Jump to content
gio-R-gos

Golf R + Evo Χ

Recommended Posts

γιωργο ενταξει ρε φιλε αυτα που περιγραφεις οσο αφορα τον κανονα συμβαινουν κ εδω, κ εδω παν στην ακρη αν ερθεις κοντα κ εδω περιμενουν να επιταγχυνεις (φτανει να εχεις σκοπο να το κανεις) μην τα ισοπεδονουμε ολα...Τωρα οσο αφορα την αισθηση΄που αποκομιζεις απο δρομο και αλλους οδηγους θα συμφωνισω...

Ασε που εδω εχουμε και τα τσακαλακια τυπου που πατουσαν φρενω στην ανηφορα προστα απο ενα παππου που πηγαινε με 40 για να προσπερασει ευκολα το φορτηγο και μετα το περασε ξανα......

Εχει τετοιους γερμαν :whistling: ους?

Link to comment
Share on other sites

Γενικα απ ολο αυτο που διαβασα σχετικα με το topic...εχω να πω!

Golf R/S3....δεν τιθεται θεμα συγκρισεις...στο μεν πληρωνεις ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο μαζι με τα αρωματα του...,στο δε πληρωνεις μια τεχνογνωσια..καρπος απο το WRC!

Συμφωνω με τον Ανεστη οτι η αισθηση πισω απ το τιμονι ειναι αλλουουουουου!!!!

Σε πιστα τεινει στα ορια ενος supercar κατ'εμε...!

Σε ορεινες στροφες βεβαια μπορω να πω οτι το κατατασω εκει μεσα!!(γνωστα πορσακια πχ ολοι γνωριζουν οτι εινια υποστροφικα...οποτε με λιγο γκαζι γινονται ψιλοατσαλα...σε συγκεκριμενς στροφες παντα!!!)

ΕΓΩ βεβαια δεν θα εδινε ποτε 50000+ για ενα τετοιο αμαξι!

Οδηγησα μια φορα και μπορω να πω οτι συνχωρει λαθη...παιζζεις μαζι του...βεβαια το το συγκρινα με μια Deltona...που ηταν ακομη πιο ατσαλη στο οριο!!!!

Επισης θα σας πω οτι τα ατυχηματα που αναφερατε με supercar vs golf/corolla/astra/focus...

ειναι λογικο θα ελεγα...διοτι πιστευω ειναι πολυ λιγοι αυτοι που πηραν μια ferrari αλλαζοντας αμαξι σκαλι σκαλι!!!

Οποτε το πηραν και ηταν η εννοια του "τερμα γκαζι-τερμα φρενο"!!!

Μιλωντας για μενα...ειμαι 23 χρονων...και δεν πηρα ενα gti απ την μια μερα στην αλλη...!

Ειχα Υ10 turbo στα 17...με ΚΟΝΙ και φρενα UNO...δεν ηταν τρομερο αλλα για τοτε μια χαρα ηταν..

Ειχα punto gt με "ψαγμενη αναρτηση" παρα μοτερ που εκαναν ολοι τοτε!

Και μετα το GTI ....δεν θελω να πω οτι ειμαι κανενας χερας...αλλα αυτο που στριβω το εχω "χτισει"...

Αυτα απο εμενα....

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ελπιζω το επομενο μ αμαξι να ειναι κατι απλο με τελεια οδηγικα χαρακτηριστικα....και αυτο για μενα ενα ειναι

Elise...

Link to comment
Share on other sites

γιωργο ενταξει ρε φιλε αυτα που περιγραφεις οσο αφορα τον κανονα συμβαινουν κ εδω, κ εδω παν στην ακρη αν ερθεις κοντα κ εδω περιμενουν να επιταγχυνεις (φτανει να εχεις σκοπο να το κανεις) μην τα ισοπεδονουμε ολα...Τωρα οσο αφορα την αισθηση΄που αποκομιζεις απο δρομο και αλλους οδηγους θα συμφωνισω...

Ασε που εδω εχουμε και τα τσακαλακια τυπου που πατουσαν φρενω στην ανηφορα προστα απο ενα παππου που πηγαινε με 40 για να προσπερασει ευκολα το φορτηγο και μετα το περασε ξανα......

Εχει τετοιους γερμαν :whistling: ους?

εχεις οδηγησει γερμανια?

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις Γιώργο ποιο είναι το θέμα; Οτι κι εσύ κι εγώ και όλοι μας στη Γερμανία οδηγούμε σαν Γερμανοί και στην Ελλάδα σαν Έλληνες. Δεν μας φταίει η παιδεία μας. Αυτή είναι η πιο φθηνή δικαιολογία που μπορώ να ακούσω. Την ίδια παιδεία έχουμε λάβει όμως... Η επιρροή της μάζας λοιπόν είναι αυτή που σε κάνει να οδηγείς καθώς πρέπει, μην πω οι κυρώσεις...

Κάθε χρόνο επισκέπτομαι την Γερμανία για περίπου 1 εβδομάδα. Δεν είναι θέμα παιδείας εκεί να κάνεις στην άκρη ή να μην παίζεις τα φώτα και τις κόρνες, αλλά αυτονόητη υποχρέωσή σου για να μην σκοτωθείς και να μην σκοτώσεις! Στην Ελλαδίτσα μας είμαι από τους λίγους "ρομαντικούς" που ταξιδεύουν με 130km/h... Περιττώ να σου πω ότι με προσπερνάνε όλοι, άλλος με 150, άλλος με 200, άλλος με περισσότερα. Αναρωτιέμαι, ο κάθε ένας από αυτούς έχει την εμπειρία να αντιδράσει σε μία δύσκολη κατάσταση; Δεν εννοώ κάτι σύνθετο, μια νερολακούβα ρε παιδί μου, μια ψόφια γάτα στη μέση του δρόμου... Η απάντηση είναι ότι ακόμη κι αν εγώ πηγαίνω με 130km/h ή όσο προβλέπει ο ΚΟΚ και πάλι δεν είμαι ασφαλής εφόσον δίπλα μου οδηγεί ο "επικίνδυνος".

Κάποτε, ως νέος οδηγός, είχα ένα Corsa B 1,4 16V με 90 ίππους. Αρκετά γρήγορο αυτοκινητάκι. νόμιζα λοιπόν οτι έχω "το απόλυτο όχημα" και όπως έλεγα τότε "εκτελούσα ότι κινείται". Μόλις άλλαξα αυτοκίνητο και πήρα μια Mercedes εν έτη 2007, πήγα και άναψα ένα κερί που δεν είχα σκοτωθεί εδώ και τόσα χρόνια! Από τότε η συμπεριφορά μου ως οδηγός έχει αλλάξει άρδην! Εγώ που έκανα Γιάννενα-Κοζάνη μέσω Κρανιάς-Μηλιάς χωρίς παράκαμψη Γρεβενών σε 1:20', τώρα πλέον με ένα πολύ πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και με πολύ περισσότερες δυνατότητες και στην νέα πλέον Εγνατία, κάνω τον ίδιο χρόνο! Δεν θέλω να πω κάτι περισσότερο, ελπίζω να καταλάβουμε οτι αυτό που οδηγούμε μπορεί να γίνει επικίνδυνο παιχνίδι όχι μόνο για εμάς, αλλά και για τους γύρω μας.

Τέσπα, δεν θέλω να καταντήσω γραφικός στα αυτιά σας απλά έχω χάσει φίλο στην άσφαλτο και δεν έφταιγε κιόλας το παλικάρι... Να'μαστε όλοι καλά, να χαιρόμαστε τα εργαλεία μας με προσοχή και σύνεση ;)

Φιλικά,

Αλέξανδρος

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις Γιώργο ποιο είναι το θέμα; Οτι κι εσύ κι εγώ και όλοι μας στη Γερμανία οδηγούμε σαν Γερμανοί και στην Ελλάδα σαν Έλληνες. Δεν μας φταίει η παιδεία μας. Αυτή είναι η πιο φθηνή δικαιολογία που μπορώ να ακούσω. Την ίδια παιδεία έχουμε λάβει όμως... Η επιρροή της μάζας λοιπόν είναι αυτή που σε κάνει να οδηγείς καθώς πρέπει, μην πω οι κυρώσεις...

Κάθε χρόνο επισκέπτομαι την Γερμανία για περίπου 1 εβδομάδα. Δεν είναι θέμα παιδείας εκεί να κάνεις στην άκρη ή να μην παίζεις τα φώτα και τις κόρνες, αλλά αυτονόητη υποχρέωσή σου για να μην σκοτωθείς και να μην σκοτώσεις! Στην Ελλαδίτσα μας είμαι από τους λίγους "ρομαντικούς" που ταξιδεύουν με 130km/h... Περιττώ να σου πω ότι με προσπερνάνε όλοι, άλλος με 150, άλλος με 200, άλλος με περισσότερα. Αναρωτιέμαι, ο κάθε ένας από αυτούς έχει την εμπειρία να αντιδράσει σε μία δύσκολη κατάσταση; Δεν εννοώ κάτι σύνθετο, μια νερολακούβα ρε παιδί μου, μια ψόφια γάτα στη μέση του δρόμου... Η απάντηση είναι ότι ακόμη κι αν εγώ πηγαίνω με 130km/h ή όσο προβλέπει ο ΚΟΚ και πάλι δεν είμαι ασφαλής εφόσον δίπλα μου οδηγεί ο "επικίνδυνος".

Κάποτε, ως νέος οδηγός, είχα ένα Corsa B 1,4 16V με 90 ίππους. Αρκετά γρήγορο αυτοκινητάκι. νόμιζα λοιπόν οτι έχω "το απόλυτο όχημα" και όπως έλεγα τότε "εκτελούσα ότι κινείται". Μόλις άλλαξα αυτοκίνητο και πήρα μια Mercedes εν έτη 2007, πήγα και άναψα ένα κερί που δεν είχα σκοτωθεί εδώ και τόσα χρόνια! Από τότε η συμπεριφορά μου ως οδηγός έχει αλλάξει άρδην! Εγώ που έκανα Γιάννενα-Κοζάνη μέσω Κρανιάς-Μηλιάς χωρίς παράκαμψη Γρεβενών σε 1:20', τώρα πλέον με ένα πολύ πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και με πολύ περισσότερες δυνατότητες και στην νέα πλέον Εγνατία, κάνω τον ίδιο χρόνο! Δεν θέλω να πω κάτι περισσότερο, ελπίζω να καταλάβουμε οτι αυτό που οδηγούμε μπορεί να γίνει επικίνδυνο παιχνίδι όχι μόνο για εμάς, αλλά και για τους γύρω μας.

Τέσπα, δεν θέλω να καταντήσω γραφικός στα αυτιά σας απλά έχω χάσει φίλο στην άσφαλτο και δεν έφταιγε κιόλας το παλικάρι... Να'μαστε όλοι καλά, να χαιρόμαστε τα εργαλεία μας με προσοχή και σύνεση :good:

Φιλικά,

Αλέξανδρος

Πολυ σωστος σε ολα σου Αλεξανδρε!

Οταν 1ο ετος ερχομουν Γιαννενα απο Λαρισα και ειχα το pundo...στην αρχη οκ ημουν συγκρατημενος....αργοτερα εβλεπα την διαδρομη σαν μια πιστα μεγαλη!

Ειχα κανει τοτε απο ολη την καταρα περνουσα εκτος απο το 1ο κομματι του μετσοβου που ειχανε δωσει σε κυκλοφορια 2 ωρες και 20 λεπτα!!!!ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ!!!

Τωρα κανω την ιδια ωρα αλλα με μεγαλο κομματι της εγνατιας!

Υ.Γ τωρα που σκεφτομαι ισως παιζουν ρολο τα λειτουργικα εξοδα...βενζινες και πολυ περισσοτερο τα λαστιχα(το fiat ειχε 14" δηλαδη τα αγοραζες με το χαρτζιλικι!!!)

Link to comment
Share on other sites

Και να ήταν μόνο αυτοί που είχαν Ferrari καλά θα ήταν... Εδώ ο οποιοσδήποτε σήμερα που οδηγεί από 60 (μην πω και λιγότερα), μέχρι 660 (μην πω και περισσότερα) νομίζει οτι είναι ο βασιλιάς του δρόμου, οτι κυκλοφορεί αυτός και ΜΟΝΟ αυτός. Μην μιλήσω για κλασσικό οδηγό Mercedes, που άμα τον ρωτήσεις τι αμάξι έχει θα σου πει φυσώντας τον καπνό από το πούρο στα μούτρα σου "Μερτσεντέ"...

Αν υπάρχει ένα κακό στα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας, τότε αυτό είναι η "προσιτή δύναμη". Μπορείς με 100€ το μήνα να πάρεις αμάξι με 200 άλογα. Μπορείς με ακόμη 1000€ να το κάνεις 300άλογα... Είναι δυστυχώς ο καιρός του "γρήγορου".

Δεν μου φταίει όλο το σύμπαν, ούτε έχω περίοδο ( ;) ), απλά τσατίζομαι/εκνευρίζομαι/σπάζομαι όταν βλέπω τον 18-25 (μην πω και παραπάνω) να κάνει σφήνες, επικίνδυνους ελιγμούς, να παραβιάζει ΟΛΟ τον ΚΟΚ και πάει λέγοτντας... Δεν λέω, ούτε εγώ είμαι Παναγία στο δρόμο, αλλά όταν κινούμε στον δρόμο, πάνω απ'όλα σκέφτομαι και τον διπλανό μου, ο οποίος δεν μου φταίει σε τίποτα...

Για για να μην είμαι και καρα-offtopic, θα σας πω οτι με 33παρά παίρνεις Scirocco R και με 40k (αν ισχύει ακόμη η προσφορά) παίρνεις EVO. Καθόλου τρομερά ποσά για να αποκτήσεις αυτοκίνητα των 300 ίππων, ειδικά αν σκεφτεί κανείς οτι σε 7 χρόνια με δόσεις, κοστίζουν όσο και τα τσιγάρα σου...

Ας μας φωτίσει Ο Θεός (?), η κοινωνία (?), το όργανο του νόμου (μπαααα), η γενικότερη παιδεία μας(...) και ας βγάζουμε την τρέλα μας με περισσότερη ασφάλεια. Σαν Club, καλό θα ήταν πιστεύω η διοργάνωση track-days και kart-days. Θα φύγει τουλάχιστον η τρέλα στην πίστα και όχι στον δρόμο...

:huh: Αυτιά...

Εδω εισαι λαθος...Πρωτον γιατι ακομα και με 7 χρονια δοσεις αν τα βαλεις κατω ειναι 700 ευρω το μηνα και ανα κοιταξεις γυρω σου δεν ειναι πολυς ο κοσμος (μιλαω για τους νομοταγεις πολιτες και οχι τα λαμογια που ευτυχως μετα απο μια σκατοδεκαετια αρχιζουν εστω και δειλα δειλα να λιγοστευουν..) που διαθετει 700 ευρω το μηνα δοση συν βενζινες και εξοδα χρησης παμε στα 1200 το μηνα γαι να παρει τετοια αυτοκινητα. Η πλειοψηφια δουλευει 2 και 3 δουλειες για να τα βγαλει περα αλλο αν τους ερθει καμια διαθηκη ή κανα εξτρα κερδος και πανε και τα σκασουν σε αυτοκινητο για να βγαλουν το απωθημενο τους.. Το δευτερο στο οποιο θα διαφωνησω ειναι οι ηλικιες 18-25 που λες...Εγω ειμαι 31 και οι 9 στις 10 περιπτωσεις κακων οδηγων ηταν ηλικιες 40-60..Και ξερεις γιατι? Γιατι το "τσο_____ι" 18-25 δικαιολογειται με την εννοια οτι βραζει το αιμα του και τα συναφη..Οι μεγαλυτεροι μ_____ς ειναι αυτοι που οδηγουσαν 15 χρονια σακαρακες και κορεατικο-γιαπωνεζικα ρυζια και επιτελους αξιωθηκαν στα 40 τους 45 τους και δε συμμαζευεται να αγορασουν το διλιτρο audi quattro, τη μπεμπα των ονειρων τους και τη μερτσεντε που λες και βγηκαν στους δρομους για να παρουν το αιμα τους πισω και να γ_____ν ολα τα τσ________ια 18-25 που τους εσκιζαν τοσα χρονια με το gt, gti, rs, cupra της φθηνιας...

Edited by Speedy
Μη επιτρεπόμενες λέξεις
Link to comment
Share on other sites

Εδω εισαι λαθος...Πρωτον γιατι ακομα και με 7 χρονια δοσεις αν τα βαλεις κατω ειναι 700 ευρω το μηνα και ανα κοιταξεις γυρω σου δεν ειναι πολυς ο κοσμος (μιλαω για τους νομοταγεις πολιτες και οχι τα λαμογια που ευτυχως μετα απο μια σκατοδεκαετια αρχιζουν εστω και δειλα δειλα να λιγοστευουν..) που διαθετει 700 ευρω το μηνα δοση συν βενζινες και εξοδα χρησης παμε στα 1200 το μηνα γαι να παρει τετοια αυτοκινητα. Η πλειοψηφια δουλευει 2 και 3 δουλειες για να τα βγαλει περα αλλο αν τους ερθει καμια διαθηκη ή κανα εξτρα κερδος και πανε και τα σκασουν σε αυτοκινητο για να βγαλουν το απωθημενο τους.. Το δευτερο στο οποιο θα διαφωνησω ειναι οι ηλικιες 18-25 που λες...Εγω ειμαι 31 και οι 9 στις 10 περιπτωσεις κακων οδηγων ηταν ηλικιες 40-60..Και ξερεις γιατι? Γιατι το "τσο_____ι" 18-25 δικαιολογειται με την εννοια οτι βραζει το αιμα του και τα συναφη..Οι μεγαλυτεροι μ_____ς ειναι αυτοι που οδηγουσαν 15 χρονια σακαρακες και κορεατικο-γιαπωνεζικα ρυζια και επιτελους αξιωθηκαν στα 40 τους 45 τους και δε συμμαζευεται να αγορασουν το διλιτρο audi quattro, τη μπεμπα των ονειρων τους και τη μερτσεντε που λες και βγηκαν στους δρομους για να παρουν το αιμα τους πισω και να γ_____ν ολα τα τσ________ια 18-25 που τους εσκιζαν τοσα χρονια με το gt, gti, rs, cupra της φθηνιας...

+1000 οι στερημένοι είναι χάλια "φυλή". Βλέπεις στον δρόμο Corolla 1,6 να κάνει μαγκιές ενώ αντίθετα ο γνώστης που έχει Type R και δεν είναι στερημένος θα κάνει τις μαγκιές όταν πρέπει, όχι όλη την ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Εδω εισαι λαθος...Πρωτον γιατι ακομα και με 7 χρονια δοσεις αν τα βαλεις κατω ειναι 700 ευρω το μηνα και ανα κοιταξεις γυρω σου δεν ειναι πολυς ο κοσμος (μιλαω για τους νομοταγεις πολιτες και οχι τα λαμογια που ευτυχως μετα απο μια σκατοδεκαετια αρχιζουν εστω και δειλα δειλα να λιγοστευουν..) που διαθετει 700 ευρω το μηνα δοση συν βενζινες και εξοδα χρησης παμε στα 1200 το μηνα γαι να παρει τετοια αυτοκινητα. Η πλειοψηφια δουλευει 2 και 3 δουλειες για να τα βγαλει περα αλλο αν τους ερθει καμια διαθηκη ή κανα εξτρα κερδος και πανε και τα σκασουν σε αυτοκινητο για να βγαλουν το απωθημενο τους.. Το δευτερο στο οποιο θα διαφωνησω ειναι οι ηλικιες 18-25 που λες...Εγω ειμαι 31 και οι 9 στις 10 περιπτωσεις κακων οδηγων ηταν ηλικιες 40-60..Και ξερεις γιατι? Γιατι το "τσο_____ι" 18-25 δικαιολογειται με την εννοια οτι βραζει το αιμα του και τα συναφη..Οι μεγαλυτεροι μ_____ς ειναι αυτοι που οδηγουσαν 15 χρονια σακαρακες και κορεατικο-γιαπωνεζικα ρυζια και επιτελους αξιωθηκαν στα 40 τους 45 τους και δε συμμαζευεται να αγορασουν το διλιτρο audi quattro, τη μπεμπα των ονειρων τους και τη μερτσεντε που λες και βγηκαν στους δρομους για να παρουν το αιμα τους πισω και να γ_____ν ολα τα τσ________ια 18-25 που τους εσκιζαν τοσα χρονια με το gt, gti, rs, cupra της φθηνιας...

ενδεικτικα 36500 ευρο στα 7χρονια με το χαμηλοτερο επιτοκιο της VW bank (σαν παραδειγμα) βγαινει 550/600ευρο τον μηνα.

θα συμφονησω ότι είναι ένα διολου ευκαταφρονητο ποσο για πολυ μεγαλη μεριδα του πληθυσμου!

Προσωπικα ειμαι υπερ του να πηγαινεις και με 300 στην εθνικη αν μπορεις και σου γουσταρει, φτανει ποτε να μην θετεις σε κινδυνο τους γυρω σου (συμπεριλαμβανομενων των συνεπιβατων σου) . Αν εγω παω με 100 κ δεξια λοριδα δεν εχω την απαιτηση σε αδειο δρομο να πηγαινει κ ο άλλος τοσο… ας κανει ότι γουσταρει φτανει παντα να μην με βαζει σε κινδυνο!

Οσο για τους μ@λ@κες οδηγους μην βαζετε ασκοπα καλουπια κ κατηγοριες, από το μυαλο ξεκιναει το ολο θεμα, όχι την ηλικια, το φυλο κτλ

Link to comment
Share on other sites

ενδεικτικα 36500 ευρο στα 7χρονια με το χαμηλοτερο επιτοκιο της VW bank (σαν παραδειγμα) βγαινει 550/600ευρο τον μηνα.

θα συμφονησω ότι είναι ένα διολου ευκαταφρονητο ποσο για πολυ μεγαλη μεριδα του πληθυσμου!

Προσωπικα ειμαι υπερ του να πηγαινεις και με 300 στην εθνικη αν μπορεις και σου γουσταρει, φτανει ποτε να μην θετεις σε κινδυνο τους γυρω σου (συμπεριλαμβανομενων των συνεπιβατων σου) . Αν εγω παω με 100 κ δεξια λοριδα δεν εχω την απαιτηση σε αδειο δρομο να πηγαινει κ ο άλλος τοσο… ας κανει ότι γουσταρει φτανει παντα να μην με βαζει σε κινδυνο!

Οσο για τους μ@λ@κες οδηγους μην βαζετε ασκοπα καλουπια κ κατηγοριες, από το μυαλο ξεκιναει το ολο θεμα, όχι την ηλικια, το φυλο κτλ

Δεν αφορά όλους προς Θεού, υπάρχουν όμως αρκετές περιπτώσεις οδηγικής συμπεριφοράς με παρόμοια χαρακτηριστικά...

...αυτοί φτάνουν να δημιουργούν μία "ομάδα".

Δεν κατηγοριοποιούνται οι άνθρωποι αλλά οι οδηγικές συμπεριφορές που εμφανίζουν.

Πάνω από όλα μας λείπει η παιδεία στην οδήγηση, τα διπλώματα δίνονται για πλάκα και είναι χαλαρό γενικά το σύστημα ούτως ώστε να εμφανίζονται όλα αυτά που κατά καιρούς βλέπουμε.

Οι αριθμοί των τροχαίων στην χώρα μας μιλάνε από μόνοι τους και δείχνουν την δυστυχώς άσχημη κατάσταση.

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

Όταν ανέφερα το κόστος των φθηνών ίππων παραπάνω το έλεγα χαριτολογώντας... Παρόλα αυτά, τελικά είναι κατά πολύ μικρότερο. Ρίξτε μια ματιά εδώ, εδώ, και εδώ. Τυχαία παραδείγματα όλα τους.

Αυτός που "τα έχει" κιόλας είναι ακόμη πιο επικίνδυνος κατά κανόνα γιατί "δεν τον αγγίζουν οι κυρώσεις".

Εδω εισαι λαθος...Πρωτον γιατι ακομα και με 7 χρονια δοσεις αν τα βαλεις κατω ειναι 700 ευρω το μηνα και ανα κοιταξεις γυρω σου δεν ειναι πολυς ο κοσμος (μιλαω για τους νομοταγεις πολιτες και οχι τα λαμογια που ευτυχως μετα απο μια σκατοδεκαετια αρχιζουν εστω και δειλα δειλα να λιγοστευουν..) που διαθετει 700 ευρω το μηνα δοση συν βενζινες και εξοδα χρησης παμε στα 1200 το μηνα γαι να παρει τετοια αυτοκινητα.

Δηλαδή φίλε μου πιστεύεις ότι όποιος κυκλοφορεί Gti ξοδεύει το μήνα 1.200¤ σε βάθος χρόνου 7ετίας; 7χρόνια είναι 84 μήνες και 84 μήνες *700¤ είναι 58.800¤. Επίσης υπολογίζεις 500¤ το μήνα έξοδα, δηλαδή στην 7ετία 48.000¤. Σύνολο κάτι λιγότερο από 110.000¤ την 7ετία. Παρακάμπτεις επίσης μια πολύ σημαντική παράμετρο, η οποία είναι και η αξία του αυτοκινήτου πέραν τις 7ετίας.

Δεν είναι εδώ η ουσία του θέματος, αλλά από εδώ ξεκινάει όσο κι αν σου φαίνεται παράξενο το όλο πρόβλημα κατ'εμέ. Νομίζουμε οτι επειδή "αξιωθήκαμε" να πάρουμε ένα gti ότι είμαστε και οι upper-class χρήστες του δρόμοι. Οι φραγκάτοι, οι έχοντες, που και να μας γράψουν, θα πάμε την άλλη μέρα και θα το πληρώσουμε. ΜΕΓΙΣΤΟ ΛΑΘΟΣ.

Η πλειοψηφια δουλευει 2 και 3 δουλειες για να τα βγαλει περα αλλο αν τους ερθει καμια διαθηκη ή κανα εξτρα κερδος και πανε και τα σκασουν σε αυτοκινητο για να βγαλουν το απωθημενο τους..

Και εδώ θα μου επιτρέψεις να εκφράσω τις αμφιβολίες μου. Πρώτα απ'όλα ο κόσμος ψάχνει δουλειά και δεν βρίσκει... Πως να πιστέψω οτι κάνει 2 και 3 δουλειές ταυτόχρονα; Και επειδή οι περισσότεροι από εδώ μέσα δουλεύουμε κάπου, πιστεύεται οτι θα μπορούσατε να ανταποκριθείτε και σε 2 δουλειές ακόμη; Εκτός κι αν φίλε μου θεωρείς δουλειά και εισόδημα το επάγγελμα του delivery-boy το οποίο είναι 3-4 ώρες την ημέρα. Το έκανα παλαιότερα κι εγώ, αλλά και πάλι όταν δουλεύεις σε 3 πιτσαρίες, δεν μπορείς να πεις οτι κάνεις 3 δουλειές. Τέσπα...

Το δευτερο στο οποιο θα διαφωνησω ειναι οι ηλικιες 18-25 που λες...Εγω ειμαι 31 και οι 9 στις 10 περιπτωσεις κακων οδηγων ηταν ηλικιες 40-60..Και ξερεις γιατι? Γιατι το "τσο_____ι" 18-25 δικαιολογειται με την εννοια οτι βραζει το αιμα του και τα συναφη..Οι μεγαλυτεροι μ_____ς ειναι αυτοι που οδηγουσαν 15 χρονια σακαρακες και κορεατικο-γιαπωνεζικα ρυζια και επιτελους αξιωθηκαν στα 40 τους 45 τους και δε συμμαζευεται να αγορασουν το διλιτρο audi quattro, τη μπεμπα των ονειρων τους και τη μερτσεντε που λες και βγηκαν στους δρομους για να παρουν το αιμα τους πισω και να γ_____ν ολα τα τσ________ια 18-25 που τους εσκιζαν τοσα χρονια με το gt, gti, rs, cupra της φθηνιας...

Με συγχωρείς και πάλι αλλά κανείς δεν δικαιολογείται. Τι θα πει "το αίμα του βράζει";;; Κάτι τέτοια λέμε και τα περνάμε στο ντούκου. Ο 18-25 λοιπόν δεν είναι αντιπροσωπευτικό ηλιακιακό παράδειγμα και σαφώς δεν πάει ανάλογα με την ηλικία. Και ο 25-40 και ο 40-60 και ο 60+ θα κάνει τις παπάρες του στο δρόμο, το ζητούμενο όμως δεν είναι αυτό... Ο 25-40, ο 40-60 και ο 60+ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ. Εκεί που πρέπει να εστιαστεί η προσοχή μας είναι ο "νέος οδηγός". Αυτός που ΘΕΛΕΙ και ΜΠΟΡΕΙ να αλλάξει την οδιγική συμπεριφορά του. Ο "μαθημένος στραβά", στραβά θα συνεχίσει.

Τα απωθημένα που λες όντως βγαίνουν στο δρόμο, αλλά δεν βγαίνουν από όλους όπως τους παρομοιάζεις παραπάνω... Βγαίνουν από κομπλεξικούς, στερημένους και αμόρφωτους (τουλάχιστον οδηγικά) ανθρώπους. Μην κατηγοριοποιούμε τους ανθρώπους τόσο απλά ;)

======================================================================================

...

Προσωπικα ειμαι υπερ του να πηγαινεις και με 300 στην εθνικη αν μπορεις και σου γουσταρει, φτανει ποτε να μην θετεις σε κινδυνο τους γυρω σου (συμπεριλαμβανομενων των συνεπιβατων σου) . Αν εγω παω με 100 κ δεξια λοριδα δεν εχω την απαιτηση σε αδειο δρομο να πηγαινει κ ο άλλος τοσο… ας κανει ότι γουσταρει φτανει παντα να μην με βαζει σε κινδυνο!

Συμφωνώ σε αυτό που λες! Το ίδιο συμβαίνει και στα ανεπτυγμένα κράτη. Το θέμα είναι ότι όπου υπάρχει πινακίδα 80, ο Ευρωπαίος θα πάει με 80, ενώ ο Έλλην, θα συνεχίσει με 300. Από η στιγμή λοιπόν που η πινακίδα λέει 130, πηγαίνω με 130 στη δεξιά λωρίδα και δεν ενοχλώ κανέναν, απαιτώ να μην με ενοχλεί κι εμένα κανένας, παράλογο; Δε νομίζω. Παρόλα αυτά, όταν βλέπω Mercedes αγκαλιά με την αριστερή λωρίδα και 100 λες και τους την έγραψε στην διαθήκη τους ο παππούς τους, έ, τότε...

Εκεί, και πάλι παίζει ρόλο η αντίδραση. Για παράδειγμα ο Έλληνας θα αρχίσει τις κόρνες, τα φώτα, βρίσιμο, φάσκελα... και στο τέλος θα περάσει από την δεξιά! Δηλαδή "ξέχεσε" τον άλλον επειδή δεν ήταν συμμορφωμένος με τον ΚΟΚ και αμέσως μετά... την έκανε κι αυτός την ... "εξυπνάδα" του. Εκεί εμπλέκεται και ο ρόλος παιδεία. Ο Γερμανός ας πούμε θα περίμενε από πίσω του σε απόσταση ασφαλείας και τηρώντας τον ΚΟΚ!

Οσο για τους μ@λ@κες οδηγους μην βαζετε ασκοπα καλουπια κ κατηγοριες, από το μυαλο ξεκιναει το ολο θεμα, όχι την ηλικια, το φυλο κτλ

+1 :(

Δεν κατηγοριοποιούνται οι άνθρωποι αλλά οι οδηγικές συμπεριφορές που εμφανίζουν.

+1 :)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή φίλε μου πιστεύεις ότι όποιος κυκλοφορεί Gti ξοδεύει το μήνα 1.200¤ σε βάθος χρόνου 7ετίας; 7χρόνια είναι 84 μήνες και 84 μήνες *700¤ είναι 58.800¤. Επίσης υπολογίζεις 500¤ το μήνα έξοδα, δηλαδή στην 7ετία 48.000¤. Σύνολο κάτι λιγότερο από 110.000¤ την 7ετία. Παρακάμπτεις επίσης μια πολύ σημαντική παράμετρο, η οποία είναι και η αξία του αυτοκινήτου πέραν τις 7ετίας.

Eτσι ακριβως κι ακομα πιο πολυ βγαινει η δοση αν σκεφτεις οτι με 2-3 εξτρα το R εχει τιμη 55000 ευρω + τους τοκους γιατι ατοκα δε παιρνεις αμαξι απο vw..An σκεφτεις οτι θελεις 300 ευρω το μηνα για τη βενζινη κ διαιρεσεις με το 12 την ασφαλεια, τα τελη και τα σερβις τοτε τα 500 ευρω ειναι λιγα που εγραψα..Συν τις οποιοδηποτε αλλαγες στο tuning του αυτοκινητου..Επομενως δε μιλαμε για ενα αυτοκινητο να κανει τη δουλεια του αλλα για ενα ιδιαιτερο αυτοκινητο..

Και εδώ θα μου επιτρέψεις να εκφράσω τις αμφιβολίες μου. Πρώτα απ'όλα ο κόσμος ψάχνει δουλειά και δεν βρίσκει... Πως να πιστέψω οτι κάνει 2 και 3 δουλειές ταυτόχρονα; Και επειδή οι περισσότεροι από εδώ μέσα δουλεύουμε κάπου, πιστεύεται οτι θα μπορούσατε να ανταποκριθείτε και σε 2 δουλειές ακόμη; Εκτός κι αν φίλε μου θεωρείς δουλειά και εισόδημα το επάγγελμα του delivery-boy το οποίο είναι 3-4 ώρες την ημέρα. Το έκανα παλαιότερα κι εγώ, αλλά και πάλι όταν δουλεύεις σε 3 πιτσαρίες, δεν μπορείς να πεις οτι κάνεις 3 δουλειές. Τέσπα...

Υπαρχουν αυτοι που ψαχνουν δουλεια κ δε βρισκουν και το τελευταιο που τους ενδιαφερει ειναι να αποκτησουν Evo η R h ΤTS και ολα τα συναφη..Το ειπες μονος σου..Και το delivery boy δουλεια ειναι εστω κ τετραωρη εκτος κι αν εσυ το εκανες για hobbie..Tο παραδειγμα με τις πιτσαριες ατυχες...ψαχνεις για εντυπωσεις ενω προσπαθουμε να κανουμε διαλογο ουσιας.

Με συγχωρείς και πάλι αλλά κανείς δεν δικαιολογείται. Τι θα πει "το αίμα του βράζει";;; Κάτι τέτοια λέμε και τα περνάμε στο ντούκου. Ο 18-25 λοιπόν δεν είναι αντιπροσωπευτικό ηλιακιακό παράδειγμα και σαφώς δεν πάει ανάλογα με την ηλικία. Και ο 25-40 και ο 40-60 και ο 60+ θα κάνει τις παπάρες του στο δρόμο, το ζητούμενο όμως δεν είναι αυτό... Ο 25-40, ο 40-60 και ο 60+ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ. Εκεί που πρέπει να εστιαστεί η προσοχή μας είναι ο "νέος οδηγός". Αυτός που ΘΕΛΕΙ και ΜΠΟΡΕΙ να αλλάξει την οδιγική συμπεριφορά του. Ο "μαθημένος στραβά", στραβά θα συνεχίσει.

Χοντροκομμενα το ειπα αλλα με τη λογικη οτι ο νεος δε σκεφτεται και πολυ τον κινδυνο ουτε για τον εαυτο του ουτε για τους αλλους..Κι εσυ περασες απ αυτην την ηλικια και σιγουρα δεν ειχες τον ιδιο τροπο σκεψης που εχεις τωρα. Αλλα οπως λες το ζητουμενο δεν ειναι εκει συμφωνω..Εσυ ομως μιλησες για ηλικιες και κατηγοριοποιησες αν8ρωπους...

Δεν ξερω ποσο καιρο εισαι στο club, καλως ηρθες και ευχαριστη η παρουσια σου αλλα να ξερεις οτι εδω μεσα δεν τρωνε πολλοι κουτοχορτο..Δεν ειναι μια απλη κοινωνια που μπαινουν ολοι, ειναι μια κοινωνια ιδιατερων ανθρωπων που γουσταρουν τα αυτοκινητα και τα αντιμετωπιζουν σα χομπι και τροπο ζωης. Ολα αυτα που λες εχουν ειπωθει απειρες φορες, εχουμε τσακωθει, εχουμε βριστει αν ειμασταν και real θα παιζαμε και ξυλο..Η ουσια ειναι οτι στα λογια ολα γινονται αλλα η πραξη διαφερει..Κι εννοωντας πραξη εννοω αν ολα αυτα που λεμε πρωτοι εμεις προσπαθουμε να τα εφαρμοσουμε (ή ξεχνιουνται μεσα σε δευτερολεπτα αναλογα με τη διαθεση μας..) και αν ολα αυτα τα λεμε γιατι υπαρχει πραγαματι διαθεση να αλλαξουμε ή απλα κανουμε επιδειξη λογου και ζηταμε τις εντυπωσεις...Αυτα προς το παρων..

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το θέμα ήδη έχει ξεφύγει και επειδή δεν με ψυχολόγησες ορθά, καλύτερα ας το αφήσουμε το θέμα εδώ γιατί έχεις βγάλει λάθος συμπεράσματα για εμένα και αυτό είναι κάτι που δεν μου αρέσει.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια σορρυ που επεμβαινω αλλα εθελοτυφλιτε.....καλο το Golf και το Sciroco πολυ καλα αμαξια θα τα αγοραζα ανετα ΑΛΛΑ Εβο δεν ειναι.....η τετρακινηση του Εβο απλα ειναι απο αλλο θεο,στα χιονια με σεμι σλικ λαστιχα παει σαν 4χ4 και δεν υπερβαλω.καποιος που το εχει οδηγησει καταλαβαινει τι θελω να πω.καγκουρικο δεν νομιζω να ειναι εξαρτατε πως το περνει κανεις βεβαια.....αμα δειτε κατοχους Εβο ειναι ανθρωποι των 30-40 και τον 50.το Golf κατασκευαστηκε για ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ το Εβο κατασκευαστηκε για ΠΙΣΤΑ ΓΚΑΖΙΑ ΒΕΛΤΙΟΣΗ.απο θεματα αξιοπιστιας ενημερωτηκα μονο θα πω οτι απο δημοσκοπησεις ασφαλιστικων ετερειων σε συχνοτητα βλαβων τα Γερμανικα ειναι πολυ πισω απο τους Ιαπωνες με πρωτη τη Mazda σε μικροτερη συχνοτητα βλαβων και μετα ακολουθουν νομιζω αλλες 2 γιαπονεζικες και μια Γερμανικη(θα ψαξω το λινκ και θα ποσταρω).ποσα dsg εχουν προβλημα με το ρουλεμαν του συμπλεκτη?υπαρχη λυση στο προβλημα?γιατι καινουρια αμαξια καινε λαδια?ζωντανο παραδειγμα Α5 του ξαδερφου μου με 1,8 μοτερ του εκαψε ενα λιτρο λαδι,πητρ τηλ στα κεντρικα Αθηνα μιλησε με τεχνικο και του λεει το εξης τρελο:ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΜΑΝΟΥΑΛ ΚΑΘΟΛΟΥ??ΜΕΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΤΑΔΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟ ΛΑΔΙΟΥ......αμαξι 45,000 να καει λαδια??λαποιος φιλος ανεφερε και για την ασφαλεια καλητερα ομως να διαβασει κανα περιοδικο να δει τα τεστ του EUNCAP οπου πλεον ολα ειναι 5αστερα.κατι τελευταιο.Τα αμαξια ειναι σαν τις γκομενες αλλος την θελη κοντη αλλος ψηλη αλλος ξανθια αλλος μαυρη κι αλλος κινεζα γουστα ειναι αυτα.οριστε και δυο βιντεακια για τα Εβο

Link to comment
Share on other sites

Παιδια σορρυ που επεμβαινω αλλα εθελοτυφλιτε.....καλο το Golf και το Sciroco πολυ καλα αμαξια θα τα αγοραζα ανετα ΑΛΛΑ Εβο δεν ειναι.....η τετρακινηση του Εβο απλα ειναι απο αλλο θεο,στα χιονια με σεμι σλικ λαστιχα παει σαν 4χ4 και δεν υπερβαλω.καποιος που το εχει οδηγησει καταλαβαινει τι θελω να πω.καγκουρικο δεν νομιζω να ειναι εξαρτατε πως το περνει κανεις βεβαια.....αμα δειτε κατοχους Εβο ειναι ανθρωποι των 30-40 και τον 50.το Golf κατασκευαστηκε για ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ το Εβο κατασκευαστηκε για ΠΙΣΤΑ ΓΚΑΖΙΑ ΒΕΛΤΙΟΣΗ.απο θεματα αξιοπιστιας ενημερωτηκα μονο θα πω οτι απο δημοσκοπησεις ασφαλιστικων ετερειων σε συχνοτητα βλαβων τα Γερμανικα ειναι πολυ πισω απο τους Ιαπωνες με πρωτη τη Mazda σε μικροτερη συχνοτητα βλαβων και μετα ακολουθουν νομιζω αλλες 2 γιαπονεζικες και μια Γερμανικη(θα ψαξω το λινκ και θα ποσταρω).ποσα dsg εχουν προβλημα με το ρουλεμαν του συμπλεκτη?υπαρχη λυση στο προβλημα?γιατι καινουρια αμαξια καινε λαδια?ζωντανο παραδειγμα Α5 του ξαδερφου μου με 1,8 μοτερ του εκαψε ενα λιτρο λαδι,πητρ τηλ στα κεντρικα Αθηνα μιλησε με τεχνικο και του λεει το εξης τρελο:ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΜΑΝΟΥΑΛ ΚΑΘΟΛΟΥ??ΜΕΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΤΑΔΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟ ΛΑΔΙΟΥ......αμαξι 45,000 να καει λαδια??λαποιος φιλος ανεφερε και για την ασφαλεια καλητερα ομως να διαβασει κανα περιοδικο να δει τα τεστ του EUNCAP οπου πλεον ολα ειναι 5αστερα.κατι τελευταιο.Τα αμαξια ειναι σαν τις γκομενες αλλος την θελη κοντη αλλος ψηλη αλλος ξανθια αλλος μαυρη κι αλλος κινεζα γουστα ειναι αυτα.οριστε και δυο βιντεακια για τα Εβο

τι evo και πρασινα αλογα ενας ειναι ο βασιλιας subaru impreza stι.τελος ας κλειδωσει το θεμα!

Link to comment
Share on other sites

τι evo και πρασινα αλογα ενας ειναι ο βασιλιας subaru impreza stι.τελος ας κλειδωσει το θεμα!

ναι ο βασιλιας της αποτυχιας ενας ειναι χαχαχαχα.για να το βελτιοσης θες το διπλασιο budget απο ενα Εβο.......

Link to comment
Share on other sites

θα μου επιτρεψετε φιλοι μου να πω και εγω την γνωμη μου για αυτα τα δυο μοντελα..

μιλατε για 2 εντελως διαφορετικα αμαξια..

συγκρινεται το mitsubishi lancer evo με το golf r.

το evo εχει παρει τοσους τιτλους στο wrc και τοσα βραβεια που ουτε η ιδια η εταιρια γνωριζει.

ολοι γνωριζεται οτι η Mitsubishi kai subaru σε θεμα αγωνιστικου μοντελου ειναι μια απο της κορυφαιες.

σε θεμα αξιοπιστιας?οπως ανεφερε και ενα μελος σας Σκυλια.και αυτος ειναι ενα λογος που εχουμε λατρεια εμεις οι ιαπωνες.

ξερεις οτι δεν θα σου καψει ποτε λαδια ουτε θα σου μεινει στον δρομο χτυπα ξυλο.

παρακατω. τωρα το evo ειναι ενα οικογενειακο αγωνιστικο αμαξι με πολυ δυναμη.

η τετρακινηση της Mitsubishi εχει μεγαλη ιστορια και ειναι μια απο της καλυτερες και κανενας δεν το αμφισβητει αυτο.

για το θεμα αναβαθμισης αν εχετε προσεξει τα ποιο πολλα φτιαγμενα αμαξια ειναι τα ιαπωνικα.γιατι? γιατι εχουνε καλη βαση(μοτερ) και ξερουν που πατανε.

μπορει να μην εχουνε τα τοσα μπιχλιμπιδια τον γερμανων ιταλων και να ειναι ομορφα αλλα απο μηχανη ειναι τα πρωτα.

τωρα στο golf r σαν μοντελο μου αρεσει.η τιμη απο οτι διαβασα πρεπει να ειναι λιγο ποιο χαμηλη απο το evo x..

αν μου λεγανε ποιο απο τα 2 να παρω φυσικα θα διαλεγα το evo οχι επειδη ειμαι φανατικος ιαπωνας.απλα ειναι αμαξι και οχι μεσαιο ''κουβαδακι'' μην το παρεξηγησετε αλλα οτι δεν ειναι sedan για εμενα ειναι κουβας.

στο θεμα αξιοπιστιας ολοι γνωριζουμε οτι για να παρεις γερμανο και συγκεκριμενα vw πρεπει να εχεις και 1 κτημα με ελιες γιατι αμα πεσεις στην περιπτωση της σκαρτης παρτιδας την εκατσες..

ειχα διαβασει πριν μερικους μηνες ενα παλικαρι με polo gti με 7κ χιλιομετρα πηγαινε για αλλαγη μοτερ λογο προβληματος απο την εταιρια.

σε ιαπωνα αυτο δεν θα το πετυχεις γτ εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

για το dsg τωρα..το golf αν θυμαμαι καλα εχει ενα απο τα καλυτερα αυτοματα σε αυτη την κατηγορια..(αν δεν κανω λαθος δεν ειναι το ιδιο σασμαν με το polo gti)(ειναι διαφορετικο).

ιδου και 1 λινκ που βρηκα http://www.auto*μη επιτρεπόμενο @ URL*/index.php?option=com_content&task=view&id=1703&Itemid=29

απο εκει και περα προτιμω ιαπωνα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.

οσο για ενα φιλο που ανεφερε οτι το lancer το εχει και η μπαρμα θωμας.( γιατι ομως ο μπαρμαθωμας το παιρνει μηπως ξερει οτι δεν θα του ριξει λεφτα πανω και θα μεινει υπερ ευχαριστημενος.?)

οσο για το ονειρο του καθε καγκουρα ειναι να παρει evo.αν οποιος εχει evo ειναι καγκουρας. τι να πουμε δλδ σε αυτους με τα σαχοραλα και τα 106 τους κουβαδες δλδ.

οτι θελει επιλεγει ο καθενας.

παιρνεις γερμανο για να αισθανεσαι οτι εισαι σε ακριβο αμαξι,παιρνεις ιαπωνα για να αισθανεσαι οτι εισαι μεσα σε δυνατο αμαξι..

και οπως λεει και ενα γνωστος απο το lancerclub.gr Πάρε Σκόντα να σκουντάς και Πεζώ να περπατάς, Γερμανό για να πονάς, Γιαπωνέζο να πετάς!

αυτα απο εμενα εναν ταπεινο ιδιοκτητη lancer 1999 1.3l που δεν μου εχει ζητησει ακομα ουτε σταγονα λαδι :D

(p.s ατιμη πολυ η τιμη του Polo gti) ( σε σπρωχνει να το παρεις.)

Link to comment
Share on other sites

Οκ τότε κράτα το lancer που έχεις. Εμείς οι VW έχουμε πολλά χωράφια με ελιές να χεις υπόψην σου.

Link to comment
Share on other sites

μπραβο φιλε πραγματικα ειμαι υπερηφανος για σενα!να χαιρεσαι το λατσερ σου...εμεις με τα χωραφια και τις ελιες ευτυχος εχουμε τους κουβαδες να τις μεταφερουμε γιατι οι καιροι ειναι πολυ δυσκολοι για να ασχολουμαστε με το αν το λατζα εβο ειναι καλυτερο απο το γκουλφη ρο.

Link to comment
Share on other sites

Οκ τότε κράτα το lancer που έχεις. Εμείς οι VW έχουμε πολλά χωράφια με ελιές να χεις υπόψην σου.

+1

μπραβο φιλε πραγματικα ειμαι υπερηφανος για σενα!να χαιρεσαι το λατσερ σου...εμεις με τα χωραφια και τις ελιες ευτυχος εχουμε τους κουβαδες να τις μεταφερουμε γιατι οι καιροι ειναι πολυ δυσκολοι για να ασχολουμαστε με το αν το λατζα εβο ειναι καλυτερο απο το γκουλφη ρο.

+1

Link to comment
Share on other sites

Παιδια σορρυ που επεμβαινω αλλα εθελοτυφλιτε.....καλο το Golf και το Sciroco πολυ καλα αμαξια θα τα αγοραζα ανετα ΑΛΛΑ Εβο δεν ειναι.....η τετρακινηση του Εβο απλα ειναι απο αλλο θεο,στα χιονια με σεμι σλικ λαστιχα παει σαν 4χ4 και δεν υπερβαλω.καποιος που το εχει οδηγησει καταλαβαινει τι θελω να πω.καγκουρικο δεν νομιζω να ειναι εξαρτατε πως το περνει κανεις βεβαια.....αμα δειτε κατοχους Εβο ειναι ανθρωποι των 30-40 και τον 50.το Golf κατασκευαστηκε για ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ το Εβο κατασκευαστηκε για ΠΙΣΤΑ ΓΚΑΖΙΑ ΒΕΛΤΙΟΣΗ.απο θεματα αξιοπιστιας ενημερωτηκα μονο θα πω οτι απο δημοσκοπησεις ασφαλιστικων ετερειων σε συχνοτητα βλαβων τα Γερμανικα ειναι πολυ πισω απο τους Ιαπωνες με πρωτη τη Mazda σε μικροτερη συχνοτητα βλαβων και μετα ακολουθουν νομιζω αλλες 2 γιαπονεζικες και μια Γερμανικη(θα ψαξω το λινκ και θα ποσταρω).ποσα dsg εχουν προβλημα με το ρουλεμαν του συμπλεκτη?υπαρχη λυση στο προβλημα?γιατι καινουρια αμαξια καινε λαδια?ζωντανο παραδειγμα Α5 του ξαδερφου μου με 1,8 μοτερ του εκαψε ενα λιτρο λαδι,πητρ τηλ στα κεντρικα Αθηνα μιλησε με τεχνικο και του λεει το εξης τρελο:ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΜΑΝΟΥΑΛ ΚΑΘΟΛΟΥ??ΜΕΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΤΑΔΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΣΟ ΛΑΔΙΟΥ......αμαξι 45,000 να καει λαδια??λαποιος φιλος ανεφερε και για την ασφαλεια καλητερα ομως να διαβασει κανα περιοδικο να δει τα τεστ του EUNCAP οπου πλεον ολα ειναι 5αστερα.κατι τελευταιο.Τα αμαξια ειναι σαν τις γκομενες αλλος την θελη κοντη αλλος ψηλη αλλος ξανθια αλλος μαυρη κι αλλος κινεζα γουστα ειναι αυτα.οριστε και δυο βιντεακια για τα Εβο

θα μου επιτρεψετε φιλοι μου να πω και εγω την γνωμη μου για αυτα τα δυο μοντελα..

μιλατε για 2 εντελως διαφορετικα αμαξια..

συγκρινεται το mitsubishi lancer evo με το golf r.

το evo εχει παρει τοσους τιτλους στο wrc και τοσα βραβεια που ουτε η ιδια η εταιρια γνωριζει.

ολοι γνωριζεται οτι η Mitsubishi kai subaru σε θεμα αγωνιστικου μοντελου ειναι μια απο της κορυφαιες.

σε θεμα αξιοπιστιας?οπως ανεφερε και ενα μελος σας Σκυλια.και αυτος ειναι ενα λογος που εχουμε λατρεια εμεις οι ιαπωνες.

ξερεις οτι δεν θα σου καψει ποτε λαδια ουτε θα σου μεινει στον δρομο χτυπα ξυλο.

παρακατω. τωρα το evo ειναι ενα οικογενειακο αγωνιστικο αμαξι με πολυ δυναμη.

η τετρακινηση της Mitsubishi εχει μεγαλη ιστορια και ειναι μια απο της καλυτερες και κανενας δεν το αμφισβητει αυτο.

για το θεμα αναβαθμισης αν εχετε προσεξει τα ποιο πολλα φτιαγμενα αμαξια ειναι τα ιαπωνικα.γιατι? γιατι εχουνε καλη βαση(μοτερ) και ξερουν που πατανε.

μπορει να μην εχουνε τα τοσα μπιχλιμπιδια τον γερμανων ιταλων και να ειναι ομορφα αλλα απο μηχανη ειναι τα πρωτα.

τωρα στο golf r σαν μοντελο μου αρεσει.η τιμη απο οτι διαβασα πρεπει να ειναι λιγο ποιο χαμηλη απο το evo x..

αν μου λεγανε ποιο απο τα 2 να παρω φυσικα θα διαλεγα το evo οχι επειδη ειμαι φανατικος ιαπωνας.απλα ειναι αμαξι και οχι μεσαιο ''κουβαδακι'' μην το παρεξηγησετε αλλα οτι δεν ειναι sedan για εμενα ειναι κουβας.

στο θεμα αξιοπιστιας ολοι γνωριζουμε οτι για να παρεις γερμανο και συγκεκριμενα vw πρεπει να εχεις και 1 κτημα με ελιες γιατι αμα πεσεις στην περιπτωση της σκαρτης παρτιδας την εκατσες..

ειχα διαβασει πριν μερικους μηνες ενα παλικαρι με polo gti με 7κ χιλιομετρα πηγαινε για αλλαγη μοτερ λογο προβληματος απο την εταιρια.

σε ιαπωνα αυτο δεν θα το πετυχεις γτ εχεις το κεφαλι σου ησυχο.

για το dsg τωρα..το golf αν θυμαμαι καλα εχει ενα απο τα καλυτερα αυτοματα σε αυτη την κατηγορια..(αν δεν κανω λαθος δεν ειναι το ιδιο σασμαν με το polo gti)(ειναι διαφορετικο).

ιδου και 1 λινκ που βρηκα http://www.autocar.g...=1703&Itemid=29

απο εκει και περα προτιμω ιαπωνα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.

οσο για ενα φιλο που ανεφερε οτι το lancer το εχει και η μπαρμα θωμας.( γιατι ομως ο μπαρμαθωμας το παιρνει μηπως ξερει οτι δεν θα του ριξει λεφτα πανω και θα μεινει υπερ ευχαριστημενος.?)

οσο για το ονειρο του καθε καγκουρα ειναι να παρει evo.αν οποιος εχει evo ειναι καγκουρας. τι να πουμε δλδ σε αυτους με τα σαχοραλα και τα 106 τους κουβαδες δλδ.

οτι θελει επιλεγει ο καθενας.

παιρνεις γερμανο για να αισθανεσαι οτι εισαι σε ακριβο αμαξι,παιρνεις ιαπωνα για να αισθανεσαι οτι εισαι μεσα σε δυνατο αμαξι..

και οπως λεει και ενα γνωστος απο το lancerclub.gr Πάρε Σκόντα να σκουντάς και Πεζώ να περπατάς, Γερμανό για να πονάς, Γιαπωνέζο να πετάς!

αυτα απο εμενα εναν ταπεινο ιδιοκτητη lancer 1999 1.3l που δεν μου εχει ζητησει ακομα ουτε σταγονα λαδι :getlost:

(p.s ατιμη πολυ η τιμη του Polo gti) ( σε σπρωχνει να το παρεις.)

Συνηθισμενο επιχειρημα ιαπωνοφιλων..... Στηριζονται πανω σε αυτο, το επεξεργαζονται, το εμπλουτιζουν και σαν κυκλοθυμικοι χαρακτηρες το ξεφουρνιζουν με την πρωτη ευκαιρια... Παντως προσωπικα για να ευθυμησουμε και να απαντησω με εμμεσο επιχειρημα, οχι αερολογιες σαν κι αυτες, τηγανιτες πατατες απο χιλιοκαμμμενο λαδι δεν θα ετρωγα...

υ.γ Το οτι τα αλλαζετε καθε 5.000 χλμ δεν τα λετε... Ποτε να προλαβει να καει! χαχαχαχαχαχαχα

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

ειναι τραγικο αυτο που κανετε.....εχετε μονο ενα εσωτερικο καλητερο κσι νομιζετε οτι πιασατε τον παπα απο τασ @ρχδι@.εγω σας εδωσα επειχηρηματα για το Golf-θεο-απροβληματιστο-τα παντα ολα αμαξι.δωστε παραδειγματα....αερολογιες δεν ειπε κανενας απο εμενα και τον Kezar εσεις λετε αερολογιες γιατι δεν εχετε να πειτε ΤΙΠΟΤΑ.εξαλου φαινετε και απο την εγγυηση σας 2 χρονια με περιορισμο χιλιομετρων.......

π.σ εγω πριν αναφερθηκα στο Σουμπαρου που εχει μποξερ μοτερ και θελει 2πλασιο μπατζετ σε σχεση με το Εβο.ξηγουμε να μην γινουν παρεξηγησεις....

Link to comment
Share on other sites

AXAXAXXAAXXAAXXAAXXAAXAX

XAAXAXXAAXAXXAXAAXAXAXAXXAXA

Βρε μανα μου πες οτι ηρθες με τον φιλο σου να βγαλετε ολο το αχτι, κομπλεξ και φανατισμο που εχετε να τελιωνουμε καθομαστε και σας περνουμε και στα σοβαρα. Ελεος.

Link to comment
Share on other sites

Σε πειραξε η αληθεια ρε αγορι μου; Αυτο δεν κανετε; Τα ιδια κ τα ιδια δεν λετε; Στο 2011 ειμαστε, ιδιες ανοχες εχουν τα μοτερ; Ουτε την σωστη λεξει δεν ξερετε να πειτε.. ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ειναι ο σωστος ορος, οχι καιει..... Και αμα ειχες εστω λιγο την περιεργεια να ψαξεις θα εβλεπες οτι τα σημερινα μοτερ βαζουν λαδια προδιαγραφων longlife 5-30.. Εσεις με τα ιαπωνικα συνεχιζετε κα βαζετε το γνωστο προ 20 ετων 10-40, τα αλλαζετε και σαν τα φιλτρα καμπινας καθε καλοκαιρι και ασχολειστε με ασυναρτησιες...

υ.γ Δεν ειπαμε τιποτα για το evo σου παντως, μην ανησυχεις... Πολεμικη μηχανη ειναι και να την χαιρεσαι αφου την εχεις.. Θα πρεπει να εισαι και πολυ τυχερος 19 χρονων που εισαι... Εμεις με τα χωραφια και τις ελιες μενουμε στα ταπεινα fsi/tsi 1400-1600 κυβικα το πολυ... Καταραμενη φτωχεια βλεπεις...

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

για τα καινουργια μοτερ τα Mivec δεν γνωριζω ανα ποσο αλλαζουνε..

αλλα εγω οτι αμαξι και να παρω στο μελλον ειτε ειναι vw που το σκεφτομαι για το Polo gti.(γτ παραπανω δεν μας παιρνει) ειτε καποιο αλλο παλι νωρις θα τα αλλαζω τα λαδια..

ειμαι τις αποψεις καλυτερα ποιο νωρις και καλο συντηρημενο παρα στην ωρα του η και λιγο αργοτερα.

οσο για αυτα που ειπα μην τα παιρνετε στραβα ξερετε οτι εν μερη αυτα που ανεφερα αυτα ισχυουν...

δεν σας κρυβω την επιθυμεια μου οτι αν ειχα τα λεφτα τωρα θα επαιρνα το Polo gti.λογω το οτι μου αρεσει και ειναι μοναδικο στην κατηγορια του που ειναι γρηγορο..

η vw εχει αλλαξει πολυ απο παλλια ..

βεβαια μην ξεχναμε οτι δεν υπαρχει πια εταιρια που να ειναι μονο γερμανικη η μονο ιταλικη ολες ειναι μπουρδοκλομενες.

βλεπε sto lancer 2009 το σασμαν ειναι γερμανικο.. +++ ποσα αλλα υπαρχουν που δεν τα γνωριζουμε..

τωρα πια για εμενα πανω κατω τα ιδια ειναι..

οπως θα συμπεριφερθεις στο αμαξι τοσο θα σου κρατησει αυτος ειναι κανονας..αν απο τα πρωτα 500 χιλιομετρα το σκιζεις και του αλλαζεις τα φωτα ειτε γερμανος ειτε ιταλος ειτε ιαπωνας ουτε ξερω εγω τι θα σε αφησει στον δρομο και θα λες μα γιατι.

οσο για αυτο που ανεφερα για την vw αν πεσεις σε καλη παρτιδα η οχι..το εχουνε και αναφερει ατομα απο εδω περα μεσα + η αντιπροσωπια της vw στην λυκοβρυση μου το ειπανε..

βεβαια παντου υπαρχουν αυτα.

ακομα ισχυει οτι δινεις παιρνεις.

ελπιζω να εγινα κατανοητος και οχι να παρεξηγηθηκατε με αυτα που ειπα..

Σε πειραξε η αληθεια ρε αγορι μου; Αυτο δεν κανετε; Τα ιδια κ τα ιδια δεν λετε; Στο 2011 ειμαστε, ιδιες ανοχες εχουν τα μοτερ; Ουτε την σωστη λεξει δεν ξερετε να πειτε.. ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ ειναι ο σωστος ορος, οχι καιει..... Και αμα ειχες εστω λιγο την περιεργεια να ψαξεις θα εβλεπες οτι τα σημερινα μοτερ βαζουν λαδια προδιαγραφων longlife 5-30.. Εσεις με τα ιαπωνικα συνεχιζετε κα βαζετε το γνωστο προ 20 ετων 10-40, τα αλλαζετε και σαν τα φιλτρα καμπινας καθε καλοκαιρι και ασχολειστε με ασυναρτησιες...

υ.γ Δεν ειπαμε τιποτα για το evo σου παντως, μην ανησυχεις... Πολεμικη μηχανη ειναι και να την χαιρεσαι αφου την εχεις.. Θα πρεπει να εισαι και πολυ τυχερος 19 χρονων που εισαι... Εμεις με τα χωραφια και τις ελιες μενουμε στα ταπεινα fsi/tsi 1400-1600 κυβικα το πολυ... Καταραμενη φτωχεια βλεπεις...

επισης φιλε μου billi makari na ειχα evo Η μακαρι να ειχα 1 polo 1.2 tsi Η το gti παρτυ θα εκανα η ακομα το λανσερ το καινουργιο.

αλλα απο οτι βλεπεις προσαρμοζομαι με οτι εχω...

οσο για το λαδι που ειπες..εγω στο δικο μου 20w50 βαζω..ακολουθω πιστα σε οτι λεει ο κατασκευαστης γτ θελω να μου κρατησει για χρονια και οχι κατι μηνες. :getlost:

ωστοσο αν νομιζω οτι υποστηριζω μονο 1 μαρκα μαλλον εχετε καταλαβει λαθος η δεν με ξερετε..

υποστηριζω 1 μοντελο το οποιο με εχει ικανοποιησει αρκετα και θα το κανει για καιρο ακομα..

ειτε αυτο ειναι vw-opel-mitsubishi0-abarth-alfa romeo Κλπ...

τωρα για εμενα ολα στο ιδιο καζανι βραζουν.

και οντως ρε παιδια τι ξενερα ειναι αυτη να δινουν μονο 2 χρονια εγγυηση..στο 2011 ειμαστε ελεος..

Edited by *Kezar*
Link to comment
Share on other sites

επισης φιλε μου billi makari na ειχα evo Η μακαρι να ειχα 1 polo 1.2 tsi Η το gti παρτυ θα εκανα η ακομα το λανσερ το καινουργιο.

αλλα απο οτι βλεπεις προσαρμοζομαι με οτι εχω...

οσο για το λαδι που ειπες..εγω στο δικο μου 20w50 βαζω..ακολουθω πιστα σε οτι λεει ο κατασκευαστης γτ θελω να μου κρατησει για χρονια και οχι κατι μηνες. :getlost:

Αυτο για το Evo πηγαινε στον EVO_X, αφου δηλωνει κατοχος του, γιατι πειραχτηκε απο τα λεγομενα μας....

Η ουσια ειναι μια, παντου υπαρχουν οι λεγομενοι κολλημενοι, αυτοι που δεν βαζουν τα πραγματα κατω να σκεφτουν τι πως και γιατι ή καλυτερα να μελετησουν, παρα μονο ακουνε πιανονται απο αυτα που τους συμφερει κλπ.. Ολα εχουν τα θετικα και τα αρνητικα τους... Οι αυτοκινητοβιομηχανιες παιζουν το παιχνιδι τους καλα κι εμεις "ψαρωνουμε"... Υπαρχουν σοβαροτερα θεματα που πρεπει να μας απασχολησουν...

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.