Jump to content
26ska

Καταναλωση Polo Tsi

Recommended Posts

οποτε και α8ροιτικά να το δεις για τα 3/4 του καυσιμου κανεις περίπου 440 χλμ. σωστα?

αν έχει 45 λιτρα ντεποζιτο.

με 34 λιτρα κανεις 440 , δλδ 7,7 λιτρα /100 κμ.

κατι τετοιο σε πόλη?

440 φούλαρα χθές που παρέλαβα, είχε ελάχιστο μέσα. 1 ντεπόζιτο πόσες μέρες (μέσα στην πόλη κίνηση περισσότερο) σας βγάζει ?

Link to comment
Share on other sites

440 φούλαρα χθές που παρέλαβα, είχε ελάχιστο μέσα. 1 ντεπόζιτο πόσες μέρες (μέσα στην πόλη κίνηση περισσότερο) σας βγάζει ?

εμενα το gti όταν το γεμίζω μου λέει 400 km περίπου

έχω κάνει 1100 km και θέλει πάλι βενζίνη τώρα τελειώνει.σύνολο του χω βάλει 150 euro.

πως σας φαίνεται? λογικό εξωφρενικό η λίγο?

Link to comment
Share on other sites

εμενα το gti όταν το γεμίζω μου λέει 400 km περίπου

έχω κάνει 1100 km και θέλει πάλι βενζίνη τώρα τελειώνει.σύνολο του χω βάλει 150 euro.

πως σας φαίνεται? λογικό εξωφρενικό η λίγο?

Τα έκανες με 1 γέμισμα :whistling: ?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα Ξαδέρφια. Εγώ που έχω το Skoda Roomster 1.2Tsi με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων έχω να πω τα εξής στο θέμα κατανάλωση,

Μετά από οκτώ μήνες και 12.087 χλμ η μέση μου κατανάλωση είναι στο 7.4. Μέσα στην πόλη κυμαίνεται από 6.8 μέχρι 10.2 ανάλογα. Υπόψιν ότι μένω σε μικρή επαρχιακή πόλη και για να πάω στη δουλειά μου διανύω 5 περίπου χιλιόμετρα με έντονες ανηφόρες κι αντίστοιχες κατηφόρες.

Στην Εθνική οδό με ταχύτητα από 110 μέχρι 130, κυρίως όμως με 120 η κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 6.3 κι 6.7 ανάλογα τη διαδρομή.

Στο επαρχιακό δίκτυο με ταχύτητες 50 έως 100 έχω δει και 4.9 κατανάλωση αλλά κυρίως κυμαίνεται μεταξύ 5.8 και 6.3.

Με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ (55 λίτρα) έκανα τη διαδρομή Ξάνθη - Ηγουμενίτσα - Σύβοτα - Πάργα - Ηγουμενίτσα - Πάργα και στον υπολογιστή ταξιδιού έγραφε αλλά 260 αυτονομία. Στην επιστροφή πέρασα κι από Δωδώνη, Ιωάννινα, Μέτσοβο κι όταν γύρισα Ξάνθη είχα άλλα 180 χιλιόμετρα αυτονομία. Οι ταχύτητες ήταν 120 στην Εγνατία οδό και με όριο 80 μέσα στα τούνελ που τήρησα ευλαβικά πλην δυο που τα διέσχισα με 100 χ.α.ω. Την περίοδο εκείνη που το αυτοκίνητο κινούταν στην Εγνατία οδό έτυχε να γεμίσω στις Καστανιές του Έβρου και στην είσοδο του Προβατώνα είχα αυτονομία 1040 χλμ.

Πλέον το αυτοκίνητο κινείται καθημερινά εντός των πυλών κι επειδή σήμερα το γέμισα έγραψε αυτονομία 760 χιλιόμετρα αλλά όπως το έχω υπολογίσει τα πραγματικά πρέπει να είναι γύρω στα 600. Αν τώρα στο γέμισμα κάνω κι ένα ταξίδι τότε υπολογίζω, μιας και ποτέ δεν το αφήνω να φτάσει στο λαμπάκι, ότι συνολικά μπορεί να βγάλει μέχρι και 850 - 900 χιλιόμετρα.

Τέλος όσον αφορά στην αξιοπιστία του υπολογιστή ταξιδιού, όταν κάνω υπολογισμούς με το χέρι έχω μια απόκλιση της τάξης του 0.3 περίπου. Σε ταξίδι Ξάνθη - Θεσσαλονίκη - Ξάνθη ήτοι 412 χιλιόμετρα έκαψε 30 λίτρα βενζίνη. Στην περίπτωση αυτή ο υπολογιστής ταξιδιού έγραψε 7.1 μέση κατανάλωση και ο υπολογισμός με το χέρι έδωσε 7.28. Δυστυχώς ο υπολογιστής είναι πολύ εύκολο να γράψει χαμηλότερες των πραγματικών αφού αν σηκώσουμε τελείως το πόδι από το πεντάλ του γκαζιού σε κάποιο κατηφορικό κομμάτι αυτός γράφει στη στιγμιαία κατανάλωση 0.0 ενώ ο κινητήρας εξακολουθεί να είναι σε λειτουργία και μάλιστα με περίπου 2.500 στροφές.

Η ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης που μου δείχνει όταν το αυτοκίνητο ξεκινά από στάση είναι 44.9, όπως κι αν ξεκινήσω, ενώ ακολουθώντας την ένδειξη αλλαγής ταχύτητας μπορεί να ρολάρει το αυτοκίνητο με 60 και 5η με κατανάλωση 3.5. Απαράδεκτα ψηλά εκτοξεύεται η ένδειξη της κατανάλωσης στο βύθισμα του γκαζιού, με όποια σχέση στο κιβώτιο. Π.χ. 23,4 με 3η, τα ίδια με 4η και περί τα 19,3 με 5η. Τόσο υψηλές ενδείξεις δεν είχα παρατηρήσει ποτέ ούτε στο Octavia MK1 1.6 αλλά ούτε και στο Fabia MK1 1.2 12v που είχα.

Κι επειδή μιλάμε για κατανάλωση αναφέρω και 300 γραμμάρια λάδι στα 6.000 χλμ κι άλλο μισό λίτρο μετά από διαρροή του δοχείου αναθυμιάσεων λαδιού (κάπου πάνω από τα ημιαξόνια είναι) .

Συγγνώμη αν σας κούρασα, αλλά νομίζω πως έτσι μπορείτε να σχηματίσετε καλύτερα μια ιδέα για τη δική μου κατανάλωση.

Edited by stratosg
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ο υπολογιστής είναι πολύ εύκολο να γράψει χαμηλότερες των πραγματικών αφού αν σηκώσουμε τελείως το πόδι από το πεντάλ του γκαζιού σε κάποιο κατηφορικό κομμάτι αυτός γράφει στη στιγμιαία κατανάλωση 0.0 ενώ ο κινητήρας εξακολουθεί να είναι σε λειτουργία και μάλιστα με περίπου 2.500 στροφές.

Πρώτον καλοδήγητο φίλε μου... Όσον αφορά για το ρολάρισμα με κουμπωμένη ταχύτητα να ξέρεις πως σχεδόν όλοι οι νέοι κινητήρες σταματάνε να παρέχουν καύσιμο στους κυλίνδρους (κλείνει τελείως η πεταλούδα) με αποτέλεσμα να κινούνται με την κινητική ενέργεια που έχει αποκτήσει το αυτοκίνητο. Η κατανάλωση βενζίνης την συγκεκριμένη στιγμή είναι σχεδόν μηδενική, της τάξης του 0.1-0.2 γι' αυτό και γράφει 0.0 στον υπολογιστή.

Link to comment
Share on other sites

οποτε η πιο αντικειμενική μέτρηση .. σε γενικες γραμμες για κατανάλωση στο 1.2 tsi είναι κάπου στο 7.4 στη πόλη.

είναι το πρώτο μου αμάξι και το ψάχνω γενικά.

ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω στις ενδείξεις αν το 1. δίνει μ.ο κατανάλωσης η στιγμιαία :SSSSS

Edited by stelios2809
Link to comment
Share on other sites

Το 1. δείχνει Μ.Ο. κατανάλωσης από τη στιγμή που έβαλες μπρος το αυτοκίνητο. Δηλαδή αν σήμερα πήγες από το σπίτι στη δουλειά σου τότε το 1. δείχνει το σημερινό Μ.Ο. κατανάλωσης.

Το 2. δείχνει Μ.Ο. κατανάλωσης τις τελευταίες 19 ώρες αν θυμάμαι καλά, ή τα τελευταία 9999km.

Link to comment
Share on other sites

Το 1. δείχνει Μ.Ο. κατανάλωσης από τη στιγμή που έβαλες μπρος το αυτοκίνητο. Δηλαδή αν σήμερα πήγες από το σπίτι στη δουλειά σου τότε το 1. δείχνει το σημερινό Μ.Ο. κατανάλωσης.

Το 2. δείχνει Μ.Ο. κατανάλωσης τις τελευταίες 19 ώρες αν θυμάμαι καλά, ή τα τελευταία 9999km.

Εμένα το 2 μου δείχνει τα τελευταία 999 χλμ.. Δηλαδή μόλις πάω στα 1000 χλμ μηδενίζει αυτόματα. Σε πασσάτ και γκολφ όμως διαρκεί κανονικά 9999 χλμ (μηδενίζει στα 10,000)

Πώς μπορώ να το ρυθμίσω αυτο;

Link to comment
Share on other sites

Τι κάνεις; Κατεβαίνεις και σπρώχνεις, ή κάθε φορά που πατάς γκάζι φοβάσαι μη σπάσεις το αυγό που είναι από κάτω του; :yahoo::devil:

Link to comment
Share on other sites

κοιτα το παω απλά κανονικά.

και σκέψου τα 100 κμ στα έκανα επαρχία και στην παλια εθνική με 4 άτομα (οι 2 υπέρβαροι ... 90 κιλά καιι χαχα)

και γεμάτος μα γεμάτος βαλίτσες (όσο δεν πάει)

τα υπολοιπα 80 αθήνα αυτές τις μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Από Τέλη φεβρουαρίου που έχω το αμάχι φούλαρα 2 φορές (η δεύτερη χθές με super 69e η πρώτη 88e 95αρα), Είχα κατι λιγότερο απο 1/4 100χλμ αυτονομία μου έδειχνε, με 3 ταξίδια των 180χλμ το καθε ένα περίπου και μετακινήσεις στην πόλη (όχι καθημερινά). Είμαι γενικά ικανοποιημένος απο την κατανάλωση ειδικά η 7 του DSG :flowers:

Edited by TSI.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι κάθε γραμμή θα δίνει και 184 χιλιόμετρα αφού στα VW συνηθίζεται ο δείκτης βενζίνης να πέφτει γρηγορότερα από την μέση και κάτω.

Το Golf μου π.χ. παίρνει 62 λίτρα, αλλά όταν ο δείκτης φτάσει στη μέση ακριβώς, δεν έχω στο ρεζερβουάρ πάνω από 25 λίτρα καυσίμου.

Link to comment
Share on other sites

Eπαναφέρω το θέμα μιας και παρατήρησα το τελευταίο 6μηνο οτι η ένδειξη μέσης κατανάλωσης ουδεμία σχέση σχέση έχει με την πραγματικότητα. Εχοντας φουλάρει απο 3-4 διαφορετικά βενζινάδικα για να εκμηδενίσω την πιθανότητα να με "κλέβουν" στο γέμισμα, παρατηρώ οτι η πραγματική μέση κατανάλωση μου έχει απόκλιση περίπου 0,4 με 0.5 περισσότερο απο αυτή την οποία μου δείχνει το trip computer. Π.χ τη τελυταία φορά απο ένδειξη "0" στα διαθέσιμα χλμ που είχα, πρόσθεσα 44,23 lt καυσίμου τα οποία μου έφτασαν για 691 χλμ μέχρι να ξαναφτάσω στο "0". Η μέση κατανάλωση μου σύμφωνα με το αυτοκίνητο για όλα αυτά τα χλμ ήταν 5.9 ενώ πραγματική 6.3.

Το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος;

Link to comment
Share on other sites

Eπαναφέρω το θέμα μιας και παρατήρησα το τελευταίο 6μηνο οτι η ένδειξη μέσης κατανάλωσης ουδεμία σχέση σχέση έχει με την πραγματικότητα. Εχοντας φουλάρει απο 3-4 διαφορετικά βενζινάδικα για να εκμηδενίσω την πιθανότητα να με "κλέβουν" στο γέμισμα, παρατηρώ οτι η πραγματική μέση κατανάλωση μου έχει απόκλιση περίπου 0,4 με 0.5 περισσότερο απο αυτή την οποία μου δείχνει το trip computer. Π.χ τη τελυταία φορά απο ένδειξη "0" στα διαθέσιμα χλμ που είχα, πρόσθεσα 44,23 lt καυσίμου τα οποία μου έφτασαν για 691 χλμ μέχρι να ξαναφτάσω στο "0". Η μέση κατανάλωση μου σύμφωνα με το αυτοκίνητο για όλα αυτά τα χλμ ήταν 5.9 ενώ πραγματική 6.3.

Το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος;

Στο δικό, που το έχω τώρα 1.5 χρόνια περίπου, η ένδειξη του υπολογιστή ταξιδιού ήταν ότι μέτραγα (ίσως με 0,1 λίτρα διαφορά το πολύ). Υπάρχει δυνατότητα να προσαρμόσεις την ένδειξη του υπολογιστή οχήματος στην πραγματική κατανάλωση μέσω του VCDS. Γι' αυτό είχα κάνει και τις δικές μου μετρήσεις, όμως, όπως είπα, δεν άξιζε τον κόπο να το διορθώσω.

Link to comment
Share on other sites

Eπαναφέρω το θέμα μιας και παρατήρησα το τελευταίο 6μηνο οτι η ένδειξη μέσης κατανάλωσης ουδεμία σχέση σχέση έχει με την πραγματικότητα. Εχοντας φουλάρει απο 3-4 διαφορετικά βενζινάδικα για να εκμηδενίσω την πιθανότητα να με "κλέβουν" στο γέμισμα, παρατηρώ οτι η πραγματική μέση κατανάλωση μου έχει απόκλιση περίπου 0,4 με 0.5 περισσότερο απο αυτή την οποία μου δείχνει το trip computer. Π.χ τη τελυταία φορά απο ένδειξη "0" στα διαθέσιμα χλμ που είχα, πρόσθεσα 44,23 lt καυσίμου τα οποία μου έφτασαν για 691 χλμ μέχρι να ξαναφτάσω στο "0". Η μέση κατανάλωση μου σύμφωνα με το αυτοκίνητο για όλα αυτά τα χλμ ήταν 5.9 ενώ πραγματική 6.3.

Το έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος;

Από όσες φορές έχω μετρήσει την κατανάλωση και την έχω συγκρίνει με του trip η απόκλιση είναι της τάξεως των 0.1 λίτρων/100km.

Όπως έχω ξαναγράψει η πιο αξιόπιστη μέτρηση είναι:

Με αρκετά άδειο ρεζεβγουάρ (ώστε όταν το γεμίσουμε να έχουμε να κάνουμε με άναν όσο το δυαντό μεγαλύτερο αριθμό λίτρων και άρα "μαθηματικά ισχυρό") γεμίζουμε μέχρι να ακουστεί το κλικ. Όχι παραπάνω και σε βενζινάδικο το οποίο είναι επίπεδο!

Κάνουμε χιλιομετράκια αφού μηδενίσουμε πχ το trip 2 και όταν πάλι η στάθμη φτάσει πολύ χαμηλά (πχ μια-δυο παύλες) το ξαναγεμίζουμε αν είναι δυνατόν στο ίδιο βενζινάδικο μέχρι να ακουστεί πάλι το κλικ.

Βλέπουμε πόσα λίτρα βάλαμε, πόσα χιλόμετρα κάναμε και έτσι βγαίνει η πραγματική κατανάλωση αρκεί η αντλία να είναι αξιόπιστη.

Πάντως εγώ όσο και άδειο να το έχω αφήσει το ρεζεβγουάρ (πχ με υπόλοιπο 20-25km) πάνω από 41-42 λίτρα δεν μου έχει χωρέσει αλλά πάνω από 660 χλμ δεν το έχω φτάσει. Αν τώρα εσύ έκανες 691 τότε τα 44,23 λίτρα είναι νορμάλ αλλά δεν σημαίνει ότι έκανες αξιόπιστη μέτρηση ούτε και ότι ο βενζινάς σε κλέβει! Πχ μπορεί την πρώτη φορά να το γέμισες μέχρι το κλικ ενώ την δεύτερη να σου έβαλε και λίγο παραπάνω με εξαέρωση!

Γενικά εμπιστεύομαι το trip (δεν συμβαίνει σε πολλά αυτοκίνητα αυτό!) και μία απόκλιση της τάξεως των 0.2-0.3 δεν είναι δα και τόσο τραγική αν και πιστεύω ότι η απόκλισή του είναι γύρω στο 0,1.

Link to comment
Share on other sites

Η μέτρηση είναι απο εντελώς άδειο(το να έχει 0,5 λίτρο μέσα δεν επηρρεάζει την συνολική μέτρηση) σε εντελώς άδειο. Και δεν είναι μία φορά μόνο αλλά επαναλαμβανόμενες ωστέ να εξαλειφθεί η περίπτωση λάθους. Απο τις δε καταγραφές μέσω iphone app σε κάθε γέμισμα παρατηρώ επίσης μια διαφορά σχεδόν στο μισό λίτρο στα 100χλμ. Σύμφωνα δε με το trip computer και με κατανάλωση 5,9 που έδειχνε θα έπρεπε να βγάλω 750 χλμ.

Οσο για το κλικ που λες αποτελεί μνημείο αναξιοπιστίας μιας και με τις θερμοκρασίες ημέρας το καλοκαίρι , η βενζίνη αφρίζει αρκετά παραπάνω με αποτέλεσμα να βάζεις λιγότερη βενζίνη απο το να βάλεις απογευματινές ή νυχτερινές ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Η μέτρηση είναι απο εντελώς άδειο(το να έχει 0,5 λίτρο μέσα δεν επηρρεάζει την συνολική μέτρηση) σε εντελώς άδειο. Και δεν είναι μία φορά μόνο αλλά επαναλαμβανόμενες ωστέ να εξαλειφθεί η περίπτωση λάθους. Απο τις δε καταγραφές μέσω iphone app σε κάθε γέμισμα παρατηρώ επίσης μια διαφορά σχεδόν στο μισό λίτρο στα 100χλμ. Σύμφωνα δε με το trip computer και με κατανάλωση 5,9 που έδειχνε θα έπρεπε να βγάλω 750 χλμ.

Οσο για το κλικ που λες αποτελεί μνημείο αναξιοπιστίας μιας και με τις θερμοκρασίες ημέρας το καλοκαίρι , η βενζίνη αφρίζει αρκετά παραπάνω με αποτέλεσμα να βάζεις λιγότερη βενζίνη απο το να βάλεις απογευματινές ή νυχτερινές ώρες.

5.9 έχεις στο trip 2 το οποίο το μηδενίζεις σε κάθε φουλάρισμα έτσι? Γιατί το trip 1 μηδενίζει μετά από 1-2 ώρες με σβηστή τη μηχανή.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.