Jump to content
MikeTsi

Ανάρτηση για Tsi 200+

Recommended Posts

Ξέρω ότι υπάρχουν πολλά topic για αυτό το θέμα αλλά είναι λήγω μπερδεμένο για μένα...

Ποιές είναι η καταλληλότερες αναρτήσεις για TSI με 205 άλογα?

Είτε συνδυασμός είτε ολοκληρωμένοι λύσει. Και τιμές αν γίνεται.

Παρακαλώ να απαντήσουν αυτοί που έχουν εμπειρία και φοράν στο τσι τους...

Link to comment
Share on other sites

ψάξε ένα καλό Coilover kit τα δίνει μία φορά τα χρήματα και ξεμπερδεύεις... ούτε πηράματα με ανρτίσεις απο την Χ τάδε εταιρία ούτε ελατήρια απο την τάδε Χ εταιρία... πάρε ένα πολύ καλο πακέτο Coilover και είσαι τζάμι... (Πρωσοπικά έχω προτίμηση στις PSS9/10)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ... Τι διαφορά παίζει ανάμεσα στις 2?

Τιμή νομίζω 1200?

Από συνδυασμός κάτι αξιόλογο? Δοκιμασμένο.

¶λλο 700-800 άλλο 1200-1500!

Χρειάζεται ώμος να βάλεις κάτι τέτοιο? Εννοώ μήπως είναι υπερβολικό?

Για Coilover μιλώ.

Link to comment
Share on other sites

εγώ νομίζω πως είναι μονόδρομος και όχι υπερβολή! υπερβολή είναι να αλάζεις συνέχια αναρτίσεις και ελατίρια όστε να πετίχεις αυτό που θές. Νομίζω με μία ρυθμιζώμενη ανάρτηση φτιάχνεις αυτό που θές όπως θές χωρείς να πληρώνεις καθέ φορά για αλαγή setup ανάρτησης και ελατιρίων ένα κάρο λευτά!

Link to comment
Share on other sites

εγω στο gt μου φοραω pss10 και ειμαι καταευχαριστημενος :D αντικειμενικα παντα!μιας και σε παλιοτερο golf ειχα και συνδιασμο bilstein sprint με ελατηριο eibach...πολυ καλο μερα με τη νυχτα με αλλα αμορτισερ...αλλα η coilover ακομα καλυτερη!!!

Link to comment
Share on other sites

εγω στο gt μου φοραω pss10 και ειμαι καταευχαριστημενος :D αντικειμενικα παντα!μιας και σε παλιοτερο golf ειχα και συνδιασμο bilstein sprint με ελατηριο eibach...πολυ καλο μερα με τη νυχτα με αλλα αμορτισερ...αλλα η coilover ακομα καλυτερη!!!

Έχεις δοκιμάσει διαφορες ρυθμίσεις?

Πώς κατέληξες στα settings?

Δε θέλει αρκετό χρόνο και χλμ με δοκιμές κλπ?

Link to comment
Share on other sites

εχω ενα ανετο για να μη κουραζω αυτοκινητο μεσα στη πολη...και ενα για ταξιδια η πιο γρηγορη χρηση αναλογα

βεβαια ακομα δοκιμαζω διαφορα :cry:

αλλα η αναρτηση δεν κοπαναει σε καμια ρυθμιση

Link to comment
Share on other sites

εχω ενα ανετο για να μη κουραζω αυτοκινητο μεσα στη πολη...και ενα για ταξιδια η πιο γρηγορη χρηση αναλογα

βεβαια ακομα δοκιμαζω διαφορα :cry:

αλλα η αναρτηση δεν κοπαναει σε καμια ρυθμιση

Το θέμα είναι ο χρόνος/χλμ που απαιτούνται

για να καταλήξεις. Μπορείς να τι ρυθμίζεις μόνος σου?

Η θέλει ιστορία/συνεργεία κλπ?

Link to comment
Share on other sites

εγω στο gt μου φοραω pss10 και ειμαι καταευχαριστημενος :cry: αντικειμενικα παντα!μιας και σε παλιοτερο golf ειχα και συνδιασμο bilstein sprint με ελατηριο eibach...πολυ καλο μερα με τη νυχτα με αλλα αμορτισερ...αλλα η coilover ακομα καλυτερη!!!

θα ηθελα να σε ρωτησω οταν χρειαστουν αλαγη τα αμορτισερ τι σου εχουν πει απο εκει που τα αγορασες?επισκευαζονται η αλαζονται?

η θα την πεταξεις και θα παρεις αλλη?με ενδιαφερει και εμενα

Link to comment
Share on other sites

τα PSS 9 /10 μπορόυν να κάνουν άνετα Service επισκευάζωνται και εάν δεν το κάνει η αντ/πία εδώ Ελλάδα, τα στέλνουν Γερμανία οπότε don't worry :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Επειδη πλησιαζει ο καιρος σιγα σιγα για αλλαγη αναρτησης θελω να ρωτησω και εγω τι συνδιασμο αναρτησης - ελατηρια προτεινετε για ενα Golf V TSI 200+ hp

Να σας πω οτι δεν ενδιαφερομαι για ρυθμιζομενη αναρτηση π.χ KW III και PSS9 κτλ αλλα προτιμω ενα συνδιασμο αναρτησης-ελατηρια οπως πχ bilstein-eibach απλα δε ξερω ποιος ειναι ο καλυτερος συνδιασμος για το ανωτερω αυτοκινητο...

Σαν αναρτηση πιστευω οτι η καλυτερη ειναι η bilstein αλλα ποια συγκεκριμενη? Μετα για ελατηρια ποια ειναι τα ιδανικα για τα bilstein τα eibach και αν ναι ποια ? ή τα HR αλλα και παλι ποια τα μαυρα ή τα κοκκινα ???

Παρακαλω οποιος γνωριζει ας απαντηση, και επειδη ξερω οτι θα αρχισετε για PSS9-10 και KW III σας ξανα λεω οτι δεν ενδιαφερομαι για ρυθμιζομενη ...

Link to comment
Share on other sites

Επειδη πλησιαζει ο καιρος σιγα σιγα για αλλαγη αναρτησης θελω να ρωτησω και εγω τι συνδιασμο αναρτησης - ελατηρια προτεινετε για ενα Golf V TSI 200+ hp

Να σας πω οτι δεν ενδιαφερομαι για ρυθμιζομενη αναρτηση π.χ KW III και PSS9 κτλ αλλα προτιμω ενα συνδιασμο αναρτησης-ελατηρια οπως πχ bilstein-eibach απλα δε ξερω ποιος ειναι ο καλυτερος συνδιασμος για το ανωτερω αυτοκινητο...

Σαν αναρτηση πιστευω οτι η καλυτερη ειναι η bilstein αλλα ποια συγκεκριμενη? Μετα για ελατηρια ποια ειναι τα ιδανικα για τα bilstein τα eibach και αν ναι ποια ? ή τα HR αλλα και παλι ποια τα μαυρα ή τα κοκκινα ???

Παρακαλω οποιος γνωριζει ας απαντηση, και επειδη ξερω οτι θα αρχισετε για PSS9-10 και KW III σας ξανα λεω οτι δεν ενδιαφερομαι για ρυθμιζομενη ...

Τα κοκκινα σιγουρα για bilstein!! Αλλα σου εχς μια πολλη καλυτερη λυση θα σου συντομα!!

Link to comment
Share on other sites

Επειδη πλησιαζει ο καιρος σιγα σιγα για αλλαγη αναρτησης θελω να ρωτησω και εγω τι συνδιασμο αναρτησης - ελατηρια προτεινετε για ενα Golf V TSI 200+ hp

Να σας πω οτι δεν ενδιαφερομαι για ρυθμιζομενη αναρτηση π.χ KW III και PSS9 κτλ αλλα προτιμω ενα συνδιασμο αναρτησης-ελατηρια οπως πχ bilstein-eibach απλα δε ξερω ποιος ειναι ο καλυτερος συνδιασμος για το ανωτερω αυτοκινητο...

Σαν αναρτηση πιστευω οτι η καλυτερη ειναι η bilstein αλλα ποια συγκεκριμενη? Μετα για ελατηρια ποια ειναι τα ιδανικα για τα bilstein τα eibach και αν ναι ποια ? ή τα HR αλλα και παλι ποια τα μαυρα ή τα κοκκινα ???

Παρακαλω οποιος γνωριζει ας απαντηση, και επειδη ξερω οτι θα αρχισετε για PSS9-10 και KW III σας ξανα λεω οτι δεν ενδιαφερομαι για ρυθμιζομενη ...

προσωπικη μου γνωμη ο καλυτερος συνδυασμος γι αυτο το αυτοκινητο ειναι eibach-bilstein δουλευουν φοβερα μεταξυ τους.μια αλλη λυση την οποια θα κανω εγω στο δικο μου ειναι eibach ελατηρια και custom αμορτισερ.ημουν πολυ υπερ της πληρους ρυθμιζομενης αναρτησης αλλα οι δρομοι μας που με εχουν απογοητευσει και το κοστος επισκευης για οποιες επισκευαζονται με εχουν κανει να απομακρυνθω λιγο απο αυτες.

Link to comment
Share on other sites

προσωπικη μου γνωμη ο καλυτερος συνδυασμος γι αυτο το αυτοκινητο ειναι eibach-bilstein δουλευουν φοβερα μεταξυ τους.μια αλλη λυση την οποια θα κανω εγω στο δικο μου ειναι eibach ελατηρια και custom αμορτισερ.ημουν πολυ υπερ της πληρους ρυθμιζομενης αναρτησης αλλα οι δρομοι μας που με εχουν απογοητευσει και το κοστος επισκευης για οποιες επισκευαζονται με εχουν κανει να απομακρυνθω λιγο απο αυτες.

bilstein - eibach σκεφτομουν και εγω απλα μου κανει εντυπωση οτι πολυ εχουν προβει και στον συνδιασμο bilstein - HR

Τελικα τι να ειναι καλυτερα ???

Link to comment
Share on other sites

bilstein - eibach σκεφτομουν και εγω απλα μου κανει εντυπωση οτι πολυ εχουν προβει και στον συνδιασμο bilstein - HR

Τελικα τι να ειναι καλυτερα ???

η bilstein τι κιτ αναρτησης βγαζει???

Link to comment
Share on other sites

bilstein - eibach σκεφτομουν και εγω απλα μου κανει εντυπωση οτι πολυ εχουν προβει και στον συνδιασμο bilstein - HR

Τελικα τι να ειναι καλυτερα ???

Οταν ειχα ρωτησει και εγω για τους ιδιους συνδιασμους, μου ειπαν οτι τα eibach ειναι λιγο πιο μαλακα ελατηρια.

Link to comment
Share on other sites

Οταν ειχα ρωτησει και εγω για τους ιδιους συνδιασμους, μου ειπαν οτι τα eibach ειναι λιγο πιο μαλακα ελατηρια.

Και τελικα τι εκανες ??

Link to comment
Share on other sites

Και τελικα τι εκανες ??

Εδω και 1,5 χρονο εχω ελατηρια και αμορτισερ απο το GT (εχω το trendline). Βασικα το ψαχνω ακομα.

Μαλλον για bilstein-eibach με βλεπω, εκτος και αν βρω καμια KW2 σε καλη τιμη(χλωμο!!)

Link to comment
Share on other sites

Επειδη πλησιαζει ο καιρος σιγα σιγα για αλλαγη αναρτησης θελω να ρωτησω και εγω τι συνδιασμο αναρτησης - ελατηρια προτεινετε για ενα Golf V TSI 200+ hp

Να σας πω οτι δεν ενδιαφερομαι για ρυθμιζομενη αναρτηση π.χ KW III και PSS9 κτλ αλλα προτιμω ενα συνδιασμο αναρτησης-ελατηρια οπως πχ bilstein-eibach απλα δε ξερω ποιος ειναι ο καλυτερος συνδιασμος για το ανωτερω αυτοκινητο...

Σαν αναρτηση πιστευω οτι η καλυτερη ειναι η bilstein αλλα ποια συγκεκριμενη? Μετα για ελατηρια ποια ειναι τα ιδανικα για τα bilstein τα eibach και αν ναι ποια ? ή τα HR αλλα και παλι ποια τα μαυρα ή τα κοκκινα ???

Παρακαλω οποιος γνωριζει ας απαντηση, και επειδη ξερω οτι θα αρχισετε για PSS9-10 και KW III σας ξανα λεω οτι δεν ενδιαφερομαι για ρυθμιζομενη ...

Για μένα οχι ρυθμιζομενη μονο ενα κιτ αξιζει: B12 Tuning kit της Βilstein αλλα μόνο ανεξαρτητη εισαγωγη.Η αντιπροσωπια λεει οτι ειναι ακριβη και δε τη φέρνει.

Τη βρηκα 750 με τοποθετηση ,ευθιγραμμιση

Link to comment
Share on other sites

Ας μεταφέρω κι εγώ τις εμπειρίες μου μετά από 1,5 χρόνο συμβίωσης με τις Bilstein.

Αναφέρομαι σε kit Bilstein Sprint B8 κίτρινα χαμηλώματος με χοντρό καλάμι σε συνδυασμό με ελατήρια HR -35mm μαύρα 29261 (για 1600fsi).

Λοιπόν, για μένα αυτή η λύση αν και θεωρείται από τις καλύτερες, είναι λάθος.

Δε λέω, το αμάξι είναι απλά τρένο, απόλυτο σε οδική συμπεριφορά ειδικά σε συνδυασμό με 17άρες και αποστάτες μπαίνεις στη στροφή όπως και με όσα θες.

Αλλά χάνεις τόσο πολύ σε άνεση που απλά δεν είναι βιώσιμο για καθημερινό αυτοκίνητο, ειδικά μέσα στη Αθήνα που κυκλοφορώ. Αναγκάζομαι να κάνω σλάλομ για να αποφύγω τις άπειρες λακούβες, που αν πέσεις μέσα νομίζεις ότι απλά τρ΄΄ακαρες...Σε βαθμό μάλιστα να σκέφτομαι πλέον - μετά από σοβαρό πρόβλημα που απέκτησα στη μέση μου - να τις αλλάξω γυρνώντας κοντά στα μαμά.

Ένα πολύ άσχημο χαρακτηριστικό είναι και η πολύ ξερή, απότομη κ σχετικά επικίνδυνη αντίδραση σε εγκάρσιες ανωμαλίες μέσα στη στροφή.

Για μένα δεν αξίζουν τα 200-300Ε διαφορά για να κάνεις τέτοιες παραχωρήσεις από πλευρά άνεσης και άρα πρακτικότητας του αυτοκινήτου. Αυτή τη στιγμή θα πήγαινα σε ρυθμιζόμενη. Και δεν είναι απαραίτητο να είναι πάνω από 1000άρικο....Weitec Hicon GT π.χ. και άλλες επιλογές αν ψαχτείς κάπως.

Link to comment
Share on other sites

Ας μεταφέρω κι εγώ τις εμπειρίες μου μετά από 1,5 χρόνο συμβίωσης με τις Bilstein.

Αναφέρομαι σε kit Bilstein Sprint B8 κίτρινα χαμηλώματος με χοντρό καλάμι σε συνδυασμό με ελατήρια HR -35mm μαύρα 29261 (για 1600fsi).

Λοιπόν, για μένα αυτή η λύση αν και θεωρείται από τις καλύτερες, είναι λάθος.

Δε λέω, το αμάξι είναι απλά τρένο, απόλυτο σε οδική συμπεριφορά ειδικά σε συνδυασμό με 17άρες και αποστάτες μπαίνεις στη στροφή όπως και με όσα θες.

Αλλά χάνεις τόσο πολύ σε άνεση που απλά δεν είναι βιώσιμο για καθημερινό αυτοκίνητο, ειδικά μέσα στη Αθήνα που κυκλοφορώ. Αναγκάζομαι να κάνω σλάλομ για να αποφύγω τις άπειρες λακούβες, που αν πέσεις μέσα νομίζεις ότι απλά τρ΄΄ακαρες...Σε βαθμό μάλιστα να σκέφτομαι πλέον - μετά από σοβαρό πρόβλημα που απέκτησα στη μέση μου - να τις αλλάξω γυρνώντας κοντά στα μαμά.

Ένα πολύ άσχημο χαρακτηριστικό είναι και η πολύ ξερή, απότομη κ σχετικά επικίνδυνη αντίδραση σε εγκάρσιες ανωμαλίες μέσα στη στροφή.

Για μένα δεν αξίζουν τα 200-300Ε διαφορά για να κάνεις τέτοιες παραχωρήσεις από πλευρά άνεσης και άρα πρακτικότητας του αυτοκινήτου. Αυτή τη στιγμή θα πήγαινα σε ρυθμιζόμενη. Και δεν είναι απαραίτητο να είναι πάνω από 1000άρικο....Weitec Hicon GT π.χ. και άλλες επιλογές αν ψαχτείς κάπως.

Eνδιαφεροντες οι παρατηρησεις σου Βαγγελη.. Πραγμα που το λενε ουκ ολιγοι μετα απο μεγαλη περιοδο συμβιωσης με τον εν λογω συνδυασμο αναρτησης... Επισης, θα συμφωνησω με την λυση της Weitec Hicon Gt.. . Θεωρω πως ειναι μια οικονομκικη λυση, με πολυ καλες κριτικες απο ατομα που την εχουν φορεσει για τον φιλικο χαρακτηρα που προσδιδει με την οδηγικη της απολαυση διατηρωντας την ανεση στα επιθυμητα επιπεδα... Πολυ πιθανον να την προτιμησω..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.