geo.petin Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 (edited) Γηράσκω αεί διδασκόμενος. Κι αυτά τα μοτέρ έχουν ένα σωρό εξαρτήματα κι εγώ μηχανικός δεν είμαι, οπότε εύκολο το λάθος. Mea culpa, σε πήρα άδικα στο λαιμό μου. Συγγνώμη. Τουλάχιστον έχει σχέση με το πρόβλημα του Z3Ratul αφού αυτό του έβγαλε το διαγνωστικό. Όσον αφορά στον κωδικο της τουρμπίνας, δεν κατάφερα με τίποτα να τον δω, ούτε να τον φωτογραφήσω με το κινητό μου. Το τελευταίο που σκέφτομαι να κάνω, αν και τραβηγμένο, είναι να πάω σε έναν γνωστό μου που έχει επιχείρηση καθαρισμού σωληνώσεων κι αποχετεύσεων και να δοκιμάσω με την οπτική του ίνα. Αλλά μάλλον θα μου κρεμάσει "κουδούνια". Αν πάντως έχει κάποιον τρόπο να τον δούμε χωρίς να πρέπει να βγεί από το αυτοκίνητο θα ήταν ευπρόσδεκτος. Όμως γιατί φίλε μου γιατί να μη μπορείς να το δεις;; Ίδια δεν είναι τα μηχανοστάσιά μας;; Έχει αλλοιωθεί η επιφάνεια του wastegate από τη θερμοκρασία λόγω παλαιώσεως και χρήσεως του αυτοκινήτου;; Eμένα to Fabia είναι 7,5 μωνών! Εκτός κι αν εννοείς κωδικό της τουρμπίνας. Edited September 7, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 Τουλάχιστον έχει σχέση με το πρόβλημα του Z3Ratul αφού αυτό του έβγαλε το διαγνωστικό. Κι αν θυμάμαι καλά το θέμα με την αλλαγή της τουρμπίνας είναι το wastgate που κολλάει και πάει μετά όλο πακέτο έτσι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo_TSI Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 Κι αν θυμάμαι καλά το θέμα με την αλλαγή της τουρμπίνας είναι το wastgate που κολλάει και πάει μετά όλο πακέτο έτσι; Ναι γιατί πάνε κομπλέ αυτά!Στο συνεργείο που ανέφερα έχουν λύσει 3-4 polάκια και μου παν ότι άμα είναι να στο βγάλει θα στο βγάλει.Δεν παίζει ρόλο δηλαδη η οδήγησή σου!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 (edited) Όμως γιατί φίλε μου γιατί να μη μπορείς να το δεις;; Ίδια δεν είναι τα μηχανοστάσιά μας;; Έχει αλλοιωθεί η επιφάνεια του wastegate από τη θερμοκρασία λόγω παλαιώσεως και χρήσεως του αυτοκινήτου;; Eμένα to Fabia είναι 7,5 μωνών! Εκτός κι αν εννοείς κωδικό της τουρμπίνας. Όχι μόνο τα μηχανοστάσια, αλλά και το μισό μου αυτοκίνητο είναι πιστό αντίγραφο του δικού σου. Από την μεσαία κολόνα και μετά... είναι ένα άλλο αυτοκίνητο, συγκεκριμένα Octavia. Ακριβώς εννοώ τον κωδικό τουρμπίνας, άλλωστε σου έγραψα τις διαφορές των στοιχείων της waste gate. Το βανάκι μου είναι 13 μηνών με 21.500 χλμ. Κι αν θυμάμαι καλά το θέμα με την αλλαγή της τουρμπίνας είναι το wastgate που κολλάει και πάει μετά όλο πακέτο έτσι; Ναι και το δικό σου μήνυμα ήταν που με οδήγησε να προσπαθώ να δω τον κωδικό της τουρμπίνας και να "πέσει" το μάτι μου στον κωδικό του waste gate. Edited September 8, 2011 by stratosg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodorispolo Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 Παιδια το θεμα σε οσες τουρμπινες αλλαξαν (σε 8-10 αυτοκινητα εδω) απ΄ οτι μου ειπαν στον καψιωχα που πηγαινω ειναι η wastegate η οποια οντως κολλαει και εκει τελειωνει το θεμα γιατι ειναι προβληματικη και δεν ειναι εξαρτημα,αν χαλασει θελει αλλαγη ολο το πακετο.Σας ξαναλεω ομως τσεκαρετε και τα σωληνακια λαδιου που σας ειπα σε προηγουμενο post γιατι απ οτι μου ειπαν μπορει να μην ηταν μονο τα δικα μου χαλασμενα,απλα για να αποφυγετε τη φασαρια..οταν οι μηχανικοι λενε οτι το κοιταξαν εξονυχιστικα το αμαξι εννοουν οτι "εσκυψαν πανω απο το μοτερ" για να δουν αν ειναι ολα εκει...συνηθως τα θεματα "εντος εγγυησεως" δε τα πολυπροσεχουν απ οτι εχω καταλαβει,τα ξεπετουν.Και απο πανω να εισαι θα σου πουν παλι "α,αυτα?τα κερια της μηχανης ειναι μωρε".Θα μου πειτε το γενικευω αλλα το 50% των μηχανικων στην αντιπροσωπεια ειναι παιδακια το αλλο 45% ειναι αξεστοι χωρις τροπους και γνωσεις και ενα 5% ειναι οντως μαστορια με πειρα γνωση τροπους και λογικη,οι οποιοι οταν σου μιλησουν θα σου εξηγησουν και πανω απ ολα θα σεβαστουν τα λεφτα σου και την υπομονη σου...Δηλαδη κατι σαν το τζοκερ..Κι αν σου κατσει??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo_TSI Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 Παιδια το θεμα σε οσες τουρμπινες αλλαξαν (σε 8-10 αυτοκινητα εδω) απ΄ οτι μου ειπαν στον καψιωχα που πηγαινω ειναι η wastegate η οποια οντως κολλαει και εκει τελειωνει το θεμα γιατι ειναι προβληματικη και δεν ειναι εξαρτημα,αν χαλασει θελει αλλαγη ολο το πακετο.Σας ξαναλεω ομως τσεκαρετε και τα σωληνακια λαδιου που σας ειπα σε προηγουμενο post γιατι απ οτι μου ειπαν μπορει να μην ηταν μονο τα δικα μου χαλασμενα,απλα για να αποφυγετε τη φασαρια..οταν οι μηχανικοι λενε οτι το κοιταξαν εξονυχιστικα το αμαξι εννοουν οτι "εσκυψαν πανω απο το μοτερ" για να δουν αν ειναι ολα εκει...συνηθως τα θεματα "εντος εγγυησεως" δε τα πολυπροσεχουν απ οτι εχω καταλαβει,τα ξεπετουν.Και απο πανω να εισαι θα σου πουν παλι "α,αυτα?τα κερια της μηχανης ειναι μωρε".Θα μου πειτε το γενικευω αλλα το 50% των μηχανικων στην αντιπροσωπεια ειναι παιδακια το αλλο 45% ειναι αξεστοι χωρις τροπους και γνωσεις και ενα 5% ειναι οντως μαστορια με πειρα γνωση τροπους και λογικη,οι οποιοι οταν σου μιλησουν θα σου εξηγησουν και πανω απ ολα θα σεβαστουν τα λεφτα σου και την υπομονη σου...Δηλαδη κατι σαν το τζοκερ..Κι αν σου κατσει??? Σου αλλάζει την μηχανή...χαχαχαχα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 Μου το κάνε και δεύτερη φορά οπότε το θέμα μάλλον έκλεισε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted September 15, 2011 Report Share Posted September 15, 2011 Λοιπόν σήμερα το πήρα και ήμουν πάρα πολύ χαρούμενος καθώς είδα τον κωδικό που βάλανε και είναι το 03F 145 725 G. Τα παιδιά εκεί ήταν πολύ σωστοί μέχρι που και το έπλυναν! Χίλια ευχαριστώ στον φίλο Polo_TSI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo_TSI Posted September 15, 2011 Report Share Posted September 15, 2011 Λοιπόν σήμερα το πήρα και ήμουν πάρα πολύ χαρούμενος καθώς είδα τον κωδικό που βάλανε και είναι το 03F 145 725 G. Τα παιδιά εκεί ήταν πολύ σωστοί μέχρι που και το έπλυναν! Χίλια ευχαριστώ στον φίλο Polo_TSI. Νά'σαι καλά και συ φίλε μου!Κατά την άποψή μου συνεργεία σαν αυτό είναι ελάχιστα και είναι κρίμα να μην τα ξέρει ο κόσμος!Τώρα το πολάκι λειτουργεί κομπλέ δηλαδή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sorazal Posted September 30, 2011 Report Share Posted September 30, 2011 Παιδιά βοηθήστε λίγο γιατί αγχώθηκα αρκετά ομολογώ. Διάβασα το θέμα αλλά άκρη δεν έβγαλα. Τελικά ποιες τουρμπίνες έχουν το πτόβλημα;;; μετά από ποια ημερομηνία είναι οκ;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sidewalker Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 Καλημερα και απο εμενα! Το θεμα μου παρουσιαστηκε και εμενα, την προηγουμενη Παρασκευη, και μαλιστα δεν μου αναψε μονο το EPC αλλα μετα απο λιγο και το λαμπακι του καταλυτη. Η αληθεια ειναι οτι το να μην τραβαει με αγχωσε, υπεθεσα οτι ισως να ηταν κακη βενζινη κλπ. Το θεμα ειναι οτι αφου το εσβησα στο φαναρι μετα για κανα 10λεπτο ηταν καλα (δεν μπορουσα να το παω επι τοπου σε συνεργειο, ηταν 11 το βραδυ). Σημερα το πηγα στην Καρεντα σητν Βουλιαγμενης και μου ειπαν οτι μου περασανε το νεο firmware (? δεν εχω διαβασει οτι υπαρχει αλλα παρολαυτα) και το δευτερο ειναι οτι θα χρειαστει νεα wastegate λογω κακης επιλογης ροδελας σε δυο σημεια της φυσικα εντος εγγυησης. Καθως εχω φιλαρακι στους μηχανικους εκει μεσα εκανα την ερωτηση και μου ανεφερε για την αλλαγη και της τουρμπινας, αλλα δεν μπορουσε να μιλησει ανετα εκεινη την ωρα οποτε το αφησαμε ετσι. Μου ειπε οτι θα πρεπει να το αφησω κανα 3ωρο εκει, για να κρυωσει πληρως κλπ. Το πολο μου ειναι αγορασμενο 03/10. Ελπιζω να βοηθησα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 Μία ερώτηση ρε παίδες... Έχετε παρατηρήσει μία αύξηση της κατανάλωσης του αυτοκινήτου μετά την αλλαγή της τουρμπίνας; Εμένα περίπου μου έχει ανέβει μισό λίτρο πάνω, πάντα σε ίδιες οδηγικές συνθήκες και σκέφτομαι μήπως επειδή είναι καινούργια η τουρμπίνα και θέλει πάλι στρώσιμο από την αρχή; Γιατί αν θέλει πάλι στρώσιμο, ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 Μήπως να μην φταίει η νέα τουρμπίνα αλλά το νέο λογισμικο; (λέω γω τώρα...) Εμένα άλλα γράφει μέσο όρο κι άλλα καίει στην πραγματικότητα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasos M. Posted October 11, 2011 Report Share Posted October 11, 2011 Γεία σας.Είμαι καινούριος στο club.Αναγκάστηκα να γίνω μέλος για να πω και την δική μου ιστορία.Έκανα αλλαγή τουρμπινας λόγω των γνωστών προβλημάτων.Την αλλαγή την έχω κάνει γύρω στις 3 εβδομάδες τώρα.Έχω την αίσθηση οτι το αμάξι δεν τραβάει το ίδιο.Οτι έχει χάσει απο ροπή σε όλες τις ταχύτητες.Το 'πέταγμα' που είχε όταν έφτανε λίγο πιο κάτω απο τις 2χιλ.στροφές.Και επίσης έχει ανέβει η κατανάλωση.Ο κωδικός που έχει η απόδειξη της αλλαγής(γιατι δεν ξέρω που να ψάξω πάνω στο turbo) ειναι 03F145701F-ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ και 03F253041P- GASKET(δεν ξέρω τι είναι αυτό).Το αμάξι το πήρα απο την ΔΚΑΡ στην Πάτρα. Το πήγα πριν 5 μέρες για έλεγχο, αλλά δεν έδειξε τπτ.Θα ήθελα να μου πείτε σε τί να αναφερθώ όταν το ξαναπάω γιατί ο μηχανικός επιμένει οτι είναι κομπλέ αλλά εγώ που το οδηγάω 1,5 χρόνο τώρα καταλαβαίνω οτι δεν είναι το ίδιο.Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George13 Posted October 11, 2011 Report Share Posted October 11, 2011 Καλησπέρα σε όλους! Σχετικά με το θέμα της τουρμπίνας, μου παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα σε Polo Tsi 1.2. Eίμαι για Gratsia αύριο το πρωί. Το καλύπτει εξ ολοκλήρου η εγγύηση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted October 11, 2011 Report Share Posted October 11, 2011 Γεία σας.Είμαι καινούριος στο club.Αναγκάστηκα να γίνω μέλος για να πω και την δική μου ιστορία.Έκανα αλλαγή τουρμπινας λόγω των γνωστών προβλημάτων.Την αλλαγή την έχω κάνει γύρω στις 3 εβδομάδες τώρα.Έχω την αίσθηση οτι το αμάξι δεν τραβάει το ίδιο.Οτι έχει χάσει απο ροπή σε όλες τις ταχύτητες.Το 'πέταγμα' που είχε όταν έφτανε λίγο πιο κάτω απο τις 2χιλ.στροφές.Και επίσης έχει ανέβει η κατανάλωση.Ο κωδικός που έχει η απόδειξη της αλλαγής(γιατι δεν ξέρω που να ψάξω πάνω στο turbo) ειναι 03F145701F-ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ και 03F253041P- GASKET(δεν ξέρω τι είναι αυτό).Το αμάξι το πήρα απο την ΔΚΑΡ στην Πάτρα. Το πήγα πριν 5 μέρες για έλεγχο, αλλά δεν έδειξε τπτ.Θα ήθελα να μου πείτε σε τί να αναφερθώ όταν το ξαναπάω γιατί ο μηχανικός επιμένει οτι είναι κομπλέ αλλά εγώ που το οδηγάω 1,5 χρόνο τώρα καταλαβαίνω οτι δεν είναι το ίδιο.Ευχαριστώ. Προφανώς με την αλλαγή της τουρμπίνας σου έκαναν το γνωστό update στον εγκέφαλο που ανεβάζει τις στροφές από τις 1700 περίπου στις 2000 που μπαίνει το turbo. Δυστυχώς την φάγαμε όλοι την πίκρα αυτή και πλέον μας φαίνεται μια χαρά... Αν και με το τελευταίο update που έχει βγει έχει ψηλοδιορθωθεί το θέμα αλλά και πάλι δεν ήταν όπως όταν το πρωτοαγοράσαμε. Καλησπέρα σε όλους! Σχετικά με το θέμα της τουρμπίνας, μου παρουσιάστηκε το ίδιο πρόβλημα σε Polo Tsi 1.2. Eίμαι για Gratsia αύριο το πρωί. Το καλύπτει εξ ολοκλήρου η εγγύηση? Ναι δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Σε όλους μας έχει περαστεί στην εγγύηση απ' ότι ξέρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 Μάλλον ήρθε και η δική μου ώρα. Κατέβαινα στη δουλεια το μεσημέρι και μου άναψε το ΕPC. Εκανα στην άκρη,έσβυσα και επανεκκίνησα. Εσβυσε μεν και έδειξε να πηγαίνει καλά μετά αλλά όπως καταλαβαίνω δεν γλιτώνω το χειρουργείο. Οπότε αύριο το πρωινό θα το φάω στο συνεργείο. Να χαρώ εγώ γερμανική τεχνολογία.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 Μάλλον ήρθε και η δική μου ώρα. Κατέβαινα στη δουλεια το μεσημέρι και μου άναψε το ΕPC. Εκανα στην άκρη,έσβυσα και επανεκκίνησα. Εσβυσε μεν και έδειξε να πηγαίνει καλά μετά αλλά όπως καταλαβαίνω δεν γλιτώνω το χειρουργείο. Οπότε αύριο το πρωινό θα το φάω στο συνεργείο. Να χαρώ εγώ γερμανική τεχνολογία.... Πότε ήταν η παραγωγή του polo σου; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 To παρελαβα Μάιο του 2010 οπότε πιθανότατα να είναι 3ος του ίδιου έτους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 To παρελαβα Μάιο του 2010 οπότε πιθανότατα να είναι 3ος του ίδιου έτους. Άρα έχεις τον παλιό κωδικό τουρμπίνας Να τους επισημάνεις πριν την τοποθέτηση του ανταλλακτικού να σου βάλουν αυτήν με τον νέο κωδικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 Μόλις επέστρεψα απο το συνεργείο. Το πρόβλημα ήταν το αναμενόμενο αλλά η λύση πια είναι διαφορετική. Εδώ και λίγες ημέρες έχει δωθεί απο το εργοστάσιο οδηγία να μην αντικαθίστανται οι τουρμπίνες λόγω βλάβης στη wastegate. Αντ'αυτού τοποθετείται μία ροδέλα ανάμεσα απο το σώμα της τουρμπίνας και της βαλβίδας της wastegate με παράλληλη ρύθμιση του εμβόλου της. Εκλεισα ραντεβού για τη Τετάρτη οπότε θα μάθω και περισσότερα. Το στουπί να το ρίξω σήμερα ή να περιμένω τη Τετάρτη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 (edited) Μόλις επέστρεψα απο το συνεργείο. Το πρόβλημα ήταν το αναμενόμενο αλλά η λύση πια είναι διαφορετική. Εδώ και λίγες ημέρες έχει δωθεί απο το εργοστάσιο οδηγία να μην αντικαθίστανται οι τουρμπίνες λόγω βλάβης στη wastegate. Αντ'αυτού τοποθετείται μία ροδέλα ανάμεσα απο το σώμα της τουρμπίνας και της βαλβίδας της wastegate με παράλληλη ρύθμιση του εμβόλου της. Εκλεισα ραντεβού για τη Τετάρτη οπότε θα μάθω και περισσότερα. Το στουπί να το ρίξω σήμερα ή να περιμένω τη Τετάρτη; Δηλαδή για να καταλάβω, δεν γίνεται αλλαγή έστω της wastegate; Την επισκευάζουν με κάποιο τρόπο; Edited October 17, 2011 by PoLo*** Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 Tίποτα δεν επισκευάζεται πλέον πιθανόν γιατί δεν χρήζει επισκευής. Μάλλον βρήκαν πως να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα που δημιουργείται με την τοποθέτηση αυτής της ροδέλας. Μάλιστα μου έδειξαν την αναφορά που τους έχει έρθει απο το εργοστάσιο με φωτογραφίες και step by step οδηγίες για την τοποθέτηση της. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 Χαχαχαχα! Είναι απίστευτοι οι Γερμανοί... Ή να πω οι γύφτοι; Είναι πράγματα αυτά που κάνουν; Θα πω και μία γνωστή φράση του Χάρυ Κλυνν. Τι Γερμανική τεχνολογία και μακακίες, δεν έπαιρνα ένα Datsun να κάνω τη δουλειά μου; Άρα και σε 'μας που την αντικατέστησαν παίζει στο μέλλον να θέλει τη ροδέλα καθώς είναι εν δυνάμει defect product! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 Μπορώ μόνο να κάνω εικασίες. Ισως μετά απο τόσες αλλαγές που έγιναν λόγω της wastegate να βρήκαν στο σχεδιαστήριο οτι θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα με αυτό το τρόπο. Αν τα καταφέρω τη Τετάρτη θα βγάλω φωτογραφίες κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης. Το θέμα είναι οτι επειδή δεν εμπιστεύομαι με τίποτα την VW στο aftersales θα αναγκαστώ πιθανότατα να κάνω επέκταση της εγγύησης για να έχω όσο το δυνατόν το κεφάλι μου ήσυχο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...