Panosz Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 (edited) Το νερό ζεσταίνεται πιο γρήγορα απο το λάδι, και λόγο της σύστασής του αλλά και λόγο τριβής στην οποία υπόκειται! Φυσικα ...γι΄αυτο και εκανα αυτο το σχολιο. Το θεμα ειναι πως γινεται τα group vag τα οποια κατακορον χρησημοποιουν τουρμπινες , δεν εχουν θερμοκρασια λαδιου αλλα μονο νερου. Εγώ προσωπικά έχω παρατηρήσει πως όταν το νερό πάει 90C, η θερμοκρασία του λαδιού είναι κοντά στους 50C. Οπότε θα ήταν καλό να περιμένεις άλλα 5 λεπτάκια κατά τα οποία θα αρχίζεις να ανεβάζεις σιγά σιγά τις στροφές...Όχι τίποτα άλλο αλλά άμα το προσέχεις το αμάξι, ανταποκρίνεται και αυτό. Εγώ π.χ. που προσέχω τέτοιες λεπτομέρειες άλλαξα τουρμπίνα στα 9.000 km!!! Οχι φιλε...5 λεπτα ΔΕΝ ειναι αρκετα. Για να σου δωσω να καταλαβεις , τις "δροσερες μερες του χειμωνα" (οχι τις κρυες!!) ξεκιναω απο Πειραια με ΒΜW 335 (3λιτρο διτουρμπινο) προς Αεροδρομιο. Σε 5 λεπτα (2-3 φαναρια) το νερο εχει πιασει θερμοκρασια 80-90. Για να πιασει το λαδι 90 βαθμους (οπου εχω ορισει οτι εκει ειναι η θερμοκρασια που ξεκιναω να οδηγω κανονικα το αυτοκινητο) εχω φτασει μεχρι τα διοδια της αττικης οδου , εχω μπει αττικη οδο , και θερμοκρασια επιτυγχανω εκει κοντα στο MALL (χωρις κινηση..μιλαμε για χαλαρη πορεια με χαμηλες στροφες offboost). Aπ'οτι καταλαβαινεις τελικα δεν χρειαζεται 5 λεπτακια, αλλα αρκετη ωρα (και σκεψου οτι το ΒΜW ειναι 3λιτρο οποτε σηκωνει ευκολοτερα θερμποκρασια). Δεν ξερω απο group vag μοτερ αλλα αν το φαινομενο αλλαγης τουρμινων ειναι συχνο στα μοτερ αυτα , δεν φταινε οι τουρμπινες αλλα το γεγονος οτι δεν εξηγουν στον κοσμο ποια ειναι η θερμοκρασια λειτουργιας του μοτερ αυτου. Εγω βασικα, εχω προβλημα με το μικρο TSI να καταλαβω ποση ωρα θελει για να το οδηγησω κανονικα και αφοβα. Edited October 17, 2010 by Panosz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Φυσικα ...γιατι και εκανα αυτο το σχολιο. Το θεμα ειναι πως γινεται τα group vag τα οποια κατακορον χρησημοποιουν τουρμπινες , δεν εχουν θερμοκρασια λαδιου αλλα μονο νερου. Οχι φιλε...5 λεπτα ΔΕΝ ειναι αρκετα. Για να σου δωσω να καταλαβεις , τις "δροσερες μερες του χειμωνα" (οχι τις κρυες!!) ξεκιναω απο Πειραια με ΒΜW 335 (3λιτρο διτουρμπινο) προς Αεροδρομιο. Σε 5 λεπτα (2-3 φαναρια) το νερο εχει πιασει θερμοκρασια 80-90. Για να πιασει το λαδι 90 βαθμους (οπου εχω ορισει οτι εκει ειναι η θερμοκρασια που ξεκιναω να οδηγω κανονικα το αυτοκινητο) εχω φτασει μεχρι τα διοδια της αττικης οδου , εχω μπει αττικη οδο , και θερμοκρασια επιτυγχανω εκει κοντα στο MALL (χωρις κινηση..μιλαμε για χαλαρη πορεια με χαμηλες στροφες offboost). Aπ'οτι καταλαβαινεις τελικα δεν χρειαζεται 5 λεπτακια, αλλα αρκετη ωρα (και σκεψου οτι το ΒΜW ειναι 3λιτρο οποτε σηκωνει ευκολοτερα θερμποκρασια). Δεν ξερω απο group vag μοτερ αλλα αν το φαινομενο αλλαγης τουρμινων ειναι συχνο στα μοτερ αυτα , δεν φταινε οι τουρμπινες αλλα το γεγονος οτι δεν εξηγουν στον κοσμο ποια ειναι η θερμοκρασια λειτουργιας του μοτερ αυτου. Εγω βασικα, εχω προβλημα με το μικρο TSI να καταλαβω ποση ωρα θελει για να το οδηγησω κανονικα και αφοβα. Καλησπέρα , Για το πρώτο κομμάτι έχω μια ένσταση γιατί αν τα λέω σωστά, αυτό εξαρτάται στον εξοπλισμό που θα βάλεις στην παραγγελία (βλ. οθόνη στο καντράν). Για το δεύτερο κομμάτι θα συμφωνήσω γιατί και σε μένα έτσι έλεγαν αλλά όταν μια μέρα πρωί(8.30) πήρα το αμάξι και είχα τον νου μου στο να κοιτάω την θερμοκρασία νερού είχα κοντέψει να φτάσω στον προορισμό μου (περίπου 15χλμ απόσταση) ... άρα τα 15χλμ δεν είναι 5 λεπτά αλλά κανένα 15-20 λεπτό .... αυτά από προσωπική εμπειρία . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted October 17, 2010 Author Report Share Posted October 17, 2010 (edited) Καλησπέρα , Για το πρώτο κομμάτι έχω μια ένσταση γιατί αν τα λέω σωστά, αυτό εξαρτάται στον εξοπλισμό που θα βάλεις στην παραγγελία (βλ. οθόνη στο καντράν) Ναι φιλε Speedy, αλλα δεν ειμαστε ολοι υποχρεωμενοι να εχουμε την οθονη αυτη...και αφου μας πουλανε τουρμπομοτερ , θα πρεπει να τα εχουν απο τον στανταρ εξοπλισμο , ενημερωμενα με εργαλεια/ενδειξεις που θα μας επιτρεπουν την σωστη παρακολουθηση της λειτουργιας & συντηρησης του αυτοκινητου. Τες πα...βλεπω οτι θα πρεπει να βαλω οργανακι (μην γελατε...μπορει να εχω το 1.2 αλλα ειμαι ψειρας με τα αμαξια μου, θελω να ειναι σε τελεια κατασταση). Εχετε καμια ιδεα ωστε να μην καγκουρεψω το εσωτερικο? Μηπως με Vagcom μπορει να ξεκλειδωθει και να μου το βγαζει στην οθονη? Αυτα... (ολο ερωτησεις ειμαι , εεε??) Παιδια , ξερει να απαντησει κανεις το παρακατω για την θερμοκρασια λαδιου? Μηπως με Vagcom μπορει να ξεκλειδωθει και να μου το βγαζει στην οθονη του καντραν? Edited October 18, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Ναι βαση ρυπων...ειδα το χαρτακι μου και εγραφε 84 ευρω!!! Τι ωραια!!! Παιδια , ξερει να απαντησει κανεις το παρακατω για την θερμοκρασια λαδιου? δεν νομίζω να γίνεται ... είναι θέμα καντράν ... εάν αλλάξεις καντράν μάλλον θα γίνεται ... αλλά στου κουτιού αμάξι δεν θα το ξήλωνα ούτε με σφαίρες ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 δεν νομίζω να γίνεται ... είναι θέμα καντράν ... εάν αλλάξεις καντράν μάλλον θα γίνεται ... αλλά στου κουτιού αμάξι δεν θα το ξήλωνα ούτε με σφαίρες ! Και καντραν να αλλαξει παλι δεν θα γινεται.Ειναι θεμα εγγεφαλου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Και καντραν να αλλαξει παλι δεν θα γινεται.Ειναι θεμα εγγεφαλου εγκεφάλου άνεσης να υποθέσω ? οπότε με εγκέφαλο + καντραν ειναι οκ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Το καντραν στα highline δεν παιζει ρολο.Αλλαγη ο εγγεφαλος ανεσης χρειαζεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio-R-gos Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 επειδη με μπριζοσατε εκανα μια δοκιμη σημερα λοιπον... οταν η 8ερμοκρασια νερου εφτασε 90 του λαδιου ηταν στους 50 για να παει του λαδιου στους 85 χρειαστηκε 11 λεπτα, οποτε τα 5 που αναφερθηκαν πιο πριν πανω-κατω μεσα ειναι αυτος ο χρονος χρειαστηκε με αλλαγες το πολυ στις 2000 στροφες κ χαμηλες ταχυτητες οποτε πιστευω αν περιμενεις 10-12 λεπτα εισαι ενταξει να αρχιζεις να πατας κ μετα το boost αυτα σε 2λιτρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Και σε 14ρι ετσι ειναι Γιωργο. Ακριβως ομως ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted October 18, 2010 Author Report Share Posted October 18, 2010 (edited) επειδη με μπριζοσατε εκανα μια δοκιμη σημερα λοιπον... οταν η 8ερμοκρασια νερου εφτασε 90 του λαδιου ηταν στους 50 για να παει του λαδιου στους 85 χρειαστηκε 11 λεπτα, οποτε τα 5 που αναφερθηκαν πιο πριν πανω-κατω μεσα ειναι αυτος ο χρονος χρειαστηκε με αλλαγες το πολυ στις 2000 στροφες κ χαμηλες ταχυτητες οποτε πιστευω αν περιμενεις 10-12 λεπτα εισαι ενταξει να αρχιζεις να πατας κ μετα το boost αυτα σε 2λιτρο Δηλαδη τι εκανες ρε θηριο?? Βγηκες βολτα με τα χρονομετρα και τους θερμοστατες για να μετρησεις?? χαχαχα Πολυ κατατοπιστικο παντως...ευχαριστω. Δεν ξερω αν επειδη εισαι διλιτρος (συγνωμη...ποσους κυλινδρους εχει το 2λιτρο golf??) εχει αλλαγη ο χρονος σε σχεση με τα δικα μας. Edited October 18, 2010 by Panosz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio-R-gos Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Δηλαδη τι εκανες ρε θηριο?? Βγηκες βολτα με τα χρονομετρα και τους θερμοστατες για να μετρησεις?? χαχαχα Πολυ κατατοπιστικο παντως...ευχαριστω. Δεν ξερω αν επειδη εισαι διλιτρος (συγνωμη...ποσους κυλινδρους εχει το 2λιτρο golf??) εχει αλλαγη ο χρονος σε σχεση με τα δικα μας. 4κυλ ειναι κ μενα αλλα απο οτι λεει ο dimake ιδιο χρονο μπορεις να υπολογιζεις κ εσυ εφοσον εσενα δεν σου δειχνει θερμοκρασια λαδιου. οπως γυρναγα απο την δουλεια το μετρησα, αν εχεις επιλογη να σου δειχνει θερμοκρασια λαδιου στο MFD ειναι πολυ ευκολο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosp11 Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Διαβασα πως με αναβαθμιση λογισμικου, εχει τη δυνατοτητα η οθονη να δειχνει θερ/σια λαδιου!!! Θυμηθηκα και κατι αλλο.. Το κλιματρονικ, εχει συνδιασμους κουμπιων που σου δειχνουν διαφορα πραγματα στην οθονη του ραδιοφωνου.. Ταχυτητα οχηματος, θερ/σια λαδιων και και και.. Μονο πιεση του τουρμπο δεν δειχνει(η δεν εχουμε βρει ακομα πως την δειχνει).. Δες εδω.. http://www.my-gti.com/2513 Αν δεν βγαλεις ακρη, να σου πω πως γινεται.... Και τωρα θα μου πεις.. Θα καθομαι εγω να παταω κουμπακια καθε μερα? Αν δεν ενεργοποιησεις το κλιμα, οι ενδειξεις θα φαινονται καθε μερα πανω αριστερα και δεξια..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 (edited) Διαβασα πως με αναβαθμιση λογισμικου, εχει τη δυνατοτητα η οθονη να δειχνει θερ/σια λαδιου!!! Θυμηθηκα και κατι αλλο.. Το κλιματρονικ, εχει συνδιασμους κουμπιων που σου δειχνουν διαφορα πραγματα στην οθονη του ραδιοφωνου.. Ταχυτητα οχηματος, θερ/σια λαδιων και και και.. Μονο πιεση του τουρμπο δεν δειχνει(η δεν εχουμε βρει ακομα πως την δειχνει).. Δες εδω.. http://www.my-gti.com/2513 Αν δεν βγαλεις ακρη, να σου πω πως γινεται.... Και τωρα θα μου πεις.. Θα καθομαι εγω να παταω κουμπακια καθε μερα? Αν δεν ενεργοποιησεις το κλιμα, οι ενδειξεις θα φαινονται καθε μερα πανω αριστερα και δεξια..!! Πολύ σωστή σκέψη ! Το έχουμε ξαναπεί αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν γνωρίζουμε σε ποιο κανάλι βρίσκεται η θερμοκρασία λαδιού για το 6άρι ... είτε μέσω vag com κάποιος θα πρέπει να το ελέγξει κανάλι - κανάλι , είτε μέσω της mfd και climatronic πάλι κανάλι-κανάλι μεχρι να βρει την ιδια θερμοκρασια ... και να μας πει σε ποιο κανάλι εμφανίζει την θερμοκρασία λαδιού το climatronic στο mk6 ... Edited October 18, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted October 18, 2010 Report Share Posted October 18, 2010 Πολύ σωστή σκέψη ! Το έχουμε ξαναπεί αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν γνωρίζουμε σε ποιο κανάλι βρίσκεται η θερμοκρασία λαδιού για το 6άρι ... είτε μέσω vag com κάποιος θα πρέπει να το ελέγξει κανάλι - κανάλι , είτε μέσω της mfd και climatronic πάλι κανάλι-κανάλι μεχρι να βρει την ιδια θερμοκρασια ... και να μας πει σε ποιο κανάλι εμφανίζει την θερμοκρασία λαδιού το climatronic στο mk6 ... Από το στόμα σου και στου κατόχου του Vag-com το αυτί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Εγω να σας πω τι κανω σχετικα με το ζεσταμα λαδιου.....μπακαλιστικο αλλα πολυ πολυ safe! Ξεκιναω απο το σπιτι.....δεν εχει να κανει με καμια ενδειξη θερμοκρασιας..... Το κιβωτιο εινια σφιχτο...βλεπετε η βαλβολινη ειναι χοντρη....ή εστω χοντροτερη απο το λαδι! Οταν οι αλλαγες στο κιβωτιο γινονται με σαφηνεια και με μαλακο κυριως μιλαω για τις μικρες αλλαγες τοτε ειμαι σιγουρος και για την θερμοκρασια νερου και λαδιου οτι ειναι σε κανονικο επιπεδο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted October 19, 2010 Author Report Share Posted October 19, 2010 Εγω να σας πω τι κανω σχετικα με το ζεσταμα λαδιου.....μπακαλιστικο αλλα πολυ πολυ safe! Ξεκιναω απο το σπιτι.....δεν εχει να κανει με καμια ενδειξη θερμοκρασιας..... Το κιβωτιο εινια σφιχτο...βλεπετε η βαλβολινη ειναι χοντρη....ή εστω χοντροτερη απο το λαδι! Οταν οι αλλαγες στο κιβωτιο γινονται με σαφηνεια και με μαλακο κυριως μιλαω για τις μικρες αλλαγες τοτε ειμαι σιγουρος και για την θερμοκρασια νερου και λαδιου οτι ειναι σε κανονικο επιπεδο! Τι σχεση εχουν οι βαλβολινες με το λαδι του κινητηρα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted October 19, 2010 Author Report Share Posted October 19, 2010 Δες εδω.. http://www.my-gti.com/2513 Αν δεν βγαλεις ακρη, να σου πω πως γινεται.... Δεν καταλαβα τιποτα...και δεν εχω και Navi. Eνα Κινεζικο εχω παραγγειλει το οποιο δεν ξερω αν θα ερθει κι'ολας (γ@μω τα τ@χυδρομεια μου) Υπαρχει τροπος να φαινεται αλλου? (στο καντραν?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Τι σχεση εχουν οι βαλβολινες με το λαδι του κινητηρα?? Λαθος το καταλαβες.... Εννοω αν φτασουμε στο επιπεδο να ζεσταθουν οι βαλβολινες σιγουρα εχει ερθει και το λαδι σε θερμοκρασια λειτουργιας. Αν θελεις,παντα το λαδι ζεστενεται γρηγοροτερα απο τις βαλβολινες υπο κανονικες συνθηκες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 (edited) στο golf 5 στο κρυφο μενου δεν υπαρχει η θερμοκρασια λαδιου??? Edited October 20, 2010 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaio969 Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 (edited) Παιδια μην σκοτωνεστε ολοι!Βαλτε ενα οργανακι θερμοκρασιας λαδιου και ξεμπερδεψατε! Ειναι πολυ ευκολο να περαστει σε οποιοδηποτε αμαξι!Ειναι το ποιο απαραιτητο και το πιο σοβαρο και πρωτευον οργανο που θα μπορουσατε να βαλετε στο αμαξι σας παρα να βαζετε μπαρομετρα.Η θερμοκρασια λαδιου ειναι το ποιο απαραιτητο λοιπον οργανο και δευτερο ερχεται το πυρομετρο κι αυτο μονον αν εχετε βελτιωσει αρκετα το αμαξι σας!Αφηστε λοιπον τα μπαρομετρα σε τριτη μοιρα! Αυτα απο μενα! Edited October 20, 2010 by vaio969 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 (edited) στο golf 5 στο κρυφο μενου δεν υπαρχει η θερμοκρασια λαδιου??? Φιλε μου τι να σου πω;Εχω δει στο ιντερνετ ενα καρο ερμηνειες για το τι δειχνουν τα νουμερα του κρυφου μενου.Καθεμια και με διαφορετικη προσεγγιση.Το 19 παντως σιγουρα ειναι η ταχυτητα, σε αυτο συμφωνουν.Θυμαμαι σε ενα λινκ που ειχα κοιταξει, ανεφερε ως το 15.0 οτι εδειχνε θερμοκρασια λαδιου.Μπες στο 15 και αν πιστεψεις οτι η θερμοκρασια λαδιου ανεβαινει με τετοιο ρυθμο γραψε μου.Καποια αλλη θερμοκρασια δειχνει εκει.Αλλοι παλι λενε οτι στο κρυφο μενου δεν υπαρχει ενδειξη θερμοκρασιας λαδιου κ με ενα γρηγορο ψαξιμο που εχω κανει εν κινησει και παρακολουθωντας το μενου απο τη στιγμη που ξεκινησα, τεινω να πιστεψω οτι οντως δεν υπαρχει τετοια ενδειξη.Δεν υπαρχει καποια τιμη σε αυτο το μενου που να εξομειωνει με ικανοποιητικο τροπο την θερμοκρασια λαδιου και τον τροπο που ανεβαινει.Προ δυο ημερων με εξωτερικη θερμοκρασια περιπου 15 βαθμων σε αυτο το "καναλι" 15.0 ειδα μολις εβαλα μπρος αρχικη τιμη 60.Οτι ναναι.... Edited October 20, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Παιδια μην σκοτωνεστε ολοι!Βαλτε ενα οργανακι θερμοκρασιας λαδιου και ξεμπερδεψατε! Ειναι πολυ ευκολο να περαστει σε οποιοδηποτε αμαξι!Ειναι το ποιο απαραιτητο και το πιο σοβαρο και πρωτευον οργανο που θα μπορουσατε να βαλετε στο αμαξι σας παρα να βαζετε μπαρομετρα.Η θερμοκρασια λαδιου ειναι το ποιο απαραιτητο λοιπον οργανο και δευτερο ερχεται το πυρομετρο κι αυτο μονον αν εχετε βελτιωσει αρκετα το αμαξι σας!Αφηστε λοιπον τα μπαρομετρα σε τριτη μοιρα! Αυτα απο μενα! Πολυ σωστο αυτο που λες αλλα αλλο ειναι να εχεις ενδειξη λαδιου εργοστασιακα στο ταμπλο και αλλο να βαλεις ενα οπως το ειπε πολυ σωστα ενας καγκουρομετρο στην κολωνα.Ασχετο ο εγκεφαλος ανεσης ποσο εχει για να δειχνει την θερμοκρασια?Η απαντηση να περιεχει και λιγη σαλτσα για να μην μου ερθει αποτομο.Ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Παιδια μην σκοτωνεστε ολοι!Βαλτε ενα οργανακι θερμοκρασιας λαδιου και ξεμπερδεψατε! Ειναι πολυ ευκολο να περαστει σε οποιοδηποτε αμαξι!Ειναι το ποιο απαραιτητο και το πιο σοβαρο και πρωτευον οργανο που θα μπορουσατε να βαλετε στο αμαξι σας παρα να βαζετε μπαρομετρα.Η θερμοκρασια λαδιου ειναι το ποιο απαραιτητο λοιπον οργανο και δευτερο ερχεται το πυρομετρο κι αυτο μονον αν εχετε βελτιωσει αρκετα το αμαξι σας!Αφηστε λοιπον τα μπαρομετρα σε τριτη μοιρα! Αυτα απο μενα! +10000000......αλλα οχι στο κολωνακι!!!καπου πιο διακριτικα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaio969 Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Θεσεις ενα σωρο υπαρχουν! Αλλη μια ειναι και στον αριστερο αεραγωγο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon-tsi Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 (edited) Θεσεις ενα σωρο υπαρχουν! Αλλη μια ειναι και στον αριστερο αεραγωγο! Πολυ ωραια δουλεια. Μπραβο. Εγω θελω να βαλω μπαρομετρο και πυρομετρο στον κεντρικο αεραγωγο. Μπορεις να μου πεις με π.μ. ποσο σου κοστισε?? Edited October 21, 2010 by simon-tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...