midkin Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 (edited) Καλησπέρα παιδιά. Πήγα σήμερα και ρώτησα για εξάτμηση στο exhaust center και έχω μερικές ερωτήσεις. Του είπα για ολόσωμη αλλά πως θέλω να κρατήσω τον καταλύτη μου. Και μου λέει από καταλύτη και πίσω δλδ; Απαντώ όχι θέλω και πριν τον καταλύτη και μετά απλά κρατάω τον καταλύτη μου. Μου λέει ο καταλύτης σου είναι κάτω από τη μηχανή ακριβώς. Αν θες να αλλάξεις το σημείο πριν τον καταλύτη πρέπει να αλλάξεις και τουρμπίνα και κάτι τέτοια. Εγώ γιατί νόμιζα πως ο καταλύτης είναι περίπου στη μέση του αμαξώματος;;; Από τιμές(για καταλύτη και πίσω) μου είπε 600€ για 63.5 και 700€ για 70. Τι λέτε; -Ο καταλύτης του golf 6 tsi 160 είναι πολύ καλός και δεν αξίζει να τον αλλάξω σωστά; -Της Milltek η ολόσωμη είναι από καταλύτη και πίσω και κάνει 1650€;;;;;;; Edited February 3, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 Για αρχή Ολόσωμη σημαίνει turbo back. 700Ε είναι πολύ ακριβά για εξάτμιση από καταλύτη και πίσω. Ο καταλύτης είναι αρκετά μεγάλος 400άρης, αλλά σίγουρα ένας aftermarket καλός βοηθάει αν θες και την τελευταία ικμαδα ισχύος. τον καταλύτη φαντάσου τον χωνευτό στο DP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 Χαχα σύμτωση. Εγώ ρώτησα σήμερα στον Παπαδόπουλο. Για αλλαγη από καταλύτη και πίσω(δλδ μεσαίο-σωληνώσεις-τελικό) μου είπε 400-450 ευρώ. Για αλλαγή από DP και πίσω (δλδ DP, καταλύτη αγωνιστικό, μεσαιο και τελικό) μου είπε 1300 ευρώ με εργατικά, τιμή που θεωρώ καλή και μάλλον για αυτή την αλλαγή θα πάω. Midkin, πάμε μαζί να μας κάνει και έκπτωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 3, 2010 Author Report Share Posted February 3, 2010 (edited) Χαχα σύμτωση. Εγώ ρώτησα σήμερα στον Παπαδόπουλο. Για αλλαγη από καταλύτη και πίσω(δλδ μεσαίο-σωληνώσεις-τελικό) μου είπε 400-450 ευρώ. Για αλλαγή από DP και πίσω (δλδ DP, καταλύτη αγωνιστικό, μεσαιο και τελικό) μου είπε 1300 ευρώ με εργατικά, τιμή που θεωρώ καλή και μάλλον για αυτή την αλλαγή θα πάω. Midkin, πάμε μαζί να μας κάνει και έκπτωση 1300 είναι πολλά αν η Milltek θέλει 1650!!! Υ.Γ. Και να σου πω εσένα... Άμα δεν άνοιγα το θέμα θα μου έστελνες PM;;; Edited February 3, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 Ναι ρε, απλά το τόπικ μου το υπενθύμισε. Και εγώ το σκέφτηκα αυτό για την Μιλλτεκ, αλλά τα 1650 είναι μαζί με τοποθέτηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 (edited) ρε παιδια οι τιμες που λετε ειναι σιγουρες; εδω στην Κυπρο η milltek (αντιπροσωπος) ζηταει 1500 (μαζι με καταλυτη) χωρις τοποθετηση παρακαλω απο ενα φιλο εξατμισα εχω παρει τιμη απο καταλυτη και πισω ... 1200 (ανοξείδωτη) μας κοροιδευουνε η μας κοροιδευουνε??? Edited February 3, 2010 by freak107 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 3, 2010 Author Report Share Posted February 3, 2010 μας κοροιδευουνε η μας κοροιδευουνε??? Και τα 2! Ξέρουμε ακριβώς ποιον καταλύτη "φοράει" η Milltek; Εγώ που πήρα την Cargate μου είπαν άμα δεν βάλεις Milltek βάλε καλό αγωνιστικό καταλύτη και μου πρότειναν να βάλω HJS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 Kαι ο Παπαδόπουλος αυτόν βάζει. Το θέμα είναι αξίζει τα 1300 ευρώ η όλη ιστορία?Και τι εννοώ. Αν είναι να βάλω πρόγραμμα και απλά να έχω κερδίσει από την εξάτμιση 4-5 άλογα δεν αξίζει...Αν είναι να έχω κερδίσει 20 άλογα και με το πρόγραμμα να έχω 230 εγγυημένα άλογα και ένα μοτέρ με καλή λειτουργία, τότε ναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 3, 2010 Author Report Share Posted February 3, 2010 (edited) Kαι ο Παπαδόπουλος αυτόν βάζει. Το θέμα είναι αξίζει τα 1300 ευρώ η όλη ιστορία?Και τι εννοώ. Αν είναι να βάλω πρόγραμμα και απλά να έχω κερδίσει από την εξάτμιση 4-5 άλογα δεν αξίζει...Αν είναι να έχω κερδίσει 20 άλογα και με το πρόγραμμα να έχω 230 εγγυημένα άλογα και ένα μοτέρ με καλή λειτουργία, τότε ναι. Πιστεύω πως με εισαγωγή APR, I/C S3, ολόσωμη Milltek, και revo stage2 θα έχεις 230 με καλή λειτουργία... Τουλάχιστον θέλω να πιστεύω... Edited February 3, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 3, 2010 Report Share Posted February 3, 2010 Λογικά ναι, θα έχουμε 230 χειμώνα-καλοκαίρι... Τι να πω.Τουλάχιστον αν βάλουμε ολόσωμη και οι 2, ας την βάλουμε στον ίδιο για να πιέσουμε για καλύτερη τιμή. Η αλήθεια είναι ότι εμπιστεύομαι 1000% την Milltek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Αν θες να αλλαξεις καταλυτη στο tsi πρεπει αναγκαστικα να αλλαξεις και downpipe,αφου ειναι ενιαιο κομματι?Με το σπιραλ τι γινεται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitsostsi Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Και τα 2! Ξέρουμε ακριβώς ποιον καταλύτη "φοράει" η Milltek; Εγώ που πήρα την Cargate μου είπαν άμα δεν βάλεις Milltek βάλε καλό αγωνιστικό καταλύτη και μου πρότειναν να βάλω HJS η miltek εχει τον hjs 200αρι εγω εβαλα το dp που ειναι μαζι με τον καταλυτη της miltek και ολο το υπολοιπο χειροποιητο μου βγηκε κατι παραπανω απο 1000αρικο και μπορω να πω οτι κερδισε αρκετα ιδιως ψηλα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 4, 2010 Author Report Share Posted February 4, 2010 η miltek εχει τον hjs 200αρι εγω εβαλα το dp που ειναι μαζι με τον καταλυτη της miltek και ολο το υπολοιπο χειροποιητο μου βγηκε κατι παραπανω απο 1000αρικο και μπορω να πω οτι κερδισε αρκετα ιδιως ψηλα. Από καταλύτη και πίσω έβαλες 63.5mm; Εγώ σκέφτομαι όταν βάλω να βάλω 70mm αλλά φοβάμαι μην ξετουρμπίσει το αμάξι. Τι λέτε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 70 είναι πολλά νομίζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Από καταλύτη και πίσω έβαλες 63.5mm; Εγώ σκέφτομαι όταν βάλω να βάλω 70mm αλλά φοβάμαι μην ξετουρμπίσει το αμάξι. Τι λέτε; ειναι υπερβολικα τα 70mm, η 60mm ή 63.5 θα βαλεις! εαν βαλεις παραπανω,τοτε δεν θα εχεις καλο back pressure,με αποτελεσμα το αμαξι να μη λειτουργει σωστα,αλλα και να μη πηγαινει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Ο Παπαδόπουλος 60άρι βάζει, μέχρι 200-220 άλογα και νομίζω ότι είναι η σωστή διάμετρος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitsostsi Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 εγω εβαλα 63.5 και κρεμασε ψηλα το αμαξι.χρειαστηκε το stage 2 της revo για να κρατησει πιεση μετα τις 6000rpm.αλλα νομιζω οτι 63.5 ειναι το ιδανικο για +-220 αλογα.τοσο ειναι και η ολοσωμη της miltek.70αρα ειναι πολυ μεγαλη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Ο Παπαδόπουλος 60άρι βάζει, μέχρι 200-220 άλογα και νομίζω 63 ολόκληρη με 76 σπιράλ ,, και 100 στενό hjs ,, τέλος .. με πατουρενιο διαιρούμενο πλακάκι για αναμονή καζανάκι μεσαίο.. ότι είναι η σωστή διάμετρος. 63 ολόκληρη με 76 σπιράλ ,, και 100 στενό hjs ,, τέλος .. με πατουρενιο διαιρούμενο πλακάκι για αναμονή καζανάκι μεσαίο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 ^^ Aυτή έχεις εσύ ή αυτή προτείνεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick2009 Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 63 ολόκληρη με 76 σπιράλ ,, και 100 στενό hjs ,, τέλος .. με πατουρενιο διαιρούμενο πλακάκι για αναμονή καζανάκι μεσαίο.. αΑυτές φτιάχνω το 63 = 63,5 .. αλλά είμαι ακριβώς μπες sto golf 5gti tuning και δες Φώτο από χταπόδι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 4, 2010 Author Report Share Posted February 4, 2010 63 ολόκληρη με 76 σπιράλ ,, και 100 στενό hjs ,, τέλος .. με πατουρενιο διαιρούμενο πλακάκι για αναμονή καζανάκι μεσαίο.. Και το μαλλί;;;(!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 4, 2010 Report Share Posted February 4, 2010 Ναι, για πες και τιμη γιατί εκεί είναι το θέμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassat Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Δηλαδή αν κάποιος βάλει σε 1.4 TSi την εξάτμιση του GTi (63,5mm) από καταλύτη και πίσω, και μόνον αυτή, θα έχει μη ικανοποιητική λειτουργία ή θα κερδίσει κάτι και σε ποιο εύρος στροφών; /ΒΣ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 9, 2010 Author Report Share Posted February 9, 2010 63 ολόκληρη με 76 σπιράλ ,, και 100 στενό hjs ,, τέλος .. με πατουρενιο διαιρούμενο πλακάκι για αναμονή καζανάκι μεσαίο.. nick2009 αν μπεις θα θέλαμε μια τιμούλα για αυτό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted February 9, 2010 Report Share Posted February 9, 2010 Έχει δώσει νομίζω τιμή στις προσφορές... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...