andreas1989n Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Μου εβγαλε λαμπακι για βλαβη στο συστημα καυσαεριων.Πηγαινα αθηνα πατρα κανονικοτητα και μολις εφτασα πατρα σε μια ανηφορα βαζω δευτερα,παταω γκαζι και κατα γυρω στις 4-4,5 στροφες αναβοσβησε για δευτερολεπτα το λαμπακι.Μετα εσβησε,λεω δεν θα ειναι τιποτα.Μετα σε μια παρομοια επιταχυνση για να το ξανατσεκαρω αναβοσβησε παλι.Τι μπορει να ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Όπως το βλέπω και χωρίς να έχω τρελή εμπειρία καθώς έχω "παλιάς σχολής" αυτοκίνητο που δεν έχει πολλούς αισθητήρες, θα έλεγα πως είναι μάλλον ο αισθητήρας Λ ή αν έβαλες καμιά παλιοβενζίνη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 μηπως καμια βαλβιδα πιεσης?? ασ πουν και αλλοι με μεγαλυτερη εμπειρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_the Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Αυτο στο εκανε μονο σε ανηφορα η και σε ευθεια?Και μονο με δευτερα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted October 18, 2010 Author Report Share Posted October 18, 2010 (edited) Αυτο στο εκανε μονο σε ανηφορα η και σε ευθεια?Και μονο με δευτερα? Δεν ειμαι 100% σιγουρος αλλα το εκανε και με 3τη και οχι μονο σε ανηφορα.Επισης να πω οτι δεν εχω καθολου κοψιματα σε ολο το φασμα των στροφων.Το αυτοκινητο το γεμισα με 100σταρα στην αθηνα απο βενζιναδικο στο οποιο πηγα πρωτη φορα.Κατα την διαρκεια του ταξιδιου δεν ξεπερασα ποτε τις 3000 στροφες(πολυ βροχη). Edited October 18, 2010 by Andreas tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_the Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Βαλε μια τεταρτη και ανοιξε απο χαμηλα 60-70 και πατα και απο ψηλα.Δλδ στην πρωτη περιπτωση να βγαλει πολλα καυσαερεια και στην δευτερη να βγαλει νορμαλ.Αν αναψει στην πρωτη περιπτωση τοτε μαλλον καπου αλλου θα εχεις το προβλημα και ο λ μετραει πολλα καυσαερεια και σου αναβει το λαμπακι(μιλαμε σε περιπτωση που δεν εχει ο λ προβλημα)Αν στο κανει και στην δευτερη περιπτωση κατι γινεται με τον λ.Αλλα αυτα τα καινουρια πολλους αισθητηρες και κακο!!! Ριξε και μια ματια απο κατω μηπως δεν ειναι καλα κουμπωμενη καμια φυσα. Να υποθεσω οτι το αμαξι δεν εχει διαφορα στο γκαζι και δουλευει σωστα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas_the Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Σορρυ τωρα ειδα οτι δεν επεσε η αποδοση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted October 18, 2010 Author Report Share Posted October 18, 2010 Βαλε μια τεταρτη και ανοιξε απο χαμηλα 60-70 και πατα και απο ψηλα.Δλδ στην πρωτη περιπτωση να βγαλει πολλα καυσαερεια και στην δευτερη να βγαλει νορμαλ.Αν αναψει στην πρωτη περιπτωση τοτε μαλλον καπου αλλου θα εχεις το προβλημα και ο λ μετραει πολλα καυσαερεια και σου αναβει το λαμπακι(μιλαμε σε περιπτωση που δεν εχει ο λ προβλημα)Αν στο κανει και στην δευτερη περιπτωση κατι γινεται με τον λ.Αλλα αυτα τα καινουρια πολλους αισθητηρες και κακο!!! Ριξε και μια ματια απο κατω μηπως δεν ειναι καλα κουμπωμενη καμια φυσα. Να υποθεσω οτι το αμαξι δεν εχει διαφορα στο γκαζι και δουλευει σωστα! Το αμαξι δουλευει τελεια ουτε κοψιματα ουτε τιποτα.Να πω για οσους δεν το ξερουν γκολφ 6 τσι 160 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Εγω λεω βενζινη.. Και εμενα ετσι αναβοσβηνε λιγα γκτουπ γκτουπ και μετα σειφ μοουντ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 μηπως όταν σου άλλαξαν intercooler καταλαθος πείραξαν τον αισθητήρα που έινια πριν τον καταλύτη και δεν κάνει καλά επαφή (αν και είναι βιδωτός αλλα για ρίξε μια ματιά) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted October 18, 2010 Author Report Share Posted October 18, 2010 Εγω λεω βενζινη.. Και εμενα ετσι αναβοσβηνε λιγα γκτουπ γκτουπ και μετα σειφ μοουντ. Εκανα ομως ολοκληρο ταξιδι 230 χιλιομετρα και μου το εβγαλε στο τελος.Οταν το γεμισα απο αυτο το πρατηριο ο δεικτης ηταν λιγο πανω απο το μισο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Και εγω σε "ταξιδι" προς τον τερματισμο τετρακοσιων μετρων ειμουν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted October 18, 2010 Author Report Share Posted October 18, 2010 Και εγω σε "ταξιδι" προς τον τερματισμο τετρακοσιων μετρων ειμουν! Τι να πω...μακαρι να ειναι αυτο.Εσυ τι εκανες?αδειασες την βενζινη και επανηλθε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 (edited) Καταρχας αφησα το συγκεκριμενο γεμισμα να τελειωσει μεχρι αηδιας και μετα εβαζα λιγο απο καθε βενζιναδικο για να δω απο που δεν μου κανει τιποτα. Μεχρι που κατεληξα.. Edited October 18, 2010 by diMake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Στη δικη μου περιπτωση παντως εφταιγε η βενζινη.Δεν αδειασα την παλια απλα εκανα γεμισματα απο αλλο πρατηριο.Ουτε εγω ειχα πτωση αποδοσης.Για ξεκινα να βαζεις απο πρατηριο που εμπιστευεσαι.Θα προτεινα κατοσταρα για τα επομενα δυο γεμισματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted October 18, 2010 Author Report Share Posted October 18, 2010 Πηγα μια γρηγορη βολτα και δεν μου αναψε λαμπακι αλλα το εβαλα στο διαγνωστικο και μου εβγαλε αυτα Address 01: Engine (CAV) Labels: None Part No SW: 03C 906 027 AT HW: 03C 906 027 F Component: MED17.5.5 G 5859 Revision: L1H08--- Serial number: 00000000000000 Coding: 0000072 Shop #: WSC 00460 207 91378 2 Faults Found: 000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Mileage: 25804 km Time Indication: 0 Date: 2000.14.26 Time: 13:22:05 Freeze Frame: RPM: 4029 /min Load: 100.0 % Speed: 61.0 km/h Temperature: 87.0°C Temperature: 24.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.716 V 000772 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Mileage: 25804 km Time Indication: 0 Date: 2000.14.26 Time: 13:22:05 Freeze Frame: RPM: 4029 /min Load: 100.0 % Speed: 61.0 km/h Temperature: 87.0°C Temperature: 24.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 13.716 V Readiness: 0000 0000 Μου ειπαν οτι μαλλον ειναι η πολλαπλασιαστης η μουζι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Κταρχην εφοσον εισαι και εγγυηση πηγαινε σε αντιπροσωπεια ,Να το δουν ,να κανεις το update το οποιο ειναι critical!! να αλλαξουν οτι χρειαστει ...(Μπορει πολ/στης...απο οτι βλεπω). Και μεχρι τοτε δεν χρειαζεται να το πατας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 βλεπω οτι το προβλημα ειναι στον 4ο κυλινδρο.Στη δικη μου περιπτωση ηταν στον 1ο και 2ο.Πες τους να σου κανουν αλλαγη του 4ου πολ/στη με τον 3ο π.χ. για να δουν αν το προβλημα μεταφερθει στον 3ο.Αν παραμεινει στον 4ο κυλινδρο τοτε δεν ειναι πολ/στης.Το ιδιο να κανουν κ με τα μπουζι ωστε να δουν αν οντως ειναι απο κει το προβλημα.Στη δικη μου περιπτωση αυτο εκαναν και αποκλεισαμε και μπουζι και πολ/στες.Θα μου πεις...και γιατι να μην τους αλλαξουν ολους;Να σου πω...εγω προσωπικα συμφωνησα με το σκατζαρισμα διοτι αν οι πολ/στες μου ειναι ενταξει δε θελω να βαλω καινουριους.Με τα τοσα golf που εχω ακουσει με προβλημα στους πολ/στες, αν οι δικοι μου με 50.000 χλμ δεν εχουν προβλημα προτιμω να μεινουν στο αμαξι και να μην μπουν καινουριοι που μπορει να μου βγει καποιος προβληματικος μετα απο καποια χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted October 19, 2010 Author Report Share Posted October 19, 2010 βλεπω οτι το προβλημα ειναι στον 4ο κυλινδρο.Στη δικη μου περιπτωση ηταν στον 1ο και 2ο.Πες τους να σου κανουν αλλαγη του 4ου πολ/στη με τον 3ο π.χ. για να δουν αν το προβλημα μεταφερθει στον 3ο.Αν παραμεινει στον 4ο κυλινδρο τοτε δεν ειναι πολ/στης.Το ιδιο να κανουν κ με τα μπουζι ωστε να δουν αν οντως ειναι απο κει το προβλημα.Στη δικη μου περιπτωση αυτο εκαναν και αποκλεισαμε και μπουζι και πολ/στες.Θα μου πεις...και γιατι να μην τους αλλαξουν ολους;Να σου πω...εγω προσωπικα συμφωνησα με το σκατζαρισμα διοτι αν οι πολ/στες μου ειναι ενταξει δε θελω να βαλω καινουριους.Με τα τοσα golf που εχω ακουσει με προβλημα στους πολ/στες, αν οι δικοι μου με 50.000 χλμ δεν εχουν προβλημα προτιμω να μεινουν στο αμαξι και να μην μπουν καινουριοι που μπορει να μου βγει καποιος προβληματικος μετα απο καποια χλμ. Αυριο εχω ραντεβου οποτε θα δειξει.Εχω και εκτυπωμενα τα σφαλματα για να μην αρχισουν τα δικα τους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 (edited) Αυριο εχω ραντεβου οποτε θα δειξει.Εχω και εκτυπωμενα τα σφαλματα για να μην αρχισουν τα δικα τους Αμα αρχίσουν τα δικά τους , ξέρεις ...... Edited October 19, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Δε νομιζω να εχεις καποιο προβλημα.Θα δουν και οι ιδιοι τα καταγεγραμμενα σφαλματα και θα το ψαξουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 Τελικα ηταν ο τεταρτος πολλαπλασιαστης που αλλαχτηκε.Τους ρωτησα εαν γινοταν να τους αλλαξουν ολους αλλα μου ειπαν οτι αλλαζουμε μονο οτι εχει χαλασει και οχι προαιερετικα ανταλλαχτηκα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...