Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Και εγω αντιθετος ειμαι με τα μαιμου ξενον, αν το φαναρι δεν εχει φακο οπως και να το κανουμε οσο και χαμηλα να τα ριξουμε στραβωνουν.

Ομως δεν προσπαθω να πεισω κανεναν για το αντιθετο και ειδικα με αυτον τον τροπο.Ολοι ενηλικες ειμαστε και πρεπει να σεβομαστε τους συναθρωπους μας και να δεινουμε το σωστο παραδειγμα στα παιδια μας.

Αλλαζουμε θεμα.

Ξερει καποιος για το update που εχει βγαλει η vw για το DSG7 λογω προωρης φθορας πολυδισκου συμπλεκτη?

Edited by antonios16v
Link to comment
Share on other sites

Eντάξει αηδία έχει καταντήσει το τόπικ πλέον.Μεγάλα παιδιά είστε δεν μπορείτε να συμπεριφερθείτε αναλόγως??Γράφει ο ένας για πρόβατα απαντάει ο άλλος ειρωνικά συνεχίζει ο άλλος με υπαινιγμούς για συγγενικά πρόσωπα και μέσα σε όλα και ο passater να παίζει τον τιμητή των πάντων και να μας επικρίνει επειδή έτυχε να έχουμε ξένον στα αυτοκινητα μας....Το τόπικ λέγεται polo gti και υπάρχουν άτομα που θέλουν να ενημερωθούν για το αυτοκίνητο που πήραν και όχι να αναλώνονται σε προσωπικές αντιπαραθέσεις.Αν δεν σέβεστε το χώρο που σας φιλοξενεί τουλάχιστον σεβαστείτε τα άτομα που θέλουν να ενημερωθούν

Link to comment
Share on other sites

Αλλαζουμε θεμα.

Ξερει καποιος για το update που εχει βγαλει η vw για το DSG7 λογω προωρης φθορας πολυδισκου συμπλεκτη?

έχω κλείσει ραντεβού αυτή τη βδομάδα για έλεγχο DSG οπότε ότι νέα έχω θα σας πω...

χθες με την ελαφριά βροχούλα 2 φορές έχασα τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε στροφές χωρίς να τρέχω...επειδή αντέδρασα ψύχραιμα και δεν πάτησα φρένα κτλ... και το άφησα μόνο του να κάνει όπως θέλει το πατινάζ του δεν με πέταξε έξω από το δρόμο... δεν ξέρω αν είναι λογικό ή να σας το έχει κάνει αλλά όταν έχει ψιλόβροχο υπάρχει νομίζω θεματάκι..καταρχήν οι ρόδες είναι στο τσακ να σπινιάρουν στο ξεκίνημα...επιπλέον δε θα έπρεπε να αναβόσβηνε το ESP σε τέτοιες περιπτώσεις? μήπως έχει βλάβη?????? για αυτό και με μια βροχούλα αισθάνομαι ότι κάνω πατινάζ???

Link to comment
Share on other sites

Περιμενουμε νεα σου.Και εγω μετα απο καμια δεκαρια ημερες θα τους το παω,κλεινει χρονο.

Περι γλυστριματος ,τα εμπροστοκινητα ετσι ειναι βαλε και δρομοι που εχουν προσφυση γυαλιου τι περιμενεις.Θελει προσοχη,να εκτιμαμε το οδοστρωμα πριν ειναι πολυ αργα.

Link to comment
Share on other sites

ειχα μιλησει με ενα παιδι προσφατα που εχει ibiza fr.τον πηραν λεει τηλ να τον ενημερωσουν να περασει απο την αντιπροσωπια γιατι εχει βγει καινουριο update για το dsg+κατι για το ψεκασμο καυσιμου και για τον εγκεφαλο.ολα καλα αυτα αλλα λεει οτι με αυτο το update κλειδωνει ο εγκεφαλος και παπαλα και τα προγραμματα και ολα μετα.μαλλον τα φοβουνται και οι ιδιοι μη σπασουνε..

Link to comment
Share on other sites

έχω κλείσει ραντεβού αυτή τη βδομάδα για έλεγχο DSG οπότε ότι νέα έχω θα σας πω...

χθες με την ελαφριά βροχούλα 2 φορές έχασα τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε στροφές χωρίς να τρέχω...επειδή αντέδρασα ψύχραιμα και δεν πάτησα φρένα κτλ... και το άφησα μόνο του να κάνει όπως θέλει το πατινάζ του δεν με πέταξε έξω από το δρόμο... δεν ξέρω αν είναι λογικό ή να σας το έχει κάνει αλλά όταν έχει ψιλόβροχο υπάρχει νομίζω θεματάκι..καταρχήν οι ρόδες είναι στο τσακ να σπινιάρουν στο ξεκίνημα...επιπλέον δε θα έπρεπε να αναβόσβηνε το ESP σε τέτοιες περιπτώσεις? μήπως έχει βλάβη?????? για αυτό και με μια βροχούλα αισθάνομαι ότι κάνω πατινάζ???

Είναι λογικό εφόσον ο δρόμος γλυστραει στο ψυλόβροχο και τα λάστιχά σου δεν έχουν ακόμα βραχεί καλά. Το αμάξι λόγο υποδύναμης έχει τάση υποστροφής οπότε και το ψιλόβροχο επιβαρύνει αυτή την συμπεριφορά. Εμένα που τα λάστιχά μου είναι σχεδόν διαλυμένα το αμάξι πατινάρει σαν τρελό ακόμα και με tcs. Με προσεκτικό πάτημα στο γκάζι και σωστή διάγνωση του δρόμου δεν έχεις κανένα πρόβλημα.

Γνώμη μου βάλε την σωστή πίεση στα ελαστικά σου. Θα δεις διαφορά. Σχεδόν δεν θα γλυστράς.

Link to comment
Share on other sites

χθες με την ελαφριά βροχούλα 2 φορές έχασα τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε στροφές χωρίς να τρέχω...επειδή αντέδρασα ψύχραιμα και δεν πάτησα φρένα κτλ... και το άφησα μόνο του να κάνει όπως θέλει το πατινάζ του δεν με πέταξε έξω από το δρόμο... δεν ξέρω αν είναι λογικό ή να σας το έχει κάνει αλλά όταν έχει ψιλόβροχο υπάρχει νομίζω θεματάκι..καταρχήν οι ρόδες είναι στο τσακ να σπινιάρουν στο ξεκίνημα...επιπλέον δε θα έπρεπε να αναβόσβηνε το ESP σε τέτοιες περιπτώσεις? μήπως έχει βλάβη?????? για αυτό και με μια βροχούλα αισθάνομαι ότι κάνω πατινάζ???

Εγω σημερα στην εθνικη που εβρεχε για τα καλα, πηρα μια σχετικα ανοιχτη στροφη ισως με παραπανω χιλιομετρα (κατω απο 100) απο οσο θα επρεπε και το αμαξι συμπεριφερθηκε μονο του, ακουστηκε ενας ΤΡΟΜΕΡΑ δυνατος θορυβος απο την αριστερη ροδα (εγω ενιωσα σαν να φρεναρε περισσοτερο απο τα αριστερα) και ηρθε στα ισια του αμεσως και παρατηρησα οτι αναβοσβηνε το ESP στο κοντερ.

Αν και δεν εχω το GTI (εχω το 1.2 TSI) καταλαβαινω οτι δεν περιγραφεις αυτη την συμπεριφορα απλα βρηκα ευκαιρια να σας την πω και να μου πειτε αν σας εχει τυχει/ειναι φυσιολογικο κτλ

ευχαριστω, καλη βδομαδα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ, ασχολούμαι με στενό συγκενικό σου πρόσωπο αυτή τη στιγμή

επειδη πηγα μια φορα με την γυναικα που σε φερε στον κοσμο δεν σημαινει οτι γιναμε κ συγγενεις....κ σταματα πια να τσακωνεσαι μαζι της....εχει δικιο!!! οριμασε λιγακι!!!!

Link to comment
Share on other sites

παιδια το αμαξι ειναι μια χαρα στις στροφες.. στριβει γαματα.. με το esp που και δεν απενεργοποιηται πληρως ακομα και off να το εχεις και να κανεις. μλκ.. σε μαζευει. + οτι και με το xds το αμαξι δεν πολυπεταει μουτρα,, αλλα προσοχη γτ το τιμονι με το μπλοκε γινεται πιο αποτομο.. λογο οτι αμα σε καποιο σημειο γλιστρα ο δρομος και μια απο τις δυο βρει προσφυση τοτε το τιμονι θα σε τραβηξει απο εκει...οσο για το γρχχχχχ που μπορει να ακουστει αμα χαθει η προσφυση δεν ειναι τπτ το esp μπαινει και μπλοκαρει το τροχο ..

Link to comment
Share on other sites

επειδη πηγα μια φορα με την γυναικα που σε φερε στον κοσμο δεν σημαινει οτι γιναμε κ συγγενεις....κ σταματα πια να τσακωνεσαι μαζι της....εχει δικιο!!! οριμασε λιγακι!!!!

Χαχαχχαχα δεν μπορώ άλλο!!

Δάκρυσα

Link to comment
Share on other sites

μου ειπαν στην αντιπροσωπεια οτι αν το αμαξι δεν το χρησιμοποιεις σωστα θα καψει λαδι...δηλαδη αν δεν το αφησεις να ζεσταθει..αν δεν το αφησεις να κρυωσει..αν δεν περιμενεις λιγο πριν το πατησεις....το manual γραφει οτι μπορει να καψει μεχρι κ 1 λιτρο στα 2 χιλιομετρα...

εγω προσωπικα δεν κανω τιποτα απ αυτα :shocked:

επισης για ελατηρια μου ειπε ουτε καν!! για τα μπουζι δεν του ειπα γιατι μου ειπε οτι μετα απο 1000 χιλιομετρα να το παω να δουν ποσο ακριβως εχει καψει...

κ για οποιοδηποτε update μου ειπε οτι ειναι αναλογα με τον αριθμο πλαισιου...συνδεουν τον εγκεφαλο κ οτι βρει τα κανει μονο του...

Edited by fanisgenius
Link to comment
Share on other sites

επιβεβαιωνω τον συνπολιστα fanisgenius οσον αφορα το update, συνδεεται στο δικτυο το προγραμματακι του συνεργειου και αναλογα το πλαισιο (πιο συγκεκριμενα παει με την παρτιδα του αυτοκινητου) κανει αναβαθμιση εαν αυτο απαιτειται..

επειδη, οπως προειπα, εχω το 1.2 TSI αυτη την διαδικασια την εμαθα (και να ημουν μονο εγω...) απ'εξω και ανακατωτα αφου ειχα το περιβοητο προβλημα "σβησιμο στο ρελαντι". Με αναβαθμιση λογισμικου διορθωθηκε αλλα δημιουργησε νεο "προβλημα" : εχασε το αμαξι την σπιρταδα του και την ροπη απο χαμηλα.. θα μου πειτε αυτο δεν ειναι προβλημα αφου το πραγματικο προβλημα με το ρελαντι διορθωθηκε αλλα εγω απαντω οτι προκειται για πεντακαθαρη εξαπατηση αφου οχι μονο αλλο αμαξι ειδα στο test drive και διαφορετικο εχω τωρα, αλλα το χειροτερο οι επιδοσεις στην σελιδα της vw, autotriti κτλ παραμενουν οι παλιες... δηλαδη η ροπη απο χαμηλα...

αυτα τα γραφω ωστε οι κατοχοι GTI να σκεφτουν πολυ καλα την οποιαδηποτε επομενη κινηση τους με τα ελατηρια, χερι στον κινητηρα κτλ και να ειναι προσεκτικοι γιατι δεν ειναι και λιγα τα λεφτα που δωσαμε.

τωρα για τα υπολοιπα που εγραψες, εγω μολις πεσουν οι στροφες (και η στιγμιαια καταναλωση φτασει κατω απο 1.0) ξεκινησα! και το αφηνω λιγο (30 δευτερολεπτα) πριν το σβησω μονο οταν το εχω ζορισει πιο με αλλαγες σε μεγαλες στροφες και μονο οταν παρκαρω με την μια (αφου στο συνεργειο μου ειχαν πει οτι και η αναζητηση παρκινγκ το βοηθαει να "ηρεμισει")

αν κανω κατι λαθος απο τα παραπανω βοηθηστε με να διορθωθω οσο ειναι καιρος :shocked:

Link to comment
Share on other sites

επιβεβαιωνω τον συνπολιστα fanisgenius οσον αφορα το update, συνδεεται στο δικτυο το προγραμματακι του συνεργειου και αναλογα το πλαισιο (πιο συγκεκριμενα παει με την παρτιδα του αυτοκινητου) κανει αναβαθμιση εαν αυτο απαιτειται..

επειδη, οπως προειπα, εχω το 1.2 TSI αυτη την διαδικασια την εμαθα (και να ημουν μονο εγω...) απ'εξω και ανακατωτα αφου ειχα το περιβοητο προβλημα "σβησιμο στο ρελαντι". Με αναβαθμιση λογισμικου διορθωθηκε αλλα δημιουργησε νεο "προβλημα" : εχασε το αμαξι την σπιρταδα του και την ροπη απο χαμηλα.. θα μου πειτε αυτο δεν ειναι προβλημα αφου το πραγματικο προβλημα με το ρελαντι διορθωθηκε αλλα εγω απαντω οτι προκειται για πεντακαθαρη εξαπατηση αφου οχι μονο αλλο αμαξι ειδα στο test drive και διαφορετικο εχω τωρα, αλλα το χειροτερο οι επιδοσεις στην σελιδα της vw, autotriti κτλ παραμενουν οι παλιες... δηλαδη η ροπη απο χαμηλα...

αυτα τα γραφω ωστε οι κατοχοι GTI να σκεφτουν πολυ καλα την οποιαδηποτε επομενη κινηση τους με τα ελατηρια, χερι στον κινητηρα κτλ και να ειναι προσεκτικοι γιατι δεν ειναι και λιγα τα λεφτα που δωσαμε.

τωρα για τα υπολοιπα που εγραψες, εγω μολις πεσουν οι στροφες (και η στιγμιαια καταναλωση φτασει κατω απο 1.0) ξεκινησα! και το αφηνω λιγο (30 δευτερολεπτα) πριν το σβησω μονο οταν το εχω ζορισει πιο με αλλαγες σε μεγαλες στροφες και μονο οταν παρκαρω με την μια (αφου στο συνεργειο μου ειχαν πει οτι και η αναζητηση παρκινγκ το βοηθαει να "ηρεμισει")

αν κανω κατι λαθος απο τα παραπανω βοηθηστε με να διορθωθω οσο ειναι καιρος :db:

το προβλημα με μενα ειναι οτι εχω ενα θεμα με τον υπνο κ παντα βιαζομαι :p

ουτε κ για παρκινγκ ψαχνω....οποτε ειναι καταδικασμενο το δικο μου...

τωρα παω να το παρω...αν πεσει κ μενα η αποδοση του θα το πεταξω :p

Link to comment
Share on other sites

ολα κομπλε....το παιδι εκει μου ειπε....μην αγχωνεσαι για τα λαδια....χερι στον κινητηρα δεν υπαρχει λογος να βαλουμε...χιλιες φορες να τον αλλαξουμε...εγγυηση εχεις...οποτε εισαι κομπλε....

Link to comment
Share on other sites

Και το λάδι που κανει κανα 15ρι ποιος το πληρώνει?

τον καταλύτη αμα με τοσο λάδι χαλάσει τον καλύπτει η εγγύηση?

Αφήστε παιδιά όλοι την έχουμε πατήσει με τα μοτέρ αλλα τι νακάνουμε τώρα?

Εγώ βάζω μόνο 100αρα το ζεσταίνω πριν ξεκινήσω δεν το σβήνω ζεστό δεν το σκίζω και πάλι μου καίει 1λίτρο ανα 4000χλμ.

Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι οτι καίει ελάχιστα αν τα χιλιόμετρα τα κάνεις σε ταξίδι,σε σύγκρηση με τα χιλιόμετρα μεσα στην πόλη,

έχω παει αθηνα -αλεξανδρούπολη-αθήνα και δεν είχε κάψει σταγόνα, και μέσα στην πόλη καίει οπως είπα παραπάνω. :db:

Edited by AlenXxX
Link to comment
Share on other sites

Σε εμενα παντως το καψιμο λαδιου σταματησε... Παμε για αλλα τωρα.Καλα ειναι να τειρηται το ζεδταμα στην αρχη και το κρυωμα στο τελος. Αλλιως οποιος βαριεται βαζει ενα turbotimer.

Edited by TSOLIAS30
Link to comment
Share on other sites

Σε εμενα παντως το καψιμο λαδιου σταματησε... Παμε για αλλα τωρα.

Εγώ πάντως δεν πρόκειτε να το πειρέξω όσο έχω εγγύηση.

Δεν ξέρω αλλα το φοβάμε το μοτέρ!

ΑΑΑ τράβα και κανένα καινούργιο βιντεάκι!!για να δούμε το εργαλείο τώρα!

Edited by AlenXxX
Link to comment
Share on other sites

Και το λάδι που κανει κανα 15ρι ποιος το πληρώνει?

τον καταλύτη αμα με τοσο λάδι χαλάσει τον καλύπτει η εγγύηση?

Αφήστε παιδιά όλοι την έχουμε πατήσει με τα μοτέρ αλλα τι νακάνουμε τώρα?

Εγώ βάζω μόνο 100αρα το ζεσταίνω πριν ξεκινήσω δεν το σβήνω ζεστό δεν το σκίζω και πάλι μου καίει 1λίτρο ανα 4000χλμ.

Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι οτι καίει ελάχιστα αν τα χιλιόμετρα τα κάνεις σε ταξίδι,σε σύγκρηση με τα χιλιόμετρα μεσα στην πόλη,

έχω παει αθηνα -αλεξανδρούπολη-αθήνα και δεν είχε κάψει σταγόνα, και μέσα στην πόλη καίει οπως είπα παραπάνω. :db:

μα εσενα δεν καιει τοτε....εμενα 6-7 λιτρα στα 17000

Σε εμενα παντως το καψιμο λαδιου σταματησε... Παμε για αλλα τωρα.Καλα ειναι να τειρηται το ζεδταμα στην αρχη και το κρυωμα στο τελος. Αλλιως οποιος βαριεται βαζει ενα turbotimer.

μπαινει κ aftermarket???? για πες για πες :p

Link to comment
Share on other sites

Σε εμενα παντως το καψιμο λαδιου σταματησε... Παμε για αλλα τωρα.Καλα ειναι να τειρηται το ζεδταμα στην αρχη και το κρυωμα στο τελος. Αλλιως οποιος βαριεται βαζει ενα turbotimer.

Τσολια στα ποσα χιλιομετρα εισαι και σταματησε; Και ποσο εκαιγες..;

Και μενα κατι τετοιο, περιεργα τα πραγματα με τον TSI... :db:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως δεν πρόκειτε να το πειρέξω όσο έχω εγγύηση.

Δεν ξέρω αλλα το φοβάμε το μοτέρ!

ΑΑΑ τράβα και κανένα καινούργιο βιντεάκι!!για να δούμε το εργαλείο τώρα!

Δεν υπάρχει λόγος να το φοβάσαι... Με λογική χρήση δεν σπάει κανένα μοτέρ...

Ο καιρός είναι κατάλληλος για βίντεο!! :p

μπαινει κ aftermarket???? για πες για πες :p

Ναι, γιατί όχι? Μια χαρά μπαίνει !

Τσολια στα ποσα χιλιομετρα εισαι και σταματησε; Και ποσο εκαιγες..;

Και μενα κατι τετοιο, περιεργα τα πραγματα με τον TSI... :huh:

Είμαι στα 22000 και έχω συμπληρώσει εως τώρα ακριβώς τρία λίτρα! Τελευταία φορά το μέτρησα στα 19100 και από τότε δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.