Jump to content
freak107

Χωρίς Turbo, Golf 1.4 >200Bhp

Recommended Posts

Καλημέρα παιδιά,

Παρατήρησα ένα πρόβλημα στο αμάξι, συγκεκριμένα το βράδυ της Τετάρτης και το βράδυ της Πέμπτης. Το αμάξι έμενε 0,4 πίεση και μούγκριζε μόνο ο κομπρέσορας (μέχρι και 4500 στροφές τουλάχιστον).

Όταν μου το ξανακανε ψες το βράδυ, με το που πήγα σπίτι, πήρα το καλωδιάκι μου και έκανα auto-scan.Όμως τιποτα δεν έδειξε

Πως βλεπω τι έγινε ακριβως?

2500-3000 στροφες περιπου μου ξεκίνησε το προβλήμα, αλλά όπως σας είπα το turbo δεν ελεγε να πάρει μπρος με λίγη πίεση που του είχα δώσει. (Σημειωτέο, 5-10 λεπτά πιο μετα αφού μου παρουσίασε το πρόβλημα, το αμάξι ήταν οκ)

Το αμάξι είναι με 1.45 peak και 1.25 σταθερή.

Τα φώτα σας.

Ευχαριστω

Edited by freak107
Link to comment
Share on other sites

Εγω σας λεω πως ήταν η κατάσταση

Όπως ανέβαζε πίεση και ήταν κάπου στο 1.2~1.3 έπεφτε στο 0.3~0.4 και μούγκριζε

και στο καπάκι αφήνω γκάζι και ξαναγκαζώνω και δεν ανεβάζει πίεση, απλά μένει 0.3~0.4 και δεν "σπρώχνει" καθόλου

5 λεπτά μετά, όλα καλά και οκ

περιεργα πραγματα

Link to comment
Share on other sites

εμενα με αφησε λιγο αφωνο η επικεφαλιδα 1.4 χωρις τουρμπο ,εχει 200 αλογα.....ελεγα μεχρι να διαβασω και να καταλαβω οτι ειναι καποιο τσιπαρισμενο οτι πρεπει να ειναι κανα πειραμα με κομπρεσσορα μονο να βγαζει 200 αλογα η δεν ξερω τι...παντως το νουμερακι σου με εβαλε σε σκεψεις

1,4τ 1.45 peakεισαι στα 200 (τσι 1.4)

1,8 τ 1.45 peak στα 240(20vt)

2,0 τ 1.0 peak στα 200 με .(tfsi)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά,

Παρατήρησα ένα πρόβλημα στο αμάξι, συγκεκριμένα το βράδυ της Τετάρτης και το βράδυ της Πέμπτης. Το αμάξι έμενε 0,4 πίεση και μούγκριζε μόνο ο κομπρέσορας (μέχρι και 4500 στροφές τουλάχιστον).

Όταν μου το ξανακανε ψες το βράδυ, με το που πήγα σπίτι, πήρα το καλωδιάκι μου και έκανα auto-scan.Όμως τιποτα δεν έδειξε

Πως βλεπω τι έγινε ακριβως?

2500-3000 στροφες περιπου μου ξεκίνησε το προβλήμα, αλλά όπως σας είπα το turbo δεν ελεγε να πάρει μπρος με λίγη πίεση που του είχα δώσει. (Σημειωτέο, 5-10 λεπτά πιο μετα αφού μου παρουσίασε το πρόβλημα, το αμάξι ήταν οκ)

Το αμάξι είναι με 1.45 peak και 1.25 σταθερή.

Τα φώτα σας.

Ευχαριστω

Kατα πασα πιθανότητα πας για βαλβιδες μεταγωγής & σκαστρα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε πηγαινε αλλαξε τις βαλβιδες ν75 και ν249 ετσι λεγονται αν δεν κανω λαθος δεν τις βγαζει συνηθως σαν σφαλμα στο διαγνωστικο.

Link to comment
Share on other sites

τα 200 που έχω είναι περίπου

τώρα μπορεί να είναι και 220~230

Το περίεργο είναι πως στο διαγνωστικό δεν μου βγάζει τίποτα...

Δεν ειναι περιεργο, ΔΕΝ την βγαζει σε σφαλμα.

Μπορεις να το κανεις και μονος σου :)

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=31850

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φιλοσ,

ειχα το golf gt 170 με προγραμμα. το αμαξι ξυριζε για ενα χρονο.επειτα αρχισα να εχω τα ιδια προβληματα με εσενα. ενω ειχα over 1.5 kai στα8ερη 1,2. δεν ενεβαζα πανω απο 1bar πουθενα.

υπηρχαν πολλεσ φορεσ που δεν περνουσα καν το 0.5b.

το πηγα παντου σε διαγνωστηκο δεν εδειξε τιποτα. το πηγα σε δυναμομετρο το καναμε διαγνωση την ωρα τησ δυναμομετρησησ και στις υψιλεσ στροφεσ το αυτοκινητο ειχε πολυ φτωχο μιγμα.

ο μαστορασ εκει με ειπε: Εχεισ πολυ στεγνο μιγμα ψιλα με αποτελεσμα να ι ανεβαζει 8ερμοκρασια μεσα στο θαλαμο.(δεν ειχε αρκετα καυσαερια να αποβαλει θερμοτητα) και ο εγκεφαλοσ εκοβε πιεση και αβανσ. το αυτοκινητο ετσι μοθ εδειξε 198 αλογα.

πανε δεσ το γιατι εγω το ειχσα προλαβει στο τσακ

Edited by alexgtt
Link to comment
Share on other sites

παιδια καλημερες

Επανήλθε δρυμιτερο το προβλημα με το αμαξι

Μεχρι που αφαίρεσα και το πρόγραμμα για να το επιβεβαιωσω αλλα...

Ορισμένες φορες τςρα, οταν το αμαξι ζεσταθει, δεν ανεβαζει πίεση πανω από 0.35. Παραμένει σταθερή έστω και αν του πατώνω το γκάζι

άλλες φορές είναι οκ.Δεν το κάνει πάντα

Το διαγνωστικο δεν βγαζει κατι...

Ν249???

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλημερες

Επανήλθε δρυμιτερο το προβλημα με το αμαξι

Μεχρι που αφαίρεσα και το πρόγραμμα για να το επιβεβαιωσω αλλα...

Ορισμένες φορες τςρα, οταν το αμαξι ζεσταθει, δεν ανεβαζει πίεση πανω από 0.35. Παραμένει σταθερή έστω και αν του πατώνω το γκάζι

άλλες φορές είναι οκ.Δεν το κάνει πάντα

Το διαγνωστικο δεν βγαζει κατι...

Ν249???

αλλαξες ν75 και ν249??

Link to comment
Share on other sites

Οχι, τιποτα δεν εχω αλλάξει ακόμα.Το αμαξι σε 2000κμ θα πάει για το service των 45000κμ

Δεν τους το πάω από πριν γιατι κυριολεκτικα δεν τους έχω εμπιστοσυνη. (Κυπρος)

Θα πάρω αδεια μαλλον απο τη δουλεια οταν το αμαξι θα παει για service για να ειμαι εκει οταν θα αλλαζουν Ν249. ξερει κανενας part number αυτης με το πιστονακι?

Τώρα αν χρειαστει θα αλλαξω και Ν75.

Είναι πολλά τα λεφτα... και οι εποχες δυσκολες...

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω παιδια

τα part numbers ειναι τα τελευταια ετσι?

Η Ν249 ειναι αυτη με το πιστονακι?

Το συντομοτερο δυνατο το αμαξι θα παει για αλλαγη και των 2

κοστος περιπου ξερουμε? για να δω τι τιμες θα μου πουνε εδω στην Κυπρο

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω παιδια

τα part numbers ειναι τα τελευταια ετσι?

Η Ν249 ειναι αυτη με το πιστονακι?

Το συντομοτερο δυνατο το αμαξι θα παει για αλλαγη και των 2

κοστος περιπου ξερουμε? για να δω τι τιμες θα μου πουνε εδω στην Κυπρο

Αυτο που μου κανει εντύπωση ειναι οτι καποιοι ανοιγουν ενα θεμα απαντάμε, δεν κανουν το κοπο να διαβάσουν τις απαντήσεις και μετα ρωτανε τα ιδια και τα ιδια σε επόμενα τους ποστ.

Κουβεντα να γίνεται δηλαδή.

Εξαιρούνται οι παρόντες :wink:

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω παιδια

τα part numbers ειναι τα τελευταια ετσι?

Η Ν249 ειναι αυτη με το πιστονακι?

Το συντομοτερο δυνατο το αμαξι θα παει για αλλαγη και των 2

κοστος περιπου ξερουμε? για να δω τι τιμες θα μου πουνε εδω στην Κυπρο

Οι κωδικοί που έγραψα παραπάνω είναι οι κωδικοί που ίσχυαν μέχρι την Πέμπτη-Παρασκευή που έκανα τελευταία φορά ενημέρωση το πρόγραμμα. Τώρα, εάν έχουν βγάλει άλλους νεότερους κωδικούς αυτό δεν το γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

και επανερχομαι...

πηγα στο συνεργειο και τους ανεφερα το προβλημα...

ζητησα να γινει αλλαγη στις Ν249 και στην Ν75

Μου επισημανθηκε πως εαν δεν παρουσιαστει σφαλμα στο διαγνωστικο, οι βαλβιδες δεν καλυπτονται απο την εγγυηση και πως θα επρεπε να πληρωσω

Το προβλημα για να μην τα πολυλεω, μετα από αλλαγη Ν249 (μονο), γιατι αφου είχα παραγγειλει και Ν75 (δεν ειχανε), παραμενει. (Το διαγνωστικο ως γνωστο δεν εδειξε τιποτε, αρα η απαντηση ηταν πως το αμαξι ειναι οκ).

Οταν ζεσταθει το αμαξι παρουσιαζει το προβλημα που ανεφερα παραπανω

Αυριο πρωι πρωι θα παω ξανα στο συνεργειο και θα παραμεινω προσωπικα εκει να παω και βολτα ενα-δυο-τρεις μηχανικους η οποιον γουσταρει για να τους δειξω το προβλημα επιτοπου και ζωντανα

Στο συνεργειο μου ανεφεραν για αλλαγη μιας αλλης βαλβιδας. Ξεκινα με 06F...

θα γραψω ολοκληρο το part number αποψε οταν το βρω

οποιαδηποτε βοηθεια θα ηταν ευπροσδεκτη

Link to comment
Share on other sites

Η Ν249 βγαζει προβλημα στο διαγνωστικο.Η Ν75 ειναι αυτη που δε βγαζει.Ελπιζω την Ν249 την παλια να την κρατησες γιατι ισως να μην εχει απολυτως κανενα προβλημα.Οχι οτι εκανες και κακο που την αλλαξες διοτι εβαλες την ενισχυμενη.Λογικα μολις αλλαξεις τη Ν75 θα ηρεμησεις.Εγω μονο αυτη ειχα αλλαξει και ολα οκ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.