Jump to content
maka

Εμεινα Πισω Του....

Recommended Posts

Posted

Ειμαι στα φαναρια της Σινδου 22:30 περιπου, με το λευκό tsi 160 (23.000 km) και μπροστά μου σταματημενο ένα Ηonda Civic type s [με τα 140]. Ξεκινάει χαλαρα και στη συνεχεια αφου καταλαβαινει οτι τον κολλαω σπαει 1η. Ξαφνικα κι ενω εχω περιπου 70 km/h (με 2α) και εννοειται το λαμπακι esp να αναβοσβηνει συνεχως, στην κυριολεξια αισθανομαι το golfaki μου να ρεταρει πολι ασχημα σαν να εχει τελειωσει η βενζινη και ενω εχω τερμα το γκαζι ανεβαζει τις στροφες αργα και με διακοπες, αλλαζω 3η, 4η, και συνεχιζει το ιδιο ρεταρισμα μεχρι που με επιασε το epomeno φαναρι και σταματησα. Δεν το ξανακανε αλλα αισθανθηκα πολυ ρομπα που τον ηπια.... Τι μπορει να παιζει ρε παιδια; Βενζίνη ή καμια βαλβιδα Ν75- σκαστρα;

Posted (edited)

φορας προγραμμα? αν ναι τοτε κοιταξε το.

αν οχι ισως απο κακο καυσιμο..

δοκιμασες να ξανακανεις ενα πατημα να δεις τι γινεται?

το ξαναεκανε?

Edited by poen
Posted
  On 12/21/2009 at 11:16 PM, poen said:

φορας προγραμμα? αν ναι τοτε κοιταξε το.

αν οχι ισως απο κακο καυσιμο..

δοκιμασες να ξανακανεις ενα πατημα να δεις τι γινεται?

το ξαναεκανε?

Δεν φοραω προγραμμα το αυτοκινητο ειναι μαμα. Το δοκιμασα παλι μετα απο λιγο ανοιγωντας 1η, 2α, 3η σχεδον μεχρι κοφτη ολα οk αλλα το Honda ειχε χαθει...Η βενζινη υποτιθεται οτι ειναι 100αρα (οχι απο επωνυμο πρατηριο).

Posted
  On 12/21/2009 at 11:23 PM, Kans said:

Δεν φοραω προγραμμα το αυτοκινητο ειναι μαμα. Το δοκιμασα παλι μετα απο λιγο ανοιγωντας 1η, 2α, 3η σχεδον μεχρι κοφτη ολα οk αλλα το Honda ειχε χαθει...Η βενζινη υποτιθεται οτι ειναι 100αρα (οχι απο επωνυμο πρατηριο).

για το επωνυμο η μη πρατηριο δεν παιζει τοσο συμαντικο ρολο τελικα!

εκει κατεληξα εγω...

λογικα ηταν απο κακο καυσιμο..

καψε ολο το ντεποζιτο με ιπια οδιγηση και βρες αλλο πρατηριο να βαζεις.

αν μετα σου ξανασυμβει κατι τετοιο.. εδω ειμαστε :)

Posted
  On 12/21/2009 at 11:09 PM, Kans said:

Ειμαι στα φαναρια της Σινδου 22:30 περιπου, με το λευκό tsi 160 (23.000 km) και μπροστά μου σταματημενο ένα Ηonda Civic type s [με τα 140]. Ξεκινάει χαλαρα και στη συνεχεια αφου καταλαβαινει οτι τον κολλαω σπαει 1η. Ξαφνικα κι ενω εχω περιπου 70 km/h (με 2α) και εννοειται το λαμπακι esp να αναβοσβηνει συνεχως, στην κυριολεξια αισθανομαι το golfaki μου να ρεταρει πολι ασχημα σαν να εχει τελειωσει η βενζινη και ενω εχω τερμα το γκαζι ανεβαζει τις στροφες αργα και με διακοπες, αλλαζω 3η, 4η, και συνεχιζει το ιδιο ρεταρισμα μεχρι που με επιασε το epomeno φαναρι και σταματησα. Δεν το ξανακανε αλλα αισθανθηκα πολυ ρομπα που τον ηπια.... Τι μπορει να παιζει ρε παιδια; Βενζίνη ή καμια βαλβιδα Ν75- σκαστρα;

Αμα σε πειράζει τόσο πολύ ή πάρε Civic ή μην κάνεις κόντρες.

Posted

Έτσι οπως το περιγράφεις θα έλεγε κανεις ότι σε πείραξε πιο πολύ που έμεινες πίσω παρά το οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα ευθύνεται για την "ηττα"!

Posted

Αλλαξε βενζιναδικο.

Στο περιπου κατι τετοιο ειχα παθει και γω και ηταν απο βενζινη.

Και μην μασας για το Ιαπωνα.. θα τον ξαναβρεις!

Posted
  Quote
Και μην μασας για το Ιαπωνα.. θα τον ξαναβρεις!
μονο προσεχε μην τον ξαναπιεις... closedeyes.gif
Posted (edited)
  On 12/21/2009 at 11:23 PM, Kans said:

Δεν φοραω προγραμμα το αυτοκινητο ειναι μαμα. Το δοκιμασα παλι μετα απο λιγο ανοιγωντας 1η, 2α, 3η σχεδον μεχρι κοφτη ολα οk αλλα το Honda ειχε χαθει...Η βενζινη υποτιθεται οτι ειναι 100αρα (οχι απο επωνυμο πρατηριο).

καλα τα λες...

  On 12/21/2009 at 11:27 PM, poen said:

για το επωνυμο η μη πρατηριο δεν παιζει τοσο συμαντικο ρολο τελικα!

εκει κατεληξα εγω...

new_killpc.gifnew_killpc.gifnew_killpc.gif

  On 12/22/2009 at 6:57 AM, nikoskallithea said:

Αμα σε πειράζει τόσο πολύ ή πάρε Civic ή μην κάνεις κόντρες.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

  On 12/22/2009 at 7:04 AM, stef80 said:

Έτσι οπως το περιγράφεις θα έλεγε κανεις ότι σε πείραξε πιο πολύ που έμεινες πίσω παρά το οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα ευθύνεται για την "ηττα"!

:thumbsup::pardon::D

Edited by activious
Posted
  On 12/22/2009 at 7:04 AM, stef80 said:

Έτσι οπως το περιγράφεις θα έλεγε κανεις ότι σε πείραξε πιο πολύ που έμεινες πίσω παρά το οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα ευθύνεται για την "ηττα"!

Εχεις δικιο απλα δεν πιστευα με τιποτα οτι ηταν κατι σοβαρο. Σημερα που εβαλα βενζινη και διαπιστωσα οτι συνεχιζεται το προβλημα μου πεσε πολυ βαρυ για το golfaki μου και αυριο πρωι πρωι παω αντιπροσωπεια. Περαν των αλλων ειναι και επικινδυνο γιατι σε προδιδει πανω στην προσπεραση, ειδικα αν την κάνεις κοντα στα κοκκινα αισθανεσαι εντονο κοψιμο στις στροφες.

Posted
  On 12/22/2009 at 9:59 PM, Kans said:
  On 12/22/2009 at 7:04 AM, stef80 said:

Έτσι οπως το περιγράφεις θα έλεγε κανεις ότι σε πείραξε πιο πολύ που έμεινες πίσω παρά το οποιοδήποτε πιθανό πρόβλημα ευθύνεται για την "ηττα"!

Εχεις δικιο απλα δεν πιστευα με τιποτα οτι ηταν κατι σοβαρο. Σημερα που εβαλα βενζινη και διαπιστωσα οτι συνεχιζεται το προβλημα μου πεσε πολυ βαρυ για το golfaki μου και αυριο πρωι πρωι παω αντιπροσωπεια. Περαν των αλλων ειναι και επικινδυνο γιατι σε προδιδει πανω στην προσπεραση, ειδικα αν την κάνεις κοντα στα κοκκινα αισθανεσαι εντονο κοψιμο στις στροφες.

Μάλλον η 100άρα που έβαλες είχε ειδικό πρόσθετο "μπίχλας" από μη στεγανή δεξαμενή από απατεώνα ιδιοκτήτη.

Posted

Παντως πηγαινε καλου κακου σε μια αντιπροσωπεια να το βαλουν στον εγκεφαλο μηπως κατεγραψε κατι.

Posted
  On 12/22/2009 at 11:36 AM, kpol said:

μονο προσεχε μην τον ξαναπιεις... closedeyes.gif

Διαβασα σε προηγουμενη σελιδα ενα παρομοιο θεμα δικο σου και πιστευω οτι εχω ακριβως το ιδιο προβλημα- απωλεια ισχυος και εντονο κοψιμο στις υψηλες στροφες. Σαν να το σβηνω απο τον διακοπτη. Το maf που αναφερεις τι ειναι;

Posted

Στα ψηλα εκει που κοβει οπως λες μου εκανε τα ιδια αλλα επεισης αναβε το EPC.

Τωρα εσενα δεν αναβει τπτ... προγραμμα δεν φορας. Αντε να δουμε τι επαθες

Καλα αν ειναι απο βενζινη πεστο μου να σου στειλω συστατικα για μολοτοφ new_grrrr.gif

Posted
  Quote
Διαβασα σε προηγουμενη σελιδα ενα παρομοιο θεμα δικο σου και πιστευω οτι εχω ακριβως το ιδιο προβλημα- απωλεια ισχυος και εντονο κοψιμο στις υψηλες στροφες. Σαν να το σβηνω απο τον διακοπτη. Το maf που αναφερεις τι ειναι;

Εμενα το προβλημα το ειχε εμφανισει σε gti 1,8t που ειναι εντελως διαφορετικος κινητηρας απο τον δικο σου και ειχα κανει και 100.000 km... Τελικα λυθηκε αλλαζοντας αντλια βενζινης και maf που ειναι σαν το luft των mercedes δηλαδη απο οτι εχω καταλαβει μια βαλβιδα διαχειρισης αερα...Αλλα και παλι σου λεω ασχετοι κινητηρες ο ενας με τον αλλο...

Posted

Τελικα παιδες τελος καλο ολα καλα!!!Την λυση την βρηκα στην αντιπροσωπεια στα Γιαννιτσα, καθως σε αντιπροσωπεια Θεσ/νικης το πρωι δεν "προλαβαιναν" & δεν ενδιαφερθηκαν ουτε να κανουν διαγνωση μεσω εγκεφαλου και μου κανονισαν ραντεβου για Δευτέρα. Το προβλημα εντοπιστηκε σε κακη ποιοτητα βενζινης [100αρα τον τελευταιο μηνα] μ αποτελεσματο φιλιτρο βενζινης στο οποιο υπαρχει και ρυθμιστης πιεσης (κατα τα λεγομενα του μηχανικου) να μην τροφοδοτει με καυσιμο οταν χρειαζεται.

- Off topic μου εκανε εντυπωση η απαντηση του μηχανικου οτι απο την ηλεκτρονικη διαγνωση θα φαινοταν αν ειχε προβλημα η βαλβιδα Ν75!! Φιλε diMake χαιρομαι που βγηκες αληθινος, οπως επισης ευχαριστω και ολους τους αλλους για την συμπαρασταση και τις ιδεες. Καλες γιορτες και "Καλα & Πολλα χιλιομετρα!!!

Posted

φιλε μου να ξερεις εκτος απο κακη βενζινη αν δεν κανεις καλλες αλλαγες ο ιαπωνας θα φυγει και μετα... Εχει ο κολλητος μου και γιαυτο στολεω .Και εγωε χω το 160 .

Posted (edited)
  On 12/23/2009 at 9:46 PM, Kans said:

Τελικα παιδες τελος καλο ολα καλα!!!Την λυση την βρηκα στην αντιπροσωπεια στα Γιαννιτσα, καθως σε αντιπροσωπεια Θεσ/νικης το πρωι δεν "προλαβαιναν" & δεν ενδιαφερθηκαν ουτε να κανουν διαγνωση μεσω εγκεφαλου και μου κανονισαν ραντεβου για Δευτέρα. Το προβλημα εντοπιστηκε σε κακη ποιοτητα βενζινης [100αρα τον τελευταιο μηνα] μ αποτελεσματο φιλιτρο βενζινης στο οποιο υπαρχει και ρυθμιστης πιεσης (κατα τα λεγομενα του μηχανικου) να μην τροφοδοτει με καυσιμο οταν χρειαζεται.

- Off topic μου εκανε εντυπωση η απαντηση του μηχανικου οτι απο την ηλεκτρονικη διαγνωση θα φαινοταν αν ειχε προβλημα η βαλβιδα Ν75!! Φιλε diMake χαιρομαι που βγηκες αληθινος, οπως επισης ευχαριστω και ολους τους αλλους για την συμπαρασταση και τις ιδεες. Καλες γιορτες και "Καλα & Πολλα χιλιομετρα!!!

Δεν μας είπες, τι μάρκα βενζίνης έβαζες ???

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Posted

Εγώ πάντως με την Shell V power racing βρήκα την υγειά μου :(

Posted

Λοιπον για αρχη ενα μπουκαλι κομμενη πετσετα και #@!@$)(!@ + 200μλ *@!@ + !@*&%$@(#! και ετοιμος να την πεταξεις!

Σειρα εχει ο Ιαπωνας..

Τελος καλο ολα καλα!

Posted
  On 12/24/2009 at 7:51 AM, J.P. said:

Εγώ πάντως με την Shell V power racing βρήκα την υγειά μου :(

Την υγειά σου δεν ξέρω αν την βρήκες, την τσέπη σου όμως σίγουρα την εχεις αρρωστήσει.

Χρόνια πολλά σε όλους

Posted

Απο πρατηριο ELIN κατα κυριο λογο, εκτος απο την τελευταια φορα που ηταν κατ αναγκη CYCLON. Οταν γυρισε το φιλτρο ο μηχανικος σκετη λασπη....

Posted

μετα απο παρατεταμενα πειραματα ...η καλυτερη ειναι η v power 95 ...

Posted
  On 12/24/2009 at 7:51 AM, J.P. said:

Εγώ πάντως με την Shell V power racing βρήκα την υγειά μου =@

Εχω ενα Golf TSI 122 ενα χρονο περιπου (14000χλμ). Βαζω μονο 100αρα βενζινη BP (και μονο απο 3 πρατηρια συγκεκριμενα). Επειδη δεν ξερω και πολλα γιατι ειναι το πρωτο μου αμαξι, υπαρχει κανενα θεμα αμα βαζω μονο 100αρα?

Posted
  On 12/30/2009 at 9:06 AM, bandit23gr said:

Εχω ενα Golf TSI 122 ενα χρονο περιπου (14000χλμ). Βαζω μονο 100αρα βενζινη BP (και μονο απο 3 πρατηρια συγκεκριμενα). Επειδη δεν ξερω και πολλα γιατι ειναι το πρωτο μου αμαξι, υπαρχει κανενα θεμα αμα βαζω μονο 100αρα?

Εκτός από οικονομικό κανένα.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.