Jump to content
Antreas.

Golf 6 Tsi 160Ps Και Ιπποδυναμη

Recommended Posts

καπου διαβασα οτι το αμαξι βγαζει κάπου 170 με 180

γιατι τοτε λεει 160 ?

εχει κανει κάποιος δυναμομετριση σε μαμα 160 ?

ευχαριστώ

Τροχο 160 εχεις ισως και ελαφρως λιγοτερα

Link to comment
Share on other sites

είμαστε σίγουροι οτι λεει για τροχο ?

δηλαδή μηχανή πόσο είναι?

Στροφαλο ειναι περιπου σε αυτα που ανεφερες.

Link to comment
Share on other sites

140 μαξ τροχό, 170+ στρόφαλο.

Τροχο νομιζω παει παραπανω δηλαδη κοντα στα 150.Το λεω με επιφυλαξη παντως.Στο Tsi 140 το ειχαν βγαλει 135 σε δυναμομετρηση που ειχα δει.Οι ονομαστικες ιπποδυναμεις δεν απεχουν πολυ απο τις μετρησιμες.

Link to comment
Share on other sites

140 μαξ τροχό, 170+ στρόφαλο.

Απίστευτα μεγάλη απώλεια λες.

Ανδριανάκη είναι +15 άλογα ( αν και μετράει μουαγιέ ) και Δημητριάδη που είναι ο πιο αυστηρός σε ρόδα +20

Ανδριανάκης 11% απώλεια και Δημητριάδης 16%

Link to comment
Share on other sites

Εδω μεσα εχω δει δυναμομετρηση απο 160άρι, που μετραγε περιπου 30 αλογα σε απωλειες. Και εμενα πολυ μου φανηκε, ειδικα για μπροστοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Οι απώλειες τροχού που δειχνουν τα δυναμομετρα ΜΑΗΑ ειναι ενδεικτικες και δεν πρεπει να λαμβανονται υπόψιν.

Δεν εχει 30 αλογα απώλειες το 160αρι!Αν χάνει 20% το δικινητο ,το τετρακίνητο (πχ S3) πόσο πρέπει να χάνει? 40%?

Πάρτε και μια προσφατη δυναμομέτρηση απο εργοστασιακο 160αρι :

Picture.jpg

Edited by rallakias
Link to comment
Share on other sites

Οι απώλειες τροχού που δειχνουν τα δυναμομετρα ΜΑΗΑ ειναι ενδεικτικες και δεν πρεπει να λαμβανονται υπόψιν.

Δεν εχει 30 αλογα απώλειες το 160αρι!Αν χάνει 20% το δικινητο ,το τετρακίνητο (πχ S3) πόσο πρέπει να χάνει? 40%?

Πάρτε και μια προσφατη δυναμομέτρηση απο εργοστασιακο 160αρι :

Picture.jpg

για πείτε λίγο και σε εμάς τους άσχετους τι λέει ακριβώς το χαρτί; :D

Link to comment
Share on other sites

για πείτε λίγο και σε εμάς τους άσχετους τι λέει ακριβώς το χαρτί; :)

Λέει:

Α) με τι συνθηκες θερμοκρασιας/υγρασιας/πιεσης εγινε η μετρηση

Β)Μεγιστη ροπή 234Nm

Γ)Μεγιστη δύναμη στο στρόφαλο της δεδομενη στιγμη της μετρησης και με τις δεδομενες συνθηκες 162,5 αλογα

Δ)Μεγιστη δύναμη στο στρόφαλο 169 αλογα ,''διορθωμενη'' δηλαδη σταθμισμένη σε μεσες συνθηκες θερμοκρασιας/υγρασιας/πιεσης.

Την αλλη φορά που θα μετρηθεί το αμαξι ,ακομα και αμεσως μετα ,μπορεί να βγάλει λιγοτερα αλογα στο engine power γιατι θα εχει ζεσταθει το intercooler .Απλα στο ''corrected'' και πάλι θα δειξει 169 αλογα γιατι θα δει οτι η θερμοκρασια του εισερχομενου αερα ανεβηκε και θα διορθωσει αναλογα προς τα πάνω.Αυτη ειναι η λογικη του δυναμομετρου ,να ειναι επαναληψιμο - καθε φορά να μας δινει το ιδιο νουμερο διορθωμενης δυναμης.

Αντιθετα αν το μετρησεις με παγωνια/υψηλη πίεση θα σου βγάλει πολλα αλογα στο engine power και λιγοτερα στο corrected.

Αυτο που λέει wheel power στο συγκεκριμενο δυναμομετρο τυπου ΜΑΗΑ ,δεν το λαμβανουμε καθολου υπόψιν μας.

Edited by rallakias
Link to comment
Share on other sites

δηλαδη εχει 170 ίππους μηχανη.

αλλα τροχο ποσους εχει ?

είναι όντως 101.2 χάνει τοσο πολύ σε απόδοση μέχρι να φτάσει στον τροχό ?

συγγνώμη αν γίνομαι κουραστικός

Edited by Antreas.
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λέει wheel power στο συγκεκριμενο δυναμομετρο τυπου ΜΑΗΑ ,δεν το λαμβανουμε καθολου υπόψιν μας.

ουπς αυτο τωρα το ειδα!

3ερει κάποιος ποσο πέφτει η απόδοση στον τροχό

Link to comment
Share on other sites

170-172 άλογα βγάζουν μαμά τα TSI 160. Κλασσικά οι Γερμανοί γιατί δεν τους αρέσει να ρεζιλεύονται ανακοινώνουν λιγότερα από όσα είναι πραγματικά. Το ίδιο κάνουν και ορισμένοι μεγάλοι βελτιωτικοί οίκοι, είναι συγκρατημένοι στα άλογα που δίνουν και συνήθως βγαίνουν παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά άδικα παιδεύεστε.

Δεν υπάρχει ενδεικτική ισχύς στον τροχό.

Ξεχάστε την. Γιατί η ισχύς στον τροχό αλλάζει με βάση τη θερμοκρασία και την πίεση των ελαστικών.

Αν μετρηθούν δύο ίδια αυτοκίνητα με διαφορετική πίεση ελαστικών, διαφορετικά λάστιχα ή διαφορετική διάμετρο ζάντας

τότε η μέτρηση πάει κατευθείαν στα σκουπίδια γιατί πουθενά δεν θα μοιάζει ούτε και θα έχει σχέση με αυτά που ανακοινώνει

ο κατασκευαστής. Ούτε μεταξύ τους θα έχουν καμία σχέση.

Μάλιστα επειδή όλες αυτές οι παράμετροι είναι μη μοντελοποιήσιμες, μιας και οι απώλειες είναι μη-γραμμικές, δεν μπορεί καν να υπάρξει μαθηματική

διόρθωση που να βάζει τα πράγματα στη θέση τους. Ούτε καν μαθηματική προσέγγιση που να μας λέει τί να περιμένουμε δεν υπάρχει.

Για αυτό το λόγο τα δυναμόμετρα που βγάζουν ισχύ στον στρόφαλο (μέσω μέτρησης rollout προφανώς) είναι πολύ πιο χρήσιμα από όλα τα υπόλοιπα.

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να κάνω μερικές ερωτήσεις! Όποιος ξέρει απαντάει...

Από τι κινδυνεύει ένας κινητήρας;

Από υπερβολική ροπή;

Από υπερβολικά άλογα;

Από υπερβολική πίεση;

Από όλα ή από κάποια από αυτά;

Αν π.χ. ένα tsi έχει 250 άλογα με 30 κιλά ροπής και ένα άλλο 280 με 30 κιλά ροπής; Το δεύτερο επιβαρύνεται περισσότερο, σωστά;

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.