OMINUS Posted February 22, 2021 Report Share Posted February 22, 2021 Αρα καλα σου ειπα να δεις και αλλού 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted February 23, 2021 Report Share Posted February 23, 2021 Ο 87αρης θα εχει προβλημα για να μην κρατας θερμοκρασιαSent from my iPhone using TapatalkΥγ. Εκτος αν εισαι τοσο τυχερος να εχεις 2/2 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 23, 2021 Report Share Posted February 23, 2021 6 hours ago , nikdev said: Ο 87αρης θα εχει προβλημα για να μην κρατας θερμοκρασια Sent from my iPhone using Tapatalk Υγ. Εκτος αν εισαι τοσο τυχερος να εχεις 2/2 Θα ήθελα για προληπτικούς λόγους να τους αλλάξω και τους δύο. Αλλά η τιμή της αντιπροσωπείας είναι τσουχτερή και για τους δύο. Για τον ένα τόν 87αρι σηκώνει το ταμείο για 60€ ,αλλά και για τους δύο όμως.... Σε after market τί θα πρότεινες ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted February 26, 2021 Report Share Posted February 26, 2021 Τελικά πήρα ένα σετ της gates. Επάνω γράφουν made in Italy. Μάλλον για reboxing μου φαίνεται. Συνηθίζεται στις μέρες μας. Δεν το θεώρησα συνετό να αλλάξω μόνον τον"ύποπτο" θερμοστάτη. Το Σαββατοκύριακο θα γίνει η τοποθέτηση. Επί την ευκαιρία , μιας και ο θερμοστάτης είναι καίριο εξάρτημα , συνιστάται η προληπτική αντικατάσταση του ή τόν αλλάζουμε μόνον όταν χαλάσει ; 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 26, 2022 Report Share Posted March 26, 2022 Γραψε το p/n για το σετακι της gates ειναι χρησιμο!Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 29, 2022 Report Share Posted March 29, 2022 Οι θερμοστατες για 1.4 tsi bmy, blg, bwk, cavd Ειναι 03c 121 110l και 03c 121 110g, 87 και 110 αντιστοιχα.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopro Posted April 1, 2022 Report Share Posted April 1, 2022 (edited) On 26/3/2022 at 3:41 ΜΜ, nikdev said: Γραψε το p/n για το σετακι της gates ειναι χρησιμο! Sent from my iPhone using Tapatalk Θερμοστάτες (ΣΕΤ) GATES - Κωδικός: TH701K1 (Τιμή σετ 68€ ) VW: 03C121111G VW: 03C121111J Edited April 1, 2022 by geopro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimosthenis Posted April 2, 2022 Report Share Posted April 2, 2022 Τελικά ποιος από τους δυο ειναι nikedev η geopro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 2, 2022 Report Share Posted April 2, 2022 Τα part number, εχουν revisions. (Εκδοσεις με αλλαγες στο τελευταιο γραμμα)Σωστα ειναι και τα δυο αναλογα την εφαρμογη.Αν διαβασεις προσεκτικα εχει fsi μοτερ.Εγω γραφω για tsi μοτερ. Εχουν και μια διαφορα στο τελευταιο ψηφιο της τριαδας.Επισης:Με τα χρονια αλλαζουν τα revision, με αλλαγες στα γραμματα σε νεοτερο του αλφαβητου. Αν δωσεις το παλιοτερο χρονολογικα αυτοματως πχ στην αντιπροσωπεια γινεται αντιστοιχιση στο νεοτερο. Αρα παιρνεις το σωστο αλλα και το νεοτερο.Στα δε ανεξαρτητα καταστηματα αντιστοιχως βρισκεις το εξαρτημα βασει της βασης δεδομενων τους ή σε στοιχεια του ανεξαρτητου κατασκευαστει που αντιστοιχει τα ανταλλακτικα του συμφωνα με τους πινακες της vw.Δεν τιθεται λοιπον ποιος ειναι σωστος αλλα το καταλληλο για την κάθε εφαρμογη.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 16, 2022 Report Share Posted April 16, 2022 (edited) Έπεσε επιδημία , θερμοστάτης ξαφνικά έβλεπα τη θερμοκρασία να πηγαίνει ανάμεσα 54-71oC οπότε, ο θερμοστάτης χαμηλής μάλλον ήταν για πέταμα. Πριν 2 βδομάδες, πήρα απόφαση και τον άλλαξα. Είχα σετάκια και για τους δύο (καβούκι, θερμοστάτης, oring). Ξεκίνησα με τον υψηλής 95-110, οποίος ήταν σε άψογη κατάσταση όπως και το καβούκι του. (Ο υψηλής βρίσκεται ψηλότερα). Άφησα τον 87άρη, τελευταίο ήμουνα σίγουρος ότι ή έχει κολλήσει ή είναι σπασμένο το εμβολάκι. 14+ χρόνια μετά δεν άντεξε, εγκατέλειψε τη μάχη το εμβολάκι. Για να είμαστε σίγουροι αλλάχτηκαν και τα δύο σωθικά, αλλά τα καβούκια ήταν σε εξαιρετική κατάσταση, οπότε κράτησα τα εργοστασιακά. Προσοχή λοιπόν, καθώς εκτός από κολλημένο ελατήριο ή θερμοστάτη, κομμάτια από το έμβολο μπορεί να θρυμματιστούν και να διαφύγουν. ΥΓ. Όποιος θέλει χαρίζω ένα σετ από τους 2 θερμοστάτες και καινούργια καβούκια, αρκεί να αγοράσει ένα εμβολάκι 87άρη για να συμπληρωθεί. Ας στείλει πμ. Edited April 16, 2022 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellas4x4 Posted April 18, 2022 Report Share Posted April 18, 2022 (edited) Να ρωτήσω κι εγώ με την σειρά μου κάτι... Σε Golf VII 1,6 πετρέλαιο του 2020 με 30.000 χλμ, με χειροκίνητο κιβώτιο, είναι της γυναίκας μου, εταιρικό, από εταιρία leasing, δεν ξέρω ποια έκδοση και επίσης δεν ξέρω πόσα άλογα κλπ, παρατηρήσαμε το εξής... Ενώ δεν ανεβάζει θερμοκρασία (τουλάχιστον έτσι δείχνει στο κοντέρ και έτσι μας είπαν στην εταιρία leasing που το έβαλαν στον υπολογιστή) συχνά δουλεύει το βεντιλατέρ και ως απόρροια αυτού δεν δουλεύει και το start-stop... Η απάντηση που μας έδωσαν είναι ότι το παρουσιάζει αυτό το μοτέρ συχνά, και ότι για να σταματήσει πρέπει να το πας κάνα 10-15 λεπτά με 4η και 2.500 στροφές... Επίσης μας είπαν να προτιμούμε το "καλό" πετρέλαιο... Όντως μετά από περίπου 10 λεπτά με 4η στην Αττική οδό με το που βγεις σε φανάρι, έχει σταματήσει το βεντιλατέρ και δουλεύει ξανά και στο start-stop... Μόνο με την χρήση "καλού" πετρελαίου δεν βελτιώθηκε πάντως η κατάσταση... Έχει κανείς εικόνα για το παραπάνω θεματάκι;;; Είχα ακούσει για τα προβλήματα των 1,2 και 1,4 πετρελαίου, για τον αισθητήρα που είχαν, αυτός που ανίχνευε την θερμοκρασία του μπλοκ ώστε να την κρατάει όσο το δυνατό σταθερή (για καλύτερη καύση), ότι κόλλαγε, αλλά δεν ξέρω καν αν το 1,6 τον έχει αυτόν το αισθητήρα... Κάποια ιδέα από κανέναν;;; Θα μου πεις, εταιρικό είναι, τι σε νοιάζει... Με νοιάζει αφενός μεν γιατί δεν θέλω να κακομεταχειρίζομαι το εργαλείο δουλειάς μου και αφετέρου, εάν πάθει κάτι με τέτοιας φύσεως πρόβλημα στα χέρια μας, το πληρώνουμε εμείς γιατί θεωρείται υπαιτιότητα του χρήστη που δεν το πρόσεξε ότι είχε θέμα και δεν το πήγες κατευθείαν για επισκευή!!! Αρκετά μακρόσυρτο το μήνυμά μου και σας ζάλισα νομίζω... Ευχαριστώ προκαταβολικά!!! Edited April 18, 2022 by Hellas4x4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted April 18, 2022 Report Share Posted April 18, 2022 Να ρωτήσω κι εγώ με την σειρά μου κάτι... Σε Golf VII 1,6 πετρέλαιο του 2020 με 30.000 χλμ, με χειροκίνητο κιβώτιο, είναι της γυναίκας μου, εταιρικό, από εταιρία leasing, δεν ξέρω ποια έκδοση και επίσης δεν ξέρω πόσα άλογα κλπ, παρατηρήσαμε το εξής... Ενώ δεν ανεβάζει θερμοκρασία (τουλάχιστον έτσι δείχνει στο κοντέρ και έτσι μας είπαν στην εταιρία leasing που το έβαλαν στον υπολογιστή) συχνά δουλεύει το βεντιλατέρ και ως απόρροια αυτού δεν δουλεύει και το start-stop... Η απάντηση που μας έδωσαν είναι ότι το παρουσιάζει αυτό το μοτέρ συχνά, και ότι για να σταματήσει πρέπει να το πας κάνα 10-15 λεπτά με 4η και 2.500 στροφές... Επίσης μας είπαν να προτιμούμε το "καλό" πετρέλαιο... Όντως μετά από περίπου 10 λεπτά με 4η στην Αττική οδό με το που βγεις σε φανάρι, έχει σταματήσει το βεντιλατέρ και δουλεύει ξανά και στο start-stop... Μόνο με την χρήση "καλού" πετρελαίου δεν βελτιώθηκε πάντως η κατάσταση... Έχει κανείς εικόνα για το παραπάνω θεματάκι;;; Είχα ακούσει για τα προβλήματα των 1,2 και 1,4 πετρελαίου, για τον αισθητήρα που είχαν, αυτός που ανίχνευε την θερμοκρασία του μπλοκ ώστε να την κρατάει όσο το δυνατό σταθερή (για καλύτερη καύση), ότι κόλλαγε, αλλά δεν ξέρω καν αν το 1,6 τον έχει αυτόν το αισθητήρα... Κάποια ιδέα από κανέναν;;; Θα μου πεις, εταιρικό είναι, τι σε νοιάζει... Με νοιάζει αφενός μεν γιατί δεν θέλω να κακομεταχειρίζομαι το εργαλείο δουλειάς μου και αφετέρου, εάν πάθει κάτι με τέτοιας φύσεως πρόβλημα στα χέρια μας, το πληρώνουμε εμείς γιατί θεωρείται υπαιτιότητα του χρήστη που δεν το πρόσεξε ότι είχε θέμα και δεν το πήγες κατευθείαν για επισκευή!!! Αρκετά μακρόσυρτο το μήνυμά μου και σας ζάλισα νομίζω... Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!Αυτό με 4η και 2500 για 15λ στο είπαν όταν κάνει αναγέννηση το dpf φίλτρο.Για αυτό δουλεύει το βεντιλατερ.Αν κάνετε μικρές διαδρομές της τάξης των 10 χλμ δε προλαβαίνει να ζεσταθεί το αμάξι και βουλώνει το φίλτρο.Αν ισχύει αυτό λάθος αμάξι πήρατε σαν εταιρικό και έπρεπε βενζίνη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellas4x4 Posted May 2, 2022 Report Share Posted May 2, 2022 (edited) Ευχαριστώ για την απάντηση... Αυτό σκέφτηκα κι εγώ για να πω την αλήθεια, αλλά μου φάνηκε νωρίς χιλιομετρικά για να βγάζει τέτοιο θέμα... Αν και οι διαδρομές είναι μεγαλύτερες συνήθως των 20-30 χλμ αλλά είναι μέσα στην κίνηση... Δυστυχώς ή ευτυχώς, η επιλογή του εταιρικού δεν είναι δικιά μας... Ότι δώσει η εταιρία... Πιθανολογώ ότι όλοι οι υπόλοιποι υπάλληλοι που έχουν ως "επαρχία" χερσαίους προορισμούς δεν αντιμετωπίζουν θέμα... Λογικά κάνουν αρκετά χιλιόμετρα με μεγάλες διαδρομές! Ενώ στην περίπτωσή μας η "επαρχία" είναι νησία και πας με αεροπλάνο και νοικιάζει εκεί αμάξι η εταιρία για λογαριασμό σου... Edited May 2, 2022 by Hellas4x4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...