djibril cisse Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 σε φιλικο polo (ευτυχως οχι στο δικό μου) πριν καμια βδομαδα αναψε η ενδειξη EPC στο καντραν και το αυτοκινητο αρχισε να πηγαινει σαν συμβατικο 1200ρι...με τα πολλα το αμαξι πηγε στην karenta και υστερα απο αρκετο ψαξιμο ενημερωσαν τον ιδιοκτητη οτι προκειται περι προβληματικης τουρμπινας (κοβοταν η παροχη κ δεν λειτουργουσε)...η οποια και αντικατασταθηκε φυσικα μες την εγγυηση! εχει αντιμετωπισει κανεις αλλος το ιδιο προβλημα ή ειναι μεμονώμενη περιπτωση??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 η τουρμπίνα στο Polo 1.2tsi δεν πάει μαζί με την πολλαπλή και την wastegate ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 σε φιλικο polo (ευτυχως οχι στο δικό μου) πριν καμια βδομαδα αναψε η ενδειξη EPC στο καντραν και το αυτοκινητο αρχισε να πηγαινει σαν συμβατικο 1200ρι...με τα πολλα το αμαξι πηγε στην karenta και υστερα απο αρκετο ψαξιμο ενημερωσαν τον ιδιοκτητη οτι προκειται περι προβληματικης τουρμπινας (κοβοταν η παροχη κ δεν λειτουργουσε)...η οποια και αντικατασταθηκε φυσικα μες την εγγυηση! εχει αντιμετωπισει κανεις αλλος το ιδιο προβλημα ή ειναι μεμονώμενη περιπτωση??? Σε γειτονικο forum εχει αναφερθει το ιδιο προβλημα το οποιο οφειλεται σε προβλημα της westgate και επειδη παει κομπλε με την τουρμπινα τα αλλαζουν ολα μαζι.Παντως απο μια ημερομηνια και μετα η vw χρησιμοποιει αλλο κωδικο τουρμπινας ,και το παιδι που ειχε το προβλημα λεει πως και αλλα polo πηγαν στην αντιπροσωπεια με το ιδιο προβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djibril cisse Posted February 3, 2011 Author Report Share Posted February 3, 2011 Σε γειτονικο forum εχει αναφερθει το ιδιο προβλημα το οποιο οφειλεται σε προβλημα της westgate και επειδη παει κομπλε με την τουρμπινα τα αλλαζουν ολα μαζι.Παντως απο μια ημερομηνια και μετα η vw χρησιμοποιει αλλο κωδικο τουρμπινας ,και το παιδι που ειχε το προβλημα λεει πως και αλλα polo πηγαν στην αντιπροσωπεια με το ιδιο προβλημα ενα link απ το θεμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 ενα link απ το θεμα? My link Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokobill Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 (edited) ωχ μην λετε τετοια ... Δεν νομιζω μαλλον μεμονωμένο προβλημα θα ήταν . chris polo το link δεν ανοιγει .. Edited February 3, 2011 by kokobill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted February 4, 2011 Report Share Posted February 4, 2011 (edited) ωχ μην λετε τετοια ... Δεν νομιζω μαλλον μεμονωμένο προβλημα θα ήταν . chris polo το link δεν ανοιγει .. Το link ειναι απο το vwpoloclub(πρεπει να εγγραφεις για να το δεις). Μακαρι να ειναι μεμονωμενο προβλημα ,αλλα δε νομιζω,αφου αλλαξαν και το κωδικο της τουρμπινας αρα κατι γινεται Edited February 15, 2011 by chris polo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokobill Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Το link ειναι απο το vwpoloclub(πρεπει να εγγραφεις για να το δεις). Μακαρι να ειναι μεμονωμενο προβλημα ,αλλα δε νομιζω,αφου αλλαξαν και το κωδικο της τουρμπινας αρα κατι γινεται τι εννοεις να εγγραφώ ? Επρεπε να πατάω επάνω και να με βγαζει στο topic Για το προβλημα , αν ακουσει κανεις κατι το γραφει , να προλαβουμε , έστω εντος εγγυησης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 πριν τις 30/5/2010 χρησιμοποιούνταν ο κωδικός 03F 145 701 F από τις 30/5/2010 και μετά χρησιμοποιείται ο κωδικός 03F 145 701 G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Καλησπέρα παιδιά, είμαι κάτοχος ενός Roomster 1.2Tsi και θα ήθελα να ρωτήσω αν ακούτε κι εσείς την τουρμπίνα σας όταν βυθίζετε το πόδι σας στο γκάζι. Εμένα μου το κάνει από το πρώτο λεπτό, και μετά από 7 μήνες και 11.850 χλμ δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Απλά έχω την απορία. Ο ήχος μου ακούγεται από τις 1500 περίπου στροφές και σε όλο το από εκεί και μετά φάσμα στροφών, με την προϋπόθεση ότι βυθίζω το γκάζι, οπότε ακούω ένα φσσσσσσσ το οποίο μετά από λίγο αδυνατεί και χάνεται. Αυτό το σκηνικό γίνεται και στα 120 χαω και στα 140 χαω, πάντα με την προϋπόθεση ότι πατάω βαθιά το γκάζι, κρατώντας σταθερή ταχύτητα δεν ακούγεται τίποτα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Εγώ είναι η αλήθεια οτι εκτός απο τον άθλιο ήχο του μοτέρ στο ρελαντί δεν έχω ακούσει ποτέ την τουρμπίνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 Εγώ είναι η αλήθεια οτι εκτός απο τον άθλιο ήχο του μοτέρ στο ρελαντί δεν έχω ακούσει ποτέ την τουρμπίνα. Δεν ακούω τον θόρυβο στο ρελαντί, αλλά μόνο εν κινήσει και μετά τη 2η ταχύτητα. Πάντως ακόμη δεν έχει ανάψει κανένα λαμπάκι κι έχω 11.850 χλμ. Το αυτοκίνητο είναι επτά μηνών. Όντως πάντως ο ήχος στο ρελαντί είναι τελείως άθλιος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Το φφφφσιτ της τουρμπίνας που ακούς και μετά ξεφουσκώνει είναι λογικό. Αν το πατάς πχ. μέχρι 5000rpm, από κει και πάνω απλά δεν υπάρχει άλλη ροπή. Γενικά δεν πολυακούγεται πάντως καθώς είναι κλειστού τύπου η τουρμπίνα. Όπως και να 'χει ούτε εμένα δεν έχει κάποιο πρόβλημα (φτου σκόρδα) και θα ήθελα να μάθω ποια έκδοση έχω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Το φφφφσιτ της τουρμπίνας που ακούς και μετά ξεφουσκώνει είναι λογικό. Αν το πατάς πχ. μέχρι 5000rpm, από κει και πάνω απλά δεν υπάρχει άλλη ροπή. Γενικά δεν πολυακούγεται πάντως καθώς είναι κλειστού τύπου η τουρμπίνα. Όπως και να 'χει ούτε εμένα δεν έχει κάποιο πρόβλημα (φτου σκόρδα) και θα ήθελα να μάθω ποια έκδοση έχω... Από την απάντησή σου υποθέτω ότι κι εσύ το ακούς. Τι να σου πω τώρα για πάνω από 5.000 στροφές δεν ξέρω. Μια φορά το πήγα στις 4.500 έπιασε περί τα 170 χαω κι εμένα με έπιασε το ραντάρ από το μπλόκο της τροχαίας. Ευτυχώς τα παιδιά έδειξαν κατανόηση και τη γλίτωσα με απλή υπέρβαση ορίου ταχύτητας, γιατί αλλιώς ακόμα θα ήμουν με τα πόδια. Μια φορά στη ζωή μου κι εγώ άνοιξα και δεν μου βγήκε. Οπότε στις 2,800 με 3,000 στροφές και 120 - 130 χαω στο ταχύμετρο και είμαι μια χαρά. Μη σας παραξενεύουν οι στροφές, αφού εγώ έχω 5-αρι σαζμάν. Πάντως επιδή θεωρώ υποχρέωση μου να σας ενημερώσω, σήμερα το πρωί επικοινώνησα με την αντιπορσωπεία (Skoda) για το συγκεκριμένο θέμα και μου είπαν ότι ναι κι αυτοί το έχουν ακούσει στα αυτοκίνητα που έχουν δοκιμάσει και πως είναι φυσιολογικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Το φφφφσιτ της τουρμπίνας που ακούς και μετά ξεφουσκώνει είναι λογικό. Αν το πατάς πχ. μέχρι 5000rpm, από κει και πάνω απλά δεν υπάρχει άλλη ροπή. Γενικά δεν πολυακούγεται πάντως καθώς είναι κλειστού τύπου η τουρμπίνα. Όπως και να 'χει ούτε εμένα δεν έχει κάποιο πρόβλημα (φτου σκόρδα) και θα ήθελα να μάθω ποια έκδοση έχω... Kλειστού τύπου είναι η σκάστρα και όχι η τουρμπίνα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 (edited) Kλειστού τύπου είναι η σκάστρα και όχι η τουρμπίνα... Ναι συγγνώμη το μπέρδεψα!!! Edited February 22, 2011 by Z3RatuL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Εμενα δεν ακουγεται καθολου η τουρμπινα... ισως ελαχιστα...τοσο που δεν το παρατηρω. Αναφορικα με το ρελαντι...ο ηχος ειναι τραγικοτατος με συντονισμο της εξατμισης καπου στην πισω πλευρα του οχηματος. Μετανιωσα που πηρα το κωλαμαξο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Μετανιωσα που πηρα το κωλαμαξο... Καλά ας είμαστε και λίγο σοβαροί! Επειδή ο ήχος στο ρελαντί δεν είναι κάτι που περίμενες μετάνιωσες που πήρες το αυτοκίνητο; Τι παίρνετε ρε παιδιά πρωινιάτικα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 (edited) Ok..ασχετο το σχολιο σε αυτο το thread, αλλα αν εχεις διαβασει στο υπολοιπο φορουμ , μου εχει βγαλει "προβληματακια" το γαμηδι. ααα..το σχολιο μου για τον συντονισμο το διαβασες παραπανω? Edited February 22, 2011 by Panosz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Ναι αυτό παίζει να έχει χαλαρώσει καμία βίδα που κρατάει τη σωλήνα της εξάτμισης και γι' αυτό να συντονίζει και να ακούς μέταλλα γκάπα γκούπα; Αν και μάλλον θα το έχεις τσεκάρει αυτό αλλά λέω μπας και... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Ok..ασχετο το σχολιο σε αυτο το thread, αλλα αν εχεις διαβασει στο υπολοιπο φορουμ , μου εχει βγαλει "προβληματακια" το γαμηδι. ααα..το σχολιο μου για τον συντονισμο το διαβασες παραπανω? Πάντως ενδέχεται να είναι και το φίλτρο βενζίνης αγαπητέ ξάδερφε. Το ξάδερφε το λέω με κάθε σεβασμό και χάριν της συγγένειας των αυτοκινήτων. Σου το λέω γιατί φίλος με roomster 1.2Tsi είχε αυτόν τον μεταλλικό ήχο στο ρελαντί που μόλις πατάς λίγο το γκάζι εξαφανίζεται, και χθες του το αλλάξανε στην αντιπροσωπεία και ο ήχος σταμάτησε. Λέω μήπως; Όσον αφορά στο σφύριγμα της τουρμπίνας (τι τουρμπίνα δηλαδή! Δείγμα από σαλιγκάρι) μη φανταστείτε τίποτα τρελό. Απλά ένα φύσημα την ώρα που "γεμίζει" ο κινητήρας. Το μεσημέρι που έβρεχε ας πούμε δεν μπορούσα να το ακούσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 σε φιλικο polo (ευτυχως οχι στο δικό μου) πριν καμια βδομαδα αναψε η ενδειξη EPC στο καντραν και το αυτοκινητο αρχισε να πηγαινει σαν συμβατικο 1200ρι...με τα πολλα το αμαξι πηγε στην karenta και υστερα απο αρκετο ψαξιμο ενημερωσαν τον ιδιοκτητη οτι προκειται περι προβληματικης τουρμπινας (κοβοταν η παροχη κ δεν λειτουργουσε)...η οποια και αντικατασταθηκε φυσικα μες την εγγυηση! εχει αντιμετωπισει κανεις αλλος το ιδιο προβλημα ή ειναι μεμονώμενη περιπτωση??? Σήμερα το ίδιο συνέβη και σε μένα. Εγινε παραγγελία νεας τουρμπίνας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 Άρχισαν τα όργανα κούνησου από τη θέση σου!!! Αμάν αμάν! Κάτι μυρίζει, κάτι μυρίζει... Α, ναι ανάκληση μου μυρίζει!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 Άρχισαν τα όργανα κούνησου από τη θέση σου!!! Αμάν αμάν! Κάτι μυρίζει, κάτι μυρίζει... Α, ναι ανάκληση μου μυρίζει!!!!!! Και απ ότι θυμάμαι έχουμε απ τα πρώτα εμείς. Οπότε .. άρχισαν τα όργανα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted March 8, 2011 Report Share Posted March 8, 2011 Ακριβώς γι' αυτό το έγραψα αυτό... Αν αρχίσει να χάνει πίεση η τουρμπίνα την κάναμε από κούπες... Χαχαχαχα είναι να κλάνεις στα γέλια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...