Jump to content
bmwakias

Golf Tsi 122 Vs Golf Tsi 160

Recommended Posts

Τι πιστευετε?Είναι δυνατόν να εχουν αυτα τα δύο μοντέλα την ίδια καταναλωση?Η επίσημη ιστοσελίδα της VW δίνει δχεδόν τις ίδιες καταναλώσεις για τα δύο αυτα μοντέλα..με διαφορα +/- 0,1L.....

Kαι επειδή ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός Golf εκ των δύο......θα ήθελα να ξέρω τι έχετε διαπιστώσει εσεις...οι ηδη εχοντες αυτα τα Golfakia...

Σημειώνω δε οτι το αμαξι θα χρησιμοποιείται πολύ μέσα στην πόλη...και μόνο το καλοκαιρι για μπόλικα ταξιδάκια..

Πίστευτε πως η αγορά αυτου με τα 160 άλογα θα ειναι λάθος επιλογή?θα είναι ασύμφωρο για μέσα την πόλη?

Στην ουσία...ειναι δυνατόν αυτη η διαφορα της δύναμης των 40 αλόγων να μην μεταφράζεται και σε διαφορα αντίστοιχη και στην κατανάλωση?

Link to comment
Share on other sites

εχουν διαφορα στην καταναλωση ,ισως εχει γινει μηχανογραφικο λαθος στο site της vw.στο 122 ειναι αρκετα χαμηλωτερη.2 λιτρα τουλαχιστον.

Link to comment
Share on other sites

εχουν διαφορα στην καταναλωση ,ισως εχει γινει μηχανογραφικο λαθος στο site της vw.στο 122 ειναι αρκετα χαμηλωτερη.2 λιτρα τουλαχιστον.

Τόσο λάθος να κάνουν...και τα προσπεκτους τα ιδια λενε...μήπως ο συνδυασμός κομπρεσορα και τουρμπο....δηλαδη επειδη μεχρι καποιες στροφεσ δουλευει ο κομπρεσορας και μετα απο καποιες το τουρμπο και το γεγονος οτι μιλαμε για 1400 κυβικα....συμβαλλουν στην..σχεδον ιδια καταναλωση?

Γιατι αν οντως ετσι εχουν τα πράγματα αξιζει να πληρωσεις κατι παραπανω για το 160αρι..

Περιμενω και αλλες απόψεις!!!!!!!!!! :D

Edited by bmwakias
Link to comment
Share on other sites

Τόσο λάθος να κάνουν...και τα προσπεκτους τα ιδια λενε...μήπως ο συνδυασμός κομπρεσορα και τουρμπο....δηλαδη επειδη μεχρι καποιες στροφεσ δουλευει ο κομπρεσορας και μετα απο καποιες το τουρμπο και το γεγονος οτι μιλαμε για 1400 κυβικα....συμβαλλουν στην..σχεδον ιδια καταναλωση?

Γιατι αν οντως ετσι εχουν τα πράγματα αξιζει να πληρωσεις κατι παραπανω για το 160αρι..

Περιμενω και αλλες απόψεις!!!!!!!!!! ;)

Στις συγκεκριμένες τυποποιημένες συνθήκες μέτρησης κατανάλωσης όντως μπορεί να έχουν παραπλήσια κατανάλωση...

Στην πράξη, το 160άρι είναι ρυθμισμένο έτσι ώστε να μπορείς να οδηγείς σχετικά οικονομικά μέσα στην πόλη και σβέλτα με αλλαγές μέχρι 3000-3500 στροφές.

Το ίδιο ισχυει και στα ταξίδια, αν διατηρείς σταθερή ταχύτητα. Όμως αν το πατήσεις παραπάνω (που θα το πατήσεις...) τότε ανεβαίνει και η κατανάλωση.

Αν σε παίρνει οικονομικά, προτίμησε τα περισσότερα άλογα (συνηθίζονται εύκολα και πάντα θέλεις περισσότερα tongue.gif ).

Edited by aga
Link to comment
Share on other sites

Λογικά ο TSI 160 καίει περισσότερο εντός πόλης. Εκτός πόλης θεωρώ πολύ πιθανό να καίει λιγότερο, οπότε η μέση κατανάλωση των 2 κινητήρων θα βρίσκεται κοντά.

Ακριβώς!

Εκτός πόλεως έχει αποδειχθεί πως τα παραπάνω άλογα ξεκουράζουν το κινητήρα!

Link to comment
Share on other sites

Αν οπως λες το αμαξι το θελεις για την πολη μην παρεις το 160.μεσα στην πολη πινει τα αντερα του.Γενικοτερα ομως πινει αρκετα περισσοτερο απο αυτα που λεει.και μεσα και εξω απο την πολη.Για να προσεγγισει την καταναλωση που δινει ο κατασκευαστης πρεπει να πηγαινεις με 80 σταθερα και 2000 στροφες.Κατι που εκ των πραγματων δεν γινεται γιατι γουσταρεις να το ανοιξεις.Τωρα δεν ξερω τι γινεται με το 122 αλλα απο οτι διαβαζω απο μελη ειναι αρκετα οικονομικο.

Link to comment
Share on other sites

Αν οπως λες το αμαξι το θελεις για την πολη μην παρεις το 160.μεσα στην πολη πινει τα αντερα του.Γενικοτερα ομως πινει αρκετα περισσοτερο απο αυτα που λεει.και μεσα και εξω απο την πολη.Για να προσεγγισει την καταναλωση που δινει ο κατασκευαστης πρεπει να πηγαινεις με 80 σταθερα και 2000 στροφες.Κατι που εκ των πραγματων δεν γινεται γιατι γουσταρεις να το ανοιξεις.Τωρα δεν ξερω τι γινεται με το 122 αλλα απο οτι διαβαζω απο μελη ειναι αρκετα οικονομικο.

+1000

πιο οικονομικο και στην πολη και στα ταξιδια το 122.στην πολη η διαφορα τους ειναι χαοτικη :D

Link to comment
Share on other sites

+1000

πιο οικονομικο και στην πολη και στα ταξιδια το 122.στην πολη η διαφορα τους ειναι χαοτικη :D

Είναι σίγουρο αυτό?το έχεις δει?στο εχουν πει?η και συ εχεις την ιδια λογικη...40 αλογα περισσοτερα αρα περισσοτερη καταναλώση...?αυτο ειναι το θεμα......δεν καιει οπωσ λεει η vw ή και περισσοτερο απο το 122?

κανένας κάτοχος και των δύο να μας πει τισ απόψεις του?

Link to comment
Share on other sites

εχω το 122 και ενας φιλος το 160.εχω εχω καταναλωση 6.2 μεση στην πολη και αυτος για την ιδια διαδρομη φτανει το 7.7

Link to comment
Share on other sites

εχω το 122 και ενας φιλος το 160.εχω εχω καταναλωση 6.2 μεση στην πολη και αυτος για την ιδια διαδρομη φτανει το 7.7

Σε γενικές γραμμές δεν θα διαφωνούσα μαζί σου, αλλά δεν νομίζω πώς είναι κριτίριο αυτό διότι μπορεί να έχετε διαφορετικό

τρόπο οδήγησης. Σε γερμανικά φορουμς πάντως βλέπω πώς η διαφορά κυμαίνετε περίπου στα 0,5 l (κατα μεσω όρο) και αποκλίσεις

της τάξεως τψν 1,5 υπάρχουν σε "μη χαλαρή οδήγηση" ^_^

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την κατανάλωση: η μέτρηση με διαφορετικούς οδηγούς και με διαφορετικές συνθήκες δεν είναι ότι καλύτερο για σύγκριση.

Πχ. Με το δικό μου στην ίδια διαδρομή με σχεδόν ίδιες συνθήκες στην πόλη, αν προσέχω πολύ το δεξί μου πόδι, έχω μέση κατανάλωση 7 λίτρα και όταν το πατάω (όχι τέρμα γκάζι, για να μη ζωγραφίζω με ρόδες ^_^ ) έχω 15 για πλάκα sillyhorse1rb5.gif ...Υπερδιπλασιασμός!!!!!

Πάντως το 160αρι, αν το θες καίει σίγουρα αρκετά παραπάνω για να αποδώσει επιπλέον 38 άλογα ή 4 Kg. Τώρα με την προσεκτική οδήγηση δεν ξέρω τι γίνεται.

Edited by kio
Link to comment
Share on other sites

Τα πράγμτα είναι πολύ απλά,το 160 καίει και μάλιστα αρκετά.Ακόμη και χαλαρά να πηγαίνεις δεν είναι και ότι πιο οικονομικό.Υπάρχουν στιγμές που με εκνευρίζει η ευκολία με την οποία πέφτει ο δείκτης βενζίνης ειδικά απο την μέση και κάτω.Και χωρίς να το ανοίγω ή να το πιέζω.

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγμτα είναι πολύ απλά,το 160 καίει και μάλιστα αρκετά.Ακόμη και χαλαρά να πηγαίνεις δεν είναι και ότι πιο οικονομικό.Υπάρχουν στιγμές που με εκνευρίζει η ευκολία με την οποία πέφτει ο δείκτης βενζίνης ειδικά απο την μέση και κάτω.Και χωρίς να το ανοίγω ή να το πιέζω.

Δεν νομίζω να είναι και τόσο απλά ;)

Έχεις αυτόματο η χειροκίνητο?

Link to comment
Share on other sites

Ασφαλή συμπεράσματα μπορεί να βγάλει μόνο μία σύγκριση από τον ίδιο οδηγό στην ίδια διαδρομή.

Θα επιμείνω στο εξής: για κάποιον που κάνει τα περισσότερα χιλιόμετρα εντός πόλης το tsi122 είναι οικονομικότερο. Εκτός πόλης όμως δεν νομίζω να είναι οικονομικότερο, ειδικά σε συνθήκες είτε πάνω από 100km/h, είτε με φορτίο, ανηφόρα, κόντρα άνεμο κλπ.

Οπότε για κάποιον που κάνει μικτή χρήση, δεν νομίζω να δεί μεγάλη απόκλιση στη μέση κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

εχω το 160 αρι εκτος πολης με 120χλμ/ωρα περιπου εχω μεση καταναλωση γυρω στο 7 (με κλιματισμο αναμενο) και εντος γυρω στο 8.5-8.7

Link to comment
Share on other sites

Σε γενικές γραμμές δεν θα διαφωνούσα μαζί σου, αλλά δεν νομίζω πώς είναι κριτίριο αυτό διότι μπορεί να έχετε διαφορετικό

τρόπο οδήγησης. Σε γερμανικά φορουμς πάντως βλέπω πώς η διαφορά κυμαίνετε περίπου στα 0,5 l (κατα μεσω όρο) και αποκλίσεις

της τάξεως τψν 1,5 υπάρχουν σε "μη χαλαρή οδήγηση" ;)

ιδια διαδρομη με ιδιο στυλ οδηγησης,μπροστα εγω και πισω μου αυτος καναμε την συγκριση.τα ποστ του Leou21 και του pit696 φαινονται να επιβεβαιωνουν την συγκριση που εγινε με βαση και τις δικες τους καταναλωσεις στα 160αρια.επιπλεον εγω στα 120 με 6η εχω 5.8-6 με κλιμα on σε ισιο δρομο και σταθερο γκαζι ενω o φιλος pit696 αναφερει οτι εχει γυρω στο 7.αλλη μια σημαντικη διαφορα.επισης να πω οτι το δικο μου αμαξι ζυγιζει κοντα 1500 κιλα αδειο (με ελαστικο 235/45/17)+ 100 κιλα που ειμαι εγω =1600.το golf ειναι τουλαχιστον 200 κιλα ελαφρυτερο...

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

ιδια διαδρομη με ιδιο στυλ οδηγησης,μπροστα εγω και πισω μου αυτος καναμε την συγκριση.τα ποστ του Leou21 και του pit696 φαινονται να επιβεβαιωνουν την συγκριση που εγινε με βαση και τις δικες τους καταναλωσεις στα 160αρια.επιπλεον εγω στα 120 με 6η εχω 5.8-6 με κλιμα on σε ισιο δρομο και σταθερο γκαζι ενω o φιλος pit696 αναφερει οτι εχει γυρω στο 7.αλλη μια σημαντικη διαφορα.επισης να πω οτι το δικο μου αμαξι ζυγιζει κοντα 1500 κιλα αδειο (με ελαστικο 235/45/17)+ 100 κιλα που ειμαι εγω =1600.το golf ειναι τουλαχιστον 200 κιλα ελαφρυτερο...

Εμένα καεί 7,2 και κάτω .. όταν δεν το @@@ .. και είναι gti έχω δει 6.8 .. εντελώς βόλτα μέχρι 4000 rpm . με 18 αργία και όχι μαμά turbo…

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με στατιστικα απο ενα γαλλικο φορουμ , και αφου ληφθηκαν υποψιν οι καταναλωσεις που αναφεραν τα μελη του ο 160 ΜΕ DSG ειναι οικονομικοτερος του 122 και στις δυο versions του. Δεν συμβαινει το ιδιο για τη χειροκινητη εκδοση του 160:

Clipboard01-1.jpg

Edited by vwwv74
Link to comment
Share on other sites

αν καταλαβα καλα στο τοπικ μιλαμε για χειροκινητο 160αρι και οχι dsg.αν εκανα λαθος ζητω συγνωμη καθως αναφερομουν σε χειροκινητα 122 και 160 :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

manual 160άρη και έχω

5.4 εθνική με σταθερή τα 90Km/h (και λίγη πόλη μέσα)

και 6.4 σε επαρχιακούς (αρκετά κατεβάσματα 1η,2α)

στα πρώτα μου 2.000Km έχω μέχρι στιγμής κατανάλωση 7.4 συνολικά

Link to comment
Share on other sites

ναι..για χειροκινητα παντα μιλαω.....τι να πω?οποιος εχει το 160αρι λεει οτι καινε το ιδιο...και οποιος εχει το 122αρι λεει οτι το 160 καιει πολυ.....ο καθένας υπερασπίζεται το δικό τ....μάλλον η απαντηση στο συγκεκριμένο θέμα είνα δύσκολη

αααα και μην κοιτάτε τι λεει το trip ρε παιδια η απόκλιση ειναι μεγάλη.....

μπορει σε μια διαδρομη να σ λεει οτι εχεις μεσο ορο 8 λιτρα και να πας στο βενζιναδικο να το γεμισεις και να βαλεις 12 λιτρα

Edited by bmwakias
Link to comment
Share on other sites

manual 160άρη και έχω

5.4 εθνική με σταθερή τα 90Km/h (και λίγη πόλη μέσα)

και 6.4 σε επαρχιακούς (αρκετά κατεβάσματα 1η,2α)

στα πρώτα μου 2.000Km έχω μέχρι στιγμής κατανάλωση 7.4 συνολικά

εχεις κανει δηλαδη κατι λιγότερο απο 3 γεμίσματα?

στα 1000 κμ σου καταναλωνει 74 λιτρα

αρα στα 2000κμ 150?

δηλαδη κατι λικτοτερο απο 3 ρεζερβουαρ αν σκεφτουμε οτι χωραει 55 λιτρα?

μάλλον η πραγματικότητα θα ειναι διαφορετικη απο αυτη π λεει το trip

Link to comment
Share on other sites

αααα και μην κοιτάτε τι λεει το trip ρε παιδια η απόκλιση ειναι μεγάλη.....

μπορει σε μια διαδρομη να σ λεει οτι εχεις μεσο ορο 8 λιτρα και να πας στο βενζιναδικο να το γεμισεις και να βαλεις 12 λιτρα

Μηπως αυτο γινεται σε καμια BMW bmwακια? Γιατι σε golf 5 η 6 αν κανεις ενα γεμισμα το αδειασεις και ξαναβαλεις και συγκρινεις τα νουμερα του υπολογιστη με αυτα που θα υπολογισεις, εαν βρεις πανω απο 2 λιτρα διαφορα με την πραγματικοτητα τοτε σιγουρα δεν ξερεις αριθμητικη η δεν ξερεις πως το υπολογιζεις.

Για να σου λυθει η απορια περι της καταναλωσης απλα κανε ενα test drive το 122 και ενα το 160 εφοσον δεν πιστευεις οτι σου λενε.

Και στην τελικη δεν ειναι τραγικες οι διαφορες τους για να το ψαχνεις τοσο πολυ το θεμα!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.