Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
spooky178

Μου "Κόβει" Γκάζι

Recommended Posts

Γεια χαρά σε όλους.Είμαι κάτοχος ενός scirocco(160) και πριν από λίγο καιρό και έχοντας κάνει περί τα 11.000 χιλ. αποφάσισα να το πιέσω λίγο.Όχι ότι δεν το είχα τρέξει αλλά όχι "λιώσιμο".

Για να μη μακρηγορώ 2α,3η στις 5500 rpm και στην 4η ενώ έδινα γκάζι μου κάνει σκορτσαρίσματα σα να είναι στον κόφτη.Κόβω ταχύτητα και βάζω 6η και πατάω χαλαρά γκάζι.Μόλις πατάω τέρμα γκάζι με την 6η πάλι το ίδιο.Επειδή φοβήθηκα σταμάτησα τις δοκιμές και υπέθεσα ότι επειδή είχα βάλει βενζίνη σε διαφορετικό πρατήριο θα φταίει η βενζίνη (μόνο super αμόλυβδη έχω βάλει από την αρχή).

Σήμερα είπα να το ξαναδοκιμάσω και δυστυχώς το ίδιο,όχι όλες αλλά τις περισσότερες φορές το παρουσίασε.Είτε με 3η,είτε με 4η,είτε φορτώνοντας τες από χαμηλά, είτε έχοντας φορτώσει τη 2α και μετά αλλαγή αλλά πάντα μετά τις 4000 rpm.Βέβαια όλες τις φορές που φόρτωσα τη 2α δεν το παρουσίασε.Να προσθέσω ότι βενζίνη έχω ξαναβάλει στο σύνηθες πρατήριο.Ομολογουμένως έχω αγχωθεί λίγο και δευτέρα έχει συνεργείο.

Δεν ξέρω αν έκανα σαφές το πρόβλημα αλλά όποιος έχει άποψη ας την πει(για να ηρεμήσω ή να αγχωθώ περισσότερο).Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γεια χαρά σε όλους.Είμαι κάτοχος ενός scirocco(160) και πριν από λίγο καιρό και έχοντας κάνει περί τα 11.000 χιλ. αποφάσισα να το πιέσω λίγο.Όχι ότι δεν το είχα τρέξει αλλά όχι "λιώσιμο".

Για να μη μακρηγορώ 2α,3η στις 5500 rpm και στην 4η ενώ έδινα γκάζι μου κάνει σκορτσαρίσματα σα να είναι στον κόφτη.Κόβω ταχύτητα και βάζω 6η και πατάω χαλαρά γκάζι.Μόλις πατάω τέρμα γκάζι με την 6η πάλι το ίδιο.Επειδή φοβήθηκα σταμάτησα τις δοκιμές και υπέθεσα ότι επειδή είχα βάλει βενζίνη σε διαφορετικό πρατήριο θα φταίει η βενζίνη (μόνο super αμόλυβδη έχω βάλει από την αρχή).

Σήμερα είπα να το ξαναδοκιμάσω και δυστυχώς το ίδιο,όχι όλες αλλά τις περισσότερες φορές το παρουσίασε.Είτε με 3η,είτε με 4η,είτε φορτώνοντας τες από χαμηλά, είτε έχοντας φορτώσει τη 2α και μετά αλλαγή αλλά πάντα μετά τις 4000 rpm.Βέβαια όλες τις φορές που φόρτωσα τη 2α δεν το παρουσίασε.Να προσθέσω ότι βενζίνη έχω ξαναβάλει στο σύνηθες πρατήριο.Ομολογουμένως έχω αγχωθεί λίγο και δευτέρα έχει συνεργείο.

Δεν ξέρω αν έκανα σαφές το πρόβλημα αλλά όποιος έχει άποψη ας την πει(για να ηρεμήσω ή να αγχωθώ περισσότερο).Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αν δεν έχεις περάσει κανένα πρόγραμμα στο αυτοκίνητο το πιθανότερο είναι να είναι η "χαμηλή" ποιότητα της ας πούμε βενζίνης που έβαλες. Προσπάθησε να την κάψεις οδηγώντας χαλαρά και βάλε από κάποιο άλλο πρατήριο της εμπιστοσύνης σου 100άρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τέτοια είναι και συμπτώματα βλάβης της σκάστρας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τέτοια είναι και συμπτώματα βλάβης της σκάστρας.

+1

και Ν75

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Ότι είναι θα δείξει αύριο.

"PERIS" πρόγραμμα δεν έχει και πιστεύω οτι η κακή ποιότητα βενζίνης επηρεάζει αλλά οχί σε τέτοιο βαθμό.Βέβαια μακάρι να κάνω λάθος.

Πάντως αν θεωρήσουμε οτι το πρόβλημα είναι στη σκάστρα, είναι σοβαρό(sorry αλλά είμαι και άσχετος);

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Ότι είναι θα δείξει αύριο.

"PERIS" πρόγραμμα δεν έχει και πιστεύω οτι η κακή ποιότητα βενζίνης επηρεάζει αλλά οχί σε τέτοιο βαθμό.Βέβαια μακάρι να κάνω λάθος.

Πάντως αν θεωρήσουμε οτι το πρόβλημα είναι στη σκάστρα, είναι σοβαρό(sorry αλλά είμαι και άσχετος);

Μην τρομάζεις, δεν είναι σοβαρό. Η σκάστρα και η Ν75 κοστίζουν λιγότερο από 100 ευρώ ως ανταλλακτικά. Η αλλαγή γίνεται σε λιγότερο από 1 ώρα και ένας τεχνικός που θα δει το αμάζι σου θα σου πει αμέσως εαν πράγματι προέρχεται από εκεί το πρόβλημα.

Κώστας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Ότι είναι θα δείξει αύριο.

"PERIS" πρόγραμμα δεν έχει και πιστεύω οτι η κακή ποιότητα βενζίνης επηρεάζει αλλά οχί σε τέτοιο βαθμό.Βέβαια μακάρι να κάνω λάθος.

Πάντως αν θεωρήσουμε οτι το πρόβλημα είναι στη σκάστρα, είναι σοβαρό(sorry αλλά είμαι και άσχετος);

Φίλε μου καλύτερα να είναι στην σκάστρα το πρόβλημα που θα λυθεί και στα πλάισια της εγγύησης παρά στο καύσιμο. Σε άλλο μου αυτοκίνητο μετά από εφοδιασμό με απαράδεκτη βενζίνη όταν έβγαινα για προσπέραση έκοβε σε βαθμό αντί να επιταχύνω να επιβραδύνω. Χρειάστηκε αλλαγή φίλτρα βενζίνης και μπουζί δύο φορές για να συνέλθει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nα παρακαλάς να είναι η σκάστρα ή η Ν75 γιατί αφενός θα στα καλύψει η εγγύηση και αφετέρου η αλλαγή τους είναι υπόθεση 10 λεπτών το πολύ.

¶ν είναι καύσιμο όμως το φίλτρο βενζίνης δέ το γλιτώνεις με τίποτα και ίσως να χρειαστείς δύο φορές αλλαγή.

Και πάλι βέβαια δέν είναι και μεγάλο το κόστος ( εμένα μου είχε κοστίσει 50¤ μαζί με την εργασία αλλά εκτός αντιπροσωπείας ) αλλά το πρόβλημα λύθηκε αναίμακτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς λόγω εργασίας δεν ασχολήθηκα με το αυτοκίνητο,δεν το χρησιμοποιώ άλλωστε.

Μου κάνει εντύπωση πάντως που η κακή ποιότητα βενζίνης μπορεί να προκαλέσει τέτοια προβλήματα.

Να φανταστείτε βάζω εξ'αρχής αμόλυβδη 100 οκτανίων για να τα αποφύγω και τελικά ίσως τα λουστώ.

Και κάτι ακόμα που θα ήθελα να ρωτήσω, αν έχει βλάβη στη σκάστρα ή στη Ν75 και μέχρι να τα αλλάξω χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο,μπορεί να προκαλέσει περισσότερα προβλήματα και σε άλλα μέρη του κινητήρα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

δλδ εμεις που βαζουμε απλη αμολυβδη τι θα παθουμε;δεν νομιζω να ειναι η βενζινη..

Edited by Panozd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δέν έχει να κάνει με τα οκτάνια αλλά με την ποιότητα της βενζίνης και το πόσο μάκα έχει μέσα.

Άν είναι καθαρή η απλή που βάζεις δέ θα αποκτήσεις ποτέ πρόβλημα κι ας είναι απλή.

Την έχω πάθει κι εγώ, πάντα κατοστάρα έβαζα και ξαφνικά μιά μέρα τα πυράκια βαρούσαν τσάμικο......

Αλλαγή φίλτρου βενζίνης, αλλαγή πρατηρίου και όλα οκ!

Το φίλτρο που έβγαλα απο πάνω όμως είχε μέσα μισό λίτρο λάσπη...... Πώς να μή βαρέσουν τα πυράκια???? ΟΕΟ???

Edited by Fistikas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πήγα, λοιπόν, συνεργείο σήμερα.Ο εγκέφαλος δεν έβγαλε κάποια βλάβη.Αναφέρθηκα στη σκάστρα αλλά με μια γρήγορη ματιά μου είπαν ότι δεν έχει πρόβλημα.Αυτοί προσανατολίζονται στη βενζίνη γιατί υποστηρίζουν ότι αν υπήρχε μηχανικό πρόβλημα θα το παρουσίαζε συνέχεια(σε βόλτα με το μηχανικό δεν το παρουσίασε).Σήμερα έκανα και μια άλλη δοκιμή(πριν το συνεργείο), με το γκάζι στα 3/4 περίπου πατημένο και 3η το παρουσίασε (πάλι πάνω από τις 4000 rpm)αλλά το "κόψιμο" δεν ήταν τόσο έντονο όσο όταν έχει τέρμα γκάζι.Τέλος από προχθές παρατήρησα ότι πλέον δεν παίρνει τόσο εύκολα μπροστά.Ενώ πριν μόλις γύριζα το κλειδί,αφού σβήσουν αερόσακοι κ.τ.λ. έπαιρνε ακαριαία σχεδόν,τώρα αργεί περισσότερο.Δυστυχώς το βλέπω να με ταλαιπωρεί χριστουγεννιάτικα.

Edited by taeek178

Share this post


Link to post
Share on other sites

υποστηρίζουν ότι αν υπήρχε μηχανικό πρόβλημα θα το παρουσίαζε συνέχεια

Κάλτσα... Δεν παίζονται με τπτ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρότρυνε τους να κάνουν και έναν έλεγχο στους πολ/στες γιατί παρόμοια κοψίματα μου έκανε και εμένα, σε χαμηλές ταχύτητες και στροφές όμως, και τελικά ήταν ο πολ/στης στο 4ο κύλινδρο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάνε ένα log και δές τα cf, άν είναι πάνω απο 4-5 τότε πιθανότατα φταίει το καύσιμο, άλλαξε ένα φίλτρο βενζίνης αφού κάψεις σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς ότι έχεις τώρα μέσα, βάλε και μία καλή κατοστάρα ( κατα προτίμηση ΒΡ ultimate ) κάνε μερικά χιλιόμετρα και μετά ξανατσέκαρε τα cf να δείς, άν έχουν πέσει στο 0 εώς 2 τότε αυτό ήταν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Fistikas" μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις που να κάνω log και τι είναι τα cf?Παρεμπιπτόντως όντως έκαψα όλη τη βενζίνη και έβαλα shell racing για δοκιμή χωρίς να μου αλλάξουν φίλτρο όμως.

"scirocco160"σ'ευχαριστώ, θα το έχω υπόψιν.Πάντως αυτό που μου παρουσιάζει είναι πάντα σε υψηλές στροφές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε μου το block το οποίο μετράει τα cf δέν ξέρω ποιό είναι, μίλα λίγο με τα παιδιά που έχουν tsi μοτέρ και έχουν λογκάρει να σου πούν ποιό να μετρήσεις γιατί κι εμένα άλλος μου το λογκάρει, εγώ δέν έχω laptop, το μόνο που θα χρειαστείς είναι ένα laptop κι ένα καλώδιο vag com.

Το cf σου δείχνει με αριθμούς πόσα πυράκια έχεις. Όσο λιγότερα τόσο καλύτερα, άν έχεις 0 είσαι αρχηγός, μέχρι και 4 είσαι καλά αλλά απο εκεί και πέρα έχεις πρόβλημα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

και μενα μου εκανε το ιδιο προβλημα, πως ξεκινησε, το ειχα στο DSG στην θεση S και εκει που είμαι στην ευθεία του Alou (κηφισο) προς αθηνα τα εδωσα ολα , παει στον κοφτη και μου κανει τρια κοψιματα που λογικα λογω DSG επρεπε να ειχε αλλαξει στην επομενη ταχυτητα και μου αναβει το check engine για ενα λεπτο, αλλαζω βενζινη και το σπαω στην αττικη οδο παλι στο S μου κανει το ιδιο πραγμα δεν αναβει check αφηνω το γκαζι και το γυρναω στο manual 4-5 ταχυτητα, στις 4000 στροφες και δινω τερμα γκαζι εκει αρχισε τα κοψιματα σαν αυτα που περιγραφεις και μετα πο λιγο αναβει παλι το check gia ενα λεπτο, Το δοκιμασα αλλη μια βραδυ στην αττικη αυτη την φορα στο manual μου βαραει κοφτη- εκανε κοψιμο (δεν επρεπε να το κανει) και αναβει check για ενα λεπτο το αφηνω να σβησει και μετα απο λιγο στις 4.000 δινω τερμα γκαζι και δεν μου εκανε κοψιματα. Οτι θυμαται χαιρεται.

Αφηνω να αδειασει εντελως το ντεποζιτο να ξανα αλλαξω βενζινη, αν το ξανακανει παω καρφι συνεργειο, ειχα παει την πρωτη φορα που το εκανε και μου ειπαν βενζινη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά απ'ότι φαίνεται η βενζίνη έφταιγε.Με το γέμισμα που του έκανα με τη racing το Σ/Κ έκανα ταξίδι, το πίεσα και δεν έκανε κόλπα.Αυτό που παραμένει είναι ότι δυσκολεύεται να ξεκινήσει.Δεν ξέρω αν συνδέονται τα δυο προβλήματα άλλα δεν έχω αλλάξει φίλτρο βενζίνης και μου είπαν ότι μπορεί να έχει μπουκώσει και να μη τροφοδοτείτε με αρκετή βενζίνη ο κινητήρας με το που γυρίζω τη μίζα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά απ'ότι φαίνεται η βενζίνη έφταιγε.Με το γέμισμα που του έκανα με τη racing το Σ/Κ έκανα ταξίδι, το πίεσα και δεν έκανε κόλπα.Αυτό που παραμένει είναι ότι δυσκολεύεται να ξεκινήσει.Δεν ξέρω αν συνδέονται τα δυο προβλήματα άλλα δεν έχω αλλάξει φίλτρο βενζίνης και μου είπαν ότι μπορεί να έχει μπουκώσει και να μη τροφοδοτείτε με αρκετή βενζίνη ο κινητήρας με το που γυρίζω τη μίζα.

Φίλε taeek178 έχω το golf vi 160 και ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα με σενα δηλ. κοντα στις 6.000 στοφες λες και γυρνουσες τον διακοπτη στο off και το αυτοκκινητο αν δεν αφηνα το γκαζι κατεβαζε συνεχως στροφες. Το πηγα αντιπροσωπεια και τελικα ηταν απο την βενζινη καθως δεν εβγαζε αλλη βλαβη. Αν και μου αλλαξαν φιλιτρο βενζινης απο τοτε δεν παιρνει ευκολα εμπρος οταν γυριζω τη μιζα εκτος αν το εχω σβησει προσφατα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε taeek178 έχω το golf vi 160 και ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα με σενα δηλ. κοντα στις 6.000 στοφες λες και γυρνουσες τον διακοπτη στο off και το αυτοκκινητο αν δεν αφηνα το γκαζι κατεβαζε συνεχως στροφες. Το πηγα αντιπροσωπεια και τελικα ηταν απο την βενζινη καθως δεν εβγαζε αλλη βλαβη. Αν και μου αλλαξαν φιλιτρο βενζινης απο τοτε δεν παιρνει ευκολα εμπρος οταν γυριζω τη μιζα εκτος αν το εχω σβησει προσφατα...

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33472

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν παιρνει ευκολα εμπρος οταν γυριζω τη μιζα εκτος αν το εχω σβησει προσφατα...

Αυτό που περιγράφεις Kans είναι το πρόβλημα( ; ) που παραμένει.Είναι φυσιολογικό αυτό;Εμένα με προβληματίζει και στο τέλος του μήνα που θα κάνω το service ελπίζω να το διορθώσουν.Κατά τα άλλα πλέον γεμίζω σε συγκεκριμένο πρατήριο και δεν έχω αντιμετωπίσει ξανά πρόβλημα ως προς το γκάζι οπότε όλα καλά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο που παρεμεινε ειναι το οτι δεν παιρνει ευκολα εμπρος οταν γυρναω μιζα, εκτος και αν το εχω σβησει λιγο πριν. Θα ριξω καθαριστικο απο vw στο ρεζερβουαρ και θα ξαναλλαξω φιλιτρο & ελπιζω να σταματησει, ετσι κι αλλιως αυτες τις μ@λ@...ες τις κανει απο τοτε που παρουσιαστηκε το προβλημα με την βενζινη..Ειδομεν

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γεια σου φίλε, εχω το ίδιο αμαξι και ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Αντλία υψηλής ήταν και αλλάχτηκε στην εγγύηση, έκανε και θόρυβο στην μηχανή. Μακριά από τα προγράμματα............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...