emerald Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 γιατί έχουμε μια απορία εδω σε σχέση με τον αριθμό πλαισίου polo gti και απλού polo οπςςςςςς εμένα δε λέει στον αριθμο πλαισίου 6R1 αλλά σκέτο 6RZ... τι μπορεί να σημαίνει τώρα αυτό πάλι??μούφα gti??????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 και μένα ανοίγει αν και κλειδωμένο... δεν ξέρω γιατι.. ισχύει το ίδιο και για τους υπολοιπους???? Εμενα κλειδωνει κανονικα. Το πλαισιο επισης ειναι 6RZ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 οπςςςςςς εμένα δε λέει στον αριθμο πλαισίου 6R1 αλλά σκέτο 6RZ... τι μπορεί να σημαίνει τώρα αυτό πάλι??μούφα gti??????? δεν είναι μουφα gti απλά η κωδικοποίηση του αριθμού πλαισίου διαφέρει όσο αυξάνεται η παραγωγή, το 6R1 είναι ας το πούμε "εσωτερικός" κωδικός της εταιρίας για το polo, όπως υπήρχε και υπάρχουν για όλα τα μοντέλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emerald Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Εμενα κλειδωνει κανονικα. Το πλαισιο επισης ειναι 6RZ. δηλαδή πως κλειδώνει? έχει κλειδαριά στην τάπα?? η το εξωτερικό πορτάκι κλειδώνει και δεν ανοίγει???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 δηλαδή πως κλειδώνει? έχει κλειδαριά στην τάπα?? η το εξωτερικό πορτάκι κλειδώνει και δεν ανοίγει???? Μαζι με τις πορτες κλειδωνει και το πορτακι. Δηλαδη εσενα μπορει καποιος να σου κλεψει την βενζινα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emerald Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 Μαζι με τις πορτες κλειδωνει και το πορτακι. Δηλαδη εσενα μπορει καποιος να σου κλεψει την βενζινα? ναιιιιιιιιι το λιγότερο είναι να σου κλέψουν βενζίνηηηη μην σου βάλουν μέσα τίποτα και πάθεις καμιά ζημιά...και το σκεφτόμουν.. θα το κοιτάξω καλύτερα μάλλον με βλέπω για την αντιπροσωπεία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 παιδια και εμενα 6RZ λεει αλλα ευτυχως το καπακι κλειδωνει οταν κλειδωνει και το αμαξι!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kothaar Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 Επιβεβαιωνω και εγω που εχω τον εργοστασιακο συναγερμο οτι ναι, το πορτακι της βενζινης κλειδωνει κανονικα (μαλλον με καποιο μηχανισμο εσωτερικα αν εχω καταλαβει καλα, χωρις να ειμαι και απολυτα σιγουρος) μαζι με ολες τις πορτες και το πορτμπαγκαζ του αυτοκινητου. Αλλωστε, αυτο ειναι το φυσιολογικο. Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση θα μπορουσε ο καθε ασχετος να ανοιξει το πορτακι και την ταπα και να κανει... πολλα και διαφορα. Ποιο το νοημα λοιπον της υπαρξης συναγερμου αν κλειδωνει ολες τις πορτες και το πορτμπαγκαζ, αλλα αφηνει ανασφαλιστο το πορτακι της βενζινης; Προτεινω σε οσους εχουν παρατηρησει το συγκεκριμενο φαινομενο, να το ψαξουν αμεσα μεσω αντιπροσωπειας πριν παθουν κανα στραπατσο, ειδικα αν ο συναγερμος που εχουν ειναι ο εργοστασιακος! Παιδια, αποκλειεται να μην κλειδωνει μαζι με ολα τα αλλα και το πορτακι της βενζινης! Δεν παιζει αυτο! Σιγουρα καποιο προβλημα υπαρχει! Τσεκαρετε το συντομα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmike Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 δεν είναι μουφα gti απλά η κωδικοποίηση του αριθμού πλαισίου διαφέρει όσο αυξάνεται η παραγωγή, το 6R1 είναι ας το πούμε "εσωτερικός" κωδικός της εταιρίας για το polo, όπως υπήρχε και υπάρχουν για όλα τα μοντέλα Άρα ο κωδικός 6R1 αφορά το τελευταίο μοντέλο polo όλων των τύπων είτε απλό, είτε tsi, είτε gti ? Και το αμέσως προηγούμενο μοντέλο ( από περιέργεια ) τι κωδικό έχει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmike Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 (edited) αααα τι λες... από οικονομικά είμαι άνετα! θα παντρευτώ την ιδιοκτητρια τις Shell.. :tongue: χαχαχα! έχω μεγάλο ερωτα με το GTI...( εχθές βρήκα ένα διπλα μου στο φανάρι και μου τρέχανε τα σάλια) όντως είναι κρίμα να δώσω αυτό το polo 6R που είναι νέο αμάξι.. και το πρώτο μου! αλλα αξίζει η θυσία του μπροστά στο GTI! εξάλλου μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα έχω κλίση τα 2 χρονια. Ποιο ακριβώς τύπο polo έχεις? Εγώ έδωσα το tsi για το gti στο εννιάμηνο. Edited February 17, 2011 by mmike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 Χερετώ τους απανταχού πολάκιδες. Εχω πάθει πλάκα με το πόση ώρα χρειάζεται να "πέσουν" τα λάδια στον κινητήρα απο την ώρα που τον σβήνεις! Προσπάθησα 2 φορές να τα μετρήσω (απο τον δείκτη) και δεν τα κατάφερα άν και είχε περάσει 1 ώρα σβηστό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 Χερετώ τους απανταχού πολάκιδες. Εχω πάθει πλάκα με το πόση ώρα χρειάζεται να "πέσουν" τα λάδια στον κινητήρα απο την ώρα που τον σβήνεις! Προσπάθησα 2 φορές να τα μετρήσω (απο τον δείκτη) και δεν τα κατάφερα άν και είχε περάσει 1 ώρα σβηστό! τόσο πολύ...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 (edited) Άρα ο κωδικός 6R1 αφορά το τελευταίο μοντέλο polo όλων των τύπων είτε απλό, είτε tsi, είτε gti ? Και το αμέσως προηγούμενο μοντέλο ( από περιέργεια ) τι κωδικό έχει? ναι, εκτός Ρωσίας και Ινδίας που ο αριθμος πλαισιου εχει αλλα γράμματα μετα το 6 Off Topic http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Polo Edited February 17, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STRATOSX Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 OFF TOPIC Επιτελους παραλαμβανω Τεταρτη...Οσοι εχετε το πολακι ηδη τελικα ποια πιεση στα ελαστικα σας εχει φανει η καλυτερη???39 Εμπρος κ 35 Πισω οπως λεει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emerald Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 Μπερδεύτηκα τελικά με το πορτάκι της βενζίνης. Κλειδώνει κανονικά μαζί με όλο το αυτοκίνητο. Ο AlenxXx φταίει που το ανέφερε και τώρα κάνει τον ψόφιο κοριό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phillipv Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 OFF TOPIC Επιτελους παραλαμβανω Τεταρτη...Οσοι εχετε το πολακι ηδη τελικα ποια πιεση στα ελαστικα σας εχει φανει η καλυτερη???39 Εμπρος κ 35 Πισω οπως λεει? 35 πισω ειναι οκ αλλα μπροστα 39 εγω το βρισκω παρα πολυ. οταν επεφτα σε λακουβα κοπαναγε σαν τρελο γι' αυτο το χω 36 και ειναι οκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malousgr Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 (edited) Ποιο ακριβώς τύπο polo έχεις? Εγώ έδωσα το tsi για το gti στο εννιάμηνο. στους 9 μήνες το άλλαξες και πήρες το GTI? πφφφφφ! είναι που δεν θέλω να βάλω τις δόσης στους ωμους τις μάνας μου! περιμένω μια δουλειά σταθερή μέχρι τέλος καλοκαίρι για να αγοράσω το GTI. εγώ έχω το απλό 1,4 85hp αλλα δεν το αφίσα έτσι... το χαμήλωσα του έβαλα xenon του έβαλα ξένων και ηχοσύστημα me Subwoofer. 35 πισω ειναι οκ αλλα μπροστα 39 εγω το βρισκω παρα πολυ. οταν επεφτα σε λακουβα κοπαναγε σαν τρελο γι' αυτο το χω 36 και ειναι οκ εγώ παιδιά με την 16άρα ζάντα και με λάστιχο 205/45/16 μπρός και πίσω έχω 32 το ίδιο έχει και ένας φίλος μου στο GTI Edited February 17, 2011 by Malousgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AriStos13 Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 εχει βαψει κανενας απο εσας βρε παιδια τις ζαντες μαυρες η ανθρακη?? και αν ναι θα ηταν ευκολο να ανεβαζατε μερικες φωτογραφιες?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Μπερδεύτηκα τελικά με το πορτάκι της βενζίνης. Κλειδώνει κανονικά μαζί με όλο το αυτοκίνητο. Ο AlenxXx φταίει που το ανέφερε και τώρα κάνει τον ψόφιο κοριό Καλημέρα. Δεν κάνω τον ψόφιο κοριό απλά θέλω να είμαι έγκυρος Πήγα στην αντιπροσωπία και μου άλλαξαν ένα εξαρτηματάκι γιατί είχε χαλάσει,ετσι ώστε να κλειδώνει μαζί με τις άλλες πόρτες. Οπότε άν δεν κλειδώνει ξέρεις τι πρέπει να κάνεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Ξέρει κανείς πόσα λίτρα λάδι παίρνει το μοτέρ μας? Σκέφτομαι να τα αλλάξω στα 1500 χλμ μαζί με το φίλτρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Ξέρει κανείς πόσα λίτρα λάδι παίρνει το μοτέρ μας? Σκέφτομαι να τα αλλάξω στα 1500 χλμ μαζί με το φίλτρο. 3,6 λιτρα παιρνει το κουπρα. λογικα τα ιδια και το gti.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 (edited) Edited February 18, 2011 by Andreasf2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AriStos13 Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Andreasf2 ευχαριστω που την ανεβασες!!! ωραιο φαινεται το εργαλειο σου..! εγω βεβαια το εχω σε ασπρο..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@riosgti Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Παιδιά ξέρεισ κανείς σίγουρα πότε πρέπει να ελέγχουμε τα λάδια? Το πρωί με κρύα μηχανή η΄δεν έχει σημασία?? 3,6 λιτρα παιρνει το κουπρα. λογικα τα ιδια και το gti.. Εμένα πάντως στα 1000χλμ που άλλαξα πήρε ακριβώς 4 λίτρα. Έβαλα castrol professional slx 530, ποια η γνώμη σας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Παιδιά ξέρεισ κανείς σίγουρα πότε πρέπει να ελέγχουμε τα λάδια? Το πρωί με κρύα μηχανή η΄δεν έχει σημασία?? Στην αντιπροσωπία είπαν οτι τα λάδια θα π΄ρεπει να έχουν τουλάχιστον 70 βαθμούς. Τι να πώ δεν ξέρω. Εγώ όσες φορές προσπάθησα να τα ελέγξω δεν τα κατάφερα γιατί δεν είχαν κάτσει τα λάδια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...