freak107 Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 (edited) Καλημέρα παιδιά, Παρατήρησα ένα πρόβλημα στο αμάξι, συγκεκριμένα το βράδυ της Τετάρτης και το βράδυ της Πέμπτης. Το αμάξι έμενε 0,4 πίεση και μούγκριζε μόνο ο κομπρέσορας (μέχρι και 4500 στροφές τουλάχιστον). Όταν μου το ξανακανε ψες το βράδυ, με το που πήγα σπίτι, πήρα το καλωδιάκι μου και έκανα auto-scan.Όμως τιποτα δεν έδειξε Πως βλεπω τι έγινε ακριβως? 2500-3000 στροφες περιπου μου ξεκίνησε το προβλήμα, αλλά όπως σας είπα το turbo δεν ελεγε να πάρει μπρος με λίγη πίεση που του είχα δώσει. (Σημειωτέο, 5-10 λεπτά πιο μετα αφού μου παρουσίασε το πρόβλημα, το αμάξι ήταν οκ) Το αμάξι είναι με 1.45 peak και 1.25 σταθερή. Τα φώτα σας. Ευχαριστω Edited January 14, 2011 by freak107 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 Ο κομπρεσσορας παντως απεμπλεκεται γυρω στις 2800-3000 στροφες αν δεν κανω λαθος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted January 14, 2011 Author Report Share Posted January 14, 2011 Εγω σας λεω πως ήταν η κατάσταση Όπως ανέβαζε πίεση και ήταν κάπου στο 1.2~1.3 έπεφτε στο 0.3~0.4 και μούγκριζε και στο καπάκι αφήνω γκάζι και ξαναγκαζώνω και δεν ανεβάζει πίεση, απλά μένει 0.3~0.4 και δεν "σπρώχνει" καθόλου 5 λεπτά μετά, όλα καλά και οκ περιεργα πραγματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 εμενα με αφησε λιγο αφωνο η επικεφαλιδα 1.4 χωρις τουρμπο ,εχει 200 αλογα.....ελεγα μεχρι να διαβασω και να καταλαβω οτι ειναι καποιο τσιπαρισμενο οτι πρεπει να ειναι κανα πειραμα με κομπρεσσορα μονο να βγαζει 200 αλογα η δεν ξερω τι...παντως το νουμερακι σου με εβαλε σε σκεψεις 1,4τ 1.45 peakεισαι στα 200 (τσι 1.4) 1,8 τ 1.45 peak στα 240(20vt) 2,0 τ 1.0 peak στα 200 με .(tfsi) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 Καλημέρα παιδιά, Παρατήρησα ένα πρόβλημα στο αμάξι, συγκεκριμένα το βράδυ της Τετάρτης και το βράδυ της Πέμπτης. Το αμάξι έμενε 0,4 πίεση και μούγκριζε μόνο ο κομπρέσορας (μέχρι και 4500 στροφές τουλάχιστον). Όταν μου το ξανακανε ψες το βράδυ, με το που πήγα σπίτι, πήρα το καλωδιάκι μου και έκανα auto-scan.Όμως τιποτα δεν έδειξε Πως βλεπω τι έγινε ακριβως? 2500-3000 στροφες περιπου μου ξεκίνησε το προβλήμα, αλλά όπως σας είπα το turbo δεν ελεγε να πάρει μπρος με λίγη πίεση που του είχα δώσει. (Σημειωτέο, 5-10 λεπτά πιο μετα αφού μου παρουσίασε το πρόβλημα, το αμάξι ήταν οκ) Το αμάξι είναι με 1.45 peak και 1.25 σταθερή. Τα φώτα σας. Ευχαριστω Kατα πασα πιθανότητα πας για βαλβιδες μεταγωγής & σκαστρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted January 14, 2011 Author Report Share Posted January 14, 2011 τα 200 που έχω είναι περίπου τώρα μπορεί να είναι και 220~230 Το περίεργο είναι πως στο διαγνωστικό δεν μου βγάζει τίποτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 Φιλε πηγαινε αλλαξε τις βαλβιδες ν75 και ν249 ετσι λεγονται αν δεν κανω λαθος δεν τις βγαζει συνηθως σαν σφαλμα στο διαγνωστικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 14, 2011 Report Share Posted January 14, 2011 τα 200 που έχω είναι περίπου τώρα μπορεί να είναι και 220~230 Το περίεργο είναι πως στο διαγνωστικό δεν μου βγάζει τίποτα... Δεν ειναι περιεργο, ΔΕΝ την βγαζει σε σφαλμα. Μπορεις να το κανεις και μονος σου http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=31850 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexgtt Posted January 16, 2011 Report Share Posted January 16, 2011 (edited) Γεια σου φιλοσ, ειχα το golf gt 170 με προγραμμα. το αμαξι ξυριζε για ενα χρονο.επειτα αρχισα να εχω τα ιδια προβληματα με εσενα. ενω ειχα over 1.5 kai στα8ερη 1,2. δεν ενεβαζα πανω απο 1bar πουθενα. υπηρχαν πολλεσ φορεσ που δεν περνουσα καν το 0.5b. το πηγα παντου σε διαγνωστηκο δεν εδειξε τιποτα. το πηγα σε δυναμομετρο το καναμε διαγνωση την ωρα τησ δυναμομετρησησ και στις υψιλεσ στροφεσ το αυτοκινητο ειχε πολυ φτωχο μιγμα. ο μαστορασ εκει με ειπε: Εχεισ πολυ στεγνο μιγμα ψιλα με αποτελεσμα να ι ανεβαζει 8ερμοκρασια μεσα στο θαλαμο.(δεν ειχε αρκετα καυσαερια να αποβαλει θερμοτητα) και ο εγκεφαλοσ εκοβε πιεση και αβανσ. το αυτοκινητο ετσι μοθ εδειξε 198 αλογα. πανε δεσ το γιατι εγω το ειχσα προλαβει στο τσακ Edited January 16, 2011 by alexgtt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted January 24, 2011 Author Report Share Posted January 24, 2011 παιδια καλημερες Επανήλθε δρυμιτερο το προβλημα με το αμαξι Μεχρι που αφαίρεσα και το πρόγραμμα για να το επιβεβαιωσω αλλα... Ορισμένες φορες τςρα, οταν το αμαξι ζεσταθει, δεν ανεβαζει πίεση πανω από 0.35. Παραμένει σταθερή έστω και αν του πατώνω το γκάζι άλλες φορές είναι οκ.Δεν το κάνει πάντα Το διαγνωστικο δεν βγαζει κατι... Ν249??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 παιδια καλημερες Επανήλθε δρυμιτερο το προβλημα με το αμαξι Μεχρι που αφαίρεσα και το πρόγραμμα για να το επιβεβαιωσω αλλα... Ορισμένες φορες τςρα, οταν το αμαξι ζεσταθει, δεν ανεβαζει πίεση πανω από 0.35. Παραμένει σταθερή έστω και αν του πατώνω το γκάζι άλλες φορές είναι οκ.Δεν το κάνει πάντα Το διαγνωστικο δεν βγαζει κατι... Ν249??? αλλαξες ν75 και ν249?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted January 24, 2011 Author Report Share Posted January 24, 2011 Οχι, τιποτα δεν εχω αλλάξει ακόμα.Το αμαξι σε 2000κμ θα πάει για το service των 45000κμ Δεν τους το πάω από πριν γιατι κυριολεκτικα δεν τους έχω εμπιστοσυνη. (Κυπρος) Θα πάρω αδεια μαλλον απο τη δουλεια οταν το αμαξι θα παει για service για να ειμαι εκει οταν θα αλλαζουν Ν249. ξερει κανενας part number αυτης με το πιστονακι? Τώρα αν χρειαστει θα αλλαξω και Ν75. Είναι πολλά τα λεφτα... και οι εποχες δυσκολες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftd Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Οτι να ναι ο τίτλος ομως ε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted January 24, 2011 Author Report Share Posted January 24, 2011 Γιατι η ειρωνεία φιλαράκο??? Αφου το turbo δεν δουλευει κανονικα.Δεν σπουλαρει λεμε... Ασε τωρα που αυξηθηκανε τα προβληματα... ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 όσο το αφήνεις τόσο θα αυξανονται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 και τις ΔΥΟ θα αλλαξεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Ν249 : 03C 145 710 D Ν75 : 03C 906 283 B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted January 24, 2011 Author Report Share Posted January 24, 2011 ευχαριστω παιδια τα part numbers ειναι τα τελευταια ετσι? Η Ν249 ειναι αυτη με το πιστονακι? Το συντομοτερο δυνατο το αμαξι θα παει για αλλαγη και των 2 κοστος περιπου ξερουμε? για να δω τι τιμες θα μου πουνε εδω στην Κυπρο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 ευχαριστω παιδια τα part numbers ειναι τα τελευταια ετσι? Η Ν249 ειναι αυτη με το πιστονακι? Το συντομοτερο δυνατο το αμαξι θα παει για αλλαγη και των 2 κοστος περιπου ξερουμε? για να δω τι τιμες θα μου πουνε εδω στην Κυπρο Αυτο που μου κανει εντύπωση ειναι οτι καποιοι ανοιγουν ενα θεμα απαντάμε, δεν κανουν το κοπο να διαβάσουν τις απαντήσεις και μετα ρωτανε τα ιδια και τα ιδια σε επόμενα τους ποστ. Κουβεντα να γίνεται δηλαδή. Εξαιρούνται οι παρόντες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 ευχαριστω παιδια τα part numbers ειναι τα τελευταια ετσι? Η Ν249 ειναι αυτη με το πιστονακι? Το συντομοτερο δυνατο το αμαξι θα παει για αλλαγη και των 2 κοστος περιπου ξερουμε? για να δω τι τιμες θα μου πουνε εδω στην Κυπρο Οι κωδικοί που έγραψα παραπάνω είναι οι κωδικοί που ίσχυαν μέχρι την Πέμπτη-Παρασκευή που έκανα τελευταία φορά ενημέρωση το πρόγραμμα. Τώρα, εάν έχουν βγάλει άλλους νεότερους κωδικούς αυτό δεν το γνωρίζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 καλα εσυ δινεις ρεστα....ευγε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
freak107 Posted February 2, 2011 Author Report Share Posted February 2, 2011 και επανερχομαι... πηγα στο συνεργειο και τους ανεφερα το προβλημα... ζητησα να γινει αλλαγη στις Ν249 και στην Ν75 Μου επισημανθηκε πως εαν δεν παρουσιαστει σφαλμα στο διαγνωστικο, οι βαλβιδες δεν καλυπτονται απο την εγγυηση και πως θα επρεπε να πληρωσω Το προβλημα για να μην τα πολυλεω, μετα από αλλαγη Ν249 (μονο), γιατι αφου είχα παραγγειλει και Ν75 (δεν ειχανε), παραμενει. (Το διαγνωστικο ως γνωστο δεν εδειξε τιποτε, αρα η απαντηση ηταν πως το αμαξι ειναι οκ). Οταν ζεσταθει το αμαξι παρουσιαζει το προβλημα που ανεφερα παραπανω Αυριο πρωι πρωι θα παω ξανα στο συνεργειο και θα παραμεινω προσωπικα εκει να παω και βολτα ενα-δυο-τρεις μηχανικους η οποιον γουσταρει για να τους δειξω το προβλημα επιτοπου και ζωντανα Στο συνεργειο μου ανεφεραν για αλλαγη μιας αλλης βαλβιδας. Ξεκινα με 06F... θα γραψω ολοκληρο το part number αποψε οταν το βρω οποιαδηποτε βοηθεια θα ηταν ευπροσδεκτη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Η Ν249 βγαζει προβλημα στο διαγνωστικο.Η Ν75 ειναι αυτη που δε βγαζει.Ελπιζω την Ν249 την παλια να την κρατησες γιατι ισως να μην εχει απολυτως κανενα προβλημα.Οχι οτι εκανες και κακο που την αλλαξες διοτι εβαλες την ενισχυμενη.Λογικα μολις αλλαξεις τη Ν75 θα ηρεμησεις.Εγω μονο αυτη ειχα αλλαξει και ολα οκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...