ACE2007 Posted December 3, 2009 Author Report Share Posted December 3, 2009 Ενώ στις άλλες εισαγωγές που έχουν μακρυά το βαρελάκι: παίρνουν πιο κρύο αέρα και τον ψήνουν μετά αφού οι "μεταλλικοί ή λαστιχένιοι" σωλήνες περνάνε και αυτοί κολλητά από τον κινητήρα Τουλάχιστον το βαρελάκι είναι από carbon-fibre που αντιστέκεται πολύ περισσότερο σε υψηλές θερμοκρασίες απο το λάστιχο και το μέταλλο Ο αέρας έτσι και αλλιώς θα μπει πιο κρύος από ότι με τα απλά χάρτινα φίλτρα γιατί όσο επιταχύνουμε την ροή του αέρα τόσο ρίχνουμε την θερμοκρασία του, βάσει απλής φυσικής, κι ως γνωστό οι φιλτροχοάνες-βαρελάκια έχουν αυτή την ιδιότητα! Χωρίς παρεξήγηση αλλά............. Οποιοσδήποτε θέλει να κάνει σοβαρή δουλειά δεν την κάνει με λαστιχένιους σωλήνες. Ή βάζει μεταλλικούς που μπορούν να ντυθούν με θερμομονωτική ταινία - την ίδια που ντύνεται το χταπόδι ή βάζει κολλάρα σιλικόνης. Η φιλτροχοάνη ή εισαγωγή πρέπει να τοποθετείται όσο το δυνατόν πιο μακρυά. Με περιορισμό όμως οι σωληνώσεις να μην έχουν πολλές καμπύλες ή στροφές και υπάρχουν απώλειες αέρα. Και πρέπει να τοποθετείται μακρυά για να είναι ασφαλές το ότι δεν θα καεί ή θα μπερδεύει κάποιος αισθητήρας (air flow meter, luft παλαιότερα στα Punto που έχουν καεί αμέτρητα κλπ). Απαραίτητη είναι η τροφοδοσία με φρέσκο - δροσερό αέρα από την μετώπη ή κάποιο άλλο μέρος της μούρης χωρίς κίνδυνο για νερά. Η τοποθέτηση επιπλέον σωλήνα για αυξημένο Venturi αν δεν έχει αλλαχθεί το χταπόδι είναι άχρηστη. Anyway, μπορεί κάποιοι να θεωρούν την forge κορυφή αλλά η δική μου άποψη είναι ότι λύσεις όπως APR ή OETTINGER είναι οι καλύτερες. Και στα 1,8 TSI αντίστοιχα καλή λύση είναι η εξής : Ενώ επειδή είμαστε στην χώρα της πατέντας έχουν εμφανιστεί και τέτοιου τύπου "δροσερές" λύσεις : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Ενώ επειδή είμαστε στην χώρα της πατέντας έχουν εμφανιστεί και τέτοιου τύπου "δροσερές" λύσεις : Αν είναι δυνατον....., καποιοι δεν εχουν τον θεό τους ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon-tsi Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Βικος Power!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 JP η πρωτη φοτο πανω απο το βικο τι εισαγωγη ειναι? καλη φαση μπορει να μπει και σε 122αρια λογο της γονιας που σχηματιζει η εξοδος.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 τα 1.8 tsi βαζουν ανετα απο 2.0 tfsi εισαγωγες με μια μικρη "επεκταση" του καλωδιου που βαζει τον maf μεσα στην εισαγωγη...στα 2.0 tfsi ο μαφ ειναι πισω αριστερα απο το μοτερ ενω στα 1.8 tsi πισω δεξια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 (edited) Οποιοσδήποτε θέλει να κάνει σοβαρή δουλειά δεν την κάνει με λαστιχένιους σωλήνες. Ή βάζει μεταλλικούς που μπορούν να ντυθούν με θερμομονωτική ταινία -την ίδια που ντύνεται το χταπόδι ή βάζει κολλάρα σιλικόνης 1)Επειδή ενδιαφέρομαι για την εισαγωγή της APR. Βλέπω στη φωτογραφία πως οι σωλήνες της δεν είναι μεταλλικοί! Ξέρουμε αν είναι λαστιχένιοι; Αν είναι, ντύνονται με θερμομονωτική ταινία; Αν όχι μπορώ να βάλω κολάρα σιλικόνης; 2)Όταν βάζω εισαγωγή της APR βγαίνει αναγκαστικά και ο πνίχτης ή πρέπει να πω να μου τον βγάλουν; Edited December 5, 2009 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKOS10 Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 αν η dbilas βγαzει για τα tsi, σας τη συστηνω ανεπιφυλακτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 3, 2009 Author Report Share Posted December 3, 2009 JP η πρωτη φοτο πανω απο το βικο τι εισαγωγη ειναι? καλη φαση μπορει να μπει και σε 122αρια λογο της γονιας που σχηματιζει η εξοδος.. Poenstar καλησπέρα, Η 1η είναι της Boulekos dynamic. Δεν χάνεις τίποτα να τους ρωτήσεις. Το τηλέφωνο τους είναι 210 - 2828050. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 αν η dbilas βγαzει για τα tsi, σας τη συστηνω ανεπιφυλακτα! H Dbilas dynamic βγαζει αυτην την εισαγωγή για tsi : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 3, 2009 Author Report Share Posted December 3, 2009 Καλή φαίνεται. Το μόνο κακό είναι που θα ανοίγεις το καπό και θα νομίζεις ότι έχεις Opel Astra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 3, 2009 Author Report Share Posted December 3, 2009 1)Επειδή ενδιαφέρομαι για την εισαγωγή της APR. Βλέπω στη φωτογραφία πως οι σωλήνες της δεν είναι μεταλλικοί! Ξέρουμε αν είναι λαστιχένιοι; Αν είναι, ντύνονται με θερμομονωτική ταινία; Αν όχι μπορώ να βάλω κολάρα σιλικόνης; 2)Όταν βάζω εισαγωγή της APR βγαίνει αναγκαστικά και ο πνίχτης ή πρέπει να μου τον βγάλουν; Δεν νομίζω να είναι λαστιχένιοι. Δες στο παρακάτω link πόσο καλή φαίνεται η εισαγωγή από αρχή μέχρι τέλος. Μέχρι και θέση έχει για τον αντάπτορα. http://forums.fourtitude.com/zerothread?id=4550761 Και της forge το κιτ στο παρακάτω link φαίνεται σωστά τοποθετημένο και με θερμοπαγίδα (φαίνεται μπροστά από το καπάκι του κινητήρα) : http://img207.imageshack.us/img207/4933/dsc007191.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 ερωτηση αν βγαλω τον σωληνα της forge μου και παιρνω αερα απο μπροστα λογικα θα αλλαξει κ ο ηχος ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 πανικος στο επομενο βιντεο ..... Λες και εχει καμια 400ρια αλογα πανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 3, 2009 Author Report Share Posted December 3, 2009 πανικος στο επομενο βιντεο ..... Λες και εχει καμια 400ρια αλογα πανω :thumbsup: Αθόρυβο και διακριτικό!! Υ.Γ. Το κομμάτι της ουράς του χαρταετού πως πιάστηκε στον εσωτερικό καθρέπτη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 πανικος στο επομενο βιντεο ..... Λες και εχει καμια 400ρια αλογα πανω :thumbsup: χαχαχα ακούγεται σαν τροχό απο οδοντίατρο man !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 4, 2009 Author Report Share Posted December 4, 2009 Εγώ έχω καταλάβει ότι μια εισαγωγή που να ταιριάζει γάντι στο TSI και να έχει φτιαχτεί ειδικά για αυτό, όπως παλιά η σκούπα της Green για το Peugeot Rallye δεν υπάρχει. Και όσες υπάρχουν μάλλον είναι τρελλοί με τα λεφτά που ζητάνε 250,290 και 380 ευρώ. Τεσπα, μάλλον για φίλτρο στο φιλτροκούτι με βλέπω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Εγώ έχω καταλάβει ότι μια εισαγωγή που να ταιριάζει γάντι στο TSI και να έχει φτιαχτεί ειδικά για αυτό, όπως παλιά η σκούπα της Green για το Peugeot Rallye δεν υπάρχει. Και όσες υπάρχουν μάλλον είναι τρελλοί με τα λεφτά που ζητάνε 250,290 και 380 ευρώ. Τεσπα, μάλλον για φίλτρο στο φιλτροκούτι με βλέπω. εχει βγαλει η BMC για TSI βαρελια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 ΒΜC, FORGE εχουν βγαλει βαρελακια για TSI ΚΝ 57i χωανη για TSI ολα τα παραπανω ειναι αποκλειστικα κιτακια για τους TSI (οχι τα 2.0 TSI) εαν παει κανεις στα site των εταιριων θα τα βρει αναμεσα στα υπολοιπα προιοντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 (edited) Οποιοσδήποτε θέλει να κάνει σοβαρή δουλειά δεν την κάνει με λαστιχένιους σωλήνες. Ή βάζει μεταλλικούς που μπορούν να ντυθούν με θερμομονωτική ταινία - την ίδια που ντύνεται το χταπόδι ή βάζει κολλάρα σιλικόνης. Η φιλτροχοάνη ή εισαγωγή πρέπει να τοποθετείται όσο το δυνατόν πιο μακρυά. Με περιορισμό όμως οι σωληνώσεις να μην έχουν πολλές καμπύλες ή στροφές και υπάρχουν απώλειες αέρα. Και πρέπει να τοποθετείται μακρυά για να είναι ασφαλές το ότι δεν θα καεί ή θα μπερδεύει κάποιος αισθητήρας (air flow meter, luft παλαιότερα στα Punto που έχουν καεί αμέτρητα κλπ). Απαραίτητη είναι η τροφοδοσία με φρέσκο - δροσερό αέρα από την μετώπη ή κάποιο άλλο μέρος της μούρης χωρίς κίνδυνο για νερά. Η τοποθέτηση επιπλέον σωλήνα για αυξημένο Venturi αν δεν έχει αλλαχθεί το χταπόδι είναι άχρηστη. Anyway, μπορεί κάποιοι να θεωρούν την forge κορυφή αλλά η δική μου άποψη είναι ότι λύσεις όπως APR ή OETTINGER είναι οι καλύτερες. Και στα 1,8 TSI αντίστοιχα καλή λύση είναι η εξής : Ενώ επειδή είμαστε στην χώρα της πατέντας έχουν εμφανιστεί και τέτοιου τύπου "δροσερές" λύσεις : Δεν νομίζω να μπορεί να "καεί" τόσο εύκολα ένα υλικό σαν το Carbon-fibre από το οποίο είναι φτιαγμένα τα βαρελάκια από τις σοβαρές εταιρίες! Το ίδιο υλικό χρησιμοποιήται στην Folmula 1 σε διάφορα μέρη τους όπως: τα "φρένα" όπου αναπτύσσονται χιλιάδες βαθμοί Κελσίου και δεν "καίγεται" έτσι εύκολα Το σωστό μηχανικά είναι: η φιλτροχοάνη ή εισαγωγή πρέπει να τοποθετείται όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πεταλούδα γκαζιού ή εισαγωγή του τούρμπο έτσι ώστε να μην προλαβαίνει να αυξάνεται η θερμοκρασία του αέρα από τις "σωλήνες" που μεταφέρουν τον αέρα. Αυτό επειδή οι σωλήνες στην πλειοψηφία τους είναι μεταλλικοί ή πλαστικοί και θερμαίνονται από τον κινητήρα, αλλά και γιατί όσο επιβραδύνεται ο αέρας αυξάνεται η θερμοκρασία του!!! Δεν προσπαθώ πιστεύω να υποστηρίξω μια συγκεκριμένη εταιρία παρόλο που έχω ψηφίσει για το ποια είναι η καλύτερη "για μένα"! Edited December 4, 2009 by ta6ape Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 4, 2009 Author Report Share Posted December 4, 2009 (edited) Δεν είπε κανείς ότι θα λιώσει καμία εισαγωγή ή βαρελάκι. Παίδες οι προτεινόμενες λύσεις καλώς ή κακώς καρικατούρες από δίλιτρα είναι ή universal (bmc) kit που έχουν προσαρμόσει το φ στο tsi. Επαναλαμβάνω : καμία δεν έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για το μοτέρ μας. Και τα site που τα πέρασα χθες για τον κάθε ενδιαφερόμενο στο αρχικό ποστ, τα τσεκάρισα. Ξέρετε τι προιόντα έχει η Forge όταν επιλέξεις 1,4 τούρμπο vw?? Λεβιεδάκια και αποστάτες τροχών. Για ποιο εξειδικευμένο κιτ συζητάμε? Καλό χρυσό, ποιοτικό, άψογο αλλά δανεικό από το δίλιτρο είναι, όχι full μελετημένο για 14άρι μοτέρ. Edited December 4, 2009 by J.P. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 (edited) το συμπερασμα αυτο πως το εβγαλες? επισης η 1 που ειναι bulekos ειναι καλυτερη? επισης οι 2 εταιριες που ανεφερες ως κορυφη για σενα δεν εχουν στα επισημα site εισαγωγες για TSI η εγω δεν τα βρηκα (ειναι και 1-30 ετοιμος για υπνο) Edited December 4, 2009 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 (edited) 2)Όταν βάζω εισαγωγή της APR βγαίνει αναγκαστικά και ο πνίχτης ή πρέπει να πω να μου τον βγάλουν; Ξέρει κανείς; Edited December 5, 2009 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 5, 2009 Author Report Share Posted December 5, 2009 το συμπερασμα αυτο πως το εβγαλες? επισης η 1 που ειναι bulekos ειναι καλυτερη? επισης οι 2 εταιριες που ανεφερες ως κορυφη για σενα δεν εχουν στα επισημα site εισαγωγες για TSI η εγω δεν τα βρηκα (ειναι και 1-30 ετοιμος για υπνο) Το συμπέρασμα ποιο εννοείς? Για τα δανεικά από δίλιτρα ή universal kit εισαγωγής? Από τα όσα προιόντα που βρήκα βγαίνει (ή όσα δεν βρήκα) και είναι διαθέσιμα για το 1,4 TSI. Κανένα δεν είναι εξειδικευμένο, κανένα δεν είναι αποκλειστικά μελετημένο για το μοτέρ. Για αυτό είναι όλα μες στην πατέντα σχετικά με την τοποθέτηση. Δεν υπάρχει plug 'n' play kit. Της boulekos όπως ανέφερα είναι για τα 1.8 TSI που όπως σωστά καταγράφηκε βρίσκουν πιο εύκολα λύσεις από δίλιτρα γιατί το μοτέρ τους είναι σαν μικρογραφία του δίλιτρου. Τις λύσεις που χαρακτηρίζω κορυφαίες APR & OETTINGER είναι λόγω του σχεδιασμού της κατασκευής & της ποιότητας τους, όχι λόγω της εφαρμογής τους στα 1,4 αφού όπως προείπα κανένα δεν είναι φτιαγμένο ειδικά για το 1,4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 5, 2009 Author Report Share Posted December 5, 2009 Ξέρει κανείς; Όταν βάζεις κιτ εισαγωγής ή φιλτροχοάνη καταργείται εντελώς το φιλτροκούτι ή παππάς. Το παίρνεις και το βάζεις στην αποθήκη σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Εαν βαλω ενα κιτακι εισαγωγης..και εξατμιση.. θα πρεπει να γινει αναπρογραμματισμος?Συγκεκριμενα για revo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...