sopon Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 Παιδιά, ή εγώ είμαι γκαντέμης ή το όχημα πάσχει σοβαρά από ποιότητα. Το έχω 1 μήνα, με 430 km και: 1) Από την πρώτη στιγμή ακούγεται σαν diesel ταξί Nissan Bluebird! Κάπως έχει γλυκάνει με τα χλμ. αλλά κάνει. 2) Όταν το ρελαντί πέφτει στο κατώτερο σημείο του, αρχίζει να κελαδάει σαν να έχει προβληματικό ιμάντα ή ράουλο. Ακούγεται σα να είναι πίσω από το ντουλαπάκι και μόλις τσιμπήσεις το γκάζι σταματάει. 3) Τρίζει η πίσω δεξιά πόρτα σε κάθε στρέβλωση του αμαξώματος(ανωμαλία, γκάζι, φρένο) 4) Σε ανωμαλίες του οδοστρώματος ακούγεται από το χώρο του κινητήρα σα να είναι κάτι ξεβίδωτο και να πάλλεται. Το ίδιο ακούγεται και όταν τσιμπάς απότομα το γκάζι στο ρελαντί!(?) 5) Ο συμπιεστής του κλιματισμού μουγκρίζει έντονα όταν πέφτουν οι στροφές του κινητήρα στην επιβράδυνση, περίπου στις 2000-1500σαλ. 6) Βουίζει αρκετά έντονα η αντλία υποβοήθησης του τιμονιού. Τι να το κάνω που είναι σφαίρα και το Dsg ταχύτατο αν κάνει σαν τρακτέρ? Τους το πήγα στην Karenta, όλα θα τα φτιάξουν λέει, όλα τους ακούγονται γνωστά (!), το καθυστερώ λίγο να κάνω χιλιόμετρα να δω τι άλλο θα βγάλει, να φτιάξουν και κανένα άλλο γιατί δεν μου αρέσουν τα πειράματα και τα πειράγματα. Αν έχετε παρόμοια συμπτώματα, γράψτε μου για ψυχοθεραπεία! Υ.Γ, Δεν μου έχει σβήσει ακόμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 Παιδιά, ή εγώ είμαι γκαντέμης ή το όχημα πάσχει σοβαρά από ποιότητα. Το έχω 1 μήνα, με 430 km και: 1) Από την πρώτη στιγμή ακούγεται σαν diesel ταξί Nissan Bluebird! Κάπως έχει γλυκάνει με τα χλμ. αλλά κάνει. 2) Όταν το ρελαντί πέφτει στο κατώτερο σημείο του, αρχίζει να κελαδάει σαν να έχει προβληματικό ιμάντα ή ράουλο. Ακούγεται σα να είναι πίσω από το ντουλαπάκι και μόλις τσιμπήσεις το γκάζι σταματάει. 3) Τρίζει η πίσω δεξιά πόρτα σε κάθε στρέβλωση του αμαξώματος(ανωμαλία, γκάζι, φρένο) 4) Σε ανωμαλίες του οδοστρώματος ακούγεται από το χώρο του κινητήρα σα να είναι κάτι ξεβίδωτο και να πάλλεται. Το ίδιο ακούγεται και όταν τσιμπάς απότομα το γκάζι στο ρελαντί!(?) 5) Ο συμπιεστής του κλιματισμού μουγκρίζει έντονα όταν πέφτουν οι στροφές του κινητήρα στην επιβράδυνση, περίπου στις 2000-1500σαλ. 6) Βουίζει αρκετά έντονα η αντλία υποβοήθησης του τιμονιού. Τι να το κάνω που είναι σφαίρα και το Dsg ταχύτατο αν κάνει σαν τρακτέρ? Τους το πήγα στην Karenta, όλα θα τα φτιάξουν λέει, όλα τους ακούγονται γνωστά (!), το καθυστερώ λίγο να κάνω χιλιόμετρα να δω τι άλλο θα βγάλει, να φτιάξουν και κανένα άλλο γιατί δεν μου αρέσουν τα πειράματα και τα πειράγματα. Αν έχετε παρόμοια συμπτώματα, γράψτε μου για ψυχοθεραπεία! Υ.Γ, Δεν μου έχει σβήσει ακόμα. Πουλα το ρε φιλε,σε φορουμ αυτοκινητων γραφεις,οχι σε ψυχιατρο,τι ειναι εδω,το forum της συμπαραστασης??????????η καμια αντιπροσωπεια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 πηγαινε το και σε καμια αλλη αντιπροσωπεια αρχικα να δουμε τι θα σου πουν κριμα που σου εβγαλε ολα τα παραπανω αλλα με πεισμα κ υπομονη (και με αρκετο χρονο για σπαταλημα) ελπιζω οτι θα βρεις το δικιο σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sopon Posted May 3, 2010 Author Report Share Posted May 3, 2010 (edited) Πουλα το ρε φιλε,σε φορουμ αυτοκινητων γραφεις,οχι σε ψυχιατρο,τι ειναι εδω,το forum της συμπαραστασης??????????η καμια αντιπροσωπεια? Αγαπητέ φίλε, Θα ήταν χρησιμότερο να επικεντρωθείς στην ουσία του θέματος και να βοηθήσεις έτσι στην διεύρυνση των γνώσεών μας γύρω από συγκεκριμένο αυτοκίνητο μέσω της ανταλλαγής εμπειριών και παρατηρήσεων. Για αυτό άλλωστε μπαίνει κανείς σε αυτό το forum και όχι φαντάζομαι γιατί δεν έχει τι άλλο να κάνει. Edited May 3, 2010 by sopon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 Τι να πουμε δλδ για το νεο πολο !!!! μαλλον να πρεπει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
26ska Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 φιλε μου μεχρι τωρα ειχαμε το προβλημα με τα σβησιματα στο ρελαντι!εσυ τωρα εχεις dsg κ δν σου σβηνει κ μας παρουσιαζεις ενα αμαξι σαραβαλο με προβληματα που δν μας αναφερουν αλλοι κατοχοι!αμαν πια θα τρελαθουμε στο τελος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 Για το 1) έχω να σου πω: Πρόκειται για κινητήρα άμεσου ψεκασμού, όπως είναι στο περίπου και οι diesel κινητήρες. Οπότε αυτό που ακούγεται να γουργουρίζει σε καμία περίπτωση δε θα σταματήσει ποτέ. Απλά ενδέχεται να ακούγεται λιγότερο όταν στρωθεί μετά από χιλιόμετρα. Είναι απολύτως φυσιολογικό δεν υπάρχει θέμα ανησυχίας. 2) Δοκίμασε να βάλεις σιλικόνη στη γλώσσα της πόρτας που ακούγεται αυτός ο ήχος με σπρέι σιλικόνης. Για τα άλλα δεν έχω να πω κάτι καθώς δε γνωρίζω λύσεις ή να έχει ειπωθεί κάτι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polotsidsg Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 Παιδιά, ή εγώ είμαι γκαντέμης ή το όχημα πάσχει σοβαρά από ποιότητα. Το έχω 1 μήνα, με 430 km και: 1) Από την πρώτη στιγμή ακούγεται σαν diesel ταξί Nissan Bluebird! Κάπως έχει γλυκάνει με τα χλμ. αλλά κάνει. 2) Όταν το ρελαντί πέφτει στο κατώτερο σημείο του, αρχίζει να κελαδάει σαν να έχει προβληματικό ιμάντα ή ράουλο. Ακούγεται σα να είναι πίσω από το ντουλαπάκι και μόλις τσιμπήσεις το γκάζι σταματάει. 3) Τρίζει η πίσω δεξιά πόρτα σε κάθε στρέβλωση του αμαξώματος(ανωμαλία, γκάζι, φρένο) 4) Σε ανωμαλίες του οδοστρώματος ακούγεται από το χώρο του κινητήρα σα να είναι κάτι ξεβίδωτο και να πάλλεται. Το ίδιο ακούγεται και όταν τσιμπάς απότομα το γκάζι στο ρελαντί!(?) 5) Ο συμπιεστής του κλιματισμού μουγκρίζει έντονα όταν πέφτουν οι στροφές του κινητήρα στην επιβράδυνση, περίπου στις 2000-1500σαλ. 6) Βουίζει αρκετά έντονα η αντλία υποβοήθησης του τιμονιού. Τι να το κάνω που είναι σφαίρα και το Dsg ταχύτατο αν κάνει σαν τρακτέρ? Τους το πήγα στην Karenta, όλα θα τα φτιάξουν λέει, όλα τους ακούγονται γνωστά (!), το καθυστερώ λίγο να κάνω χιλιόμετρα να δω τι άλλο θα βγάλει, να φτιάξουν και κανένα άλλο γιατί δεν μου αρέσουν τα πειράματα και τα πειράγματα. Αν έχετε παρόμοια συμπτώματα, γράψτε μου για ψυχοθεραπεία! Υ.Γ, Δεν μου έχει σβήσει ακόμα. οντως πολλα τα θεματα!πρωτα απ'ολα εχω και εγω το polo 1.2tsi dsg καποια απο αυτα που αναφερεις οπως το τριξιμο τις πισω πορτας και το 4) που αναφερεις τα εχω προσεξει και εγω στο δικο μου μου το 4 οφειλεται αποκλειστικα στο dsg, ειναι ενα προβλημα που γνωριζουν στη vw και δεν κανουν τπτ. δες αυτο: http://www.youtube.com/watch?v=r5F0H8JWu38 σου θυμιζει τπτ? να μην σε ανυσυχει παντως ,ετσι κανουν ολα τα dsg7 και θα πρεπει να το συνηθισεις.αμα ακουγεται πολυ εντονα μπορεις να πας να σου αλλαξουν το dsg αλλα και καινουργιο να σου βαλουν παλι θα ακουγεται! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
26ska Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 οντως πολλα τα θεματα!πρωτα απ'ολα εχω και εγω το polo 1.2tsi dsg καποια απο αυτα που αναφερεις οπως το τριξιμο τις πισω πορτας και το 4) που αναφερεις τα εχω προσεξει και εγω στο δικο μου μου το 4 οφειλεται αποκλειστικα στο dsg, ειναι ενα προβλημα που γνωριζουν στη vw και δεν κανουν τπτ. δες αυτο: http://www.youtube.com/watch?v=r5F0H8JWu38 σου θυμιζει τπτ? να μην σε ανυσυχει παντως ,ετσι κανουν ολα τα dsg7 και θα πρεπει να το συνηθισεις.αμα ακουγεται πολυ εντονα μπορεις να πας να σου αλλαξουν το dsg αλλα και καινουργιο να σου βαλουν παλι θα ακουγεται! ρε παιδια υποτειθεται οτι το dsg ειναι το καλυτερο κιβωτιο ταχυτητων.κ σ"αυτο η vw μαπα?εχω υπερξενερωσει,δν μπορει να ειναι ετσι.ολα τα περιοδικα το βγαζουν το polo το καλυτερο αυτοκινητο στην κατηγορια,ειναι ολοι πληρωμενοι?δν μπορει με τοσα προβληματα να αποσπα τετοιες κριτικες!ουφ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 Ποια προβλήματα μωρέ με το dsg; Θα τρελαθούμε τώρα; Ένας ήχος ακούγεται, ο οποίος δεν είναι και τόσο τραγικός στη τελική. Πάνω από ανωμαλίες στο δρόμο περνάς με ένα αυτοκίνητο που έχει κινούμενα μέρη στο κινητήρα και αναταράσσονται με τις ανωμαλίες δεν είσαι πάνω σε γιαούρτι... Που να ακούσεις τα toyota, kia, hyundai τα αυτόματα όταν περνάνε από ανωμαλίες έτσι σαν το video που παραθέσατε το ντρέμπι που γίνεται.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 Χωρίς παρεξήγηση , αλλά τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για δρόμους κι όχι για κατσάβραχα(βλ. Ελληνικοί δρόμοι εκτός Αττικής Οδού) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polotsidsg Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 ρε παιδια υποτειθεται οτι το dsg ειναι το καλυτερο κιβωτιο ταχυτητων.κ σ"αυτο η vw μαπα?εχω υπερξενερωσει,δν μπορει να ειναι ετσι.ολα τα περιοδικα το βγαζουν το polo το καλυτερο αυτοκινητο στην κατηγορια,ειναι ολοι πληρωμενοι?δν μπορει με τοσα προβληματα να αποσπα τετοιες κριτικες!ουφ! σιγουρα το dsg ειναι ενα πολυ καλο κιβωτιο, σιγουρα πολυ γρηγορο και δεν νομιζω κιολας να εχουν βγαλει και αλλες εταιριες προσιτα αυτοκινητα με κιβωτια διπλου συμπλεκτη... εγω ειχα ξενερωσει απο αυτον τον ηχο του dsg γιατι νομιζα οτι ειναι προβλημα αλλα εφοσον ολα τα αυτοκινητα της vw ειναι ετσι δεν με πολυνοιαζει το polo μαζι με το mito, ds3 ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα στην κατηγορια και αμα ψαχνεις αυτοματο νομιζω το polo ειναι μονοδρομος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sopon Posted May 16, 2010 Author Report Share Posted May 16, 2010 Ok το dsg είναι πολυ καλό, αλλά το να κάνει σαν κουδουνίστρα σε κάθε λακουβίτσα, δεν είναι και ότι καλύτερο, αν είναι αυτό τελικά στην περίπτωσή μου. Για την πίσω πόρτα που τρίζει, έχεις κάνει τίποτα φίλε polotsi; Εγώ έβαλα ένα υγρό της WURTH στο λάστιχο, κάτι βελτιώθηκε, αλλά μετα από μια εβδομάδα τώρα ξανακάνει. Είναι εκνευριστικότατο και μάλλον δεν είναι απλά θέμα λίπανσης αλλά κάτι δεν πάει καλά στο κρέμασμα-κουμπωμα της πίσω δεξιάς πόρτας ή με το λάστιχο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polotsidsg Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 Ok το dsg είναι πολυ καλό, αλλά το να κάνει σαν κουδουνίστρα σε κάθε λακουβίτσα, δεν είναι και ότι καλύτερο, αν είναι αυτό τελικά στην περίπτωσή μου. Για την πίσω πόρτα που τρίζει, έχεις κάνει τίποτα φίλε polotsi; Εγώ έβαλα ένα υγρό της WURTH στο λάστιχο, κάτι βελτιώθηκε, αλλά μετα από μια εβδομάδα τώρα ξανακάνει. Είναι εκνευριστικότατο και μάλλον δεν είναι απλά θέμα λίπανσης αλλά κάτι δεν πάει καλά στο κρέμασμα-κουμπωμα της πίσω δεξιάς πόρτας ή με το λάστιχο. για την πισω πορτα που τριζει δεν εχω κανει τπτ γιατι δεν με ενοχλει και τοσο πολυ.το ιδιο προβλημα με την πορτα παντως το εχει και ενας φιλος μου που πηρε το πολο 1.4 αρκετουσ μηνες πριν απο εμενα ,αρα συμπεραινω οτι μαλλον θα το εχουν ολα τα πολο το προβλημα.η αληθεια ειναι οτι δεν περιμενα τριξιματα απο το εσωτερικο του αυτοκιμητου γιατι σαν ποιοτητα υλικων,πλαστικων το πολο ειναι πολυ καλυτερο απο ολα τα αυτοκινητα της κατηγοριας του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosk8 Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 για την πισω πορτα που τριζει δεν εχω κανει τπτ γιατι δεν με ενοχλει και τοσο πολυ.το ιδιο προβλημα με την πορτα παντως το εχει και ενας φιλος μου που πηρε το πολο 1.4 αρκετουσ μηνες πριν απο εμενα ,αρα συμπεραινω οτι μαλλον θα το εχουν ολα τα πολο το προβλημα.η αληθεια ειναι οτι δεν περιμενα τριξιματα απο το εσωτερικο του αυτοκιμητου γιατι σαν ποιοτητα υλικων,πλαστικων το πολο ειναι πολυ καλυτερο απο ολα τα αυτοκινητα της κατηγοριας του. Καλησπέρα και από εμένα! Είμαι καινούργιος στο forum. Σήμερα παρέλαβα το νέο polo 1.2 tsi με DSG...Το πήγα μια μεγάλη βόλτα και δεν παρατήρησα τίποτε αππό αυτά που αναφέρει το παιδί πιο πάνω...Δεν έκανε κανένα θόρυβο το DSG ούτε όταν περνούσα πάνω από ανωμαλίες του δρόμου...επειδή είχα διαβάσει αυτό το post είχα το νού μου αλλά δεν παρατήρησα τίποτα...γενικότερα στα 78 χιλιόμετρα που έκανε το αυτοκίνητο δεν παρατήρησα τίποτα...το αυτοκίνητο ήταν άψογο και παρότι και το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν αυτόματο...το DSG δεν παίζεται... είναι πολύ γρήγορο στις αλλαγές... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 δεν πατε να κοιταξετε τις δαγκανες των φρενων και τα τακακια σας γιατι κι εγω leon fr dsg εχω και οταν το πρωτοπηρα εκανε ακριβως τον ιδιο θορυβο σε ανωμαλιες και μονο και ηταν απο την δεξια δαγκανα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 1) Από την πρώτη στιγμή ακούγεται σαν diesel ταξί Nissan Bluebird! Κάπως έχει γλυκάνει με τα χλμ. αλλά κάνει. 4) Σε ανωμαλίες του οδοστρώματος ακούγεται από το χώρο του κινητήρα σα να είναι κάτι ξεβίδωτο και να πάλλεται. Το ίδιο ακούγεται και όταν τσιμπάς απότομα το γκάζι στο ρελαντί!(?) Τι να το κάνω που είναι σφαίρα και το Dsg ταχύτατο αν κάνει σαν τρακτέρ? 1)μηπως εχει και το δικο σου μοτερ καδενα αντι για υμαντα?γιατι παρομοιο ηχα κανει και εμενα και μου ειπαν στην αντιπροσ οτι ειναι απο την καδενα.τωρα εστρωσε. 4)και εμνα το κανει αυτον το ηχο και τo ειδαν στην seat και μου ειπαν οτι δεν ειναι τιποτα,αγνοησε το.κατι θα ξερουν δεν μπορει! φιλε μου το 7 αρι dsg ειναι οτι πιο καινουριο και καλυτερο κυκλοφορει απο κιβωτια δεν μπορει να ειναι μαπα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 Παιδιά, ή εγώ είμαι γκαντέμης ή το όχημα πάσχει σοβαρά από ποιότητα. Το έχω 1 μήνα, με 430 km και: 1) Από την πρώτη στιγμή ακούγεται σαν diesel ταξί Nissan Bluebird! Κάπως έχει γλυκάνει με τα χλμ. αλλά κάνει. 2) Όταν το ρελαντί πέφτει στο κατώτερο σημείο του, αρχίζει να κελαδάει σαν να έχει προβληματικό ιμάντα ή ράουλο. Ακούγεται σα να είναι πίσω από το ντουλαπάκι και μόλις τσιμπήσεις το γκάζι σταματάει. 3) Τρίζει η πίσω δεξιά πόρτα σε κάθε στρέβλωση του αμαξώματος(ανωμαλία, γκάζι, φρένο) 4) Σε ανωμαλίες του οδοστρώματος ακούγεται από το χώρο του κινητήρα σα να είναι κάτι ξεβίδωτο και να πάλλεται. Το ίδιο ακούγεται και όταν τσιμπάς απότομα το γκάζι στο ρελαντί!(?) 5) Ο συμπιεστής του κλιματισμού μουγκρίζει έντονα όταν πέφτουν οι στροφές του κινητήρα στην επιβράδυνση, περίπου στις 2000-1500σαλ. 6) Βουίζει αρκετά έντονα η αντλία υποβοήθησης του τιμονιού. Τι να το κάνω που είναι σφαίρα και το Dsg ταχύτατο αν κάνει σαν τρακτέρ? Τους το πήγα στην Karenta, όλα θα τα φτιάξουν λέει, όλα τους ακούγονται γνωστά (!), το καθυστερώ λίγο να κάνω χιλιόμετρα να δω τι άλλο θα βγάλει, να φτιάξουν και κανένα άλλο γιατί δεν μου αρέσουν τα πειράματα και τα πειράγματα. Αν έχετε παρόμοια συμπτώματα, γράψτε μου για ψυχοθεραπεία! Υ.Γ, Δεν μου έχει σβήσει ακόμα. ειδικα εκει που το πηγες θα στο φτιαξουν σιγουραααα........ουυυυυυυυυυυ να εισαι σιγουρος.....εικονισμα θα τους κανεις!!!!!!!!! φυγε φιλε μου αποκει οσο ποιο γρηγορα μπορεις!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted May 23, 2010 Report Share Posted May 23, 2010 Το δικό μου παρουσίασε πρόβλημα στον αισθητήρα βάρους στο κάθισμα συνοδηγού Συχνά ενω κάθεται άνθρωπος στο κάθισμα (η σύζυγος, 58 κιλά) και βγάλει τη ζώνη της, δε χτυπάει το καμπανάκι. Αυτό σημαίνει ότο σε πιθανό τρακάρισμα μπορεί να μην ανοίξει ο αερόσακκος... Το πήγα στην Autonet στη Βάρης, υποτίθεται ότι το άλλαξαν αλλά πάλι τα ίδια. Για την Καρέντα ακούω τα χειρότερα.... Υπάρχει κανένα καλό εξουσιοδοτημένο να τους το πάω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 (edited) Το δικό μου παρουσίασε πρόβλημα στον αισθητήρα βάρους στο κάθισμα συνοδηγού Συχνά ενω κάθεται άνθρωπος στο κάθισμα (η σύζυγος, 58 κιλά) και βγάλει τη ζώνη της, δε χτυπάει το καμπανάκι. Αυτό σημαίνει ότο σε πιθανό τρακάρισμα μπορεί να μην ανοίξει ο αερόσακκος... Το πήγα στην Autonet στη Βάρης, υποτίθεται ότι το άλλαξαν αλλά πάλι τα ίδια. Για την Καρέντα ακούω τα χειρότερα.... Υπάρχει κανένα καλό εξουσιοδοτημένο να τους το πάω; Off Topic Φίλε έχω την λύση, άλλαξε σύζυγο!!! Edited May 24, 2010 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Το δικό μου παρουσίασε πρόβλημα στον αισθητήρα βάρους στο κάθισμα συνοδηγού Συχνά ενω κάθεται άνθρωπος στο κάθισμα (η σύζυγος, 58 κιλά) και βγάλει τη ζώνη της, δε χτυπάει το καμπανάκι. Αυτό σημαίνει ότο σε πιθανό τρακάρισμα μπορεί να μην ανοίξει ο αερόσακκος... Το πήγα στην Autonet στη Βάρης, υποτίθεται ότι το άλλαξαν αλλά πάλι τα ίδια. Για την Καρέντα ακούω τα χειρότερα.... Υπάρχει κανένα καλό εξουσιοδοτημένο να τους το πάω; Αυτο δε νομιζω να ειναι προβλημα γιατι και στο δικο μου μολις ξεπερασω τα 20χμ/ωρα αρχιζει να βαραει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 Αυτο δε νομιζω να ειναι προβλημα γιατι και στο δικο μου μολις ξεπερασω τα 20χμ/ωρα αρχιζει να βαραει Δε μιλάω για 20 χαω, μιλάω για 120... Συγκεκριμένα ενώ φοράει τη ζώνη και ταξιδεύουμε, αν τη βγάλει δε χτυπάει. Πρέπει να κουνηθεί μπρος πίσω στο κάθισμα για να καταλάβει ο αισθητήρας ότι έχει επιβάτη επάνω. Ο ίδιος αισθητήρας στέλνει σήμα στο μηχανισμό του αερόσακου, έτσι ώστε αν τρακάρει το αμάξι και δεν υπάρχει συνεπιβάτης , να μην ανοίξει ο αερόσακος τσάμπα. Και στην Autonet μου το επιβεβαίωσαν ότι έτσι λειτουργεί, υποτίθεται ότι τον άλλαξαν αλλά πάλι τα ίδια έχουμε μετά από 10 μέρες. Κανένα σοβαρό εξουσιοδοτημένο συνεργείο λοιπόν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
halokoloko Posted May 24, 2010 Report Share Posted May 24, 2010 δηλαδή εγώ που δεν εχω κουμπί απενεργοποίησης α/σ, αν στουκάρω και δεν εχω συνεπιβάτη δε θα ανοιξει ο α/σ του συνοδηγού? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 δηλαδή εγώ που δεν εχω κουμπί απενεργοποίησης α/σ, αν στουκάρω και δεν εχω συνεπιβάτη δε θα ανοιξει ο α/σ του συνοδηγού? Ακριβώς... Γιατί να ανοίξει; Για να τον πληρώνεις τζάμπα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
halokoloko Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 λίγο offtopic ακόμα..: φυσικά και δε θέλω να ανοίξει ρε! απλά δεν ξέρω αν ο αισθητήρας του καθίσματος επηρεάζει και την ενεργοποίηση του α/σ, ή απλά βαράει για τη ζώνη. αν κάποιος το ξέρει σίγουρα ας το πει και σε μένα τον άσχετο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...