VFL Volfsburg Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Γράφτηκα στο club σας με αφορμή την μελλοντική αγορά ενός golf VI.Ποιά έκδοση να προτιμήσω?Αυτήν με τα 122 ή με τα 160 άλογα?Και στις 2 περιπτώσεις,έχουν αναφερθεί προβλήματα σε μηχανικά μέρη?Υπάρχει προοπτική εξέλιξης ή λόγω των μικρών κυβικών και των ήδη πολλών αλόγων να μην αντέχει το μοτέρ για περαιτέρω εξέλιξη λόγω ότι ο κινητήρας ίσως είναι ήδη στα οριά του?Όσο το δυνατόν περισσότερες γνώμες,τόσο το καλύτερο για μένα. Υ.Γ.:Πάντως σε έκθεση που πήγα και το είδα μέσα-έξω,έμεινα ευχαριστημένος.Όπότε δεν θέλω να ακούσω κάτι απογοητευτικό,που θα με κάνει να μετανοιώσω και να μην το αγοράσω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 (edited) Γράφτηκα στο club σας με αφορμή την μελλοντική αγορά ενός golf VI.Ποιά έκδοση να προτιμήσω?Αυτήν με τα 122 ή με τα 160 άλογα?Και στις 2 περιπτώσεις,έχουν αναφερθεί προβλήματα σε μηχανικά μέρη?Υπάρχει προοπτική εξέλιξης ή λόγω των μικρών κυβικών και των ήδη πολλών αλόγων να μην αντέχει το μοτέρ για περαιτέρω εξέλιξη λόγω ότι ο κινητήρας ίσως είναι ήδη στα οριά του?Όσο το δυνατόν περισσότερες γνώμες,τόσο το καλύτερο για μένα. Υ.Γ.:Πάντως σε έκθεση που πήγα και το είδα μέσα-έξω,έμεινα ευχαριστημένος.Όπότε δεν θέλω να ακούσω κάτι απογοητευτικό,που θα με κάνει να μετανοιώσω και να μην το αγοράσω! Καλως ορισες Τωρα εσυ θα αγορασεις το αυτοκινητο αποκλειστικα για να το εξελιξεις, γιατι αν ειναι ετσι πρεπει να σου απαντησουμε σε αλλη βαση. Το 122 με το 160 εχουν μεγαλες διαφορες στον κινητήρα και σε τεχνολογια, προτίμησε τον 160. Edit Διαβασε εδω να ενημερωθείς http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30663 Edited May 2, 2010 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFL Volfsburg Posted May 2, 2010 Author Report Share Posted May 2, 2010 Καλως ορισες Τωρα εσυ θα αγορασεις το αυτοκινητο αποκλειστικα για να το εξελιξεις, γιατι αν ειναι ετσι πρεπει να σου απαντησουμε σε αλλη βαση. Το 122 με το 160 εχουν μεγαλες διαφορες στον κινητήρα και σε τεχνολογια, προτίμησε τον 160. Edit Διαβασε εδω να ενημερωθείς http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30663 Δεν κόβομαι και τόσο στο θέμα εξέλιξης προς το παρόν αλλά μπορεί στο μέλλον να αλλάξω γνώμη.Εξάλλου υπάρχουν golfakia που είναι βελτιωμένα μηχανικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 122 ή 160 ειναι λεπτομερειες... Το θεμα ειναι να παρεις Highline! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 122 ή 160 ειναι λεπτομερειες... Το θεμα ειναι να παρεις Highline! Λεπτομέρειες το 122 vs 160 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFL Volfsburg Posted May 2, 2010 Author Report Share Posted May 2, 2010 122 ή 160 ειναι λεπτομερειες... Το θεμα ειναι να παρεις Highline! Εννοείται full extra...!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earendil Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 εξαρτάται τι ανάγκες έχεις.Αν και έχω το 160, πιστεύω ότι και το 122 κινεί πολύ ικανοποιητικά το αυτοκίνητο και σου μειώνει και το κόστος της αγοράς και της συντήρησης.όμως αν έχεις σκοπό τα ταξίδια και τις διαδρομές σε φιδίσιους δρόμους, ο 160 κινητήρας είναι προτιμοτερος για 2 λόγους 1)ανεβαίνεις κατηγορία, με ότι συνεπάγεται αυτό 2)σαν σχέση τιμής απόδοσης, με 1500 περίπου ευρώ παραπάνω αποκτάς +40 άλογα που είναι πολύ καλή προσφορά Αν κινείσαι περισσότερο μέσα στην πόλη καλύτερα μείνε στους 122 και αν σου περισσεύουν βάλε το dsg ή κράτα τα λεφτά για βενζίνη, προβλέπω να πηγαίνει στα 2 ευρώ το λίτρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 (edited) Το high line δεν εχει ουδεμια σχεση με το full extra... ενα full extra golf 6 160 ξεπερναει τις 30 χιλ ευρω ...κατα πολυ ... Μηπως θα επρεπε να περιμενεις μιας και ο κινητηρας με kompressor καταργειται και στη θεση του θα δουμε τον 1800 tsi 160 ps 250nm ? Ηδη οι ανακοινωσεις του golf 7 δεν τον εχουν στο μενου ...Στη θεση σου θα περιμενα . Τωρα ενα το βιαζεις τοσο μα τοσο πολυ και θελεις επιδοσεις παρε το 160 . Εγω αυτη τη στιγμη εαν ημουν ξανα στη θεση να παρω θα επαιρνα Golf tdi 1.6 common rail turbo ...γρηγορο και οικονομικο οσο δεν φανταζεσε... ψαχτο καλα φιλε Υγ. επειδη αναμενεται τα επομενα 6-7 χρονια να ζησουμε τραγικες στιγμες κοιτα εαν ειναι διαθεσιμο το 1.2 tsi Edited May 2, 2010 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earendil Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Υγ. επειδη αναμενεται τα επομενα 6-7 χρονια να ζησουμε τραγικες στιγμες κοιτα εαν ειναι διαθεσιμο το 1.2 tsi πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω, πιστεύω τα μέτρα είναι μόνιμα και γυρίσαμε τουλάχιστον 50 χρόνια πίσω, σε εποχές που περιέγραφε ο παππούς μου και εγώ δεν εχω ζήσει.Σόρρυ για το οφ-τόπικ συμφωνώ για το diesel, αν μένεις εκτός αθηνών είναι η καλύτερη αγορά με την πιο γρήγορη απόσβεση.Μην ξοδέψεις λεφτά σε μπιχλιμπίδια, κατά τη γνώμη μου τα έξτρα δεν πρέπει να ξεπερνάνε την αξία του αυτοκινήτου πάνω από 2-3%.Αν και πάλι οφ-τόπικ είμαστε, το παιδί ζήτησε την άποψή μας για 122 και 160 και εμείς τον τρελάναμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Το high line δεν εχει ουδεμια σχεση με το full extra... ενα full extra golf 6 160 ξεπερναει τις 30 χιλ ευρω ...κατα πολυ ... Μηπως θα επρεπε να περιμενεις μιας και ο κινητηρας με kompressor καταργειται και στη θεση του θα δουμε τον 1800 tsi 160 ps 250nm ? Ηδη οι ανακοινωσεις του golf 7 δεν τον εχουν στο μενου ...Στη θεση σου θα περιμενα . Τωρα ενα το βιαζεις τοσο μα τοσο πολυ και θελεις επιδοσεις παρε το 160 . Εγω αυτη τη στιγμη εαν ημουν ξανα στη θεση να παρω θα επαιρνα Golf tdi 1.6 common rail turbo ...γρηγορο και οικονομικο οσο δεν φανταζεσε... ψαχτο καλα φιλε Υγ. επειδη αναμενεται τα επομενα 6-7 χρονια να ζησουμε τραγικες στιγμες κοιτα εαν ειναι διαθεσιμο το 1.2 tsi Θανο εισουν πολυ κατατοπιστικος ξεκινισεσ με τα 1.4 160 πηγες σε 1,8 160 μετα σε 1.6 tdi και τελος 1.2 tsi Δηλαδη ολη την υπαρχουσα και την μελλοντικη γκαμμα της vw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtgs Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Θανο εισουν πολυ κατατοπιστικος ξεκινισεσ με τα 1.4 160 πηγες σε 1,8 160 μετα σε 1.6 tdi και τελος 1.2 tsi Δηλαδη ολη την υπαρχουσα και την μελλοντικη γκαμμα της vw Ξέχασε τι δίλιτρο όμως.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Μαρινος-TSI Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 To 160 παρε φιλε, και εχεις πιο δυνατο κινητηρα αλλα και η διαφορα στα χρηματα μεταξυ τους ειναι πολυ μικρη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 (edited) Λοιπον. ειναι απλο. το 122 εχει πολυ ποιο απλο μηχανικο συνολο μιας και ειναι single turbo. δεν εχει κομπρεσορα και εχει μονο ενα μικρο τουρμπο οπου σε περιπτωση που θελεις να βαλεις προγραμμα και γενικα να παιξεις λιγο με το tuning του δεν θα δεις πανω απο 160 165 αλογα. μονο με προγραμμα πας στα 155 περιπου. το intercooler του ειναι νερου/νερου και οχι αερα/νερου οπως στο 160 με οτι συνεπαγεται αυτο. το 160 ειναι twincharged turbo+κομπρεσορας. με προγραμμα σκαρφαλωνεις στα 210 αλογα. με εξατμισεις και τα σχετικα παιζεις στα 230. εχει ποιο συνθετο μηχανικο συνολο με συχνες αναφορες σε προβληματα N75 (βαλβιδα πιεσεως) και σκαστρα. απο καταναλωση οι διαφορες ειναι ελαχιστες με το 122 να ειναι καπως οικονομικοτερο. αν θελεις ενα αμαξι απο το οποιο θες να βγαλεις πολλα αλογα και να παρε το 160 αν ειναι ποιο cool τυπος και "ολιγαρκης" σχετικα με το γκαζι παρε το 122 και βαλε ενα προγραμμα like me. και τα 2 μοτερ λειτουργουν μια χαρα σε golf 5/6 εδω και καιρο (ακωμη και τα tuned) με μικροθεματακια και παιδικες αρωστιες να τα βασανιζουν. Off Topic Αν γινει αυτο που λετε για τον 1.8 TSI θα παντρευτω ενα scirocco αληθεια. Edited May 2, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pit696 Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Το high line δεν εχει ουδεμια σχεση με το full extra... ενα full extra golf 6 160 ξεπερναει τις 30 χιλ ευρω ...κατα πολυ ... Μηπως θα επρεπε να περιμενεις μιας και ο κινητηρας με kompressor καταργειται και στη θεση του θα δουμε τον 1800 tsi 160 ps 250nm ? Ηδη οι ανακοινωσεις του golf 7 δεν τον εχουν στο μενου ...Στη θεση σου θα περιμενα . Τωρα ενα το βιαζεις τοσο μα τοσο πολυ και θελεις επιδοσεις παρε το 160 . Εγω αυτη τη στιγμη εαν ημουν ξανα στη θεση να παρω θα επαιρνα Golf tdi 1.6 common rail turbo ...γρηγορο και οικονομικο οσο δεν φανταζεσε... ψαχτο καλα φιλε Υγ. επειδη αναμενεται τα επομενα 6-7 χρονια να ζησουμε τραγικες στιγμες κοιτα εαν ειναι διαθεσιμο το 1.2 tsi Για το οικονομικος συμφωνω απολυτα μαζι σου αλλα για το γρηγορος νομιζω οτι δεν μπορει να συγκριθει με το 122αρι ποσο μαλλον με το 160αρι παντως αν αγοραζα τωρα αυτοκινητο θα με εβαζε σε σκεψεις γιατι σε λιγο βλεπω την βενζινη να φτανει τα 2 ευρω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B.G Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 Εγω θα προτεινα,σε οποιο και αν καταληξεις,να το παρεις με DSG και ας θυσιασεις κατι σε εξοπλισμο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 Εγω θα προτεινα,σε οποιο και αν καταληξεις,να το παρεις με DSG και ας θυσιασεις κατι σε εξοπλισμο.. Μακρια απο το 7αρι DSG εχει προβληματα, μην τον βαζετε στο λουκι τον ανθρωπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 Για προβλήματα δεν μπορώ να πω ακόμη.. Για θορύβους όμως κάργα από την πρώτη ημέρα λειτουργίας μπορώ να το επιβεβαιώσω προσωπικά! Όπως επίσης και για την τρομερή απόλαυση οδήγησης με DSG όμως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 (edited) Ο 1.6 Tdi ειναι τεχνολογιας common rail ,εχει πολυ καλες ροπες και αρκετη δυναμη. Ειναι πολυ ποιο αξιοπιστος ,και εξαιρετικα οικονομικος Σε focus 1.8 tdci(common rail) 115ps 245Νm ροπης με 120 χιλ χιλιομτερα εχω μεικτο κυκλο 5,6 ...καλο το tsi αλλα πλεον μπαινουν και αλλοι παραμετροι στη ζωη μας. Οσο για το dsg 7 παρουσιαστηκαν αρκετα προβληματακια ειδικα με θορυβους ,και πολοι εμειναν απο mechatronic ξερω 2 ο ενας γραφει και στο sciroccoclub .Συντομα βγαινει αναβαθμισμενη εκδοση..οπως παντα η vw εκανε beta testers τους αγοραστες και μετα απο 1-1.5 χρονο ξαναβγαζει το προιον με τις βελτιωσεις... Φιλε οτι και να παρεις καλα χιλιομετρα . Edited May 3, 2010 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earendil Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 Ο 1.6 Tdi ειναι τεχνολογιας common rail ,εχει πολυ καλες ροπες και αρκετη δυναμη. Ειναι πολυ ποιο αξιοπιστος ,και εξαιρετικα οικονομικος Σε focus 1.8 tdci(common rail) 115ps 245Νm ροπης με 120 χιλ χιλιομτερα εχω μεικτο κυκλο 5,6 ...καλο το tsi αλλα πλεον μπαινουν και αλλοι παραμετροι στη ζωη μας. Οσο για το dsg 7 παρουσιαστηκαν αρκετα προβληματακια ειδικα με θορυβους ,και πολοι εμειναν απο mechatronic ξερω 2 ο ενας γραφει και στο sciroccoclub .Συντομα βγαινει αναβαθμισμενη εκδοση..οπως παντα η vw εκανε beta testers τους αγοραστες και μετα απο 1-1.5 χρονο ξαναβγαζει το προιον με τις βελτιωσεις... Φιλε οτι και να παρεις καλα χιλιομετρα . τουλάχιστον ας μας έκανε beta testers με τον τρόπο που κάνουν οι εταιρείες software, δλδ δωρίζοντάς μας το "δοκίμιο".Γενικά πάντως, έχει περάσει ο κρίσιμος χρόνος για το γκολφ, κατά τη γνώμη μου, και οι παιδικές αρρώστιες έχουν εντοπιστεί και εξαληφθεί ως επί το πλείστον, στις νέες εκδόσεις.όπως πάντα στην αγορά αυτοκινήτου, τα 2 πρώτα χρόνια είναι κρίσιμα, μετά αν δεν ακουστεί κατι σοβαρό, μπορείς να αγοράσεις άφοβα την έκδοση που σε ενδιαφέρει,εν προκειμένω είτε 122 είτε 160, αν και η πρόταση ντίζελ είναι σαφώς η καλύτερη, αν είναι εφικτή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHNL Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 (edited) Μπορείς να δεις μία σύγκριση VW GOLF 1.4 122 & VW GOLF 1.4 160 DSG εδώ Edited October 3, 2010 by JOHNL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themata Posted May 12, 2010 Report Share Posted May 12, 2010 αν θες μπόλικο παραπάνω γκάζι παρε το 160άρι, αλλιώς και με το 122αρι θα μεινεις ικανοποιημενος (εγω παντως δεν μετανιωσα τα 160 αφου σε ταξιδια υπερ-φορτωμενος είχα μπολικη δυναμη διαθεσιμη. δεν ξερω αν θα ισχυει για το 122 το ίδιο) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo106R Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Φίλε μου βρέθηκα και εγω στη θέση σου και διάλεξα το 122 (με DSG). Απο το 02/2010 εχω κάνει 3.600km. Δεν το μετάνιωσα που δεν πηρα το 160 γιατι οι επιδόσεις του με καλυπτουν 0-100 σε 10'. Πρακτικα μόνο σε επιδοσεις εισαι τα ίδια με 2λιτρα 150hp ατμοσφαιρικα... Για παραπάνω γκάζια ok παρε 160ρι. Η κατανάλωση πρεπει να διαφερει μεταξυ τους γυρω στο 1-2 L/100km . Mεσα σε πολη (φαναρι-φαναρι)καιει 9-10 L/100 km , σε λιγο ανοιχτο δρομο (Αττικη οδο - παραλιακες - εθνικη) βλέπεις εύκολα 6,5-7,5 L/100km. Ρωτα την τσεπη σου και αποφάσισε. Εγω αυτο έκανα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 Φίλε μου βρέθηκα και εγω στη θέση σου και διάλεξα το 122 (με DSG). Δεν το μετάνιωσα που δεν πηρα το 160 γιατι οι επιδόσεις του με καλυπτουν 0-100 σε 10'. Αν και δεν θυμαμαι ακριβως ποσο παει 0-100(μαμα)ειναι κοντα στα 9 παρα στα 10.. Υ.Γ Και μην πει κανεις ποσο λεει ο κατασκευαστης γιατι και τα αλογα 122 τα δινει αλλα (εκει κανει λαθος ε..?) καποιοι το λενε 140.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earendil Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 επειδή η ερώτηση ήταν 122 ή 160 και όχι 122 με dsg ή 160 χωρίς, παίρνεις 40 παραπάνω εργοστασιακά άλογα με 1500 ευρώ...είναι καλό deal κατά την άποψή μου...αν φυσικά τα χρειάζεσαι(δλδ αν βγαίνεις συχνά εκτός πόλης...αν πάρεις αυτό με τα 160 θα θες να βγαίνεις) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted May 14, 2010 Report Share Posted May 14, 2010 (edited) επειδή η ερώτηση ήταν 122 ή 160 και όχι 122 με dsg ή 160 χωρίς, παίρνεις 40 παραπάνω εργοστασιακά άλογα με 1500 ευρώ...είναι καλό deal κατά την άποψή μου...αν φυσικά τα χρειάζεσαι(δλδ αν βγαίνεις συχνά εκτός πόλης...αν πάρεις αυτό με τα 160 θα θες να βγαίνεις) Μην ξεχνάτε ότι ο κινητήρας με τα 160ps έχει κομπρέσορα + turbo και έχει ροπή από πολύ χαμηλά. Edited May 14, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...