Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Poen, καταρχας σε ευχαριστω για τις πληροφοριες. Προφανως, εχεις αρκετες γνωσεις επι του θεματος εν αντιθεσει με μενα. Αλλωστε, οπως ειπα, ειναι κατι που το σκεφτομαι και οχι κατι που το εχω ηδη αποφασισει σε ο,τι αφορα τη βελτιωση μεσω chiptronic. Αν και δεν σου κρυβω οτι απ' οσα διαβασα στις πληροφοριες που μου εδωσες και σε ενα ψαξιμο που εκανα κι εγω στο Internet γενικοτερα, μαλλον κλινω προς Revo μερια. Βλεπω οτι τη συγκεκριμενη εταιρεια την εχει προτιμησει πολυς κοσμος και λεω το ιδιο να κανω κι εγω. Ομως, θελω να σε ρωτησω κατι. Στο site της Revo που μπηκα και τσεκαρα μερικα πραγματακια παρατηρησα αυτο

http://www.cargate.gr/products/car_tuning/REVO_Technik/TSI_REVO_Software/1_4TSi_Revo_Stage1.html

και αυτο

http://www.cargate.gr/products/car_tuning/REVO_Technik/TSI_REVO_Software/1-4TSi_Revo_Stage2.html

Θελω λοιπον να σε ρωτησω αν αυτα τα δυο πραγραμματα κανουν για την Polara μας και αν γνωριζεις οικονομικα τι παιζει. Επισης, στο stage 2 εχουμε να κανουμε μονο με προγραμμα ή χρειαζεται να γινουν και μηχανικες παρεμβασεις;

Καλησπερα το Stage 1 ειναι απλα Remap (επαναπρογραμματισμος) στην ECU (στον εγκεφαλο).

το Stage 2 πρεπει να μπει full εξατμιση και εισαγωγη κιτ εισαγωγης αερα ή καποιο ποιο ελευθερο φιλτρο στο εργοστασιακο φιλτροκουτι και νομοιζω πως προαιρετικο ειναι και να μπει μεγαλυτερο Intercooler.

εγω παντως θα εβαζα σιγουρα intercooler καθως τα ibiza cupra , polo gti εχουν πολυ μικροτερο κουλερ και οι θερμοκρασιες πανε πολυ ψηλα!!!!

απο τιμη και λοιπα ο καλυτερος για να σου τα πει ειναι ο Κωστας (VAG-LOVER) που ειναι στην Cargate και ειναι Dealer της Revo new_iloveyou.gif

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θελω να μου πειτε οταν βαζετε μπροσ στο αμαξι ακομα και οταν εχει ζεστη καπνιζει ασπρο καπνο το αμαξι σας? Γιατι το δικο μου ουτε ατμοπλοιο να ητανε.. Ειδικα στα φαναρια που σταματαω με D και περιμενω βλεπω απο τους καθρεπτες αρκετο καπνο..

και μένα όπως σου είπα το έχει κάνει αλλά μόνο όταν βάζω μπροστά για λίγο, βγαίνει άσπρος καπνός.. και όχι πάντα και ποτέ στο δρόμο δεν έχω προσέξει κάτι.. όσο για την υγρασία το έχω καταχωνιάσμενο σε υπόγειο γκαράζ οπότε αποκλείεται να είναι από υγρασία.. δεν νομίζω πάντως να είναι ανησυχητικό...αν ξέρει κάποιος κάτι ας μας πει

Σήμερα με το πολακι έπιασα για πρώτη φορά τα 200 με 5000 στροφές χωρίς να το καταλάβω! οπότε πιστεύω μέχρι τις 7000 στροφές τα έχει άνετα και τα 250, άλλωστε το κοντέρ τερματίζει στα 280 :lol::lol: οπότε φαντάζομαι ότι η επόμενη εξέλιξη του θα είναι polaki-spaceship mission I έτοιμο για εκτόξευση =@

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα με το πολακι έπιασα για πρώτη φορά τα 200 με 5000 στροφές χωρίς να το καταλάβω! οπότε πιστεύω μέχρι τις 7000 στροφές τα έχει άνετα και τα 250, άλλωστε το κοντέρ τερματίζει στα 280 :lol::lol: οπότε φαντάζομαι ότι η επόμενη εξέλιξη του θα είναι polaki-spaceship mission I έτοιμο για εκτόξευση =@

Δεν έχουν κόφτη τελικής τα polo;; Εμενα το golf στα 220-5000 στροφές έχει κόφτη!! (κοντέρ 220, στο gps και το e-mfa που δείχνουν πραγματικά χιλιόμετρα είναι 212-213 η ένδειξη)

poen το δικό σου έχει;;

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες ημέρες ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές, καθώς τελικά βρήκαμε αυτοκίνητο πιο σύντομα από ότι υπολογίζαμε.

Πάντως να το επαναλάβω:

Μην σε πιάνει τρέλα με τη βελτίωσή του.

Ακόμα και σε εργοστασιακή μορφή είναι εξαιρετικό...

Και για να μη φανταστείς πως πάω να βγάλω "μούφα" την όποια αναβάθμιση, υπολόγισε πως με μόνο πρόγραμμα, η διαφορά με το εργοστασιακό είναι 1+ κολώνα και 0-100χλμ έχει κάτω από 6".

Δεν ξέρω, μπορεί και να γέρασα, αλλά επιμένω πως και μαμά μου φαίνεται πολύ σβέλτο...

VAG-Lover, καλησπερα. Με προετρεψε ο poen να σε συμβουλευτω για καποιες αποριες που εχω, μιας και εισαι... a Revo dude. Χα χα χα... Βλεπω οτι τη συγκεκριμενη εταιρεια την εχει προτιμησει πολυς κοσμος για βελτιωσεις και μετατροπες και λεω το ιδιο να κανω κι εγω. Ομως, θελω να σε ρωτησω κατι. Στο site της Revo που μπηκα και τσεκαρα μερικα πραγματακια, παρατηρησα αυτο

http://www.cargate.g...evo_Stage1.html

και αυτο

http://www.cargate.g...evo_Stage2.html

Θελω λοιπον να σε ρωτησω αν αυτα τα δυο προγραμματα ειναι συμβατα με την Polara μας και αν σου ειναι ευκολο (ισως με ενα pm), να μου πεις οικονομικα τι παιζει. Επισης, στο stage 2 εχουμε να κανουμε μονο με προγραμμα ή χρειαζεται να γινουν και μηχανικες παρεμβασεις;

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχουν κόφτη τελικής τα polo;; Εμενα το golf στα 220-5000 στροφές έχει κόφτη!! (κοντέρ 220, στο gps και το e-mfa που δείχνουν πραγματικά χιλιόμετρα είναι 212-213 η ένδειξη)

poen το δικό σου έχει;;

εχει καπου στις 7000 κατι γιατι εχει προγραμμα..

τελικη πανω απο 220 δεν εχω δει ομως με tsi 122.

.. όσο για την υγρασία το έχω καταχωνιάσμενο σε υπόγειο γκαράζ οπότε αποκλείεται να είναι από υγρασία..

μονο στο υπογειο γκαραζ κανεις βολτες με το πολο ? εξω δεν ??? ;p

τελικη 231 λεει η vw τα ιμπιζα κουπρα ντιεστζι εχουν παει μεχρι 240~

Link to comment
Share on other sites

Kωστα sorry αλλα θελω μια διευκρινηση αν μπορεις...

το test car που λες ειναι στην Ελλαδα ?? η απο τη "μαμα" Revo???

sorry αν ειναι χαζη η ερωτηση αλλα δεν καταλαβα.

δεν θα μου φανει περιεργο αν ειναι Ελληνικο καθως και η Giac για 160 scirocco στην Ελλαδα βρεθηκε το πρωτο αμαξι για να φτιαχτει το file sillyhorse1rb5.gif

Οι ¶γγλοι έχουν ήδη αγορασμένο ένα ΙΒΙΖΑ Cupra.

Polo βρήκαν εκεί και μετά όταν μας έστειλαν τον κώδικα βρήκαμε κι εδώ και δοκιμάσαμε τις διάφορες παραλλαγές της βενζίνης, μετρήσεις κ.λ.π...

(95-98-100ron)

VAG-Lover, καλησπερα. Με προετρεψε ο poen να σε συμβουλευτω για καποιες αποριες που εχω, μιας και εισαι... a Revo dude. Χα χα χα... Βλεπω οτι τη συγκεκριμενη εταιρεια την εχει προτιμησει πολυς κοσμος για βελτιωσεις και μετατροπες και λεω το ιδιο να κανω κι εγω. Ομως, θελω να σε ρωτησω κατι. Στο site της Revo που μπηκα και τσεκαρα μερικα πραγματακια, παρατηρησα αυτο

http://www.cargate.g...evo_Stage1.html

και αυτο

http://www.cargate.g...evo_Stage2.html

Θελω λοιπον να σε ρωτησω αν αυτα τα δυο προγραμματα ειναι συμβατα με την Polara μας και αν σου ειναι ευκολο (ισως με ενα pm), να μου πεις οικονομικα τι παιζει. Επισης, στο stage 2 εχουμε να κανουμε μονο με προγραμμα ή χρειαζεται να γινουν και μηχανικες παρεμβασεις;

O "poen" το εξήγησε 100% και τα παραπάνω είναι συμβατά και με το νέο Polo.

Η τιμή του προγράμματος είναι ίδια σε όλα τα 1,4TSi: 850ευρώ ή 765 μετρητά. (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ)

Με τα παραπάνω παίρνει κάποιος 2 χρόνια γραπτή εγγύηση για τη μονάδα του εγκεφάλου, εφόρου ζωής για το λογισμικό, 30 ημέρες εγγύηση επιστροφής χρημάτων και περίπου 210-220 ίππους.

Πάντως να το επαναλάβω, γιατί είτε δεν έχετε πάρει ακόμα το αυτοκίνητο, είτε δεν το έχετε ανοίξει ακόμα καλά:

Είναι εξαιρετικό σαν σύνολο και δεν "καίγεται" για επιπλέον άλογα.

Κάντε μερικά χιλιόμετρα και αν μετά δεν σας φτάνει τα ξαναλέμε...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως να το επαναλάβω, γιατί είτε δεν έχετε πάρει ακόμα το αυτοκίνητο, είτε δεν το έχετε ανοίξει ακόμα καλά:

Είναι εξαιρετικό σαν σύνολο και δεν "καίγεται" για επιπλέον άλογα.

Κάντε μερικά χιλιόμετρα και αν μετά δεν σας φτάνει τα ξαναλέμε...

+1000 εγω απλα προσπαθω να δωσω πληροφοριες στο βαθμο που μπορω στα παιδια!!!

Κωστα κατι last ξερουμε αν υπαρχει σχεδιο στο μελλον για update file στο DSG7 οπως αυτο για το DSG6 στα 2.0 TFSI?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά συγνώμη για την άσχετη με το θέμα σας ερώτηση, αλλά τελικά τι βενζίνη βάζουμε στα gti μας τελικά?

100άρα ή και 95άρα? Εχει διευκρινιστεί αυτό...?

Link to comment
Share on other sites

μονο στο υπογειο γκαραζ κανεις βολτες με το πολο ? εξω δεν ??? ;p

τελικη 231 λεει η vw τα ιμπιζα κουπρα ντιεστζι εχουν παει μεχρι 240~

τι να κάνουμε δεν είναι αυτοκίνητο που μπορείς να το αφήσεις μόνο του έξω...και ειδικά το βράδυ...το κοιτάζει κόσμος και τους τρέχουν τα σάλια, άνετα μπορεί κανένα κ...παιδο να το γρατζουνίσει, προς το παρόν μόνο στο γκαράζ και όταν μείνει έξω πάντα με κουκούλα-φερετζέ μακρυά από αδιάκριτα βλέματα new_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά συγνώμη για την άσχετη με το θέμα σας ερώτηση, αλλά τελικά τι βενζίνη βάζουμε στα gti μας τελικά?

100άρα ή και 95άρα? Εχει διευκρινιστεί αυτό...?

μόνο 100αρα εννοείται... μου το είπαν και απο την αντιπροσωπεία, και νομίζω το αναφέρει και στο πορτάκι της βενζίνης αν θυμάμαι καλά

Link to comment
Share on other sites

και μένα όπως σου είπα το έχει κάνει αλλά μόνο όταν βάζω μπροστά για λίγο, βγαίνει άσπρος καπνός.. και όχι πάντα και ποτέ στο δρόμο δεν έχω προσέξει κάτι.. όσο για την υγρασία το έχω καταχωνιάσμενο σε υπόγειο γκαράζ οπότε αποκλείεται να είναι από υγρασία.. δεν νομίζω πάντως να είναι ανησυχητικό...αν ξέρει κάποιος κάτι ας μας πει

Σήμερα με το πολακι έπιασα για πρώτη φορά τα 200 με 5000 στροφές χωρίς να το καταλάβω! οπότε πιστεύω μέχρι τις 7000 στροφές τα έχει άνετα και τα 250, άλλωστε το κοντέρ τερματίζει στα 280 :whistling::lol: οπότε φαντάζομαι ότι η επόμενη εξέλιξη του θα είναι polaki-spaceship mission I έτοιμο για εκτόξευση :rolleyes:

Ε εμενα το κανει και οταν σταματαω στα φαναρια συνηθως...

Link to comment
Share on other sites

μόνο 100αρα εννοείται... μου το είπαν και απο την αντιπροσωπεία, και νομίζω το αναφέρει και στο πορτάκι της βενζίνης αν θυμάμαι καλά

Εμένα στην αντιπροσωπία με το golf μου είχαν πει να βάζω απλά ''καλή βενζίνη'', απλά αν θέλω να είμαι σίγουρος να βάζω 100στάρα.

Ο κατασκευαστής νομίζω αναφέρει 95άρα....για αυτό ρωτάω.

Link to comment
Share on other sites

εχει καπου στις 7000 κατι γιατι εχει προγραμμα..

τελικη πανω απο 220 δεν εχω δει ομως με tsi 122.

ooo σωστά εχεις πρόγραμμα εσύ!! :rolleyes:

Off Topic

btw δεν εχω 122, 140αρι εχω με dsg. Αλλά δεν ξερω αν εχω κόφτη λόγω dsg ή αν έχουν και τα χειροκίνητα αλλά ας μη spamαρω εδώ με τα του golf!! :whistling:
Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

+1000 εγω απλα προσπαθω να δωσω πληροφοριες στο βαθμο που μπορω στα παιδια!!!

Κωστα κατι last ξερουμε αν υπαρχει σχεδιο στο μελλον για update file στο DSG7 οπως αυτο για το DSG6 στα 2.0 TFSI?

Προς το παρών δεν υπάρχει τίποτα έτοιμο και δεν γνωρίζω αν θα βγει κάτι μελλοντικά.

Δεν πολυχρειάζεται όμως...

Link to comment
Share on other sites

Οι ¶γγλοι έχουν ήδη αγορασμένο ένα ΙΒΙΖΑ Cupra.

Polo βρήκαν εκεί και μετά όταν μας έστειλαν τον κώδικα βρήκαμε κι εδώ και δοκιμάσαμε τις διάφορες παραλλαγές της βενζίνης, μετρήσεις κ.λ.π...

(95-98-100ron)

O "poen" το εξήγησε 100% και τα παραπάνω είναι συμβατά και με το νέο Polo.

Η τιμή του προγράμματος είναι ίδια σε όλα τα 1,4TSi: 850ευρώ ή 765 μετρητά. (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ)

Με τα παραπάνω παίρνει κάποιος 2 χρόνια γραπτή εγγύηση για τη μονάδα του εγκεφάλου, εφόρου ζωής για το λογισμικό, 30 ημέρες εγγύηση επιστροφής χρημάτων και περίπου 210-220 ίππους.

Πάντως να το επαναλάβω, γιατί είτε δεν έχετε πάρει ακόμα το αυτοκίνητο, είτε δεν το έχετε ανοίξει ακόμα καλά:

Είναι εξαιρετικό σαν σύνολο και δεν "καίγεται" για επιπλέον άλογα.

Κάντε μερικά χιλιόμετρα και αν μετά δεν σας φτάνει τα ξαναλέμε...

VAG-Lover, καταρχας σ' ευχαριστω για τις πληροφοριες. Κατα δευτερον να σου πω οτι δεν αμφισβητω σε καμια περιπτωση αυτο που λες, οτι δηλαδη το αυτοκινητο ως συνολο ειναι ηδη εξαιρετικο χωρις να εχει υποστει την οποια μετατροπη και δεν "καιγεται" για παραπανω αλογα, οπως ειπες κι εσυ. Εγω απλως ρωταω για να μαθαινω και να ενημερωνομαι. Το οτι θα κανω καποιες κινησεις αργοτερα για βελτιωση, και μαλιστα στη Revo, ειναι το μονο σιγουρο! Απλως αυτη τη στιγμη, προς το παρον τελος παντων, εκδηλωνω φιλολογικο ενδιαφερον για να εχω εικονα του τι ισχυει γενικοτερα. Για το stage 2 ομως δεν μου ειπες τι παιζει... Προφανως και θα χρειαστει να γινουν και μηχανολογικες παρεμβασεις απ' ο,τι φανταζομαι. Για τι ακριβως μιλαμε και οικονομικα που θα κυμανθει η ολη φαση;

Link to comment
Share on other sites

O "poen" το εξήγησε 100% και τα παραπάνω είναι συμβατά και με το νέο Polo.

το Stage 2 πρεπει να μπει full εξατμιση και εισαγωγη κιτ εισαγωγης αερα ή καποιο ποιο ελευθερο φιλτρο στο εργοστασιακο φιλτροκουτι και νομοιζω πως προαιρετικο ειναι και να μπει μεγαλυτερο Intercooler.

εγω παντως θα εβαζα σιγουρα intercooler καθως τα ibiza cupra , polo gti εχουν πολυ μικροτερο κουλερ και οι θερμοκρασιες πανε πολυ ψηλα!!!!

αυτα ακριβως πρεπει να γινουν.

η εξατμιση μπορει να σου παει ολοκληρη απο 900~ ευρο μεχρι 1500~ + (δες εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33028)

η εισαγωγη μπορει να εχει απο 50 ευρο για ενα απλο φιλτρο μεχρι 300+ ευρο για καποιο κιτ εισαγωγης αερα

(δες εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32776)

ΥΓ1: παιδια καποιος mod αν θελει καλο θα ηταν ολα τα ποστ σχετικα με το tuning στο polo 6R GTI να πανε ΕΔΩ -> http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=38590 closedeyes.gif

ΥΓ2: speedy περνα μου λιγο στο photoshop αν θελεις 17αρες μαυρες oz ultraleggera και ενα brembo 4piston απο μεσα + black καθρεπτες στο polo new_iloveyou.gifnew_iloveyou.gifnew_iloveyou.gifnew_iloveyou.gifnew_iloveyou.gif

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

Εμένα στην αντιπροσωπία με το golf μου είχαν πει να βάζω απλά ''καλή βενζίνη'', απλά αν θέλω να είμαι σίγουρος να βάζω 100στάρα.

Ο κατασκευαστής νομίζω αναφέρει 95άρα....για αυτό ρωτάω.

Με εχεις ανχοσει αφανταστα με το θεμα της βενζινης... τελικα τη βαζεις?

95αρα η 100αρα? αν βαζεις 95αρα εχεις προβλιμα? :)

αν περνει 100αρα μονο δεν θα το παρω την Παρασκευη μου φενετε... :lol:

Link to comment
Share on other sites

VAG-Lover, καταρχας σ' ευχαριστω για τις πληροφοριες. Κατα δευτερον να σου πω οτι δεν αμφισβητω σε καμια περιπτωση αυτο που λες, οτι δηλαδη το αυτοκινητο ως συνολο ειναι ηδη εξαιρετικο χωρις να εχει υποστει την οποια μετατροπη και δεν "καιγεται" για παραπανω αλογα, οπως ειπες κι εσυ. Εγω απλως ρωταω για να μαθαινω και να ενημερωνομαι. Το οτι θα κανω καποιες κινησεις αργοτερα για βελτιωση, και μαλιστα στη Revo, ειναι το μονο σιγουρο! Απλως αυτη τη στιγμη, προς το παρον τελος παντων, εκδηλωνω φιλολογικο ενδιαφερον για να εχω εικονα του τι ισχυει γενικοτερα. Για το stage 2 ομως δεν μου ειπες τι παιζει... Προφανως και θα χρειαστει να γινουν και μηχανολογικες παρεμβασεις απ' ο,τι φανταζομαι. Για τι ακριβως μιλαμε και οικονομικα που θα κυμανθει η ολη φαση;

Όπως έγραψε και ο "Dynamite" (ex-"poen"??? ή γέρασα;;; dizzy2.gif ) το κόστος του stage2 κυμαίνεται μεταξύ 1.500 και 2.000ευρώ επιπλέον του stage1, ανάλογα τα πράγματα που θα επιλέξει κάποιος.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξέρει κανένας πόσα polo gti έχουν παραγγελθεί/πουληθεί ως τώρα?

Το γνωρίζουν οι dealers από το σύστημα/kosmocar...θα ρωτησω και εγώ.

5 μου είπαν ότι έχουν δώσει στον Ρώρρη, ο ένας από τους 5 ιδιοκτήτες το δυναμομέτρησε...

...και έβγαλε πάνω από 190 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Με εχεις ανχοσει αφανταστα με το θεμα της βενζινης... τελικα τη βαζεις?

95αρα η 100αρα? αν βαζεις 95αρα εχεις προβλιμα? :p

αν περνει 100αρα μονο δεν θα το παρω την Παρασκευη μου φενετε... :p

Μην ανησυχείτε με το θέμα της βενζίνης! Εγώ του έχω βάλει 2 φορές και 95 άλλα σε βενζινάδικο που ξέρω ότι έχει καλή βενζίνη! Μια χαρά πηγαίνει και έτσι! Επίσης όσον αφορά την κατανάλωση έχει τύχει χθες που κατέβαινα από Ζαγοροχώρια να δω στο trip computer και 4.4 lt/100 km!!! Πάντως χθες το πήγα στο ταξιδάκι πολύ οικονομικά ( και με 100αρα βενζίνη) για να δω τι λέει και η μέση κατανάλωση ήταν γύρω στο 6.2 lt/100 km! Αρκετά καλά πιστεύω για Gti 190 αλόγων και βάλε...

Link to comment
Share on other sites

Μην ανησυχείτε με το θέμα της βενζίνης! Εγώ του έχω βάλει 2 φορές και 95 άλλα σε βενζινάδικο που ξέρω ότι έχει καλή βενζίνη! Μια χαρά πηγαίνει και έτσι! Επίσης όσον αφορά την κατανάλωση έχει τύχει χθες που κατέβαινα από Ζαγοροχώρια να δω στο trip computer και 4.4 lt/100 km!!! Πάντως χθες το πήγα στο ταξιδάκι πολύ οικονομικά ( και με 100αρα βενζίνη) για να δω τι λέει και η μέση κατανάλωση ήταν γύρω στο 6.2 lt/100 km! Αρκετά καλά πιστεύω για Gti 190 αλόγων και βάλε...

Πιστέυω πως τελικά έιναι καλύτερα να χρησιμοποιούμε 100αρα για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορούμε να βάλουμε 95... Ετσι και αλλιώς την 95άρα θα την κάψει πιο γρήγορα οπότε μία η άλλη είναι....

Αντε να μου το δώσουν επιτέλους το αμαξάκι μου οι άχρηστοι.....πρέπει να περιμένω ακόμα 15 εργάσιμες......:p

Link to comment
Share on other sites

αυτα ακριβως πρεπει να γινουν.

η εξατμιση μπορει να σου παει ολοκληρη απο 900~ ευρο μεχρι 1500~ + (δες εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33028)

η εισαγωγη μπορει να εχει απο 50 ευρο για ενα απλο φιλτρο μεχρι 300+ ευρο για καποιο κιτ εισαγωγης αερα

(δες εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32776)

ΥΓ1: παιδια καποιος mod αν θελει καλο θα ηταν ολα τα ποστ σχετικα με το tuning στο polo 6R GTI να πανε ΕΔΩ -> http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=38590 closedeyes.gif

ΥΓ2: speedy περνα μου λιγο στο photoshop αν θελεις 17αρες μαυρες oz ultraleggera και ενα brembo 4piston απο μεσα + black καθρεπτες στο polo new_iloveyou.gifnew_iloveyou.gifnew_iloveyou.gifnew_iloveyou.gifnew_iloveyou.gif

Καλησπερα, Poen. Μαλλον τεως Poen και νυν Dynamite. Σωστα; Χα χα χα χα! Σ’ ευχαριστω για τις πληροφοριες, οπως επισης και τον VAG-Lover. Θα ηθελα να σε ρωτησω το εξης: στο stage 1 περα απ΄ το remap, που ειναι η standard βελτιωση, μπορει να μπει και συστημα εισαγωγης αερος, αλλα χωρις να μπουν εξατμιση και intercooler και αυτα να μπουν καποια στιγμη αργοτερα; Πρεπει να μπουν πακετο ολα αυτα μαζι ή μπορει να γινει κι αλλιως; Ο λογος που σε ρωταω είναι αυτος:

http://www.cargate.gr/projects/SEAT_REVO/SEAT_IBIZA_CUPRA_TSi_REVO_Stage1.html

Για δωσε λιγο τα φωτα σου...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, Poen. Μαλλον τεως Poen και νυν Dynamite. Σωστα; Χα χα χα χα! ΣΆ ευχαριστω για τις πληροφοριες, οπως επισης και τον VAG-Lover. Θα ηθελα να σε ρωτησω το εξης: στο stage 1 περα απ΄ το remap, που ειναι η standard βελτιωση, μπορει να μπει και συστημα εισαγωγης αερος, αλλα χωρις να μπουν εξατμιση και intercooler και αυτα να μπουν καποια στιγμη αργοτερα; Πρεπει να μπουν πακετο ολα αυτα μαζι ή μπορει να γινει κι αλλιως; Ο λογος που σε ρωταω είναι αυτος:

http://www.cargate.gr/projects/SEAT_REVO/SEAT_IBIZA_CUPRA_TSi_REVO_Stage1.html

Για δωσε λιγο τα φωτα σου...

Λεγε με Πανο :p

Λοιπον.. αν βαλεις μονο εισαγωγη χωρις να περασεις το file για stage2.

σε αυτη την περιπτωση ο εγκεφαλος θα κανει μονος του ενα adaptation για να διαχειριστεί σωστα τα νεα δεδομενα σχετικα με την μεγαλυτερη παροχη αερα..

με την ιδια λογικη το ιδιο μπορει να γινει και με την εξατμιση.

και με το intercooler.

δεν θα παθει κατι το αμαξι ακωμη και αν δεν περασεις το file του stage2 απλα δεν θα μπορεις να εκμεταλλευτείς στο επακρο τις δυνατοτητες των περιφερειακων που εβαλες.

για εμενα η καλυτερη σειρα που μπορει να υπαρξει για τα παραπανω στο polo ειναι..

α) προγραμμα

β) intercooler (καθως ειναι πολυ ποιο μικρο απο τα αλλα twincharged tsi scirocco , golf 160)

γ) εισαγωγη

δ) εξατμιση

το Α με το Β ΕΓΩ θα τα βαλω μαζι..

τωρα ο καθενας πρατει οπως πιστευει :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.