Jump to content
theonik

Γιατί Να Πάρω Polo Και Όχι Ibiza Φίλοι Μου?

Recommended Posts

μακράν καλύτερη ποιότητα υλικών ...ΚΑΙ ΣΥΝΑΡΜΟΓΗ.....

κανεις δεν ειπε οτι δεν εχει καλυτερη ποιοτητα και συναρμογη υλικων, αλλα μακραν οχι, δεν εχει. δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα οσο φαινεται. τουλαχιστον στα δυο αυτα που συγκρινουμε γιατι αν παμε λιγο πισω οπως στο λεον ΙΙ για παραδειγμα που εχει ο πατερας μου και το συγκρινεις με το γκολφ, εκει ναι ειναι μακραν καλυτερο αυτο του γκολφ. ακομα και μετα το facelift που του εκαναν, ειναι πολυ πισω. τριγμοι δεν υπαρχουν βεβαια ακομα και μετα απο 70000χλμ στους ομορφους δρομους μας.

το ιμπιζα απλα ειναι λιγοτερο πισω, ειναι τελειως διαφορετικο το στυλ δεν εχει καμια σχεση βεβαια με το πολο. γενικα του πολο εχει φτιαχτει για να ειναι συντηρητικο μεν, αλλα οσο το δυνατον ποιο ποιοτικο και διακριτικο. του ιμπιζα ειναι σαφως ενα επιπεδο κατω σε ποιοτητα και λιγο οτι να ναι, αλλα επισης πιο νεανικο και πιο σπορ μπορει να το χαρακτηρισει καποιος.

αποψεις ομως ειναι αυτες και δε το λεω επειδη εχω το ιμπιζα, και τα δυο μου αρεσουν. το ζητημα ειναι απλο, οποιου του αρεσει το ιμπιζα παιρνει το ιμπιζα, οποιου το πολο παιρνει το πολο. δεν τιθεται ουτε ζητημα χρηματων αφου ειναι πολυ κοντα οι τιμες ουτε τιποτα αλλο.

Link to comment
Share on other sites

κανεις δεν ειπε οτι δεν εχει καλυτερη ποιοτητα και συναρμογη υλικων, αλλα μακραν οχι, δεν εχει. δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα οσο φαινεται. τουλαχιστον στα δυο αυτα που συγκρινουμε γιατι αν παμε λιγο πισω οπως στο λεον ΙΙ για παραδειγμα που εχει ο πατερας μου και το συγκρινεις με το γκολφ, εκει ναι ειναι μακραν καλυτερο αυτο του γκολφ. ακομα και μετα το facelift που του εκαναν, ειναι πολυ πισω. τριγμοι δεν υπαρχουν βεβαια ακομα και μετα απο 70000χλμ στους ομορφους δρομους μας.

το ιμπιζα απλα ειναι λιγοτερο πισω, ειναι τελειως διαφορετικο το στυλ δεν εχει καμια σχεση βεβαια με το πολο. γενικα του πολο εχει φτιαχτει για να ειναι συντηρητικο μεν, αλλα οσο το δυνατον ποιο ποιοτικο και διακριτικο. του ιμπιζα ειναι σαφως ενα επιπεδο κατω σε ποιοτητα και λιγο οτι να ναι, αλλα επισης πιο νεανικο και πιο σπορ μπορει να το χαρακτηρισει καποιος.

αποψεις ομως ειναι αυτες και δε το λεω επειδη εχω το ιμπιζα, και τα δυο μου αρεσουν. το ζητημα ειναι απλο, οποιου του αρεσει το ιμπιζα παιρνει το ιμπιζα, οποιου το πολο παιρνει το πολο. δεν τιθεται ουτε ζητημα χρηματων αφου ειναι πολυ κοντα οι τιμες ουτε τιποτα αλλο.

φίλε μου όσο αναφορά το LEON σαφώς κατώτερο ποιοτικά από το golf αλλά ανωτερο σε ανάρτιση .ΜΑΚΡΑΝ ανώτερο και κατά την γνώμη μου καλύτερο σε σύνολο από το golf.

Όσο για το ίμπιζα θεωρώ ότι στις απλές εκδόσεις δείχνει πολύ άσχημο. Στην έκδοση του cupra είναι σαφώς βελτιωμένη η εικόνα με ίσως όχι ''μακράν'' αλλά αρκετά μεγάλη διαφορά στην συναρμογή και στην ποιότητα των υλικών. Οσο για την σπορ εικόνα του, θεωρώ ότι αυτό ισχύει μόνο εξωτερικά. Εσωτερικά προσωπικά δεν με τραβάει. Σόρυ κι όλας για τα λόγια μου επειδή είσαι κάτοχος σου λέω ότι δεν θέλω να σε πικάρω....Γενικά σαν αυτοκίνητο είναι πολύ καλό. Την σύγκριση την κάνω σχετικά με το πόλο......και ναί σαφώς και θα το έπερνα και εγώ το κουπράκι ...αν δεν είχα δει το πόλο...

Link to comment
Share on other sites

φίλε μου όσο αναφορά το LEON σαφώς κατώτερο ποιοτικά από το golf αλλά ανωτερο σε ανάρτιση .ΜΑΚΡΑΝ ανώτερο και κατά την γνώμη μου καλύτερο σε σύνολο από το golf.

Όσο για το ίμπιζα θεωρώ ότι στις απλές εκδόσεις δείχνει πολύ άσχημο. Στην έκδοση του cupra είναι σαφώς βελτιωμένη η εικόνα με ίσως όχι ''μακράν'' αλλά αρκετά μεγάλη διαφορά στην συναρμογή και στην ποιότητα των υλικών. Οσο για την σπορ εικόνα του, θεωρώ ότι αυτό ισχύει μόνο εξωτερικά. Εσωτερικά προσωπικά δεν με τραβάει. Σόρυ κι όλας για τα λόγια μου επειδή είσαι κάτοχος σου λέω ότι δεν θέλω να σε πικάρω....Γενικά σαν αυτοκίνητο είναι πολύ καλό. Την σύγκριση την κάνω σχετικά με το πόλο......και ναί σαφώς και θα το έπερνα και εγώ το κουπράκι ...αν δεν είχα δει το πόλο...

μα δεν ειναι να με πικαρεις ουτε εγω θελω να πικαρω κανεναν, κουβεντα κανουμε. και δε προκειται να με ενοχλησει κατι δεν εχω τετοια κολληματα.

απλα και πριν απο 4 χρονια που με τον πατερα μου ημασταν αναμεσα σε λεον και γκολφ, επιλεξαμε το λεον και τωρα το ιμπιζα εγω μονο και μονο για την εξωτερικη εμφανιση περισσοτερο. απλα ως εικονα ρε παιδι μου. ετσι και στο κουπρα με τραβηξε περισσοτερο απο το πολο λογω οτι το βλεπω πιο σπορ πιο αγριο πες το οπως θες, το οποιο πολο μεν μπορει να ειναι κορυφη αλλα εχει καποια κολληματα η vw που μου τη δινουν στα νευρα, οπως οτι κανει ολο τα ιδια και τα ιδια, δεν κανει μια αλλαγη ενα βημα μπροστα. ιδια ζαντα κοκκινη ριγα και καρω υφασμα και ετοιμο. παραμενει τοπ ομως και για μενα και αναλογα οπως ειπες και εσυ φυσικα θα το επαιρνα χωρις δευτερη σκεψη αν δεν υπηρχε το κουπρα. μιλαμε δηλαδη για εντελως προσωπικο γουστο κυριως ως προς την εξωτερικη εμφανιση. αλλα σου ειπα ακομα και ετσι αν ειχε για παραδειγμα εσωτερικο παρομοιο του λεον, δε θα το επαιρνε οσο και να μου αρεσε εξωτερικα. παλευεται ρε παιδι μου πως να στο πω, δεν ειναι ασχημο, δεν ειναι τοσο κακο..

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ή κακώς η επιλογή έχει να κάνει με το προσωπικό στυλ...όπως είπες και εσύ. Εγώ το cupraki το θεωρώ πολύ καλή επιλογή , παρόλο που δεν είναι τόσο του γούστου μου. Πάντως όσο αναφορά το gti νομίζω ότι επχει όλα όσα πρέπει εμφανησιακά. Δεν θα ζήταγα κάτι άλλο.. Ακόμα και για τις ζάντες που λες, παρόλο του ότι είναι φορεμένες του ταιριάζουν πολύ. Με οποιαδήποτε άλλη εμένα μου ξενίζει ... Αλλά και πάλι είναι προσωπική επιλογή....λευκό το έχεις εσύ;

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ή κακώς η επιλογή έχει να κάνει με το προσωπικό στυλ...όπως είπες και εσύ. Εγώ το cupraki το θεωρώ πολύ καλή επιλογή , παρόλο που δεν είναι τόσο του γούστου μου. Πάντως όσο αναφορά το gti νομίζω ότι επχει όλα όσα πρέπει εμφανησιακά. Δεν θα ζήταγα κάτι άλλο.. Ακόμα και για τις ζάντες που λες, παρόλο του ότι είναι φορεμένες του ταιριάζουν πολύ. Με οποιαδήποτε άλλη εμένα μου ξενίζει ... Αλλά και πάλι είναι προσωπική επιλογή....λευκό το έχεις εσύ;

ναι λευκο.. εχει γεμισει ο κοσμος λευκα και ειδικα στα ιμπιζα και πολο παιζει πολυ, αλλα ειναι ωραιο το ατιμο ταιριαζει πολυ..

τωρα για το πολο σαφως και ειναι ομορφο εμφανισιακα δεν ειπα το αντιθετο απλα ειπα οτι ειναι τα ιδια πραγματα ουσιαστικα τοσα χρονια, απο τα προηγουμενα πολο gti αλλα και γκολφ, δεν εχει αλλαξει τιποτα. τουλαχιστον ρε παιδι μου ας εβαζε την μαυρη ζαντα του edition για παραδειγμα, ας εβγαζε αυτα τα καρο που τα χει απο το '70 να δοκιμασει κατι αλλο, το οτιδηποτε τελοσπαντων απλα να υπαρχει μια αλλαγη. τωρα ξεραμε ηδη ακριβως πως θα ειναι το gti πολυ πριν βγει στην κυκλοφορια. δεν παυει να ειναι ωραιο αλλα καλο ειναι να υπαρχουν και καποιες αλλαγες που και που.

Link to comment
Share on other sites

Φίλος δεν ξέρω πως πάνε τα οικονομικά σου, αλλα εγώ αν θα αγόραζα αυτοκίνητο, θα κοίταζα πολύ την αξιοπιστία όσον αφορά τις βλάβες, (για να μην τα σκάω κάθε μήνα στα συνεργεία) και επίσης θα επέλεγα κάποιο που να έχει καδένα αντί για ιμάντες χρονισμού, λόγο κόστους service... Τέλος ρίξε μια ματιά σε όλα τα forum στην κατηγορία 'προβλήματα' και απο εκεί θα δεις ποια είναι αξιόπιστα και ποια όχι... Και στην τελική σιγά την ποιότητα της vw..., δεν υπάρχει Polo που να μην τρίζει...

Link to comment
Share on other sites

Φίλος δεν ξέρω πως πάνε τα οικονομικά σου, αλλα εγώ αν θα αγόραζα αυτοκίνητο, θα κοίταζα πολύ την αξιοπιστία όσον αφορά τις βλάβες, (για να μην τα σκάω κάθε μήνα στα συνεργεία) και επίσης θα επέλεγα κάποιο που να έχει καδένα αντί για ιμάντες χρονισμού, λόγο κόστους service... Τέλος ρίξε μια ματιά σε όλα τα forum στην κατηγορία 'προβλήματα' και απο εκεί θα δεις ποια είναι αξιόπιστα και ποια όχι... Και στην τελική σιγά την ποιότητα της vw..., δεν υπάρχει Polo που να μην τρίζει...

γιατί υπάρχει αμάξι στην κατηγορία που να μην τρίζει? Το πόλο απλά τρίζει λιγότερο.

Το δικό μου προσωπικά δεν τρίζει καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

γιατί υπάρχει αμάξι στην κατηγορία που να μην τρίζει? Το πόλο απλά τρίζει λιγότερο.

Το δικό μου προσωπικά δεν τρίζει καθόλου.

Kai το δικό μου ως τώρα μην είμαστε απόλυτοι!

Link to comment
Share on other sites

Οκ ας μην είμαι απόλυτος...,αλλα μέχρι και το 9Ν3, τρίζαν σχεδόν όλα... Βέβαια εσείς έχετε το καινούργιο μοντέλο που δεν έχει δοκιμαστεί σε πολλά χλμ ακόμα, αλλά απ'ότι βλέπω δεν είναι και λίγα τα προβλήματα και οι βλάβες...(Ρε παιδιά καινούργιο αμάξι και να σβήνει στα καλά καθούμενα...απο την πρώτη μέρα τρέχα στις αντιπρωσοπείες με update κ.λ.π...,έλεος...) Εν το μεταξύ μόλις είδα οτι εξακολουθεί να έχει ιμάντες σε σχέση με τον ανταγωνισμό (καδένα), και το φίλτρο λαδιού να το φοράει 'καπέλο' απο επάνω...,δεν με έπεισε καθόλου...

Με λίγα λόγια η VW και η αντιπρωσοπείες της, σε θέλουν συνέχεια εκεί, και μετα το πέραν της εγγύησης πάλι εκεί... Τα έχουν κάνει έτσι που δεν μπορείς να αλλάξεις ούτε τα λάδια-φίλτρα σε ένα έξω συνεργείο... χρειάζεσαι σύριγγες απορόφησης κ.τ.λ... Γιατί δεν βάζουν μια απλή τάπα όπως παλιά...? Γιατί δεν έχει το φίλτρο στα πλάγια όπως παλιά? Για να αλλάξεις φίλτρο δηλαδή,πρέπει να λερωθεί με λάδια όλος ο κινητήρας...?

Παιδιά εύχομαι απο καρδιάς τα καλύτερα για τα δικά σας αυτοκίνητα, αλλά αυτά που σας λέω είναι πραγματικότητα...

Edited by vagzaf
Link to comment
Share on other sites

Οκ ας μην είμαι απόλυτος...,αλλα μέχρι και το 9Ν3, τρίζαν σχεδόν όλα... Βέβαια εσείς έχετε το καινούργιο μοντέλο που δεν έχει δοκιμαστεί σε πολλά χλμ ακόμα, αλλά απ'ότι βλέπω δεν είναι και λίγα τα προβλήματα και οι βλάβες...(Ρε παιδιά καινούργιο αμάξι και να σβήνει στα καλά καθούμενα...απο την πρώτη μέρα τρέχα στις αντιπρωσοπείες με update κ.λ.π...,έλεος...) Εν το μεταξύ μόλις είδα οτι εξακολουθεί να έχει ιμάντες σε σχέση με τον ανταγωνισμό (καδένα), και το φίλτρο λαδιού να το φοράει 'καπέλο' απο επάνω...,δεν με έπεισε καθόλου...

Με λίγα λόγια η VW και η αντιπρωσοπείες της, σε θέλουν συνέχεια εκεί, και μετα το πέραν της εγγύησης πάλι εκεί... Τα έχουν κάνει έτσι που δεν μπορείς να αλλάξεις ούτε τα λάδια-φίλτρα σε ένα έξω συνεργείο... χρειάζεσαι σύριγγες απορόφησης κ.τ.λ... Γιατί δεν βάζουν μια απλή τάπα όπως παλιά...? Γιατί δεν έχει το φίλτρο στα πλάγια όπως παλιά? Για να αλλάξεις φίλτρο δηλαδή,πρέπει να λερωθεί με λάδια όλος ο κινητήρας...?

Παιδιά εύχομαι απο καρδιάς τα καλύτερα για τα δικά σας αυτοκίνητα, αλλά αυτά που σας λέω είναι πραγματικότητα...

ένα δράμα σου λέω....

εγώ τώρα που μιλάμε πάω να το πουλήσω...θα πιάσω ένα 10χίλιαρο πιστεύω αν βρω και κανένα να το πάρει γιατί είναι και σαράβαλο...

Τέτοια λέμε μέσα σε αυτό το φόρουμ και άντε να μας πάρουν στα σοβαρά οι ανταγωνιστές.

Καλημέρα

Link to comment
Share on other sites

Ο φίλος μπορεί να είναι λίγο υπερβολικός αλλά δεν σημαίνει οτι έχει κι άδικο. Μετά απο 11 μήνες συμβίωσης με το δικό μου Polo, τα 16000 ευρώ που έδωσα μου φαίνονται πάρα μα πάρα πολλά γι αυτό που πραγματικά είναι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Για μικρό αυτοκίνητο πόλης είναι πιο συμφέρον να στραφείς σε κάτι πιο φθηνό και ίσως πιο αξιόπιστο.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ή κακώς, στα forum τις περισσότερες φορές θα δεις αυτόν που έχει το πρόβλημα ή αυτόν που έχει μία ερώτηση για το πως θα κάνει καμιά καστομιά κι όχι τι γαμάτο αυτοκίνητο πήρα. Γι' αυτό και γίνεται πανικός με τα προβλήματα που υπάρχουν. Γιατί ο καθένας γράφει εκεί το πρόβλημα του.

Προσωπικά έχω κι εγώ το Polo που είχε σβήσει 2 φορές στο ρελαντί. Διόλου δε με πτόησε ούτε χάλασε την καλή μου. Εξάλλου νέο μοντέλο είναι με νέο κινητήρα, λογικό να έχει βρεφικές ασθένειες και οι συγκεκριμένες ούτε καν κολικός ας πούμε δεν ήταν...

Το θέμα με τα λάδια δε ξέρω τι λες vagzaf, αλλά όταν ήμουν στην αντιπροσωπεία να αλλάξω τα πρώτα λάδια δεν τα ρούφηξε με τη σύριγγα αλλά κανονικά το σήκωσε και το 'χε 2 ώρες μέχρι να στεγνώσει. Το φίλτρο εν τω μεταξύ μπορεί πράγματι εκεί που είναι να λερώσει τον κινητήρα, αν δε προσέξει ο τεχνικός που το αλλάζει, αλλά όποιος ξέρει δεν υπάρχει θέμα.

Επίσης μέχρι στιγμής δεν μου τρίζει πουθενά όπως στους δύο φίλους πιο πάνω. Κατά τη ταπεινή μου γνώμη το κάνει καλύτερο το Polo η συναρμογή των υλικών αλλά και η καλύτερη ποιότητα τους, πράγμα που είναι γεγονός.

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

καλά ρε παιδιά γιατί είναι ακριβό το πόλο??? εγώ όταν το πήρα πριν 1 χρόνο στα 16.200 περίπου high line έκδοση το αντίστοιχο yaris έκανε 15.500 με τον μισό εξοπλησμό σε σχέση με το πόλο, το ibiza με 80 ψόφια άλογα έκανε 14.500 το suzuki swift 14.500 το οποίο δεν θυμάμαι αν είναι τιμή με μεταλλικό χρώμα... καλά για το fiesta δεν θα μιλήσω γιατι για να έχει τον εξοπλισμό του polo εμένα μου έβγαινε 17.500... τα μόνα που μπορούσαν να κοιτάξουν στα ίσα το πόλο σε τιμή/απόδοση/ποιότητα ήταν τα corsakia που έχει βρομίσει ο τόπος... και εμένα μετά απο ένα χρόνο δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, ίσως τα προβλήματα εμφανίζονται σε κάποιους συγκεκριμένους... και τέλος εγώ tsi 1.2 είχα πριν ένα χρόνο..

Link to comment
Share on other sites

ένα δράμα σου λέω....

εγώ τώρα που μιλάμε πάω να το πουλήσω...θα πιάσω ένα 10χίλιαρο πιστεύω αν βρω και κανένα να το πάρει γιατί είναι και σαράβαλο...

Τέτοια λέμε μέσα σε αυτό το φόρουμ και άντε να μας πάρουν στα σοβαρά οι ανταγωνιστές.

Καλημέρα

Aν βρείς καλή τιμή πες μου με εδιαφερει και εμένα για πώληση :clapping:

Πέρα απο την πλάκα εσβηναν τα πρώτα polo πλέον εχουν όλα απο την VW το update.

" You can see VW's Germanic attention to detail in the neat way the coolant pipes run to the water cooled turbo. Όπως και ο 1.4TSI, είναι cam αλυσίδα, δεν ζώνη. Like the 1.4TSI, it's chain cam, not But it has four cylinders, not three, so lacks the advantage of 20% less friction." από www.honestjohn.co.uk/road-tests/volkswagen/vw-polo-12tsi

Πού είδες οτι έχει ιμάντα?

Φιλικά πάντα :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις Renault

Clio 1.2 TCE VS VWPolo 1.2 TSI

Κυβισμός (κ. εκ.) 1149 1197

Ισχύς (PS/σ.α.λ.)100/5500 105/5000

Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 145/3000 175/1550

0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11 9,7 (υπεβολικά πολύ νομίζω 8,5είναι δυνατο)

Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 183 190

Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 5,8 5,3

Διαστάσεις ΜxΠxY (χλστ.) 4027/1707/1493 3970/1682/1462

Μεταξόνιο (χλστ.) 2575 2470

Βάρος (κιλά) 1165 1088

Χώρος αποσκευών (λίτρα VDA) 288 280

Άρθρα (TESTS): http://auto.in.gr/testing/article/?aid=71026

http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15656&subid=2&pubid=2620003

http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15656&subid=2&pubid=2620003

Edited by TSI.
Link to comment
Share on other sites

Ο 1.2TSI ανεξαρτήτως μοντέλου και εταιρείας που τον φοράει έχει καδένα και ΟΧΙ ιμάντα... Το ξέραμε πολύ πριν το πάρουμε το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

καλά ρε παιδιά γιατί είναι ακριβό το πόλο??? εγώ όταν το πήρα πριν 1 χρόνο στα 16.200 περίπου high line έκδοση το αντίστοιχο yaris έκανε 15.500 με τον μισό εξοπλησμό σε σχέση με το πόλο, το ibiza με 80 ψόφια άλογα έκανε 14.500 το suzuki swift 14.500 το οποίο δεν θυμάμαι αν είναι τιμή με μεταλλικό χρώμα... καλά για το fiesta δεν θα μιλήσω γιατι για να έχει τον εξοπλισμό του polo εμένα μου έβγαινε 17.500... τα μόνα που μπορούσαν να κοιτάξουν στα ίσα το πόλο σε τιμή/απόδοση/ποιότητα ήταν τα corsakia που έχει βρομίσει ο τόπος... και εμένα μετά απο ένα χρόνο δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, ίσως τα προβλήματα εμφανίζονται σε κάποιους συγκεκριμένους... και τέλος εγώ tsi 1.2 είχα πριν ένα χρόνο..

ειναι ακριβοτερο γιατι παραδειγμα χαιλαιν το πολο (πενταθυρο-TSI) κοστιζει 16.150 τη στιγμη που το αντιστοιχο ιμπιζα κοστιζει 14.890. 1300 ευρω ειναι αρκετη διαφορα για την κατηγορια που μιλαμε. στον ανταγωνισμο με τα ιδια και λιγο χαμηλοτερα παιρνεις το φιεστα 1.6 120 (το 1.4 ειναι 1000+ φτηνοτερο απο το πολο), με τα ιδια επισης παιρνεις το punto evo multiair (το μικρο με 105 κοστιζει 1700 λιγοτερα απο το πολο), και το μονο που ειναι κοντα ειναι το αντιστοιχο yaris 1.3, και ακριβοτερο το Α1 που εκει καλα ξεφευγουμε..

Link to comment
Share on other sites

έχει το ibiza τεμπέλη και δεν το ήξερα έχει το ibiza μπρος πίσω δισκόφρενα ? έχει το ibiza hill assist? είναι και άλλα που δεν πρόκεται να μπω στη διαδικασία να κοιτάξω στον εξοπλισμό για να στα παραθέσω αλλά είναι αρκετά.. όσο για το fiesta με το esp το οποίο κάνει πόσο 700 ευρώ για να το βάλεις? όλα όσα είναι 1000 εσως 1500 ευρώ φθηνότερα δεν έχουν όλο αυτόν τον στάνταρ εξοπλισμό του polo... για τα πλαστικά μέρη του ταμπλό δεν χρειάζεται καν να μιλήσω.... τα παραπάνω χρήματα που κοστίζει το polo τα έχει σε εξοπλισμό/ποιότητα.. εγώ πάντως πλαστικό αμάξι δεν αγοράζω... και το fiesta einai 2πορτο...

για το punto δεν λέω κάτι γιατί η φιατ κάνει 2500 ευρώ έκπτωση

Edited by Spider
Link to comment
Share on other sites

έχει το ibiza τεμπέλη και δεν το ήξερα έχει το ibiza μπρος πίσω δισκόφρενα ? έχει το ibiza hill assist? είναι και άλλα που δεν πρόκεται να μπω στη διαδικασία να κοιτάξω στον εξοπλισμό για να στα παραθέσω αλλά είναι αρκετά.. όσο για το fiesta με το esp το οποίο κάνει πόσο 700 ευρώ για να το βάλεις? όλα όσα είναι 1000 εσως 15000 ευρώ φθηνότερα δεν έχουν όλο αυτόν τον στάνταρ εξοπλισμό του polo... για τα πλαστικά μέρη του ταμπλό δεν χρειάζεται καν να μιλήσω.... τα παραπάνω χρήματα που κοστίζει το polo τα έχει σε εξοπλισμό/ποιότητα.. εγώ πάντως πλαστικό αμάξι δεν αγοράζω... και το fiesta einai 2πορτο...

για το punto δεν λέω κάτι γιατί η φιατ κάνει 2500 ευρώ έκπτωση

δυστυχως δεν εχω καπου στοιχεια για να τα δω τι εξοπλισμο εχει το ενα και το αλλο, φανταζομαι ομως οτι και το ιμπιζα στην special edition θα εχει σχεδον οτι το πολο στη highline.

επισης στα παραθεσα αυτα για να σου πω οτι στα ιδια χρηματα, περα απο εξοπλισμους κτλ εχεις αρκετες επιλογες και πιο δυνατες απο το TSI οπως το φιεστα το 120αρι η το πουντο εβο με τα 135 που οπως λες και εσυ εχει και εκπτωση.

τωρα για τα πλαστικα οκ μπορει να ειναι κ η κορυφη στην κατηγορια το πολο αλλα δεν ειναι τοσο πισω τα περισσοτερα αλλα. και ετσι ειναι σε αυτην την κατηγορια, κανεις καποια παραχωρηση αν θελεις κατι πιο φτηνο (γιατι οι συγκεκριμενες διαφορες ειναι μεγαλες για την κατηγορια) και γιατι οχι και κατι πιο δυνατο.

για το φιεστα οπως και για ολα τα αλλα, 5πορτα συγκρινα.

Link to comment
Share on other sites

έχει το ibiza τεμπέλη και δεν το ήξερα έχει το ibiza μπρος πίσω δισκόφρενα ? έχει το ibiza hill assist? είναι και άλλα που δεν πρόκεται να μπω στη διαδικασία να κοιτάξω στον εξοπλισμό για να στα παραθέσω αλλά είναι αρκετά.. όσο για το fiesta με το esp το οποίο κάνει πόσο 700 ευρώ για να το βάλεις? όλα όσα είναι 1000 εσως 1500 ευρώ φθηνότερα δεν έχουν όλο αυτόν τον στάνταρ εξοπλισμό του polo... για τα πλαστικά μέρη του ταμπλό δεν χρειάζεται καν να μιλήσω.... τα παραπάνω χρήματα που κοστίζει το polo τα έχει σε εξοπλισμό/ποιότητα.. εγώ πάντως πλαστικό αμάξι δεν αγοράζω... και το fiesta einai 2πορτο...

για το punto δεν λέω κάτι γιατί η φιατ κάνει 2500 ευρώ έκπτωση

Τα είπες όλα! :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το Ibiza έχει Hill Hold Assistant. Δεν ξέρω αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις αλλά σ' ένα φυλλάδιο αντιπροσωπείας που είχα πιάσει στα χέρια μου πρόσφατα, έγραφε ότι το περιλαμβάνει. Όπως και αρκετά άλλα πράγματα, π.χ. κατευθυνόμενα φώτα.

Link to comment
Share on other sites

Τα είπες όλα! :whistling:

ενταξει απλα ειστε κολλημενοι ρε παιδια ορισμενοι απο εσας, τι να κανουμε. και πως να κουβεντιασεις μετα;

δεν κουβεντιαζουμε μονο προσωπικα για μας και τις επιλογες μας, γενικα μιλαμε. ασχετο που εχω ιμπιζα, και εγω αν κοιτουσα στην κατηγορια που μιλαμε δε θα πηγαινα αλλου εκτος απο το πολακι TSI. ακομα και το ιμπιζα στις απλες εκδοσεις, δε μου λεει κατι και δεν μου αρεσει κ τοσο (ειδικα το πενταθυρο που αλλαζει και σχεδιαστικα).

ομως πρεπει να κοιταξεις και τις αλλες περιπτωσεις που στον αλλο απλα μπορει να μην αρεσει το πολο, να το βρισκει ξενερωτο, συντηρητικο η ασχημο. μπορει να του αρεσει το φιεστα η καποιο αλλο τελοσπαντων, μπορει να θελει κατι πιο δυνατο οπως το πουντο εβο η κατι πιο αξιοπιστο οπως το γιαρις, η γενικα κατι πιο φτηνο να κανει την δουλεια του απλα και ομορφα. ακομα και ενα ποσο οπως 1-1,5+ χιλιαρικο στην κατηγορια που αναφερομαστε και την εποχη που ζουμε ειναι σημαντικο και ο αλλος δεν κοιταει πρωτα να εχει το κορυφαιο πλαστικο στα χερια του αλλα την τσεπη του πιο γεματη και ετσι συμβιβαζεται και με ενα επιπεδο κατω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.