Antreas. Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 καπου διαβασα οτι το αμαξι βγαζει κάπου 170 με 180 γιατι τοτε λεει 160 ? εχει κανει κάποιος δυναμομετριση σε μαμα 160 ? ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 καπου διαβασα οτι το αμαξι βγαζει κάπου 170 με 180 γιατι τοτε λεει 160 ? εχει κανει κάποιος δυναμομετριση σε μαμα 160 ? ευχαριστώ Τροχο 160 εχεις ισως και ελαφρως λιγοτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antreas. Posted October 19, 2010 Author Report Share Posted October 19, 2010 είμαστε σίγουροι οτι λεει για τροχο ? δηλαδή μηχανή πόσο είναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 είμαστε σίγουροι οτι λεει για τροχο ? δηλαδή μηχανή πόσο είναι? Στροφαλο ειναι περιπου σε αυτα που ανεφερες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 140 μαξ τροχό, 170+ στρόφαλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 140 μαξ τροχό, 170+ στρόφαλο. +φωνώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 140 μαξ τροχό, 170+ στρόφαλο. Τροχο νομιζω παει παραπανω δηλαδη κοντα στα 150.Το λεω με επιφυλαξη παντως.Στο Tsi 140 το ειχαν βγαλει 135 σε δυναμομετρηση που ειχα δει.Οι ονομαστικες ιπποδυναμεις δεν απεχουν πολυ απο τις μετρησιμες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Γύρω στα -30 άλογα είναι οι απώλειες στο Golf, από τον στρόφαλο ως τον τροχό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antreas. Posted October 19, 2010 Author Report Share Posted October 19, 2010 Γύρω στα -30 άλογα είναι οι απώλειες στο Golf, από τον στρόφαλο ως τον τροχό. δηλαδη ποσο εχει μηχανη αν πουμε 160 τροχο μηχανη ειναι 190 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Kαπως ετσι. Με ποσοστο απωλειας το υπολογιζεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Από VW η HP είναι στο στρόφαλο . Μην τρελαθούμε τώρα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 140 μαξ τροχό, 170+ στρόφαλο. Απίστευτα μεγάλη απώλεια λες. Ανδριανάκη είναι +15 άλογα ( αν και μετράει μουαγιέ ) και Δημητριάδη που είναι ο πιο αυστηρός σε ρόδα +20 Ανδριανάκης 11% απώλεια και Δημητριάδης 16% Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 19, 2010 Report Share Posted October 19, 2010 Εδω μεσα εχω δει δυναμομετρηση απο 160άρι, που μετραγε περιπου 30 αλογα σε απωλειες. Και εμενα πολυ μου φανηκε, ειδικα για μπροστοκινητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 (edited) Οι απώλειες τροχού που δειχνουν τα δυναμομετρα ΜΑΗΑ ειναι ενδεικτικες και δεν πρεπει να λαμβανονται υπόψιν. Δεν εχει 30 αλογα απώλειες το 160αρι!Αν χάνει 20% το δικινητο ,το τετρακίνητο (πχ S3) πόσο πρέπει να χάνει? 40%? Πάρτε και μια προσφατη δυναμομέτρηση απο εργοστασιακο 160αρι : Edited October 20, 2010 by rallakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 (edited) Ισως ειχα διαβασει απο MAHA. Edited October 20, 2010 by Katana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antreas. Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 Οι απώλειες τροχού που δειχνουν τα δυναμομετρα ΜΑΗΑ ειναι ενδεικτικες και δεν πρεπει να λαμβανονται υπόψιν. Δεν εχει 30 αλογα απώλειες το 160αρι!Αν χάνει 20% το δικινητο ,το τετρακίνητο (πχ S3) πόσο πρέπει να χάνει? 40%? Πάρτε και μια προσφατη δυναμομέτρηση απο εργοστασιακο 160αρι : για πείτε λίγο και σε εμάς τους άσχετους τι λέει ακριβώς το χαρτί; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 (edited) για πείτε λίγο και σε εμάς τους άσχετους τι λέει ακριβώς το χαρτί; Λέει: Α) με τι συνθηκες θερμοκρασιας/υγρασιας/πιεσης εγινε η μετρηση Β)Μεγιστη ροπή 234Nm Γ)Μεγιστη δύναμη στο στρόφαλο της δεδομενη στιγμη της μετρησης και με τις δεδομενες συνθηκες 162,5 αλογα Δ)Μεγιστη δύναμη στο στρόφαλο 169 αλογα ,''διορθωμενη'' δηλαδη σταθμισμένη σε μεσες συνθηκες θερμοκρασιας/υγρασιας/πιεσης. Την αλλη φορά που θα μετρηθεί το αμαξι ,ακομα και αμεσως μετα ,μπορεί να βγάλει λιγοτερα αλογα στο engine power γιατι θα εχει ζεσταθει το intercooler .Απλα στο ''corrected'' και πάλι θα δειξει 169 αλογα γιατι θα δει οτι η θερμοκρασια του εισερχομενου αερα ανεβηκε και θα διορθωσει αναλογα προς τα πάνω.Αυτη ειναι η λογικη του δυναμομετρου ,να ειναι επαναληψιμο - καθε φορά να μας δινει το ιδιο νουμερο διορθωμενης δυναμης. Αντιθετα αν το μετρησεις με παγωνια/υψηλη πίεση θα σου βγάλει πολλα αλογα στο engine power και λιγοτερα στο corrected. Αυτο που λέει wheel power στο συγκεκριμενο δυναμομετρο τυπου ΜΑΗΑ ,δεν το λαμβανουμε καθολου υπόψιν μας. Edited October 20, 2010 by rallakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antreas. Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 (edited) δηλαδη εχει 170 ίππους μηχανη. αλλα τροχο ποσους εχει ? είναι όντως 101.2 χάνει τοσο πολύ σε απόδοση μέχρι να φτάσει στον τροχό ? συγγνώμη αν γίνομαι κουραστικός Edited October 20, 2010 by Antreas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antreas. Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 Αυτο που λέει wheel power στο συγκεκριμενο δυναμομετρο τυπου ΜΑΗΑ ,δεν το λαμβανουμε καθολου υπόψιν μας. ουπς αυτο τωρα το ειδα! 3ερει κάποιος ποσο πέφτει η απόδοση στον τροχό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 170-172 άλογα βγάζουν μαμά τα TSI 160. Κλασσικά οι Γερμανοί γιατί δεν τους αρέσει να ρεζιλεύονται ανακοινώνουν λιγότερα από όσα είναι πραγματικά. Το ίδιο κάνουν και ορισμένοι μεγάλοι βελτιωτικοί οίκοι, είναι συγκρατημένοι στα άλογα που δίνουν και συνήθως βγαίνουν παραπάνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Συνηθως σε ενα δικινητο οι απώλειες απο το στροφαλο ως τον τροχο ειναι 10-15%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 (edited) Βρε παιδιά άδικα παιδεύεστε. Δεν υπάρχει ενδεικτική ισχύς στον τροχό. Ξεχάστε την. Γιατί η ισχύς στον τροχό αλλάζει με βάση τη θερμοκρασία και την πίεση των ελαστικών. Αν μετρηθούν δύο ίδια αυτοκίνητα με διαφορετική πίεση ελαστικών, διαφορετικά λάστιχα ή διαφορετική διάμετρο ζάντας τότε η μέτρηση πάει κατευθείαν στα σκουπίδια γιατί πουθενά δεν θα μοιάζει ούτε και θα έχει σχέση με αυτά που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Ούτε μεταξύ τους θα έχουν καμία σχέση. Μάλιστα επειδή όλες αυτές οι παράμετροι είναι μη μοντελοποιήσιμες, μιας και οι απώλειες είναι μη-γραμμικές, δεν μπορεί καν να υπάρξει μαθηματική διόρθωση που να βάζει τα πράγματα στη θέση τους. Ούτε καν μαθηματική προσέγγιση που να μας λέει τί να περιμένουμε δεν υπάρχει. Για αυτό το λόγο τα δυναμόμετρα που βγάζουν ισχύ στον στρόφαλο (μέσω μέτρησης rollout προφανώς) είναι πολύ πιο χρήσιμα από όλα τα υπόλοιπα. Edited October 20, 2010 by salex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lion68 Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 εγω το καλοκαιρι με 40C μετρησα σε VAMAG 170 ιππους και 23.5 κιλα ροπης στις 2700 στροφες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokobill Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 εγω μετρησα το αυτοκινητο πριν την αναβαθμιση (προγραμμα) και με cat Back απο Gti V εβγαλε 174 άλογα .Ειχε βέβαια μονο 3.000χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 Θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις! Όποιος ξέρει απαντάει... Από τι κινδυνεύει ένας κινητήρας; Από υπερβολική ροπή; Από υπερβολικά άλογα; Από υπερβολική πίεση; Από όλα ή από κάποια από αυτά; Αν π.χ. ένα tsi έχει 250 άλογα με 30 κιλά ροπής και ένα άλλο 280 με 30 κιλά ροπής; Το δεύτερο επιβαρύνεται περισσότερο, σωστά; Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...