ποσο θα κοστισει; Σε καταλαβαινω..... Μια απ'τα ιδια! Υπαρχουν 3 λυσεις: 1) Πουλας το αυτοκινητο σου και παιρνεις Tsi - Gti 2) Αλλαζεις μοτερ και βαζεις ενα εκ των πολλων επιλογων που εχουν οι εκδοσεις του Golf 3) Διαθετεις ενα σημαντικο ποσο των χρηματων σου για ενα ΦΠΕ που ισως το μετανιωσεις κιολας Αν ψαξεις σ'αυτην τη κατηγορια σε παλαιοτερα θεματα ισως βρεις την ακρη.... Υ.Γ: Παντως αν κανεις αυτο που σκεφτεσαι τοτε δεν θα εχεις ουτε αυτοκινητο!! Φιλικα, Βασιλης Quote
mp05 Posted September 3, 2009 Report Posted September 3, 2009 Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιι μην ασχολισε και εγω ΦΠΕ εχω ......δεν λεω καλα ειναι μεχρι εκει αλλα εχω και δευτερο μοτερ γιατι το πρωτο το αλλαξα στα 106000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote
turborabbit Posted September 4, 2009 Report Posted September 4, 2009 Παιδες εχω το golf v 1.6 sportline και θελω να του δωσω μερικα αλογα παραπανω. σκεφτομαι για τσιπακι και τουρμπινα αλλα ειμαι ασχετος απο βελτιωσεις αυτοκινητων!και κατι τελευταιο αν ξερει κανενας ποσο θα κοστισει; ==== Πέραν του τσιπακίου μη το σκέφτεσε καν, διότι θα δώσεις ΠΟΛΛΑ χρήματα με ΜΙΚΡΟ (και συνήθως αναξιόπιστο) αποτέλεσμα... Απ'ότι γράφεις είναι 5άρι το γκόλφ, άρα είναι ΦΣΙ η μηχανή, άρα με το τσιπάκι πάς 135+ αλογάκια (αν δεν τσιγκουνέυεσε να βάζεις 100άρα) Για πιο πολλά πας κατ'ευθείαν σε αλλαγή μηχανής. Quote
nikdev Posted September 6, 2009 Report Posted September 6, 2009 ====Πέραν του τσιπακίου μη το σκέφτεσε καν, διότι θα δώσεις ΠΟΛΛΑ χρήματα με ΜΙΚΡΟ (και συνήθως αναξιόπιστο) αποτέλεσμα... Απ'ότι γράφεις είναι 5άρι το γκόλφ, άρα είναι ΦΣΙ η μηχανή, άρα με το τσιπάκι πάς 135+ αλογάκια (αν δεν τσιγκουνέυεσε να βάζεις 100άρα) Για πιο πολλά πας κατ'ευθείαν σε αλλαγή μηχανής. Σωστός, αλλά πλέον να λέμε πρόγραμμα... Quote
ghort Posted September 30, 2009 Report Posted September 30, 2009 (edited) Σχετικα με το προγραμμα για golf 1.6 fsi εχει βαλει κανεις να πει εντυπωσεις? Ξερει κανεις στα σιγουρα ποιες εταιριες βγαζουν και ποσο περιπου παει το μαλλι? Θα παρακαλουσα οσους εχουν το μοτερ αυτο με προγραμμα να πουν τη γνωμη τους κι αν ειδαν ιδιαιτερη διαφορα στο δρομο για να σκεφτουμε κι εμεις τι θα κανουμε... Αν μπορουν να μας πουν την αποψη τους και τα μελη - προγραμμaτιστες (π.χ. revo, e-tuners, overload)? ΥΓ: ισχυει οτι σ'αυτο το μοτερ λογω μεγαλης συμπιεσης ειναι λιγο επιφοβος ο αναπρογραμματισμος? Edited September 30, 2009 by hougolf Quote
Copanta Posted September 30, 2009 Report Posted September 30, 2009 (edited) Είχα επισκεφτεί τους E-tuners πριν λίγο καιρό. Το μόνο που μου είπαν είναι ότι μεταξύ άλλων (που δεν μου είπαν) μεταβάλουν το αβάνς και αυξάνουν λίγο το torque target. Επέμεναν στη χρήση κατοστάρας βενζίνης πλέον. Με τέτοια σχέση συμπίεσης δεν ξέρω πως θα συμπεριφερθεί ο κινητήρας από πλευράς κρουστικότητας μετά τον αναπρογραμματισμό. Αν κάποιος έχει βάλει το πρόγραμμα από E-tuners, θα μας ήταν χρήσιμα τα σχόλιά του.. Edited September 30, 2009 by Copanta Quote
ghort Posted September 30, 2009 Report Posted September 30, 2009 Είχα επισκεφτεί τους E-tuners πριν λίγο καιρό. Το μόνο που μου είπαν είναι ότι μεταξύ άλλων (που δεν μου είπαν) μεταβάλουν το αβάνς και αυξάνουν λίγο το torque target. Επέμεναν στη χρήση κατοστάρας βενζίνης πλέον. Με τέτοια σχέση συμπίεσης δεν ξέρω πως θα συμπεριφερθεί ο κινητήρας από πλευράς κρουστικότητας μετά τον αναπρογραμματισμό. Αν κάποιος έχει βάλει το πρόγραμμα από E-tuners, θα μας ήταν χρήσιμα τα σχόλιά του.. Χμμ..Ενδιαφερον. Εγω παντα 100αρα βαζω. Το θεμα ειναι αντε και μια φορα ειναι νοθευμενη και το αμαξι χτυπαει πυρακια σαν τρελο μετα το προγραμμα. Τι γινεται εκει? ΥΓ: Off topic, τι εγινε φιλε τον εβαλες τον προφυλακτηρα? Ολα οκ? Quote
professor Posted September 30, 2009 Report Posted September 30, 2009 (edited) Σχετικα με το προγραμμα για golf 1.6 fsi εχει βαλει κανεις να πει εντυπωσεις? Ξερει κανεις στα σιγουρα ποιες εταιριες βγαζουν και ποσο περιπου παει το μαλλι? Θα παρακαλουσα οσους εχουν το μοτερ αυτο με προγραμμα να πουν τη γνωμη τους κι αν ειδαν ιδιαιτερη διαφορα στο δρομο για να σκεφτουμε κι εμεις τι θα κανουμε... Αν μπορουν να μας πουν την αποψη τους και τα μελη - προγραμμaτιστες (π.χ. revo, e-tuners, overload)? ΥΓ: ισχυει οτι σ'αυτο το μοτερ λογω μεγαλης συμπιεσης ειναι λιγο επιφοβος ο αναπρογραμματισμος? Εγώ έβαλα την περασμένη εβδομάδα πρόγραμμα στο passat 1.6 fsi.To μοτέρ έχει ζωντανέψει αρκετά.Έγινε πιο νευρικό,οι ταχύτητες γεμίζουν καλύτερα και είναι και πιο ελαστικό.Η αύξηση της ροπής είναι πραγματικά εμφανής.Κακώς που δεν το είχα βάλει τόσο καιρό.Το πρόγραμμα είναι ιταλικό και το πέρασα στον Στάθη στην Χρυσαυγή.450 ευρώ με την δυναμομέτρηση την οποία και θα κάνω την Παρασκευή.Θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα.Το ίδιο πρόγραμμα το έχει περάσει σε άλλα 4 Golf και με διαβεβαίωσε ότι κανένα δεν παρουσίασε κάποιο πρόβλημα.Υπάρχει και μια ακόμη παραλλαγή βέβαια του προγράμματος που δίνει περισσότερους ίππους αλλά το βάζεις με δική σου ευθύνη διότι επεμβαίνει αρκετά στο αβανς και χρειάζεται αποκλειστικά 100στάρα βενζίνη.Εγώ δεν το ρισκάρισα και έβαλα την νορμάλ εκδοχή. Edited September 30, 2009 by Professor Quote
ghort Posted September 30, 2009 Report Posted September 30, 2009 Δηλαδη πιστευεις πως αξιζει τα χρηματα? Τι εστι Σταθης? 450 με dyno πολυ καλα. Για δωσε καμια εξτρα πληροφορια για το μαγαζι και την προελευση του προγραμματος. Με την νορμαλ εκδοχη μπορεις να βαλεις και 95αρα? Quote
professor Posted September 30, 2009 Report Posted September 30, 2009 Autorace ΑΦΟΙ ΣΤΑΘΗ - ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ - SERVICE- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΩΝ Αυτός είναι ο Στάθης ο οποίος είναι δημοφιλής σε μας τους Βορειοελλαδίτες.Το πρόγραμμα είναι της CMD και για μένα τα αξίζει τα λεφτά του αν λάβεις υπόψιν ότι ο Παζαρόπουλος διαθέτει ανάλογο πρόγραμμα με 800 ευρώ και χωρίς δυναμομέτρηση.Για το θέμα της βενζίνης δεν μπήκα στον κόπο να ρωτήσω αφού ούτως ή άλλως εγώ χρησιμοποιώ μόνο 100άρα. Quote
ghort Posted September 30, 2009 Report Posted September 30, 2009 Σορρυ δεν ειχα καταλαβει οτι προκειται για μαγαζι στη Σαλονικα. Κριμα που δεν εχει αντιπροσωπο Αθηνα. Αριστες οι τιμες του. Του παζαροπουλου ειναι φαρμακειο αστα. Quote
professor Posted September 30, 2009 Report Posted September 30, 2009 Σορρυ δεν ειχα καταλαβει οτι προκειται για μαγαζι στη Σαλονικα. Κριμα που δεν εχει αντιπροσωπο Αθηνα. Αριστες οι τιμες του. Του παζαροπουλου ειναι φαρμακειο αστα. Αν θες επικοινώνησε μαζί του.Μπορεί να συνεργάζεται με κάποιον στην Αθήνα. Quote
Copanta Posted October 1, 2009 Report Posted October 1, 2009 (edited) Χμμ..Ενδιαφερον. Εγω παντα 100αρα βαζω. Το θεμα ειναι αντε και μια φορα ειναι νοθευμενη και το αμαξι χτυπαει πυρακια σαν τρελο μετα το προγραμμα. Τι γινεται εκει?ΥΓ: Off topic, τι εγινε φιλε τον εβαλες τον προφυλακτηρα? Ολα οκ? Στους E-tuners μου είχαν πει γύρω στα 300-350 (δεν θυμάμαι ακριβώς) αλλά χωρίς δυναμομέτρηση. Το καλύτερο είναι να γίνει μία δυναμομέτρηση πριν και μία μετά, που σημαίνει 2x40=80euro περίπου ώστε να μπορείς να κρίνεις. Δεν ξέρω τώρα αν μαζευτούμε μερικοί αν θα έχουμε κάποια έκπτωση.. Σχετικά με το καύσιμο, στον 1.6Fsi υποτίθεται ότι βάζουμε από 98οκτάνια και πάνω (δηλαδή μόνο 100στάρα για τα ελληνικά δεδομένα) για την περίπτωση εργοστασιακού προγράμματος. Καταλήγω στο ότι το θέμα με το αβάνς είναι αυτό που επηρεάζει περισσότερο μιας και καθυστερημένη ανάφλεξη σημαίνει υψηλότερη πίεση και θερμοκρασία στο θάλαμο, με συνέπεια αυξημένη πιθανότητα αυτανάφλεξης του καυσίμου. οff topic: Μια χαρά είναι ο προφυλακτήρας, τον βάλαμε μόνοι μας.. καλή εμπειρία!΄:-) Edited October 1, 2009 by Copanta Quote
ghort Posted October 1, 2009 Report Posted October 1, 2009 Κατι τετοια φοβαμαι και δεν εχω βαλει προγραμμα ακομα...Αν εννοεις να μαζευτουμε μερικοι για να παμε για αναπρογραμματισμο ειτε e-tuners ειτε οπουδηποτε μπας κι εχουμε και καλυτερη τιμη εγω ειμαι μεσα. off topic: θυμησε μου ρε συ το ονομα σου γιατι σπαω το κεφαλι μου να το θυμηθω! Quote
Copanta Posted October 2, 2009 Report Posted October 2, 2009 Κατι τετοια φοβαμαι και δεν εχω βαλει προγραμμα ακομα...Αν εννοεις να μαζευτουμε μερικοι για να παμε για αναπρογραμματισμο ειτε e-tuners ειτε οπουδηποτε μπας κι εχουμε και καλυτερη τιμη εγω ειμαι μεσα.off topic: θυμησε μου ρε συ το ονομα σου γιατι σπαω το κεφαλι μου να το θυμηθω! Και γω μέσα είμαι, ενδιαφέρεται κανένας άλλος? Κώστας!! Quote
Billgr4 Posted October 2, 2009 Report Posted October 2, 2009 Νομιζω πως τα αυτοκινητα μας εχουν αισθητηρα προαναφλεξης που σημαινει αυτοματη μειωση του αβανς σε μια τετοια περιπτωση.. Φυσικα αυτο δεν πρεπει να μας επαναπαυει, ετσι; Επισης, ενα πολυ καλα ρυθμισμενο αβανς για την αποδοση ροπης, ισως ειναι βλαβερο για την εκμπομπη NOx ... Προσωπικη γνωμη στα δικα μας μοτερ (1.6 FSI), μη κηνυγατε αλογα - ροπη μονο απο ενα προγραμμα... Αυτο ως γνωστον επιτυγχανεται μονο απο υπερβολικες ρυθμισεις που ισως αργοτερα αποβουν μοιραιες.. Δυο-τρια καλα περιφερειακα κι ενα απλο προγραμμα ωστε να βοηθησει τον εγκεφαλο απο το απλο αλλα ελλειπες adaptation που κανει, πιστευω οτι ειναι η σωστοτερη επιλογη αν θελουμε λιγακι καλυτερα αποτελεσματα.. Quote
Copanta Posted October 2, 2009 Report Posted October 2, 2009 To NO μπορεί να σχηματιστεί από οξείδωση του αζώτου που περιέχεται στον ατμοσφαιρικό αέρα εντός του θαλάμου καύσης με το οξυγόνο σε υψηλές θερμοκρασίες, κυρίως στην περιοχή των καυσαερίων (θερμικό ΝΟ). Ο ρυθμός σχηματισμού του ΝΟ σχετίζεται με τη θερμοκρασία των καυσαερίων με τρόπο εκθετικό, οπότε είναι αναμενόμενη κάποια αύξηση στα ΝΟx. Quote
ghort Posted October 2, 2009 Report Posted October 2, 2009 (edited) Μπιλι περασα και φιλτρακι Κ&Ν τελικα. Το μοναδικο κωλυμα μου ξερετε ποιο ειναι? Οτι αντε και πηγαμε e-tuners και περασαμε το προγραμματακι. Και σε 3 βδομαδες καταστρεφεται η εισαγωγη απ τα πυρακια ή ακομα χειροτερα τα παιζουν τα σωθικα του μοτερ και θες 4000 για να ξαναεχεις αμαξι. Εκει τι γινεται? Και πως βρισκεις το δικιο σου? Ο παζαροπουλος ισχυει οτι δινει εγγυηση 2 χρονια? Προφανως ειναι εγγυηση οτι δεν θα παθει το μοτερ κατι που να ευθυνεται το προγραμμα. Αλλα πως αποδεικνυεις οτι φταιει το προγραμμα? Μηπως ανησυχω υπερβολικα? Δεν βλεπω ομως να χουν βαλει και πολλοι προγραμμα σ'αυτο το αμαξι για να μας πουν αν δεν ειχαν κανενα προβλημα. Edited October 2, 2009 by hougolf Quote
anestis the boss Posted October 2, 2009 Report Posted October 2, 2009 αν δεν αλλαξετε μοτερ δεν θα δειτε χαρα...αυτο ειναι αποδεδειγμενο δυστιχος..μην πετατε τα λεφτα σας..1000 να δωσετε το μοτερ σας και 1500 που θα δεινατε να το φτιαξετε μας κανουν 2500..βαλτε αλλα 1000 και θα εχετε tsi μπορει και 2λιτρο tfsi αν ψαχτητε ... Quote
Billgr4 Posted October 2, 2009 Report Posted October 2, 2009 Μπιλι περασα και φιλτρακι Κ&Ν τελικα. Αντε ωραια!! Εντυπωσεις;; Δεν βλεπω ομως να χουν βαλει και πολλοι προγραμμα σ'αυτο το αμαξι για να μας πουν αν δεν ειχαν κανενα προβλημα. Αρκετοι εβαλαν απλα για τον Α ή Β λογο δεν βγηκαν να το διατυμπανισουν.. Γιωργο, ψαξ'το λιγο και κανε οτι θεωρεις εσυ σωστο, διοτι ακομη κι αν πουν αλλα μελη εντυπωσεις για το προγραμμα τους, δεν θα ειναι τιποτα παραπανω απο απλες γνωμες που ισως διαφερουν μεταξυ τους.. αν δεν αλλαξετε μοτερ δεν θα δειτε χαρα...αυτο ειναι αποδεδειγμενο δυστιχος..μην πετατε τα λεφτα σας..1000 να δωσετε το μοτερ σας και 1500 που θα δεινατε να το φτιαξετε μας κανουν 2500..βαλτε αλλα 1000 και θα εχετε tsi μπορει και 2λιτρο tfsi αν ψαχτητε ... Σωστο αυτο που λες, Ανεστη, αλλα υπαρχει και η αλλη αποψη επι του θεματος.. Πολλοι εχουν αυτο το μοτερ για διαφορους λογους.. Για παραδειγμα σ'εμενα αρεσουν τα ατμοσφαιρικα μοτερ.. Επισης υπαρχει κι αυτο το "μικροβιο" της βελτιωσης, που καλως ή κακως ειναι εμφυτο.. Φυσικα και στο μελλον, ομως, θα προσανατολιστω σε καποιο tsi.. Quote
XIONOULIS Posted October 2, 2009 Report Posted October 2, 2009 ναι ναι η χαρα της βελτιωσης ειναι ιδια με την χαρα του κουμπαρα ... Quote
Billgr4 Posted October 2, 2009 Report Posted October 2, 2009 ναι ναι η χαρα της βελτιωσης ειναι ιδια με την χαρα του κουμπαρα ... Ειδικα αν ειναι και τρυπιος, ε;; Quote
professor Posted October 2, 2009 Report Posted October 2, 2009 Τελικά έγινε και η δυναμομέτρηση μετά την προσθήκη του προγράμματος:129,2 ίπποι και 201 Νm.H τιμή της ροπής δεν μου φάνηκε και πολύ αξιόπιστη,υπάρχει αύξηση αλλά δεν δικαιολογείται τέτοιο μέγεθος βελτίωσης.Αύριο θα σας παραθέσω και το σχετικό διάγραμμα. Quote
ghort Posted October 2, 2009 Report Posted October 2, 2009 (edited) Μπιλι απο εντυπωσεις..απλα οτι ακουγεται λιγο πιο αγριεμενος και πιο καθαρος ο ηχος της μηχανης. Professor 20 κιλα ροπη απο 15,5 που εχει stock, οπως ειπες κι εσυ πολλα φαινονται. Λογικη η ιπποδυναμη παντως. Edited October 2, 2009 by hougolf Quote