Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

οπςςςςςς εμένα δε λέει στον αριθμο πλαισίου 6R1 αλλά σκέτο 6RZ... τι μπορεί να σημαίνει τώρα αυτό πάλι??μούφα gti???????

Link to comment
Share on other sites

και μένα ανοίγει αν και κλειδωμένο... δεν ξέρω γιατι.. ισχύει το ίδιο και για τους υπολοιπους????

Εμενα κλειδωνει κανονικα.

Το πλαισιο επισης ειναι 6RZ.

Link to comment
Share on other sites

οπςςςςςς εμένα δε λέει στον αριθμο πλαισίου 6R1 αλλά σκέτο 6RZ... τι μπορεί να σημαίνει τώρα αυτό πάλι??μούφα gti???????

δεν είναι μουφα gti απλά η κωδικοποίηση του αριθμού πλαισίου διαφέρει όσο αυξάνεται η παραγωγή, το 6R1 είναι ας το πούμε "εσωτερικός" κωδικός της εταιρίας για το polo, όπως υπήρχε και υπάρχουν για όλα τα μοντέλα :yes:

Link to comment
Share on other sites

Εμενα κλειδωνει κανονικα.

Το πλαισιο επισης ειναι 6RZ.

δηλαδή πως κλειδώνει? έχει κλειδαριά στην τάπα?? η το εξωτερικό πορτάκι κλειδώνει και δεν ανοίγει????

Link to comment
Share on other sites

δηλαδή πως κλειδώνει? έχει κλειδαριά στην τάπα?? η το εξωτερικό πορτάκι κλειδώνει και δεν ανοίγει????

Μαζι με τις πορτες κλειδωνει και το πορτακι.

Δηλαδη εσενα μπορει καποιος να σου κλεψει την βενζινα?

Link to comment
Share on other sites

Μαζι με τις πορτες κλειδωνει και το πορτακι.

Δηλαδη εσενα μπορει καποιος να σου κλεψει την βενζινα?

ναιιιιιιιιι το λιγότερο είναι να σου κλέψουν βενζίνηηηη μην σου βάλουν μέσα τίποτα και πάθεις καμιά ζημιά...και το σκεφτόμουν.. θα το κοιτάξω καλύτερα μάλλον με βλέπω για την αντιπροσωπεία... :yes:

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιωνω και εγω που εχω τον εργοστασιακο συναγερμο οτι ναι, το πορτακι της βενζινης κλειδωνει κανονικα (μαλλον με καποιο μηχανισμο εσωτερικα αν εχω καταλαβει καλα, χωρις να ειμαι και απολυτα σιγουρος) μαζι με ολες τις πορτες και το πορτμπαγκαζ του αυτοκινητου. Αλλωστε, αυτο ειναι το φυσιολογικο. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση θα μπορουσε ο καθε ασχετος να ανοιξει το πορτακι και την ταπα και να κανει... πολλα και διαφορα. Ποιο το νοημα λοιπον της υπαρξης συναγερμου αν κλειδωνει ολες τις πορτες και το πορτμπαγκαζ, αλλα αφηνει ανασφαλιστο το πορτακι της βενζινης; Προτεινω σε οσους εχουν παρατηρησει το συγκεκριμενο φαινομενο, να το ψαξουν αμεσα μεσω αντιπροσωπειας πριν παθουν κανα στραπατσο, ειδικα αν ο συναγερμος που εχουν ειναι ο εργοστασιακος! Παιδια, αποκλειεται να μην κλειδωνει μαζι με ολα τα αλλα και το πορτακι της βενζινης! Δεν παιζει αυτο! Σιγουρα καποιο προβλημα υπαρχει! Τσεκαρετε το συντομα!

Link to comment
Share on other sites

δεν είναι μουφα gti απλά η κωδικοποίηση του αριθμού πλαισίου διαφέρει όσο αυξάνεται η παραγωγή, το 6R1 είναι ας το πούμε "εσωτερικός" κωδικός της εταιρίας για το polo, όπως υπήρχε και υπάρχουν για όλα τα μοντέλα :drinks:

Άρα ο κωδικός 6R1 αφορά το τελευταίο μοντέλο polo όλων των τύπων είτε απλό, είτε tsi, είτε gti ?

Και το αμέσως προηγούμενο μοντέλο ( από περιέργεια ) τι κωδικό έχει?

Link to comment
Share on other sites

αααα τι λες... από οικονομικά είμαι άνετα! θα παντρευτώ την ιδιοκτητρια τις Shell.. :drinks:;):whistling::tongue: :tongue: :frantics:

χαχαχα!

έχω μεγάλο ερωτα με το GTI...( εχθές βρήκα ένα διπλα μου στο φανάρι και μου τρέχανε τα σάλια)

όντως είναι κρίμα να δώσω αυτό το polo 6R που είναι νέο αμάξι.. και το πρώτο μου!

αλλα αξίζει η θυσία του μπροστά στο GTI! εξάλλου μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα έχω κλίση τα 2 χρονια.

Ποιο ακριβώς τύπο polo έχεις? Εγώ έδωσα το tsi για το gti στο εννιάμηνο.

Edited by mmike
Link to comment
Share on other sites

Χερετώ τους απανταχού πολάκιδες.

Εχω πάθει πλάκα με το πόση ώρα χρειάζεται να "πέσουν" τα λάδια στον κινητήρα απο την ώρα που τον σβήνεις!

Προσπάθησα 2 φορές να τα μετρήσω (απο τον δείκτη) και δεν τα κατάφερα άν και είχε περάσει 1 ώρα σβηστό!

Link to comment
Share on other sites

Χερετώ τους απανταχού πολάκιδες.

Εχω πάθει πλάκα με το πόση ώρα χρειάζεται να "πέσουν" τα λάδια στον κινητήρα απο την ώρα που τον σβήνεις!

Προσπάθησα 2 φορές να τα μετρήσω (απο τον δείκτη) και δεν τα κατάφερα άν και είχε περάσει 1 ώρα σβηστό!

τόσο πολύ...?

Link to comment
Share on other sites

Άρα ο κωδικός 6R1 αφορά το τελευταίο μοντέλο polo όλων των τύπων είτε απλό, είτε tsi, είτε gti ?

Και το αμέσως προηγούμενο μοντέλο ( από περιέργεια ) τι κωδικό έχει?

ναι, εκτός Ρωσίας και Ινδίας που ο αριθμος πλαισιου εχει αλλα γράμματα μετα το 6 :thumbsup:

Off Topic

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

OFF TOPIC

Επιτελους παραλαμβανω Τεταρτη...Οσοι εχετε το πολακι ηδη τελικα ποια πιεση στα ελαστικα σας εχει φανει η καλυτερη???39 Εμπρος κ 35 Πισω οπως λεει?

Link to comment
Share on other sites

Μπερδεύτηκα τελικά με το πορτάκι της βενζίνης. Κλειδώνει κανονικά μαζί με όλο το αυτοκίνητο. Ο AlenxXx φταίει που το ανέφερε και τώρα κάνει τον ψόφιο κοριό :lol::D

Link to comment
Share on other sites

OFF TOPIC

Επιτελους παραλαμβανω Τεταρτη...Οσοι εχετε το πολακι ηδη τελικα ποια πιεση στα ελαστικα σας εχει φανει η καλυτερη???39 Εμπρος κ 35 Πισω οπως λεει?

35 πισω ειναι οκ αλλα μπροστα 39 εγω το βρισκω παρα πολυ. οταν επεφτα σε λακουβα κοπαναγε σαν τρελο γι' αυτο το χω 36 και ειναι οκ

Link to comment
Share on other sites

Ποιο ακριβώς τύπο polo έχεις? Εγώ έδωσα το tsi για το gti στο εννιάμηνο.

στους 9 μήνες το άλλαξες και πήρες το GTI? πφφφφφ! :D:lol::roadrage::goodjob:

είναι που δεν θέλω να βάλω τις δόσης στους ωμους τις μάνας μου!

περιμένω μια δουλειά σταθερή μέχρι τέλος καλοκαίρι για να αγοράσω το GTI.

εγώ έχω το απλό 1,4 85hp αλλα δεν το αφίσα έτσι...

το χαμήλωσα του έβαλα xenon του έβαλα ξένων και ηχοσύστημα me Subwoofer.

35 πισω ειναι οκ αλλα μπροστα 39 εγω το βρισκω παρα πολυ. οταν επεφτα σε λακουβα κοπαναγε σαν τρελο γι' αυτο το χω 36 και ειναι οκ

εγώ παιδιά με την 16άρα ζάντα και με λάστιχο 205/45/16 μπρός και πίσω έχω 32 το ίδιο έχει και ένας φίλος μου στο GTI

Edited by Malousgr
Link to comment
Share on other sites

Μπερδεύτηκα τελικά με το πορτάκι της βενζίνης. Κλειδώνει κανονικά μαζί με όλο το αυτοκίνητο. Ο AlenxXx φταίει που το ανέφερε και τώρα κάνει τον ψόφιο κοριό :thumbsup::hmm:

Καλημέρα.

Δεν κάνω τον ψόφιο κοριό απλά θέλω να είμαι έγκυρος :wink:

Πήγα στην αντιπροσωπία και μου άλλαξαν ένα εξαρτηματάκι γιατί είχε χαλάσει,ετσι ώστε να κλειδώνει μαζί με τις άλλες πόρτες.

Οπότε άν δεν κλειδώνει ξέρεις τι πρέπει να κάνεις :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς πόσα λίτρα λάδι παίρνει το μοτέρ μας?

Σκέφτομαι να τα αλλάξω στα 1500 χλμ μαζί με το φίλτρο.

3,6 λιτρα παιρνει το κουπρα. λογικα τα ιδια και το gti..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξέρεισ κανείς σίγουρα πότε πρέπει να ελέγχουμε τα λάδια? Το πρωί με κρύα μηχανή η΄δεν έχει σημασία??

3,6 λιτρα παιρνει το κουπρα. λογικα τα ιδια και το gti..

Εμένα πάντως στα 1000χλμ που άλλαξα πήρε ακριβώς 4 λίτρα. Έβαλα castrol professional slx 530, ποια η γνώμη σας?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξέρεισ κανείς σίγουρα πότε πρέπει να ελέγχουμε τα λάδια? Το πρωί με κρύα μηχανή η΄δεν έχει σημασία??

Στην αντιπροσωπία είπαν οτι τα λάδια θα π΄ρεπει να έχουν τουλάχιστον 70 βαθμούς.

Τι να πώ δεν ξέρω.

Εγώ όσες φορές προσπάθησα να τα ελέγξω δεν τα κατάφερα γιατί δεν είχαν κάτσει τα λάδια!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.