Panosgr Posted January 6, 2010 Report Share Posted January 6, 2010 Καλησπέρα. Βρίσκομαι σε προχωρημένες σκέψεις για την αγορά ενός 1.4 TSi 160hp και μου έχει καρφωθεί στο μυαλό η επιλογή του Bilbao πακέτου ζαντών. Αναρωτιέμαι όμως κατά πόσο η εφαρμογή ενός τέτοιου πακέτου (απο 16 σε 18άρα κλπ)έχει επίπτωση σεην κατανάλωση και στην ποιότητα κύλισης (θόρυβος). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Ε, λογικά σε καλό δρόμο δε θα έχει διαφορά σε θόρυβο. Σίγουρα θα έχει περισσότερο κοπάνημα όπου έχει λακούβες-κρατήρες όμως... Προσωπική άποψη είναι πως το 205/55 16 είναι ότι καλύτερο, και με ότι παραπάνω από αυτό αρχίζεις και κάνεις συμβιβασμούς στην ποιότητα κύλισης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosgr Posted January 7, 2010 Author Report Share Posted January 7, 2010 Σωστό είναι αυτό και κάπως έτσι το βλέπω και εγώ. Καλό θα ήταν να μας πει και κάποιος την γνώμη του, απο αυτούς που έχουν το συγκεκριμένο πακέτο ή κάποιο παρόμοιο. Συμφωνώ οτι οι 16άρες είναι οτι καλύτερο για κατανάλωση και θόρυβο (άλλωστε δεν θα το έβαζαν αν δεν ήταν) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 ο θορυβος παιδες εχει να κανει με το ελαστικο και μονο με αυτο ...εξαιρουνται περιπτωσεις με μεγαλο πελα τυπου 285 κτλ.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Έχω εγώ τις bilbao. Σε περίπου 2 βδομάδες κατεβαίνω Αθήνα. Αν θες μπορώ να στο δώσω να το οδηγήσεις. Απλά, δεν κοπανάει ούτε κατά διάνυα... Τώρα όσον αφορά την κατανάλωσή ας αυξήθηκε και ένα λίτρο. Μόνο που τη βλέπω παθαίνω... Χαραμίζω δε το ένα λίτρο παραπάνω για το αισθητά καλύτερο πάτημα που έχει το αμάξι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Το θέμα δεν είναι τόσο ο θόρυβος, που θα είναι αμελητέα πιο μεγάλος όσο το κοπάνημα αφού θα πας λογικά σε 40αρι προφίλ. Αν θες να θυσιάσεις κάπως την άνεση για επιδόσεις και ομορφιά τότε προχώρα το. Επίσης θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικός με τις λακούβες γιατί θα είναι πιο ευαίσθητες σε στραβώματα και στάνταρ θα κάνεις πιο συχνά ζυγοσταθμίσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Καλησπέρα. Βρίσκομαι σε προχωρημένες σκέψεις για την αγορά ενός 1.4 TSi 160hp και μου έχει καρφωθεί στο μυαλό η επιλογή του Bilbao πακέτου ζαντών. Αναρωτιέμαι όμως κατά πόσο η εφαρμογή ενός τέτοιου πακέτου (απο 16 σε 18άρα κλπ)έχει επίπτωση σεην κατανάλωση και στην ποιότητα κύλισης (θόρυβος). Φιλαρακι πιστευω οτι στους ελληνικους δρομους καλο θα ειναι να αποφυγεις την 18αρα.Θορυβο δε θα εχεις αλλα μεγαλυτερη καταναλωση και μικροτερη τελικη σιγουρα.Το μεγαλυτερο θεμα παντως θα ειναι οι ανωμαλιες του οδοστρωματος.Οι 16ρες σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα πιστευω οτι η 17αρα ειναι η μεση λυση που και εμφανισιακα ειναι πιο ομορφο και δεν εχεις τα μειονεκτηματα της 18αρας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosgr Posted January 7, 2010 Author Report Share Posted January 7, 2010 (edited) Προς σκέψη ήταν και η 17άρα αλλά αυτή η Bilbao μου έχει κλέψει την καρδιά!!! Με προβληματίζει η κατανάλωση. Υποτίθεται οτι αγοράζουμε ένα αυτοκίνητο που έχει προσεγμένη κατανάλωση (και πολύ καλά κάνει) και καλό θα ήταν να μην του αλλάζουμε την συμπεριφορά. Αν για παράδειγμα οι 18άρες προσθέτουν κανένα λίτρο παραπνάω σε μέση κατανάλωση, νομίζω οτι χρειάζεται αρκετή σκέψη για το αν και κατά πόσο αξίζει τον κόπο. Δίλημμα μεγάλο. midkin: Εκτιμώ βαθύτατα την προσφορά σου και είναι πραγματικά πολύτιμη η άποψή σου καθώς εσύ γνωρίζεις καλύτερα "εκ των έσω" Edited January 7, 2010 by Panosgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosgr Posted January 7, 2010 Author Report Share Posted January 7, 2010 Ένα σχετικό ενδεικτικό στοιχείο πάντως, είναι οτι το scirocco με τον ίδιο κινητήρα και 17άρες ζάντες καταναλώνει (8,7 | 5,4 | 6,6) αντί για (8,1 | 5,2 | 6,3) του Golf 160hp!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Προς σκέψη ήταν και η 17άρα αλλά αυτή η Bilbao μου έχει κλέψει την καρδιά!!! Με προβληματίζει η κατανάλωση. Υποτίθεται οτι αγοράζουμε ένα αυτοκίνητο που έχει προσεγμένη κατανάλωση (και πολύ καλά κάνει) και καλό θα ήταν να μην του αλλάζουμε την συμπεριφορά. Αν για παράδειγμα οι 18άρες προσθέτουν κανένα λίτρο παραπνάω σε μέση κατανάλωση, νομίζω οτι χρειάζεται αρκετή σκέψη για το αν και κατά πόσο αξίζει τον κόπο. Δίλημμα μεγάλο. midkin: Εκτιμώ βαθύτατα την προσφορά σου και είναι πραγματικά πολύτιμη η άποψή σου καθώς εσύ γνωρίζεις καλύτερα "εκ των έσω" Εγώ θα πω για τελευταία φορά και όποιος θέλει το πιστεύει. Έχω την bilbao ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ. Μα θα μου πείτε έχεις σπορ(και καλά) ανάρτηση, 40άρι προφίλ και δεν κοπανάει; Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ Για το αν αυξάνει η όχι η κατανάλωση δεν είμαι αρμόδιος να πω καθώς δεν έχω κάνει κάποια σύγκριση με 16άρα. Λογικό είναι να αυξάνει αλλά προτιμάτε - τουλάχιστον από εμέ - για χάρη του κρατήματος. Τέλος να πω πως ακόμα και η σπορ ανάρτηση της VW (χαμηλομένη κατά 1,5 cm από τη μαμά) δεν είναι καθόλου σπορ. Το συμπέρασμα αυτό βγαίνει και από το γεγονός πως η 18άρα δεν κοπανάει. Πιστεύω πως όποιος αγοράσει αυτό το αμάξι με 16άρα και μαμήσια ανάρτηση θα απαγοητευτεί. Αυτά από εμένα και υπενθυμίζω φίλε Πάνο πως όποια στιγμή θες μπορείς να κάνεις test drive το αμάξι μου. Φτάνει να γυρίσω Αθήνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted January 7, 2010 Report Share Posted January 7, 2010 Aν αυτή η και καλά σπορ ανάρτηση απλά χαμηλώνει μόνο κατά 1.5 πόντο χωρίς καμία άλλη αλλαγή σε αμορτισέρ και τα λοιπά τότε μόνο σπορ δεν είναι και απλά αποφεύγεται όσο γίνεται το γεγονός να φαίνεται το αμάξι σαν τρακτέρ με τις 18άρες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo106R Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 (edited) Εγώ θα πω για τελευταία φορά και όποιος θέλει το πιστεύει. Έχω την bilbao ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ. Μα θα μου πείτε έχεις σπορ(και καλά) ανάρτηση, 40άρι προφίλ και δεν κοπανάει; Ε ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ Mε τη 18άρα σαφώς έχει μεγαλώσει η διάμετρος του τροχού και σε μικρές λακούβες περνάει από πάνω χωρίς να βυθίζεται μέσα όπως μια 16άρα. Στις μικρές λακούβες λοιπόν σε πιστεύω οτι ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ. Με αρκετά χιλ. όμως αν σκάσεις σε μεγάλη λακούβα ... @#$%^&! Επιπλέον μη νομίζεις οτι οι τριγμοί σε λίγο καιρό δεν θα πολλαπλασιαστούν σε σχέση με τα Golf με 16άρες. Η ανάρτηση κουράζεται περισσότερο... Edited January 8, 2010 by Ringo106R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Κι όμως η διάμετρος του τροχού παραμένει ίδια είτε φοράς 205/55 16, είτε 225/45 17, είτε 225/40 18, είτε ακόμα 195/65 15.... Αν εννοείς το πέλμα, ναι είναι φαρδύτερο κατά 2 πόντους σε σχέση με τη 16άρα, αλλά θα πρέπει να βρεις συγκεκριμένη λακούβα που να είναι τέτοιου μεγέθους ώστε να μη βυθιστεί μέσα ο τροχός... Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να είναι και άνετο με 18άρες, άλλωστε αυτό έχει να κάνει εκτός από τον τροχό, και με την ανάρτηση που φοράει το αμάξι, που σε γενικές γραμμές είναι από τις καλύτερες που υπάρχουν σε μικρομεσαίο αμάξι αυτή τη στιγμή. Αλλά σίγουρα με 55άρι προφίλ είναι ακόμα πιο άνετο. Επειδή έχω και ένα Clio που φοράει 195/50 16, έχω λίγο άσχημες εμπειρίες... Μία φορά μετά από χτύπημα σε λακούβα στράβωσε η ζάντα εύκολα, και άλλη μία σε ελλιγμο για αποφυγή ατυχήματος βρήκε καπου και σκίστηκε το λάστιχο και αχρηστέυτηκε. Ίσως με πιο μεγάλο προφίλ να είχε σωθεί. Δεν αντιλέγω ότι εμφανισιακά είναι αλλιώς η 18άρα... ¶λλωστε όλες οι διαφημίσεις του Golf με τέτοια το δείχνουν. Αλλά προσωπικά πιστεύω πως με τους δρόμους που έχουμε εδώ, ειδικά μέσα στην Αθήνα δεν είναι ότι καλύτερο...... Μακάρι να ζούσαμε σε άλλη χώρα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας VR6 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 αλλο 16αρα αλλο 18αρα......στο ιδιο αμαξι ιδιο βαρος κτλ κτλ κτκλ με την 18αρα θα εχεις καλυτερο πατημα (λογο διαστασης σε πλατος και χαμηλο προφιλ) αλλα θα ειναι χειροτερη η ανεση και ο θορυβος! και μεγαλυτερη καταναλωση (λογο φαρδους ελαστικου) αυτα παντα αναμεσα σε 16αρ και 18αρα σε ιδιο αμαξι! απλα πραγματα παιδια! τωρα αν αρχισουμε...του κουμπαρου μου το "ταδε" αμαξι με 18αρια δεν κοπαναει.... ο αλλος να πει του ξαδελφου μου το "ταδε" αμαξι με 16αρια σου φευγει η μασελα..... και της αδελφης μου το "ταδε" αμαξι με 17ρια ειναι μετριο..... δεν θα βγαλετε ποτε ακρη!..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 οι 16 αρες μαμισιες ειναι οτι πρεπει ...απο εκει και περα κανει υποχωρηση σε θορυβο,κοπανημα και ποιοτητα κυλησης ... Απλο το θεμα οι 16 αρες μαμισιες ειναι οτι πρεπει ...απο εκει και περα κανει υποχωρηση σε θορυβο,κοπανημα και ποιοτητα κυλησης ... Απλο το θεμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Κι όμως η διάμετρος του τροχού παραμένει ίδια είτε φοράς 205/55 16, είτε 225/45 17, είτε 225/40 18, είτε ακόμα 195/65 15.... Αν εννοείς το πέλμα, ναι είναι φαρδύτερο κατά 2 πόντους σε σχέση με τη 16άρα, αλλά θα πρέπει να βρεις συγκεκριμένη λακούβα που να είναι τέτοιου μεγέθους ώστε να μη βυθιστεί μέσα ο τροχός... Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να είναι και άνετο με 18άρες, άλλωστε αυτό έχει να κάνει εκτός από τον τροχό, και με την ανάρτηση που φοράει το αμάξι, που σε γενικές γραμμές είναι από τις καλύτερες που υπάρχουν σε μικρομεσαίο αμάξι αυτή τη στιγμή. Αλλά σίγουρα με 55άρι προφίλ είναι ακόμα πιο άνετο. Επειδή έχω και ένα Clio που φοράει 195/50 16, έχω λίγο άσχημες εμπειρίες... Μία φορά μετά από χτύπημα σε λακούβα στράβωσε η ζάντα εύκολα, και άλλη μία σε ελλιγμο για αποφυγή ατυχήματος βρήκε καπου και σκίστηκε το λάστιχο και αχρηστέυτηκε. Ίσως με πιο μεγάλο προφίλ να είχε σωθεί. Δεν αντιλέγω ότι εμφανισιακά είναι αλλιώς η 18άρα... ¶λλωστε όλες οι διαφημίσεις του Golf με τέτοια το δείχνουν. Αλλά προσωπικά πιστεύω πως με τους δρόμους που έχουμε εδώ, ειδικά μέσα στην Αθήνα δεν είναι ότι καλύτερο...... Μακάρι να ζούσαμε σε άλλη χώρα.. +1000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 (edited) τωρα αν αρχισουμε...του κουμπαρου μου το "ταδε" αμαξι με 18αρια δεν κοπαναει....ο αλλος να πει του ξαδελφου μου το "ταδε" αμαξι με 16αρια σου φευγει η μασελα..... και της αδελφης μου το "ταδε" αμαξι με 17ρια ειναι μετριο..... δεν θα βγαλετε ποτε ακρη!..... Εγώ δεν ανέφερα πουθενά ούτε κανέναν "τάδε" ούτε και τον κουμπάρο σου. Εγώ μιλάω για τον εαυτό μου. Και επειδή πριν πάρω το golfάκι μου με την 18άρα τη bilbao που έχει 40άρι προφίλ και ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ είχα κάνει και test drive το leon tsi 1.8 160 με 17άρα μπορώ να πω ότι το δικό μου είναι πολύ πιο άνετο. Θα ξανά πω πως αν στο αμάξι μας έχεις 16άρα και μαμήσια ανάρτηση θα απογοητευτείς. Όποιος δεν πιστεύει πως η bilbao δεν κοπανάει του δίνω test drive. Όποιος δεν έχει κάνει test drive την 18άρα μου με το 40άρι προφίλ που ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΆΕΙ () να μιλάει για την 16άρα του ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Αφιερωμένο στους άπιστους θωμάδες... Edited January 8, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo106R Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 (edited) Αν εννοείς το πέλμα, ναι είναι φαρδύτερο κατά 2 πόντους σε σχέση με τη 16άρα, αλλά θα πρέπει να βρεις συγκεκριμένη λακούβα που να είναι τέτοιου μεγέθους ώστε να μη βυθιστεί μέσα ο τροχός... Περίπου αυτό εννοώ...διευκρινίζοντας οτι το προφίλ του ελαστικού που θα σκάσει σε λακούβα στη 16άρα είναι 112,52mm ενώ στη 18άρα μόνο 89,91mm Και τελικά συμφωνούμε στο: πιστεύω πως με τους δρόμους που έχουμε εδώ, ειδικά μέσα στην Αθήνα δεν είναι ότι καλύτερο...... Μακάρι να ζούσαμε σε άλλη χώρα... Edited January 8, 2010 by Ringo106R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Εγώ δεν ανέφερα πουθενά ούτε κανέναν "τάδε" ούτε και τον κουμπάρο σου. Εγώ μιλάω για τον εαυτό μου. Και επειδή πριν πάρω το golfάκι μου με την 18άρα τη bilbao που έχει 40άρι προφίλ και ΔΕΝ ΚΟΠΑΝΑΕΙ είχα κάνει και test drive το leon tsi 1.8 160 με 17άρα μπορώ να πω ότι το δικό μου είναι πολύ πιο άνετο. Θα ξανά πω πως αν στο αμάξι μας έχεις 16άρα και μαμήσια ανάρτηση θα απογοητευτείς. Όποιος δεν πιστεύει πως η bilbao δεν κοπανάει του δίνω test drive. Όποιος δεν έχει κάνει test drive την 18άρα μου με το 40άρι προφίλ που ΔΕΝ ΚΟΠΑΝ¶ΕΙ () να μιλάει για την 16άρα του ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Αφιερωμένο στους άπιστους θωμάδες... Και εγώ 18 έχω και είμαι υπερευχαριστημένος, ούτε κοπανάει ούτε τίποτα. Για όποιον έχει μανία να πατάει λακούβες καλύτερα να πάει σε 16" ζάντες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 Θα ξανά πω πως αν στο αμάξι μας έχεις 16άρα και μαμήσια ανάρτηση θα απογοητευτείς. Γιατί είσαι τόσο απόλυτος σε αυτό; Εγώ έχω 16αρα και μαμά ανάρτηση και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αν ήθελα κοπάνημα θα έμενα στο rallye μου. Ο καθένας παίρνει το αμάξι του με κάποια κριτήρια (οικογενειάρχης, κοντράκιας, ψώνιο κλπ). Το κοπάνημα είναι καθαρά ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ. Και στο δικό σου να μπω με την 18αρα πάλι μαλακό θα το βρω, πίστεψέ με. Ανάλογα τις εμπειρίες του καθενός. Και ο θείος μου που μπήκε στο golf το βρήκε σκληρό αλλά προέρχεται από C6!!! Μπορώ να λάβω σοβαρά υπόψη μου την γνώμη του; Δεν νομίζω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo106R Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 (edited) Αφού διαβάσετε http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=33766 τρέξτε όλοι να βάλετε 18άρες Edited January 8, 2010 by Ringo106R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Είναι και θέμα προσοχής όλα τα πράγματα... 17άρες είχε το Leon που πούλησα το καλοκαίρι και οι ζάντες του δεν είχαν ούτε γρατζουνιά.... Βέβαια ποτέ δεν κόλαγα πίσω από τους άλλους για να έχω οπτική επαφή με τον δρόμο μπροστά μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 (edited) Έχει να κάνει απλά με το πως βλέπει κανείς τα πράγματα. Ο κάθε ένας έχει τη γνώμη του και είναι σεβαστή, αρκεί να μην προσπαθεί να την επιβάλει ως σωστή αξιωματικά και για τον άλλον. Στο θέμα μας, τώρα. Εγώ έχω τη 16άρα με σιδερένια ζάντα. Το αμάξι μια χαρά ήταν εδώ και καιρό. Πριν 2 βδομάδες κάποια στιγμή που δεν είχα να κάνω κάτι πήγα να φουλάρω βενζίνη και να κοιτάξω τα λάστιχα και στα 2 αυτοκίνητα που έχω. Είχα καιρό να τσεκάρω τις πιέσεις είναι η αλήθεια. Και στα 2 τις βρήκα πιο κάτω από ότι έπρεπε, και τα φούσκωσα. Ε, μετά μου φαινόταν ότι κοπανάει πολύ... Και τώρα έχω αρχίσει να το συνηθίζω.. Περίπου αυτό εννοώ...διευκρινίζοντας οτι το προφίλ του ελαστικού που θα σκάσει σε λακούβα στη 16άρα είναι 112,52mm ενώ στη 18άρα μόνο 89,91mm Κατάλαβα τι εννοείς. Ακριβώς, το προφίλ. Τι να σου πω, άμα τύχει σε συγκεκριμένη λακούβα μπορεί. Δεν αμφιβάλλω άμα δεν έχω ο ίδιος εμπειρία. Όμως στη θεωρία τουλάχιστον, το επιπλέον 1,3cm που έχει παραπάνω το προφίλ της 16άρας, θα φιλτράρει καλύτερα τις ανωμαλίες από οποιαδήποτε λακούβα(από τη στιγμή που θα πέσει μέσα ο τροχός). Edited January 9, 2010 by Markk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Προσωπικά επειδή τα στάθμισα, μάλλον θα πάω σε 17άρα και όχι σε 18άρα, αν και το Golf 6 θέλει κατά τη γνώμη 18άρες για να δείξει όμορφο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Προσωπικά επειδή τα στάθμισα, μάλλον θα πάω σε 17άρα και όχι σε 18άρα, αν και το Golf 6 θέλει κατά τη γνώμη 18άρες για να δείξει όμορφο! Είναι μάλλον ο καλύτερος συνδυασμός για κάποιον που θέλει να ανεβεί. 1cm μικρότερο προφίλ από τη 16άρα, αλλά και 1cm μεγαλύτερο από τη 18άρα. ¶σχετο, από ότι διαβάζω πάντως, το μεγαλύτερο όφελος συνολικά το έχει όποιος καταφέρνει να ξεφορτωθεί τα άθλια energy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...