Jump to content
midkin

Εξάτμιση 63.5 Και 70

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά. Πήγα σήμερα και ρώτησα για εξάτμηση στο exhaust center και έχω μερικές ερωτήσεις. Του είπα για ολόσωμη αλλά πως θέλω να κρατήσω τον καταλύτη μου. Και μου λέει από καταλύτη και πίσω δλδ; Απαντώ όχι θέλω και πριν τον καταλύτη και μετά απλά κρατάω τον καταλύτη μου. Μου λέει ο καταλύτης σου είναι κάτω από τη μηχανή ακριβώς. Αν θες να αλλάξεις το σημείο πριν τον καταλύτη πρέπει να αλλάξεις και τουρμπίνα και κάτι τέτοια. Εγώ γιατί νόμιζα πως ο καταλύτης είναι περίπου στη μέση του αμαξώματος;;;

Από τιμές(για καταλύτη και πίσω) μου είπε 600€ για 63.5 και 700€ για 70.

Τι λέτε;

-Ο καταλύτης του golf 6 tsi 160 είναι πολύ καλός και δεν αξίζει να τον αλλάξω σωστά;

-Της Milltek η ολόσωμη είναι από καταλύτη και πίσω και κάνει 1650€;;;;;;;

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Για αρχή Ολόσωμη σημαίνει turbo back.

700Ε είναι πολύ ακριβά για εξάτμιση από καταλύτη και πίσω.

Ο καταλύτης είναι αρκετά μεγάλος 400άρης, αλλά σίγουρα ένας aftermarket καλός βοηθάει αν θες και την τελευταία ικμαδα ισχύος.

τον καταλύτη φαντάσου τον χωνευτό στο DP.

Link to comment
Share on other sites

Χαχα σύμτωση.

Εγώ ρώτησα σήμερα στον Παπαδόπουλο.

Για αλλαγη από καταλύτη και πίσω(δλδ μεσαίο-σωληνώσεις-τελικό) μου είπε 400-450 ευρώ.

Για αλλαγή από DP και πίσω (δλδ DP, καταλύτη αγωνιστικό, μεσαιο και τελικό) μου είπε 1300 ευρώ με εργατικά, τιμή που θεωρώ καλή και μάλλον για αυτή την αλλαγή θα πάω.

Midkin, πάμε μαζί να μας κάνει και έκπτωση :)

Link to comment
Share on other sites

Χαχα σύμτωση.

Εγώ ρώτησα σήμερα στον Παπαδόπουλο.

Για αλλαγη από καταλύτη και πίσω(δλδ μεσαίο-σωληνώσεις-τελικό) μου είπε 400-450 ευρώ.

Για αλλαγή από DP και πίσω (δλδ DP, καταλύτη αγωνιστικό, μεσαιο και τελικό) μου είπε 1300 ευρώ με εργατικά, τιμή που θεωρώ καλή και μάλλον για αυτή την αλλαγή θα πάω.

Midkin, πάμε μαζί να μας κάνει και έκπτωση :drinks:

1300 είναι πολλά αν η Milltek θέλει 1650!!!

Υ.Γ. Και να σου πω εσένα... Άμα δεν άνοιγα το θέμα θα μου έστελνες PM;;; :drinks:

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια οι τιμες που λετε ειναι σιγουρες; εδω στην Κυπρο η milltek (αντιπροσωπος) ζηταει 1500 (μαζι με καταλυτη) χωρις τοποθετηση παρακαλω

απο ενα φιλο εξατμισα εχω παρει τιμη απο καταλυτη και πισω ... 1200 (ανοξείδωτη)

μας κοροιδευουνε η μας κοροιδευουνε???

Edited by freak107
Link to comment
Share on other sites

μας κοροιδευουνε η μας κοροιδευουνε???

Και τα 2!

Ξέρουμε ακριβώς ποιον καταλύτη "φοράει" η Milltek;

Εγώ που πήρα την Cargate μου είπαν άμα δεν βάλεις Milltek βάλε καλό αγωνιστικό καταλύτη και μου πρότειναν να βάλω HJS

Link to comment
Share on other sites

Kαι ο Παπαδόπουλος αυτόν βάζει.

Το θέμα είναι αξίζει τα 1300 ευρώ η όλη ιστορία?Και τι εννοώ.

Αν είναι να βάλω πρόγραμμα και απλά να έχω κερδίσει από την εξάτμιση 4-5 άλογα δεν αξίζει...Αν είναι να έχω κερδίσει 20 άλογα και με το πρόγραμμα να έχω 230 εγγυημένα άλογα και ένα μοτέρ με καλή λειτουργία, τότε ναι.

Link to comment
Share on other sites

Kαι ο Παπαδόπουλος αυτόν βάζει.

Το θέμα είναι αξίζει τα 1300 ευρώ η όλη ιστορία?Και τι εννοώ.

Αν είναι να βάλω πρόγραμμα και απλά να έχω κερδίσει από την εξάτμιση 4-5 άλογα δεν αξίζει...Αν είναι να έχω κερδίσει 20 άλογα και με το πρόγραμμα να έχω 230 εγγυημένα άλογα και ένα μοτέρ με καλή λειτουργία, τότε ναι.

Πιστεύω πως με εισαγωγή APR, I/C S3, ολόσωμη Milltek, και revo stage2 θα έχεις 230 με καλή λειτουργία...

Τουλάχιστον θέλω να πιστεύω...

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Λογικά ναι, θα έχουμε 230 χειμώνα-καλοκαίρι...

Τι να πω.Τουλάχιστον αν βάλουμε ολόσωμη και οι 2, ας την βάλουμε στον ίδιο για να πιέσουμε για καλύτερη τιμή.

Η αλήθεια είναι ότι εμπιστεύομαι 1000% την Milltek.

Link to comment
Share on other sites

Αν θες να αλλαξεις καταλυτη στο tsi πρεπει αναγκαστικα να αλλαξεις και downpipe,αφου ειναι ενιαιο κομματι?Με το σπιραλ τι γινεται?

Link to comment
Share on other sites

Και τα 2!

Ξέρουμε ακριβώς ποιον καταλύτη "φοράει" η Milltek;

Εγώ που πήρα την Cargate μου είπαν άμα δεν βάλεις Milltek βάλε καλό αγωνιστικό καταλύτη και μου πρότειναν να βάλω HJS

η miltek εχει τον hjs 200αρι

εγω εβαλα το dp που ειναι μαζι με τον καταλυτη της miltek και ολο το υπολοιπο χειροποιητο μου βγηκε κατι παραπανω απο 1000αρικο και μπορω να πω οτι κερδισε αρκετα ιδιως ψηλα.

Link to comment
Share on other sites

η miltek εχει τον hjs 200αρι

εγω εβαλα το dp που ειναι μαζι με τον καταλυτη της miltek και ολο το υπολοιπο χειροποιητο μου βγηκε κατι παραπανω απο 1000αρικο και μπορω να πω οτι κερδισε αρκετα ιδιως ψηλα.

Από καταλύτη και πίσω έβαλες 63.5mm;

Εγώ σκέφτομαι όταν βάλω να βάλω 70mm αλλά φοβάμαι μην ξετουρμπίσει το αμάξι.

Τι λέτε;

Link to comment
Share on other sites

Από καταλύτη και πίσω έβαλες 63.5mm;

Εγώ σκέφτομαι όταν βάλω να βάλω 70mm αλλά φοβάμαι μην ξετουρμπίσει το αμάξι.

Τι λέτε;

ειναι υπερβολικα τα 70mm, η 60mm ή 63.5 θα βαλεις! εαν βαλεις παραπανω,τοτε δεν θα εχεις καλο back pressure,με αποτελεσμα το αμαξι να μη λειτουργει σωστα,αλλα και να μη πηγαινει! -_-

Link to comment
Share on other sites

εγω εβαλα 63.5 και κρεμασε ψηλα το αμαξι.χρειαστηκε το stage 2 της revo για να κρατησει πιεση μετα τις 6000rpm.αλλα νομιζω οτι 63.5 ειναι το ιδανικο για +-220 αλογα.τοσο ειναι και η ολοσωμη της miltek.70αρα ειναι πολυ μεγαλη.

Link to comment
Share on other sites

Ο Παπαδόπουλος 60άρι βάζει, μέχρι 200-220 άλογα και νομίζω 63 ολόκληρη με 76 σπιράλ ,, και 100 στενό hjs ,, τέλος .. με πατουρενιο διαιρούμενο πλακάκι για αναμονή καζανάκι μεσαίο.. ότι είναι η σωστή διάμετρος.

63 ολόκληρη με 76 σπιράλ ,, και 100 στενό hjs ,, τέλος .. με πατουρενιο διαιρούμενο πλακάκι για αναμονή καζανάκι μεσαίο..
Link to comment
Share on other sites

63 ολόκληρη με 76 σπιράλ ,, και 100 στενό hjs ,, τέλος .. με πατουρενιο διαιρούμενο πλακάκι για αναμονή καζανάκι μεσαίο..

αΑυτές φτιάχνω το 63 = 63,5 .. αλλά είμαι ακριβώς μπες sto golf 5gti tuning και δες Φώτο από χταπόδι..

Link to comment
Share on other sites

63 ολόκληρη με 76 σπιράλ ,, και 100 στενό hjs ,, τέλος .. με πατουρενιο διαιρούμενο πλακάκι για αναμονή καζανάκι μεσαίο..

Και το μαλλί;;;(!)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν κάποιος βάλει σε 1.4 TSi την εξάτμιση του GTi (63,5mm) από καταλύτη και πίσω, και μόνον αυτή, θα έχει μη ικανοποιητική λειτουργία ή θα κερδίσει κάτι και σε ποιο εύρος στροφών;

/ΒΣ

Link to comment
Share on other sites

63 ολόκληρη με 76 σπιράλ ,, και 100 στενό hjs ,, τέλος .. με πατουρενιο διαιρούμενο πλακάκι για αναμονή καζανάκι μεσαίο..

nick2009 αν μπεις θα θέλαμε μια τιμούλα για αυτό!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.