bill1 Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 (edited) για σας παιδια ανοιξα αυτο το θεμα οταν θα ερθει η κακια η στηγμη με τα κολοσασμαν που φοραμε αν μπορουμε να βαλουμε του gti να ησηχασουμε.οποιος γνωριζη ας δωσει μια ιδεα. Edited July 14, 2010 by bill1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 για σας παιδια ανοιξα αυτο το θεμα οταν θα ερθει η κακια η στηγμη με τα κολοσασμαν που φοραμε αν μπορουμε να βαλουμε του gti να ησηχασουμε.οποιος γνωριζη ας δωσει μια ιδεα. Με ενδιαφέρει και εμένα αυτή η εκδοχή (για πολύ αργότερα). Μπαίνει του gti; Πόσο θα στοιχίσει περίπου; Μήπως κουμπώνει και κανένα άλλο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 για σας παιδια ανοιξα αυτο το θεμα οταν θα ερθει η κακια η στηγμη με τα κολοσασμαν που φοραμε αν μπορουμε να βαλουμε του gti να ησηχασουμε.οποιος γνωριζη ας δωσει μια ιδεα. τι εχει το σασμαν και ποια ειναι η κακια στιγμη ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirus18 Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 έχω την υποψία πως τα παιδιά μιλάνε για το γνωστό(πλέων) "κούμπωμα της 2ας"... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 έχω την υποψία πως τα παιδιά μιλάνε για το γνωστό(πλέων) "κούμπωμα της 2ας"... εχω ξαναποσταρει πως το γολφ το 5αρι δν εχει συγχρονιζε 2ας και οπισ8εν! εκει εντοπιζεται το προβλημα.ωστοσο δν πιστευς πως αυτο θα φταει σε τυχον σπασιμο! καποιος με περισσοτερες γνωσεις μπορει να μας διαφωτησει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elias_MKIV Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Είχα διαβάσει κάπου πως καλή λύση, για 1.4 TSI/GT, είναι το σασμάν από το Golf V 2.0 (150ps). Τώρα κατά πόσο ισχύει δε γνωρίζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted July 14, 2010 Author Report Share Posted July 14, 2010 κανενας ρε παιδια που να γνωριζη δεν υπαρχει για να μας λιση την απορια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tounasL Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 εχω ξαναποσταρει πως το γολφ το 5αρι δν εχει συγχρονιζε 2ας και οπισ8εν! εκει εντοπιζεται το προβλημα.ωστοσο δν πιστευς πως αυτο θα φταει σε τυχον σπασιμο! καποιος με περισσοτερες γνωσεις μπορει να μας διαφωτησει! Παιδιά ας προσέχουμε λίγο τι γράφουμε.... Θα μας πέσουν τα μαλλιά με αυτά που διαβάζουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agka8l Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 με τις λιγες γνώσεις που εχω λογικά κουμπώνει.επειδή ομως οι προδιαγραφές του θα ναι για 2λτρο μοτέρ 200 φευγα αλόγατα 8α είναι κάπως ποιο βαρυ λογικά για το tsi!φυσικά επειδή μπορω να γράφω στο φόρουμ οπως και όλοι μας δεν σημαίνει πως πρέπει πάντα να παίρνουμε στα σοβαρά οτι διαβάζουμε χαχαχ. Αν ειμαι κάπου λάθος ας με διορθώσει κάποιος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tassi Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 Επεμβενω οχι με σκοπο την διαφημιση και την προβολη μου αλλα για να σας βοηθησω σε οτιδηποτε ανησυχιες- προβληματισμους εχετε.Καταρχας ποιο ειναι το προβλημα με το υπαρχον κιβωτιο?δευτερον ολα τα συγχρονισμενα σασμαν εχουν συγχρονιζε σε ολες τις ταχυτητες,εκτος οπισθεν ,μερικα πλεον εχουν και στην οπισθεν,τριτον το σασμαν του gti κουμπωνει στο gt αλλα θελει αρκετα περιφερειακα πραγματα και εχει αρκετη διαφορα στο βημα και δεν θεωρειτε και περισοττερο αξιοπιστο απο του gt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted July 16, 2010 Author Report Share Posted July 16, 2010 Επεμβενω οχι με σκοπο την διαφημιση και την προβολη μου αλλα για να σας βοηθησω σε οτιδηποτε ανησυχιες- προβληματισμους εχετε.Καταρχας ποιο ειναι το προβλημα με το υπαρχον κιβωτιο?δευτερον ολα τα συγχρονισμενα σασμαν εχουν συγχρονιζε σε ολες τις ταχυτητες,εκτος οπισθεν ,μερικα πλεον εχουν και στην οπισθεν,τριτον το σασμαν του gti κουμπωνει στο gt αλλα θελει αρκετα περιφερειακα πραγματα και εχει αρκετη διαφορα στο βημα και δεν θεωρειτε και περισοττερο αξιοπιστο απο του gt. το προβλημα ειναι το γραναζη της δευτερας, και υπαρχουν ατομα που το εχουν αλαξη 2 και 3 φορες και το προβλημα σηνεχιζει να υπαρχει.εγω εχω 22000 χιλ και ακομα δεν μου εχει κανει κιχ,αλλα το φοβαμε με αυτα που διαβαζω στο clup.εσενα φιλε μου πια ειναι η γνωμη σου?τι λιση υπαρχει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tassi Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 το προβλημα ειναι το γραναζη της δευτερας, και υπαρχουν ατομα που το εχουν αλαξη 2 και 3 φορες και το προβλημα σηνεχιζει να υπαρχει.εγω εχω 22000 χιλ και ακομα δεν μου εχει κανει κιχ,αλλα το φοβαμε με αυτα που διαβαζω στο clup.εσενα φιλε μου πια ειναι η γνωμη σου?τι λιση υπαρχει? αλλαγη εργοστασιακου συγχρονιζε με ενισχυμενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted July 17, 2010 Author Report Share Posted July 17, 2010 (edited) αλλαγη εργοστασιακου συγχρονιζε με ενισχυμενο. δηλαδη βαζεις το ενεισχημενο και τελειωσες.....δεν θα ξανα βγαλει προβλημα το σαζμαν??? Edited July 17, 2010 by bill1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 Παιδιά ας προσέχουμε λίγο τι γράφουμε.... Θα μας πέσουν τα μαλλιά με αυτά που διαβάζουμε... εχεις δικιο! σρυ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tassi Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 εχεις δικιο! σρυ! για την συγκεκριμενη βλαβη μιλαω.για τριξιμο 1ης-2ης ταχυτητας.οχι για ολο το σασμαν.δεν ξερω τι προβλημα μπορει να σου βγαλει στην πορεια.πυρο διαφορικου-ρουλεμαν.κ.τ.λ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted July 29, 2010 Report Share Posted July 29, 2010 Επεμβενω οχι με σκοπο την διαφημιση και την προβολη μου αλλα για να σας βοηθησω σε οτιδηποτε ανησυχιες- προβληματισμους εχετε.Καταρχας ποιο ειναι το προβλημα με το υπαρχον κιβωτιο?δευτερον ολα τα συγχρονισμενα σασμαν εχουν συγχρονιζε σε ολες τις ταχυτητες,εκτος οπισθεν ,μερικα πλεον εχουν και στην οπισθεν,τριτον το σασμαν του gti κουμπωνει στο gt αλλα θελει αρκετα περιφερειακα πραγματα και εχει αρκετη διαφορα στο βημα και δεν θεωρειτε και περισοττερο αξιοπιστο απο του gt. Ρε φιλε σορρυ αλλα...θα πεσει κανας κεραυνος... το σασμαν του gti το οποιο φοραει και το s3 ειναι 3ων αξονων και ειναι ΠΟΛΥ ποιο αξιοπιστο..... οδηγησε ενα gti ...βαζε 1-2-3 κοφτες και αν εχει σχεση με το σασμαν του gt ..η του golf 6 (αλλαζει το βημα)...να παω να τρελαθω .... Αυτος ηταν και ο ΔΗΘΕΝ λογως που αγορασα το 6- 160 γιατι με παραμυθιαζε ο πωλητης οτι φοραει το σασμαν του gti...(περιμενα πως και πως να αλλαζει αυτη η αηδια του 5 που ειχαν βαλει για σασμαν) ... και φοραει αυτη την αηδια ακομα... Ακομα και σοβαρα περιοδικα το εχουν χαρακτηρισει Μετριο ... Οσο για βελτιωση,και aftermarket συγχρονιζε για δωσε μας πληροφοριες γιατι πρωτη φορα ακουμε αυτη τη λυση τοσα χρονια με τα προβληματα που εχει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tassi Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Ρε φιλε σορρυ αλλα...θα πεσει κανας κεραυνος... το σασμαν του gti το οποιο φοραει και το s3 ειναι 3ων αξονων και ειναι ΠΟΛΥ ποιο αξιοπιστο..... οδηγησε ενα gti ...βαζε 1-2-3 κοφτες και αν εχει σχεση με το σασμαν του gt ..η του golf 6 (αλλαζει το βημα)...να παω να τρελαθω .... Αυτος ηταν και ο ΔΗΘΕΝ λογως που αγορασα το 6- 160 γιατι με παραμυθιαζε ο πωλητης οτι φοραει το σασμαν του gti...(περιμενα πως και πως να αλλαζει αυτη η αηδια του 5 που ειχαν βαλει για σασμαν) ... και φοραει αυτη την αηδια ακομα... Ακομα και σοβαρα περιοδικα το εχουν χαρακτηρισει Μετριο ... Οσο για βελτιωση,και aftermarket συγχρονιζε για δωσε μας πληροφοριες γιατι πρωτη φορα ακουμε αυτη τη λυση τοσα χρονια με τα προβληματα που εχει.. μια τελευταια κουβεντα θα πω γιατι οι πονηροι οι εξυπνοι και οι παντογνωστες αυξανωνται και πληθαινουν σε αυτην την χωρα.φερε μου 02b -02j η 02s να το φτιαξω και αν τριξει ξανα ταχυτητα θα το φτιαξω τσαμπα............οσο για το συγχρονιζε δεν προκειται να στο πω γιατι εκ των προτερων αμφισβητεις χωρις να εχεις δει και χωρις να ξερεις.οσο για το 02q και το 02m ρωτα τους ταξιτζηδες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 25, 2010 Report Share Posted August 25, 2010 Φιλε αυτο που λες με κανει χαρουμενο ...Εδω και 3 χρονια...εφοσον ξερεις καλα...ξερεις τι τεραστιο ποσοστο αυτοκινητων κινειται με προβληματικα συγχρονιζε. Δεν εχω ξανακουσει με σιγουρια οπως το λες εσυ ,και συγνωμη αν εχω αδικο . Νομιζω μπορεις να μας πεις με ποιο συγχρονιζε το αλλαζει ςκαι πανω απο ολα με ποιες βαλβολινες και ποιο το κοστος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...