Jump to content
poen

Gti Vi Vs Leon Cupra Ii

Recommended Posts

GTI ΦΙΛΕ. ΤΙ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΒΟΥΡΤΣΕΣ ΜΕ ΤΙΣ.... ΑΛΛΟ VW ΑΛΛΟ SEAT. ΑΛΛΟ ORIGINAL ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΜΑΞΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΛΑ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΙ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ AUDI, ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ VW ΚΤΛ ΚΤΛ.....ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. ΑΡΑ GTI ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΗΣΥΧΟ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΣ......

Link to comment
Share on other sites

ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΣ......

και την οικονομικη;....

οσο για ασφαλεια και ποιοτητα κατασκευης δεν βλεπω να υστερει καπου το κουπρα,αντιθετα με κατι gti που χανουν λαδια...

αυτα για το σχολιο περι πουτ@ς ;)

Link to comment
Share on other sites

εγω του ειπα να περιμενει να δουμε σε τι τιμη θα βγαλουν το r20t αλλα βιαζεται.

του ειπα οτι οποιος βιαζεται σκονταφτει! αλλα δεν ακουει! χαχα

γενικα αυτος προς cupra μερια ειναι (και εγω βασικα μαλλον αυτο θα επερνα αναμεσα στα δυο)

ΥΓ

Ειδα σημερα παρκαρισμενο gti vi και εκατσα αρκετη ωρα και το παρατηρουσα!

ειναι ωραιο το ατιμο :lol:

Link to comment
Share on other sites

paidia ws katoxos neou GTI VI ontws epivevaiwnw oti o kosmos to koitaei polu...

ime paaara polu euxaristimenos..

proswpika thewrw oti to GTI kouvalaei kai enan mutho apo pisw tou.. diladi den exis to golf gti alla to GTI.telos. to oti edwse to onoma tou stin katigoria leei polla..

kai epi prakteou protimw to GTI giati a) to cupra san polumorfiko mou kanei kai genika to leon :blink: den m aresoun oi 5 portes me tin kammia kai Γ) o ixos apo tin exagwgi tou GTI VI akoma kai se xalares allages ine apaixtos!..

vevaia, apo idia empeiria, panta kai mono me DSG 6ari... ine theikos sindiasmos.

auta apo mena!

Link to comment
Share on other sites

paidia ws katoxos neou GTI VI ontws epivevaiwnw oti o kosmos to koitaei polu...

ime paaara polu euxaristimenos..

proswpika thewrw oti to GTI kouvalaei kai enan mutho apo pisw tou.. diladi den exis to golf gti alla to GTI.telos. to oti edwse to onoma tou stin katigoria leei polla..

kai epi prakteou protimw to GTI giati a) to cupra san polumorfiko mou kanei kai genika to leon B) den m aresoun oi 5 portes me tin kammia kai Γ) o ixos apo tin exagwgi tou GTI VI akoma kai se xalares allages ine apaixtos!..

vevaia, apo idia empeiria, panta kai mono me DSG 6ari... ine theikos sindiasmos.

auta apo mena!

εχω 6αρι dsg leon fr το προ-facelift....το λεον ειναι ενα αμαξι καθαρα fun to drive με τα ακρως απαραιτητα υλικα ωστε να χαρακτηριστει ενα ποιοτικο αμαξι σε καμμια περιπτωση gti ομως....οταν θα παρεις golf θα πας βολτα απο την γλυφαδα κολωνακι και ολα αυτα τα μερη που ξερετε "κοτανε" τα αμαξια σας και οταν παρεις cupra θα πας απο διονυσο,μαραθωνος και ολα αυτα τα ωραια κομματια ξερεις που σε προδιαθετουν να παρακαλας να βρεις ενα gti μπροστα σου...για μενα το gti το πληρωνεις για τον "μυθο" οταν ομως ενα αμαξι του τυπου fr ειναι αρκετες χιλιαδες ευρω φτηνοτερο με ενα κλικ επανω σε οδηγικη αισθηση απο ενα gti και αρκετα gadgetακια για να σε εκσυγχρωνισει και να μην σε κανει να νιωθεις οτι μπηκες σε αμαξι φτιαγμενο και συναρμολογημενο στην σπαρτη τοτε θα ελεγα οτι to value for money και το fun to drive δικαιωματικα πηγαινει στα Fr και Cupra....δεν ειναι τυχαιο που το cupra και το fr κανουν τους καλυτερους χρονους σε ολες τις πιστες το καθενα στην κατηγορια του....το gti εχει μια vw απο πισω και τα fr-cupra εχουν μια vw και την seatsport...ξερετε την εταιρια που εχει παρει 2 πρωταθληματα με τα leon TDI....αφηστε εμας τους βλακες με τα "ημιτασιον" να τα αγοραζουμε και να τα φτιαχνουμε μολις σας βλεπουμε στις καφετεριες να χαμηλωνουμε το βλεμα αλλα μολις βλεπετε το "ημιτασιον" απο πισω να κοιτατε την θεα να μιλατε με την γκομενα σας η να προσπαθειτε να πιασετε το ξαδερφακι σας ;)

Link to comment
Share on other sites

αφηστε εμας τους βλακες με τα "ημιτασιον" να τα αγοραζουμε και να τα φτιαχνουμε μολις σας βλεπουμε στις καφετεριες να χαμηλωνουμε το βλεμα αλλα μολις βλεπετε το "ημιτασιον" απο πισω να κοιτατε την θεα να μιλατε με την γκομενα σας η να προσπαθειτε να πιασετε το ξαδερφακι σας ;)

Ρε μ@λ@κ@ Μιχάλη τι πίνεις?????? B):lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

εχω 6αρι dsg leon fr το προ-facelift....το λεον ειναι ενα αμαξι καθαρα fun to drive με τα ακρως απαραιτητα υλικα ωστε να χαρακτηριστει ενα ποιοτικο αμαξι σε καμμια περιπτωση gti ομως....οταν θα παρεις golf θα πας βολτα απο την γλυφαδα κολωνακι και ολα αυτα τα μερη που ξερετε "κοτανε" τα αμαξια σας και οταν παρεις cupra θα πας απο διονυσο,μαραθωνος και ολα αυτα τα ωραια κομματια ξερεις που σε προδιαθετουν να παρακαλας να βρεις ενα gti μπροστα σου...για μενα το gti το πληρωνεις για τον "μυθο" οταν ομως ενα αμαξι του τυπου fr ειναι αρκετες χιλιαδες ευρω φτηνοτερο με ενα κλικ επανω σε οδηγικη αισθηση απο ενα gti και αρκετα gadgetακια για να σε εκσυγχρωνισει και να μην σε κανει να νιωθεις οτι μπηκες σε αμαξι φτιαγμενο και συναρμολογημενο στην σπαρτη τοτε θα ελεγα οτι to value for money και το fun to drive δικαιωματικα πηγαινει στα Fr και Cupra....δεν ειναι τυχαιο που το cupra και το fr κανουν τους καλυτερους χρονους σε ολες τις πιστες το καθενα στην κατηγορια του....το gti εχει μια vw απο πισω και τα fr-cupra εχουν μια vw και την seatsport...ξερετε την εταιρια που εχει παρει 2 πρωταθληματα με τα leon TDI....αφηστε εμας τους βλακες με τα "ημιτασιον" να τα αγοραζουμε και να τα φτιαχνουμε μολις σας βλεπουμε στις καφετεριες να χαμηλωνουμε το βλεμα αλλα μολις βλεπετε το "ημιτασιον" απο πισω να κοιτατε την θεα να μιλατε με την γκομενα σας η να προσπαθειτε να πιασετε το ξαδερφακι σας ;)

χαχαχα σε παω φιλος τα λες πολυ ωραια και ειμαι μαζι σου οντως το cupraki ανεβαζει τρελα αλογα και κοιταει στα ματια αλλα πιο γρηγορα.

Αλλα μην ξεχναμε οτι και αυτα εχουν τα ιδια εντοσθια με τα vw οποτε σαν αδερφακια ειναι σχεδον

Link to comment
Share on other sites

για μενα vw-skoda-seat ειναι ολα το ιδιο ... πανω κατω

τα golf απλα εχουν πολυ καλυτερο εσωτερικο και ποιοτικες επενδυσεις καθισματα κτλ ...

Και ισως το gti να ειναι all-in-one σπορ αυτοκινητο οπου πληρωνεις φυσικα και το ..."απευθύνεται σε παιδιά που ήταν πάντα άντρες"

Ασχετα αν στο φαναρι τρεμεις τα ραλλακια ,τους κουβαδες και τiς "κοπριες" (cupra).

Αν ομως χρειαζεσαι ενα αυτοκινητο να πηγαινεις ομορφες βολτες και γρηγορες παντου ...μεσα σε ενα πολυ ποιοτικο εσωτερικο με ομορφες παλες γραμμες ....

Σου αρεσει η ποιοτητα και το καλορυθμισμενο σπορ αλλα ανετο αισθημα ....ασφαλειας ακομα και σε μεγαλες ταχυτητες ....

Η σαφηνεια στην ταχυτητα σε ολες τις στροφες με την γραμμικοτητα του το gti θα σε εκπληξει ...Ειναι αυτο που λεμε αυτοκινητο ....το σχημα του ολα σου λενε αυτο ειναι αυτοκινητο...

Το cupra καλο αλλα 3ης κατηγοριας ταπερ ..το gti ειναι ταπερ 1ης κατηγοριας.

Εγω θα επερνα το gtι μονο και μονο λογω αξιοπιστιας...αλλα και κουκλτουρας ,,, 3cupra εζησα και τα 3 ειχαν γκομενα το συνεργειο ....

Link to comment
Share on other sites

για μενα vw-skoda-seat ειναι ολα το ιδιο ... πανω κατω

τα golf απλα εχουν πολυ καλυτερο εσωτερικο και ποιοτικες επενδυσεις καθισματα κτλ ...

Και ισως το gti να ειναι all-in-one σπορ αυτοκινητο οπου πληρωνεις φυσικα και το ..."απευθύνεται σε παιδιά που ήταν πάντα άντρες"

Ασχετα αν στο φαναρι τρεμεις τα ραλλακια ,τους κουβαδες και τiς "κοπριες" (cupra).

Αν ομως χρειαζεσαι ενα αυτοκινητο να πηγαινεις ομορφες βολτες και γρηγορες παντου ...μεσα σε ενα πολυ ποιοτικο εσωτερικο με ομορφες παλες γραμμες ....

Σου αρεσει η ποιοτητα και το καλορυθμισμενο σπορ αλλα ανετο αισθημα ....ασφαλειας ακομα και σε μεγαλες ταχυτητες ....

Η σαφηνεια στην ταχυτητα σε ολες τις στροφες με την γραμμικοτητα του το gti θα σε εκπληξει ...Ειναι αυτο που λεμε αυτοκινητο ....το σχημα του ολα σου λενε αυτο ειναι αυτοκινητο...

Το cupra καλο αλλα 3ης κατηγοριας ταπερ ..το gti ειναι ταπερ 1ης κατηγοριας.

Εγω θα επερνα το gtι μονο και μονο λογω αξιοπιστιας...αλλα και κουκλτουρας ,,, 3cupra εζησα και τα 3 ειχαν γκομενα το συνεργειο ....

συνεργειο???don't know this word.... B)

κοιτα....οπως ειπα ειναι ενα το λεον ειναι ενα γκολφ με σπορ κουστουμι που εστιαζει στον οδηγο οχι στο καλο τασακι της vw και τα μαλακα πλαστικα....οσων αφορα για το ταπερ 3ης κατηγοριας αυτο πες το μου σε κλειστα κομματια σε ανοιχτα κομματια σε εθνικη οδο κλπ μην μιλησουμε για συντελεστες αεροδυναικης βαρη κλπ....ασφαλεια να'ναι καλα οι γερμανοι που εβαλαν το χερακι τους σε αυτον τον τομεα...οσο ασφαλες ειναι το αμαξι σου ειναι και ενα λεον....

υ.γ.μαγκες μαθετε να κανετε την ζωη σας ευκολοτερη γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι...την καυλα μας την κανουμε και με αλλο αμαξι εκτος απο gti πολυ φθηνοτερα και πολυ πιο αξιοπιστα απο ενα γκολφ....μην πεφτετε σε παγιδες του στυλ "για αντρες που ηταν παντα παιδια"...ενα καλο promocion σας πιανει μαλακες και πληρωνεται μαρκες και ονοματα τσαμπα και βερεσε....αν καποιος μου αποδειξει οτι το λεον βγαζει περισσοτερα προβληματα απο ενα οποιδηποτε golf θα του χαρισω το αμαξι μου και θα του πληρωνω τις βενζινες και οποιος μπορεσει και μου πει οτι ειναι ασφαλεστερο το golf απο το λεον θα του βαλω φωτια να το καψω ;)

Link to comment
Share on other sites

καπου πηρε το αυτι μου οτι πηρε φωτια ενα leon 1.8 tsi στην Ηγουμενιτσα μερια ...χμμμ καλα μην τρελαινεσαι κ εσυ το leon ειναι πιο εξοπλισμενο απο το golf και σε χαμηλωτερη τιμη .

Φιλος μου πηρε cupra 34 χιλιαρικα και εφτασε να πουλιεται πριν κατι μηνες 25 :lol: .

Για ριξτε κ μια ματια στα μεταχειρισμενα seat δυσκολα κρατουν τιμη , ειναι και αυτο μεσα στο παιχνιδι

Link to comment
Share on other sites

καπου πηρε το αυτι μου οτι πηρε φωτια ενα leon 1.8 tsi στην Ηγουμενιτσα μερια ...χμμμ καλα μην τρελαινεσαι κ εσυ το leon ειναι πιο εξοπλισμενο απο το golf και σε χαμηλωτερη τιμη .

Φιλος μου πηρε cupra 34 χιλιαρικα και εφτασε να πουλιεται πριν κατι μηνες 25 :lol: .

Για ριξτε κ μια ματια στα μεταχειρισμενα seat δυσκολα κρατουν τιμη , ειναι και αυτο μεσα στο παιχνιδι

δηλαδη εσυ θα παρεις ενα γκολφ 30κ και μετα απο ενα χρονο θα το πουλησεις 29κ??μην εισαστε τοσο πολυ γελασμενοι...οσο χανει το ενα χανει και το αλλο.....ποσο πουλιουνται τα 4αρια τα gti και ποσο τα λεον 20vt πλεον?αν για το αμαξι που καηκε γινοταν σε ενα γκολφ θα λεγατε ολοι ενταξει ετυχε....τωρα επειδη καηκε λεον οοολα τα λεον ειναι μπουρδελα και λαμπαδιαζουν για πλακα :lol: το λεον ειναι εξοπλισμενο σαν ενα πλουσιο γκολφ 4 στην ουσια το γκολφ 5 θα μπει στο λεον μκ3 και ουτο καθ'εξης....επισης καπου ειδα να πεταγεται η ατακα του στυλ η vw δινει μοτερ στην σεατ κλπ....δεν μου λετε πιστευετε οτι μονο οι μηχανικοι και οι υπευθυνοι εξελιξης του καθε μοτερ της vw εινα?αν εχετε αυτη την εντυπωση εισαστε γελασμενοι...

Link to comment
Share on other sites

paidia den xreiazeitai na trelaineste kai na kodrareste...

opoios goustarei ta leon,to cupra, opios oxi, kai mporei oikonomika ta GTi.

egw apla pio panw katethesa tin apopsi mou apo tin empeiria mou me to 6ari to GTI.. thats all.. to thewrw polu oloklirwmeno amaxi kai pou exei auto to kati gia na se porwnei akoma kai stin 10' leptwn diadromi..auto niwthw auto lew.

twra oso gia ta rallye kai ta ipolipa den thelw kan na kanw kouventa giati gia mena ine polla klik kai katigories katw,kai to gegonos kai mono oti opote me vlepoun se fanari,gkazwnoun kai kaulwnoun kai koitane me misos kai exthra auto ine i kaluteri apodeixi tou pio amaxi ine korufi kai pia alla lusane na to piasoun...

kai parepiptontws,oti lew to lew gia to 6ari GTI.

to proigoumeno,oute mou arese,oute me aggixe stis aisthiseis mou opws auto..

Link to comment
Share on other sites

Είναι δυστηχώς αληθές, ασχέτως αν το παραδέχονται όλοι, ότι το αυτοκίνητο είναι σε μεγάλο βαθμό προέκταση του πέους.

Ο κόσμος αρέσκεται να επιδεικνύει το μεγάλο δυνατό και γυαλιστερό του όργανο, άλλος πιο σεμνά και άλλος πιο προβολικά, σημασία δεν έχει μεγάλη.

Το πάθος μας λοιπόν αυτό, γίνεται βορρά από τις εταιρείες οι οποίες το εκμεταλεύονται και το χρησημοποιούν σε υπερθετικό βαθμό.

Το να προσπαθήσω λοιπόν εγώ η οποιοσδήποτε άλλος να πείσω για την ορθότητα της όποιας επιλογής είναι επί ματαίω, αφού δυστηχώς το οικονομικό σκέλος της υποθέσης είναι ουσιαστικά ο πλέον καταλυτικός παράγοντας.

Όλοι θα ήθελαν να είχαν μια Bugatti Veyron για σπόρ αυτοκίνητο και ένα Audi RS6 για την οικογένεια, αλλά σπάνια αυτό γίνεται πραγματικότητα.

Το νόημα λοιπόν είναι να κάνεις πράγματα για εσένα και όχι για τον δίπλανο αυτό μπορεί να μην περιλαμβάνει την έννοια της σεμνότητας αλλά σίγουρα έχει καθαρότητα και ανδρισμό.

Με καυλώνει εμένα να έχω μια Ferrari (άσχετα αν μπορώ να την οδηγήσω στα όρια της) και μπορώ οικονομικά να την αποκτήσω θα την πάρω, τέλος, αλλά θα την πάρω και εδώ είναι η ουσία του πράγματος γιατί με καυλώνει η Ferrari και όχι τα βλέμματα όσων δεν έχουν Ferrari.

Στα γεννητικά μου όργανα (που αφού κατάφεραν να μου χαρίσουν δύο αξιολάτρευτα παιδάκια σημαίνει ότι λειτουργούν κανονικά παράγωντας ουσιαστικό έργο) αν ο άλλος ζηλεύει και με κοιτά με μισό μάτι όπως όμως επίσης στα γεννητικά μου όργανα όταν θα σκάσει ο διπλανός τυπάς με κανένα F-16 και μου ρίξει δύο κολώνες.

Θέλω να καταλήξω ότι πέραν του οικονομικού το αμέσως επόμενο κριτήριο για ένα αυτοκίνητο είναι να νιώθεις εσύ καλά με αυτό και όχι τι νιώθουν οι άλλοι.

Στο ερώτημα τώρα Golf GTi η Cupra?

Θεωρώ ότι το Cupra είναι πιο τίμιο σε σχέση τιμής απόδοσης, αλλά προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου, οπότε οδηγούμεθα στο σοφότατο δόγμα :

Οι μ@λ@κίες και τα γούστα πληρώνονται.....

Edited by JDL9
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το θέμα με βασανίζει και εμένα για να πω την αλήθεια...μη έχοντας την ικανότητα να αποφασίσω...κάθε αμάξι έχει τα καλά και τα κακά του...το κούπρα σίγουρα σκίζει ένα νέο τζι-τι-αι tongue.gif στο δρόμο αλλά αυτό το καλούπι του κούπρα παλεύω να το συνηθήσω και ακόμα μου φαίνεται λίγο έως πολύ πολυμορφικό!

Είμαι αρκετά προβληματισμένος και εγώ...

Θέλω να ρωτήσω όσους το κατέχουν λοιπόν.

1)Τα μοτέρ έχουν ίδια παρτς;βουτηγμένα από το Σ3 με λιγότερα αλογάκια;Για το κούπρα ξέρω ότι είναι ίδιο μοτέρ με Σ3 μόνο που δεν έχει το ιντερκούλερ του...το κούπρα ρ λογικά θα είναι ολόιδια, σωστά;

2)Την ικανότητα βελτίωσης του κούπρα λίγο εως πολύ την έχουμε δει και μας έχει εκπλήξει!!300 μόνο πρόγραμμα;350+ με φπε δεν είναι καθόλου λίγο και μάλιστα όταν με απλά πρόγραμμα φτάνεις 300 χωρίς εκπτώσεις στην αξιοπιστία...Για το τζι-τι-αι τι ξέρουμε μέχρι στιγμής;

Πάντως αν πάρεις καθαρά το value for money τοτε πας κατευθείαν σε κούπρα με έξτρα ξένον-ηλιοροφή που κάνει όσο το νέο τζι-τι-αι στον βασικό εξοπλισμό (31000)...κοινώς αν βάλεις τα έξτρα που έχει το κούπρα σε σχέση με το γκόλφ πας για πλάκα πάνω από τα 34000 (18αρες:674, ηλιοροφή:895E; , ξένον:1400E, media-in:183E :lol: )....αξίζει;

Αλλο θέμα είναι ότι μπορείς να μην τα βάλεις στο γκολφ αυτά, βάλε μόνο ζάντα για κάμποσο καιρό...για πολλούς λόγους...είτε γιατί μπορείς πχ να βάλεις ξένον και μετά όποτε θες είτε γιατί μπορεί όταν βγεί κάποιο πιο γρήγορο μοντέλο βλ. γκολφ Ρ να σου αρέσουν πχ. τα διαφορετικά φώτα ή τις ζάντες που ενδέχεται να έχει και να θες να βάλεις αυτά...φάβλος κύκλος

Το εσωτερικό πάντως του GTI είναι σκάλες πάνω από του cupra κατά τη γνώμη μου πάντα....αλλά η ουσία είναι ότι το κούπρα δίνει περισσότερα από όλες τις άλλες πλευρές στα ίδια λεφτά...

Εγώ μάλλον θα περιμένω να δω και το κούπρα ρ πόσο θα κοστολογηθεί που λογικά θα παίζει 3.000-4.000 πάνω από το βασικό κούπρα...δηλαδή κοντά στα 32.000-33.000 (ελπίζω...αλλά γιατί όχι...αφού θα ανταγωνίζεται με γκολφ ρ και Σ3..οπότε δύσκολα θα πάει παραπάνω μιας και το Σ3 ξεκινάει πλέον στα 38.500 ε:lol: αφού θα έχει μοτέρ Σ3 265 άλογα-19άρες και βλέπουμε...

Ακούω γνώμες ;)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

egw stin ipa... ;) sto diko mou, to pira etimoparadoto kai epemena mono se 2 vasika gia mena, kai den metaniwsa.. xrwma (pira kokkino,pou sto neo GTI paei trela,xrwma kampanias exallou kai DSG -asuzititi-) apo kei kai pera vrika iliorofi,pou nai,ine gamw kai dinei alli zwntania sto eswteriko,ilektronikes anartiseis (comfort-normal-sport)..

zanta ixe 17ara, kati pou stin arxi mou tin ixe spasei,alla oso pernaei o kairos kai epidi menw kedro me dromous diallumenous kai skammenous-spasmenous,arxizw kai allazw apopsi... vlepwntas oti to amaxi me tis 18,tha itan akoma pio skliro kai tha talaiporountan to idio to amaxwma kai oi anartiseis akoma pio polu, kai kitwntas oti to amaxi to koitane polloi polloi sto dromo, kai telika kanenas den prosexei to 17 i 18, arxizei kai den me peirazei.

m auta kai m auta kerdisa 3.900eyrw. kati pou den me xalase katholou..

auta.. apo mena, GTI. den ine toumpano,ine "smooth operator" opws eustoxa ena periodiko egrafe kai kanei aneta kai me to ganti pragmata pou se alla amaxia psiloidrwnis gia na ta kaneis..

telos exei apo mono tou Ilektroniko Mploke XDS, pou pragmatika paidia,se kleistes patimenes,krataei tin mouri vidwmeni... megali diafora auto.ousias diafora. den xerw an to exw to cupra.an nai,kalws..

se xronous,nai to cupra ine pio grigoro ligo,me to GTI na akoulouthei polu konta omws,stin 2i thesi. proswpika den me peirazei katholou.

thema goustou :lol:

Edited by grafics
Link to comment
Share on other sites

telos exei apo mono tou Ilektroniko Mploke XDS, pou pragmatika paidia,se kleistes patimenes,krataei tin mouri vidwmeni... megali diafora auto.ousias diafora. den xerw an to exw to cupra.an nai,kalws..

Ναι, το facelift έχει ηλεκτρονικό μπλοκέ από ότι είδα...το περίεργο βέβαια είναι ότι στη σελίδα της Σεατ δεν το γράφει για το νέο κούπρα και μου φάνηκε περίεργο...

Δηλαδή για να καταλάβω εσύ το πήρες με μόνο έξτρα το DSG...σωστά;

Εγώ DSG δεν σκεφτόμουνα να έβαζα έτσι και αλλιώς...ξέρω ξέρω ότι είναι κορυφή αλλά μου αρέσει το χειροκίνητο αρκετά...και ακόμα δεν πιάνεται το χέρι μου από θέμα ηλικίας tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

ousiastika to pira me 3 extra. to DSG, tis ilektronikes anartiseis , kai , tin iliorofi.

tsekare to gia to XDS (mploke)... ine kati pou voitha.. episis kati simadiko pou paravlepsame na poume. Protimas 5porto amaxwma i oxi? giati egw px,piga sto GTI giati to ithela apokleistika 3porto.. thema goustou.. an den se xalaei to 5porto,tote kai to Leon,ine mia xara..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.