mihalis19 Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 παιδια να κανω μια ερωτηση!ποσα αλογα ειναι το συγκεκιρμενο μοτερ?σιγουρα δεν ειναι 122.ποσα ειναι ομως?εχει δυναμομετρησει κανεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 παιδια να κανω μια ερωτηση!ποσα αλογα ειναι το συγκεκιρμενο μοτερ?σιγουρα δεν ειναι 122.ποσα ειναι ομως?εχει δυναμομετρησει κανεις? Στο στροφαλο 137 ειναι τωρα στο τροχο δε ξερω λογικα εκει στα 122 ... Παντως σε αυτο που ρωτας το TSI 122 δεν ειναι οσα λεει αλλα 135-137 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Απο οτι μου ειπαν και στην αντιπροσωπεία το golf6 122 εχει γυρω στα 138 αλογα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 125 μου εβγαλε ροδα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 παιδια να κανω μια ερωτηση!ποσα αλογα ειναι το συγκεκιρμενο μοτερ?σιγουρα δεν ειναι 122.ποσα ειναι ομως?εχει δυναμομετρησει κανεις? Σε αυστηρο δυναμομετρο , το μοτερ αυτο αποδιδει 130-133ΗΡ . Παντα πανω απο 122ΗΡ , οπως και ολα τα υπερτροφοροτουμενα VAG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Απο οτι μου ειπαν και στην αντιπροσωπεία το golf6 122 εχει γυρω στα 138 αλογα! Δε νομιζω τροχο να φτανουν τοσα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Σε αυστηρο δυναμομετρο , το μοτερ αυτο αποδιδει 130-133ΗΡ . Παντα πανω απο 122ΗΡ , οπως και ολα τα υπερτροφοροτουμενα VAG. Εχεις δει εσυ με τα ματια σου ποτε 130-133whp? Απλα ρωταω μην παρεξηγηθω.. Εμενα μου εβγαλε 125 τροχο και ο τυπος στο δυναμομετρο μου ειπε εχει δει μεχρι 27.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Οι μισοι μιλατε για αλογα στο στροφαλο και οι υπολοιποι τροχο γι αυτο δε βγαινει συνενοηση. Τα άλογα που ανεφεραν οι golf-agu και SPYROS81 αφορουν το στροφαλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Καλό είναι να αναφέρονται τα άλογα όπως τα ανακοινώνει ο κατασκευαστής (στρόφαλο) για να συγκρίνονται όμοια πράγματα δηλ. μήλα με μήλα. Αν π.χ. η VW αναφέρει 122, ενδεχομένως η πραγματικη ιπποδύναμη να είναι 132-135 και με αναβάθμιση 150-155. Η πιο αντιπροσωπευτική άποψη θα είναι μέλους που έχει κάνει δυναμομέτρηση σε VI TSI 122 (με αφορμή πρόγραμμα ή για άλλο λόγο) ή τυχόν μέτρηση περιοδικού που έχει καταγραφεί σε τεστ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Μην ξεχνάμε όμως οτι όλοι οι βελτιωτές σου λένε τιμές στροφάλου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Μην ξεχνάμε όμως οτι όλοι οι βελτιωτές σου λένε τιμές στροφάλου Μήπως αυτό συμβαίνει γιατί μπορεί κάποιος π.χ. να έχει βάλει 20άρες ζάντες & 6πίστονα φρένα να έχει προσθέσει δηλ. άλλα 50 κιλά στην μη αναρτώμενη μάζα και στον τροχό να βγάζει πολύ λιγότερα άλογα?? (και αντίστοιχα να έχει χειρότερες επιταχύνσεις, τελική κλπ). Δηλαδή με άλλα λόγια να μην μπορούν να δώσουν σταθερή / ενιαία τιμή για τροχό?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Καταρχας τα αλογα πρεπει να τα λεμε στην ροδα. Τωρα και γω ξερω αμαξι με 211 στροφαλο και 182 τροχο..29 πονι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Καταρχας τα αλογα πρεπει να τα λεμε στην ροδα. Τωρα και γω ξερω αμαξι με 211 στροφαλο και 182 τροχο..29 πονι! αυτη η μετριση ειναι αποδεκτη στο ελλαδισταν. στροφαλος ειναι μια πιο αππδεκτη και λιγοτερο πλασματικη μετριση σε σχεση με τον τροχο. επισης αν η μετριση που εκανες ηταν σε maha η τιμη τροχου που εβγαλε ειναι αρκετα εκτως δεδομενων το maha βγαζει ΜΟΝΟ στροφαλο. αυτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Καταρχας τα αλογα πρεπει να τα λεμε στην ροδα. Τωρα και γω ξερω αμαξι με 211 στροφαλο και 182 τροχο..29 πονι! Τα άλογα πρεπει να μετρώνται στο στρόφαλο. Ετσι βγαζεις αποτελεσματα που εξαρτωνται απο πολυ λιγοτερους εξωτερικους παραγοντες(θερμοκρασια κιβωτιου, θερμοκρασια ελαστικών, ποιοτητα βαλβολινων, ειδος ελαστικών, πλάτος ελαστικών). Πχ αν πας με κρύο κιβώτιο θα σου βγάλει πολύ λιγότεερα αλογα τροχο απο οτι αν πας να το μετρησεις μετα απο μεγαλο ταξιδι. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι τι γίνεται στον κινητήρα. Ειδικά στη μετρηση πριν και μετα απο μια βελτίωση κοιτάς τι αλλαξε στον κινητήρα και δε θελεις το αποτελεσμα να επηρεαζεται απο το αν εχεις ζεστανει επαρκως το κιβώτιο ή αν εχουν χασει αερα τα λαστιχα σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 Τα άλογα πρεπει να μετρώνται στο στρόφαλο. Ετσι βγαζεις αποτελεσματα που εξαρτωνται απο πολυ λιγοτερους εξωτερικους παραγοντες(θερμοκρασια κιβωτιου, θερμοκρασια ελαστικών, ποιοτητα βαλβολινων, ειδος ελαστικών, πλάτος ελαστικών). Πχ αν πας με κρύο κιβώτιο θα σου βγάλει πολύ λιγότεερα αλογα τροχο απο οτι αν πας να το μετρησεις μετα απο μεγαλο ταξιδι. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι τι γίνεται στον κινητήρα. Ειδικά στη μετρηση πριν και μετα απο μια βελτίωση κοιτάς τι αλλαξε στον κινητήρα και δε θελεις το αποτελεσμα να επηρεαζεται απο το αν εχεις ζεστανει επαρκως το κιβώτιο ή αν εχουν χασει αερα τα λαστιχα σου. Εχεις δικιο αλλα εμενα με ενδιαφερει στο τροχο γτ οταν θα ανοιξω με καποιον και ξεφουσκοτα θα ειναι και ζεστα θα ειναι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 (edited) Εχεις δικιο αλλα εμενα με ενδιαφερει στο τροχο γτ οταν θα ανοιξω με καποιον και ξεφουσκοτα θα ειναι και ζεστα θα ειναι... Μπορεί η ιπποδύναμη στον τροχο καποια δεδομενη στιγμη να κρίνει την κόντρα που αναφέρεις αλλα αν βασίζεσαι σε αυτή την ιπποδύναμη για να βγάλεις συμπεράσματα και να συγκρίνεις είτε δύο μοτερ, είτε το ίδιο μοτέρ πριν και μετά τη βελτίωση, είτε ,ακόμα χειρότερα, δυο μοτέρ που είναι τοποθετημένα σε διαφορετικά αυτοκίνητα κάνεις λάθος και εξαπατάς τον εαυτό σου. Edited November 6, 2009 by stef80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 Η πιο αντιπροσωπευτική άποψη θα είναι μέλους που έχει κάνει δυναμομέτρηση σε VI TSI 122 (με αφορμή πρόγραμμα ή για άλλο λόγο) ή τυχόν μέτρηση περιοδικού που έχει καταγραφεί σε τεστ. Ρε παιδιά έχουμε ποστάρει μαμά δυναμομετρήσεις από 2-3 διαφορετικά δυναμόμετρα στο τόπικ 122 γυρίστε και καμιά σελίδα πιο πίσω... Παρ'όλα αυτά δείτε μια δικιά μου μαμά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 Εχεις δει εσυ με τα ματια σου ποτε 130-133whp? Απλα ρωταω μην παρεξηγηθω.. Εμενα μου εβγαλε 125 τροχο και ο τυπος στο δυναμομετρο μου ειπε εχει δει μεχρι 27.. Εγω βλεπω 130HP σε ΜΑΗΑ με 100oct και απολυτως νορμαλ προγραμμα . Αυτο το νουμερο ειναι ισχυς στο ΜΟΤΕΡ οχι στον τροχο ! Τα 125 τροχο δεν μπορει να ειναι απο νορμαλ μοτερ σε ΜΑΗΑ , γιατι οι απωλειες ειναι μεγαλες . Σε dynapack ομως , για παραδειγμα , μπορει να βγαζει τοσα . Ειδικα για ισχυ τροχου , που δεν ειναι σταθερο μεγεθος για συγκριση αφου εξαρταται απο πολλα πραγματα ακομα και στο ιδιο δυναμομετρο , δεν μπορει να γινει συγκιση μεταξυ διαφορετικων δυναμομετρων . Το καθενα βγαζει αλλα νουμερα , λογω αλλου τροπου μετρησης . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ΤΟ_ΕΠΙΠΛΟ Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 Εγω βλεπω 130HP σε ΜΑΗΑ με 100oct και απολυτως νορμαλ προγραμμα Στο MAHA της unlimited? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstadin Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 ρε παιδια, το δυναμόμετρο μετραει καναν στρόφαλο? στους τροχούς μετραει την ιπποδύναμη. στον στροφαλο γίνεται αναγογή μαθηματική. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 στο τροχο ΔΕΝ υπερβαινει τα 125 ... Το 122 ειναι ο μεσος ορος... Στοχος ειναι να ειναι πανω απο 120 ...Εκει το μοτερ παιρνει το οκ για την τοποθετηση . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 στο τροχο ΔΕΝ υπερβαινει τα 125 ... Το 122 ειναι ο μεσος ορος... Στοχος ειναι να ειναι πανω απο 120 ...Εκει το μοτερ παιρνει το οκ για την τοποθετηση . Τι θες να πεις ότι κάθονται και δυναμομετρούν το κάθε μοτέρ και αν δε βγάλει 120 δεν το τοποθετούν??? Από ποια πηγή προέρχεται αυτό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted November 11, 2009 Report Share Posted November 11, 2009 Φιλε μου τα μοτερ περνανε διαδικασια πιστοποιησης της αποδοσης και της ποιοτητας οπως ολα τα προιοντα που οι κατασκευαστες σεβονται τους αγοραστες.Τα μοτερ ερχονται στρωμενα κιολας και δοκιμασμενα .Δεν τα βαζουν σε δυναμομετρο αυτο θα ηταν ανοησια ....μεσω του εγκεφαλου μετρανε καποιες παραμετρους οπου τις συγκρινουν με αλλες παραμετρους οπου ειναι οι Ελαχιστες δυνατες για το "οκ". Γιαυτο πολλα μοτερ εχουν καποια παραπανω αλογα (1-3) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Φιλε μου τα μοτερ περνανε διαδικασια πιστοποιησης της αποδοσης και της ποιοτητας οπως ολα τα προιοντα που οι κατασκευαστες σεβονται τους αγοραστες.Τα μοτερ ερχονται στρωμενα κιολας και δοκιμασμενα .Δεν τα βαζουν σε δυναμομετρο αυτο θα ηταν ανοησια ....μεσω του εγκεφαλου μετρανε καποιες παραμετρους οπου τις συγκρινουν με αλλες παραμετρους οπου ειναι οι Ελαχιστες δυνατες για το "οκ". Γιαυτο πολλα μοτερ εχουν καποια παραπανω αλογα (1-3) Επισης το αν θα εχεις την μεγιστη δυναμη στο μοτερ εχει μεγαλη σημασια το στρωσιμο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Ειμαι αντιθετος εντελως σε αυτο . Παραδειγμα εγω που του φερθηκα ευλαβικα μεχρι τα 7.500 ενω ενα φιλαρακι μετα τα πρωτα 200 το πηγαινε καθε μερα κοφτες ... τα ιδα ειναι πλεον..το ιδιο λαδι καιεει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...