spyros21 Posted August 24, 2009 Report Share Posted August 24, 2009 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΣΕ ΣΑΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΑΠΟ ΕΞΩ.ΣΥΚΓΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΑ 120 ΧΙΛ. ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΚΟΥΩ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΣΤΟ ΕΜΠΡΟΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΤΖΑΜΙΟΥ ΤΗΣ ΗΛΙΟΡΟΦΗΣ ΑΛΛΟΤΕ ΠΙΟ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΑ ΧΙΛ.ΣΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΗΧΟΜΟΝΟΣΗ.ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟ PASSAT ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΘΟΡΥΒΟ.ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΤΗΝ ΟΡΟΦΗ 2 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΘΟΡΥΒΟ ΜΕΤΑΛΙΚΟ.ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ.ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 24, 2009 Report Share Posted August 24, 2009 λογικο δεν ειναι;οι στροβιλισμοι του αερα γινονται μεγαλυτεροι οσο αυξανει η ταχυτητα του οχηματος.γι'αυτο υπαρχει ο ανεμοθραυστης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted August 24, 2009 Report Share Posted August 24, 2009 Απολύτως λογικό. Μετά τα 140 δεν παλεύεται ο θόρυβος στο δικό μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Ο Σπύρος μάλλον εννοεί τον αέρα να ακούγεται με την ηλιοροφή κλειστή. Και ναι φίλε Σπύρο, δυστυχώς σε αυτό το θέμα δεν κάνανε και πολύ καλή δουλειά στην αεροδυναμική. Ο αέρας που ακούγεται, είναι σαν αυτόν που ακούει κάποιος από τους εξωτερικούς καθρέφτες, όταν κινείται με μεγάλη ταχύτητα. Είναι καθαρά θέμα στροβιλισμών. Το μόνο που μπορείς να κάνεις για να τους εξαφανίσεις (αυτό κάνω κι εγώ), είναι όταν κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες (κάπου στα 120-130 ξεκινάει ο θόρυβος όπως λες) να κλείνεις την εσωτερική επένδυση της ηλιοροφής. Ως δια μαγείας, ο θόρυβος εξαφανίζεται (ή τουλάχιστον δεν τον ακούμε εμείς)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkalimer Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Ο Σπύρος μάλλον εννοεί τον αέρα να ακούγεται με την ηλιοροφή κλειστή. Και ναι φίλε Σπύρο, δυστυχώς σε αυτό το θέμα δεν κάνανε και πολύ καλή δουλειά στην αεροδυναμική. Ο αέρας που ακούγεται, είναι σαν αυτόν που ακούει κάποιος από τους εξωτερικούς καθρέφτες, όταν κινείται με μεγάλη ταχύτητα. Είναι καθαρά θέμα στροβιλισμών. Το μόνο που μπορείς να κάνεις για να τους εξαφανίσεις (αυτό κάνω κι εγώ), είναι όταν κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες (κάπου στα 120-130 ξεκινάει ο θόρυβος όπως λες) να κλείνεις την εσωτερική επένδυση της ηλιοροφής. Ως δια μαγείας, ο θόρυβος εξαφανίζεται (ή τουλάχιστον δεν τον ακούμε εμείς)... Αυτό με το θόρυβο το παρατήρησα και γω τυχαία τώρα που γύριζα απο Βόλο. Με 140-150 και ο θόρυβος (γενικώς) είναι πολύ έντονος, λογικά περίμενες απο τέτοιο αυτοκίνητο (οικογενειακό-λιμουζίνα) να είναι πιο αθόρυβο. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση και γι αυτό του έδωσα σημασία. Απο θέμα αεροδυναμικής μάλλον έχουμε ένα θέμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros21 Posted August 26, 2009 Author Report Share Posted August 26, 2009 (edited) ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΕΜΑΞΙ.ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΓΩ ΚΛΕΙΝΩ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ.ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΕΤΣΙ? ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΕΝΑ ΒΑΡΟΣ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΥΝΕΤΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ.ΕΧΕΙΣ EMAIL ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ?ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΕΤΣΙ?ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Αυτό με το θόρυβο το παρατήρησα και γω τυχαία τώρα που γύριζα απο Βόλο.Με 140-150 και ο θόρυβος (γενικώς) είναι πολύ έντονος, λογικά περίμενες απο τέτοιο αυτοκίνητο (οικογενειακό-λιμουζίνα) να είναι πιο αθόρυβο. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση και γι αυτό του έδωσα σημασία. Απο θέμα αεροδυναμικής μάλλον έχουμε ένα θέμα... ΑΚΡΙΒΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΕΝΝΟΩ .ΑΝΟΙΧΤΗ ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ Edited March 26, 2010 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Παιδιά εγώ με golf v και ηλιοροφή έχω παρατηρήσει τα εξής: Εντελώς ανοικτή μόνο μέχρι περίπου 60χλμ. Μετά αφόρητος θόρυβος. Σε ανάκλιση μέχρι 100 χλμ. σχεδόν αθόρυβη, από 120 μέχρι 150 αεροδυναμικός θόρυβος υποφερτός με το συνδυασμό μουσικούλας. Από 150 χλμ. και πάνω έχεις πολύ καλύτερη ησυχία με την ηλιοροφή κλειστή. Τώρα όσον αφορά αυτό που λέτε, εγώ όταν την έχω κλειστή και με κλαιστό το κάλυμα, δεν ακούω κανένα θόρυβο αεροδυναμικό ή άλλο. (σαν να μην υπάρχει καθόλου ηλιοροφή.) Με μεγάλες ταχύτητες, κλειστή την ηλιοροφή αλλά όχι το κάλυμα δεν το έχω δοκιμάσει για να σας πω. Προφανώς όμως το κάλυμα φέρει και μονωτικό υλικό το οποίο βοηθάει στη μείωση των θορύβων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Παιδιά εγώ με golf v και ηλιοροφή έχω παρατηρήσει τα εξής:Εντελώς ανοικτή μόνο μέχρι περίπου 60χλμ. Μετά αφόρητος θόρυβος. Σε ανάκλιση μέχρι 100 χλμ. σχεδόν αθόρυβη, από 120 μέχρι 150 αεροδυναμικός θόρυβος υποφερτός με το συνδυασμό μουσικούλας. Από 150 χλμ. και πάνω έχεις πολύ καλύτερη ησυχία με την ηλιοροφή κλειστή. Τώρα όσον αφορά αυτό που λέτε, εγώ όταν την έχω κλειστή και με κλαιστό το κάλυμα, δεν ακούω κανένα θόρυβο αεροδυναμικό ή άλλο. (σαν να μην υπάρχει καθόλου ηλιοροφή.) Με μεγάλες ταχύτητες, κλειστή την ηλιοροφή αλλά όχι το κάλυμα δεν το έχω δοκιμάσει για να σας πω. Προφανώς όμως το κάλυμα φέρει και μονωτικό υλικό το οποίο βοηθάει στη μείωση των θορύβων. Ε, ναι, με κλειστό το κάλυμα όλα είναι καλά καμωμένα... Το θέμα είναι ότι θα έπρεπε να έχει την ίδια ησυχία και με το κάλυμα ανοιχτό. Το κάλυμα υποτίθετα είναι για τον ήλιο και όχι για τον θόρυβο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Ε, ναι, με κλειστό το κάλυμα όλα είναι καλά καμωμένα... Το θέμα είναι ότι θα έπρεπε να έχει την ίδια ησυχία και με το κάλυμα ανοιχτό. Το κάλυμα υποτίθετα είναι για τον ήλιο και όχι για τον θόρυβο... Επειδή δεν μου αρέσει ο ήλιος όταν ταξιδεύω και έχω κλειστή την οροφή κλείνω και το κάλλυμα. Σε επόμενο όμως ταξίδι θα ελέγξω αν υπάρχει διαφορά στο θόρυβο με κλειστή την οροφή και ανοιγμένο το κάλυμμα και θα επανέλθω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkalimer Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Ε, ναι, με κλειστό το κάλυμα όλα είναι καλά καμωμένα... Το θέμα είναι ότι θα έπρεπε να έχει την ίδια ησυχία και με το κάλυμα ανοιχτό. Το κάλυμα υποτίθετα είναι για τον ήλιο και όχι για τον θόρυβο... Εγώ το κάλυμμα το έχω μόνιμα ανοικτό...μόνο εάν το παρκάρω κάπου με ήλιο το κλείνω... άλλη αίσθηση εάν το συνηθίσεις μονίμως ανοικτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 Εγώ το κάλυμμα το έχω μόνιμα ανοικτό...μόνο εάν το παρκάρω κάπου με ήλιο το κλείνω... άλλη αίσθηση εάν το συνηθίσεις μονίμως ανοικτό. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Γιάννη. Την ηλιοροφή την έβαλα 90% επειδή είναι γυάλινη και θέλω να μπαίνει φως μέσα και να έχει πιο άνετη αίσθηση το σαλόνι και 10% για να την ανοίγω. Κι εγώ συνέχεια ανοιχτό το έχω το κάλυμμα, εκτός όταν κάνω ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες. Φίλε PERIS τσέκαρέ το αυτό με το κάλυμμα. Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε το αποτέλεσμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJT4GR Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 Εχω την εντυπωση οτι ειμαι τυχερος που το δικο μου δεν εχει ηλιοροφή.Και να φαντασου οτι ψαχνομασταν με την συζυγο για Passat με ηλιοροφή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1der Posted September 9, 2009 Report Share Posted September 9, 2009 Τόσο πολύ θόρυβο το passat με ηλιοροφή; Το cc με κλειστή ηλιοροφή και ανοιχτό κάλυμμα (και κλειστό να ήταν σιγά το πράγμα, σκέτο ύφασμα είναι) δεν ακούγεται πουθενά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted September 9, 2009 Report Share Posted September 9, 2009 Τόσο πολύ θόρυβο το passat με ηλιοροφή; Το cc με κλειστή ηλιοροφή και ανοιχτό κάλυμμα (και κλειστό να ήταν σιγά το πράγμα, σκέτο ύφασμα είναι) δεν ακούγεται πουθενά. Του CC όμως δεν είναι συρώμενη, οπότε είναι πολύ πιο εύκολο να "σφραγίσει" και να αφήσει τον αέρα από έξω.. Εξάλλου μιλάμε για ένα "πρόβλημα" το οποίο είναι υπαρκτό μόνο με το κάλυμμα ανοιχτό.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1der Posted September 10, 2009 Report Share Posted September 10, 2009 Του CC όμως δεν είναι συρώμενη, οπότε είναι πολύ πιο εύκολο να "σφραγίσει" και να αφήσει τον αέρα από έξω.. Παίζει ρόλο αυτό ε; Δεν το ήξερα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μίχος Posted March 24, 2010 Report Share Posted March 24, 2010 ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΕΜΑΞΙ.ΜΠΗΚΑ ΣΕ ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΓΩ ΚΛΕΙΝΩ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ.ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΕΤΣΙ? ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΕΝΑ ΒΑΡΟΣ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΥΝΕΤΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ.ΕΧΕΙΣ EMAIL ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ?ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΕΤΣΙ?ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ καλησπέρα σε όλους παιδιά. είμαι λίγο ως πολύ άσχετος με forum. πρώτη επαφή άλλωστε. είδα τα σχόλια σας για την ηλιοροφή και προβληματίστικα! έχω παραγείλει ένα cc (και θα πληρώσω και φόρο πολυτελείας και ασ το είχα κλείσει από Γεναρη!!) με ηλιοροφή και σκέφτομαι μήπως ισχύει το ίδιο? πάντως αυτό που ήθελα να μάθω είναι τί τρέχει με τον αριθμό πλαισίου? τι σημαίνουν τα γράμματα και οι αριθμοί? υπάρχει κάποιο site για να παρακολουθείς το αυτοκίνητο που βρίσκεται(μεταφορά - αποστολή κλπ?)βάσει του αριθμού πλασίου? ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 καλησπέρα σε όλους παιδιά. είμαι λίγο ως πολύ άσχετος με forum. πρώτη επαφή άλλωστε. είδα τα σχόλια σας για την ηλιοροφή και προβληματίστικα! έχω παραγείλει ένα cc (και θα πληρώσω και φόρο πολυτελείας και ασ το είχα κλείσει από Γεναρη!!) με ηλιοροφή και σκέφτομαι μήπως ισχύει το ίδιο? πάντως αυτό που ήθελα να μάθω είναι τί τρέχει με τον αριθμό πλαισίου? τι σημαίνουν τα γράμματα και οι αριθμοί? υπάρχει κάποιο site για να παρακολουθείς το αυτοκίνητο που βρίσκεται(μεταφορά - αποστολή κλπ?)βάσει του αριθμού πλασίου? ευχαριστώ Γειά σου φίλε και καλώς όρισες στην παρέα μας. Επειδή έχει ο αδερφός μου CC με οροφή, όχι, δεν ακούγεται τόσο έντονα ο αεροδυναμικός θόρυβος. Εγώ το αποδίδω εν μέρη ότι στο CC η οροφή δεν ανοίγει (παρά μόνο σε ανάκλιση) οπότε η συναρμογή της είναι πιο στιβαρή. Όσον αφορά το VIN (αριθμός πλαισίου), υπάρχουν site όπου μπορούν να σου δώσουν διάφορες πληροφορίες για το αυτοκίνητό σου (χώρα κατασκευής κλπ κλπ), αλλά κανένα δεν θα σου δώσει στοιχεία όσον αφορά το που βρίσκεται και πότε θα το παραλάβεις. Βάλε στο Google "VIN checker" ή κάτι παρόμοιο και θα βρεις αρκετά sites... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 Eμένα πάλι η ηλιοροφή όταν την ανοιγοκλείνω σε ανάκληση, κάνει έναν θόρυβο, σαν να χρειάζεται κάπου λάδωμα...Και δεν ξέρω που ακριβώς να την λιπάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimosthenes Posted March 25, 2010 Report Share Posted March 25, 2010 (edited) Η ηλιοροφή του cc είναι εντελώς διαφορετική από του passat το οποίο έχει εμφανείς τσιμούχες που δημιουργούν κάποιο θόρυβο σε ταχύτητες ταξιδιού. Όμως η δική μου τρίζει από την αρχή σημαντικά, ειδικά σε δρόμους με άγριο οδόστρωμα ή κακό οδόστρωμα (καλά δηλαδή παντού). Η αλήθεια είναι πως τη χρησιμοποιώ αρκετά. Ωστόσο στην αντιπροσωπεία αυτό που έκαναν, όταν τους το ανέφερα, ήταν να μου καθαρίσουν τα σημεία που ανοιγοκλείνει και να τη λυπάνουν. Αποτέλεσμα, δεν έγινε τίποτα σημαντικό, τρίζει κανονικά, γι' αυτό και εφαρμόζω την κλασική λύση του ραδιοφώνου, την πλέον κατάλληλη για τις ελληνικές οδικές συνθήκες Edited March 25, 2010 by gcar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted May 26, 2010 Report Share Posted May 26, 2010 (edited) παιδια..να σας πω κατι που συμβαινει σε μενα..βεβαια δεν εχω πασατ αλλα γκολφ ομως ισως να βρειτε γιατρια ...ειχα τα ιδια προβληματα αεροδυναμικος θορυβος σαν κελαιδισμα πουλιου..χαχαχα...πριν καποια χρονια ενας συμφητητης μου μου ειπε πως χρειαζεται ρυθμηση...μου ανοιξε τις δυο φισουνες και απο κατι βιδακια την ρυθμησε..για πολους μηνες ειχα ισυχασει..δεν ακουγοταν κιχ..μετα αρχισε παλυ αλλα οχι τοσο εντονα..πριν λιγες μερες πηγα αντιπρωσοπια και τους ειπα το προβλημα και μου ειπαν οτι θα την ρυθμησουν..μου εδειξαν και τον τροπο..ειναι ευκολο παιδια...απλα να εχετ υπ οψυν οτι σχεδον ολες οι οροφες ερχονται αρυθμηστες..η οροφη πρεπει να ειναι ενα τικ πιο σηκωμενη απο τον ουρανο και οχι στο ιδιο υψος..την ξαναρυθμησα και παλυ ειναι τζετ..βγαζεις τις φυσουνες στο πλαι..κουμποτες ειναι...και με ενα τορξ ξεβιδωνεις τα βιδακια και την πιεζεις ελαφρα προς τα επανω μολις την δειτε να ειναι 0,5 χιλ.παραπανω απο τον ουρανο βιδοστε παλι τις βιδες και βαλτε τις φυσουνες..αυτο ηταν αεροδυναμικος θορυβος τελος ητε με ανοιχτο ητε με κλειστο καλυμα.εγω απο το 2006 παιδευομουν με την οροφη και φετος εμαθα το κολπο..try it!!! Edited May 26, 2010 by Ane-fastrabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted May 27, 2010 Report Share Posted May 27, 2010 Ωπα, μεγάλη κουβέντα αυτή. Την όλη δουλειά την κάνουμε με κλειστή ηλιοροφή, σωστά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted May 27, 2010 Report Share Posted May 27, 2010 παιδια..να σας πω κατι που συμβαινει σε μενα..βεβαια δεν εχω πασατ αλλα γκολφ ομως ισως να βρειτε γιατρια ...ειχα τα ιδια προβληματα αεροδυναμικος θορυβος σαν κελαιδισμα πουλιου..χαχαχα...πριν καποια χρονια ενας συμφητητης μου μου ειπε πως χρειαζεται ρυθμηση...μου ανοιξε τις δυο φισουνες και απο κατι βιδακια την ρυθμησε..για πολους μηνες ειχα ισυχασει..δεν ακουγοταν κιχ..μετα αρχισε παλυ αλλα οχι τοσο εντονα..πριν λιγες μερες πηγα αντιπρωσοπια και τους ειπα το προβλημα και μου ειπαν οτι θα την ρυθμησουν..μου εδειξαν και τον τροπο..ειναι ευκολο παιδια...απλα να εχετ υπ οψυν οτι σχεδον ολες οι οροφες ερχονται αρυθμηστες..η οροφη πρεπει να ειναι ενα τικ πιο σηκωμενη απο τον ουρανο και οχι στο ιδιο υψος..την ξαναρυθμησα και παλυ ειναι τζετ..βγαζεις τις φυσουνες στο πλαι..κουμποτες ειναι...και με ενα τορξ ξεβιδωνεις τα βιδακια και την πιεζεις ελαφρα προς τα επανω μολις την δειτε να ειναι 0,5 χιλ.παραπανω απο τον ουρανο βιδοστε παλι τις βιδες και βαλτε τις φυσουνες..αυτο ηταν αεροδυναμικος θορυβος τελος ητε με ανοιχτο ητε με κλειστο καλυμα.εγω απο το 2006 παιδευομουν με την οροφη και φετος εμαθα το κολπο..try it!!! Οπότε το Σάββατο στη Βέροια ξέρεις τι θα κάνεις, ε???? Κουβαλάς μόνιμα μαζί σου ή να φέρω εγώ torx??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted May 27, 2010 Report Share Posted May 27, 2010 (edited) Οπότε το Σάββατο στη Βέροια ξέρεις τι θα κάνεις, ε???? Κουβαλάς μόνιμα μαζί σου ή να φέρω εγώ torx??? ναι με κλειστη...φερε νικολη γιατι δεν εχω..... Edited May 27, 2010 by Ane-fastrabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1der Posted June 5, 2010 Report Share Posted June 5, 2010 Αυτό το έκανες σε golf σωστά; Στο cc είναι αλλιώς η ηλιοροφή. Όσο για το φίλο που ρωτάει, με κλειστή την ηλιοροφή δεν ακούω τίποτα. Οι καθρέφτες ακούγονται στα πολλά αλλά όχι η ηλιοροφή. Πριν κάτι μήνες μου έκανε κάτι τριγμούς η ηλιοροφή όταν την είχα κλειστή και περνούσα από ανωμαλίες. Την άνοιξα και ψέκασα λίγο wd40 με μακρύ σωληνάκι μέσα στους μηχανισμούς, έριξα και σιλικόνη στα λάστιχα και τέλος. Δεν έχει ξανακουστεί από τότε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted June 6, 2010 Report Share Posted June 6, 2010 μα για το πασατ ειπα που ειναι ιδια με την δικη μου δεν μιλησα για το passat cc!!εσενα δεν εχει και ανακληση και ανοιγμα η οροφη η κινηση της περιοριζετε μονο στην ανακληση λογικο ειναι να μην ειναι ιδια.και να ειναι πιο σταθερη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...