Jump to content
andreas1989n

Συστημα Καυσαεριων

Recommended Posts

Μου εβγαλε λαμπακι για βλαβη στο συστημα καυσαεριων.Πηγαινα αθηνα πατρα κανονικοτητα και μολις εφτασα πατρα σε μια ανηφορα βαζω δευτερα,παταω γκαζι και κατα γυρω στις 4-4,5 στροφες αναβοσβησε για δευτερολεπτα το λαμπακι.Μετα εσβησε,λεω δεν θα ειναι τιποτα.Μετα σε μια παρομοια επιταχυνση για να το ξανατσεκαρω αναβοσβησε παλι.Τι μπορει να ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Όπως το βλέπω και χωρίς να έχω τρελή εμπειρία καθώς έχω "παλιάς σχολής" αυτοκίνητο που δεν έχει πολλούς αισθητήρες, θα έλεγα πως είναι μάλλον ο αισθητήρας Λ ή αν έβαλες καμιά παλιοβενζίνη.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο στο εκανε μονο σε ανηφορα η και σε ευθεια?Και μονο με δευτερα?

Δεν ειμαι 100% σιγουρος αλλα το εκανε και με 3τη και οχι μονο σε ανηφορα.Επισης να πω οτι δεν εχω καθολου κοψιματα σε ολο το φασμα των στροφων.Το αυτοκινητο το γεμισα με 100σταρα στην αθηνα απο βενζιναδικο στο οποιο πηγα πρωτη φορα.Κατα την διαρκεια του ταξιδιου δεν ξεπερασα ποτε τις 3000 στροφες(πολυ βροχη).

Edited by Andreas tsi
Link to comment
Share on other sites

Βαλε μια τεταρτη και ανοιξε απο χαμηλα 60-70 και πατα και απο ψηλα.Δλδ στην πρωτη περιπτωση να βγαλει πολλα καυσαερεια και στην δευτερη να βγαλει νορμαλ.Αν αναψει στην πρωτη περιπτωση τοτε μαλλον καπου αλλου θα εχεις το προβλημα και ο λ μετραει πολλα καυσαερεια και σου αναβει το λαμπακι(μιλαμε σε περιπτωση που δεν εχει ο λ προβλημα)Αν στο κανει και στην δευτερη περιπτωση κατι γινεται με τον λ.Αλλα αυτα τα καινουρια πολλους αισθητηρες και κακο!!! :D Ριξε και μια ματια απο κατω μηπως δεν ειναι καλα κουμπωμενη καμια φυσα. Να υποθεσω οτι το αμαξι δεν εχει διαφορα στο γκαζι και δουλευει σωστα!

Link to comment
Share on other sites

Βαλε μια τεταρτη και ανοιξε απο χαμηλα 60-70 και πατα και απο ψηλα.Δλδ στην πρωτη περιπτωση να βγαλει πολλα καυσαερεια και στην δευτερη να βγαλει νορμαλ.Αν αναψει στην πρωτη περιπτωση τοτε μαλλον καπου αλλου θα εχεις το προβλημα και ο λ μετραει πολλα καυσαερεια και σου αναβει το λαμπακι(μιλαμε σε περιπτωση που δεν εχει ο λ προβλημα)Αν στο κανει και στην δευτερη περιπτωση κατι γινεται με τον λ.Αλλα αυτα τα καινουρια πολλους αισθητηρες και κακο!!! :p Ριξε και μια ματια απο κατω μηπως δεν ειναι καλα κουμπωμενη καμια φυσα. Να υποθεσω οτι το αμαξι δεν εχει διαφορα στο γκαζι και δουλευει σωστα!

Το αμαξι δουλευει τελεια ουτε κοψιματα ουτε τιποτα.Να πω για οσους δεν το ξερουν γκολφ 6 τσι 160

Link to comment
Share on other sites

Εγω λεω βενζινη.. Και εμενα ετσι αναβοσβηνε λιγα γκτουπ γκτουπ και μετα σειφ μοουντ.

Link to comment
Share on other sites

μηπως όταν σου άλλαξαν intercooler καταλαθος πείραξαν τον αισθητήρα που έινια

πριν τον καταλύτη και δεν κάνει καλά επαφή (αν και είναι βιδωτός αλλα για ρίξε μια ματιά)

Link to comment
Share on other sites

Εγω λεω βενζινη.. Και εμενα ετσι αναβοσβηνε λιγα γκτουπ γκτουπ και μετα σειφ μοουντ.

Εκανα ομως ολοκληρο ταξιδι 230 χιλιομετρα και μου το εβγαλε στο τελος.Οταν το γεμισα απο αυτο το πρατηριο ο δεικτης ηταν λιγο πανω απο το μισο.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας αφησα το συγκεκριμενο γεμισμα να τελειωσει μεχρι αηδιας και μετα εβαζα λιγο απο καθε βενζιναδικο για να δω απο που δεν μου κανει τιποτα. Μεχρι που κατεληξα..

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Στη δικη μου περιπτωση παντως εφταιγε η βενζινη.Δεν αδειασα την παλια απλα εκανα γεμισματα απο αλλο πρατηριο.Ουτε εγω ειχα πτωση αποδοσης.Για ξεκινα να βαζεις απο πρατηριο που εμπιστευεσαι.Θα προτεινα κατοσταρα για τα επομενα δυο γεμισματα.

Link to comment
Share on other sites

Πηγα μια γρηγορη βολτα και δεν μου αναψε λαμπακι αλλα το εβαλα στο διαγνωστικο και μου εβγαλε αυτα

Address 01: Engine (CAV) Labels: None

Part No SW: 03C 906 027 AT HW: 03C 906 027 F

Component: MED17.5.5 G 5859

Revision: L1H08--- Serial number: 00000000000000

Coding: 0000072

Shop #: WSC 00460 207 91378

2 Faults Found:

000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 2

Mileage: 25804 km

Time Indication: 0

Date: 2000.14.26

Time: 13:22:05

Freeze Frame:

RPM: 4029 /min

Load: 100.0 %

Speed: 61.0 km/h

Temperature: 87.0°C

Temperature: 24.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 13.716 V

000772 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 2

Mileage: 25804 km

Time Indication: 0

Date: 2000.14.26

Time: 13:22:05

Freeze Frame:

RPM: 4029 /min

Load: 100.0 %

Speed: 61.0 km/h

Temperature: 87.0°C

Temperature: 24.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 13.716 V

Readiness: 0000 0000

Μου ειπαν οτι μαλλον ειναι η πολλαπλασιαστης η μουζι :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Κταρχην εφοσον εισαι και εγγυηση πηγαινε σε αντιπροσωπεια ,Να το δουν ,να κανεις το update το οποιο ειναι critical!! να αλλαξουν οτι χρειαστει ...(Μπορει πολ/στης...απο οτι βλεπω). Και μεχρι τοτε δεν χρειαζεται να το πατας...

Link to comment
Share on other sites

βλεπω οτι το προβλημα ειναι στον 4ο κυλινδρο.Στη δικη μου περιπτωση ηταν στον 1ο και 2ο.Πες τους να σου κανουν αλλαγη του 4ου πολ/στη με τον 3ο π.χ. για να δουν αν το προβλημα μεταφερθει στον 3ο.Αν παραμεινει στον 4ο κυλινδρο τοτε δεν ειναι πολ/στης.Το ιδιο να κανουν κ με τα μπουζι ωστε να δουν αν οντως ειναι απο κει το προβλημα.Στη δικη μου περιπτωση αυτο εκαναν και αποκλεισαμε και μπουζι και πολ/στες.Θα μου πεις...και γιατι να μην τους αλλαξουν ολους;Να σου πω...εγω προσωπικα συμφωνησα με το σκατζαρισμα διοτι αν οι πολ/στες μου ειναι ενταξει δε θελω να βαλω καινουριους.Με τα τοσα golf που εχω ακουσει με προβλημα στους πολ/στες, αν οι δικοι μου με 50.000 χλμ δεν εχουν προβλημα προτιμω να μεινουν στο αμαξι και να μην μπουν καινουριοι που μπορει να μου βγει καποιος προβληματικος μετα απο καποια χλμ. ;)

Link to comment
Share on other sites

βλεπω οτι το προβλημα ειναι στον 4ο κυλινδρο.Στη δικη μου περιπτωση ηταν στον 1ο και 2ο.Πες τους να σου κανουν αλλαγη του 4ου πολ/στη με τον 3ο π.χ. για να δουν αν το προβλημα μεταφερθει στον 3ο.Αν παραμεινει στον 4ο κυλινδρο τοτε δεν ειναι πολ/στης.Το ιδιο να κανουν κ με τα μπουζι ωστε να δουν αν οντως ειναι απο κει το προβλημα.Στη δικη μου περιπτωση αυτο εκαναν και αποκλεισαμε και μπουζι και πολ/στες.Θα μου πεις...και γιατι να μην τους αλλαξουν ολους;Να σου πω...εγω προσωπικα συμφωνησα με το σκατζαρισμα διοτι αν οι πολ/στες μου ειναι ενταξει δε θελω να βαλω καινουριους.Με τα τοσα golf που εχω ακουσει με προβλημα στους πολ/στες, αν οι δικοι μου με 50.000 χλμ δεν εχουν προβλημα προτιμω να μεινουν στο αμαξι και να μην μπουν καινουριοι που μπορει να μου βγει καποιος προβληματικος μετα απο καποια χλμ. ;)

Αυριο εχω ραντεβου οποτε θα δειξει.Εχω και εκτυπωμενα τα σφαλματα για να μην αρχισουν τα δικα τους protest.gif

Link to comment
Share on other sites

Αυριο εχω ραντεβου οποτε θα δειξει.Εχω και εκτυπωμενα τα σφαλματα για να μην αρχισουν τα δικα τους protest.gif

Αμα αρχίσουν τα δικά τους , ξέρεις ...... punch.gif

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να εχεις καποιο προβλημα.Θα δουν και οι ιδιοι τα καταγεγραμμενα σφαλματα και θα το ψαξουν.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα ηταν ο τεταρτος πολλαπλασιαστης που αλλαχτηκε.Τους ρωτησα εαν γινοταν να τους αλλαξουν ολους αλλα μου ειπαν οτι αλλαζουμε μονο οτι εχει χαλασει και οχι προαιερετικα ανταλλαχτηκα. :angry2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.